Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Przy zapłonie elektronicznym najczęściej to uszkadza się element sterujący układem zapłonowym[moduł] lub czujnik impulsów układu zapłonowego. Moduły są różnego rodzaju i może być tak że po wymianie na nowy odpali ale nie będzie miał mocy.
A jest taki układ zastępczy do tego, sam opracowałem. Można też kupić moduł.
To jest tzw. wzmacniacz iskry - sterowany impulsami z czujnika indukcyjnego aparatu zapłonowego, jednocześnie oprócz wzmacniania tych impulsów formuje je do prawidłowego wyzwolenia iskry w cewce.
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Apr... Serwisówka do tego modelu, wraz ze schematem na stronie 84 i rozrysowanym układem zapłonowym na stronie 87. To jest moduł do typowego bezstykowego układu zapłonowego z "zewnętrznym" impulsatorem.
To nie jest tranzystor, a układ scalony. Ten moduł zapłonowy przerabia się na pewien prosty układ zastepczy.
Jak już platynkowym można określić układ zapłonowy stosowany w Simsonie, a nie Simsona ;) - Bardziej kojarzy się z jego kolorem;P Układ zapłonowy z przerywaczem platynkowym nie potrzebuje modułu. Tylko wersja z zapłonem "elektronicznym/tyrystorowym" potrzebował modułu. W simsonie silnika z układem zapłonowym na platynkach powinny wychodzić 4 przewody,...
Диод ,выдел ... на схеме краснm... цветоl... быть заменn...
Jak widać moduł zapłonowy wbudowany w cewkę, ma wewnętrzne podciąganie do plusa zasilania. Dlatego stopień wyjściowy Twojego układu powinien mieć niską impedancje wyjściową dla prądu wpływającego. Stopniem wyjściowym powinien być MOSFET N, albo bipolarny NPN w układzie WE. Grzeje się dlatego, że czas włączenia cewki jest zbyt długi i/lub częstotliwość...
Zamień przewody od impulsatora, domyślam się że są tam dwa przewody. W 4T musi być pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny żeby układ przyśpieszacza działał prawidłowo.
To ma być do zastosowań chwilowych czy pracy ciągłej? Bo jest prosta alternatywa bez modułu.
Tak,pod warunkiem że transoptor jest w układzie dioda-fototranzystor
Jest też taka możliwość że masz coś z układem zapłonowym typu moduł ma przebicie albo coś nie teges z rozrządem
Do indywidualnych cewek zapłonowych musisz mieć zupełnie inny moduł zapłonowy, a silnik musi być wyposażony w czujnik położenia wałka rozrządu. W starym rozwiązaniu masz cewki dwubiegunowe, w których iskra na jednym cylindrze jest „tracona”, w suwie pomiędzy wydechem a ssaniem. W nowym rozwiązaniu masz niezależne sterowanie cewek zapłonowych. Nie ma...
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
A mnie to wygląda na uszkodzony moduł /układ/ zapłonowy.
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Jeżeli masz drugi w układzie to zawsze też można porównać.
W pierwszej kolejności ustalmy, jaki typ aparatu zapłonowego jest zainstalowany w tym samochodzie. W Fiatach 125p był montowany klasyczny moduł zapłonowy z przerywaczem mechanicznym oraz elektroniczny (Fiat 125p z silnikiem Poloneza); tam był bezstykowy układ przerywacza, który podawał impuls do modułu elektronicznego. Dopiero po ustaleniu rodzaju układu...
adamjur1- golf 3 to zawsze moduł pod cewką (3-pinowy, oprócz V6) NIE MA tam bezpiecznika ! Z zasady układ zapłonowy nie jest zabezpieczany. Awaria sterownika, jak i nadajnika impulsów nie powoduje takiego objawu, bo sprawny moduł ma układ wyłączający prąd cewki ( po 2 sek, jeżeli sa niestwierdzone impulsy wyzwalające)
Układ z linka to jest moduł zapłonowy do silników nie posiadających impulsatora, nie nadaje się do skutera 4T.
