[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
witam chciałbym zbudować własny moduł zapłonowy do skutera, chciałbym zastosować w nim przerzutnik shmita i połączyć go z zwykłą cewką 12V. co o tym sądzicie czy są jakieś szanse że to zadziała
Jeśli gaszenie odbywałoby się poprzez odłączenie kabla od modułu połączonego z cewką WN ? "Kupa żelastwa" mi nie przeszkadza :D .
Tu jest Twój moduł z opisem, 5 od góry :https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic...
tam gdzie kupisz iskrownik powinno być napisane do jakiego skutera i do tego samego skutera kup moduł i cewkę a będziesz pewny że zadziała
Poczyniłem obserwacje, włożyłem moduł z cewką do skutera innego 2t, iskra jest, z czego wynika ze coś nie tak z iskrownikiem (nowym) lub magnetem (nowym). Iskrownik ma 4 kable, żółty, biały, czerwony i niebieski. Podłączyłem probówkę pod masę i pod czerwony kabel z iskrownika, po kopaniu świeci się wiec jest +. Żółty i biały nie interesuje mnie bo to...
koło magnesowe jest zamocowane na klinie, ale wydaje mi się żeby inaczej ustawić koło magnesowe na wale to jest raczej nie wykonalne, bo nikt mi nie zrobi otworu idealnego na 2 klin a koło magnesowe , a jakby zrobił to po jakimś czasie klin myślę , że by się zerwał. Jutro pobawię się jeszcze raz w przestawieniu impulsatora. A dlaczego nie mógł bym np....
Schemat jest od elektronicznego zapłonu - fiat 126 zbudowałem go i działa super. Praca silnika na wolnych obrotach jest stabilna i maluszek odpalał bez problemów w zimie przy -30 °C. Układ sterowany jest z przerywacza który zwiera wyprowadzenie "P" do masy. Zasilanie tego układu to 12V a tranzystor T2 ogranicza prąd płynący przez cewke patrz dzielnik...
Jeżeli jest to moduł [ ten z przewodami ] AC CDI , to jest zasilany bezpośrednio cewką zasilającą w statorze . Kolory przewodów , 1. biało-czerwony z modułu na impulsator , 2. czerwono-czarny z modułu na cewkę zasilającą , 3. czarno-biały z modułu to gaszenie na stacyjkę [ masowanie ] , 4. czarny z modułu na masę , 5. pomarańczowy z modułu na cewkę...
Próbuję pomóc swojemu znajomemu, któremu w skuterze Piaggio NRG 50 uszkodził sie moduł zapłonowy (ten zespolony z cewką). Po wymianie modułu na nowy skuter przejechał kilka kilometrów i moduł znowu padł. I wtedy "wkroczyłem" ja . Sprawdziłem większość kabli - wszystkie wyglądały OK. Zamontowaliśmy nowy moduł, odpaliliśmy skuter ,chciłlem zmierzyć napięcie...
Rozumiem, że skuter ma cewkę WN i moduł zapłonowy w jednym (jako jeden element) i że przekładałeś to do skutera kolegi i iskra była? Jeśli tak to masz jakąś kichę w instalacji elektrycznej swojego skutera. Jeśli to moduł DC to po włączeniu zapłonu powinien dostać prawdopodobnie +12V na czerwonym przewodzie, musi być także prawidłowa masa (chyba na zielonym)....
Witam Skuter Inka Sprint 4T Chiński zawiera moduł DC i to z przyspieszaczem zapłonu oraz ograniczeniem prędkości.
Usystematyzujmy wiadomości: skuter jest używany, rozrusznik jest elektryczny, nie działa, no właśnie co. Ja zrozumiałem, że nie kręci rozrusznik. No to albo rozrusznik, albo jakiś element po drodze do rozrusznika. Trzeba by sprawdzić, czy na rozrusznik idzie napięcie z akumulatora po wciśnięciu startera. Jak idzie to rozrusznik (może szczotki), jak...
