Jak masz moduł szacowania stanu akumulatora to układ reaguje prawidłowo czyli gdy akumulator jest naładowany to ogranicza napięcie. Moduł można wyłączyć DB i będziesz miał 14.4V non stop.
https://allegro.pl/oferta/miernik-tester...
Witam. Peugeot 508 2.0 Hdi 140KM 2012r bez start-stop. Szukałem informacji w wielu miejscach, niestety tego czego potrzebuję nie znalazłem. Chodzi mi o ustawienia w Lexi odpowiednich wartości odnośnie ładowania akumulatora. Problem w tym że mam napięcie ładowania w granicach 14,8V do 15V. Pomiary robione multimetrem jak i tanim, wiadomo skąd testerem...
Alternator jest sterowany siecią LIN. To co mierzysz na wtyczce sterowania alternatora to cyfrowy sygnał, możesz sprawdzić oscyloskopem. Alternator sterowany w trybie awaryjnym jest w stanie wzbudzenia i generuje napięcie ładowania. Jeśli błąd U1F1B się nie kasuje lub powraca po skasowaniu to proponuję szukać zwarcia w obwodzie LIN właśnie. Ta sama...
Z ciekawości: w alarmie jest jedna karta SIM - do SMS-ów, a w kamerze druga - do internetu? O ile dobrze rozumiem, to tym "czujnikiem spadku napięcia" (a tak naprawdę zaniku) może być dowolny stycznik lub przekaźnik z cewką na 230V AC (ważne żeby to cewka była na 230V). Po podaniu zasilania sieciowego na cewkę przekaźnik zewrze swoje styki zwierne (NO...
Ewidentnie usterka CAN. W jakim module masz błąd? W jakim stanie masz akumulator? Jaka rezystancja wewnętrzna?
Twoje problemy z Peugeotem 508 mogą być związane z kilkoma problemami: Błąd U1218 może wskazywać na problem z komunikacją pomiędzy modułami samochodu najprawdopodobniej z modułem Body Computer. Może to być problem luźnych połączeń CAN lub usterki w module Body System Interface. Błąd P057F czyli stan naładowania akumulatora, pomimo wymiany akumulatora,...
Standardowy moduł kontroli stanu akumulatorów, który występuje w każdym większym UPS'ie z tym, że bez wyświetlacza. Żadna rewelacja. Jak znajdę czas, to wyposażę go w LCD.
Czy później będę mógł włożyć stary moduł żeby wrócić do poprzedniego stanu ??? Tak, nic się nie stanie. Na czym jest ten UPC ?
Wg. różnych danych producenta napięcie ładowania jest nieprawidłowe dopiero po przekroczeniu wartości : 1 źródło podaje 15,8 v 2 źródło podaje 16 v Więc napięcie ładowania na poziomie 15,2 jest jak najbardziej na miejscu. Wiem że kłoci się to ze światopoglądem różnych osób na ten temat i za chwilę zostanę zlinczowany że to złe dla akumulatora, że się...
Słuchaj, zabawy przy module ładowania i kontroli stanu akumulatora, grożą wybuchem, pożarem lub w najlepszym wypadku uszkodzeniem modułu i/lub elektroniku auta...
Witam Zobacz tu (elektroniczny monitor stanu akumulatora ): http://www.edw.com.pl/index.php?module=C... Pozdrawiam.
Ma sygnalizować otwarcie drzwi Czyli zwykły kontaktron, dodatkowo gdzieś ukryty przełącznik do blokowania działania modułu. Jaki akumulator by się nadał? Zależy od tego jak długo taki system miałby czuwać bez konieczności doładowywania akumulatora(należałoby znać pobór prądu przez moduł w stanie gotowości i w momencie wysyłania wiadomości). Co do układu...
Czyli na szczęście odpadł problem wody w instalacji. Pozostaje sprawdzenie wtyczki lub wtyczek w module bezpieczników w komorze silnika - z racji wieku mogło się tam zacząć coś dziać niedobrego ( przegrzane styki ,korozja na stykach ). Przy odłączonym akumulatorze spryskać chemią do styków i podobnie sprawdzić stan styków w złączach modułu komfortu...
Aliexpres, google, youtube i wpisz hasło "dc monitor tuya dt20" są tanie monitory akumulatora. Plus przekaźnik do odłączania niepotrzebnych urządzeń poniżej progu rozładowania. Każde urządzenie tuya ma alarm "offline device" po 30min jak urządzenie nie reaguje, wystarczy że do sieci 230V bedzie gniazdko wpięte i dostaniesz info o braku 230V. Jednak...
