Miałem taki przypadek z Astrą H, blok zaworowy nie puszczał płynu na jeden.z zacisków( lewy tył) Kupiłem drugi moduł ABS, przełożyłem sterownik i działa
Fot 3 i 4 to poczwórny wzmacniacz ( moduł QDM) fot 5i 6 wzmacniacz sygnału czujnika spalania stukowego.
Witam. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu w Oplu Astra G 1.7 8v TD modułu sterującego pompą wtrysku. Jak na razie wszystkie opisy dotyczą modeli z silnikami 16V i w podanym tam miejscu tego modułu nie ma.
Astra kreci lecz nie odpala . Podmienilem cewke i moduł sprawdzilem czy pompa paliwa uruchamia sie . Przekaznik i bexpieczniki sprawdzone . Co moze byc powodem jeszcze ?
Tak dla mojej ciekawości,to w przełącznikach jest moduł czy goła pętla?
zaraz na module,pod pokrywką.Są dwa -elektrozaworów -pompy obiegu wtórnego
Tam pompa jest sterowana specjalnym modułem a nie że idą dwa kabelki z przekaźnika.
Witam potrzebuje schemat wiązki silnika do Astry G 99r. 2.0 DTI połączenia czujnik temp. silnika - komp. wtrysku - moduł świec żarowych, komputer - pompa.
Witam. A moduł na pompie wtryskowej sprawdzałeś- zimne luty.
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
Witam,ma ktos moze opis zlacza w tym module?
Po przeczytaniu postów podpowiem coś jeszcze co może pomóc. Na ciepłym silniku oszukaj czujnik temperatury (w szereg ok. 2 kom ) tak aby załączały się świece jeżeli zacznie dobrze odpalać zamontuj odp. moduł unikniesz grzebania w pompie
Niestety pompa nie występuje osobno. Cały moduł (sterownik, pompa, zawory) ma nr: GM 9120525 Opel 55 30 100 Bosch 0265216652.
Tak chodzi mi o moduł zapłonowy.
Witam, potrzebuję schematu podłączenia modułu adblue, zasilanie i CAN. Moduł 39179644. Opel Astra K Błędy: U029D komunikacja z czujnikiem 1 NOX U029E komunikacja z czujnikiem 2 NOX U010E utrata komunikacji z modułem sterującym czynnika redukującego U0109 utrata komunikacji z modułem kontroli pompy paliwa P16D7 obwód sterowania przekaźnikiem szyny czyjnika...
Przewód 1.5 mm2 czerwono-niebieski, jest podpięty pod pin 56 w złączu XE2 modułu elektronicznego pod maską. http://obrazki.elektroda.pl/5410147200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3645040200_1...
Sytuacja wygląda tak mam wyjęty silnik wszystkie wiązki były rozpięte chcę wywalić wszystkie niepotrzebne wiązki i zostawić tylko niezbędne ponieważ silnik ma być napędem dla agregatu prądotwórczego. (ma startować automatycznie po zaniku zasilania z sieci) W tej chwili mam podpiętą kompletną wiązkę silnika wraz z ECU nr BJMH 16183109 do którego poszukuję...
Raczej dobrze kombinujesz, ale trzeba sprawdzić jeszcze masy i zasilania sterownika. Pachnie to modułem Quad. :D
Sprawdzić wydatek pompy i ciśnienie paliwa. moduł pod cewką i czujnik indukcyjny.
Witam. W obwodzie cewki rozrusznika płyną dosyć duże prądy - ok. 10 do 15 amp. Jedno przecięcie w tym punkcie wystarczy. Można jeszcze odciąć zasilanie pompy paliwa lub zasilanie modułu zapłonowego. Marek
sprawdź czego brakuje podczas kręcenia -iskry czy paliwa sprawdź napięcie zasilania na cewce zapłonowej, module, pompie paliwa i ECU silnika podczas kręcenia
http://www.ecu-rc.nl/control/689/7/10/P/...
pompa pracuje wyraźnie słychać. Zabiorę się za moduł od początku go podejrzewałem.
Sprawdź zasilanie paliwem powinno być około 3bar.Jeżeli jest mniej to sprawdź moduł pompy paliwa w zbiorniku ,a szczególnie wężyk bezpośrednio nad pompą paliwa.Jakie błędy OBD ?
