Pewnie że da się naprawić, łatwo się go robi,weź cienki drewniany patyczek i zobacz czy nie oderwany przewód od płaszczyzny emitera ( ta większa harmonijkowa powierzchnia). Tranzystor da się zastąpić, wyprowadzasz na zewnątrz i montujesz do radiatora tego, co na nim jest przykręcony moduł ( trzeba uważac z montażem, że bliziutko kręci się reluktor)...
Być może nie na połączenia obrotomierza z modułem zapłonowym. To moduł właśnie generuje impulsy do obrotomierza.
poszukajcie w module zapłonowym. ten samochód ma bardzo prostą zasade działania i wszystko prawie jest ukryte w module zapłonowym
Przy zdjęciu kabla wn na pracującym silniku zazwyczaj ulega uszkodzeniu moduł zapłonowy
Bardzo proszę. Pozdrawiam
wymień moduł.
Zazwyczaj to wina modułu zapłonowego.
Jakiś czas temu w mojej Hondzie Civic VI 1,4i d14a8 zapaliła się kontrolka silnika, rozrusznik kręcił ale auto nie odpalało, brak iskry na świecach. Komputer pokazał błąd aparatu zapłonowego. Kupiłem więc drugi używany (sprawny według sprzedawcy) aparat i wymieniłem tylko bebechy a dokładnie cewkę, moduł zapłonowy i palec rozdzielacza. Błąd silnika...
Do sprawdzenia układ zapłonowy, wysterowanie cewki i moduł.
Mam problem którego serwis nawet nie może rozwiązać - Przy rozgrzanym silniku od 2000 do 3000 obrotów dochodzi dzwonienie, szczególnie intensywne gdy podjeżdżam pod górkę lub uruchomię klimę. Problem znika gdy zaleję benzynę 98 oct. gdy zmieniam benzynę na 95 oct zaczyna dzwonić dopiero po jakimś czasie. - wymieniłem olej, świece, oraz filtr paliwa...
w jaki sposob? Wyciagnac cewke/modul i przelozyc do mojego? Dobrze mysle?
Witam. Mam taki problem z hondą , brak iskry , palec i kopułka czysta , cewka na pierowtnym ok 1 Ω na wtórnym 9kΩ ( katalog EPS podaje 18kΩ) napięcie wejsciowe się pojawia ( impulsy 12V) natomiast na wyjściu tylko ok 50V . I teraz mam pytanie czy poszła cewka czy moduł zapłonowy sterujący cewką który jest w aparacie ?
W tych aparatach psuły się tylko dwie rzeczy -cewka zapłonowa -moduł Ale to idzie łatwo sprawdzić.
W żadnej hondzie nie było halla w aparacie, ale bojki piszecie. OK to moduł RSB-57 :)
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
ten objaw wskazuje na moduł zapłonowy trzeba wymienić. ale przedtem przeanalizować kody migowe zarejstrowanego błedu.
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
Pozwólcie że podłącze się pod ten temat bo już skończyły mi sie pomysły :( a mam podobny problem to znaczy mój CIVIC zgasł i stwierdziłem brak iskry. sprawdziłem już: - Aparat zapłonowy (cewka, czujniki, moduł zapłonowy) jest OK bo robiłem zamianę w CIVICu kolegi i działał. - Sprawdzałem bezpieczniki i wyglądają OK. - Znalazłem ten wyłącznik zderzeniowy...
Problem rozwiązany padł czujnik halla i wymiana całego modułu zapłonowego pomogła. Hania teraz odpala i śmiga.
aparat zapłonowy {moduł albo cewka na 100%} miałem to samo tylko że wymieniłem cały aparat
Mam Hondę civic VI d14a8 parę dni temu zgasł podczas jazdy sprawdziłem i nie było iskry wymieniłem moduł zapłonowy w aparacie i źle go potem zamontowałem itd ale iskra wróciła ale chyba przestawiłem cały zapłon itp bo nie odpala a iskra jest. Jak teraz ustawić to wszystko od nowa albo chociaż sprawdzić czy jest dobrze znaki na kole aparacie itp. Próbowałem...
