Za gaszenie silnika odpowiada idący od modułu zapłonowego kabel, czarny z białym paskiem. Po podłączeniu go do masy skuter powinien gasnąć.
Poprawiłem.P
Ja mam ruszać głową? To co zdemontowałeś, to badziewne przetwornice do (nie urażając mieszkańców wsi) wieśniackich stroboskopów... Bierz ucinaczki i wywalaj wszystko nieoryginalne z instalacji motocykla. Alarm masz wpięty prawdopodobnie pod siedzeniem, podłączony do zasilania, kierunkowskazów i modułu zapłonowego. Po kablach znajdziesz.
Czarny plus za stacyjką,brązowy masa,zielony do cewki (zacisk pierwotny) cienki czerwony plus zasilania hallotronu,cienki brązowy masa hallotronu,cienki zielony sygnał wyjściowy hallotronu.
A o czym ja piszę ?, w uno jest 4 pinowa kostka na cewce wn połączenia w niej tak U U do niej przychodzi z samochodu +12V i ew obrotomierz, a wychodzą dwa kable do modułu, na obu (o ile silnik nie pracuje) będzie dokładnie po 12V, możesz sprawdzać nawet żarówką 21W i nie zauważysz różnicy, bo rezystancja uzw pierwotnego cewki jest za mała
lesia napisałeś "Wymieniłem cewkę zapłonową ale to nie cewka.Został tylko moduł Zanim wymienisz moduł to sprawdż cewkę w aparacie czy ma przejście (podczas pomiaru poruszaj lekko kablem pod aparatem zap.).dość często przełamuje się ten kabel.
Witam, Wymiana modułu zapłonowego , kabli. Zerowanie , ponowna procedura programowania koła fonicznego, skorzystałem z płatnej aplikacji AlfObd Fiat.
Listwa - te dwa z lewej czerwone to plus plus po stacyjce i je należy rozłączyć. Cewka: czarny plus po stacyjce, brązowy masa, trzeci to impulsy sterujące.
Witam spróbuj tu . https://www.google.pl/search?q=Modu%C5%8...
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1...
https://obrazki.elektroda.pl/8122892800_... https://obrazki.elektroda.pl/1529084100_... Mam coś takiego
Witam. Niedawno kupiłem silnik am6 z aprili rs 50. posiadam do niej moduł zapłonowy który ma 2 wejścia a z silnika wychodzą 4 kable . czy mógłby ktoś opisać jak podłączyć ten moduł . bo jedyne co znalazłem to o modułach z tzr 50 dc-cdi. zółty - napięcie dla lamp itp. zielony - 350 vac . czerwony - ? biały - ?
Witam, potrzebuję pomocy. Porządkuję instalację w aucie, i mam problem z modułem zapłonowym. https://obrazki.elektroda.pl/3607358600_... Nie mam stabilizatora więc muszę go ominąć, więc zrobiłem według tego schematu https://obrazki.elektroda.pl/3353773200_... I tu problem. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go ( bez...
Jaki jest moduł bo link z allegro już nie działa. Wstaw fotkę i kolory obciętych kabli. To postaram się podpowiedzieć.
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
Moduł zapłonowy magneto kable cewka.
Witam Skoro nie ma iskry to sprawdzaj po kolei cewkę WN, moduł zapłonowy, kable WN, kopułke i palec-o ile są... Oczywiście przyczyna może leżeć gdzie indziej,ale na ogół te elementy powodują zanik iskry. Pozdrawiam i życzę powodzenia P.s a ten akumulator oczywiście sprawny jest??
Podczas rozbieraniu generatora impulsów w rozdzielaczu zapłonu (silnik C16NZ) rozpadły się wszystkie złącza do modułu zapłonowego sic!. W module zapłonowym mamy złącza (od lewej do prawej)P,N,E,R +,C,B. Czy przewody od cewki modułu powinny być podpięte do modułu zapłonowego w taki sposób: żółty - N zielony - P. Do złącz E,R,+,C,B co powinno być podłączone...