Jeszcze raz wielkie dzięki za zaangażowanie i przepraszam za późną odpowiedź. Okazało się finalnie że wymieniona płytka skrzynki bezpieczników była tez walnięta i problem leżał w niej. Podmiana na trzecia i clon rozwiązały temat. A zatem pompa ABS zjarała moduł silnika i dodatkowo płytkę w skrzynce.
Polecam zmiane na alternator innego producenta najlepiej Bosch lub jesli byly Valeo. Jest zamiennik Bosha z pompą podciśnienia?
Psikanie plakiem nic nie da, jeśli jest uszkodzony czujnik położenia wału niema iskry z modułu i pompa paliwa też nie startuje, przypadłość opla , To pokaż mi tą iskrę w 1.7DTH. Na plaku powinien odpalić bez paliwa.
a więc co ustaliłem. Napięcie owszem jest na pompie, ale na obu przewodach plus. Przekaźnik od pompy sprawny, ale komputer nie podaje minusa-masy na przekaźnik. Czyli prawdopodobnie uwalony moduł od pompy. i teraz pytanie: gdzie ten moduł jest? czy jest razem z ecu czy osobno obok zespołu zapłonowego- w listwie zapłonowej?
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Z aparatem ,czy cewka? ,jeśli z aparatem to możliwe,że moduł w aparacie,ale wtedy nie będzie też wysterowania na wtryskiwacz ,a na gazie będzie chodził.Proponuje sprawdzic czy wtryskiwacz jest wysterowany podczas gdy nie chce zapalic na benzynie.
Mechanika to jedno a elektronika do drugie , Poza tym że trzeba wymienić uszkodzone elementy mechaniczne , to trzeba również naprawić moduł elektroniczny bo pewnie też już się od tego uszkodził . Pytanie tylko czy lepiej całość regenerować czy poszukać całej sprawnej pompy i ją do tego auta dopisać .
No to wszystko jasne dla mnie jedynie muszę zdiagnozować czy to pompa czy moduł ale zacznę od modułu. Wszystkim serdeczne dzięki za pomoc i na tym zakończę ten temat. Pozdrawiam!!!
Witam serdecznie im więcej podasz danych tym mniej zostanie elementów do sprawdzenia. Narazie jest to pompa paliwa, czujnik obrotu wału, moduł zapłonu, kostka stacyjki. POzdrawiam.
Obraca płynem. ??? W czasie działania układu ABS pedał hamulca się cofa (w kierunku stopy, żeby uściślić). Czy to ta pompa jest za to odpowiedzialna ? Bo mam wrażenie, jakby układ działał w taki sposób, że po zablokowaniu któregokolwiek koła pedał hamulca jest "wypychany" i to powoduje spadek ciśnienia w całym układzie hamulcowym - czyli na pozostałych...
Jaki numer wybłyskałeś ; 0325 czy 0330 , te dotyczą złej pracy czujnika. Twój kod mówi o czymś innym - zła oporność czujnika detonacyjnego. Do przeglądu czujnik i kabelek od niego do sterownika oraz ......wydajność i ciśnienie pompy paliwa.
Witam mam pytanko do Fachowców Czy można zdjąć moduł pompy czyli całą elektronikę bez odkręcania pompy bardzo proszę o wskazówki jak to można by było odkręcić , ułatwiło by to bardzo problem z wyjęciem pompy jeżeli można wyjąć samą elektronikę. Ja mam opla Astra 99 X20DTL czy jest możliwość Pozdrawiam.
Miga kontrolka - a błedy są w sterowniku silnika ? Czym to czytałeś, moze narzędzie niedobre... Jak nie masz narzędzia to moża tez "beznarzędziowo" próbowac go wyczytać, metoda na gaz i hamulec.. A pompa paliwa się odzywa ?
P1631-04 Modół sterujący pompą wtryskową- uszkodzony Podmieniałeś na pewny moduł ten z tyłu silnika, i jakię błędy wyskoczyły na tym podstawionym?
Witam .dzięki kolego za podpowiedź,miałeś rację z tym sterownikiem. sprawdziłem to w prosty sposób ,wyjąłem bezpieczniki od ABS i pedał hamulca nie głupieje. Narazie jeżdżę bez ABS ale przynajmniej bezpieczniej. Pompa z modułem już zamówiona za 40 zł. Jeszcze raz dziękuję i POZDRAWIAM.
