Ta rozpiska nie pasuje? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Czarny(ale moze byc i szary),plastikowy modul wielkosci dwoch przekaznikow.Pod kolumna kierownicza,bardziej po lewej stronie.Trzeba dolozyc silownik w drzwi kierowcy bo nie ma(jest tylko switch ster)
Do sterowania są wykorzystywane następujące piny oraz przewody w zamku od drzwi kierowcy: 7 - niebieski/czerwony 6 - biały/czarny 8 - brązowy/czarny/żółty. Sterowanie minusem. Który kolor odpowiada za daną funkcje należy sprawdzić samemu, dlatego podałem również numery pinów, gdyż czasem kolorystyka może być inna.
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
Witam. Firma PROXIMA posiada w swojej ofercie mikroprocesorowy sterownik szyb który domyka szyby przy uzbrojeniu alarmu i umożliwia przywrócenie położenia szyb przy jego rozbrojeniu.
Nie jestem pewien czy to ten sam problem. Wczoraj padło mi otwieranie/zamykanie drzwi z kluczyka w moim j10. Warsztat stwierdził, że rozprogramował się klucz. Poszukałem magika od zamków, stacyjek w punkcie dorabiania kluczy. Rozkręcił obudowę pod kierownicą, odpiął jeden przewód- czujnik kluczyka w stacyjce. Odpowiada za to, że gdy wykrywa kluczyk...
Mam taki sam problem proszę o pomo
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
Masz tam wszysko. Sterowanie masami i zasilanie. Kerunki podepnij do wiazki idacej na tył.
Kolego pierwsza rzecz to taka że ten alarm to tragedia, wywal go i wstaw coś nowszego i działającego, jak widzę te piloty nerki to aż mną rzuca chyba jeden z najgorszych alarmów jaki wychodził. Po drugie to Ty odnalazłeś moduł centralnego zamka ale on nie ma modułu radiowego to tylko centralka która steruje z zamka kierowcy resztą drzwi. Gdzieś indziej...
Pomogło : https://obrazki.elektroda.pl/7736052400_... Na 20 prób zamykania i otwierania z pilota wszystko działa prawidłowo 😁
http://obrazki.elektroda.pl/9176618800_1... Witam serdecznie wszystkich, chciałbym przedstawić moduł zdalnego sterowania centralnym zamkiem, jaki udało mi się wykonać ostatnimi czasy, ale po kolei. Jakiś czas temu zepsuł mi się jedyny pilot, jaki miałem do kupionego kiedyś sterownika centralnego zamka na Alledrogo. Sterownik ten posiadał...
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Witam kolego pilota może i masz dobrego na pewno odczekałeś 1 minute i zaprogramowałeś pilota ,ale jak masz uszkodzony moduł zespolony przy kierownicy tam gdzie są wycieraczki i kierunki znajduje się odbiornik pilota to pilot nie będzie działał nawet po diagnozie DIAGBOXEM nie wyskoczy żaden błąd ,można jeszcze wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć czy...
1 temat. Brak obrotów wentylatora nadmuchu. Jeżeli jest możliwość podania napięcia na silnik wentylatora nadmuchu na krótko, to je podać! Gdy wentylator chodzi, to winę mogą ponosić: włącznik, bezpiecznik, przekaźnik lub przewody. Gdy nie chodzi - wina jest po stronie silnika, komutator, szczotki itd. 2 temat. Jeżeli z modułu komfortu nie wychodzi impuls...
Najpierw sprawdź siłowniki w zamkach podając na nie napięcie 12V - niestety nie pamiętam na które przewody z wiązki, ale łatwo poznać po otwarciu zamka które idą do silniczka itp. Jeśli wszystkie siłowniki masz OK to następnie przebadaj przewody aż do modułu centralnego (będzie za schowkiem po stronie pasażera, pod siedzeniem pasażera, gdzieś indziej...
Modele 2012-2013 po drugim face-liftingu realizuje się w sposób, który ty opisałeś, czyli 16-pinowe złącze i sterowanie impulsami masy: Zamknij - pomarańczowo/niebieski pin 4 Otwórz - żółto/czarny pin 5 Jeżeli w rocznikach 2009-2012 po pierwszym lifcie masz moduł c.z. z czterema wtyczkami, wtedy podłączasz się impulsami masy do prawej wtyczki 10-pinowej...
