Witam. Aby ci pomóc trzeba opisać cos więcej kiedy to sie dzieje czy na zimnym silniku czy rozgrzanym.W prawdzie w tych oplach często padały moduły aparatu zapłonowego.
Silnik C16NZ, przyjrzyj się modułowi w aparacie zapłonowym.
Sprawdź taki zielonkawy przewód co idzie od modułu do aparatu zapłonowego
Kable WN, świece, kopułka palec. Jak nie pomoże to moduł w aparacie zapłonowym.
Kostka w stacyjce ,moduł w aparacie zapłonowym,zdejmij kopułkę przy kręceniu rozrusznikiem palec się obraca?
Tam na aparacie jest zamontowany moduł.W załączniku pinologia tego modułu.
według mnie może to być cewka (taka mała) w aparacie zapłonowym. Weż omomierz i ją sprawdz sądzę że ją gdzieś możesz dokupić. Sprawdz jeszcze raz dokładnie wszystkie połączenia.
Jeżeli to astra z silnikiem C16NZ to może to być moduł wewnątrz aparatu zapłonowego, miałem identyczny problem. Warto też przy okazji sprawdzić czujnik indukcyjny i połączenia przewodów( wewnątrz aparatu). W tym modelu mogą być zaśniedziałe
Tak naprawiam , a co iskry nie ma?
Witam Moduł optyczny w aparacie zapłonowym wymienić. koszt tej części ok. 150 zł.
moduł
Ponoć można dostawić do tego aparatu moduł zapłonowy od poloneza i działa to poprawnie. Skoro ten i tak padł, to można spróbować.
Mocy tyle co kot napłakał, całe 41 KM, a elektryka, jeden przewód do cewki zapłonowej (moduł jest w aparacie zapłonowym) alternator 2 przewody (jeden do akumulatora, drugi do lampki kontrolnej) jeszcze kontrolka ciśnienia oleju i wentylator... Ot cała elektrownia, 4 przewody.
poszukuje pilnie moduł aparatu zapłonowego do mitsubishi colt 1.5 AUTOMAT rok prod.1991 NR.NADWOZIA JA3CU24OMV04133 NR.SILNIKA 5MY3857 B.PILNIE DZIEKI
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Chcesz zielony, dwużyłowy przewód z modułu zapłonowego podłączyć pod ten aparat? Tak prusto nie będzie. Zauważ różnicę w budowie obu aparatów.
Do wymiany moduł aparatu zapłonowego i po kłopocie. Pozdrawiam
Aparat, który posiadasz współpracuje bezpośrednio z cewką zapłonową. Do nowego aparatu misisz dokupić moduł zapłonowy.
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
Moduł kolego ;) To typowe w tych autach :) Moduł jest w aparacie zapłonowym (wewnętrzny) lub przy cewce zapłonowej (zewnętrzny). Zależy jaki masz układ zapłonowy. I często jest tak,że wali moduł i nie podaje sygnału na wtrysk i możesz miec wszystkie iskry świata,a i tak nie pojedziesz :D Pozdr.
panowie,ale c14nz nie ma modułu w aparacie ,a pod cewką zapłonową.
Rezystor jest po to aby cewki nie obciążało podczas włączonego zapłony przy nie uruchomionym silniku.Zazwyczaj jest instalowany w układzie gdy jest w aparacie zaplonowym mloteczek i zwiera.Piszesz że jest moduł zapłonowy?Sprawdz czy masz taki ruchomy młoteczek który jest podnoszony krzywką wałka aparatu zapł.Jeśli jest moduł zapłonowy to powinien być...
Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
Na wtyczce przed modułem sprawdż czy jest sygnał z aparatu zapłonowego na oscyloskopie lub omomierzem potem masa,zasilanie.Uszkodzenie modułu zapłonowego to bardzo rzadki przypadek.
Noto został Ci jeszcze do sprawdzenia tylko czujnik Halla w aparacie i moduł zapłonowy(tak często pomijany)
Sprawdź ciśnienie paliwa. Dodano po 1 Moduł aparatu zapłonowego się kończy. Pokaż mi tam aparat i moduł zapłonowy.