Transoptor to podstawa, po stronie mikrokontrolera sprawdzasz, czy zmienił się stan na wejściu od transoptora i sterujesz modułem GSM (najczęściej po RS232). Ile tranzystorów ? zero ;). Zasilanie - poczytaj o akumulatorze buforowym.
. Pod wyzwolenie dajesz z trafa ( cos między 15-20V - podaje orientacyjnie) zmienny. Po jego zaniku po 4h zadziała wyjście OC ( w stanie normalnym zwarte do -.) Wyjście OC podłączone było do wejścia w nadajniku. Pozdrawiam
I w żadnym nie jest to ponad 16 V, tylko poniżej 16 V. Nieprawda. Przypadki rzadkie, ale przy rekuperacji, ratowaniu akumulatora głęboko rozładowanego (głównie AGM, EFB), przywracania stanu to nie jest jakaś nowość. Przy systemach start-stop krótkotrwałe przekraczanie 16 V w określonych sytuacjach to niemal norma.
A jak z poborem prądu w stanie spoczynku po wymianie tego modułu?
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
Oj oj panowie nie tak naprawia się samochody. stałe świecenie kontrolki oznacza brak odpowiedzi komputera wtrysku. Przyczyn tego stanu może być wiele. uszkodzony moduł UPC to ten przy akumulatorze, komputer wtrysku lub przerwa w instalacji elektrycznej i na to bym stawiał. niestety bez schematu nie naprawisz tego samochodu. Dodano po 4 Gdy podłączysz...
Na początek zapinasz miernik uniwersalny na zakresie woltomierza zakres do 200V i podłączasz ładowarkę oryginalną. Woltomierz powinien wskazać niewielki wzrost napięcia spowodowany płynięciem prądu ładowania. Uwaga na początku procesu może być odwrotnie w związku z zastosowanym balanserem wyrównującym rozładowanie ogniw ale to dla określonego typu ogniw(...
Moduł przecież ma w sobie układ ładowania akumulatora i monitorowania stanu naładowania, co sygnalizuje diodami, właśnie ten fragment modułu chciałbym wykorzystać, gdybym gdzieś mógł zdobyć schemat, to może udałoby się coś wykombinować.
Poprawiam częściowo : W przypadku zaniku zasilania 230V centrala będzie o tym wiedzieć jeśli będzie na tym samym obwodzie zasilającym. W przypadku awarii zasilacza buforowego powinieneś mieć sabotaż czujek z niego zasilonych więc centrala także poniekąd "wie" ;) Problemem jest słaby stan akumulatora w zasilaczu buforowym. Są zasilacze buforowe która...
Sprawdź moduł na klemie akumulatora
https://obrazki.elektroda.pl/1913053300_... proszę. W modułach brak błędów.
W sumie to najbardziej martwi mnie pobór prądu. Może się okazać, że akumulator 100Ah będzie za mały. Doszedłeś do sedna. "Pobór prądu z akumulatora: w stanie gotowości 120 mA, maksymalny 420 mA", czyli na 1d przypada około 40Wh na sam moduł w stanie gotowości. Dojdą do tego czujki, które przy 4szt przewodowych /tyle drutów da się podłączyć do modułu/...
1. Do ilu V mogę taki akumulator rozładować, żeby nie było to dla niego szkodliwe Różnie to producenci podają w swoich notach, ja staram się nie dopuścić do spadku napięcia poniżej 11V. 2. Czy, żeby podpiąć do akumulatora takie gniazdo zapalniczki wystarczy mi tylko samo gniazdo Tak, lecz lepiej aby było "podwójne", jak w załączniku. W jedno podłączasz...
Jeżeli jest to wersja sklepowa , czyli powystawowa, to z pewnością objawy wskazują na uszkodzenie, wyeksploatowanie. Co jesteś w stanie sam zdiagnozować? Sprawdziłeś akumulator -jego stan? Przyjrzałeś się jak jest wykonane jego ładowanie? Sprawdziłeś zasilanie modułu bluetooth? Dodano po 4 Firmware zostaw w spokoju.
Nie twierdzę że stan akumulatora będzie miał znaczący wpływ na działanie modułu, może co najwyżej wygenerować błąd o zbyt niskim napięciu, wspominam tylko że jeśli napięcie podczas rozruchu zbyt mocno spada to możliwe że akumulator już jest zużyty.
