Zobacz taką ofertę [url=https://www.olx.pl/oferta/progcdi-r... Posiada wybór sygnału wejściowego (hall, pickup coil, przerywacz)
W takim razie można próbować podpasować moduł zapłonowy od innych moto 4T ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Trzeba tylko zorientować się co do kształtu tzw. "mapy zapłonu", a dokładnie przy jakich obrotach jest pełny kąt wyprzedzenia zapłonu o raz upewnić się, czy początek i koniec znacznika wypada na minimalnym i maksymalnym kącie wyprzedzenia...
Opisywałem już w kilku miejscach w internecie mój sposób polegający na zastosowaniu gotowego modułu DC-CDI i wymianie impulsatora. Powinno też działać bez problemu na silniku 100 cm3 przy stałym kącie wyprzedzenia równym 17° OWK. Niestety nigdy nie miałem styczności z silnikami 100/125/150, nie wiem jak wygląda kwestia zmiennego kąta wyprzedzenia zapłonu....
Witam. Pytanie to padło w tym temacie już kilka razy, ale nikt nie udzielił odpowiedzi. Spróbuję zatem raz jeszcze. Czy ktoś może pokazać jak wygląda, albo jakie ma oznaczenie, moduł zapłonowy chiński DC ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu? I czy ktoś mierzył ile stopni wynosi wyprzedzenie?
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
Witam, jak wogóle takie coś ma działać? Proszę o schemat ideowy albo jakiś gotowy, w silniku jest przerywacz więc mechanicznie nie może się to odbywać, coś w module musi być. Tylko jak sie za to zabrać żeby w zależności od obrotów moduł w innym momencie generował impuls... Może ktoś ma gotowy moduł to bym był wdzieczny bardzo.
W markowych sprzętach zapłon nie powinien pozwolić wytworzyć iskrę przy przeciwnym kierunku obrotów silnika (kolejność magnesów NS). W Husqvarnie stosuje się zapłon firmy SEM i w wielu przypadkach jest to zapłon ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Nie wiem jak jest dokładnie w tym modelu. Zły moduł zapłonowy mógłby diametralnie zmienić punkt i kąt...
To mam jeszcze jedno pytanko. Przeglądając alledrogo modułów do silników czterosówowych jest pełno silnik typ GY-6 ale brak opisów pinout skąd mam wiedzieć jaki kupić i po czym to poznać? P.S. Problem rozwiązany dobrałem moduł na prąd zmienny ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu 4T GY-6 tylko piny musiałem pozamieniać ale wszystko chodzi jak trzeba....
witam. chciałbym przerobić moduł zapłonowy w swoim motorku na cdi (ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu), ale tak właściwie nie wiem jak się za to zabrać. myslałem nad tym, aby wykorzystać obrotomierz led, którego projekt zamieszczam poniżej http://obrazki.elektroda.net/2_125016798... tutaj daję schemat mojej całej instalacji zapłonowej: http://obrazki.elektroda.net/44_12501681...
Witam. Chcialbym zrobic do motocykla 1 cylindrowego 2 suwowego elektroniczny układ zapłonowy ze zmiennym kątem wyprzedzenia i nie zabardzo wiem jak zacząc :) prosze o pomoc .. z impulsatorem nie ma problemu lecz magia dla mnie jest caly moduł sterujący zaplonem. :lol: pomocy :lol: pozdrawiam.
chodzi mi o zastosowanie modułu o zmiennym kącie wyprzedzenia zapłonu z samochodu do motocykla. Słyszałem że jakieś volvo miało w module wejście na podciśnienie z kolektora.myślę że taki moduł byłby lepszy od zapłonu z kątem statycznym.czytałem coś o sportowych modułach do skuterów z otwartą mapą zapłonu, ale do końca nie wiem o co chodzi.
A może lepszym rozwiązaniem jest zmajstrowanie własnego modułu zapłonowego ?? W nowszych wersjach cały układ zapłonowy wygląda tak: http://images.google.pl/imgres?imgurl=ht...