Czujnik znajdujący się przy kole zamachowym może być odpięty. W AX'ie na ECU BOSCH'a czujnik położenia wałka rozrządu (on jest odpowiedzialny za moment zapłonu) zanjduje się w aparacie zapłonowym, pod kopułką (tak jak np. w nowszych polonezach gaźnikowych) a sam moduł zapłonowy jest przykręcony do aparatu zapłonowego i jeżeli nie ma iskry to prawdopodobnie...
ale on ma cewke wmontowana w module aparaty zapłonowego
lesia napisałeś "Wymieniłem cewkę zapłonową ale to nie cewka.Został tylko moduł Zanim wymienisz moduł to sprawdż cewkę w aparacie czy ma przejście (podczas pomiaru poruszaj lekko kablem pod aparatem zap.).dość często przełamuje się ten kabel.
Silnik 105 czy 90KM? Dla silnika 105KM różne programy podają inaczej lokalizację ECU. Nad nogami kierowcy, z lewej strony; w podszybiu, na środku; pod nogami pasażera, pod dywanem ;) Moduł zapłonowy jest w aparacie zapłonowym, moduł wtrysku?! to ECU. Dla silnika 90KM nie posiadam informacji, ale pewnie podobnie będzie. ...Z początku myślałem, że to...
Dzisiaj podmieniłem moduł aparatu zapłonowego oraz palec. Nie pomogło.
W pierwszej kolejności wymieniłbym świece zapłonowe...
Witam, czujnik nie jest elementem wymiennym, trzeba kupić moduł aparatu zapłonowego, np. taki: http://www.allegro.pl/item544403312_modu... Czujnik jest właśnie w tej szczelinie, to dwie diody, jedna nadawcza, druga odbiorcza zlicza impulsy z przesłony.
Okazało się że nie został wymieniony aparat zapłonowy tylko sama kopułka. Po wymianie modułu aparatu zapłonowego wszystko wróciło do normy.
Witam mam pytanie audi zgasł i nie zapala błędy w sterowniku są cały czas nie można ich skasować . Została wymieniona cewka z modułem, aparat zapłonowy z czujnikiem halka , silnik krokowy. A nawet podmieniłem ECU i dalej błądy pozostają silnik kręci a pompa paliwa podaje jednak wtrysk nie podaje paliwa
Mi się wydaje, że aparaty LUKASA były montowane w silnikach 1,4. Silniki 1,6 miały aparat DELCO i moduł sterujący zapłonem w środku. W LUKASIE w aparacie jest tylko HALL, a moduł zapłonu jest zabudowany pod cewką zapłonową. Sprawdź jak jest u Ciebie?
lub moduł aparatu zapłonowego,o ile masz ,bo nie podałeś kodu silnika.
Oscyloskop zbędny i w dodatku do matiza...??!! Nie wychodzi z aparatu zapłonowego. Zajrzałeś pod kopułkę czy nie?
Moduł w aparacie zapłonowym.
Moduł padł, obecnie przerywacz z aparatu zapłonowego mam wpięty bezpośrednio do cewki i jeździ, jednak chciałbym zamontować moduł. A może da się naprawić ten stary moduł? Miałem kilka lat temu Renault 5 z takim samym zapłonem i też padł mi moduł zapłonowy - po dłuższym zostawieniu włączonego zapłonu przy wyłączonym silniku. Rozciąłem blaszaną obudowę...
Oczyścić dokładnie wnętrze aparatu zapłonowego. Uszkodzona cewka lub moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Miałem podobnie w Vectrze z silnikiem C16NZ. Skończyło się na wymianie cewki / rozsypała sie izoalcja i dwało impulsy jak popadło/. Podobne objawy daje też uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Ignacy
może byc to wina modułu aparatu zapłonowego poczytaj było dużo postów na ten temat , sugeruje ci wczesniej diagnostyke elektroniki
powyżej 5tyś obr nie dawał już sobie tak rady Myślałem że może szwankuje przepływomierz i dostaje za małą dawke powietrza. To nie tak. ECU daje tyle paliwa w stosunku 1:16 ile MAF zmierzy powietrza, a jeśli się gubił powyżej 5 tyś obrotów, może wskazywać to na faktyczne problemy z zapłonem, i tym sposobem ubiłeś prawdopodobnie kulejący już moduł zapłonowy....