A co ze starą cewką ? Może miałeś wersję z modułem zapłonowym .
Kolor obudowy cewkomodułu w Piaggio 50 cm³ nie ma żadnego znaczenia. Oryginalne moduły zapłonowe w Piaggio nie były blokowane, ale nie można wykluczyć że można natrafić na jakieś nietypowe zamienniki z blokadą: http://www.motelek.net/andere/cdi/cgc_tr... . Aby się przekonać, trzeba sprawdzić działanie zapłonu pod stroboskopem. Kąt wyprzedzenia...
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Stojan nowy zakładałeś? Moduł, cewka nowe?
Jeśli stara to musi być mechaniczny przerywacz i kondensator czyli klasyka Jeśli nowy typ cewki no to moduł
Witam, od jakiegoś czasu borykam się ze słabą iskrą w hondzie kolegi. Posprawdzałem wszystko pokolei... cewka niskiego napięcia ok, imulsator ok, cewka wysokiego napięca ok. Moduł? Tutaj moje pytanie, ponieważ dostać moduł do tego motorka ciężko wpadłem na pomysł żeby zstosować moduł od jakiegoś chińskiego skuterka. Zda to egzamin? Impulsator znajduje...
Znalazlem takie cudo. https://motor-x.pl/modul-sterujacy-72718... Ale cena powala. Ja mam propozycje. Najlepiej bedzie jesli zamiescisz zdjecie górnej części silnika. Przy glowicy. Ja rozumiem kwestie norm eco itd. W tym celu w skuterach stosuje system dopalania spalin ,o ile pamietam. Byly skutery z silnikiem 139qmb, cztero zaworowe....
W jawce wystarczy dołożyć impulsator zamiast przerywacza , transformator podpiąć do cewki która oryginalnie była połączona z cewką WN i zastosować moduł z chińczyka. Wpisz sobie na YT Jawka CDI ,a w samym google też wyskoczy CI kilka poradników jak to przerobić. Stosując transformator nie trzeba przewijać cewek tym cienkim drucikiem. Można też zamiast...
Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
Siema, mam problem, skuter 2T nie pali, iskra jest (nowy moduł, cewka), kompresja dobra, paliwo dochodzi. Czy ktoś wie, w czym tkwi problem? Skuter to Chuanl Desire 50.
Jeśli moduł jest NAPEWNO ok. a iskra słaba to cewka. Jak masz możliwość, to podstaw inną (tzn. taką samą, ale z innego skutera). Sprawdź też połączenie modułu i cewki z masą.
A do modułu ile dochodzi?
Prawdopodobnie padł tyrystor w tym module. Wygląda na to, że jest to zapłon cdi ładowany i wyzwalany tą samą cewką. Miałem podobny przypadek w chińskim agregacie prądotwórczym. Tu jest schemat takiego modułu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam. Proszę sprawdzić połączenie modułu cewki z fajka świecy.
I teraz pytania: -Czy olej Valvoline Durablend i Motul 510 są dobrymi olejami? (wcześniej używałem olejów Husqwarna Low Smoke i Makita) -co sądzicie na temat ceramizerów do silników 2 suwowych warto coś takiego zastosować? Pewnie że są dobrymi olejami. Możesz zastosować. ...Ew czy ktoś mogłby mi zbudować (za opłatą) JAG CDI z instrukcją jak je podłączyć...
Oraz z 'odma' ona dziala jak wyjedzie z fabryki i tylko przez pare km. Pozniej lapie tamtedy lewe powietrze. Uważaj aby ciebie nie złapała. Nie pisz bzdur. Nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj! Napięcie mierzone (równolegle) przed cewką na jej 2 pinach (przy ciągłe dodawanym gazu manetką) to zaledwie ok. 2V DC a powinno być coś ok. 12V. MIerzę miernikiem...