A rozrząd masz dobrze ustawiony? Nie pamiętam jak tam jest, czy pasek czy łańcuch? Jeżeli pasek to możliwe że przeskoczył. Ewentualnie pompa ale sprawdź najpierw to pierwsze.
W takim silniku psują się pewne rzeczy, które nie są diagnozowalne. Czujnik halla na module zapłonowym oraz mały modulik pod cewką zapłonową. Warto również zobaczyć czy pompa paliwowa pracuje przy rozruchu
Astra II, 2003r. , 1.7DTI -nie pali. Kody błędów silnika : 1610 Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu 0602 Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - błąd w programie. Sterownik silnika i pompy był sprawdzany na innym aucie , działa ok. Czym mogą być spowodowane te błędy . Samochód jest po wypadku. Proszę o pomoc.
Masz rację co do zasilania samej pompy. Przekaźnik zasilany jest po zapłonie przez bezpiecznik F3,46 (przewód czarno-czerwony), drugi biegun (przewód brązowo-zielony), połączony jest z pinem 23 modułu sterującego Multec.Przewody pompy:minus oczywiście brąz, plus czerwono-niebieski.
Witam, To mój pierwsze zapytanie na forum- proszę o wyrozumiałość. Moja Astra G 1.7 dti z 2003r. Nie chciała dziś rano zapalić. Rozrusznik kręci. Żadnych błędów przy odczycie "gaz-hamulec" Silnik zapalił przy zastosowaniu samostartu w aerozolu. Wcześniej nie było żadnych objawów. Samochód nie był tankowany dnia poprzedniego. Podejrzewam moduł regulatora...
Nie tak łatwo, przekażnik pompy paliwa i impulsy zapłonu sterowane są modułem ECU i tam również jest immobilizer. Bez ingerencji w oprogramowanie ECU immobilizera nie ominiesz. W jakim celu chcesz pominąć immobilizer?
Witam wszystkich. Mam taki fenomenik. Otóż moja Astra raz na jakiś czas nie chce odpalić. Rozrusznik kręci a autko nie odpala. Można tak do rozładowania aku. Nie ma to związku z pogodą czy temperaturą a także z odległością przejechaną lub nie. Czasami wysiądę, obejdę auto dookoła, wsiądę i odpala na dotyk a czasami za pół godziny, dwie, trzy i po tym...
Pompa, świece, cewka, kopułka, palec, aparat zapłonowy, kable, monowtrysk, moduł pod cweką wszystko wymienione i dalej nic Dodano po 12 Map sensor też wymieniony Dodano po 1 Powietrza lewego nie łapie niby prosty samochód a jednak nie
kupiłem komplet komputer, moduł immobilisera i "pestkę A mnie wystarczy sterownik z pompy i transponder, po co mi moduł i tak jest w sterowniku zintegrowane. posiadają takie same pompy wtryskowe Bosch VP44 Teoretycznie, bo w praktyce między 85 KM a 101 KM mają inne pompy wtryskowe oraz inne elektromagnetyczne zawory. , kupując sam komputer to co można...
Wszystko jasne. Hall jest ok ale przy sprawdzaniu wyszło mi że nie działa problem był w samym aparacie zapłonowym, był zatarty, nie obracał się, niestety nie pomyślałem żeby sprawdzić czy palec się kręci sprawdzałem tylko jego stan, po wymianie jest OK (przy okazji padła też pompa paliwa). Moduł jest OK. Temat uważam za zakończony ale może dla potomnych...
Witam! Mam problem z tym oto wozem, astra na monowtrysku z gazem, jak zimna to przy gwałtownym dodaniu gazu wkręca się na obroty zarówno na gazie jak i na benzynie. Problem jest jak silnik się zagrzeje, przy dodawaniu gazu trzęsie i wydaje odgłosy jakby nie paliła na jeden z cylindrów. Gdy ostygnie wraca wszystko do normy. Świece i kable WN sprawdzone,...
Pompa wróciła, po trudach udało nam się odpowietrzyć i odpalić. Teraz jest problem jak postoi z godzinę trzeba go kręcić dobre 15 sekund żeby odpalił, po czym wywali chmure białego dymu, jak by się paliwo cofało. Do tego jest błąd p1335 Pompa wtryskowa: brak informacji o prędkości obrotowej silnika z modułu sterującego. Czy to jest tak ze jak nie może...
