Też na forum. 0,3/0,5.
Głowica 92 Nm (gwinty i łby zwilżone olejem). http://obrazki.elektroda.pl/8814520500_1... Korbowody 51 Nm (olej jak wyżej). Luz zaworów 0,22mm.
Głowica 65 Nm+90St+90st+90, korba 25Nm+60st nadmieniam producent zaleca wymianę śrub głowicy i korbowodów
Jaki masz kod silnika? Dla D15B1 30 i 68 Nm. Też Tarnów a właściwie okolica Znalazłem Twojego wcześniejszego posta. jeśli 75 kW mocy to masz silnik 1.5i 16V - D15B7 Głowica cylindra Etap 1 30(Nm) Etap 2 65(Nm) Tyle, że te silniki chodziły od 94 do 95 chyba
Z głowicami na tusze LC985 możesz walczyć tygodniami i efekt będzie mizerny. Ja osobiście już sobie odpuściłem temat, gdyż tusze dostępne na rynku "ubijają" te głowice. Przychodzi moment w którym brakuje kilku kratek, póżniej pionowych kolumn, aż zostaję 3-4 kropki. Wg mojego doświadczenia, szkoda czasu na ratowanie tej głowicy, bo temat wróci, bądź...
Rolki napinające 20Nm, rolka prowadząca 50Nm, śrubę na wale 90Nm +90* Wałek rozrządu nakrętki - pierwszy etap 6nm, drugi etap dokręcić o 90* Łożyska główne na wale - 65nm Pokrywy korbowodów - pierwszy etap 30nm, drugi etap dokręcić o 120* Głowica - pierwszy etap 40nm, drugi etap 60nm, trzeci etap dokręcić o 90*, czwarty etap dokręcić o 90* (w określonej...
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
Rozumiem, że moja głowica jest aluminiowa a świeca jest z płaskim gniazdem (uszczelką)? Dobrze rozumiesz także 30Nm wystarczy. Pozdrawiam
Patrząc na całokształt, raczej pożegnaj się już z jakimikolwiek danymi z tego dysku. Czemu? Talerze nietknięte, przynajmniej od góry, jedyne co to przenieść głowice od dawcy. Bo to nie jest takie proste. Żeby dysk w ogóle wystartował potrzebna jest przynajmniej sprawna elektroniką, głowice i obszar SA. U Ciebie każdy z tych elementów może być uszkodzony....
Perkins D390 momenty dokręcania GŁOWICA 1/2"-20 UNF 130-135 Nm KORBOWÓD nakrętka M12x1,25 93-103 Nm GŁÓWNE śruba M16x1,5 190-200 Nm KOŁO ZAMACHOWE śruba m12x1,25 100-110 Nm KOŁO PASOWE śruba M22x1,5 380-410 Nm
W jaki sposób dokręcić, dokręcać głowicę silnika 1.4 TSI Cavd Jakie wartości momentu dokręcenia? Jakie informacje jeszcze będą potrzebne? Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję za pytanie dotyczące procedury dokręcania głowicy w silniku 1.4 TSI o kodzie CAVD. Dokręcanie głowicy jest kluczowym etapem w procesie montażu silnika i wymaga precyzyjnego...
Witam , jakiś czas temu stałem się posiadaczem odtwarzacza VHS telefunken a980 , jednak nie jestem wprawiony w obsłudze takich urządzeń. Nie udało mi się podłączyć na ten moment telewizora, ale liczę na waszą pomoc. Mimo tego z tym odtwarzaczem jest coś nie tak, gdy wkładam kasetę i włączam odtwarzanie mechanizm wyciąga i przykłada taśmę głowica się...
Głowica to koszt 30 zł, nie widze sensu robienia samodzielnie wstawki gwintowanej pod świece. Swiece z długim gwintem są. Od strony sprzęgła idzie najpierw łożysko póżniej symering i znowu łożysko. Łożyska 6204 C3 ewentualnie C2 ale nie pochodzą długo. Przerwa na przerywaczu 3mm według instrukcji daje mizerne rezultaty, ustaw 0.5mm jest lepszy moment...
Silnik możesz od razu wywalić. Jest za wielki i za ciężki i ma za słabe chłodzenie. Nie nadaje się do modelu latającego. Tak na oko jest od jakiejś kosy albo piły. W Śmigłowcu musisz walczyć o każdy gram. Nawet śrubki ciut za grube potrafią mieć znaczący wpływ na finalne osiągi. Silnik do modeli lotniczych, o mocy ok. 1,7 KM, waży... pół kilo. Odnieść...