Cewka cienias Moduł i czujnik że skutera
Witam! Po przeczytaniu wielu postów na tym forum i nie tylko,postanowiłem założyć nowy temat. Z cewki nie wychodzi żadne napięcie iskry niema. Wymieniam cewkę z sprawnego skutera ,to samo brak iskry. Ściągam kable zasilające cewkę, dochodzi napięcie 16V, gdy kręcę rozrusznikiem. Według mnie powinien być prąd impulsacyjny a jest ciągły podczas kręcenia....
Na czarno niebieskim przewodzie jest napięcie pokazane na zdjęciu, mam dalej mierzyć czy to wskazuje na uszkodzenie modułu?
Dzień dobry wszystkim. Odbudowuję rzadki motocykl z (na szczęście) typowym zapłonem CDI. Robota jest na ukończeniu, niestety zawodzi zapłon. Wygląda to tak: w alternatorze motocykla (magnesy stałe w kole zamachowym, wirujące wokół 6 cewek) jedna z cewek daje napięcie ok 300-350 V, służące do ładowania kondensatorów w modułach zapłonowych. Przypomnę,...
ale gdzie do cewki?
Wyłącznik przy bocznej stopce czasem potrafi szfankować
czujnik indukcyjny wstępnie sprawdzasz w ten sposób, że mierzysz jego rezystancję opór (ohm) jeśli masz multimetr podłącz go to niebieskiego przewodu w instalacji silnika a drugi przewód multimetra do masy silnika, powinno być coś koło 200 Ohm. tak samo z cewką zasilającą tylko opór powinien być coś koło 400 ohm. A póżniej możesz przełączyć miernik...
Wiesz, że dzwonią... Rozrusznik nie ma osobnego uzwojenia, bo by je spalił. Jest podłączony pod akumulator i z niego czerpie energie do rozruchu. A akumulator jest ładowany przez istniejący regulowany blok zasilania. Dodatkowo są tam jeszcze cewki: zasilania świateł - którą chcesz przerobić, zasilania modułu zapłonowego (rozwiązanie stosowane w większości...
Witam. Mam problem ze skuterem 4t zipp. skuter kreci ale nie ma iskry sprawdzałem, iskrownik, moduł, świece, cewkę, fajkę, kabel masowy i wszystko sprawne, i nie wiem od czego on może nie mieć. Pomóżcie Proszę.
Rezystancja cewek jest w porządku .Podmień moduł i świece,powinno pomóc.
Czy w tym quadzie moduł CDI ma zasilanie z cewki, jak większość skuterów, czy może stałym 12V?
Mialem podobny przypadek w chinczyku,wymienilem cewke na nowa i problem znikl,Moze to tez zadziala i u Ciebie ,pozdr.
Właśnie widzę w katalogu że występują dwie wersje - z cewkomodułem oraz osobno moduł + cewka. Oba są produkcji Motoplat. Jesteś pewien że moduł jest oryginalny? Jeśli tak - powinna pasować dowolna cewka WN przeznaczona do zapłonu CDI (np. chiński skuter 2T/4T, quad). Zdjęcie cewkomodułu na stronie 84 katalogu: http://www.sgr-it.com/download/pdf/16e_v...
Dziękuję skm za odpowiedź. Nie posiadam drugiego modułu na podmianę i nie mam kolegi od którego mógłbym podmienić. Czy mogę sprawdzić multimetrem jego parametry oporności na pinach? Mam drugą cewkę WN razem z załączoną fajką bo to jest razem zgrzane i najednym kablu, podmieniłem - nadal brak iskry. Jakie napięcie ma wychodzić przed cewką i za cewką...
Napięcia "wychodzącego" z modułu nie da się zmierzyć!!! Można by tylko oscyloskopem z sondą wysokiego napięcia. Tam idą króciutkie impulsy ok 300V. Żaden zwykły miernik ich nie uchwyci. Podstaw jakąkolwiek sprawną cewkę na próbę. Sprawdź połączenia masy: cewki , modułu i samego silnika.