Zwróć uwagę że przekaźnik pompy paliwa ma zmieniony pinout względem standardowych przekaźników samochodowych, w dodatku ma on różowy kolor obudowy. W Corsie B przekaźnik pompy paliwa działał dopiero po obrocie wałem korbowym, nie pamiętam tylko jaki to był silnik i układ wtryskowy. Więc jeżeli nie odpala przy pompie włączonej "na krótko" to sprawdź...
P0230 : Awaria przekaźnika pompy paliwa. P0650 : Awaria obwodu sterującego lampki kontrolnej awarii (MIL) P1600 : Moduł sterujący silnika (ECM) - błąd programu --tu możliwe że ECM do wymiany. P2103 : Otwarty lub zwarty obwód w obwodzie siłownika przepustnicy lub uszkodzony siłownik przepustnicy . P2104 – system sterowania siłownikiem przepustnicy –...
NIe chcąc zakładać nowego tematu, poproszę o pomoc w tym temacie.Od wczoraj walczę z Astrą 1.4 C14NZ z 1993 roku.Problem-brak iskry.Oczywiscie sprawa wygląda typowo,ale jest jedna róznica.U mnie nie pali sie w ogóle lampka Check.Wczoraj trzykrotnie po wielokrotnym włączaniu zapłonu zapaliła sie,Astra odpaliła,ale po dodaniu lekko gazu zdechła i ponownie...
Motronic masz rację gdzie w c16nz czujnik położenia wału,jak pada moduł w aparacie to nie ma ani iskry, ani sygnału żeby pompa ruszyła.Do sprawdzenia zasilania na cewkę i moduł,a jak kolega ma oscyloskop to można zobaczyć dokładnie czy jest sygnał z modułu i powrotny piny na ECU to D4 i B5.
Powinieneś mieć moduł sterujący wentylatorami i klimatyzacją pod przednim lewym nadkolem, właściwie tuż za zderzakiem, sprawdź wtyczki. Po drugie sprawdź porządnie masy, być może, gdy silnik się zagrzeje i włącza się wentylator spadek napięcia na kiepskiej masie może powodować tego typu objawy. Z reguły uszkodzenie pompy wtryskowej rzeczywiście powoduje...
Przy alternatorze to nie pompa oleju a vacu pompa, czyli wspomaganie hamulców. W tych alternatorach (dożo już napisano na tym forum o nich) często siadają diody. Jednak diody i regulator to jeden moduł dlatego wymienia się to jednocześnie (chyba, że się mylę ale u mnie jest podobnie astra 1.7 isuzu i wymieniałem cały moduł). Przeróbki masz prawdopodobnie...
Korespondencyjnie iskry nie widać, ale jak pamiętam tam jest cewka ze stopniem końcowym, może ten moduł się kończy. Iskierka jest tylko nie ma iskry jak byk co by mieszankę zapaliła. Przy słabej iskrze nie ma "1-ki" i nie ma pompy. Kwoku nie rób do mnie wycieczek proszę. :)
ani reduktor ani pompa paliwa, problem jest w systemie zapłonowym ,myślę ze to moduł zapłonowy- lubi się psuć,jest to część wymienna znajdująca się w aparacie zapłonowym, zakładając że kable WN i swiece są ok.
Dopóki nie włącze drogowych to nie będzie. Moduł ma zasilanie tylko z plusa po stacyjce, ale jak włączą się drogowe które dostają zasilanie z akumulatora - gdy mrugasz ( w każdym samochodzie można mrugać bez zapłonu) to wtedy na logikę prąd idzie tez do modułu, bo prąd idzie kablem do drogowych, a do niego są podłączone przewody od modułu. Tak to rozumiem...
Witam. Po dłuższym czasie wracam do tematu usunięcia usterki. W tym okresie odwiedziłem kilka warsztatów bez pozytywnego efektu, straciłem tylko czas i pieniądze. Stan na dzień dzisiejszy: auto nie lubi alternatora, ulega uszkodzeniu regulator napięcia lub mostek prostowniczy lub jedno i drugie jednocześnie. Brak komunikacji z komputerem. Silnik pracuje,...
