Dla potomnych. Odpiąć radio, zamknąć auto centralnym multimetr na klemie. 20sec (przekaźnik na module komfortu cyk(za schowkiem)) pobor 0,07a 60sec (uzbrojenie kompletne) pobór 0,00a Gdy auto otwarte na centralnym Po 10sec z 0,60a na 0,30a Po 1,5min 0,25a Po 9,30min 0,18a Po 30min 0,00a Pozdrawiam
Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak?
czy nadal jest za duży pobór prądu? Możesz kupić jakiś tani miernik i zmierzyć. Tanie mierniki mierzą w miarę ok, ale tylko jak pracują na nowych bateriach. Jest szansa że ten akumulator już jest uszkodzony i do wymiany? Jeżeli został głęboko rozładowany to tak, jest taka szansa. Akumulator jednak to tak proste urządzenie że jeżeli działa poprawnie...
Wymieniałeś moduł centralnej elektroniki a napisałeś o module komfortu. To zupełnie co innego. Lampką steruje moduł centralnej elektroniki. Zobacz jakie jest jego kodowanie bo tam koduje się czy jest lampka czy nie. Zobacz czy jak odłączysz licznik to czy spadnie pobór prądu po zamknięciu auta. Chodzi o to złącze zielone 32-stykowe.
Sprawdziłem alternator, wszystkie bezpieczniki i większość przekaźników, Odłączyłem moduł komfortu pobór = 450 miliamper ,następnie wymieniłem moduł komfortu na inny sprawny = pobór 520 miliamper. Nie wiem już gdzie szukać złodzieja prądu ..
Witam koledzy. Niedawno kupiłem Passata B5 i z czystej ciekawości sprawdziłem mu pobór prądu. Okazało się że po wyłączeniu się modułu komfortu pobór wynosi 0.07A. Czy to jest dopuszczalny pobór? Czy to nie będzie mi rozładowywało akumulatora?
Proszę sprawdzić ciągłość połączeń linii CAN w komforcie. Miałem u siebie w warsztacie takie uszkodzenie w Passacie i to właśnie było przyczyną. Przy przerwaniu jednego z przewodów linii CAN sterowniki poszczególnych drzwi nie przechodzą do stanu stand by a w tym stanie pobór powinien wynosić ok 250 do 300mA
Robiłem taki przypadek i był padnięty moduł komfortu. Po pół roku audi wróciła znowu na pobór prądu ale jak na razie stoi tydzień i nie mogę jej ,,złapać" na poborze.
Mierzone po uśpieniu czy od razu po zamknięciu auta?
Mam dziwny problem i pomyślałem, ze napisze, bo moze sie ktos z tym spotkał. W aucie nie działały szyby i oswietlenie wnętrza, bezpiecznik 14 sprawdzony, sprawny i jest na nim napiecie, ale na module na przewodzie czarno-czerwonym brak napiecia, więc dałem nowe zasilanie na czarno-czerwony na module (kabel odciety, nie wpiecie w instalacje). zaczeło...
Sprawdzasz po ok 30 min jak moduł komfortu uspiony?
Witam Moduł komfortu znajduje się z przodu w konsoli za schowkiem pasażera . Masz auto na can-ie najlepszy był by vcds . http://furmanka.blogspot.com/2009/01/mk5... Pzdr
Po otwarciu prawych drzwi brak reakcji lampki wewnętrznej, więc wszystko jasne.
Witam.Przejrzałem kilka schematów elektrycznych szyb i z tymi krańcówkami to pojechałem równo.Nie ma tam żadnych krańcówek,szyby wyłączane są na podstawie poboru prądu więc jak myśle raczej odpadają.Mam jeszcze jedno pytanie, w każdych drzwiach znajduje się mechanizm z dwoma mikrowyłącznikami drzwi otwarte i zamknięte czy przy uszkodzeniu któregoś z...
14 pin to wg moich danych idzie do tablicy wskazników.Biało niebieski.
Napisałem "po odpięciu modułu komfortu pobór spada o 50-70 mA"
Pobór prądu wynosi ok. 0,5A! Po wyciągnięciu bezpiecznika nr 11 (oświetlenie wnętrza, centralny zamek - ogólnie modul komfortu), pobór wynosi 0,04A - czyli ok.! Zmierz pobór prądu po 15 minutach od zamknięcia drzwi i klapy. Po tym czasie auto przechodzi w "tryb uśpienia" i pobór prądu spada, u mnie do 0,07A.