Dla silnika Renault 1.5 dCi (kod silnika, np. K9K 732), momenty dokręcania wałka rozrządu i głowicy przedstawiają się następująco, na podstawie dostępnych danych serwisowych: Wałek rozrządu: Śruba koła wałka rozrządu: 30 Nm + kąt 86° ± 6°. Zaleca się stosowanie nowych śrub, ponieważ mogą być typu TTY (rozciągane plastycznie). Łożyska/obudowa wałka rozrządu:...
Łożysko główne 1 etap 95Nm 2 etap 180-200Nm, korby 1 etap 60Nm 2 etap 110-120Nm koło zamachowe 110-120Nm koło pasowe wału korbowego 210-250Nm wtryskiwacz 28-30Nm koło zębate pompy wtryskowej 50Nm pompa wtryskowa 50-60Nm
Korbowód 30 Nm + 90° Głowica 40 Nm + 90° + 90° Wałek 20 Nm
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
http://obrazki.elektroda.pl/4563523700_1... 1 - 30 Nm 2 - 60 Nm 3 - od105 do 115 Nm
Głowica: http://obrazki.elektroda.pl/1093323700_1... 1 etap - 25Nm 2 etap - 60° 3 etap - 60° 4 etap - 60° Wałek rozrządu: koło zębate - 50Nm=60° panewki - 8Nm pokrywa zaworów - 8Nm Panewki główne i korbowodowe też?
Najpierw 30Nm -> 60Nm-> dociagniecie 90 stopni i na koncu znowu dociagniecie 90 stopni. http://obrazki.elektroda.pl/9619248400_1...
Witam szukam momentów dokręcania srub silnika wał ,korbowody, głowica itp. oraz schematu rozrządu kia carens 2014 rok 1,7crdi moze ktos z szanownych kolegów posiada proszę o pomoc.
1----75 f/lbs (101 Nm) 2----110f/lbs(149 Nm) 3----poczekać 5 minut i jeszcze raz 110f/lbs(149 NM) 3---- dokręcić o 60 stopni kątowych.
Głowica 45Nm+90deg+90deg+90deg, wałki 20Nm.
https://obrazki.elektroda.pl/4168190800_... Na wstępie znajduje się „tło historyczne” przybliżające przyczyny powstania projektu, jeżeli ktoś jest zainteresowany jedynie kwestiami technicznymi proszę przejść od razu do części poświęconej skróconemu opisowi konstrukcji sprzętowej. Jak to się zaczęło Odkąd sięgam pamięcią,...
Głowica: 1- 5Nm 2- 30Nm 3- 150 stopni +- 3st. 4- 150 stopni +- 3st. Szpilki nowe, jeśli dokręcisz tak na starych, to na pewno zerwiesz! To samo z korbowodami!!! Korbowody: 1- 25Nm 2- 55 stopni +-6st. Jak nie chcesz kupować nowych to kręć na własne wyczucie i odpowiedzialność.
Dane dla MP2/MP3, ale ten sam silnik V6 Głowica - 4 śruby na krzyż 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90 stopni 6. 90 stopni Korbowód 110 Nm + 90 stopni Oś dźwigni zaworów 60 Nm + 90 stopni Wtryskiwacz 50 Nm Zawory 0,40 i 0,60 mm
Silnik G4CP.
https://obrazki.elektroda.pl/1295799400_... Na starcie chciałbym podziękować wszystkim, którzy we mnie nie wierzyli - w was moja siła! :D Spis treści: 1. Wstęp 2. Założenia 3. Mechanika ruchu 4. Dlaczego nie CoreXY? 5. Ostateczny kształt "krzyża" 6. Toolchange - system zmiennych narzędzi 7. Parking głowic 8. Oś Z 9. Stół 10. System...
Polecam http://at.aixam-mega-sav.com/Data/Gamme/... Pozdrawiam
wg instrukcji napraw 140-150 Nm
https://obrazki.elektroda.pl/3673528800_...
https://obrazki.elektroda.pl/8800260700_... Witajcie, dziś kolejna krótka prezentacja wnętrza sprzętu z elektrośmieci wraz z rozważaniami co ze środka można wykorzystać do DIY. Tym razem padło na odtwarzacz DVD z zestawu kina domowego, który niestety trafił do mnie całkiem zdekompletowany i najprawdopodobniej uszkodzony. Bez pilota...