Podłączałem moduł od Yamahy PW80. Wszystko udało mi się ogarnąć. Wszystko działa. Odpala, jeździ :)
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
Przyczyną może być moduł zapłonowy, wyłącznik, kable. Odepnij od cewki kable i sprawdź czy będzie iskra, jeśli nadal brak to moduł do wymiany. Cewka się nie poluzowała?
Witam, mam problem z moim autem. W skrócie pracując na wolnych obrotach zgasł i nie chciał zapalić, po klikunastu próbach odpalił - jeździł normalnie. Wieczorem tego samego dnia znowu to samo. Na VAGu pokazało błąd sporadyczny 00513 - czujnik prędkości obrotowej silnika. Sprawdziłem omomierzem czujnik RPM pokazał 1080Ohm (na kostkach za zborniczkiem...
Wiesz gdzie masz cewkę zapłonową? Tej od której idzie fajka? To leć po kablu od niej to się dowiesz gdzie jest moduł. Bo cewka WN jest bezpośrednio podłączona do modułu...
rozrząd sprawdzony ,paliwo z wtrysków podaje ,wymieniony komp,moduł zapłonowy,kable wys.nap. i świece ,czujniki sprawdzone ,przepływomierz wymieniony ,cewka sprawdzona (to wszystko w sobotę zostało zrobione ) nadal te same objawy ( brak błędów )----jeszcze trochę i czeka go kasacja :(
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
Masz, a w zasadzie quad :D, poważniejszy problem z prądnicą i resztą instalacji. Może sie okazać, że cewka ładująca oraz reszta układu zapłonowego jest OK a przyczyna tkwi gdzieś indziej. Trzeba szukać. Nie ma rady i nie możemy liczyć na szybkie rozwiązanie problemu. Bardzo przydałby sie schemat. A przynajmniej dobre zdjęcia: 1. Prądnicy (obie strony)...
Świeca, kabel, cewka, moduł zapłonowy, uszkodzona wiązka. Do sprawdzenia wszystko ale zaczął bym od świecy.
No to wychodzi moduł zapłonowy. Spróbuj podstawić sprawny na 100 procent. Cewkę zapłonową wymieniałeś zdaje się? A i koniecznie posprawdzaj kable omomierzem.
Tak, jeden kabel to plus zasilania, drugi to kluczowanie cewki ( kolektor tranzystora mocy).
Dlaczego w kuchence gazowej iskra zapalnika przeskakuje tylko wtedy, gdy jest płomień? Jak nie ma ognia iskra przeskoczy raz na jakiś czas. Przyczyną tego problemu może być kilka czynników. Oto kilka z nich, które warto sprawdzić: 1. Wilgotność lub zabrudzenia: Jeżeli elektrody zapalnika są wilgotne, pokryte tłuszczem lub brudem, przewodność elektryczna...
Witam, mam problem z odpalaniem skutera (Keeway Fact Evo 50 ccm - 2012 rok - 2T), ogólnie jak ma iskrę, to pali na pół strzała - idealnie. Jednak problem pojawia się z uzyskaniem iskry, obstawiam moduł zapłonowy, po poruszaniu kablami i modułem za którymś razem udaje się odpalić skuter. Często jak postoi kilka godzin, ma problem z ponownym odpaleniem...
W swoim pojeździe nie znajdziesz "przewodu ESTA" Masz Multeca,Więc błąd to -brak impulsów z układu zapłonowego. Cewka indukcyjna,moduł zapłonowy,lub kable w aparacie się rozleciały.
To potrzebujesz moduł zapłonowy z cewką kablami do świec i kawałek wiązki do czujnik położenia wału i modułu zapłonowego. To jest Ci jeszcze niezbędne do odpalenia.
Przepraszam -fakt nie zauważyłem , że to 16V ma pewnie moduł zapłonowy bez kabli palców itp... :oops:
Cewki i moduł przeważnie padają w wyniku przebicia na kablach WN . Dbaj o kable i świece to nie będziesz miał kłopotów z modułem .
witam chodzi o moduł który znajduje sie w aparacie zapołonowym jest to taki prostokąt kable które ida do aparatu zapłonowego sa do niego podpięte niestety nie mam foto modułu Pozdrawiam
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Witam. Poszukuję od dłuższego czasu schematu elektrycznego do quada firmy ACCESS model SP250 / SP300 ale z zerowym skutkiem. Silnik z automatyczną skrzynią biegów. Generalnie mam problem z zapłonem. Moduł zapłonowy kupiony nowy, ale przy kostce modułu są odłączone dwa kable które nie wiadomo do czego służą? Sam moduł zapłonowy posiada fabrycznie pętlę...