Moduł w aparacie zapłonowym.
Moduł na aparacie zapłonowym
Ciśnienie jest super. A winny jest pewnie moduł zapłonu, który znajduje się w aparacie zapłonowym. Pożycz na szrocie (albo od znajomego) jakiś dobry aparat i sprawdź. Myślę, że pomoże.
Zazwyczaj to byłą wina aparatu zapłonowego, albo naderwany zielony przewód łączący aparat z modułem albo coś przeciwciężarami regulatora odśrodkowego ( wyciągnięte sprężyny).
Wymień moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym na oryginał.
Koledzy krzysiubeee oraz PZ IX sprawdźcie przewody modułu zapłonowego, zasilanie aparatu zapłonowego i modułu. Objawy podobne również do uszkodzonego halla w ap. zapłonowym.
Witam. Chciałem spytać Was w jakich autach występowały moduły zapłonowe ALE współpracujące z aparatami zapłonowymi z PRZERYWACZEM. Chciałbym założyć taki moduł u siebie w Zastawce a mam tam właśnie aparat z przerywaczem i nie wiem z czego dopasować. Dzięki za pomoc PLayer
Dasz radę odczytać, przepisać dokładne oznaczenie modułu i aparatu zapłonowego?
Witam wszystkich Czy wie ktoś z was jak zrobić ukłąd który sterowałby impulsowo cewką zapłonową . Chodzi mi o to aby była regulacja częstotliwości aby sprawdzać wizualnie iskre na świecy.Mam wszystkie części standordaowe do samochodów: cewki , moduły , aparaty zapłonowe. :roll: Prosze o pomoc Pozdrawiam Bartek :o
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Miałem juz 3 przypadki moduł w aparacie zapłonowym
Podmień moduł lub cewkę w aparacie zapłonowym lub sprawdź omomierzem czy ta cewką ma przejście a poza tym sprawdziłaś co pisałem?
Wszystko ruszyło. Szczerze to nie wiem w czym był problem, może w przewodzie od modułu do aparatu zapłonowego. Ale za informacje o sposobie podłączenia dziękuje. Zamykam temat
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
na przyszłość jak będziesz mył silnik pozakrywaj folią wszystkie newralgiczne punkty pod maską -moduł,aparat zapłonowy,przepływomierz(Viki A nie dotyczy) oszczędzisz sobie czasu po spokojnie po tym zabiegu odjedzisz
A ja jednak bym podejrzewał moduł zapłonowy ten w aparacie, już miałem 2 takie przypadki w tym silniku. I zwykle było że szarpie, komputer nie rejestruje żadnego błędu tylko czasem mignie kontrolka silnika oraz na gazie i na benzynie ten sam objaw.
dzisiaj podmieniłem aparat zapłonowy 100% sprawny, wyjęty ze sprawnej Hanki? W nim masz 3 czujniki na których podstawie sterownik uruchamia pompę, podaje iskrę, otwiera wtryski itd. Sprawa druga, poszukaj sobie w sieci schematów do tego silnika i opisu działania i sprawdzenia całego modułu aparatu zapłonowego w tym silniku, wyposażony w dokumentację...
czyta impulsy z aparatu zaplonowego i zapina mase na cewke.ale jak masz problem z iskra bardzo czesto pekaly te przewody w tej zielonej oslonie od modulu do aparatu zaplonowego.jak sciagniesz kopulke to zobaczysz
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Witam Najczęstszą przyczyną w tym silniku to moduł zapłonowy który znajduje się w aparacie zapłoowym pod kopułką ( jeśli to aparat z dużą kopułką) koszt to w InterCars ok 80-140zł POWODZENIA
ale który moduł-od poloneza z aparatem zapłonowym,czy moduł od poloneza na wtrysku?