Jak widać na moich fotkach, przewody (niebieski i jasnozielony) wetknąłem w PUSTE miejsca we wtyczce, bez oryginalnych fordowskich przewodów, przygotowanych chyba pod oryginalny alarm, którego nie było w mojej wersji, ale teraz znowu nie chce mi się dokształcać... Czyli w tym GEM'ie mamy 2 pary wejść sterujących oryginalnym modułem centralnego zamka....
Szukaj pod fotelem kierowcy.
No to na chwilę obecną nie mam koncepcji :( Szukaj na forum mondeo może oni cos tam wydumali. Może moduł uszkodzony :( Niestety nie wiem czy jest taki sam jak w radiowym. Jeżeli jest inny może być problem z zakupem używanego. Radiowych pewnie cała masa. Wpisz w googlech moduł centralnego zamka i tam masz zdjęcia jak wygląda. Popatrz czy ma podobne numery...
Sprawdziłem wiązkę przewodów w przelotce drzwi, zewnętrznie wygląda ok., czy zamawiać siłownik/silnik centralnego zamka, czy też jak wskazują na innych forach czasami pomaga przelutowanie "zimnych lutów". Jeżeli przewody zostały wyeliminowane, to błędy powodowane przeważnie są następującymi usterkami: wspomniane już zimne luty, uszkodzenia mikrostyków...
Jeżeli nie będzie szczegółowych informacji to nie zwlekaj i daj zasilanie -do czerwonego +12v ,a do czarnego -12V i centralka będzie słuchać się pilota.Następnie przy pomocy woltomierza lub diody świecącej ustal na których przewodach pojawia -12v w trakcie właczania i wyłaczania alarmu.Zacznij od przewodów zielonego i niebieskiego. Jak je zn ajdziesz...
Silniczkiem zamka steruje moduł umieszczony w silniczku podnośnika szyby, może tam coś niedomaga. Weź żarówkę 21W, taką jak do świateł stop lub kierunkowskazów i podłącz zamiast silniczka, zobaczysz czy zapala się pełną mocą przy zamykaniu/otwieraniu czy tylko się żarzy
1. Kup jakikolwiek moduł zamka centralnego i dołóż go do tego układu. Skrócą się wtedy czasy automatycznie. Koszt około 30,00 zł 2. Nowy sterownik zamka centralnego na piloty, z pełną instrukcją i pełnymi możliwościami programowania.
Witam wszystkich. Mam mały problem z decyzją i stąd pytanie. Yaris 04 z oryginalnymi siłownikami centralnego zamka. Dokupiłem moduł do sterowania z kluczyka i ..., jeśli kupić kluczyk używany do przeprogramowania to jaki lub czy ewentualnie czy można zaadaptować zaminnik-scyzoryk?
Kup sobie na allegro moduł sterowania centralnym zamkiem np. bx30 lub jakiś lepszy ceny od 50 zł z wysyłką i masz 2 nowe piloty. Podgrzewanie fotela może się wyłączać dlatego iż jest gdzieś kostka wyrobiona i się przegrzewa( lecz niekoniecznie) trzeba by zmierzyć napięcie dochodzące do fotela. Pozdrawiam Damian B.
Znalazłem. Centrala jest pod zapalniczka i włącznikami awaryjnych i ogrzewania tylnej szyby. Gówno prawda. To jest moduł od Immo. Masz pilot na podczerwień z jednym przyciskiem. Odbiornik to ta czarna wypustka przy lusterku. Zobacz czy też tam wody nie ma. Szukaj na listwie czarnej metalowej miedzy kanapą a bagażnikiem fotela. Sterownik raczej firmy...
Kupiłem samochód sprowadzony z Niemiec gdzie był dołożony centralny zamek - załączam zdjęcia modułu. Potrzebowałbym go zidentyfikować i dobrać do niego pilot (którego nie mam), który będzie z nim działał, bo wydaje mi się, że jest do tego antena (luźny kabelek od modułu) - ewentualnie znaleźć nowy moduł z taką samą wtyczką, żeby nie ciągnąc nowej wiązki....
aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje jeszcze jakiś moduł domykania szyb? tak
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
Szukajcie a nie znajdziecie. Sterownik zamka jest zintegrowany w tzw. Moduł Sterujący Nadwozia. To ta czarna puszka pod maską pod podszybiem samochodu.