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Mam ten sam problem;/ Ale sprawdzajac napięcie w w kablach od statora (zasilanie, impuls, i gaszenie) na każdym kablu jest napięcie po kilka wolt, oczywiście jak wprawiam w ruch magneto wiertarką. Wydaje mi się trochę dziwne ;/ I to raczej jest prawidłowe. Wyłączanie zapłonu odbywa się przez podanie masy na moduł zapłonowy (kabel biało czerwony) przez...
Panowie, nie czytaliście dokładnie tego co napisałem. Na wylocie ECU do modułu zapłonowego (kabel niebiesko czerwony) po podłączeniu multimetru wartości sie zmieniają w trakcie kręcenia rozrusznikiem,tak że prawdopodobnie sterownik kluczuje, nie miałem dostępu do oscyloskopu tak że nie wiem jak powinna być ich wartość, mam wrażenie że sam moduł (ten...
Jeśli ten moduł gaźnika nie ma wpływu to dobrze. Aparat zapłonowy jest absolutnie nowy. W związku z tym moduł zapłonowy i kabel brązowy co odchodzi od - cewki wys / nap. Podtopienie pływaka? Oba gaźniki byłyby podtopione... gaźnik rozbierałem i czyściłem. Poziom paliwa sprawdzałem na pływaku. NIe, gaźnik ma mechaniczne zabieranie 2 przepustnicy.
Kable WN, świece, kopułka palec. Jak nie pomoże to moduł w aparacie zapłonowym.
Nie pytam się o kable WN, tylko o kable: 1) z modułu zapłonu do cewki zapłonowej (sprawdzić wtyczkę, sprawdzić gniazdo cewki) 2) kabel od modułu do czujnika położenia wału (są tam dwa kable złączone wtykiem i gniazdem) Kable mogą być popękane, nadłamane, mieć ubytki w izolacji, a w rezultacie będą wywoływały anomalia w zachowaniu silnika. SPRAWDŹ JE...
Tak NIE WOLNO robić, jak pozbawiasz cewkę wn odbioru w postaci świecy, to wysokie napięcie rośnie do wartości, które spowoduje jej nieodwracalne przebicie, uszkodzenie, moduł zapłonowy również nie przeżyje takich eksperymentów. Kable wn sprawdza się na 2 sposoby, miernikiem (omomierzem), czy mają wymaganą rezystancję (przeważnie 2 - 10kΩ), drugi,...
Witam. Zmagam się z problemem w Audi, auto nie odpala. Kręci normalnie, nie odpala. Wymienione: świece, kable, moduł zapłonowy, nowa pompa paliwa, czujnik temperatury nowy oryginał, uszczelniony dolot, wszystkie przewody podciśnienia nowe i dalej nie odpala. Pomocy, brak mi już pomysłów.
Za pierwszym odpaleniem mogę się tym autem ścigać - co by się zmieniło wraz z drugim odpaleniem? Gdyby był walnięty rozrząd to problemy by były cały czas. Gdyby ciśnienie paliwa było złe to też by nie jeździł zbyt dobrze. A po odpaleniu auta od zimnego jeździ świetnie - nawet jak go zagrzeje i ma normalną temperaturę roboczą. Jak jest ciepły to odpala...
Oznaczenie modułu jak na zdjęciu: 4VP-20, moduł ten ma być do BWS 50, stary moduł ma oznaczenie 4VP-00, gość co mi go sprzedał twierdzi że te dwa moduły niczym się nie różnią, tylko 2 kable w obu modułach mają inne kolory. EDIT: Znalazłem jeszcze jeden moduł, który, poniekąd też powinien pasować do Yamahy BWS 50, lecz jest na 6 kabli: - czarny z paskiem...
Witam, prawdopodobnie uszkodzona wiązka kabli przy kierownicy. Instalacja do przeglądu. Spróbuj z modułu zapłonowego wyjąć czarno biały kabel, skuter powinien zapalić.