A może byś tak poszukał w googlach. Mam linka ale żeby nie łamać regulaminu wyśle ci na pw Pozdr.J.
Cześć! Chciałem wykonać układ, który podawałby napięcie 12 V w momencie impulsu masy podanego z zewnętrznego układu (modułu zapłonowego). Schemat gotowego układu jest tutaj - w zasadzie to sam tyrystor. Tyrystor ma sterować silnikiem o poborze maksymalnym 4 A przy 14 V zasilania. Jaki tyrystor nadałby się do tego zastosowania?
Te moduły produkcji CCCP to rózne były. Czasem przestawały działac a potem zaczynały. Moja stycznośc z Samara skończyła sie na module z napisem BOSCH :)
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
Jak chcesz odpalić silnik bez układu zapłonowego? W tym silniku występuje zapłon CDI, składający się z następujących komponentów: - cewki statora wraz z podstawą (do zapłonu potrzebne są dwie cewki - zasilająca, jeśli to układ AC i wyzwalająca), - koło magnesowe, - moduł CDI, - cewka zapłonowa dedykowana do układu CDI, nie może być samochodowa, bo układy...
Moduł kolego ;) To typowe w tych autach :) Moduł jest w aparacie zapłonowym (wewnętrzny) lub przy cewce zapłonowej (zewnętrzny). Zależy jaki masz układ zapłonowy. I często jest tak,że wali moduł i nie podaje sygnału na wtrysk i możesz miec wszystkie iskry świata,a i tak nie pojedziesz :D Pozdr.
Moduł który przedstawiasz to zwykły moduł AC-CDI. Nie będzie działać w układzie zapłonowym zasilanym z akumulatora. PS. Nie daje się linków do aukcji na tym forum. Pytanie dlaczego usunięto numer aukcji który podałem?
Na początek sprawdź masę silnika (przewód masowy rozrusznika), a następnie masę układu zapłonowego z instalacją (masa modułu, cewki WN).
Witam, dziś nowym tematem będzie MODUŁ ELEKTRONICZNY ZAPŁONOWY w układzie zapłonowym Daewoo Nexia i pytanie: czy jest możliwość sprawdzić prawidłowe działanie w/w modułu zwykłym miernikiem? Ten miernik nazywa się Drel.Jeżeil tak to proszę grzecznie o opis pomiarów i jak to sprawdzić czy moduł nie jest usterkowy.Ten moduł ma dwa gniazda w mniejszym gnieździe...
Poszukuję schematu elektrycznego do Yamahy TZR 50 rocznik 2008, chodzi mi głównie o schemat układu zapłonowego z modułem na 15 pinów (wtyczka 16 pin z czego jeden niewykorzystany). Symbol modułu: 5WX-10 77W
Dlatego mu napisałem że mu się pokręcić aparatem zapłonowym tak żeby miało ten pierwszy spoczynkowy kąt ustawiony resztę mu załatwi moduł zapłonowy.
http://www.motoinfo.yoyo.pl/Suzuki/Suzuk... tu jest schemat, aczkolwiek chyba do starej wersji gdzie moduł miał bodajże 8 pinów tylko. Nie umiem znaleźć schematu z innym modułem.
Witam.Oczywiście że może to być wina modułu,ale ja bym w pierwszej kolejności sprawdził czujnik sterujący zapłonem przy kole pasowym oraz połączenia wszystkich przewodów w układzie zpłonowym.
W rzadkich przypadkach moduł CDI może przegrzewać stator, ale w określonych modelach i rodzajach konstrukcji układu zapłonowego.
kolego sprawdź czujnik impulsów układu zapłonowego i element sterujący układem zapłonowym[moduł],stawiam na moduł.
