Dla potomnych. Odpiąć radio, zamknąć auto centralnym multimetr na klemie. 20sec (przekaźnik na module komfortu cyk(za schowkiem)) pobor 0,07a 60sec (uzbrojenie kompletne) pobór 0,00a Gdy auto otwarte na centralnym Po 10sec z 0,60a na 0,30a Po 1,5min 0,25a Po 9,30min 0,18a Po 30min 0,00a Pozdrawiam
Wymieniałeś moduł centralnej elektroniki a napisałeś o module komfortu. To zupełnie co innego. Lampką steruje moduł centralnej elektroniki. Zobacz jakie jest jego kodowanie bo tam koduje się czy jest lampka czy nie. Zobacz czy jak odłączysz licznik to czy spadnie pobór prądu po zamknięciu auta. Chodzi o to złącze zielone 32-stykowe.
Mam dziwny problem i pomyślałem, ze napisze, bo moze sie ktos z tym spotkał. W aucie nie działały szyby i oswietlenie wnętrza, bezpiecznik 14 sprawdzony, sprawny i jest na nim napiecie, ale na module na przewodzie czarno-czerwonym brak napiecia, więc dałem nowe zasilanie na czarno-czerwony na module (kabel odciety, nie wpiecie w instalacje). zaczeło...
14 pin to wg moich danych idzie do tablicy wskazników.Biało niebieski.
Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak?
Proszę sprawdzić ciągłość połączeń linii CAN w komforcie. Miałem u siebie w warsztacie takie uszkodzenie w Passacie i to właśnie było przyczyną. Przy przerwaniu jednego z przewodów linii CAN sterowniki poszczególnych drzwi nie przechodzą do stanu stand by a w tym stanie pobór powinien wynosić ok 250 do 300mA
czy nadal jest za duży pobór prądu? Możesz kupić jakiś tani miernik i zmierzyć. Tanie mierniki mierzą w miarę ok, ale tylko jak pracują na nowych bateriach. Jest szansa że ten akumulator już jest uszkodzony i do wymiany? Jeżeli został głęboko rozładowany to tak, jest taka szansa. Akumulator jednak to tak proste urządzenie że jeżeli działa poprawnie...
Robiłem taki przypadek i był padnięty moduł komfortu. Po pół roku audi wróciła znowu na pobór prądu ale jak na razie stoi tydzień i nie mogę jej ,,złapać" na poborze.
Witam.Przejrzałem kilka schematów elektrycznych szyb i z tymi krańcówkami to pojechałem równo.Nie ma tam żadnych krańcówek,szyby wyłączane są na podstawie poboru prądu więc jak myśle raczej odpadają.Mam jeszcze jedno pytanie, w każdych drzwiach znajduje się mechanizm z dwoma mikrowyłącznikami drzwi otwarte i zamknięte czy przy uszkodzeniu któregoś z...
Sprawdzasz po ok 30 min jak moduł komfortu uspiony?
Jak są błędy w module to też będzie pobór prądu.
Według rozpiski f38 jest to w tym modelu zasilanie modułu komfortu oraz może być też zasilanie tylnych modułów w drzwiach, natomiast f15 oświetlenie wewnetrzne
I potwierdzę dla potomnych jakby mieli podobnie moduł centralnej elektryki rozwiązał problem Czy chodzi o moduł komfortu za schowkiem ?
Witam koledzy. Niedawno kupiłem Passata B5 i z czystej ciekawości sprawdziłem mu pobór prądu. Okazało się że po wyłączeniu się modułu komfortu pobór wynosi 0.07A. Czy to jest dopuszczalny pobór? Czy to nie będzie mi rozładowywało akumulatora?
Moduł komfortu sprawdzałem. W środku nie ma śladów zalania.
Wracam do tematu panowie odłączyłem zegary niestety nadal mam pobór prądu,wcześniej gdzieś wyczytałem ze może być problem z modułem komfortu ma ktoś jeszcze jakiś pomysł bo ja nie mam 😩
Temat nie jest jednak prosty :))) Czy jak w ogóle odepniesz moduł komfortu to sytuacja z poborem prądu jest ok ? Prawidłowy pobór prądu to max 50mA, u Ciebie byc moze jest jakieś zwarcie w samym module komfortu lub czymś co zasila ten moduł poprzez przekaznik, który cyka Czy wszystkie funkcje w aucie działają prawidłowo ? światła, szyby, centralny ?...