Witam, nie dawno wyciągnąłem że stodoły po 5 latach stania skutera Peugeot zenith, problem jest taki że nie ma iskry badałem miernikiem z iskrownika wychodzi prąd lecz z modułu już nie, dziś wymieniłem moduł i cewkę zapłonowa i dalej nie ma iskry. Wie ktoś może co zrobić żeby ta iskra się pojawiła?
W takim razie upewnij się co do rezystancji uzwojeń cewki zasilającej i impulsatora, prawidłowego podłączenia modułu oraz sprawdzenia modułu na innym skuterze.
Witam. Swego czasu zakupiłem do skutera zapłon Polini Electronic Ignition. Ostatnio chciałem go podłączyć lecz problem polega na tym, że ktoś wcześniej przerobił fabryczne kostki na wsuwki, zostawił tylko jedną fabryczną, która łączy iskrownik i impulsator z modułem zapłonowym i mam problem z podłączeniem. Próbowałem łączyć kable kolorami, oglądałem...
Nie wiem czy się rozumiemy ,a prowadził pan przewód prosto od modułu do cewki ?
Na jakiej podstawie uważasz, że nie można przewinąć? Daj zdjęcia, to ocenimy. Można np. nawinąć grubszym drutem mniej zwojów i dołożyć transformator. Można skorzystać z pozostałych uzwojeń + trafo, ale gorsze światła i mogą być problemy na niskich obrotach. Można próbować dopasować iskrownik od innego silnika. Można .... wymyślać różne rzeczy tylko...
Zazwyczaj chińskie skutery biorą sygnał który idzie do cewki żeby nie targać specjalnie kabla. Przeglądałem instalację od skuterów 2T i 4T i mojego aktualnego junaka. Każdy pisze o obrotomierzach między 2T o 4T i liczbie sygnałów czy impulsów. Stałem się posiadaczem nowych zegarów cyfrowych od zippa quantum R50 2T i zakładałem do junaka 901 4T Fabryczny...
Przecież WSZYSTKO już masz podane! Wystarczy wziąć sobie schemat elektryczny motoroweru chart lub simson elektronic lub dowolnego skutera i wyodrębnić sobie blok zapłonu. I po kłopocie! Chcesz żeby cię za ręką prowadzić i pisać, które śrubki masz odkręcać?!? Przecież tu: w pierwszym poście masz rysunek jak połączyć moduł z cewką zapłonową, cewką zasilającą...
Kolego jeśli nabyłeś podzespoły dedykowane do Twego pojazdu i dysponujesz schematem elektryki (znajdziesz w internecie) sam je podepniesz do instalacji. Przypuszczam, że w skuterze masz sprawną wiązkę instalacji wraz z wtyczkami. "Czytając" schemat i zwracając uwagę na kolory przewodów i kształt wtyczek sam je podłączysz.
Witam. Skuter gubi iskrę. Instalacja była pomieszana, kable się kruszyły po zaglądnięciu do instalacji. Po wymianie kabli iskry nadal brak. To znaczy pojawiła się na chwilę, wkręciłem świecę i z powrotem zginęła. Cewkę mam drugą na podmianę (inny skuter palił na niej). Moduły też dwa. Jeden ma wyprowadzone kable a drugi wejście na wtyczkę. Jakiś no...
Motor zrobiony został założony nowy moduł i cewkę od skutera zipa oraz wymieniony impulsator ponieważ stary był 6V. Honda zapaliła od razu. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
Witam, Mam problem w postaci braku iskry. Skuter pewnego razu odpalił na chwilę, zgasł i od tamtej pory nie ma iskry. Świeca ma około miesiąca (BR8HS), wymieniłem przewód zapłonowy razem z cewką i moduł. Nowy moduł jest tuningowy z diodą LED, ponieważ nie mieli normalnych w sklepie. Rezystancja fajki,przewodu WN i uzwojenia wtórnego cewki na poziomie...
