Witam pytanie z czystej ciekawości czy w silnikach typu FSI można stosować mokry(do kolektorów ssących jest wstrzykiwany gaz+paliwo) podtlenek azotu? czy może dodatkowy gaz może zaburzyć cyrkulacje powietrza w cylindrze a tym samym powodować nieprawidłowe spalanie mieszanki?
Witam. Od dwóch tygodni jestem posiadaczek Golfa III 1,9 D z 95 roku. Przed zakupem szukałem opinii na temat spalania tego terminatora szos. Samochód spala mi w granicach 10l/100 km. Z opinii innych kierowców dla tego silnika po mieście powinien mieścić się w granicach 5,5-6,5 ropy na 100 km. Samochód trochę kopci, a od dzisiaj wiem już dla czego. W...
Ten element, to redy start oraz łopatka otwierająca przepustnice ssania. Jedyne co mnie niepokoi ze zdjęcia nr 2 to to że w okolicy kolektora ssącego jest mokro, tam może dostawać lewego powietrza i podczas pracy może słabnąć, dokręć w tym miejscu te dwie śrubki mocujące kolektor ssący do cylindra, albo najpierw sprawdź stan uszczelki pomiędzy kolektorem...
witam. podepnę sie pod temat - mam taki sam silnik i podobny problem, tylko że u mnie bierze jeszcze więcej oleju i już kopci (po hamowaniu silnikiem i ponownym daniu na gaz). te silniki z tego co widze nie mają odmy. czy ktoś miał podobny problem z takim silnikiem? u mnie cały kolektor ssący jest czarny i mokry.
Moim zdaniem problem może tkwić w termostacie, jeżeli instalacja gazowa ma trochę przebiegu to w kolektorze dolotowym napewno osadził się osad z gazu ,bo jakość jego jest jak wiemy bardzo różna.Następnie w trakcie rozprężania gazu w parowniku występuje niska temperatura w efekcie czego do kolektora ssącego zasysane są nawet odrobinki lodu powstałe z...
Zobacz czy w wężu gumowym, który odchodzi od turbiny do kolektora ssącego w środku jest mokro od oleju. To będziesz wiedział, czy turbina pluje olejem czy nie.I dobrze byłoby sprawdzić, czy końcówki wtryskowe nie leją.Bo wtedy silnik daje właśnie niebieski dym. Im więcej w pedał, tym bardziej niebiesko z tłumika.A na wolnych obrotach jeszcze jakoś.
Jak mierzysz wakuometrem "suchym" to bedziesz mial takie wychylki ,przeciez kazdy cylinder po kolei zasysa powietrze wiec teoretycznie przy 800 rpm bedzies zmial ...... w 4 cylindrowym silniku ,jedno ssanie na obrot ..... 800 drgan na minute :) , tak mysle . Ale jak uzyjesz miernika "mokrego" ,ktory jest zalany ciecza to wskazania bedziesz mial "usrednione"...
Rozrząd zobacz, takie dmuchanie w kolektor ssący skądś się bierze.
Witam wszystkich i proszę pomóżcie. Założyłem do siebie silnik 1.8 na wtrysku wielopunktowym, który to został wyjęty z innego. Po założeniu kablówki pompa paliwa pompuje, iskre daje ale silnik nie chce odpalić, nie podaje paliwa do kolektora ssącego, ponieważ świece nie są mokre. Po bezpośrednim wstrzyknięcu paliwa do garów zaskakuje. Co to może być?...
Witam, Proszę o poradę w którym miejscu będzie nieszczelność jeżeli silnik jest mokry od paliwa w okolicach kolektora ssącego? Problem dot. scanii serii 4, 380 KM, 2003 r. Próbuje zlokalizować wyciek, ale bez skutku... Ciężko jest dojrzeć ze względu na osprzęt. Na początku podejrzewałem rurki od "powrotu", ale dokręciłem tzw. śruby holenderki na łączeniach...
Ciśnienie żądane i rzeczywiste muszą się w miarę pokrywać ,to musisz sprawdzić podczas testu drogowego, w zakresie obrotów , w których auto nie ciągnie. Moja też w deszcz szajby dostaje , mokry icek i para w powietrzu;). Warto też do kolektora ssącego luknąć, bo czasmi smołą na amen zabity.
Witam, jak w temacie, pacjent Mitsubishi 1.8 GDI. Auto zalewa na 1 i 2 cylindrze, kopci na biało, lecz to z powodu nie spalonego paliwa. Kolektor ssący cały czarny i mokry, przepustnica również raka była, lecz została wyczyszczona. Auto na wolnych obrotach potrafi chodzić, lecz po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów auto przestaje chodzić na wszystkie gary...