Taki pobór to pewnie moduł komfortu (może zamki drzwi nie wyłączją świateł).
To B5 jedyny pobór to moduł komfortu.
Jak odepniesz moduł komfortu pobór nie spada? Nie masz w komforcie błędu komunikacji w trybie jednoprzewodowym?
Tak dokładnie trzeba sprawdzić pobory prądu , bo duży pobór każdy akumulator zepsuje.
Możliwe że kocioł ma funkcję podgrzewania wymiennika płytkowego, taki niby komfort podczas poboru wody. Jeśli ma on te funkcję to jest to normalne. chwyć rury z ogrzewania gdy kocioł się zapali, jeśli będą chłodne to oznacza iż podgrzewa on wodę użytkową dla komfortu, a nie grzeje CO.
Wracam do tematu panowie odłączyłem zegary niestety nadal mam pobór prądu,wcześniej gdzieś wyczytałem ze może być problem z modułem komfortu ma ktoś jeszcze jakiś pomysł bo ja nie mam 😩
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
I potwierdzę dla potomnych jakby mieli podobnie moduł centralnej elektryki rozwiązał problem Czy chodzi o moduł komfortu za schowkiem ?
Błędów w komforcie brak? Przewody w przejściówce całe?
Witam Borykam się od 3 miesięcy z moim autem Bmw e 61 525i 2004r kombi Mianowicie problem polega na poborze prądu w aucie. W ciągu 4h potrafi zeżreć akumulator do zera Ustaliłem że problem pochodzi od modulu komfortu. Na wypiętym module nie ma poboru prądu wgl a na wpiętym juz jest. Bezpiecznik nr 11 ten 5 amperowy to samo jak wypne to tego poboru nie...
Jak długo odczekałeś z pomiarem po zamknięciu auta? Bo normalne jest że początkowo pobór przez moduł komfortu będzie większy a po jakimś czasie dopiero "idzie spać".
Według rozpiski f38 jest to w tym modelu zasilanie modułu komfortu oraz może być też zasilanie tylnych modułów w drzwiach, natomiast f15 oświetlenie wewnetrzne
sprawdź krańcówki
No, ale moduł komfortu był wyjęty, a pobór bez zmian.
No to moduł komfort lub licznik. Diodą??? raczej nie licząc średnią pracy przerywanej Sam w sobie moduł komfortu wydaje mi się, że działa prawidłowo. Pobór prądu jest nie większy niż 70mA, co jest dopuszczalną górną wartością poboru prądu. Prawidłowo po 30 minutach auto przechodzi w stan czuwania. Wydaje mi się, że gdyby winny był sam moduł komfortu...
Błąd pokazywało w module komfortu?
Rozważ też inne sprawy ,czy kocioł będzie w osobnej kotłowni ,odległość od kotła do najdalej położonego miejsca poboru ciepłej wody ,ważna z punktu komfortu poboru CW, Czy nie lepiej zainstalować kocioł jednofunkcyjny z zasobnikiem CW (wyższy komfort poboru CW) Rozważ też kocioł kondensacyjny ,droższy w zakupie ,ale zużywający mniej gazu. Co do firmy...
Temat nie jest jednak prosty :))) Czy jak w ogóle odepniesz moduł komfortu to sytuacja z poborem prądu jest ok ? Prawidłowy pobór prądu to max 50mA, u Ciebie byc moze jest jakieś zwarcie w samym module komfortu lub czymś co zasila ten moduł poprzez przekaznik, który cyka Czy wszystkie funkcje w aucie działają prawidłowo ? światła, szyby, centralny ?...
Moduł komfortu sprawdzałem. W środku nie ma śladów zalania.
Na podłodze (pod wykładziną podłogi) pod fotelem kierowcy sucho?
Wszystko tam jest wporządku niestety, dodam jeszcze że pobór prądu mam 0.5 ampera
Tam masz podłączone do gniazda jak nie ma komunikacji to do wymiany komfort
Zgadza się, ale ludzie mają kotły nawet 10Kw i spokojnie dogrzewają zbiorniki nawet 200l, oczywiście w nieco większym czasie ale na pewno nie kosztem komfortu poboru ciepłej wody.