Niektóre przetworniki napięcia step down lub UP w zależności jaki mamy zasilacz o napięciu niższym lub wyższym niż potrzebne posiadają dwie diody, jedna dioda stanu ładowania a druga naładowania gdy pobierany jest już znikomy prąd. Daje się taki przetwornik przed modułem ładowania akumulatorków li-ion, moduł ten steruje ładowaniem i pobiera prąd jak...
Niestety nie. Wydaje się, że winny był moduł lub uszkodzona cewka, która go zasilała. W quadzie został założony nieoryginalny moduł zasilany z akumulatora. Na pytanie jak to się sprawuje nie jestem w stanie odpowiedzieć - quad nie był mój.
To w końcu jak, bo się gubisz: O jej, muszę używać słów, bo wtedy się nie mylę:) oczywiście dzienna produkcja, bo z instalacji 1500W nie wyciśniesz 4, nawet z akumulatorami:) Znów fantazja co niektórych nosi? Po zatym ciekawy jestem Tak. Poza tym dobra wiadomość. Udało się wypracować strategię rozładowywania akumulatorów. W skrócie: będzie takie coś...
Ładnie to wszystko wygląda. Można teraz kupić każdy potrzebny podzespół począwszy od multimetru po kolejną ładowarkę czy moduł sztucznego obciążenia. Z takim wyposażeniem można "zajrzeć" do wnętrza akumulatora i oszacować jego stan i przydatność, a nawet go podleczyć :) Kilka lat a taki postęp.
Patrząc na schemat z 1 postu to zabezpieczenie akumulatora podłączył bym od strony akumulatora a nie zasilacza. Zanim moduł zabezpieczający akumulator odłączy urządzenia, serwer się wyłączy, a router i switch jest do tego przygotowany. Na serwerze masz jakąś kontrolę stanu akumulatora?
cewka zasilana z miejsca gdzie pojawia się 12-13V po odpaleniu silnika, Ja zrozumiałem, że urządzenie, które ma działać na postoju jest zasilane z akumulatora w samochodzie poprzez przetwornicę step-down lub stabilizator obniżający napięcie do 5V. Napięcie 12-13 V jest zawsze, wartość napięcia zależy od stanu naładowania akumulatora. Po odpaleniu silnika...
Witam. Mam od ponad dwóch lat regulator Volt Sol MPPT 30A, który kontroluje ładowanie akumulatora na działce. Wszystko jest OK a właściwie było do dnia dzisiejszego. Pięknie wszystko ładuje, pilnuje stanu akumulatora ale w dniu dzisiejszym zawiesił się lub wysiadł moduł bluetooth. W czasie odczytu statystyk nagle komunikacja została zerwana i już się...
A bezpieczniki sprawdziłeś? Stacyjkę? Kostki? Wyłącznik na kierownicy? Masy na ramie? Nie wiem jak jest w tym modelu, czy przekaźnik jest tylko na rozrusznik czy też ma w sobie drugi mini przekaźnik na inne rzeczy. Mówisz że wymieniałeś iskrownik i moduł - na oryginalne czy chiński szajs, który potrafi być uszkodzony fabrycznie? W jakim stanie jest...
Może jakiś moduł się nie usypia. Zmierz jaki pobiera prąd w stanie bezczynności.
Proszę wykonać skan wszystkich modułów dedykowanym sprzętem. Sprawdzić anomalie w parametrach i stanach. Jeżeli akumulator sprawny, masy i zasilania również, to sprawdzenie obwodu elektromagnesu rozrusznika .
Masz centralę owszem, Satela, ale to centrala CA4v1 ;-). Jest nawet naklejka na procesorze. Pomiędzy transformatorem a modułem komunikacyjnym (tym w mlecznej obudowie) masz bezpiecznik sieciowy. Pociągnij tą wystającą część - wyciągniesz szufladkę z bezpiecznikiem. Potem odłącz kabelki z akumulatora. To wszystko. PS.Kiedy był instalowany akumulator,...
Możesz podłączyć ekspander pod jedno trafo ale!!!! transformator ten musi być mocowo dobrany (ok 100W) oraz co ważne posiadać dwa oddzielne wtórne uzwojenia o odpowiedniej wydajności prądowej.Oprócz tego nie ominie Ciebie zastosowanie w dużej obudowie drugiego akumulatora. Jednak ten pomysł nie jest za dobry lepiej zastosuj dodatkowy zasilacz o wydajności...
Sprawdzałeś stan akumulatora, klemy, masę na silniku? Czy światła normalnie świecą?