Witam Z tego co napisałeś wynika, że nie przeprowadziłeś procedury sprawdzania układu zapłonowego. Sądziłem, że jest to tak proste, iż nie opisałem jej dokładnie. Moja wina! Więc piszę jeszcze raz: 1. Na zimnym silniku. Znajdź na module zapłonowym kabel idący do cewki ładującej. Będzie to cewka w "magnecie" nawinięta bardzo cienkim drutem i mocno zaizolowana....
Sprawdz czy do zasilania modułu nie jest podpiety kabel od czujnika temp :)
Witam, jack63 dobrze "gada", omomierz w rękę i jazda, cewka zasilająca CDI ma mieć około 470 omów, z niej wychodzi kabel z czerwonym paskiem, impulsator ma mieć około 150 omów, od niego idzie kabel z niebieskim paskiem. Warto również z modułu zapłonowego wypiąć kabel czarny z białym paskiem, jest on odpowiedzialny za gaszenie pojazdu, jeżeli jest zwarty...
modułu zapłonowego
Wszystko ok . Słaby styk przewodów przy module zapłonowym. Wystarczyło poprawić styk kabli na kostce
pinologia modułu w załączniku. Hallotron-kabel czarny-masa,zielony sygnał ,czerwony plus
W m102 kąt zapłonu można regulować, kręcąc aparatem zapłonowym. Nieruchoma kopułka była w 6-cio cylindrowcach (m103). Sterownik wtrysku. Odpowiada on za "ssanie", wzbogacanie przy przyspieszaniu, odcinanie benzyny przy hamowaniu silnikiem oraz za stabilizacje jałowych. Teoretycznie, silnik będzie pracował nawet, gdy jest odłączony http://obrazki.elektroda.net/11_12900377...
32900-05220 070000-0930 made in japan tylko to mi zostało z modułu wiem jeszcze że powinno iść 8 kabli
Jeżeli szary kabelek z modułu nie styka się, po drodze z masą i fajka świecy nie jest uszkodzona to, prawdopodobnie cewka do wymiany. Sprawdź omomierzem przejście na kablu świecy, jeżeli jest go brak lub opór jest bardzo duży to, winna jest cewka. Odległość cewki, od koła 0,25 mm.
ide wyminic moduł zapłonowy pszeczysci kable na rozruszniki a jak dalej tak bedzie to zminie komputer Dodano po 1 wyminiłem moduł i pszeczysciłem i to samo
Czujnik położenia wału korbowego, to czujnik indukcyjny, a nie halla. Najczęściej w maluchu przełamywał się kabel idący od gniazda czujnika do modułu nanoplex
Po planowaniu głowicy i wymianie uszczeliki i uszczelniaczy,zmianie świec paska rozrządu samochód zaczął palić ok 20l/100km i szarpać w całym zakresie obrotów. Szarpie po odpaleniu przez jakieś 1-2 min. później ok. Nie wiem co się dzieje. Wymieniłem sonde lambda (orginał Bosh),sprawdziłem silnik krokowy,potencjometr przepustnicy,czujnik temp. cieczy,...
uszkodzona ceweczka w aparacie zapłonowym. Podłącz omomierz, delikatnie ruszaj kablem.
http://obrazki.elektroda.pl/4379440800_1... Dodano po 16 W tych Polonezach niekoniecznie wysiadają cewki czasem uszkadza się moduł zapłonu lub impulsator w aparacie zapłonowym a przeważnie jego kabel łączący się z modułem zapłonu.
Może spróbuj ominąć zasilanie modułu z oryginalnej instalacji , po prostu podaj mu + 12V i masę z pewnego źródła choćby z akumulatora i odpal sinik . Podłącz cewkę WN na "żywca" do MED 211 , czujnik podciśnieniowy pozostaw bez zmian on nie jest konieczny do odpalenia silnika . Już nic innego mi nie przychodzi do głowy , no chyba że masz jakiś immobilizer...
Zaczął się sezon na te moduły, najlepiej zamienić cewki i wtedy widać czy moduł padł. Należy wymieniać: świece, kable, cewki i moduł - na jednym paragonie by w razie przy nie sprawności modułu (np po 1000km) uznali reklamacje...