Witam, Pacjent to Honda VF700C 1987 r. Mam możliwość zakupu takiego motocykla, niestety bez modułu zapłonowego. Z tego, co szukałem, ten moduł CDI w Polsce jest nieosiągalny, więc moje pytanie: czy jest możliwość przerobienia takiego układu zapłonowego? Posiada ktoś może schemat elektryczny do tego modelu ?
Układ zapłonowy widlaka Caterpillar. W aparacie zapłonowym był przerywacz elektroniczny, czyli czujnik, który znajdował się przy obracającym się ponacinanym trzpieniu. Gdy "zobaczył" metal, przerywał obwód. W układzie nie ma żadnego modułu, tylko ten czujnik, cewka, palec i kopułka. Niestety czujnik padł i jest nie do zdobycia, bo to stara maszyna....
Ile może kosztować taki moduł GL118
Jeżeli w aparacie zapłonowym jest przerywacz, to tak, możesz podłączyć bezpośrednio cewkę wysokiego napięcia, ale musi to być model przystosowany do pracy z przerywaczem. Natomiast gdy w aparacie znajduje się cewka - impulsator, to moduł jest niezbędny do działania układu zapłonowego
Suzuki Swift II 01 z 1999 r. Brak iskry z aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa, moduł wymieniony. AI: Czy sprawdzałeś stan innych elementów układu zapłonowego, takich jak kopułka rozdzielacza, rotor, świece zapłonowe i przewody? Świece wymieniłem. Czy można sprawdzić samym przewodem z cewki do masy, czy jest iskra?
Witam Mam taki stworzony prototypowy silnik 4t singiel. Potrzebuję dopasować do tego silnika układ zapłonowy na razie jak najbardziej prosty z funkcją zmiany krzywiej w zależności od obrotów. Wiem że podpasuje mi układ nanoplexa ale ma odcine i dosyć duży czujnik. Widziałem że ktoś montował hallotron do jaw i mz z modułem od vw golfa 2 ale czy taki...
Więc co dokładnie dzieje się w ostatnim czasie? I co w ostatnim czasie wymieniane było w aucie/silnik/układ paliwowy itp.? Być może problem w module zapłonowym. W samym układzie zapłonowym nie ma przebić?
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Kto mi może podpowiedzieć jak w tym maluszku można sprawdzić modół zapłonu???? ewentualnie prosił bym o schemat układu zapłonowego!!!
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
w środku jest cewka i moduł CDI. Jak czujnik dobry to cewka (to ze zdjęcia) padła.
wymień moduł zapłonowy i wyczyść układ paliwowy
Nawiązując do Twojego poprzedniego postu: Moduł zapłonowy do MZ 250 szukam schematu i PCB Użycie elektronicznego układu zapłonowego: -powoduje zwiększenie energii iskry (opisywane jako wzmocnienie iskry innymi słowy krótki impuls i brak łuku na przerywaczu) i niższe jest napięcie przy którym cewka zapłonowa wytworzy iskrę co daje tą korzyść że przy...
Jeśli by ktoś chciał mogę podesłać na (at) schemat z opisem układu zapłonowego do Simsona i innych z EDW, na forum nie można umieszczać bez zgody autora. Więc jedynie na (at). Pozdrawiam.
Raczej trzeba się liczyć z uszkodzeniem modułu zapłonowego. W module zapłonowym jest jeszcze jedno wejście do układu bezpieczeństwa (stopka boczna). Z tego co pamiętam aby był zapłon, musi być połączone z masą. Sprawdź w instrukcji serwisowej. Cewkę WN najlepiej sprawdzić poprzez podpięcie innej.
Może ktoś chciałby zbudować mi taki układ który da mi iskrę na dwie świece?