Niewiele tu do ulepszania, poza dodaniem przyrządów pomiarowych - amperomierza - niezbędny, woltomierza jako.....dodatkowy. Ja bym zamiast mierników wskazówkowych, zamontował: Moduł woltomierz 0-99.9V amperomierz 10A bocznik (5715282641), oraz dodatkowo - jakiś prosty układ kontroli stanu naładowania akumulatora, a właściwie to napięcia ładowanego...
Centralka może odcinać akumulator ale jak instalator podpina zasilanie modułów bezpośrednio pod akumulator to producent nie jest w stanie zrobić idioto odpornego urządzenia. Zawsze da się coś zepsuć. Zresztą jak z czegoś pójdzie dym to poczytaj instrukcję, przynajmniej będziesz wiedział dlaczego :)
co może być przyczyną właśnie palenia się modułów ? Niewłaściwy dobór modułu regulatora, niewłaściwe połączenia, akumulator u kresu życia albo w stanie złomu.
Mam problem Z odpalaniem phaetona , od kilku dni przekręcam kluczyk lub naciskam przycisk i tak jak by był słaby akumulator raz jak by przekręcił i koniec , i tam można kilka razy aż za którymś razem czasem za drugim a czasem za 5 razem dopiero jakby załapał . Elektryk zdiagnozował że to moduł akumulatora . Wymieniłem go ale nadal bez zmian , czy ktoś...
MGSM4.0+ wysyła SMS-y ,może uruchamiać syrenke ma kilka wejsc i wyjść.Do wejsc podepniesz kontaktrony zainstalowane w oknach,drzwiach itd.Ma możliwość dołaczenia akumulatora podtrzymujacego system przy braku AC 230V, gdy jest zasilanie 230V układ ładuje akumulator.Moduł musi mieć aktywną kartę GSM .Każde naruszenie linii i powrót do stanu normalnego...
Wiemy że to Baotian 4T. 1. Zacznij od poprawienia posta w temacie -taka opcja "zmień po prawej stronie widoczna na ekranie". 2. Potem zdobądź schemat do tego skutera. 3. Stan akumulatora też nie znany -wiec trzeba sprawdzić 4. Tak wyposażony dowiesz się jak to działa -naprawa stanie się banalnie prosta. Nawet nie wiesz czy masz osobny moduł do ładowania...
Ładowanie jeszcze na poziomie do zaakceptowania, przy dobry akumulatorze powinno być nie odczuwalne braki w dostawie prądu. Jak kable nie są zaśniedziałe to pewnie szczotki kończą żywota musisz pomyśleć o regeneracji alternatora. Jak po wymianie akumulatory na nowy ucieknie prąd musisz zrobić pomiar poboru w stanie spoczynku, auto zamknięte i odczekać...
Żaden falownik Sofar nie ma wbudowanego BMS do zarządzania tylko akumulatorami to praktycznie nie jest nawet możliwe tak podłączyć akumulatory i by zarządzał nimi falownik bez komunikacji bezpośredniej z BMS, falowniki pokazują/zarządzają tylko napięciem/stanem podłączonego zsumowanego zasilania a nie pojedynczym akumulatorem. Integrator ( moduł baterii...
Musiałbyś przeanalizować zasade działania modułu, jeśli jego wyjście bedzie na stałe podłączone do silnika to może nic się nie stanie, albo ... Obawa przed uszkodzeniem modułu, albo niepotrzebnym obciążaniem akumulatora od strony wyjścia modułu. (Nie jestem jasnowidzem, nie mam pojęcia co to za moduł). Jeśli dasz diodę to musisz liczyć się z stratami...
W każdym razie do określenia ich przydatności trzeba sprawdzić, w jakim są stanie.
- jako, że jest to wersja XL, to może mieć doprogramowany zewnętrzny moduł bateryjny, którego brak fizyczny przekłamuje informację o stanie akumulatorów Tak w takiej konfiguracji pracował w firmie, miał dwa takie moduły podłączone. Czyli już wiemy o co chodzi. Muszę zakupić dwa akumulatory i oddać komuś do zaprogramowania albo po prostu oddać go komuś...
Chyba najprościej będzie jednak zastosować fotorezystor jako włącznik. Będzie ciemno, załączy, a gdy jasno, rozłączy, lub zastosować dwa takie moduły: jeden do plusa, drugi do masy (stan wysoki/niski). Ale faktycznie, jak napisał kol. Jacek, to się rozjedzie. To latarenka LED w ogrodzie, bez modułu solarnego, więc chciałem oszczędzić akumulator, aby...