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
Witam mam quada 125 i po przekręceniu kluczyka cały czas kręci. Dodatkowo brak iskry. Moduł zapłonowy, sprawdziłem cewkę zapłonową , świeca jest dobra, żadne kable nie są pourywane. Proszę o pomoc z góry dziękuje.
Samochód jest znajomego. Podanie masy na środkowy pin nie wywołuje iskry. Znajomy podmieniał już cewkę i moduł a iskry nadal brak. Napięcie na wtyczce aparatu zapłonowego jest. Na module zapłonowym też. Przejście na środkowym kablu od czujnika halla do modułu zapłonowego też jest. I tak się zastanawiam czy to nie czujnik halla i czy tam przypadkiem...
Właśnie on mi powiedział że ładowanie ma isc przez moduł i ze za mocno ładuje bo sie cewki zwarly pod magnetem.
Wygląda na to, że plus zasilania po właczeniu zapłonu (stacyjka) dostarcza. Ten "ignition switch" to w tym przypadku stacyjka. Stykiem BAT1 przychodzi stały plus z akumulatora (brany z przekaźnika rozrusznika - trochę dziwnie). Wychodzi plus "po kluczyku" na wentylator (styk FAN), plus na instalację (IG) na i zasilanie modułu zapłonowego - ten różowy...
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
A więc tak...posprawdzałem kable i mam jedno pytanko jak powinny być podłączone kable do modułu zapłonowego? bo ja u siebie nie mam kostki tylko luźne kable zaizolowane taśma :P
Jeśli to chinczyk ,to sprawdż cewke zasilającą moduł zapłonowy.
Mój Swift zgasł i nie chce odpalić. Mocno padało i nie wiem co mogło zalać. Wszystko już sprawdzałem: cewkę, moduł, aparat zapłonowy+ kable w.n. , czujnik wałka rozrządu, czujnik poł. wału, wszystko dobre a on nic. Napięcie na świece dochodzi a odpalić nie chce. Jeden mechanik rozkłada ręce, trzyma go już 2 tygodnie i chyba muszę go odebrać i nie wiem...
. Kable w kwadratowej kostce to prawdopodobnie przewody od czujnika biegów. Biały, żółty - do regulatora napięcia, Zielony - masa, Niebieski - od impulsatora do modułu zapłonowego. Może jeszcze to ktoś zweryfikować, ale zobacz sobie na zdjęciach jak wygląda czujnik biegów i jego instalacja w tym silniku. Opis kolorów kabli Kuby Ok. Na zdjęciu nie widac...
a moduł zapłonowy 154 zł , kable WN tez około 150 zł, a u mniw tylko palec roadzielacza wymienilem i odczyscilem kopułke rozdzielacza zaplonu - styki byly zasniedziałe
Co to może być Coś się zepsuło. Może świece zapłonowe, może kable zapłonowe, aparat zapłonowy, moduł zapłonowy... Można jeszcze długo wróżyć.
1. Foto to regulator napięcia. 2. Moduł zapłonowy - obok niego widzę kabel czarno-czerwony, ma być podpięty do modułu (schematy podpięć: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... czarno-biały służy do gaszenia. 3. Cewka zapłonowa - do wolnego pinu ma być podpięty przewód (najczęściej) czarno-żółty wychodzący z modułu zapłonowego. 4. Przekaźnik...
Nie ma wtyczki. Który kabel do którego pinu. Gaźnik deni. Brak wtrysku. Jest to Silnik zamiennik. Gdzie podłączyć w module masę, kabel +, cewkę zapłonową i impulsator. Te 4 powyższe rzeczy do tych 8 pinow w tym chinskim module. Dzięki
Moduł zapłonowy - przewody masowe - zasilanie modułu - trzeba sprawdzić wszystkie kable i sam moduł. Od tego bym zaczął w pierwszej kolejności
Tak, po wymianie układu zapłonowego (ten moduł z którego wychodzą kable do świec) wszystko jest cacy. Później wymieniłem jeszcze świece i kable ale to już po rozwiązaniu samego problemu.