Panowie jeszcze jedno mam pytanie. Przeczytałem gdzieś no forum i nie wiem czy dobrze zrozumiałem że jak wyjmę aparat zapłonowy i pokręcę go ręką to ma zadziałać wtryskiwacz i pompa paliwa?? Jak zadziała to znaczy że aparat sprawny (znaczy moduł i cewka indukcyjna)?? Tylko nie wiem czy na zapłonie to sprawdzać i czy sprawdzać to z założoną kopułką??
Witam kolego imobilaizer w tym samochodzie jest fabryczny czyli srerownik silnika, moduł imobilaizera, kluczyk tego nie da sie tak po prostu odłaczyć pompa jak jest dobra to ma się kręcić podłaczona pod akumulator jak nie kręci to jest złom. A tak wogóle to jaki to symbol silnika który to rok produkcji?
Tak jak pisałem nie znam się na wszystkim. Chciałbym mieć choć jednego z was na jeden dzień i byłoby po kłopocie, ale.... Pompa paliwowa jest ok byłem u kumpla i sprawdzaliśmy.Napięcie jest po przekręceniu zapłonu.To teraz zostaje mi sprawdzić ten moduł. Dodano po 9 Czy chodzi o taki moduł do mojej Astry?? http://www.opel-shop.pl/product_info.php...
Generalnie odpowiedzieli prawidłowo - nie padają, ale pod warunkiem, że nie dostała się tam ropa :) Nie jest to potwierdzone na 100%, ale ponieważ sterownik ten ma połączenie kablami z modułem pompy wtryskowej (z tyłu silnika) to własnie stamtąd przewodami jest "zasysany" olej napędowy. Nie wiem jak to zjawisko się fachowo nazywa, ale potwierdzają to...
Jeśli w czasie kręcenia rozrusznika, załącza się pompa paliwa (a nie tylko na chwilę po włączeniu zapłonu) to masz uszkodzony moduł zapłonowy, brak jego zasilania i sterowania. Sterowanie pin 4 (z pinu D4 ECU) , masa pin 2, zasilanie po stacyjce pin 3, wyjście na cewkę pin 1. No właśnie pompa się na chwilę załącza po przekręceniu kluczyka na zapłon...
Temat postanowiłem oficjalnie zakończyć. Udało mi się wydostać moduł alarmu, dokładne oznaczenie na płytce: LF130V1. Usunąłem przekaźnik na wiązce do pompy paliwa sterowany z alarmu i połączyłem przewód tak jak był fabrycznie. Małym mankamentem jest to, że samochód nie odpala ;) Brak iskry. Ale pompa paliwa pracuje na 100%, a z tego co udało mi się...
W tym silniku sterownik pompy wtryskowej zawsze się przegrzewa. Jeśli był niestarannie zregenerowany , to usterka musi się powtórzyć. Również bez rejestracji błędu DTC. Miałem kilka takich przypadków. Postaraj się podstawić moduł z innego samochodu. Przecież jego się nie programuje. Pozdrawiam.
Witam! Elektryk powiedział mi że to nie moduł,bo by w ogóle nie zapalał.Iskry nie ma na kostce,która idzie do aparatu zapłonowego,a także na przerywaczu pompy paliwa,te kable widział pod kierownicą w skrzynce.Kazał mi jechać na komputer,abym sprawdził co się dzieje.masz jescze jakiś pomysł co robić.Pozdrawiam
W najbliższych kilku dniach auto tak jak pisaliście pojedzie do elektronika, gdyż nie posiadam na tyle wiedzy i sprzętu by to ogarnąć ponieważ bardziej siedzę w mechanice. Dodam tylko iż auto zostało zakupione z Francuskiego salonu OPLA . Napotkałem kilka dziwnych rzeczy typu podpinane kostki tylnich lamp , odpięta prawe światła przednie. Mam tylko...
Witam :) Podobna sytucja w mercedesie ( diesel ) samochód podczas jazdy gasł bez wyraźnej przyczyny, odpalanie " jak mu się zachciało ". Wizyta w autoryzowanym serwisie nic nie dała ( próba rozmowy z "fachowcami " z elektrody też nic - zmowa milczenia ? ) . Winnym okazał się moduł z przekażnikami znajdujący sie w puszce obok komputera - oczywiście pospolite...
Co to jest to oznaczone 276 na schemacie od Ciebie ? Z tego tematu pin-out licznika: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Meriva 2004 1- brak 2- canbus - biały 3- zacisk 15 napięcia zapłonu - czarny 4- brak 5- GND - brązowy 6- Kontrolka poduszki powietrznej - pomarańczowa 7- Wskaźnik podświetlenia modułu elektronicznego nadwozia — szary/czarny...