Zerknij sobie na ali na ładowarkę ogniw opartą na scalaku TP4056, do tego jakiś moduł przetwornicy step-up do 12V, który dodatkowo kontroluje stan naładowania akumulatora (i w razie czego wyłącza obwód) no i masz w zasadzie gotowe urządzenie. Moduły pewnie będą tańsze niż 8$, pozostaje kupić ogniwo/ogniwa li-ion i to wszystko jakoś sensownie zmontować.
mam podobny problem w 3.0l pobór prądu w stanie spoczynku w granicach 6,8A dołożyłem akumulator 200Ah i już mi się nie rozładowuje dążąc jednak do usunięcia awarii -jak zdiagnozować czy jest to moduł zarządzania energia czy coś innego -jeżeli problem tkwi w navi to w czym dokładnie jeżeli to ten moduł to gdzie kolega naprawił za 500zł i na czym polegała...
A ja polecę GSM-4 Satela jako moduł komunikacyjny i jeszcze moduł syntezera głosowego INT-VG gdyż nie zawsze komunikat SMS dociera o czasie ,tzn dociera po np. 6 godzinach a wiadomo nam zależy żeby było prawie natychmiast. takie momenty "poślizgu" bywają w okresie świąt, nowego roku itd.natomiast komunikat głosowy to jak rozmowa telefoniczna szybciej...
Na wyjściu po naładowaniu akumulatora jest 48V. Możliwe jest że padł moduł ??
OK. Czyli masz tam jednorazówkę - urządzenie. Jeśli jest w niej akumulator, to spokojnie możesz go ładować prądem 250 mA. Teraz trzeba sprawdzić, jak ustawić taki prąd. Na 3 stronie dokumentacji jest tabela z opornikami. Dla prądu 250 mA potrzebny jest opornik o oporze 5 kiloomów. Dla prądu o wartości 500 mA potrzebny jest opornik o wartości pomiędzy...
okej, jednak zrobię sobie ten pakiet 18650. Teraz jeszcze pytanie: Nie potrzebuję manetki, licznika i innych rzeczy, tylko silnik, sterownik i akumulator. Mogę zamiast manetki zastosować mikrostyk na "palec" ? gdy go kliknę silnik się załącza i tyle czy to głupi pomysł? jak sprawdzić stan naładowania akumulatora? można kupić jakiś moduł np na allegro,...
"Bordnetz Steuergerat" po niemiecku. Po naszemu "Sterownik elektroniki pokładowej" A mieści się przy lewym przednim słupku pojazdu, na wysokości kolan kierowcy. Zadaniem tego sterownika jest między innymi także obsługa oświetlenia wnetrza pojazdu, i jeszcze pare innych funkcji. On też odpowiada za kłopoty z interpretacją upływu prądu w instalacji pojazdu...
Oczywiście, że nie możesz podłączyć ładowarki wyposażonej na wejściu w układ MPPT do alternatora, który to stanowi źródło napięciowe. Moduł PV to właściwie źródło prądowe. Stąd po dołączeniu MPPT do alternatora dojdzie do zwarcia, ponieważ układ MPPT będzie się starał dokonać maksymalizacji mocy pobieranej ze źródła.
Śmieszne diy złożone z gotowych klocków. Ja bym poszedł dalej moduł NRF 2,4Ghz + jakiś AVR i mamy konkret transmisję, odczyt stanu akumulatora, wypełnienia. Można oczywiście dalej szaleć ale po co :).
Romet 202 brak iskry Witam. Pomóżcie, bo ręce mi opadają. Posiadam Rometa 202, zgubił iskrę. Wymieniłem iskrownik, moduł, cewkę, a iskry dalej brak. Podłączyłem na krótko, by wyeliminować stacyjkę. I dalej nic. Skacze tylko przy naduszeniu przycisku do odpalania (pyk pyk), a później nic. Przy kopniaku wcale. Tylko proszę, nie piszcie mi, by wymienić...