Witam. Wie ktos moze jak sprawdzic modul IGNITER w aparacie zaplonowym hondy civic sohc 1.6? Brak iskry , pojawia sie pojedynca iskra po wylaczeniu zaplonu.
Auto nie ma modułu zapłonowego. Jest cewka, sterownik ECU oraz czujnik wału. Bez podpięcia pod komputer nic nie wskórasz. No chyba że masz dodatkowy alaram.
dzięki panowie za odpowiedzi.uszkodzenie już zostało usunięte - uszkodzoną okazała sie cewka w.n która to na sucho dawała iskrę jednak w warunkach pracy pod ciśnieniem ta sama iskra okazała się za słaba i nie zawsze była co powodowało brak pracy motorowni, pomogła wymiana na nową, a przy okazji musze dodać że ten system wtrysku jaki jest w niej zastosowany...
Jeśli masz taką możliwość podmień cały moduł zapłonowy z innego auta bo to mi wygląda na czujnik hala który sie znajduje w środku.
Cewka ma dwa zaciski-piszę o standardowych cewkach-1 i 15. 1 idzie na klucz ( moduł,przerywacz),15 na plus zasilania.Jeżeli te zaciski sa odwrócone,to właśnie jest taka sytuacja na oscylogramie. W przyszłym tygodniu zamieszczę zdjęcia.
już odłączałem akumulator odczekałem 30min lecz to nic nie pomogło , bezpieczniki wszystkie sprawdzilem sa dobre przekaźniki też Dodano po 1 chyba że to wina cewki zapłonowej albo modułu bo auto sie nie zbierało troche jak trzeba
obrotomierz jest inicjiowany odpowiednim pinem w module zapłonowym, wystarzcy taki myk z opornikiem 820 om i wsi juz smiga jak nalezy. To tyle odemnie.
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
Witam! Mam problem z Honda poniewaz wczoraj odpaliłem chodziła sobie na wolnych obrotach i nagle silnik zgasł i cisza... Sprawidziłem czy jest iskra i na żadnej świecy iskry nie ma, wymieniłem aparat zapłonowy bo mialem i tez nic zero iskry prąd do aparatu dochodzi. Kable świce są ok, co pomożecie? Moduł? Jak to go sprawdzić?
czy w każdym dieslu jest taki obrotomierz tzn podłączony z alternatora? Jakie są inne możliwości? Ja mam honde civic 1997r 2.0 iTD i obrotek raz działa raz nie. Na forum crx radzą mi bym wymienił moduł zapłonowy ale ja raczej w wysokoprężnym silniku to tego nie wymienie he he. Pomocy może ktoś cos poradzi gdzie zajrzeć
Witajcie. Mam problem z moim samochodem- Honda Civic z silnikiem 1,5 115km D15Z6. Otóż samochód nie odpala, po próbie wpięcia się w kierunkowskazy przy podłączeniu centralnego zamka ktoś musiał zrobić jakieś zwarcie- poprzednio nie było żadnych problemów. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki zarówno pod maską jak i pod deską rozdzielczą miernikiem- wszystkie...
O jakiej pompie mowa? Cewka zapłonowa i moduł zapłonu są zasilane ze stacyjki. Sprawdź czy miga dioda w EDU Kolego ale to, czy występuje napięcie to chyba Ty masz stwierdzić??
Witam, posiadam hondę civic V hatchback z silnikiem 1.5 90KM rocznik 93. Problem jest następujący: Obrotomierz w ogóle nie reaguje, jednak był taki dzień gdy jadąc około 90Km/h Obrotomierz podnosił się do wysokości 1tyś obrotów. Potem tak jak wcześniej i teraz w ogóle nie reaguje jest na 0. Wymontowałem zegary by sprawdzić połączenia styki etc. Niestety...
W module zapłonowym nic nie ma. Rozwiązania były dwa -w aparacie trzy cewki, łatwo namacać miewnikiem -dwie cewki i jeden czujnik zaraz kolo koł pasowego silnika. Jaki masz błąd, 41?