Znowu zaczyna sie kolejny elektrodowy elaborat o niczym, i to porady w stosunku do laika!!! Mostek, przetwornice - potwornice etc. :cry: (at)mitlex Koleżko - kup sobie dowolny prostowniko- regulator od chińskiego skutera za parę złotych i zastosuj sporej wartości kondensator elektrolityczny (np 3300 µF / 25 V) na wyjściu tego modułu, symulujacy...
Jeżeli ten nowy moduł jest sprawny to może być uszkodzona cewka WN.
Witam Mam problem z takim skuterem. Skuter nie pali, nie ma iskry. Został wymieniony moduł, cewka zapłonowa, masa jest, czujniki zostały sprawdzone. Nie wiem co może być przyczyną, z góry dziękuję za porady.
Rozebrałem moduł od skutera chińskiego płytka cała elementy czytelne . czy dało by się to przerobić by chodził pod 12 v na DC? Dodano po 15 https://obrazki.elektroda.pl/8425189900_... https://obrazki.elektroda.pl/8770108800_...
Statory od 2t mają zamocowany impulsator ale kwestia czy go tam zmieścisz. Magneto zmienisz na takie z wypustką a impulsator zamocujesz nawet na płaskowniku. Kwestia wymiarów i przeróbki ładowania. https://obrazki.elektroda.pl/2922918400_... Przy dzwonie to ogranicznik. Ja bym próbował rozebrać moduł.
Na zdjęciu masz rezystor od świateł i regulatora napięcia (który był beznadziejnym rozwiązaniem układowym). Nie jest on konieczny do zapłonu, lecz jeśli chce się mieć dobre światła i ładowanie, trzeba usunąć ten rezystor, przerobić połączenie regulatora i zamontować typowy regulator od skutera. Dostrzegam że to wersja chłodzona powietrzem. Z tymi modelami...
Czy możliwe że moduł szwankuje albo cewka wn albo cylinder do wymiany Cylinder raczej na pewno nie. Masz coś z elektryką nieteges. Sprawdź czy gdzieś przewód nie jest luźny , a gdy nie to : moduł , potem cewka do wymiany.
bo jezeli nie jest to DCI ze wzgledu na ten tranzystor Darlington, to dla czego wszedzie jest opisywany jako DCI nawet w sklepach gdyby nie byl to tez by tak pisali ? Jak to zweryfikowac ? Cewka jest na 99% do tego moto. Jade do skuterowcow z tymi gratami .. Ujmijmy to tak, fabrycznie w Twoim moto masz zapłon elektroniczny (nawet na schemacie jest...
Witam posiadam taki problem gdyż podczas jazdy skuter mi zgasł wymieniłem moduł, sanie elektryczne, cewkę, gaźnik wyczyściłem i iskra jest jest mocna a nie chce zapalić ściągałem filter i zatkałem go ręką to wydostaje się paliwo do filtra z gaźnika ale i tak nie odpala i co to może być za przyczyna?
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
Witam serdecznie... Posiadam zapłon podobny do tego: http://obrazki.elektroda.pl/6405653000_1... Chciałbym zamienić ten wielki czujnik czymś mniejszym. Słyszałem, że mogę zastosować czujnik HALLA... Tylko nie wiem jaki symbol, jaki model itp... Proszę o pomoc!
Z magneta wychodzi 5 przewodów: niebieski łączy się ze stykiem 3 modułu zapłonowego, czerwony ze stykiem 14 modułu; zacisk 31 modułu brązowym przewodem do masy skutera, styk 15 modułu ze stykiem 15 cewki zapłonowej, a drugi zacisk cewki do masy. Styk 2 modułu przewodem brązowo-białym do stacyjki. Masz już iskrę i gaszenie silnika. Teraz czerwono-biały...