(at)eurotips jaki sposób pomiaru Rw uważasz za lepszy niż oferują współczesne testery? Z praktyki wiem że auta klasy Premium nadal mają boczniki pomiarowe wraz z rozbudowanymi modułami i o one dają wiarygodnej informacji o kondycji akumulatora. One wiedzą jaki masz aku (kodujesz go) w sekundach liczą czas ładowania, rozładowania i sterują tymi procesami....
https://obrazki.elektroda.pl/6421765400_... Tutułowy obrazek pewnie jest troche znajomy z poprzedniego mojego tematu o piktogramach. Dzisiaj gotowe urządzenie. Ogólnie dostępne stacje pogodowe łączy jedno – wyswietlacz LCD. Ma on swoje wady i zalety. Jeśli chodzi o czytelność tych paneli to różnie z tym jest. Postanowiłem więc...
Witam, mam problem w A6 c6 z 2004r. palą się wszystkie możliwe lampki od ABS, ESP, napis BRAKE, nie działa prędkościomierz, poziom paliwa bardzo przekłamuje, nie działa poziomowanie reflektorów i servotronic. Nie można połączyc się ze sterownikiem ABS, brak komunikacji, próbowało kilku fachowców. Sterownik był wysłany do regeneracji i stwierdzono, że...
Najprostsze rozwiązanie to wydłubać zalewę i naprawić moduł. Trzeba było sprawdzić stan akumulatora i napięcie ładowania. W instalacji i podzespołach są ukryte diody zabezpieczające przed przepięciami mogącymi uszkodzić elektronikę. Chińskie fajki świecy bez rezystora przeciwzakłóceniowego mogą uszkodzić elektronikę nie tylko w skuterze. Odradzam zastosowania...
Układ zasilania oświetlenia awaryjnego pracuje na tej zasadzie, że w chwili zaniku napięcia sieciowego automatycznie uruchamia się – zasilana z własnego akumulatora - przetwornica napięcia. Jest ona w stanie dostarczać energii potrzebnej do pracy tego oświetlenie przez czas zależny od pojemności akumulatora i mocy oświetlenia. Do układu lampy...
Jak niema. Pisałem wcześniej że ten model ma taką możliwość Strony 106-108, tam praca z agregatu jest opisana Dodano po 55 Str. 107- W trybie poza siecią można również ustawić ładowanie akumulatora za pomocą generatora zasilanego olejem napędowym podłączonego do sieci AC (od oprogramowania układowego V10 wzwyż). Aby to zrobić, wybierz „Ładowanie DG”...
U mnie objawy sa inne... Ale jednym z podejrzanych również jest ten modul. Jesli jest jakis sprytny sposób na zdiagnozowanie go to bardzo proszę o podzielenie się. U mnie auto, tak jakby nie uruchamia sie do końca... Błędów brak (jedynie od napiecua odniesienia sondy lambda), a auto odpali ale zachowuje się jakby komputer lub coś innego blokowalo uruchomienie...
(...) inwertera Ampere Storage PRO? Jaką pełni rolę w Twojej instalacji? mam uszkodzony inwereter po zalaniu AI: Czy przeprowadzałeś jakieś testy na tych komponentach, aby sprawdzić ich funkcjonalność po zalaniu? sprawdziłem oporność na przewodach, np L1 IN - L1 OUT - 0 Ohm, pomiędzy L1 IN - L2 IN - 28MOhm Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najprawdopodobniej...
Witam A może coś takiego, „elektroniczny monitor stanu akumulatora”: http://www.edw.com.pl/index.php?module=C... Pozdrawiam.
Zasada pracy podobna do lamp solarnych, gdzie w dzień się od słońca ładują akumulatorki, a po zmroku lampy świecą. Tu sprawa jest prostsza, bo nie musimy liczyć na słońce, gdyż ładujemy akumulatory z sieci i świecimy LED-ami wyjątkowo rzadko. Praktycznie utrzymujemy tylko akumulatory w stanie pełnego naładowania.
Panowie może ktoś doradzi czy moduł AVT 3166 da się wyregulować na zakończenie ładowania przy 16-16,1V? Obawiam się, że przy napięciu, które w poście poprzednim (na fotce) 16.6 V, będzie to nie wykonalne, z powodu za niskiego napięcia zasilania, ale mogę się mylić. Wg mnie, przy tym napięciu maksymalnym (16.6 V) i napięciu odcięcia (zakończenia ładowania)...
Kollego,grandes1985! Przykro mi, że nie możesz zrozumieć , że nie można utrzymać tego samego prądu ładowania w granicach napięcia akumulatora 11-16V! Wraz ze wzrostem napięcia akumulatora prąd jego ładowania zmniejszy się , a jeśli prostownik ma ograniczenie maksymalnego napięcia ładowania, to po osiągnięciu tego napięcia przez akumulator prąd będzie...