Czyli problem rozwiązany,masz diagnozę,tak? Wychodzi że tak za co ten moduł odpowiada radio też coś ciągnie jest oryginalne rcd310 Dodano po 1 Panowie za pobór prądu odpowiadają sterowniki gateway moduł komfortu bortnez te 3 któryś z nich musi być uszkodzony jak przyjdzie gateway i okaże się że jest ok to dam znać
miałem cos takiego w Altei winny był moduł komfortu w drzwiach kierowcy trzeba było naprawić wade fabrycznał wylutować z modułu jakiś chyba rezystor,odłacz drzwi kierowcy i zobacz .
A żaróweczka nie świeci pod "słonecznikiem? Odłącz jeszcze ten GSM, ale raczej był szukał wokoło komfortu.
To sprawdź ten moduł. Jest z nim komunikacja.
Na pewno 0A? Zawsze jakiś pobór jest na podtrzymanie modułu komfortu chociażby czy alarmu. Skoro Aku nowe a napięcie ładowania jest wzorowe to faktycznie jedyną opcją, która zostaje jest rozrusznik. Oddaj tego co masz do zaufanego serwisu/warsztatu który regeneruje lub kup z Valeo, reszta firm to jednorazowe podzespoły co nie wytrzymają miesiąca.
Wypinając moduł komfortu - wypinam wszystkie drzwi, a pobór nie spadł.
1-Jeśli masz alarm to on może być powodem drenowania akumulatora. Był przypadek - pojawiła się nieszczelność w syrenie od alarmu, wpadło tam trochę wody I rozładowywało akumulator . 2- Podobnie może być z klaksonem. 3- Przyczyną może być alternator. 4- Moduł komfortu może mieć coś wspólnego z poborem prądu. Akumulator AGM (słaby- niedomagający) doprowadza...
wstepnie doszedłem że za pobór prądu jest winny moduł komfortu, jest możliwość jego naprawy czy tylko wymiana?
Problem polega na tym że samochód mądrzejszy od mechanika. Za mały pobór prądu > wykrywa jako spaloną żarówkę > odłącza obwód. Najszybciej dorobić sztuczne obciążenie, można też VAGiem przekodować moduł komfortu (bo to on steruje światłami) ale też nie każdy model łyknie kodowanie na LEDy.
Witam U mnie okazało się że wina rozładowywania akumulatora leż po stronie zamka w drzwiach. Rozebrałem zamek i okazało się że "łopatka" łącząca wkładkę zamka z zamkiem jest uszkodzona i krańcóweczka w zamku była ciągle wciśnięta. Modół komfortu odczytywał to że w zamku jest ciągle przekręcony kluczyk i nie przechodził w stan" uśpienia". Z tąd pobór...
Zmierzyć pobór prądu i zacząć eliminować poszczególnych obwody zaczynając pewnie od modułu komfortu.
W grupie aut Vag, najczęstrzą przyczyną poboru prądu na postoju jest uszkodzenie mikrowłaczników w zamkach drzwiowych (moduł komfortu nie "usypia" systemu jeżeli nie widzi położenia zamków drzwi. Sprawdź czy oświetlenie wnętrza reaguje na wszystkie drzwi.
Najczęściej problemem jest switch klapy bagażnika. Dostaje się do niego wilgoć i wybudza cały czas moduł komfortu.
Mam problem. Rozładowuje coś akumulator bardzo szybko. Pobór prądu jest 0.45A zdecydowanie za dużo. Odłączałem wszystkie bezpieczniki i nie spada pobór prądu. Moduł komfortu też był odłączany i nadal to samo. Ładowanie jest w porządku 14.4V. Nie wiem co może rozładowywać. Proszę o pomoc. Dodam że założona jest instalacja LPG. Akumulator jest nowy. Regulator...
Witam. Amperomierz podłączony w szereg miedzy kleme a akumulator, auto zamyka sie na dwa razy. Maska klapa, zamki pozamykane. Stoi tak i godzine i cały czas ten pobór jest. teraz stało całą noc z odpiętym komfortem i zapaliło na strzała.
Radyjko już wymontowałem, lampki oświetlenia wnętrza, bagażnika i wszelkie inne odbiorniki już powyciągane i nadal to samo. Gdzie szukać centralnego zamka? Moduł komfortu to zapewnę pod siedzeniem.
Pobór prądu 300mA to normalne przez około 4-5 minut. Moduł komfortu to pobiera po tym czasie spada pobór do 30mA. Jeśli tak jest u Ciebie to obstawiam alternator. Walczyłem we wakacje z tym tematem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
I tak stawiam na uszkodzony sterownik "komfortu"...