Witam potrzebuje pomocy bo nie potrafię sobie poradzić z problemem braku iskry w moim skuterze sprawdziłem już stator i moduł przełożyłem tez cewkę ze sprawnego skutera i iskry nie mam nadal dodam ze moja stacyjka ma 2 kable a wiązka która przełożyłem z wersji bez immobilizera ma kabli 5
W skuterze jest kostka do cewko-modułu na 8 pinów. Do niej dochodzi 5 przewodów: brązowy czujnik impulsów, zielony gaszenie, czarny masa, biały (+) po przekręceniu stacyjki oraz fioletowy połączony z szaro-niebieskim napiecie z cewek. Czy w innych skuterach PIAGGIO był stosowany taki typ zapłonu.
Dziś wymieniłem stator i cewko moduł. Okazało się, że winny był stator. Skuter odpala na obu cewko modułach. Na nowym i starym. Pojawił się jednak inny problem. Nie chce odpalić z rozrusznika, choć ten bardzo ładnie kręci. Pali i to ładnie, ale tylko z kopniaka. Czy to może być wina tego wymienionego statora ?
Kable wychodzące z cewek magneta: niebieski-biały - impulsator, czerwono-czarny - cewka zasilająca moduł
Nie ma opcji nie dam rady, wszystko jest tylko kwestią czasu ;) Oczywiście zrobiłem :). U mnie problem był poważny. Nie był to problem w instalacji, a w cewkach i samym module.
Moduł zawinął już jest Iskra normalnie
Kupiłem nowy moduł sportowy, lecz gdy go podłączam to skuter nie odpala - świeca, cewka i inne podzespoły działają poprawnie, bo gdy podłączam stary moduł skuter zapala. Model skutera to Zumico Quick 4t.
Cewka była podmieniana ze sprawnego skutera I też iskry nie było. A macie może pomysł na sprawdzenie prądu z cewki ze statora? Chodzi mi jakie napięcie powinno być na kablu wychodzącym za statora z cewki na moduł zapłonowy.
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Zapomniałem dopisać, że skuter ma rozgrzebaną instalacje, zapłon podłączam na krótko, z pominięciem stacyjki oraz obwodu ładowania. Zgodnie z sugestią o zakłóceniach, do cewek ładowania podłączyłem żarówe h4, długie i krótkie w szereg. Niestety nic to nie zmieniło. Impulsator da się podpiąć odwrotnie, wtedy zapłon przestawia...
A jaki masz moduł zapłonowy ,sprawdź rezystancjie na cewkach iskrownika
Kolega Thomas ma rację... mógłbyś oczywiście mieć zrobione tak jak Ty myślisz ale budowa stacyjki na to nie pozwala, więc musisz znaleźć w stacyjce złącza, które są zwarte na pierwszej pozycji (wyłączony), a rozwarte na wszystkich innych ustawieniach.... Wtedy do jednego złącza przyłączasz masę, a do drugiego kabel od iskrownika i kabel idący do cewki......
Za iskrę nie odpowiada tylko świeca. Sprawdź cewkę, moduł i iskrownik.
Ponownie pytam Czy mogły moduły się spalić od tego, że kabelki były źle wyprowadzone do kostki do modułu??
Przekopalem net wzdluz i wszerz, obdzwonilem znanych mi sprzedawcow czesci uzywanych i nikt niema takiej cewki. Mam plan B. Zastosowac zaplon CDI dla 4T skutera. Kupic modul, zamiast cewki pod kolo wladowac czujnik/impulsator https://obrazki.elektroda.pl/3435567500_... podlaczenie modulu jest dosc obszernie opisane w necie, problemem...
"Skuter mi palił, a teraz nie pali - co się zepsuło?" to niestety sprawa dla wróżki, a nie do dyskusji na forum. Co zmierzyłeś, co sprawdziłeś prócz wymieniania w ciemno? Ciągłość cewek zasilającej i wyzwalającej CDI? Napięcie cewki zasilającej CDI? Sygnał z cewki wyzwalającej? Blokowanie modułu? Stan mas? Cokolwiek?
witam mam problem brak iskry w skuterze ROMET 139 50cc wymieniłem cewkę z przewodem,świecę,iskrownik,moduł zapłonowy i nadal brak iskry nie wiem co jeszcze może być przyczyną proszę was o wypowiedz.POZDRAWIAM
Jezeli masz brak iskry to sprawdz czy nie masz rozwalonej cewki. Lub mogla tez walnac pradnica lub modul.