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
Jeśli na odwrotnie podłączonym też nie działa, to jedyny wniosek - uszkodzenie modułu zapłonowego. Tam jest CDI? Przedstaw zdjęcie tego modułu. Spotkałem się z takimi uszkodzeniami modułów zapłonowych CDI ze zmiennym kątem, w wyniku których kąt wyprzedzenia przestawiał się na maksymalny, co skutkowało awarią silnika. Zapłon CDI musi mieć znacznik na...
Rezystor R1 (A, B, C) wymusza przepływ przez przerywacz tzw. prądu oczyszczania, który zapobiega patynowaniu styków. I nadal twierdzę, że pełne zalewanie, to strata materiału. Wystarczy, ze pokryje się warstwą elementy. Reszta może spłynąć. Dodatkowo umożliwi to ewentualny serwis, bo pełne zalanie uczyni układ jednorazowym. Na elektrodzie jest opis...
4t w większości maja zmienne kąty wyprzedzenia zapłonu
Znowu podajesz link do schematu który nie pasuje do tego silnika, na schemacie jest zwykły moduł stałokątowy do silników dwusuwowych. Moduły zapłonowe do silników czterosuwowych (ze zmiennym kątem) są dużo bardziej skomplikowane ze względu na układ sterujący kątem wyprzedzenia zapłonu (przyśpieszczacz). Dla przykładu: http://www.motelek.net/andere/cdi/china_...
Witam przerabiam zapłon w siniku 2-cylindrowym(bokser 4suw iskra jednocześnie w obu cylindrach ,platynka+ cewka WN z dwoma kablami na świece).Chciałbym to zrobić na impulsatorze i CDI DC. Montowałem chińskie zapłony DCI DC z gy6 w różnych przeróbkach ale był to zawsze jeden cylinder.Czy moduł CDI uciągnie cewkę na dwa cylindry? Czy może jakiś inny moduł...
witam. chciałbym zrobić opóźniacz impulsu, tylko nie wiem jaki scalak należy zastosować i w jakiej konfiguracji, słyszałem o 74121 i ne555, ale nie wiem jak to podłączyć, czytałem datasheet, ale nic mi to nie daje. potrzebuję regulowane takie coś potencjometrem. potrzebne mi to jest do konstrukcji modułu zapłonowego do motoru ze zmiennym kątem wyprzedzenia.reasumując-...
W silnikach Piaggio 125-180 cm³ 2T stosowano dwa typy układów zapłonowych i cewkomodułów, do silników chłodzonych powietrzem ze stałym kątem i do silników chłodzonych cieczą ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Możliwe że założyłeś niewłaściwy moduł. Skontroluj punkt zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej. http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/Piaggi...
To prawda. Impulsatory produkowane dą w dwóch wariantach różniących się polaryzacją: 1. Do silników o stałym kącie — pierwszy impuls ujemny, drugi dodatni. 2. Do silników ze zmiennym przyśpieszeniem zapłonu — pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny. Dlatego ważne jaki jest impulsator i moduł zapłonowy. Jeśli podłączysz moduł stałokątowy do...
Chciałbym zastosować moduł ze zmiennym kątem w MZ ETZ251. Mam klasyczny przerywacz, i chętnie pokusiłbym sie o zastosowanie właśnie tego modułu. Wiesz może jak wygląda mapa zapłonowa do tego modułu? I czy jest możliwe wgranie nowej mapy? Posiadam mapę zapłonową do ETZ jakby sie niewiele różniła to bym na pewno to zastosował. A jeszcze jakby dorobić...
Stały kąt ogranicza możliwości silnika, spada sprawność. Kiedyś na wyraźne życzenie klienta wykonaliśmy DC CDI stałokątowy do Hondy 50cm i max predkość wynosiła około 25km/h. Ten sam silnik na zmiennym kącie osiągał 45km/h po zamontowaniu oryginalnego modułu Hondy (takie samo złącze jak w tym temacie). To nie był szczyt możliwości tego silnika bo moduł...
