Witam serdecznie, posiadam Vectrę A silnik o oznaczeniu C16NZ(2) 1.6 75KM z 1992, który posiada starego typu aparat zapłonowy z kopułką oraz palcem. Chcę wymienić całą górę z obudową wałka gdzie zamiast starego aparatu zapłonowego jest moduł (link poniżej). Podobno można tak wymienić ale co trzeba jeszcze wymienić wiązkę i sterownik cały? Proszę o rady....
Czyli nie wystarczy zamiast aparatu zapłonowego ten moduł ze zdj.2 zamontować i podłączyć mu zasilanie?
Moduł padł, obecnie przerywacz z aparatu zapłonowego mam wpięty bezpośrednio do cewki i jeździ, jednak chciałbym zamontować moduł. A może da się naprawić ten stary moduł? Miałem kilka lat temu Renault 5 z takim samym zapłonem i też padł mi moduł zapłonowy - po dłuższym zostawieniu włączonego zapłonu przy wyłączonym silniku. Rozciąłem blaszaną obudowę...
Polonezy z modułem miały aparat zapłonowy z cewką , która zamiast przerywacza otrzymywała 4 impulsy na 1 obrót wałka aparatu (układ bezstykowy). W maluchu adaptowano uklad z czujnikiem magnetoindukcyjnym przy kole pasowym wału korbowego (z CC 700).
Na początek sprawdź czy czś nie zaśniedziało przy tym module w aparacie, potem zamiast cewki zapłonowej żarówka 12v/21w i kręcimy rozrusznikiem jeśli nie błyska wymieniamy moduł.
Cewka to jest 2-pinowa a 6-pinowy jest moduł który jest do niej przymocowany. Jak chcesz tą drugą podłączyć to przewody z pinów 1 i 2 razem do pinu 1, z pinów 3 i 4 razem do pinu 2, z pinów 5 i 6 do pinu 3. Kolorów przewodów nie podam bo podejrzewam błąd w schemacie który mam. Osobiście bym tam jednak wstawił niezawodną cewkę butelkową i jeszcze bardziej...
Tłoki są płaskie. Silnik jest bezkolizyjny w dodatku na łańcuchu. Były wersje 55konne o pojemności 903cc (100GBC), które miały tłoki frezowane pod zawory ale ja mam zwykły. Ze smarowaniem nie m problemu. Wałek napędzający pompę oleju i w starszych silnikach aparat zapłonowy w obu przypadkach obraca się w prawo. Wałek napędzany od wałka rozrządu jest...
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
Ponoć można dostawić do tego aparatu moduł zapłonowy od poloneza i działa to poprawnie. Skoro ten i tak padł, to można spróbować.
moduł i aparat znajdują się wewnątrz aparatu zapłonowego, a ja kupiłem nową cewkę, moduł (ten który włożyłem zamiast mojego) miałem z takiego samego aparatu zapłonowego w którym czujniki były uwalone. Na drugim kluczyku nie próbowałem będę musiał spróbować. pozdrawiam Dodano po 1 drugi kluczyk nic nie zmienił dalej to samo kontrolka check engine nie...
Noto został Ci jeszcze do sprawdzenia tylko czujnik Halla w aparacie i moduł zapłonowy(tak często pomijany)
Witam mam problem z Audi 80 b4 1.6 ADA na sterowniku HITACHI. Mianowicie parę dni temu auto padło, objawy przez 2 sek jest iskra a później jej brak. Posprawdzałem wszystko zasilania, masy, aparat zapłonowy, moduł i cewka dobra na 100% sprawdzone nawet na innym aucie. Ale co zaobserwowałem na aparacie mam być zasilanie 5V, a mam 12V. Sprawdzając probówka...
Silnik 105 czy 90KM? Dla silnika 105KM różne programy podają inaczej lokalizację ECU. Nad nogami kierowcy, z lewej strony; w podszybiu, na środku; pod nogami pasażera, pod dywanem ;) Moduł zapłonowy jest w aparacie zapłonowym, moduł wtrysku?! to ECU. Dla silnika 90KM nie posiadam informacji, ale pewnie podobnie będzie. ...Z początku myślałem, że to...