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Witam, Posiadam Civic HB 1996 rok, silnik 1.5 Econo (D15Z6 Vtec-E). Od tygodni zmagam się z problemem szarpania w niskich partiach obrotów, raz zdrazylo się do odcięcia. Dla przykładu w granicach 2tys obrotów, lekki gaz i czuć ze auto ciezko reaguje na gaz, wciskam mocniej i auto postrzeliwuje z wydechu, tak samo przy hamowaniu silnikiem, czuc ze szarpie....
Miałem kiedyś ek3 d15z6, jak pamiętam to obroty prędkościomierza są ze skrzyni biegów - biały czujnik zaraz za odpowietrznikiem, natomiast obroty silnika są z aparatu zapłonowego. Miałem kiedyś podobną sytuację była iskra było paliwo a nie palił - powodem był uszkodzony aparat zapłonowy - prawdopodobnie padł moduł, który znajduje się w środku. Spróbuj...
Witam Pytanie do kolegów którzy mają wymieniony w temacie silnik (D15Z3) - jakie oznaczenie ma aparat zapłonowy do naszego silnika? Przy okazji zapytam czy da się naprawić element aparatu zapłonowego, uszkodzony w skutek dostania się opiłków żelaza do niego i który to będzie element? Pytam na razie z wyprzedzeniem ponieważ dopiero juto będę miał czas...
Tak ci powiem że w zasadzie układ zapłonowy jest dość łatwy w diagnozie sterownik -moduł-cewka. Zmień mechanika bo oba silniki jakie występowały są dość proste sprawdzasz czy jest paliwo na wtryskach, iskra ,musi działać. Ciekawe gdzie dokładnie mieszkasz .
witam mam taką samą honde i dwókrotnie przez 3 lata wymieniałem modół zapłonowy i z przykrością stwierdzam że jeśli moduł pada to jak zawał ma raz i bez żadnych obiawów. nie znasz dnia ani godziny;) . W jednym forum przeczytałem że modół powinno się wozić jak koło zapasowe ;). koszt modułu to 16o zł a wymiana jest prosta.pozdrawiam i życze jak najmniej...
Walczę z tym problemem w Hondzie Civic '98. Robert SI poszukaj moich postów, znajdziesz co już zrobiłem i sprawdziłem. Ogólnie żeby dojść o co biega, to jest męczarnia, jeśli tak jak ja, nie ma się w okolicy dobrego specjalisty od diagnostyki silników. Aha, cewkę, moduł podmieniałem, cały aparat zapłonowy 2 razy, przewody WN 3 komplety sprawdzałem a...
Witam Posiadam auto Honda Civic V 94r. 1.3 16V Problem: obroty spadają do 0 i gaśnie Opis: Auto posiadam 3 lata. Przebiego 130tyś. km. Do tej pory nie miałem problemów z tym autem. Ale dzisiaj coś się wydarzyło i nie mogę dojść co to może być. Czytałem dużo na forach na ten temat ale tak naprawdę nigdzie nie ma odpowiedzi na to. Otóż jadąc autem i redukując...
Mam taki problem z moja honda. Jezdzila dobrze i nagle zaczeła chodzic jakby na trzy gary..ale dojechałem do domu postawiłem i na drugi dzień już nie odpaliła w ogole. Okazało się że poszła kopułka i moduł. podmieniłem to i odpaliła i po krótkim przejechaniu sie znowu zaczeła tak chodzić. tym razem była to uszczelka pod głowicą. I tak uszczelka została...
Jaki czujnik? Jaki? W tych hondach nic się nie działo prócz awarii -cewki zapłonowej (częste) -modułu -rozlutowania się przekaźnika pompy Czasami rozwałało się łozysko aparatu zapłonowego i reluktor przylał w nabiegunnik jednej z trzech cewek wyzwalających w aparacie. No, sporadycznie, w modelu z wtryskiem centralnym z dwoma wtryskiwaczami nie działał...