Błąd 7158 Gateway J533 przynależy do błędu radia i nie da się go pozbyć dopóki nie zamontuje się oryginalnego radia do samochodu. A duży pobór prądu jest z powodu innego bezpiecznika, odpowiedzialnego za moduł komfortu. Prawdopodobnie trzeba wymienić moduł komfortu albo inaczej podłączyć nowe radio, ponieważ moduł komfortu nie uśpi radia na androidzie...
I tak jest to plus po stacyjce i dodatkowo wyłączany wyłącznikiem przy pedale. Raczej zwarcie w przelotce klapy lub moduł komfortu.
Witam Mam problem z passatem b5 1.9tdi z roku 1998,mianowicie jest pobór prądu w samochodzie 0.30A i niewiem czym to spowodowane,wyjmowałem wszystkie bezpieczniki i przekazniki,wyjmowałem moduł komfortu,radio i nadal pobór 0.30A,co to może być??prosze o pomoc i z góry dzięki
Witam Grono Szanowne. W garażu stoi w/w auto. Problem jest taki że rozładowuje aku. Żeby nie było że jestem leń: Spędziłem z amperomierzem duuużo cudownych godzin w tym aucie. Pomijamy radio i alarm które wypiąłem. Pomijamy zamki i drzwi które odłączyłem. Pomijamy światełka w środku które odłączyłem :D Nie pomijamy komfortu za to: Po wyjęciu kluczyka...
Światełko bagażnika sprawdziłem, gaśnie po jego zamknięciu i zapala się po otwarciu. Światełka w schowku nie sprawdzałem. Czy może być to ewentualnie wina modułu komfortu?
Tak umery się pokrywają są takie same a o elektrykę chodzi mi że nie działa centralny. szyby. lusterka alarm Dodano po 1 Mam program delphi i za bardzo nie wiem jak na nim zakodować nowy moduł komfortu
Witam. Mam problem z dużym poborem prądu w vw touranie 2004 r 1.9 tdi, przed wymianą radia było wszystko w porządku, po wymianie radia na pionieer dmh a240 bt strasznie szybko rozładowuje akumulator, był wymieniony na nowy z varty lecz praktycznie codziennie aku jest padnięty. Pobory prądów Zamknięty pilotem-0.049 Otwarty 0,223 po otwarciu drzwi 0.5645...
Problem rozwiązany. Wymiana komfortu załatwiła sprawę.
Czyli problem nie rozwiązany. Cały czas coś kradnie prąd. Zostaw auto na dłużej i będzie to samo. Napisałeś że wypiąłeś wtyczki z modułu komfortu i bez zmian ale jakim cudem miga Ci dioda skoro ona jest sterowana z modułu komfortu?
Sprawdź więc pobór prądu przez kamerkę, pobór prądu przy niezamkniętym aucie i przy zamkniętym. To proste auto, więc wystarczy poczekać 5 minut z każdym pomiarem. W sensie, że pomiar ma trwać nie krócej niż 5 minut, tak, żeby się wszystko wyłączyło w aucie, w tym aucie najdłużej to chyba będzie pobór przez oświetlenie wnętrza (moduł komfortu). Wystarczy...
I tak mierzyłem i tak aby wyelminować błędny odczyt. Przekaźnik w module komfortu integrowany w płytce pcb.
Dzięki (at)plumpi czyli w zasadzie ten parametr nie ma większego znaczenia przy korzystaniu z trybu inteligentnego komfortu (ECO), można go mieć ustawionym na "0" ponieważ w tym wypadku nadrzędnym jest ustawienie temperatury bez wchodzenia w menu serwisowe przy tzw "zegarku" z przycisków panelu kotła. Dobrze rozumuję? Niezupełnie. Jak ustawisz parametr...
przy 0,2 amp nie rozładuje akumulatora tak szybko,to nie to .Tryb awaryjny (system w jednoprzewodowym trybie pracy) To jest bardzo duży pobór prądu - rozładuje .. Pozdrawiam.
Brak uśpienia jakiegoś modułu spowodowany brakiem masy. Zobacz masę obok modułu komfortu, gdy ona gnije to taki jest pobór prądu.
Hej, borykam się z problemem coś mi zrzera prąd w aucie wsiadam rano w auto a akumulator rozładowany pobór prądu na postoju 0.60-0.70 wyciągałem bezpieczniki przekaźniki nic nie pomogło dodam że jak zamknę się w aucie tyka w module komfortu jak by się coś włączało i wyłączało, wyciągałem wtyczki dalej pobór taki sam nie raz coś mu zaskoczy i będzie...