Przeskanowane, wychodzi że jest OK, immo nie sprawa problemu, w każdym module sygnały i zezwolenia prawidłowo. Na plaka nie paliłem, ale mechanicznie ok, ciśnienie ładnie trzyma, pompa paliwa Ditp. pracuje. Tak jak pisałem TYLKO jeden (1) impuls na wtryski, zasilań nie gubi itp. Stawiam mimo wszytko na ECU (Delphi Delco hybyryda) A co ma czujnik wałka?...
Najczęściej 2 rzeczy 1-pompa paliwa lub/ przekaźnik pompy na słupku z prawej strony 2-modół zapłonowy w aparacie (jak ten duży) 3-rzadki przypadek ale miałem raz uwalony sterownik świece sprawdzić jak napisał kolega - brak iskry może świadczyć o module paliwo odpiąć wężyk do wtrysku i włączyć zapłon jeśli poleci paliwko to już połowa sukcesu. POWODZENIA
koledzy podlacze sie do tematu bo spedzilem juz ladnych kilkanascie godzin na forach i w aucie - opel combo 2003 1.7 isuzu. jestem mechanikiem w Irlandii i mam go do naprawy. blad tylko jeden p0370 - sterownik na pompie wyglada na zupelnie nowy - jeszcze blyszczacy wiec miem sadzic ze ktos go wymienil i nie pomoglo, ja wymienilem czujnik walu a takze...
Do sprawdzenia pompa paliwa (ciśnienie) to na początek. Później wtryskiwacz. Jak się jeździ na LPG zapomina się o tym żeby czasem pojeździć na PB. Albo ma się suchow w baku i pompa się kończy wtedy. Co do LPG trzeba może wyregulować. Sprawdzić kompresje na cylindrach też by można było. Zapłon na LPG w tym silniku dobrze ustawić jest na +12 Sprawdz tez...
No ale jeszcze kabel w kierunku sterownika silnika, drugi niebiesko-czerwony (ten jest nawet ważniejszy) no i zasialnie tego modułu. Oczywiście kluczyk ze stosownym transponderem musi się znajdować w pętli.. Ja to ci nie pomogę bo z wrocławia jestem, ale chyba ci nie pozostanie nic innego jak odwiedziny u któregoś z kolegów z twoich okolic
Jeśli nie przeszkadza Ci brak klimy to warto. Astry G są pancerne w konstrukcji i bardzo tanie w eksploatacji oraz naprawach. Sprawdź czy nie ma za dużej korozji. Już od 2001 Astry G nie wychodziły w pełnym ocynku, dla oszczędności robili tylko częściowy. A wersję Classic (a jesli to 2006 to właśnie Classic) tym bardziej są "oszczędnościowe". Z elektryką...
Mam to samo w aucie u sąsiada zgasł w czasie jazdy, pompa reaguje na na obroty ale iskry brak. Cewka iskrzy na krótko. Jak pisał "gość" pewnie koniec mocy uwalony, wiadomo do wymiany moduł. Mam tylko pytanie czy zmieniać cewkę na nową? Bo wydaje mi się że to ona mogła sie zestarzeć i obciążać końcówkę. Ktoś tam pisał że cewki palą moduły. Pozdrawiam!
Witam, mój staruszek Opel Astra 1.4 1999r przestał hulać. Wcześniej były problemy z pompą paliwową ale to zostało naprawione. Silnik gasł podczas jazdy albo w ogóle nie odpalał. Wszystko działało przez ok rok. Teraz kręci i co kilka sekund kręcenia rozrusznikiem próbuje zapalić. Słychać pompę paliwową przy przekręcaniu stacyjki. kupiłem nową kopułkę...
Witam. Rorząd wygląda na ok. Z konsultacji telefonicznej z mechanikiem wynika że świeżo co, bo 5 tyś temu przeskoczenie rozrządu bez mocnego szarpniecia nim jest nie możliwe, a takie ów nie powstało bo samochód był palony z 3-go biegu. Wydaje mi się że to może być wina aparatu zaplonowego który wtedy padł, gdyż ma normalnie było, ale po obciązeniu zanikała....