Sprawdziłem alternator, wszystkie bezpieczniki i większość przekaźników, Odłączyłem moduł komfortu pobór = 450 miliamper ,następnie wymieniłem moduł komfortu na inny sprawny = pobór 520 miliamper. Nie wiem już gdzie szukać złodzieja prądu ..
Po otwarciu prawych drzwi brak reakcji lampki wewnętrznej, więc wszystko jasne.
miałem cos takiego w Altei winny był moduł komfortu w drzwiach kierowcy trzeba było naprawić wade fabrycznał wylutować z modułu jakiś chyba rezystor,odłacz drzwi kierowcy i zobacz .
Błąd pokazywało w module komfortu?
Pomiar poboru prądu zaraz po zamknięciu auta i obserwować przez ok poł godziny jak sie zachowuje.
Witam Mam mały problem a może i nie mały tylko duży po ostatnim postoju auta około 15h temperatura w okolicach -1C auto nie odpaliło, akumulator był tak wyczerpany, że auta nie dało się otworzyć z pilota. Po naładowaniu akumulatora sprawdziłem pobór prądu i wyszło 0,46A, po wyjęciu bezpiecznika nr 13 Światła hamowania pobór prądu spada do 0,05A (po...
1-Jeśli masz alarm to on może być powodem drenowania akumulatora. Był przypadek - pojawiła się nieszczelność w syrenie od alarmu, wpadło tam trochę wody I rozładowywało akumulator . 2- Podobnie może być z klaksonem. 3- Przyczyną może być alternator. 4- Moduł komfortu może mieć coś wspólnego z poborem prądu. Akumulator AGM (słaby- niedomagający) doprowadza...
Tam masz podłączone do gniazda jak nie ma komunikacji to do wymiany komfort
To sprawdź ten moduł. Jest z nim komunikacja.
Błędów w komforcie brak? Przewody w przejściówce całe?
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
Na podłodze (pod wykładziną podłogi) pod fotelem kierowcy sucho?
Czyli problem rozwiązany,masz diagnozę,tak? Wychodzi że tak za co ten moduł odpowiada radio też coś ciągnie jest oryginalne rcd310 Dodano po 1 Panowie za pobór prądu odpowiadają sterowniki gateway moduł komfortu bortnez te 3 któryś z nich musi być uszkodzony jak przyjdzie gateway i okaże się że jest ok to dam znać
Czy udało wam się znaleźć przyczynę poboru prądu? Mam ten sam problem - na bezpieczniku 36 pobiera mi 0.18A. Pogrzebałem trochę ale nie znalazłem. Odłączyłem zegarek, wszystkie lampki wewnątrz (nie mam lampki we schowku). Moduł komfortu i radio nie należą pod ten bezpiecznik. Dzięki.
Napisałem "po odpięciu modułu komfortu pobór spada o 50-70 mA"
Wszystko tam jest wporządku niestety, dodam jeszcze że pobór prądu mam 0.5 ampera
Na razie założyłem moduł centralnego zamka bez Komfortu. Ewentualnie gdybym dokupił ten moduł w którym miejscu sprawdzić pobór prądu (miernik posiadam ;))
sprawdź krańcówki
Czyli problem nie rozwiązany. Cały czas coś kradnie prąd. Zostaw auto na dłużej i będzie to samo. Napisałeś że wypiąłeś wtyczki z modułu komfortu i bez zmian ale jakim cudem miga Ci dioda skoro ona jest sterowana z modułu komfortu?
Najczęściej problemem jest switch klapy bagażnika. Dostaje się do niego wilgoć i wybudza cały czas moduł komfortu.
Taki pobór to pewnie moduł komfortu (może zamki drzwi nie wyłączją świateł).
Tak umery się pokrywają są takie same a o elektrykę chodzi mi że nie działa centralny. szyby. lusterka alarm Dodano po 1 Mam program delphi i za bardzo nie wiem jak na nim zakodować nowy moduł komfortu
Była robiona jakaś diagnostyka komputerowa? Być może pomogłoby to w znalezieniu problemu. Czasem jednak moduły takie jak komfortu czy bordnetz, są winą poboru prądu pomimo braku jakichkolwiek błędów.
U mnie problemem okazało się przebicie lub brak masy w module komfortu. Po wyjęciu bezpiecznika od modułu pobór prądu zanikał. Tak czy siak mam trochę partyzanckie rozwiązanie jak ktoś pisał na jakimś forum, mianowicie wsadziłem przekaźnik to obwodu wzbudzenia i przy zgaszonym silniku się rozlancza. Nie mam czasu za bardzo rozbierać i sprawdzać obwodów...