W pierwszym poście pisałem ze wszystko działa z jednym wyjątkiem, nie ma iskry. Pisałem również ze kiedyś tez tak miałem poza niektórymi "detalami" i był to aparat zapłonowy, teraz tez to obstawiam.. tylko dlatego ze nie znam się na tym i nic innego mi nie przychodzi do głowy. Spokoju mi nie daje ten dym z środka deski (za radiem) no ale wszystko działa...
Tak jak w temacie, auto nie odpala, nie ma sterowania na wtryskach. Pompa działa, była zmieniana. Wstawiony drugi aparat zapłonowy, sprawdzany przez elektroników. ECU naprawione przez elektronika, ponoć był padniety moduł wtrysków, jednak po tej naprawie nadal bez zmian. Oczywiscie jesli recznie zapoda sie mase na wtrysk to puka. Iskra jest normalnie....
Witam problem z wyżej wymienioną bryką rok produkcji 90r w samochodzie wymienione świece, kable, moduł zapłonowy, autko pali na dotyk, chodzi równo, ale gdy chce mu dodać gazu to powyżej 2,5 tyś zaczyna się dławieni i zaczyna strzelać w kolektor ssący albo tłumik, rozrząd sprawdzony(wałek był obrócony o 180 stopni) według schematu, ciśnienia sprawdzone...
Sprawa zakończona! Ufffff! Okazało się, że poszedł moduł zapłonowy i cewka, kwoty wymieniał nieziemskie ale zapłaciłem 200 zł bo tyle miałem i rozstaliśmy się.... ale postanowiliśmy zostać przyjaciółmi ;) a szczerze mówiąc to już nigdy ów fachowiec mojej hondy nie tknie i bedę go swoim wrogom polecał ;) teraz mam zamiar wymienić olej w silniku ale się...
Objawy jak w temacie. Silnik D15B2 PB/LPG. Usterka występuje zarówno na zimnym, jak i ciepłym silniku, na gazie i na benzynie, na każdym zakresie obrotów - z tym, że na wysokich mocniej czuć szarpanie i spadek mocy, na niskich da się jechać, mocniejsze szarpanie jest sprawą losową. Raz zdarzyło się, że jazda była niemożliwa - po uruchomieniu silnik...
Problem rozwiązany połowicznie, skończyło się na podłączeniu 12 po stacyjce bezpośrednio do akumulatora, przez przekaźnik zasilany z modułu zapłonowego. Chwilę po uruchomieniu komunikacja zrywa się, ale jak już silnik pracuje, ponowne ręczne załączenie przekaźnika umożliwia stabilną komunikację i co najważniejsze - skalibrowanie sterownika. Czyli reasumując...
Mijam stacje paliw które według mnie są nie pewne , z takim paliwem spotkałem się już dużo razy , tylko na stacjach małych na odludziach . Tylko człowiek się nie zorientuje . dopóki nie wleje tego do małego silnika , kosiarka , piła itp . Obecnie to coś kupiłem na orlenie w centrum miasta, gdzie kolejki się ustawiają do dystrybutorów . Auto to przetrawiło...
Civic 92-95,Rewelacyjne auto,dobry z tańszych silniczków to 1.5 16v 90ps, wystarczajaco zrywny motorek i nie za dużo łyka paliwa,wiadomo jednak ze najlepiej dorwać zadbanego v-tec-a, jeżeli chodzi o blache to:w hb rdzewieje tylna klapa od dołu i nadkola,mogą tez rdzewieć lekko progi od strony nadkoli-wszystko to wady konstrukcyjne w sedanie nadkola...
Ponownie założyłem temat ponieważ poprzedni trafił do kosza... Po krótce co się stało: Jadąc spokojnie samochód nagle stracił moc po czym zgasł..próby odpalenia nie dawały rezultatu..Po wciśnięciu gazu do podłogi silnik odpalał ale chodził tak, jakby tylko 2 gary pracowały, lekkie odpuszczenie gazu powodowało natychmiastowe zgaśnięcie silnika. Świece/przewody...
modul zaplonowy razem z calym aparatem wymienialem, chwile bylo ok i nadal to samo.
zacząłem się przyglądać sygnałom sterującym pracą cewki (sondy do wysokich napięć nie mam więc tylko po stronie sterowania) oraz wtryskiwaczy. zauważyłem, na wtryskiwaczach spore zakłócenia (spadek napięcia, w sytuacji gdy wtryskiwacz nie chodzi, więc powinien mieć >12V, o kilka V) akurat przy wyłączaniu jednej z cewek. pomierzyłem więc sygnał sterujący...