Odnośnie błędu 17 to jest to błąd sygnalizujący brak obrotów silnika - czyli robiliście test modułu chłodzenia silnika przy wyłączonym silniku ( z tego co piszesz to nie mogłeś odpalić więc ten błąd to normalka) nie skasujesz go, sam znika jak uruchomisz auto i moduł chłodzenia dostanie sygnał z bodajże czujnika położenia wału że są już obroty-wtedy...
Dzisiaj metoda hamulec gaz pokazał się błąd 161450 (P0161). Dotyczy to sondy lambda Błędnie odczytujesz te kody . 161450 to nie P0161-tego numeru dtc nie ma w Z16XE> 161450 to DTC P1614 symptom 50. P1614-50 P1614 Otrzymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Usterka komunikacji między modułem sterującym blokadą rozruchu a modułem sterującym silnikiem....
Pompę i jej wydajność powinieneś sprawdzić (min. 0,7 bar - gdzieś o tym pisałem), ale skoro odpala, to myślę, że jest ok. Następna sprawa to aparat zapłonowy. Odkręć te dwie śrubki i zobacz do kopułki, bo tam często, gęsto zbiera się wilgoć i nie tylko. Sprawdż/wyczyść kopułkę i zobaczymy co dalej. Co do modułu, to ja już nie mierzę, tylko podstawiam...
Witam. Mam chyba duży problem. Kilka tygodni temu zapaliła się kontrolka "check engine" ale po wyłaczeniu i ponownym uruchomieniu silnika-zgasła, później sytuacja pojawiła się jeszcze raz aż tu w piątek samochód już nie zapalił. W serwisie po podpięciu do komputera stwierdzono strownik/moduł/nastawnik (zwał jak zwał, każdy z kim się kontaktowałem używał...
Tak może będzie lepiej je sprawdzić. Ale, żeby to zrobić to masz trochę roboty i olej trzeba spuścić z silnika bo tam za alternatorem jest pompa hamulcowa smarowana olejem z silnika. Więc lepiej może zrobić pomiar miernikiem najpierw. Przewód minusowy do masy a plusowy do niebiesko-białego a potem do plusowego od akumulatora. Jeśli różnica będzie tych...
Cześć. Ja bym rzucił okiem na układ zapłonu. Też mam Astre 1,6 to samo i jak mi padał moduł, to cuda się działy, aż w końcu nieodpalił i szczęście, że mam znajomego elektryka. To mi szybko wyczaił co się stało. Pompę mam załączaną po przekręceniu kluczyka. Może wcześniejszy właściciel coś przerobił. Pozdrawiam wszystkich, Zenek.
A więc tak, trochę się pośpieszyłem z diagnozą i jednak pulsacja napięcia występuje też bez odpalonego silnika, jest mniej zauważalna ale pewnie przez to że regulator napięcia na alternatorze nie próbuje tego korygować, co w efekcie tylko pogłębia zakłócenia w sieci (Bez odpalonego silnika nie miga oświetlenie, ale ładowarka nadal wywala błąd na telefonie....
Oj Yahoo Yahoo!To co komputer pokarze to święte i z tym sie nie dyskutuje? Iskra jest?Wtryskiwacz cyka?pompa sie włącza? Niewłascie testery stosowane do diagnozowania opla często wywalaja usterką ECU malfunction lub uszkodzony moduł sterujący. Dlaczego tak jest-nie tu o tym pisac. No i napisz który rocznik,i jak sie zachowuje lampka usterek-czy nie...
Witam tak jak w temacie mam problem z moim opelkiem 2.0dti 1998r. A mianowicie wieczorem przyjechalem samochodem a rano juz nie chciał odpalić po podłączeniu komputera cdif-a wyskoczył błąd p1631 czyli moduł sterowania pompa wtryskowa po zdemontowaniu samego sterownika i wyslaniu do naprawy tranzystora (podobno to ich wada) i zamontowaniu okazało sie...
więc może być właśnie tak że elektrozawór jest sprawny ale zawieszony przez co nie generuje błędów ale przynajmniej powinien być błąd braku ciśnienia na pompie i wtryskach zależnie gdzie odbywa się pomiar ciśnienia. Co do immo to też warto sprawdzić jego błędy ponieważ zależnie od auta przeważnie jest to osobny moduł i nie generuje błędów w sterowniku...
była robiona diagnostyka przez OP COM i przy diagnostyce silnika ECU nie ma błędów , są błędy w module sterowania chłodzenia silnika ale to pewnie dlatego ze jest moduł uszkodzony bo one lubią siadać Dodano po 4 wiem tylko tyle że paliwo na pewno nie cofa się . świece żarowe działają . temperatury na czujnikach są ok tzn np: czujnik temperatury cieczy...