Może być alternator, rozrusznik, chyba że masz tak jak mój znajomy, dodał światła dzienne i musiał co dzień ładować akumulator, też mu klemy iskrzyly Alternator odlaczylem i pobór nie spadł , rozrusznik jakoś wykluczam żeby sam z siebie pobierał prąd, auto w oryginale bez żadnych przeróbek. Czekam na moduł komfortu.
Wyjmowałem bezpieczniki i trafiłem na bezpiecznik oswietlenia kabiny, wyjełem i spadł pobór na 0,28mA. Czy to może mieć związek z modułem komfortu na podłodze? Bo do oświetlenia zaglądałem i nic tam nadzwyczajnego nie znalazłem...
wymieniałem akumulator moduł komfortu climatronik i nie wiem gdzie szukać Przestań wymieniać,zacznij diagnozować. Wiesz jak się mierzy pobór prądu?
Podłącz jak ci kolega wyżej podpowiada amperomierz na masie na aku i po kolei wyjmuj i wkładaj bezpieczniki (zapłon wyłączony, drzwi zamknięte). Jeżeli po wyjęciu jakiegoś z bezpieczników pobór ustąpi to masz sprawcę a jeżeli nie ustąpi to podnieś przewód prądowy z alternatora, rozrusznika. Nie napisałeś, jaki to rok seata, jeżeli przed 2000 to może...
Reduktor pokaże ci ciśnienie statyczne (5bar), ustawiasz dynamiczne, czyli przy poborze wody (w tej chwili 2 bary). Dla komfortu użytkowania powinno być ok 4.
Na razie założyłem moduł centralnego zamka bez Komfortu. Ewentualnie gdybym dokupił ten moduł w którym miejscu sprawdzić pobór prądu (miernik posiadam ;))
Cześć. Miałem do dzisiaj podobny problem z moim A6 C5. Czasem kluczyk działał, czasem gubił ustawienia, czasem działał i po kilku minutach przestawał. Wymieniłem zamek w drzwiach kierowcy, ale to nie pomogło (mikrostyk czasem działał czasem nie, w nowym musiałem rozkręcić zamek i poustawiać mikrostyki, żeby zamek działał prawidłowo - wszystko dostępne...
1.Brzęczyk swiateł działa. 2.Pulsująca dioda działa. 3.Oświetlenie wnętrza działa z każdych drzwi. 4.Lampki na drzwiach działają a są tylko na kierowca i pasażer przód. Tylko zaraz zobaczę dlaczego w podsufitce po otwarciu drzwi też świeci lampka dodatkowa ta do czytania. Dodano po 37 Jest tak po rozłączeniu kostki brązowej w module komfortu pobór spada...
Sprawdź moduł komfortu, prawdopodobnie zawilgocony, zzieleniały i robi tyle zwarć. Sprawdź też pompkę centralnego zamka, też wskazuje tam na zwarcie, ale najpierw szukaj w module komfortu.
U mnie problemem okazało się przebicie lub brak masy w module komfortu. Po wyjęciu bezpiecznika od modułu pobór prądu zanikał. Tak czy siak mam trochę partyzanckie rozwiązanie jak ktoś pisał na jakimś forum, mianowicie wsadziłem przekaźnik to obwodu wzbudzenia i przy zgaszonym silniku się rozlancza. Nie mam czasu za bardzo rozbierać i sprawdzać obwodów...
Koledzy zrobiłem to co mówicie wyciągałem po kolei bezpieczniki, i w końcu wyciągłem bezpiecznik ''10'' w górnej części skrzynki bezpieczników i mA spadły do 00,3 .Gdy wsadziłem z powrotem bezpiecznik mA wzrosły z powrotem do 500. Dodano po 40 Panowie dodam że po odpięciu Modułu komfortu, badz wyciągnięcia tego bezpiecznika ''10'' nie ma pobory pradu...
Zmierzyłem opór między kablem czerwono-niebieskim (plus) i brązowym (minus) na wszystkich wtyczach dochodzących do sprzętów. Oczywiście wtyczka od modułu komfortu była rozpięta? Tak najprościej - jedna koncówka multimetru do pinu przy wtyczce od modułu komfortu (przewód czerwono niebieski) a druga końcówka do pinu przy wtyczce odbiornika czyli np....