Cewka założona obecnie od skody Favorit pomiar wykazał 1.8 ohm. Kondensator jest oryginalny - brak danych Rycho T Widziałem na znanym portalu ten obrotomierz, nie posiada on funkcji która jest mi potrzebna, mianowicie utrzymania stałych obrotów przy zwiększającym się obciążeniu. Nowe jednostki mają tą funkcję fabrycznie. Mój silnik został wyprodukowany...
wyciek jest prawdopodobnie z elektrozaworu na pompie (tylko on jest mokry) a szarpanie chyba powstało przez to że wyleciał czujnik cisnienia z kolektora ssącego (chyba doładowani) - ale nie sprawdziłem jeszcze czy to przez ten czujnik bo mechanik nie założył jeszcze pokrywy zaworów.
Witam,posiadam Model E36 316,udałem sie na regulacje gazu,gazownik stwierdził ze regulacji nie bedzie bo niema odczytu z sondy,paliła wcześniej około 19 litów,teraz gdy ta sonda zdechła wychodzi na to że przy 20 litrach gazu robie tylko 60 km.Ostnio zakładałem emulator wtrysków i zaobserwoałem iż górny kolektor ssący jest cały mokry z benzyny.Jeśli...
Niestety rurka to nie jest wychodzi na to że to wypalone zawory .Jak odkręciłem początek kolektora ssącego i zaświeciłem do środka koło szustego garu widać trochę zgorzeli i tak jakby mokro było .Decyzja pada za tydzień zciągamy głowicę i do remontu.
Silnik jako silnik nie jest zły, tylko oprzyrządowanie do dupy. Mam złe zdanie na ich temat. Niby łańcuch, a po 95tyś plastiki ze ślizgów były już w misce, a wyszło bo ciekło na uszczelnieniu wału. Alternator już robiony, komputery silnika pierdzielą się na potęgę. Kolektory ssące - zaworki odmy - porażka. Turbiny pękają, a teraz przy 105 tyś zaczyna...
Inwestycja sprawny korek ze sprawnym zaworkiem . Postaw samochód przednią osią 25-30 wyżej niż tylną (nagrzewnica ze względu na sposób montażu)powinna odpowietrzyć się nawet grawitacyjnie.Zagrzej silnik do kilkakrotnego włączenia się wentylatora,wyłącz silnik pozwól ostygnąć (nie ruszając korka),po ostygnięciu uzupełnij ew. brak.Z "cienkiego"przewodu...
Po pierwsze ciśnienie paliwa, ma być 3,5 bara, po drugie masy przykręcone do kolektora ssącego, po trzecie sprawdź, czy nie zacina się klapa pomiarowa przepływomierza
Może zalać świece płynem za sprawą tych podkładek w kolektorze ssącym o których pisałem wcześniej. Szpilki mocujące głowicę cału czas są w płynie ( bo to silnik na tulejach mokrych!)
Chciałem wymienić kolektor ssący i ujrzałem taki oto widok https://obrazki.elektroda.pl/2920369100_... Mamy tu częściowo czyste grzybki zaworów; jeden wlot suchy, drugi "mokry". Czy to oznaki nieszczelności i co za tym idzie problemy z odpalaniem nawet ciepłego?
Posiedziałem wczoraj przy glebogryzarce i zaobserwowałem że ona jednak nie ma za mało paliwa, a za dużo. Jest zalewana. Filtr powietrza (gąbkowy) jest mokry od PB. Jak dodam gaz na max to silnik się dusi i gaśnie. Nawet jak psikne plakiem w kolektor ssący to silnik przygasa. Glebogryzarka nie ma mocy. Może zbieg okoliczności i trzeba ją podregulować,...
Witam radził bym zrobić badanie ciśnienia na cylindrach na sucho i na mokro bo z tego co piszesz to wydaje się że w twoim aucie słabe pierścionki lub nieszczelne zawory.
Witam. No i mam problem z tym Escortem. Rozrząd jest złożony głowica też auto odpala. Na wysokich obrotach silnik pracuje dobrze a na wolnych tak jakby nie chodził na jeden cylinder. Ale co jeszcze... z rury wydechowej kopci się białym gęstym dymem który szybko wyparowuje. Podejrzewam ze powodem tego jest niedopalona mieszanka w cylindrach gdyż po wyjęciu...
spoon Bardzo dobra teoria ale nie w tym modelu on ma cewkę ( podzespół który nie idzie od cewki do kopułki i na świece przewodami tylko odrazu kostkę podpinamy do cewki a cewkę całą przykręcamy do pokrywy bezpośrednio fajki od niej na świece i iskra idzie na świece ) nie ma tam oleju wilgoci. uwaga trafna z uszczelką przy kolektorze ssącym ale zostało...
(at)Ricoh_220 Nie wiem jakiego masz BRC-ka ale właśnie dlatego napisałem że "większość" a nie "wszystkie" instalacji idzie odpalić awaryjnie na samym gazie, sam raz miałem przypadek że sekwencja AKME nie miała takiej możliwości. Co do tematu, objawy wyglądają na zalewanie się silnika, nie wiem czy EGR by miał coś z tym wspólnego, warto by zobaczyć...