Jeśli "duży" moduł zapłonowy i aparat zapłonowy bez regulacji podciśnieniowej, to tam się nie ustawia - zapłon EZL.
witam.napewno uszkodzony moduł zapłonowy na aparacie zapłonowym bardzo często lecą
Nie odpowiedziałeś , jaki wynik dał pomiar ciśnienia paliwa. Awaria przepływomierza w tym samochodzie faktycznie daje podobne objawy. Najczęściej powodem są oberwane styki i zimne luty od złącza wtyczki wewnątrz przepływomierza, pod blaszanym kwadratowym deklem. Wystarczy nożykiem wydłubać klej , potem dekiel. Przy prawej krawędzi pod wtyczką widać...
Okazało się że padł moduł w aparacie zapłonowym. Jest możliwość regeneracji aparatu? Jeśli tak to w jaki sposób można go naprawić, czy sposób naprawy to "tajemnica strzeżona" :)
99 zasilanie 12V po zapłonie Nie prawda, 99 to 50 z rozrusznika. 95 to plus po kluczyku, 90 stały plus. W opisie Digifanta tak samo masz błąd, pin nr 1 to rozruch a nie plus po kluczyku. 3F a NZ nie tylko cewkę, moduł ale i cały aparat zapłonowy mają inny.
(at)robokop Dokładnie, moduł który jest pod cewką. Szybki sposób sprawdzenia: -Zdjąć przewód idący z cewki do kopułki -Włożyć w niego świece -Odpiąć trzypinowy wtyk czujnika halla na aparacie zapłonowym -do środkowego pinu włożyć kawałek miedzianego drutu -Włączyć zapłon -Dotykać drucikiem do masy Na świecy jest iskra - winny czujnik halla w aparacie...
Jak sprawdzić moduł? i aparat zapłonowy?
motyl co za tipo-z modułem na aparacie zapłonowym, czy z modułem Digiplex?
Witam. Sprawdź moduł w aparacie zapłonowym.
witam chodzi o moduł który znajduje sie w aparacie zapołonowym jest to taki prostokąt kable które ida do aparatu zapłonowego sa do niego podpięte niestety nie mam foto modułu Pozdrawiam
Moduł w aparacie zapłonowym do wymiany.
Moduł optyczny aparatu zapłonowego (brak iskry). Wcześniej zrób diagnostykę jak polecił jeden z kolegów.
Trzeba sprawdzić cewkę, moduł i aparat zapłonowy
witam ! Jeżeli to co sugerowałem jest ok. to pozostaje, moim zdaniem, czepić sie modułu w aparacie zapłonowym. Kupowałem kiedyś moduły z tajwanu trzy mi padły po ok. 100km. Kupiłem potem oryginał GM (cena podobna) wyprodukowany w singapurze i było w porządku. Lub zawór EGR - ten najlepiej zaślepić. pozdro
Witaj! Jak dostałeś się do środka modułu to sprawdź na zwarcie duże elementy. Uszkodzony będzie zwarty. Zanim zaczniesz cokolwiek grzebać to sprawdź na innym pojeździe ten moduł. Mechanik nie mając możliwości /urządzeń/by go sprawdzić mówi , że jest uszkodzony moduł. Sprawdzić należy aparat zapłonowy jest bez stykowy - jest tam cewka ,którą należy sprawdzić,...
Bardzo często padają te moduły w aparacie tylko wymiana na nowy draga sprawa.
Moduł padł,jest w aparacie
Witam.Miałem podobną awarie,wymieniłem moduł w aparacie zapłonowym (taka mała kostka) i problem zniknął.
Sprawdż moduł w aparacie zapłonowym oczywiście iskry nie ma ?