Witam Moduł komfortu znajduje się z przodu w konsoli za schowkiem pasażera . Masz auto na can-ie najlepszy był by vcds . http://furmanka.blogspot.com/2009/01/mk5... Pzdr
Jak masz kabel VAG KKL to ściągnij sobie -> VCDS-Lite. I sprawdź nim błędy w: 17-Instruments (17-licznik) 46-Central Conv (46-moduł komfortu)
Problem polega na tym że samochód mądrzejszy od mechanika. Za mały pobór prądu > wykrywa jako spaloną żarówkę > odłącza obwód. Najszybciej dorobić sztuczne obciążenie, można też VAGiem przekodować moduł komfortu (bo to on steruje światłami) ale też nie każdy model łyknie kodowanie na LEDy.
Może być alternator, rozrusznik, chyba że masz tak jak mój znajomy, dodał światła dzienne i musiał co dzień ładować akumulator, też mu klemy iskrzyly Alternator odlaczylem i pobór nie spadł , rozrusznik jakoś wykluczam żeby sam z siebie pobierał prąd, auto w oryginale bez żadnych przeróbek. Czekam na moduł komfortu.
W grupie aut Vag, najczęstrzą przyczyną poboru prądu na postoju jest uszkodzenie mikrowłaczników w zamkach drzwiowych (moduł komfortu nie "usypia" systemu jeżeli nie widzi położenia zamków drzwi. Sprawdź czy oświetlenie wnętrza reaguje na wszystkie drzwi.
Radyjko już wymontowałem, lampki oświetlenia wnętrza, bagażnika i wszelkie inne odbiorniki już powyciągane i nadal to samo. Gdzie szukać centralnego zamka? Moduł komfortu to zapewnę pod siedzeniem.
Sprawdź moduł komfortu, prawdopodobnie zawilgocony, zzieleniały i robi tyle zwarć. Sprawdź też pompkę centralnego zamka, też wskazuje tam na zwarcie, ale najpierw szukaj w module komfortu.
Brak uśpienia jakiegoś modułu spowodowany brakiem masy. Zobacz masę obok modułu komfortu, gdy ona gnije to taki jest pobór prądu.
Zmierzyć pobór prądu i zacząć eliminować poszczególnych obwody zaczynając pewnie od modułu komfortu.
Światełko bagażnika sprawdziłem, gaśnie po jego zamknięciu i zapala się po otwarciu. Światełka w schowku nie sprawdzałem. Czy może być to ewentualnie wina modułu komfortu?
Witam U mnie okazało się że wina rozładowywania akumulatora leż po stronie zamka w drzwiach. Rozebrałem zamek i okazało się że "łopatka" łącząca wkładkę zamka z zamkiem jest uszkodzona i krańcóweczka w zamku była ciągle wciśnięta. Modół komfortu odczytywał to że w zamku jest ciągle przekręcony kluczyk i nie przechodził w stan" uśpienia". Z tąd pobór...
wstepnie doszedłem że za pobór prądu jest winny moduł komfortu, jest możliwość jego naprawy czy tylko wymiana?
Sprawdzę to dzisiaj. A co z szybami przednimi ? Da się je uruchomić na tym module ? Dodano po 1 Pobór prądu po 10 minutach od wyjęcia kluczyka.
Witam mam problem z poborem prądu w Ford Galaxy 2009r . Pobór w granicach 0.560A po uśpieniu bezpieczniki wypinanie za kolejnością i brak jakiejkolwiek reakcji dopiero po odpięciu bezpiecznika 25A w bagażniku od modułu sterowania drzwiami kierowcy oraz 25A od modułu sterowania drzwiami pasazera pobór spada na 0.1A. Zauważyłem też że po uśpieniu (ok30...
witam problem leżał w module komfortu,wymienione przewody do modułu bo były zasniedziałe i teraz jest ok,temat zakończony
Jak długo odczekałeś z pomiarem po zamknięciu auta? Bo normalne jest że początkowo pobór przez moduł komfortu będzie większy a po jakimś czasie dopiero "idzie spać".
Cześć. Miałem do dzisiaj podobny problem z moim A6 C5. Czasem kluczyk działał, czasem gubił ustawienia, czasem działał i po kilku minutach przestawał. Wymieniłem zamek w drzwiach kierowcy, ale to nie pomogło (mikrostyk czasem działał czasem nie, w nowym musiałem rozkręcić zamek i poustawiać mikrostyki, żeby zamek działał prawidłowo - wszystko dostępne...