1 etap 15±2 Nm, 2 etap 93°±2°, 3 etap 123°±2°
Witam Prosiłbym o rozpiskę momentu dokręcenia głowicy i wtrysków ponieważ z uszczelką dostałem niekompletne dane. Jest to samochód Reno Premium 420 dci. Głowica posiada 38 śrub, 24 śruby o średnicy 14 mm i 14 śrub o średnicy 20mm. Prosze o pomoc. Z góry dzięki
Podstawowy prototyp Anadol STC-16 został opracowany w 1972 r. przez Eralpa Noyana i był produkowany dopiero w latach 1973–1975. W ten sposób po samochodzie Devrim, który powstał w 1961 r., STC-16 był pierwszym zaprojektowanym i wyprodukowanym w Turcji oraz pierwszym tureckim autem sportowym. https://obrazki.elektroda.pl/3624458100_...
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Gaśnięcie po nagrzaniu, to objaw zacierania silnika. Ten jest dwusuwowy czy czterosuwowy? Po nagrzaniu może też się psuć układ zapłonowy. Szczególnie podatne będą wynalazki z elektroniką. Kondensator zapłonowy też może być podatny na wysoką temperaturę. Słabnie izolacja w kondensatorze, słabnie izolacja kabla WN i fajki. Musisz zaobserwować czy po zatrzymaniu...
Dla silników - K4J, i 730 lub 732 – K4M, i 760 lub 761 http://obrazki.elektroda.pl/4768610400_1...
Zgadza się. Napięcie pojawia się w zależności od pasma Dodano po 3 A może c11 ma przerwę? I nie przenosi sygnału? Dodano po 6 Wymieniłem c20 bo akurat znalazłem w swoich zasobach ale nie pomogło, następnie zawarłem na moment c11 i zaczął działać. Muszę trochę potestować i sprawdzić czy problem powróci. Niestety 3.3p nie mam u siebie
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Dane dla twojego silnika: http://obrazki.elektroda.net/7_123825279...
Hej, Mam taką sytuację: Zabudowa kaloryfera blokuje możliwość zamontowania normalnej głowicy termostatycznej. Na ten moment używam zwykłej zakrętki... Czy da się w prosty sposób 'przedłużyć' zawór (np. dokręcając jakiś element przedłużający), żeby nieco dalej przykręcić normalną głowicę termostatyczną? W polskim internecie pełno jest adapterów kątowych,...
krok 1 - 20Nm krok 2 - 260 stopni
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
Głowica, 200 Nm podziel na pięć etapów. Następnie kąt 90 stopni, odczekaj aż szpilki zrównają się temperaturą z silnikiem i dodaj drugie 90 stopni. Wspornik dźwigienek zaworowych - 60 Nm plus 90 stopni Koło zamachowe - 210 Nm plus 90 stopni. Oczywiście wszystko spokojnie i po trochę po przekątnych. :) Miska w zależności od stopów lub rodzaju tworzywa....
Tu sobie poszukaj ;-))) http://www.kia-hotline.com/Main/Viewer/i...
silnik jest leżący (at)ElektrodaBot podaj linki do zakupu! Szybka odpowiedź Dla Peugeot Kisbee 2T 2013 z silnikiem leżącym (AC) najpewniej kupisz gotowe kity „Sport 70 cc” w poniższych, sprawdzonych polskich sklepach. Wszystkie pozycje są fizycznie dostępne w chwili pisania odpowiedzi (08 / 05 / 2025); podaję bezpośrednie, krótkie linki oraz numer...
witam. potrzebna jest mi wiedza na temat sposobu i siły z jaką dokręc ana jest głowica w silniku koparki Yanmar B15 rok prod. 1995. silnik diesla ,3 cylindry. za wszelkie informacje z góry dziękuję.
Przepraszam za długi czas oczekiwania. Moment z którym powinieneś odkręcić śruby to 16Nm. Rob to na krzyż i stopniowo (proponuję 3 etapy 10Nm, 13Nm, 16Nm)
głowica moment moment dokręcić głowica perkins głowica moment
ustawieni krańcówek klima ogniwami peltiera panasonic świecić czerwona dioda
adapter przejsciowy gniazdko zarowka luźny napinacz rozrząd
Bęben w pralce nie obraca się - przyczyny i rozwiązania Kolory kabli UVW – normy PN-EN 60445, GB/T 2681, NEC, oznaczenia faz w Polsce, Chinach, USA