Ponieważ wiem że akumulatora nie wolno rozładować do dechy (chodzi mi o żelowy). Potrzebuje coś takiego jak wskaźnik poziomu akumulatora. Nie wiem czy coś takiego istnieje czy da sie coś takiego kupić/zrobić. Wyobrażam to sobie tak, że : przypinam wskaźnik pod + - akumulatora i pokazuje mi stan. Czekam na jakieś propozycje
Sprowadzę kolegów na ziemię, bo jużeście trochę odlecieli. Akumulator litowo polimerowy stosowany do zasilania telefonu ma zazwyczaj w sobie UWAGA - termistor, który informuje ładowarkę znajdującą się w telefonie o temperaturze akumulatora. Kwestia magicznego zabezpieczenia akumulatora jest rozwiązana. Kolejny wątek - połączenie mieszane akumulatorów...
Witam Forumowiczów, Buduję system zliczania zwierząt w oparciu o RPi3. Specyfikacja: 1. Praca na łące przez cały rok. Temperatury (-30;30 st. C.) 2. Do urządzenia będzie podłączony modem GSM oraz kamera Co chcę osiągnąć: 1. Praca ciągła na zasilaniu bateryjnym przez długi czas tj. liczony w dniach. Satysfakcjonujące będzie parę dni, tydzień. 2. Możliwość...
Witam czy takim modułem można ładować pakiet 3s bez bms STAN: NOWY moduł kontrolera XH-M603 - regulatora procesu ładowania akumulatorów 12V - 24V zakres napięcia wejściowego 10V - 30V wyświetlacz LED - woltomierz dokładność i rozdzielczość woltomierza: 0,1V sterowanie mikroprocesorowe przyciski sterujące START i STOP regulacja wartości napięcia startowego...
Nie ma co teoretyzować. (...) Nie sądzę żeby podczas rozruchu silnika No i właśnie teoretyzujesz... Spadek napięcia na skutek obciążenia przez rozrusznik bywa duży (podłączałeś woltomierz? to jest prawie zwarcie, natężenie prądu jest kilkaset A), i napięcie akumulatora może nie wystarczyć do zasilania radia. Oczywiście, dużo tu zależy od stanu akumulatora...
Napięcie ładowania akumulatora kwasowo-ołowiowego wg instrukcji producentów wynosi dla akumulatora: - bezobsługowego wynosi 14,4V - 15V - z otwartymi korkami wynosi 15,6 - 16,8V (potrzeba dolewania wody destylowanej do uzupelnienia poziomu) Jak już robisz automat, to sobie ustaw na 14,4V i masz do dwóch typów akumulatorów. Nie ma co przesadzać, lepiej...
Witam, mam problem z autkiem .. Po zamknięciu samochodu i zostawieniu na noc , rano jest akumulator rozładowany prawie do zera ... 1 Po zablokowaniu wszystkich zamków i zamknięciu auta z pilota , pobór prądy jest 700mA i nie spada 2 Po odczekaniu 10 minut jest tak samo 3Po rozłączeniu rozrusznika oraz alternatora chodzi mi o kabel plusowy , jest tak...
Alarm miałeś z modułu kontroli akumulatora, natomiast fis wyświetla teoretyczny wyliczony stan (orientacyjny). Nawet jeśli nie poprawnie zakodowany to Nie ma co kombinować, jeśli napięcie postojowe spada poniżej 12v a na rozruchu do 9 V.
Ładowanie wysokim napięciem wykonuje się wyłącznie w awaryjnych sytuacjach, np. przy kompletnie padniętym (i zasiarczonym) akumulatorze lub w procesie regeneracji (odsiarczania). Przy normalnej pracy wysokie napięcie powoduje obniżenie trwałości akumulatora, a typowe przeładowanie (do stanu silnego gazowania) może spowodować odpad masy czynnej (brunatny...
Do modułu raczej czy tam balancera BMS Co do https://obrazki.elektroda.pl/6371787600_... Odlutowałem układ TP4056 i potwierdzam zgodność ze schematem tak więc jeśli byś chciał użyć ten pin to musiał byś go lekko podnieś i odizolować go od pada. https://obrazki.elektroda.pl/5851877200_... Tłumacząc z grubsza: TEMP(Pin...
A nie wystarczy wskaźnik stanu naładowania ? W recenzjach chińskich modułów był opisywany wskaźnik naładowania na wyświetlaczu LCD. Wystarczy poszukać. Można go było dostosować do dowolnego typu akumulatora.