A wiec ten moduł będzie podczepiony do pojazdu który mam w Awatarze ma on seryjny silnik od 126p, Wersja FL która ma Aparat zapłonowy zamiast czujnika położenia wału, a Cewka wiadomo ta 1,5oma
A przerywacz to gdie ja moge tam znalezc? Można zamienic kondensator na moduł zapłonowy z fiata 125p? jest mozliwosc? W tym stanie wiedzy Kolegi - to zadanie bym sobie darował... Poszukaj Kolego na złomie kondensatorków przykręconych do aparatu zapłonowego starych aut: Żuk, Fiaty 125 i 126 i tym podobne (część 5 na rysunku z linku). Zaznaczamy lub...
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Tam na aparacie jest zamontowany moduł.W załączniku pinologia tego modułu.
jeszcze jedno pytanko, w module zapłonowych, do 126p, mówią by potem zdjąć kondensatory, tylko jak sprawdzałem, na sucho bez modułu z podłączonym kondensatorem miedzy masą a wyłącznikiem od masy, 12V cały czas podłączony pod cewkę, to świeca ma większą iskre, na razie pozostanę, przy IRF840, cewka pobiera ok 3,5A a z kondensatorem odrobinę więcej, zamiast...
Zastanawiam się czy nie wystarczyłoby zróżniczkowanie kondkiem około 100n zamiast symetryzowania. Tylko tam są dwa wejścia, czytając posty wyżej mam wątpliwości, czy to oznacza że jedno z wejść jest połączone z masą? które?
Witam Jeżeli miałby to być komputer pokładowy to proponowałbym napisanie softu na jakiś mikrokontroler sterujący zapłonem a malinka mogłaby wysyłać komendy do przełączania map zapłonu , Samą malinkę zaprzągłbym do wyświetlania prędkości (np, z modułu gps ) ,obrotów ,temperatur (olej ,woda temp, zew. wew, ) ,ciśnienia oleju, biegów ,radia..... . Co do...
A co znaczy ustawić przerwę na aparacie zapłonowym???
mam jeszcze do tego pytanie bo mam od f-ki cewke , modułJ701- niewiem co on robi jakie ma zadanie bo był wyciagniety z tego samego auta z aparatem zapłonowym z modułem j821( znajduja sie w nim 2 halotrony) i są 4 kable w kostce i nie wiem tez ktory gdzie ma być podłączony. jezeli ktos by mi to wyjaśnił to byl bym wdzieczny. pozdrawiam.
Mocy tyle co kot napłakał, całe 41 KM, a elektryka, jeden przewód do cewki zapłonowej (moduł jest w aparacie zapłonowym) alternator 2 przewody (jeden do akumulatora, drugi do lampki kontrolnej) jeszcze kontrolka ciśnienia oleju i wentylator... Ot cała elektrownia, 4 przewody.
aparat zapłonowy {moduł albo cewka na 100%} miałem to samo tylko że wymieniłem cały aparat
Silnik C16NZ, przyjrzyj się modułowi w aparacie zapłonowym.
Też coraz bardziej się tego obawiam. Mam nadzieję że wystarczy sam moduł zapłonowy wymienić zamiast całego aparatu :(. Z autodiagnostyki wyszedł kod 21 czyli w Nissanie brak sygnału zapłonu. Będę musiał się przejechać po miejscowych szrotach i może gdzieś się trafi chociaż w celu weryfikacji teorii.
W moim przypadku byl to niesprawny aparat zaplonowy (moduł) . koszt ok 100 zł używany.
Co to może być Coś się zepsuło. Może świece zapłonowe, może kable zapłonowe, aparat zapłonowy, moduł zapłonowy... Można jeszcze długo wróżyć.
Witam. Aby ci pomóc trzeba opisać cos więcej kiedy to sie dzieje czy na zimnym silniku czy rozgrzanym.W prawdzie w tych oplach często padały moduły aparatu zapłonowego.
Sprawdź taki zielonkawy przewód co idzie od modułu do aparatu zapłonowego
Kup koło 126p i odwzoruj, to trzeba dokładnie zrobić. Tylko że nanoplex steruje jedną cewką a tu trzeba dwiema cewkami lub aparat zapłonowy.
Witam! Po sprawdzeniu krok po kroku od cewki po aparat zapłonowy okazało się że moduł nie pracuje tak jak powinien. Zamiast świecić stałym światłem to były tylko krótkie przebłyski. Szkoda że nie sprawdziłem tego od razu tylko rzuciłem się na zakup cewki co było zbędne. Dziękuję!