W większości przypadków w tych wozach to za pobór odpowiada komfort i jakieś śmiszne nieoryginalne radio. NIestety patrząc na opis zakończy się na oddaniu do warsztatu. Wiesz chociaż jaki jest pobór?
Słuchaj chłopaki otwierają na budowie auto przez 9h w ciągu dnia więc jakie pół godziny? Może źle wyjaśniłem w pierwszym poście ale reasumując jeśli auto jest otwierane co pół godziny to mamy przez jakieś 9 godzin pobór koło 2A. Ładowanie caly czas na poziomie 14.4-14.5V
To samo córka ma w Yarisce 2003r. Jak postoi dłużej niż tydzień to trudno odpalić. Nie ma autoalarmu, modułów komfortu i tym podobnych wynalazków. Dzieje się to w obwodzie zasilania kokpitu. Jeździ z wyjętym bezpiecznikiem.
Bardzo słuszne jest to co pisze kol. michał0310. Radzę zastanowić się czy nie był zamoczony moduł sterowania podnośników szyb, umieszczony w podłokietniku drzwi. Złogi pochodzące z elektrolizy są częstą przyczyną problemów z "uśpieniem" magistrali CAN w module komfortu.
Mnie tam przeraża te dziesięć pompek jako pobór prądu jak i koszty całej tej instalacji ale kto bogatemu zabroni .
To wyjmij od komfortu, radia, i zobacz czy jakaś żaróweczka nie świeci. Wróżby ,mało konkretów fakt.
Czasami nie które elementy komfortu potrzebują bardzo długiego czasu na "uśpienie" Zmierz pobór prądu np. po godzinie, wszystko pozamykaj nawet oszukaj zamknięcie klapy silnika, odczekaj, zmierz i podaj wynik...
Witam! Posiadam Skodę octavię benzynową z 2001r. Od lata zaczęły się problemy z instalacją jednak w zimie to jest szczególnie zauważalne. po jednym dniu bez jeżdżenia nie można odpalić auta z powodu wyładowanego akumulatora. Jak się okazało pobór ten przy zamkniętych drzwiach wynosi 0,46A. Nie jest temu winna żadna z lampek w bagażniku środku czy radio....
Pobór spada
sprawdz błędy ,pobór prądu a przede wszystkim mase od niego
Witam mam problem z poborem prądu w Ford Galaxy 2009r . Pobór w granicach 0.560A po uśpieniu bezpieczniki wypinanie za kolejnością i brak jakiejkolwiek reakcji dopiero po odpięciu bezpiecznika 25A w bagażniku od modułu sterowania drzwiami kierowcy oraz 25A od modułu sterowania drzwiami pasazera pobór spada na 0.1A. Zauważyłem też że po uśpieniu (ok30...
Zastanów się czy cyrkulacja jest ci potrzebna.Jeżeli punkty poboru są w stosunkowo niewielkiej odległości to cyrkulacja nie ma sensu.Oczywiście poza komfortem bo ekonomia żadna. Koszt spuszczonej wody będzie znacznie niższy od kosztów na podgrzanie i cyrkulację wody.
Witam! Posiadam Polo 9n 2002 r 1.4 16V 55kW/75 km BBY. Mam pytanie odnosnie przepustnicy oraz modułu komfortu(pobor pradu). Przepustnica czy rzeczywiscie nalezy robić adaptację przy kazdym rozłączeniu akumulatora, np. w celu jego naladowania?Do tej pory nigdy tego nie robilem, brak bledow, ogolnie autko chodzi normalnie, nic z nim sie nie dzieje to...
Nie mam takiego miernika, aby zaczepić o przewód. Mam zwykły a w BMW odłączenie klemy grozi ogromnymi konsekwencjami tragicznymi w skutkach. Raz mnie podkusiło i odłączyłem akumulator, aby naładować do pełna bez żadnego poboru z auta - nigdy więcej tego nie zrobię. Moduł komfortu siadł sam z siebie, cena naprawy - 700 PLN Nie zrobiłem nic niepoprawnie,...
Sprawdzę to dzisiaj. A co z szybami przednimi ? Da się je uruchomić na tym module ? Dodano po 1 Pobór prądu po 10 minutach od wyjęcia kluczyka.
pobór prądu moduł komfortu moduł komfortu pobór prądu moduł komfortu modul komfortu
strumienica zamiast katalizatora omega pulsacja automatyczna skrzynia biegów naprawa
Jak otworzyć skrzynkę na listy bez klucza? Pralka Bosch błąd E18 - jak rozwiązać problem z odpływem wody?