Witam Proponuję sprawdzić sygnały sterujące jakie wychodzą z masterów, bo wygląda to tak jakby moduł zamka centralnego dostawał sygnał otwarcia a za chwile zamknięcia w efekcie zamknie i za chwilę otworzy, często wystarczy tylko przesunąć siłownik względem zamka Powodzenia
Moduł centralnego kosztuje 40 zł z dwoma pilotami.Jest tańszy niż komfort do twojego wozu. Oczywiście takie rozwiązanie nie każdemu pasuje. No bo jak to ? Coś przerabiać ,nie nie oryginalne?
Witam, przychodze z pytaniem. Mam auto skode fabie 1 z 2004r, tam centralne otwieranie zamka oraz szyb było raczej dokładane, (nie było w standardzie) i mój problem polega na tym że owy pilot zgubiłem... Czy jak znajde ten moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam wraz z kluczykiem czy to bedzie działać? Czy coś bede musial zmieniać, lutować...
Dość ciezki samochód. Kierunki po prawej stronie w nogach pasażera na czarnum module: niebieski z brązowym,niebieski z zielonym,niebieski z żółtym. Sa na dwóch dużych kostkach dolnej i górnej - musisz odseparować diodami. Zasilanie najlepiej z akumulatora. Za schowkiem masz moduł od centralnego zamka na nim masz sterowanie i krańcówki drzwi- nie pamietam...
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
Zobacz czy czasem w skrzynce przy akumulatorze nie masz spalonego bezpiecznika bodajże 3A on obsługuje napięcie na moduł komfortu Tu zobacz zdjęcie u kolegi Spinacz masz opisane bezpieczniki w skrzynce [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... numer 6 na zdjęciu.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
Bo masz ten moduł uszkodzony. Pomijam fakt, że steruje wszystkimi szybami.
czyli wygląda na to że bateria i pilot są ok Taką opinię można wydać dopiero po sprawdzeniu pilota testerem pilotów. Następnym krokiem jest podłączenie testera diagnostycznego i podgląd parametrów bieżących. Odczytasz błędy i sprawdzisz czy sterownik centralnego zamka - komfortu w samochodzie widzi pozamykane drzwi i odczytuje naciśnięcie przycisków...
Teraz na poważnie procedura kodowanie dla tych którzy mają problem z pilotami i modulem komfortu. 1. Wchodzimy na auta Audi A4 b5 2. Zamykamy drzwi 3. Wyjmujemy zaślepke z popielniczka za tylnym slupkiem 4. Wpinamy kabel do gniazda 5. Podpinamy kabel do kompa 6. Uruchamiamy Vaga Polskiego Vaga lub inny program dostępny 7. Wchodzimy w moduł centralnego...
Uniwersalny. Sterownik podłączony wg załączonego schematu. Napiecie poprowadzone ze skrzynki z bezpiecznikami tak samo jak poprzedni. Masy do sruby przy ramie, dwa kable puszczone przez przelotke do drzwi i tam wpiete do kabli od otwierania i zamykania drzwi. Wszyatko zgodnie ze schematem i wszystko działa gdy klucz przekręcony w stacyjce. Problem pojawia...
Te funkcje obsługuje moduł UCH pod kierownicą
Da się coś przy tym schrzanić ? Da się pomylić przewody na przekaźnikach i podać +12V przez przekaźnik na moduł BSI , który wystawia "masę" i zrobić poważne zwarcie wewnątrz BSI.
Z tego co przeczytałem wnioskuję, że na razie posiadasz tylko luźne kable. Zamontuj najpierw napędy szyb, żeby było czym sterować. Później zwykłe przełączniki sterowania szybami. Na koniec możesz dokupić moduł domykania szyb i będziesz miał już komplet.
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Znajdź przewody mikrosilnika A i B i wysteruj bezpośrednio z dołożonego sterownika. W spoczynku, fabryczny moduł na obu tych przewodach wystawia masę. https://obrazki.elektroda.pl/5061734500_... https://obrazki.elektroda.pl/9743432500_...
rezystor ok 0,5 - 1 kohm. rezystor 500 omów do 1 kiloom Ma być 180 Ohm gdzie w A3 znajduje się moduł komfortu? Sterownik układu komfortu J393 znajduje się w prawym boczku bagażnika.
moduł zamka centralnego moduł centralnego zamka hyundai skoda moduł zamka centralnego
zawór przelewowy pompy bosch programy lokalizacji drukarki laserowe kolorowe
elektroda wyłaczenie powiadomień reset błędu pralki bosch
Zniekształcony i dublowany obraz w Panasonic LED 4K 55 Wymiana absorbera tuszu w Epson Stylus Photo RX520