Zazwyczaj to byłą wina aparatu zapłonowego, albo naderwany zielony przewód łączący aparat z modułem albo coś przeciwciężarami regulatora odśrodkowego ( wyciągnięte sprężyny).
Cześć! Domyślam się, że Kamilowi chodzi o dynamiczny kąt wyprzedzania zapłonu. Opóźnienie o jakim on pisze, to można wprowadzić po prostu przez przekręcenie aparatu zapłonowego.
Witam, posiadam Opla Astrę G z silnikiem Z16XEP. Kiedy jest zimno albo stoi po nocy zimnej to po odpaleniu i jeździe zaczyna migać kontrolka check i silnik zachowuje się tak jak by nie paliły wszystkie cylindry. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu. Ale dzisiaj przed jazdą wypiąłem wtyk do aparatu zapłonowego / modułu cewki i problem się nie pojawił...
Kable WN, świece, kopułka palec. Jak nie pomoże to moduł w aparacie zapłonowym.
Aparat, który posiadasz współpracuje bezpośrednio z cewką zapłonową. Do nowego aparatu misisz dokupić moduł zapłonowy.
Nie. Silniki 1,4 i 1.6 rónią się aparatem zapłonowym, modułem i paroma innymi pierdółkami więc musisz wymienić silnik razem z okablowaniem.
Aparat zapłonowy Bosch moduł na aparacie, kostka 3 styki skrajni 12v , przeciwległy skrajni masa, środkowy impulsowy na cewkę . Ja sprawdzam impulsy oscyloskopem , ale można LED z rezystorem po obu stronach cewki zapłonowej. jak mruga to cewka, jak nie mruga , to moduł lub cewka indukcyjna wewnątrz aparatu zapłonowego. Moduł podchodzi od peugeota 205...
Witam, Pacjent: Primera P10 GA16DE 102KM 96r. Zagazowany. LPG było II generacji aczkolwiek teraz zamiast krokowca od gazu jest śruba. A teraz do rzeczy. Ostatnimi czasy padł mi aparat zapłonowy( przestał dawać iskrę). Podobno do wymiany w takim przypadku tylko moduł aparatu, ale że kosztuje tyle co cały aparat to kupilem cały(używka). Wymiana i...problem....
W pierwszej kolejności wymieniłbym świece zapłonowe...
Kostka w stacyjce ,moduł w aparacie zapłonowym,zdejmij kopułkę przy kręceniu rozrusznikiem palec się obraca?
Rozwiązałem swój problem. Nie była to wina świec. Kupiłem na szrocie za 20zł kopułkę, aparat zapłonowy, moduł, palec razem złożone, zamontowałem i było w porządku. pozdrawiam
To nie tak.Cewka z Malucha wygląda tak ,jakby były dwie cewki zapłonowe w jednej obudowie.Iskra jest cały czas na obu świecach.Układ bezstykowy tu nie ma znaczenia.Przykładem cewki o której piszesz (ma cztery wyjścia na świece),podaje iskrę raz na dwie świece,raz na drugie,jest cewka z Poloneza ATU.Cewka osobno wzbudzana(sterowana) ,na poszczególne...
FIAT już od połowy lat 90 stosował zapłony bezrozdzielaczowe, nie mówiąc o mechanicznych przerywaczach. Przy elektronicznym zapłonie masz mniej niż 10 przewodów, nie wiem jaką Ty tam plątaninę kabli widzisz. Jedyna większa wiązka to sterowanie wtryskiwaczy w MPI. Sam twierdzisz, że nie jesteś "alfą i omegą w zapłonach", więc czemu upierasz się nad jakimiś...
Na wtyczce przed modułem sprawdż czy jest sygnał z aparatu zapłonowego na oscyloskopie lub omomierzem potem masa,zasilanie.Uszkodzenie modułu zapłonowego to bardzo rzadki przypadek.
moduł
A jak kupię cewkę i moduł od Cordoby to czyli normalnie będe mógł podłączyć to zamiast tamtego?
Witam Na aparacie zapłonowym przy włączonym zapłonie i powolnym kręceniu ośką aparatu na środkowym pinie wtyczki (0) powinno pojawiać się i zanikać napięcie ( ok. 10V) jest to napięcie sterujące do modułu zapłonowego. Na cewce można sprawdzić działanie podłączając zamiast cewki zarówkę. Podczas kręcenia rozrusznikiem żarówka musi błyskać.