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
koledze chyba chodzi o układ zapłonowy zintegrowany z układem wtryskowym. Najprościej mówiąc to układ wtrysku benzyny i układ zapłonowy są sterowane wspólnie przez jeden moduł (np. Mono Motronic) w przeciwieństwie do układów gdzie układ zapłonowy jest sterowany z jednego modułu a wrtysk z innego (np. Mono Jetronic)
Robiłem już dwa moduły zapłonowe od hondy i układ ze zdjęcia można kupić. Cena poniżej 100 zł.
więc wychodzi na to ze dobry Niekoniecznie. Schemat masz? Odepnij moduł i sprawdź wartość napięcia zasilania (prąd zmienny). Przydałoby się też podejrzeć, co się dzieje na sygnale z czujnika. Do modułu dochodzi przewód czarny z białym paskiem? Jeśli tak, to odepnij go na czas próby odpalenia. Procedury sprawdzanie elementów składowych układu zapłonowego...
Witam. Problem z uruchomieniem sam. Opel Insignia Kombi 2010 r. 2,0 diesel. Awarii uległ moduł tylnej klapy. Powodem była woda dostająca się do wnętrza auta i zalany moduł. Wymieniony na nowy. Dalej nie można uruchomić silnika. Błąd U0100 Sterownik silnika Błędy komunikacji nieprawidłowe działanie Stałe UC140 Utrata komunikacji z pokładowym modułem...
ma ktos moze namalowaną płytke tego elektronicznego modułu zapłonowego ??? (moduł.gif) :P
Prrr, powoli panowie. Vectra A posiadała generalnie 2 rodzaje układów zapłonowych. Domyślam się że chodzi koledze o silnik C16NZ. Jest to stary układ, bodajże Hitachi, z wbudowanym modułem zapłonowym. Owszem, jest tam wtyczka 4-pin, ale oprócz niej musi być wtyczka 2-pin. 4-pin nas nie interesuje(dane do sterownika silnika), natomiast 2-pin(przewód...
W niektórych projektorach jest możliwość dość prostej przeróbki na inną lampę. Niektóre projektory potrzebują wymiany lampy razem z modułem (prawdopodobnie układ zapłonowy, pomiar prądu, zliczanie czasu pracy lampy). Za 1100zł masz taki sam nowy projektor.
Jeżeli przełączanie modułów będzie następowało w trakcie pracy silnika, możesz bardzo szybko załatwić oba moduły.
Poszukuje schematu modułu zapłonowego prosze pomurzcie:cry:
Układ w sumie podobny do abimexu polonezowego, jak kluczuje wtryskiwacze przy kręceniu, to padł moduł z cewkami
Zgodzę się z kolegami . Usterka wskazuje na układ zapłonowy. Częściej pada moduł . Błędy w sterowniku mogę nie dać jednoznacznej odpowiedzi. Układ zapłonowy jest poza diagnostyką ( ECU ). Spróbuj podstawić drugą cewkę z modułem .
A w jakimś v6 występował zewnętrzny moduł?
Żadne transformatory ani cewki nie działają przy napięciu stałym, w samochodzie napięcie jest stałe dlatego potrzebny jest jakiś przerywacz (w starych był mechaniczny przerywacz, we współczesnych elektroniczny moduł zapłonowy). W analizie układów elektronicznych, dla prądu stałego idealną cewkę traktuje się jako zwarcie, także trzeba uważać z DC, w...
Nie podałeś jak wygląda ten układ ile ma nóżek, a najlepiej jak byś zrobił fotkę. Jeśli chodzi o scalaki do układów zapłonowych to możesz mieć problem bo też chciałem ściągnąć dwa thomsony i lipa.
Ładny pożar, pogratulować. Napisz od czego jest, a właściwie był ten moduł. Jeśli to tranzystor wyzwalający, to możliwe, że podejdzie BU 931
Podmień cewkę dla pewności, a dla całkowitego rozwiązania problemu kup moduł na złomowisku. Oryginałów chyba już nie ma, wszystko co przynajmniej ja widziałem to były chińskie podróbki. Ecu nie ma tutaj znaczenia - impuls iskry jest formowany i wyzwalany przez moduł w aparacie.
Bo żeś bubel nabył nie pasujący do układu elektrycznego.