Jak strzela na sekwencji to czas do gazownika się udać. Mój typ jest taki że wtryskiwacze/wtryskiwacz nie zamyka się całkowicie szczelnie i powoli gaz z parownika ulatuje do kolektora. Potem przy rozruchu skład mieszanki niewłaściwy i efektem jest bum. Drugi powód to zawory (nieszczelne, może brak luzów, ale nie wiem czy w twoim silniku są regulowane...
Witam, w Moim seicento 1.1 MPI uszkodziłem blok silnika ( urwane ucho do łapy) Mam możliwość kupna silnika sprawdzonego w dobrej cenie ale SPI. Czy ktoś się orientuje czy mogę przełożyć blok i głowice od SPI a kolektor ssący wraz z wtryskami od MPI ??? Czy skrzynie pasują zamiennie?? Moja skrzynia ma tzw mokre połosie. Z góry dziękuje za pomoc.
Witam, mam od wczoraj problem z moim małym busikiem. Tak po prostu stracił siłę i słychać tak jak by działał na 3 a nie 4 cylindry, z tym że podkreślam tylko tak słychać, a słychać jak bym jechał traktorem, a na wolnych obrotach szarpie całym samochodem. Posprawdzałem cewki zapłonowe, i wszystkie są dobre, świece suche. Kolektor wydechowy jest ok, nie...
Witam, posiadam piłarkę nac sps 01-45. Nabyłem ją od dziadka, była uszkodzona, wymieniłem co trzeba, do grudnia chodziła wyśmienicie. Nagle z dnia na dzień (dzień przedtem było wszystko w porządku) zaczęła wariować. Ścinałem drzewo w lesie na opał, pierwszym problemem jaki się pojawił było delikatne wolne spadanie z wysokich obrotów po dodaniu gazu...
Czy przed zdarzeniem kosa pracowała poprawnie, w jakich warunkach, czy zjawisko wystąpiło nagle czy po czasie? To pierwsze uruchomienie w tym sezonie (kosa po zimie)? Opisz dokładniej. Mieszanka paliwa właściwa (paliwo świeże)? Zbiornik paliwa czysty? Filtr powietrza czysty? Filtr paliwa dobry? Odpowietrznik drożny? Świeca sprawna (jaki ma kolor po...
dzieki za pomoc pozdrawiam.mam jeszcze jeden problem dotyczy tego samego silnika jak go odpale rano nie chodzi na wszystkie gary ale po chwili zaczyna zaskakiwac a jak zejdzie z ssania zaczyna falowac przelacze.na lpg chodzi rowno.zmienilem swiece przeplywke krokowke zdiolem kolektor ssacy sugierojac sie tym ze ktorys wtrysk ma defekt ale zauwazylem...
(at)żyleta67 Mówiąc o przegrzanej parze przypomniał mi się filmik z YT [url=https://www.youtube.com/watch?v=dAk... na którym facet podaje gorącą parę (chyba z myjki parowej) bezpośrednio do filtra i do sprężarki. Dzień był dość chłodny i facet był bardzo zdziwiony faktem iż kiedy silnik działa bez podawania pary z wydechu leci biały dym, a...
Witam ponownie Po 2ch dniach (od odebrania od mechanika) eksploatacji autka w końcu jestem z niego zadowolony. W końcu chodzi jak powinien, na wolnych obrotach go w ogóle nie słychać i nie czuć przede wszystkim (nie trzęsie itp.) Wydaje mi się, hmm raczej na pewno posiada w końcu jakieś przyśpieszenie. Nie dławi się, nie przerywa i jak depnę to po prostu...
Kiedyś dawno temu tym traktorem był prostowany drut stalowy zbrojeniowy, w czasach kiedy nie było innego trzeba było brać taki jaki był, a drut był na zwojach i ciężko go było rozwinąć więc wypalano go w ognisku i rozciągano szarpiąc od tego poszedł z czasem wałek atakujący w skrzyni wraz ze sprzęgłem łupkowym coś porobiło się też ze sprzęgłem bo po...
Witam was. Gdy odpalam silnik jak jest zimny normalnie wchodzi na obroty ssania i pracuje równiutko, gdy się zagrzeje na wolnych praca jest nie równa i silnik gubi zapłony Siedząc w aucie czuć że silnik pracuje nie równo a stojąc przy wydechu słychać jak przerywa (wypadają zapłony). W czasie jazdy zaraz po odpaleniu silnik jedzie w miarę normalnie,...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
mokry kolektor wydechowy mokry kolektor ssący mercedes kolektor ssać
tokarka frezarka pioneer impedancja kupić tranzystory 2sc2166
Kod błędu S1:228 w wózkach widłowych Linde - przyczyny i diagnostyka Schemat podłączenia przejściówki przepustnicy Iveco Daily 30