To ,że alarm odpinałeś to nic nie da.On ma przekaźnik blokady i jego styki w stanie rozbrojonym są zwarte i przepuszczają prąd (np.:zasilanie cewki,rozrusznika,pompy paliwa itp.), a jeżeli on ma styki nadpalone lub zaśniedziałe to robi przerwę w obwodzie i urządzenie nie dostaje napięcia lub ma je zaniżone . kup nowy 80 zł mi padła cewka i na szrocie...
co jeszcze może być przyczyną zanikającej iskry? Sprawdź wszystkie czujniki temperatury ;) W Peugot 306 spotkałem się z sytuacją że samochód czasami nie mógł odpalić, komputer wykazywał błąd cewki zapłonowej (a w zasadzie jednego modułu zapłonowego na 4 świece). Została wymieniona na nową, tak samo pompa paliwa (benzyna)... a na koniec okazało się...
Do immobilizera na pompie udało mi się dobrać przy pomocy wiertarki (wcześniej musiałem odkręcić przewody wtryskiwaczy) .Wiertłem 5mm wywierciłem otwory w śrubach (wcześniej zrobiłem zagłębienia w łebkach większym wiertłem owiniętym taśmą klejącą aby nie uszkodzić plastikowej obudowy) i wbiłem w otwór torxa (akurat pasował) i wykręciłem. Były tam wkręcone...
Witam. Jako, że nie znalazłem odpowiedzi w postach na forum pragnę przedstawić problem. Opel Astra F C14NZ 1993r bez immo. Problem się nawarstwiał ale teraz nie można przejechać na 1 biegu 10 m bo tak mocno szarpie, podkładane było: -cewka, palec, świece, moduł, przewody, kopułka; -pompa paliwa, filtr paliwa, wtryskiwacz; -wszystkie masy dochodzące...
Jeśli wykonałeś moje testy poprawnie i jak piszesz była iskra, wtryskiwacz wstrzykiwał paliwo i działała pompa paliwa => to układ ECU, cewka zapłonowa i moduł zapłonu są sprawne. Przede wszystkim sprawdź czy nie urwał ci się pasek rozrządu lub nie ułamała się nóżka plastikowa napędzająca wałek aparatu zapłonowego (przy okazji wymontowanego aparatu podłącz...
Witam. Wiec wymieniłem moduł zapłonu - nie działa (zwróciłem do sprzedawcy). Na razie autko działa i podejrzenie pada na cewke, jest prawdopodobienstwo ze występuje w niej zwarcie na skutek wilgoci. Niestety tej cewki nie moge nigdzie kupic - nie jest narazie dostepna. Zodiak318 komputer nie wpływa na prace silnika, odłączyłem silnik i zwarłem przekaźnik...
Witam, Pracujemy nad modelem edukacyjnym silnika jak w temacie. Stanowisko posiada silnik z osprzętem (czujniki, urzadzenia wykonawcze, pompa itp), a takze sterownik silnika i sterownik na pompie (oba Delco). Nie mamy na razie sterownika czasu żarzenia, sterownika immobilizera z kluczykiem. W pierwszej kolejności chcemy wykonać diagnozę KTS-em, ale...
Witam, chciałbym odświeżyć wątek. mam Astrę G 2006r i taki problem. Po wyjęciu nieorginalnego radia i zamontowaniu go (przerywał jeden głośnik, wyczyściłem kostkę i jest ok) niestety przestał mi działać licznik prędkości/prędkościomierz i dystansu/drogi. Po wypięciu radia bez zmian. Samochód po tym zdarzeniu czasami szarpie (zajączkuje) przy hamowniu...
wymiana moduł aster moduł świeca aster moduł silnik aster
thinkpad modyfikacje biosu kodowanie modułu pralki zbiornik nadkole
fotowoltaika zakłóca fotowoltaika zakłóca
Marantz UD5005 - Jak usunąć komunikat "tray lock"? Czujniki siedzenia w maszynach myjących - bezpieczeństwo i funkcje