Panowie, VW T4 rocznik 1995, silnik 2.4D. Szukajac przyczyny spadku napięcia na akumulatorze, wykryłem, że tzw. moduł szyb elektrycznych w stanie wyłączonym pobiera ok.150 mA, a że auto jest wycieczkowe i poza sezonem głównie stoi to wysysa mi akumulator (2 tygodnie stania to 50Ah w plecy). Auto mam 9 lat i wcześniej tak nie było. Według t4-wiki.de...
Sprawdź cokolwiek , napięcie i stan akumulatora - odłącz go na chwilę .. Potem to już tylko pomiary + test testerem odczyt błędów i ew. test obecności modułów na sieci can itp. ..
Pomierzyłem wszystko i sprawdziłem przez DLOADX stany wejść w centrali i chyba jest większy problem niż tylko ta czujka gazu ale po kolei. Po wyłączeniu zasilania napięcie na czujce spada z 13,6V na 0,3V. Na modułach INT-E napięcie zasilania spada z 13,56V na 12,58V ale może dlatego że idzie z akumulatora. W DLOADX stan wejścia dla czujki pokazuje NARUSZENIE...
Witam U mnie okazało się że wina rozładowywania akumulatora leż po stronie zamka w drzwiach. Rozebrałem zamek i okazało się że "łopatka" łącząca wkładkę zamka z zamkiem jest uszkodzona i krańcóweczka w zamku była ciągle wciśnięta. Modół komfortu odczytywał to że w zamku jest ciągle przekręcony kluczyk i nie przechodził w stan" uśpienia". Z tąd pobór...
W dniu wczorajszym wymieniałem baterię w starym UPS. Chciałem zdjąć zabezpieczenie złącza "+" na akumulatorze śrubokrętem i niestety zetknąłem się z obudową urządzenia. Krótkie cyk mały dymek i urządzenie już nie wstało. Nie wiem co dokładnie się przepaliło bo nie widać dokładnie osmolenia. Ale ten UPS na służyć jako awaryjne zasilanie pompy i pieca...
w stanie jałowym jest 12vdc mierzone na zaciskach bez podpięcia do akumulatora służyć ma do odpalania auta jak nie będzie domagał aku
Witam, mam taki dziwny problem z akumulatorem w moim MB W204. Akumulator zawsze nawet po długiej trasie ma po paru godzinach/dniach napięcie z rana 11.8-12V I to nie zależnie czy stoi 6h czy stoi 5 dni bez odpalania. Akumulator ładowny prostownikiem do pełna jak i przez alternator. Napięcie nigdy nie spadło poniżej 11.8V. Odpala normalnie, brak błędów...
Witam. Diody smd możesz wylutować z modułu xl 4015 i wyprowadzić na kabelkach na obudowę stopki ładowania akumulatora diody led o średnicy 3mm albo 5mm. Pamiętaj o polaryzacji diod
Modziul, korzystasz po prostu z takiej przetwornicy LM2596? Nie. Z tego modułu https://allegro.pl/oferta/ladowarka-quic... On ma własną przetwornice i nie wymaga dodatkowych elementów. Z zasilacza 12V uzyskuję szybkie ładowane 9V jak i z zasilacza 24V. Jako że naładowana bateria ma 21V a rozładowana 15V (rozładowanie...
Pierwsze próby wykonane z sukcesem, na razie bez pełnego obrazu, ale generalnie działa. Rozładowuję (pod kontrolą) akumulator i zacznę jego ładowanie od "zera" (czyli od stanu rozładowanych ogniw Li-Ion).
Obciąż trafo z mostkiem samym kondensatorem (oczywiście po mostku) i zmierz na nim napięcie, to będziesz wiedział do jakiego napięcia byłby naładowany idealny akumulator (bez strat i zjawiska elektrolizy). Będzie to prawdopodobnie ok. 17 V, ale w realu nigdy takiej wartości akumulator nie osiągnie. Jak dojedzie do 16 V, to będzie sukces. napięcie mu...
Witam W moim przekonaniu nie można. Musisz sprawdzać dobrym akumulatorem.-duża pojemność i wysoki stan naładowania.
moduł stanu naładowania akumulatora miernik stanu akumulatora kontrolka stanu akumulatora
kompresor nieszczelny szarpanie przyspieszaniu citroen xsara paliwo
Dokręcanie głowicy w silniku 3-litrowym V6: procedura i wskazówki Szum na UKF w amplitunerze Radmor 5102 - przyczyny i diagnostyka