Witam.Byłaby możliwość regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu korzystając z tego układu?
moduł zapłonu typ 5DA-006 623-071 potrzebuje schemat wyprowadzeń końcówek z modułu poniewaz chcę go zastąpić w innym układzie zapłonowym
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
Witam Poszukuję schematów i opisów do modułów zapłonowych jestem początkujacy i sam nie mam aż tak dużego pojęcia o zaprojektowaniu i zbudowaniu układu jednak potrafię zbudować cuś na podstawie schematu. Na allegro panowie sprzedają takowe moduły jednak są ona każdy inny i nie chcą udostępnić schematów bo po co przepłacać skoro samemu można zbudować....
nie niee, zwarcie pod czas ladowania kondensatora to nie problem Dla przetwornicy jest to problem taka na 555 się spali bo rdzeń się nasyci, ale przetwornica samowzbudna na jednym tranzystorze ogranicza prąd, więc taka mogła by być, tylko że ma bardziej skomplikowane działanie od tej z 555. chodzi o zwarcie podczas otworzenia tyrystora przez sciezke...
Tak, po wymianie układu zapłonowego (ten moduł z którego wychodzą kable do świec) wszystko jest cacy. Później wymieniłem jeszcze świece i kable ale to już po rozwiązaniu samego problemu.
Rozszerzę trochę myśl kolegi barton21 Możesz sprawdzić również czy nie ma zwarcia miedzy czarno białym a zielonym przewodem gdy stacyjke ustawioną masz na włączony zapłon Przewód czarno-biały podłączony do modułu zapłonowego (dla układów zapłonowych AC) odpowiada za wyłączenie iskry - zgaszenie silnika po wyłączeniu kluczyka lub zadziałaniu zabezpieczeń...
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Schemat jest od elektronicznego zapłonu - fiat 126 zbudowałem go i działa super. Praca silnika na wolnych obrotach jest stabilna i maluszek odpalał bez problemów w zimie przy -30 °C. Układ sterowany jest z przerywacza który zwiera wyprowadzenie "P" do masy. Zasilanie tego układu to 12V a tranzystor T2 ogranicza prąd płynący przez cewke patrz dzielnik...
Układ zapłonowy na module czy tradycyjny?
A nie lepiej założyć elektroniczny zapłon Sovek? https://www.greg92.pl/modyfikacje-motocy... https://gmoto.pl/iskrownik-zaplon-elektr... Chciałem tu wcześniej na ten temat podyskutować ale Pan Moderator wywalił mnie do kosza /ma miotłę/. Mam w motocyklu własnoręcznie...
To sprawdzenie jest tylko statyczne. Powinno się dokonać pomiarów napięcia impulsatora podczas kręcenia kołem magnesowym. Najlepiej sondą napięcia szczytowego. Tak w ogóle dlaczego pytasz o impulsator? Układ zapłonowy nie działa? Z reguły uszkodzeniu ulega cewka ładująca CDI lub moduł.
Zasilanie modułu zapłonowego jest dosyć "prymitywnym" odcięciem i łatwym w lokalizacji - przewód z krokodylkiem i po bulu ;) Łatwiej i lepiej byłoby odciąć sygnał z czujnika na wale korbowym sterujący m.in. pracą układu zapłonowego. Albo ... odłączać zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam !
Oryginalny moduł zapłonowy wyzwala raz jedną, raz drugą cewkę w zależności czy dostaje z hallotronu narastające, czy opadające zbocze sygnału prostokątnego. Trabant to nie maluch i rozwiązanie z iskrą traconą się nie sprawdzi, dwucylindrowy dwusuw napełnia mieszanką 2 cylinder w momencie zapłonu na 1, więc zbędna iskra mogła by zapalić jeszcze nie sprężoną...
Myślę, że u mnie nie było żadnego modułu. Mylące było dla mnie to, że poprzedni właściciel przykręcił sobie masę na zacisk "minusowy" na cewce. Dzisiaj się dowiedziałem, że na cewce na "minusie" oznaczenie 1 powinien być dołączony przewód z kondensatora. Tak jak pisałem, jest to układ na rezystorach i nie wiem, czy powinien tam być moduł. Będę próbował.