Bardzo słuszne jest to co pisze kol. michał0310. Radzę zastanowić się czy nie był zamoczony moduł sterowania podnośników szyb, umieszczony w podłokietniku drzwi. Złogi pochodzące z elektrolizy są częstą przyczyną problemów z "uśpieniem" magistrali CAN w module komfortu.
I tak mierzyłem i tak aby wyelminować błędny odczyt. Przekaźnik w module komfortu integrowany w płytce pcb.
wymieniałem akumulator moduł komfortu climatronik i nie wiem gdzie szukać Przestań wymieniać,zacznij diagnozować. Wiesz jak się mierzy pobór prądu?
Mam problem. Rozładowuje coś akumulator bardzo szybko. Pobór prądu jest 0.45A zdecydowanie za dużo. Odłączałem wszystkie bezpieczniki i nie spada pobór prądu. Moduł komfortu też był odłączany i nadal to samo. Ładowanie jest w porządku 14.4V. Nie wiem co może rozładowywać. Proszę o pomoc. Dodam że założona jest instalacja LPG. Akumulator jest nowy. Regulator...
Witam, jak w temacie mam problem z rozładowywaniem się akumulatora na postoju. Miernik pokazuje ok. 0,4A przy otwartych drzwiach i co ciekawsze skoki od 0,17 do 0,6 przy zaryglowanych drzwiach (uzbrojony alarm). Czasem słychać przekaźnik jakby w module komfortu, ale po odłączeniu wszystkich wtyczek z tego modułu jest stały pobór prądu ok 0,7A. Odpinałem...
To B5 jedyny pobór to moduł komfortu.
Od kiedy prąd wyrażamy w Voltach :) Czy po podpięciu amperomierza odczekałeś kilka minut? Każde otwarcie drzwi "budzi" moduł komfortu Każde wyłączenie napięcia i ponowne załączenie (wpięcie amperomierza) powoduję "pobudkę" modułów.
To samo córka ma w Yarisce 2003r. Jak postoi dłużej niż tydzień to trudno odpalić. Nie ma autoalarmu, modułów komfortu i tym podobnych wynalazków. Dzieje się to w obwodzie zasilania kokpitu. Jeździ z wyjętym bezpiecznikiem.
Zmierzyłem opór między kablem czerwono-niebieskim (plus) i brązowym (minus) na wszystkich wtyczach dochodzących do sprzętów. Oczywiście wtyczka od modułu komfortu była rozpięta? Tak najprościej - jedna koncówka multimetru do pinu przy wtyczce od modułu komfortu (przewód czerwono niebieski) a druga końcówka do pinu przy wtyczce odbiornika czyli np....
Wypinając moduł komfortu - wypinam wszystkie drzwi, a pobór nie spadł.
Problem w module konfortu ,po zamknięciu drzwi pilotem kluczyka pobór prądu spada do 0.25A.Niby OK ale po 5 nieraz 10 min w module comfortu załącza iprąd rośnie do 0,8A Cas załączenia przekażnika jest około 5 sekund jest to cykliczne . Wygląda tak jakby z wzbudzał się alarm.Sprawdzałem wyłączniki w zameczkach drzwiowych ałe są OK .Swiatło w srodku gaśnie,klakson...
długo ponad 20 minut, dodam iż radio też jest wypięte,alternator sprawdzałem ok, moduł komfortu odpinałem nic to nie dało więc raczej dobry.
Witam. Mam takie auto i dziwny problem z nim. Rozładowuje akumulator. Na pozamykanym pobór prądu 0,24A. Po wyjęciu bezpiecznika nr. 14, który odpowiada za moduł komfortu spada na 0.02A. Po włożeniu z powrotem słychać stuknięcie przekaźnika w module i pobór wraca. Sprawdzałem parametry i widzi że wszystkie drzwi są zamknięte, maska i bagażnik też. Błędów...
Te błędy mają jakieś dziwne opisy - nie wiadomo czy chodzi o to że nie chce otworzyć czy o to że nie che zaryglować. Odłącz moduł komfortu i zobacz czy nastąpi spadek poboru prądu. Ile w tej chwili bierze?