Nie
Sprawdź ciśnienie paliwa. Dodano po 1 Moduł aparatu zapłonowego się kończy. Pokaż mi tam aparat i moduł zapłonowy.
Podłączę się do tematu gaśnięcia silnika. W moim Tico po odpaleniu (silnik zimny) odpala się ładnia, ssanie się załącza, po pewnym czasie to ssanie się wyłącza - silnik nadal pracuje. Po dłuższym czasie ( nagrzanie się silnika ) zaczyna gasnąć silnik podczas zwalniania przy dojeżdzaniu do skrzyżowania, podczas jazdy np 60km/h jak wrzuce na luz to też...
Witam Moduł optyczny w aparacie zapłonowym wymienić. koszt tej części ok. 150 zł.
W elegancie nie było aparatu zapłonowego tylko moduł bodajże NANOPLEX jak dobrze pamiętam
Rezystor jest po to aby cewki nie obciążało podczas włączonego zapłony przy nie uruchomionym silniku.Zazwyczaj jest instalowany w układzie gdy jest w aparacie zaplonowym mloteczek i zwiera.Piszesz że jest moduł zapłonowy?Sprawdz czy masz taki ruchomy młoteczek który jest podnoszony krzywką wałka aparatu zapł.Jeśli jest moduł zapłonowy to powinien być...
ale który moduł-od poloneza z aparatem zapłonowym,czy moduł od poloneza na wtrysku?
Koledzy krzysiubeee oraz PZ IX sprawdźcie przewody modułu zapłonowego, zasilanie aparatu zapłonowego i modułu. Objawy podobne również do uszkodzonego halla w ap. zapłonowym.
Audi B3 miały aparat zapłonowy na Hallu, moduł sterujący koło nóg kierowcy na słupku i moduł mocy koło cewki. Moduł koło nóg steruję wyprzedzeniem zapłonu.
W tych autach występują dwa rodzaje aparatów. Z optyką i z hallem. Ten z dwoma wtyczkami, czyli ten ze zdjęcia, powinien być na optyce. Sprawdź jak mechanicznie się to trzyma wewnątrz, czy nie ma jakiś paprochów...
Proponuję dokładnie sprawdzić elementy zapłonu w tym jeszcze raz przewody WN. w tym przewód cewka aparat zapłonowy moduł zapłonowy , połączenia / brak luzu przy stykach/ na drugim miejscu , wtryskiwacz , ciśnienie paliwa na przewodzie dopływowym . zczytać błędy które rejestruje komputer. życzę powodzenia , o sukcesach informować .
Jakoś nie mogę pokojarzyć tego silnika. Te z aparatem zapłonowym miały moduł w aparacie, twòj pewnie będzie miał już prosto z komputera.
Pozwolę sobie odpowiedzieć na swój post - nie wina sterownika, a złego styku jednego z przewodów w aparacie zapłonowym (moduł pod kopułką). Jak widać, na LPG moduł chodzi autonomicznie, na benzynie przy braku któregoś sygnału odcina wtrysk paliwa. Temat zamykam, pozdrawiam.
W aparacie zapłonowym jest moduł zapłonowy i w nim jest impulsator. Część nierozbieralna.
W aparacie zapłonowym.
Ja miałem kiedyś podobnie w Fiacie Uno 1.0. Też mi gasł na biegu jałowym i tylko na rozgrzanym silniku. I również za diabła nie chciał wtedy odpalić. Przyczyną był moduł elektroniczny przykręcony do aparatu zapłonowego. Moduł był sprawny ale po rozgrzaniu tracił masę.
(at)robokop Dokładnie, moduł który jest pod cewką. Szybki sposób sprawdzenia: -Zdjąć przewód idący z cewki do kopułki -Włożyć w niego świece -Odpiąć trzypinowy wtyk czujnika halla na aparacie zapłonowym -do środkowego pinu włożyć kawałek miedzianego drutu -Włączyć zapłon -Dotykać drucikiem do masy Na świecy jest iskra - winny czujnik halla w aparacie...
Najprawdopodobniej - to częsta przypadłość poldków - przewód między aparatem zapłonowym a modułem (w aparacie łamie się przewód wewnątrz białej izolacji a czasem w czarnej).
to prosty grat w robocie, siada tam aparat zapłonowy ( moduł lub hallotrony), a najczęściej jak to w starym miśku stewrownik silnika i tej opcji bym się złapał. Naprawa prosta, jak się wie o co tam biega. Jak chcesz więcej, to klikaj na GG Aaaa, i jeszcze rozlutowywał się przekaźnik systemowy, podobnie jak w hondzie....