Wpisz w google schemat 4t i kazdy skuter czy motorower moduł zasila jedną cewka. A są silniki bez ładowania ktore tak działają.
Moduł CDI z elektryczną pompką oleju ma inną wtyczkę, z resztą w Piaggio była zawsze mechaniczna pompka oleju. http://www.scooter-center.com/en/product... Jak silnik dwusuwowy, to regulator powinien być...
Pinout jest identyczny jak w skuterach 4T z tą różnicą że często spotykałem się z impulsatorem z osobnym przewodem masowym podłączonym do masy modułu - piny 3 lub 5. 1 - zasilanie 2 - gaszenie 3 - masa 4 - cewka WN 5 - masa 6 - impulsator
Witam Chciałbym przedstawić mój problem , mianowicie Skuter zakręci , załapie i traci iskrę ... Wymienione zostały : Iskrownik gaźnik moduł cewka tłok oraz cylinder Proszę o pomoc :|
No to ja już nie wiem pomiary są takie jak powinny być moduł nowy i cewka też. Mam obok skuter przekładam moduł do niego odpalam i przekładam te tego bez iskry i przez chwile pojawia się iskra zostają jakieś ładunki więc dlaczego tutaj nie ma iskry.Co do kabelka biało czarnego to wypinałem go już ze stacyjki i nic nie pomagało.
Witam, mam problem ze skuterkiem, szukałem odpowiedzi na podobnych tematach niestety nic nie okazało się pomocne. Do rzeczy, zakupiłem ostatnio Peugeota, po lekkim dzwonie z Francji, po wyczyszczeniu całości udało mi się go odpalić, oczywiście brak było kluczyka wyczytałem które kable potrzeba załączyć ( czerwony i czarny) zielony i biało czarny od...
Masz problem z zapłonem. Sprawdź świece, fajkę ,cewkę , moduł , oraz jego zasilanie
Spróbuj zastosować cewkę od jakiegoś skutera z modułem CDI. Po co to w ogóle rozwalałeś?
Nowoczesne cewki skuterowe są wielkości pudelka zapałek Do skuterów także i tańsze. To doradź koledze jaką konkretną cewkę ma kupić już współczesną i jak podłączyć by mu maszyna działała przez długi okres niezawodnie. ...i to jest największy problem co kupić by to miało sens działania....jest tego mnóstwo nikt wcześniej nie próbował, a jak nawet gdyby...
Cewka nie musi być na napięcie w instalacji. Cewka zapłonowa to trafo. Co do przyczyny - proponuję regulacje gaźnika (zbyt bogata mieszanka), sprawdzenie zużycia oleju, regulację wyprzedzenia zapłonu, jeśli jest taka możliwość, a na koniec wymiana elementów układu zapłonowego. Nie mam pojęcia co to za skuter, ale jeśli ma cewkę zapłonową zintegrowaną...
Cewka zapłonowa, moduł CDI, cewki w magnecie...
Witam. Niestety podmiana modułu nie pomogła, podmiana cewki zapłonowej również.
Pisząc o zapłonie CDI, mam na myśli cały zestaw: moduł, cewkę zasilającą, cewkę wyzwalającą. Zresztą na schematach widać te cewki. A najprościej to dorwać całe magneto z cewkami i moduł od jakiegoś skutera, zrobić odpowiednie mocowanie i ustawić to poprawnie.
cewka albo modul elektroniczny sie popsul
moduł zapłonu cewką moduł skuter skuter moduł
odwrotny włożyć płyta rover instrukcja obsługi idealne ustawienie kolektorów
radio nissan qashqai radio nissan qashqai
Uszkodzenie tranzystora IRFP w przetwornicy Volt Polska 3000W Strojenie heterodyny AM w radiu Unitra - poradnik