Pobór prądu 300mA to normalne przez około 4-5 minut. Moduł komfortu to pobiera po tym czasie spada pobór do 30mA. Jeśli tak jest u Ciebie to obstawiam alternator. Walczyłem we wakacje z tym tematem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Tylko tak duży pobór prądu to stanowczo za dużo.Musi występować jakaś usterka
przy 0,2 amp nie rozładuje akumulatora tak szybko,to nie to .Tryb awaryjny (system w jednoprzewodowym trybie pracy) To jest bardzo duży pobór prądu - rozładuje .. Pozdrawiam.
Nie usypia się Can pomiędzy sterownikami drzwi. Naprawa to temat rzeka często uszkodzony jest kabel do tylnych drzwi trzeba podnieść fotele i wykładziny. Najłatwiej to sprawdzić podpinając vcds pod moduł komfortu 46.
Witam. Mam problem z dużym poborem prądu w vw touranie 2004 r 1.9 tdi, przed wymianą radia było wszystko w porządku, po wymianie radia na pionieer dmh a240 bt strasznie szybko rozładowuje akumulator, był wymieniony na nowy z varty lecz praktycznie codziennie aku jest padnięty. Pobory prądów Zamknięty pilotem-0.049 Otwarty 0,223 po otwarciu drzwi 0.5645...
Pobór spada
Witam Co prawda nie pomogę Ci w temacie ale gdybyś mógł podpowiedzieć gdzie jest w Arosie moduł komfortu. Niestety sam walczę z centralnym i ręce opadają.
Rocznik 2008, sprowadzona z USA. Jest tak-trafiła na pobór prądu na postoju. Początkowo myślałem, że wina modułu w lewych drzwiach-w czasie jazdy pokazywało, że drzwi są otwarte, nie zamykała z wkładki zamka, nie reagowała na zamykanie zdalnym pilotem. Moduł naprawiłem, to już działa, ale dalej prąd spoczynkowy jest duży. Po zamknięciu samochodu wynosi...
Pomysł dobry i przydatny, ALE... jak zmieniłbym sposób zasilania układu. Teoretycznie 5.5 mA rozładuje aku 40Ah w 303 dni co jest pomijalne przy założeniu że auta używamy regularnie. Praktycznie to różnie to może wyglądać, szczególnie zimą, Bez przesady. Szkoda komplikować układ walcząc o pojedyncze mA. Jaki jest pobór prądu immobilizera/alarmu w samochodzie?...
Błąd 7158 Gateway J533 przynależy do błędu radia i nie da się go pozbyć dopóki nie zamontuje się oryginalnego radia do samochodu. A duży pobór prądu jest z powodu innego bezpiecznika, odpowiedzialnego za moduł komfortu. Prawdopodobnie trzeba wymienić moduł komfortu albo inaczej podłączyć nowe radio, ponieważ moduł komfortu nie uśpi radia na androidzie...
Gazu auto nie posiada a radio raczej nie ale zaraz odłącze. Radio odłączyłem ale to nic nie dało,radio jest oryginalne. Coś po załączeniu zapłonu nie chce się rozłączyc. Może to moduł komfortu albo sterownik silnika.
30mA to prąd spoczynkowy , który może zostać zaakceptowany. Jeśli dorzucisz do tego , alarm to może on wzrosnąć nieznacznie ~50mA. Domniemam , że sytuacja zaczęła mieć miejsce po dniach obfitych opadów ? . Jeśli tak to wszystko wskazuje na wilgoć , która nie raz prowadzi do małych zwarć. Sprawdź prąd po wyłączeniu samochodu , ale daj czas samochodowi...
Masz automat? Chodzi mi po głowie jeszcze że to od modułu komfortu może być. Lepiej jak byś zdjęcie skrzynki pokazał z zaznaczonym bezpiecznikiem
Wyjmowałem bezpieczniki i trafiłem na bezpiecznik oswietlenia kabiny, wyjełem i spadł pobór na 0,28mA. Czy to może mieć związek z modułem komfortu na podłodze? Bo do oświetlenia zaglądałem i nic tam nadzwyczajnego nie znalazłem...
Tak kupiłem nowy ten był jakiś kombinowany jak połączyłem z masą kluczem do karoserii to ruszył więc oddałem moduł komfortu i kupiłem nowy silnik chwila aż miło popatrzeć tylko jeszcze coś mi kradnie prąd pobór wynosi około 2 A s to dużo podejrzewam radio bo się nie chce uspac jak odpięte pobyt mniej niż 0,5 A jak posępne pozamykane wszystko czekam...
w drzwiach kierowcy mam zepsuta wkładkę zamka... kreci się dookoła, wyczytałem ze jest możliwość ze tam coś jest ustawione tak że nie daje się uśpić moduł komfortu, co o tym myślicie?