Mam pytanie-prośbę bo ja nie znam się na elektronice. Jak zrobić elektroniczny regulator kąta wyprzedzenia zapłonu? W tej chwili mam w swoim bolidzie – Syrena 105L, układ zapłonowy z mechanicznymi przerywaczami i elektronicznymi modułami GL200. Ma to wszystko tylko jedną wartość kąta zapłonu ustawianą na tych przerywaczach. Bardzo chciałbym to...
Rozumiem więcej niż ci się wydaje! Zaczynasz ściemniać. Co ma kąt włączenia prądu cewki do uszkodzeń tranzystorów darlingtona w ogóle i jak to się ma do tematu założonego przez pancur0 ? Nie znam rzeczonego modułu zapłonowego. Autor nie był łaskaw go zaprezentować. Jeżeli jednak jest to moduł od 2T, to ma stały kąt zwarcia tzn. 180 tak jak w ETZ. Pewnie...
Witam. Podłączę się pod ten temat i reaktywuję go, żeby nie zakładać nowego. Mam Syrenę 104. Planuje zastąpienie (w moim silniku S31) tradycyjnego zapłonu platynkowego zapłonem CDI. Do tego celu chcę użyć 3 impulsatory, 3 moduły zapłonowe, oraz 3 oryginalne cewki butelkowe WN ( cewki chce zostawić, aby nie psuć oryginalnego wyglądu silnika). I tu prośba...
Nie można porównywać prądnicy z Simson'a do prądnicy z WSKi ponieważ mogą być inne natężenia strumienia magnetycznego indukującego prąd w cewkach, o obrotach już nie wspomnę, Nie możesz wykorzystać drutu z cewki ładowania od Simson'a, przewijając go na rdzeń z WSKi. Nie pamiętam dokładnie ile w WSK jest cewek na 6V ale wydaje mi sie że dwie połączone...
Masz tu jeszcze lekturę na wieczór do poczytania : Diagnostyczny Kod Usterki P0110 lub P0111 (LUB) Instrukcje diagnostyczne•Wykonać Diagnostyczna kontrola systemowa - Pojazd przed rozpoczęciem procedury diagnostycznej. •Powtórzyć Diagnostyka oparta na strategii w celu sprawdzenia sposobu wykonania diagnostyki. •Instrukcje procedur...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Uszanowanko. Może od początku, żeby wszystko było jasne i klarowne. Zakupiłem Quada SMC Titan 300 z silnikiem 2 cylindry 4T 270ccm. Wadą był niby uszkodzony akumulator, jak się finalnie okazało, wina leży gdzieś indziej. Zdemontowany stator, 11 cewek 3 Fazy, w tym zasilanie do CDI AC. Między fazami było po 7V, regulator wyrzucał 14V, ale jak dostawał...
Witam, tworzę sterownik zapłonu, który ma zajmować się tylko określeniem punktu zapłonu. Chcę wysterować moduł tyrystorowo-stykowy, który posiadam zastępując przerywacz. http://www.elektronika-motocyklowa.pl/mo... Analizując schematy w sieci i dowiadując się,że przez styki płynie prąd 100mA stwierdziłem, że mogę to bez problemu wysterować...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Stosowałem schemat modułu z regulacją kąta. Ten: http://www.zaplon.fora.pl/konstrukcje-pr...
moduł zmiennym kątem zmiennym kątem zmiennym kątem wyprzedzenia
programator helios układ scalony mostkiem termet ecocondens reset
naprawa udaru makita naprawa udaru makita
Żółta kontrolka oleju w Audi B4 po uzupełnieniu oleju Czarne pionowe pasy w telewizorze Grundig 32 LCD - przyczyny i rozwiązania