Witam od poniedziałku próbuję znaleźć usterkę w mojej Honi, proszę o pomoc w diagnozie, oto szczegóły: - auto zgasło podczas jazdy (padał deszcz, możliwe że po wjechaniu w dziurę z kałużą) - włącznik bezwładnościowy ok - rozrusznik kręci - brak iskry, napięcie do aparatu dochodzi - immobiliser ok- zapala się i gaśnie po wyjęciu kluczyka miga, - cewka...
Witam mam problem ostatnio zrobiłem autem 150km. Wróciłem pojechałem później jeszcze do sklepu po piwo i wróciłem. Następnego dnia przy próbie odpalenia miał małe problemu po przejechaniu 10m. zgasł i znów nie chciał zapalić jednak załapał przejechałem 500m i w czasie zaczął jechać tzw "żabką" szarpał na prostej przy dodawaniu gazu. następnie przy wychamowaniu...
pada moduł w aparacie zapłonowym.radze znalezc drugi urzywany bedze taniej ok 150zł częsta usterka.pozdr
Cześć, Mam problem z moją Hondą , silnik D13B2 1.3. Problem polega w niedziałającym prawie wogóle, a już na pewno nie właściwie obrotomierzu. Czasami wskazówka w czasie jazdy wogóle się nie rusza, zazwyczaj stoi na 1500 obr/min, czasami z niewiadomych przyczyn podnosi sie do 2,5 tys obr... Jak naprawić usterkę? Czytałem że to może być wina kabli , modułu...
co do pompy paliwa miałem podobne objawy w swojej H parę lat temu. winny był przekaźnik pompy paliwa-zimne luty- bodajże taki szary pod kierownicą coś takiego http://www.bazarek.pl/produkt/3426480/pr... tylko że mi jeszcze nie odpalała co jakiś czas. Przy układzie zapłonowym też powinien szarpać na gazie...
emeryt ten aparat zaplonowy ma wszystko wbudowanw w srodku ,czyli modul i cewke ,chcac to zobaczyc trzeba sciagnac kopulke ,tak dla jasnosci ,pod aparatem jak pisalem sa czujniki ,ale nie moduly .
jakie prądy dochodzą . po kluczyku jesyt tylko plus a minus dostac powinien z ecu jak chcesz sprawdzic caly modul to po przekreceniu kluczyka podaj na czrno bialy kabelek w tej kostce co idzie ich osiem i powinna byc iskra .
Posiadam części z demontażu. Wszystkie części są sprawne technicznie, noszą ślady normalnego użytkowania, ceny do małej negocjacji. --------------------------------- Lampa tył lewa 50zł. https://obrazki.elektroda.pl/9442632500_... --------------------------------- Lusterko lewe (drzwi kierowcy) 50zł. https://obrazki.elektroda.pl/3637343200_...
silnik nie palliBrak iskry, brak ciśnienia paliwa. Skaner x-431 - nie czyta danych ze złącza diagnostycznego. Sprawdzenie aparatu zapłonowego. Trzy uzwojenia sensorów pozycji wałka - OK. Wyjście z modułu do ECU - po przyłączeniu próbnika z żarówką przeskok iskry. Sprawdzenie przekaźnika pompy paliwa (sterowany z modułu) - OK Sprawdzenie ECU - Zasilania...
moduł zapłonowy honda civic honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy aparat zapłonowy civic
rozrusznik przerywa fujitsu amilo czarny ekran konfiguracja server ubuntu
prins program hormann rotamatic
Jak odpalić traktorek kosiarkę na krótko? Asus – odmowa gwarancji, laptop nie włącza się i nie ładuje baterii, diagnoza uszkodzenia mechanicznego