Prosze szukasz tego prawdopodobnie
Tylko, że na postoju nie będzie prądu. Jak taki komparator dopasować do mojego układu.
chcę tylko wiedzieć, czy kondensator potrafi opóźnić sygnał, oraz jaki kondensator opóźnia sygnał o ile. Pytanie jest źle (niejasno) sformułowane (jaki sygnał, w jakim połączeniu, układzie ?). Pozdrawiam. Proszę stosować się do zasad pisowni.
Ze zdjęcia nie można zbyt dużo wywnioskować. Masz schemat połączeń na module zapłonowym, a kondensator to filtr 'anty-zakłóceniowy'.
no tak za mało sprecyzowałem pytanie: tam nie było modułu zapłonowego, ja mam na myśli układ zapłonowy z modułem takim jak np. w VW Golfie Dodano po 3 czyli CZYSTO TEORETYCZNIE czy taki golf chodziłby gdyby zamiast zasilać moduł zapłonowy z akumulatora zasilalibyśmy go z 12V cewki/prądnicy (nawet pracującej zupełnie niezależnie)? Jak co to tu jest schemat...
A ja odstawiam, że to nie problem napięcia tylko zakłóceń. Mogą pochodzić od alternatora, od układu zapłonowego, od wtryskiwaczy... Co to za samochód?
Wybacz, ale nie wiadomo o co chodzi??? Schemat zupełnie niezrozumiały. Piszesz też niezrozumiale w ważnym miejscu. Trzeba zacząć od porządnego opisu i zdjęć WSZYSTKICH elementów układu zapłonowego. Dokładne zdjęcia modułu. Oznaczenia elementów. Zdjęcia cewek i schemat ich połączeń. Z twojego skrótowego opisu wyciągam wniosek (może niesłuszny), że "twój"...
proponował bym od sprawdzenia układu zapłonowego, sprawdź moduł. Pozdrawiam
Były robione testy osiągów silnika gokarta na hamowni. Moduł zwiększał moc silnika o ok. 7-10%.
dzień dobry jesli planujesz przeróbkę to najlepiej jakbyś miał dostęp do katalogu z modułami i porównał ilość wyjść -oraz do czego są podłaczone wysterowanie modułu-jaki obsługuje układ zapłonowy nie wszystkie modele mitsubishi można było przerobić sprawdź dostępność w sprzedaży np.firma bedix- łomianki lub cały aparat
Więc wymień moduł zapłonowy
Witam. Zabieram się za regenerację modułu zapłonowego w Trabancie i napotkałem poważny problem. Jest tam pewien układ hybrydowy (największy element na schemacie, oznaczenie D1). Pytanie brzmi: co to jest i gdzie można to kupić, ewentualnie czym zastąpić? http://obrazki.elektroda.net/12_12132027...
O energii iskry decyduje sam moduł zapłonowy, O energii iskry decyduje CAŁY układ zapłonowy. Z resztą, to co autor tematu nazywa cewką, prawdopodobnie jest połączeniem modułu i samej cewki.
lampy wyładowcze są podłączane bezpośrednio do modułu. Znaczy się w module jest wszystko : układ zapłonowy ( statecznik ) + akumulatorek+ ładowarka+ przekaźnik sieć/zasilacz - tak mniemam. A jeszcze 2- gą część mojego poprzedniego posta może ktoś objaśni ?
schemat układu zapłonowego moduł sprawdzanie układu zapłonowego uszkodzenia układu zapłonowego
współczynniki okien radio freelander cyfrowy radio skaner
Serwis Canon iPF670 oraz Konica Minolta bizhub C220 – naprawa ploterów i drukarek Dębica Whirlpool pralka nie startuje, świeci ikonka otwarte drzwi – blokada drzwi, diagnoza, naprawa