Przewód łączący aparat zapłonowy z modułem.
Podłącze się pod temat z Kadetem ale w benzynie. 1,4 93r (chyba). Problem z szarpaniem silnikiem jak jest zimny, choć podczas jazdy na rozgrzanym czasami też się to dzieje. Wszystko wskazuje na zapłon. Wymienione: Świece, kable WN, kopułka, aparat zapłonowy, moduł, cewka, ECU. Sprawdzone przewody, połączenia masy, poprawione styki i nic :( Jak szarpał...
lesia napisałeś "Wymieniłem cewkę zapłonową ale to nie cewka.Został tylko moduł Zanim wymienisz moduł to sprawdż cewkę w aparacie czy ma przejście (podczas pomiaru poruszaj lekko kablem pod aparatem zap.).dość często przełamuje się ten kabel.
Trudno doradzać jak niewiem z czym mam do czynienia. Jeżeli jest to konwencjonalny zapłon to sprawa raczej prost. Cewka zapłonowa, przerywacz w aparacie zapłonowym. kondensator. Myślę jednak że w twoim przypadku jest już elektroniczny moduł zapłonowy.Sprawdził bym narpiew czy cewka ma odpowiednie opornosci. Nastepnie czy z modułu ma zasilanie, (o ile...
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Witam Rozsypała mi się głowica w silniku opla ASTRY 1.4 Postanowiłem kupić inny silnik. Ja miałem aparat zapłonowy z kopułką, czujnikiem halla i osobno cewka z modułem pod nią. Silnik jaki kupuje to też opla ale corsy B 1.4 ale zamiast aparatu (z kopułką) ma jak by moduł i cewka razem (taki żeberkowy jak by radiator) Moje pytanie czy ten silnik Pasuje...
Mam problem z uruchomieniem volvo 750 kombi rocznik 87 2,3 benzyna + LPG Mianowicie jechałem nim i w pewnym momencie zgasł mi. Próbuje go odpalić lecz nic się nie dzieje. Brak iskry gdzie mam tego szukać. Sprawdziłem cewkę, aparat zapłonowy,moduł i co jeszcze mama sprawdzić ??? Czy może mi ktoś doradzić co mogło się popsuć, lub co mogę jeszcze sprawdzić....
Mam pytanko może ktoś mi tu popmoże mianowicie po nagrzaniu ok 90stopni silnik zaczyna falować i niekiedy zdarza mu sie zgasnąć.W aucie mi już wymianiono: aparat zapłonowy, moduł z cewką zapłonową całą przepustnice i 2xsonda lambda był u 5 diagnostów i auto dalej nie chodzi jak trzeba:(:(:( silnik o symbolu AEE 75
moduł i hall był sprawdzany był podłozony cały aparat zapłonowy i moduł z działajacej astry
Na "rysunku" przedstawiam przód modułu zapłonowego od fiata 125p rocznik'89.Moje pytanie brzmi: co mam podłączyć pod wtyk męski nr3 i czy dobrze podłączyłem pozostałe przewody? 1-B+ z cewki 2-do cewki 4i5-do aparatu zapłonowego
Sprawdź ciągłość przewodu sygnałowego pomiędzy aparatem zapłonowym a modułem, częsta przypadłość poldka.
Miałem podobne objawy ułamane były przewody wychodzące od aparatu zapłonowego do modułu.
powyżej 5tyś obr nie dawał już sobie tak rady Myślałem że może szwankuje przepływomierz i dostaje za małą dawke powietrza. To nie tak. ECU daje tyle paliwa w stosunku 1:16 ile MAF zmierzy powietrza, a jeśli się gubił powyżej 5 tyś obrotów, może wskazywać to na faktyczne problemy z zapłonem, i tym sposobem ubiłeś prawdopodobnie kulejący już moduł zapłonowy....
Jeżeli to astra z silnikiem C16NZ to może to być moduł wewnątrz aparatu zapłonowego, miałem identyczny problem. Warto też przy okazji sprawdzić czujnik indukcyjny i połączenia przewodów( wewnątrz aparatu). W tym modelu mogą być zaśniedziałe
że u mnie obroty strasznie wariują i podmiany wszystkich czujników oprócz aparatu zapłonowego, cewki i modułu nic nie dały czekam na aparat zapłonowy, cewkę z modułem oraz wiązkę bo już sam nie wiem czemu tak wariują obroty w moim aucie (c14nz/c14se ;)) Wszędzie gdzie czytam to piszą czujnik halla, ale gdzie on jest?