A z mikrokontrolerem? Zawsze musi być ten pierwszy raz :D dodam jeszcze że mój moduł ma 6 kabli a nie 3
Odłącz kabel gaszenia od modułu zapłonowego, w ten sposób iskra będzie cały czas, jak zagada, szukaj po kablach gdzie jest przebicie, lub stacyjka. Zalej świeże paliwo, ułatwi Ci to rozruch, spuść z gaźnika stare jeśli tam jest.
Ściągnij wtyczkę z czujnika halla w aparacie zapłonowym i zwieraj środkowy (kabel zielony) do masy, ma przeskakiwać iskra, sprawdź czy na zewnętrznych pinach wtyczki jest masa i ok +10V, sprawdź masę modułu zapłonowego, gruby (2,5mm²), brązowy kabel bezpośrednio do klemy - akumulatora
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
(at)lukaszzet, w tym modelu jest cewkomoduł (cewka wn zintegrowana z modułem zapłonowym), żeby pobrać impulsy z uzwojenia pierwotnego trzeba podważyć taki podłużny dekielek koło wyjścia wn cewki i tam się wpiąć kablem na jej zacisk "1"
Skoro na obu paliwach takie cyrki to wypadanie zapłonów. Skontroluj po kolei cewkę zapłonową czujnik połozenia wału, jego kable i także sam moduł zapłonowy
witam mistrzów mam problem z alarmem w drag starze 1100 wypi,ałem alarm chyba fabryczny i niewiem gdzie podłączy,c kabel z modulu zapłonowego bo nie odpali .pomórzcie.
Cewka była podmieniana ze sprawnego skutera I też iskry nie było. A macie może pomysł na sprawdzenie prądu z cewki ze statora? Chodzi mi jakie napięcie powinno być na kablu wychodzącym za statora z cewki na moduł zapłonowy.
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
Pacjentem jest chiński skuter 4T Baotian bt49-5 na silniku 139qma. Po zagrzaniu kiedy odłaczy się ssanie - gaśnie na biegu jałowym jak podjeżdżam do świateł i muszę ciągle dodawać gazu manetką aby motor pracował - myślę że traci iskrę. Jak zapalę co robi z trudem - dodam gazu pracuje i muszę gaz trzymać na wyższych obrotach. Cewka nowa, świeca nowa,...
Kolego wymieniłeś świecę zapłonowa? Sprawdź fajkę i kabel wysokiego napięcia.
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
to w szereg kabel oporowy z malczana
Sprawdź cewkę (cewki - nie wiem czy masz impulsator?), które są podłączone do modułu zapłonowego. "Idź po kablach" dołączonych do modułu aby sprawdzić gdzie który dochodzi. Procedury sprawdzania były wielokrotnie opisywane na forum. Szukaj tematów typu "brak iskry". Musisz postępować na zasadzie analogii. Pierwszy z brzegu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
Pompa, świece, cewka, kopułka, palec, aparat zapłonowy, kable, monowtrysk, moduł pod cweką wszystko wymienione i dalej nic Dodano po 12 Map sensor też wymieniony Dodano po 1 Powietrza lewego nie łapie niby prosty samochód a jednak nie
Powiedzcie mi jeszcze czy do tego silnika musi być jakiś moduł zapłonowy, czy tylko wystarczy przerywacz, cewki, kable, świece i akumulator z rozrusznikiem aby go odpalić ?
Witam, mam problem z Cagiva wmx 250. Jest tam włożony iskrownik motoplat. Motor jeździ odpala ale w trakcie jazdy powyżej jakiś obrotów dusi silnik, jakby ginęła iskra, gdy spadnie poniżej jakiś obrotów motor łapie i znowu jedzie, podejrzewam moduł zapłonowy i chciałem się dowiedzieć czy można by włożyć inny moduł niż oryginał, dodam że w tym momencie...
kabel zapłonowy honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy cinquecento moduł zapłonowy
eeprom 25q40 stary termet blaszka miedziane
rozlaczniki bezpiecznikowe zestaw fotowoltaiczny
Płytka antenowa SWA-9001: Wzmocnienie i odbiór w zalesionym terenie Brak ikon regulacji głośności w NewCar BT