Podłączę się do tematu gaśnięcia silnika. W moim Tico po odpaleniu (silnik zimny) odpala się ładnia, ssanie się załącza, po pewnym czasie to ssanie się wyłącza - silnik nadal pracuje. Po dłuższym czasie ( nagrzanie się silnika ) zaczyna gasnąć silnik podczas zwalniania przy dojeżdzaniu do skrzyżowania, podczas jazdy np 60km/h jak wrzuce na luz to też...
Kolego a czasem nie ginie iskra i dlatego odcina.Jeśli brak iskry to uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym ,typowe w matizach,tikach.
Zostaw moduł, został cewkę - nie tam problem Weź się za aparat
Moduł w aparacie zapłonowym do wymiany.
Stawiam na uszkodzony/ przegrzany moduł w aparacie zapłonowym
Pierdoły ci opowiada o tych kondensatorach. Na 100% uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Standardowa usterka w Sigma/Galant V6
Sprawdź najpierw stan zielonego kabelka który idzie od modułu zapłonowego do aparatu zapłonowego.
stawiałbym jednak na moduł . nowy nie znaczy 100% dobry matiz ma dwa rodzaje aparatów zapłonowych i po włączonym zapłonie gdy się kręci ośką iskra powinna być Ps. w tej chwili nie dysponuje schematem
cewka zapłonowa sprawdzona, pomiary rezystancji wypadły pozytywnie. Czy jest jakiś sposób dla sprawdzenia modułu w aparacie zapłonowym?
moduł i aparat zapłonowy ,najczęstrze przyczyny tam trzeba szukac.
Kodem 42 to się nie sugeruj bo on oznacza że jest brak impusów z aparatu zapłonowego a tak jest przecież jak silnik nie pracuje (jak odczytujesz kody to pewnie masz silnik zgaszony). W C16NZ lecą "jak muchy" moduły zapłonu ale możesz w pierwszej kolejości sprawdzić stan izolacji na cewce w aparacie zapłonowym i jak jest wukruszona dobrze zaizolować...
Podobny oroblem miałem z vektrą.Walnięty był moduł w aparacie zapłonowym.
Trzeba zdjąć środkowy przewó wysokiego napięcia z kopułki aparatu zapłonowego i włożyć tam świecę zapłonową. Podłączyć lampkę kontrolną do dodatniego bieguna akumulatora, drugim końcem dotykać na zmianę do zacisków G i W modułu. Jeśli będzie skakała iskra - moduł jest dobry i usterki trzeba szukać na trasie przewód - ceweczka aparatu.
Dajcie spokój z tą masą, rozrusznik wszak kręci. Prawdopodobnie ginie iskra bo padł moduł w aparacie zapłonowym. Tu uwaga, są dwa typy aparatu zapłonowego, całe aparaty pasują zamiennie, natomiast moduły w nich, nie są zamienne! Nie kupować najtańszych, bo te działają przez tydzień, góra miesiąc.
prawdopodobnie ponownie siadł ci moduł w aparacie zapłonowym. Słyszałem, że moduł DAC potrafi po jednym dniu paść. Trzeba było mando kupić.
Jeśli napięcie dochodzi do cewek prawdopodobnie jest kłopot z modułem zapłonowym. Sprawdź aparat zapłonowy, czy iskra pokazuje się na cewkach przed rozdzielaczem.
Witam Zgadzam się w 100% z uszkodzeniem czujnika halla. Miałem taki sam objaw w swoim golfie II 1,3 MH i naciągnąłem się na niepotrzebne wydatki kupując cewkę, moduł zapłonowy i aparat (przestrzegam przed kupnem całego aparatu ponieważ nie zawsze to się opłaca np. w moim przypadku kupiłem aparat i po miesiącu siadł w nim czujnik halla). Zmuszony byłem...
zamiast aparat zapłonowy moduł moduł aparat zapłonowy nissan aparat zapłonowy moduł schemat
pomiar prądu pomiar pradu uchwyty drzwiczek odblokować telefon samsung galaxy
solid security piekarnik kernau
Samsung L55E1-KDY BN83-0463A BN44-00872A – schemat zasilacza, typowe usterki, diagnostyka Toyota Avensis 1.8 benzyna - kod błędu P1605