Hej kolego mam podobny problem... silnik pali na dotyk... na ssaniu też dość równo chodzi (C14NZ), ale jak sie nagrzeje to obroty falują od 1500 do 500 i jak spadną poniżęj 500 gaśnie... i tak ciągle Wymieniłem wszystkie uszczelki, silnik krokowy, potencjometr przeoustnicy, sonde lambda, mapsensor, komputer, sprawdziełm membrane w serwie, świece, kable...
Marki ani typu samochodu ci nie podam. Chodzi o stare samochody z końca lat osiemdziesiątych i początku dziewięćdziesiątych. Nie wiem co ci się trafi na szrocie. Chodzi o silniki benzynowe z czujnikiem Hall'a w aparacie zapłonowym. Ople, VW ... wiele innych a nawet Łada. Trzeba "wytargać" aparat zapłonowy, moduł zapłonu (połączone kablami) i cewkę zapłonową....
jeżeli nie to masz aparat zapłonowy z modułem sprawdz czy nie jest gorący a sprawdzałeś napięcia przy cewce.
więc musisz zrobić układ niwelujący zjawisko styku wielokrotnego. A może założyć aparat zapłonowy z modułem od favoritki?
Spróbuj ewentualnie zmienić "zielony kabelek" łączący aparat zapłonowy z modułem, w gaźnikowym poldku jest on często przyczyną kłopotów.
cewka zapłonowa w aparacie lub moduł zapłonowy - jeździłem takim autem i też to przerabiałem... rozumiem, że kable wn, świece, palec, kopulka... ok?
Kod silnika jaki? Pewnie problem w aparacie zapłonowym lub module zapłonu. Zakladam, że iskry też porządnej nie ma.
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
Okazało się że nie został wymieniony aparat zapłonowy tylko sama kopułka. Po wymianie modułu aparatu zapłonowego wszystko wróciło do normy.
motyl co za tipo-z modułem na aparacie zapłonowym, czy z modułem Digiplex?
W aparacie zapłonowym jest moduł który często lubi się psuć. Sprawdź ten moduł
witam Chciał bym odświeżyć temat i dowiedzieć się co było rozwiązaniem problemu? aparat zapłonowy czy moduł a moze czujnik połozenia wału?
prawdopodobnie ponownie siadł ci moduł w aparacie zapłonowym. Słyszałem, że moduł DAC potrafi po jednym dniu paść. Trzeba było mando kupić.
poszukuje pilnie moduł aparatu zapłonowego do mitsubishi colt 1.5 AUTOMAT rok prod.1991 NR.NADWOZIA JA3CU24OMV04133 NR.SILNIKA 5MY3857 B.PILNIE DZIEKI
Moduł kolego ;) To typowe w tych autach :) Moduł jest w aparacie zapłonowym (wewnętrzny) lub przy cewce zapłonowej (zewnętrzny). Zależy jaki masz układ zapłonowy. I często jest tak,że wali moduł i nie podaje sygnału na wtrysk i możesz miec wszystkie iskry świata,a i tak nie pojedziesz :D Pozdr.
panowie,ale c14nz nie ma modułu w aparacie ,a pod cewką zapłonową.
witam ! Jeżeli to co sugerowałem jest ok. to pozostaje, moim zdaniem, czepić sie modułu w aparacie zapłonowym. Kupowałem kiedyś moduły z tajwanu trzy mi padły po ok. 100km. Kupiłem potem oryginał GM (cena podobna) wyprodukowany w singapurze i było w porządku. Lub zawór EGR - ten najlepiej zaślepić. pozdro
moduł aparat zapłonowy moduł aparat zapłonowy nissan aparat zapłonowy moduł schemat
programator ajawe sterujacy samsung fotel kierowcy renault megane
citroen berlingo nawiew kotły gazowe
Case IH 484 – naprawa półbiegów, diagnostyka, typowe usterki, elektrozawór, ciśnienie oleju Najlepszy router LTE do Ryni – Huawei B535, ZTE MF286D, TP-Link MR600, antena MIMO