Witam Grono Szanowne. W garażu stoi w/w auto. Problem jest taki że rozładowuje aku. Żeby nie było że jestem leń: Spędziłem z amperomierzem duuużo cudownych godzin w tym aucie. Pomijamy radio i alarm które wypiąłem. Pomijamy zamki i drzwi które odłączyłem. Pomijamy światełka w środku które odłączyłem :D Nie pomijamy komfortu za to: Po wyjęciu kluczyka...
Hej, mam problem polegający na rozładowywaniu akumulatora na postoju w Skoda Octavia II 2004. zmierzony pobór prądu na klemie + akumulatora to ok 0,70A skaczące co chwilę na 0.90A. Co do diagnostyki komputerowej w silniku są tylko dwa błędy - klapy gaszącej i jeszcze jakiegoś czujnika. Reszta modułów wygląda, że brak błędów: bordnetz, gateway, radio,...
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
Widzę , że nie bardzo łapiesz. Nie ma żadnych świec neonowych , to żart. Gdyby załączały się świece żarowe to pobór prądu byłby rzędu kilkadziesiąt amperów , a Ty piszesz 25mA. Gdzie i jak mierzyłeś ten pobór prądu po wyłączeniu kluczyka i zamknięciu drzwi. Po prawej stronie pasażera , jest komputer i moduł komfortu , odpowiedzialny za zamki , szyby...
Drzwi i centralny zamek działa ? Najczęściej w passacie prąd zabierają moduły drzwi które są stale pod napięciem, i nic nie daje odpięcie modułu komfortu. Przy przekaźnikach jest do nich bezpiecznik, kolor przewodu czerwono biały.
no stanowczo zaduzo.. max to te 25mA. Powinno być mniej, w ok 10mA. Zobacz jak sterowane sa lampki, oswietlenia, raczej z przekaznika powinien isc prąd, (moze on byc w module komfortu, lub osobno) i zobacz czy on działa prawidłowo.
Ja również mam ostatnio problemy z modułem komfortu, mam model 1C0 959 799 A ten co kolega u samej góry podaje, u mnie pobór prądu z modułem jest 0,3 a bez 0,08. U mnie wariuje alarm i zamek bagaźnika. Jakiś rok temu tez miałem go zalanego, pochodził chwile i problem wraca ;) Rozglądałem się na allegro za takimi modułami ale czemu one kosztują w granicach...
Jak odepniesz moduł komfortu pobór nie spada? Nie masz w komforcie błędu komunikacji w trybie jednoprzewodowym?
Dostałem się dziś do przekaźników pod kierownica... Odłączając wtyczki od modułu komfortu natrafiłem na dwie wtyczki które pobierają ogromny prąd po ich odłączeniu pobór z aku w stanie jałowym spada do normalnego ok 25mA. Są to złącza: XP4, XP2. Wstawiam Rysunek tego modułu w załączniku... http://obrazki.elektroda.pl/5416641100_1...
Aktualizacja: Wymieniłem moduł. Bez zmian. Ostatnio użyłem miernika cęgowego by sprawdzić jaki jest pobór prądu. Po oczekiwaniu aż wszystkie systemy się uśpią jest 0,2A. Jednak coś nas zaskoczyło. W prawej stronie w bagażniku jest moduł komfortu. Co chwilę cyka w nim jakiś przekaźnik. Minęło może z 15 minut gdy nagle pobór prądu skoczył do 5A i tak...
Dzieki za wszystkie sugestie problem pośrednio rozwiązany moduł komfortu był suchy, lecz go profilaktycznie wysuszyłem po złożeniu wszystkiego pobór prądu 30mA na zamkniętym samochodzie i włączonym alarmie. Nie wiem co dokładnie było przyczyną być może wiązka została ruszona ale nie miała śladów przecięć itd.
Ładowanie powinno być w granicach 13,8 do 14,2 V. Sprawdź pobór prądu na postoju. Zobacz też moduł komfortu. W b3 się go naszuka... Następnym razem będzie nagroda.
pobór prądu moduł komfortu pobór komfortu moduł komfortu modul komfortu
nagrzewa kabel zaprogramować licznik parametr maszynowy
oscyloskop aliexpress 17mb110s firmware
Błąd A0544 w Siemens CU240S - Diagnostyka i Rozwiązania Mikrowoltomierz Selektywny DMS-4: Pierwsze IF