Łożysk nie dokręca się kluczem udarowym. To niestety jej niszczy. Sam moment dokręcenia w jakimkolwiek samochodzie półosi nie ma dużego znaczenia. Byle nie było za niskiej wartości bo się poluzuje.... A większości samochodów te wartości oscylują wokół 220 320Nm.
Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
Przedni wał napędowy do obudowy łożyska koła (Śruba sześciokątna) Wymienić śrubę Etap 1 200 (Nm) Etap 2 180 (°)
Tak strzelaja nienasmarowane, suche sruby, dlatego krecisz o kąt nie na NM. Trzeba dac krople na podkladke i kilka na gwint. Powinno byc to opisane na instrukcji dolaczonej do nowej uszczelki.
Nie obraz się ale zbytnio nie wiesz co robisz, nie rozumiesz tego co ktoś ci mówi lub ktoś ci źle tłumaczy. Dokręcenie pompowtryskiwaczy nie ma nic do tego błędu. Siła i kąt z jakim mają być dokręcone nie mają nic do ich regulacji. Wedle dokumentacji pompowtryskiwacze dokręca się momentem 12Nm a potem jeszcze dokręcasz o kąt 270 stopni. Moim zdaniem...
Dodam: 1. Śruba panewek głównych: - Po demontażu wymienić - Do pomiaru luzu poprzecznego dokręcić momentem 65 Nm, jednak nie obracać dalej. - 65 Nm + 90° 2. Śruba korbowodowa - Po demontażu wymienić - Naoliwić gwint i powierzchnię przylegania. - Do pomiaru luzu poprzecznego użyć starej śruby. - 30 Nm + 90°
Serwis Manual podaje, że wg. "rus.PDF" - wszystkie 13 śrub dokręca się momentem 10 Nm : Затянm... винты крышкl... головl... блока цилинk...
Czy do CFGC 2.0 CRTDI będą te same procedury 8Nm i 270stopni?
8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby .
Podpory wału 65Nm+90°, korbowody 30Nm+90°.
Podaj kod silnika.
Najpierw dokręcasz 2Nm , potem 8Nm , potem dokręcasz jeszcze 270 stopni - dotyczy dokręcenia jarzma wtryskiwacza . Niestety nie znam siły dokręcania dla cewki .
https://obrazki.elektroda.pl/6218363200_... Termostat jest widocznie w plastikowej obudowie, którą zdjąłeś razem z podświetlanym pokrętłem. To co zaznaczyłem na czerwono, to bezpiecznik termiczny i wygląda na to, że jest uszkodzony, skoro po zwarciu pinów żelazko grzeje. Natomiast światełko będzie mrugać, aż stopa żelazka osiągnie...
50 Nm + 45°
Według autodaty, jarzmo wtryskiwacza 8Nm+180 topni, a kolektora nie znalazłem.
1-40 NM 2-60 NM 3-90 stopni 4-90 stopni
Guzikami przy liczniku nie zrobisz, tylko diagnoskop Jedź do kogoś, toć to moment roboty.
https://obrazki.elektroda.pl/5377598800_... https://obrazki.elektroda.pl/3419138200_...
To jaki to ma być moment ?
Czy podczas nieudanych prób uruchomienia silnika zapala się i gaśnie na moment kontrolka świec żarowych ?
1047592 100Nm.
Innych danych nie znajdziesz ,zawsze kręcisz na poczatku na moment a potem o kąt.Nie ma tak że znamy moment na gotowo.
Nigdy nie dawałem kleju i nikt jeszcze skrzyni nie zgubił. Klei się raczej miejsca gdzie coś się kręci i może wystąpić moment luzujący śrubę.
https://obrazki.elektroda.pl/2700832500_...
Nowa śruba 70Nm+90stopni
Witam. Wymieniam pompę hamulcową i chcę się dowiedzieć, jaki jest moment dokręcania śrub? Chodzi przede wszystkim o nakrętki na śruby mocujące, którymi dokręcamy pompę do serwa. Zbyt duża siła dokręcenia, może spowodować rozszczelnienie serwa. Według instrukcji Haynes, powinno to być 50 Nm. Gdzieś indziej spotkałem się z opinią, że 23 Nm (na filmie...
Pompki 12Nm i 270° dzwignie 20Nm i 90°, śruby powinny być nowe. Później regulujesz, na maksymalnym wciśnięciu pompki dokrecasz śrubę regulacyjna do oporu i odkrecasz o 180°, kontrujesz nakrętkę siła 30Nm
Pewnie brudne elektrody w zbiorniczku. Pozmiziaj je jakimś śrubokretem, żeby łądnie przewodziły.
po rozgrzaniu, odpali tylko z płaka. No, idealny moment na diagnozę.
[url=https://turbodiesel.hswg.pl/montaz-...
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/1547599200_1...
Koło zamachowe (wymienić śruby) - 60 Nm + 90° (Nm) W zał. wszystkie dane regulacyjne dla sinika AVG w VOLKSWAGEN Sharan 1.9 TDi od 1999 do 2000 r.
Witam. A uszczelniacze zaworowe? Jak stoi przez noc to te kilka kropel oliwy spłynie. Nie zawsze ten dym czuć olejem - jak go mało w dodatku. Ale lejący wtrysk i padnięte świece dają podobny efekt tylko że on trwa ciut dłużej niż "moment" Pozdrawiam.
Z tego co mi się udało znaleźć maksymalny moment obrotowy w tym silniku jest dostępny od 1750 do 2500 obr./min. Jest to beznadziejnie wąski zakres. Dla porównania silnik 1.9 TDI 150 KM (ARL) ma maksymalny moment dostępny w zakresie 1900-4300 obr./min. W obu silnikach wynosi on 320Nm. Czemu w silniku BPW zakres jest taki wąski? Co zrobić, aby przebieg...
Kolo zamachowe 60nm i 90 stopni Docisk sprzęgła albo 13 nm jak sruby 6mm albo 20nm jeżeli sruba ma 7mm średnicy
Witam!!! mam Passata 1,9 tdi 90ps i mam ten sam problem. Na warsztacie wymienił mi przepływomierz i twierdził że to przyczynna ale nie. Prawdopodobnie to turbina wymaga regeneracji. Pozdrawiam wszystko zależy jaką masz turbinę, w 90 % turbina nie wymaga regeneracji a jedynie demontażu i przeczyszczenia pierścienia i kierownic zmiennej geometrii łopatek...
Mam takie dane.
Stopy główne: 1. 30Nm 2. 65Nm Śruby także muszą być nowe.
Wysłane , sprawdź. Dodano po 29 Żeby nie było że na pusto. Głowica Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 60 (Nm) Etap 3 90 (°) Etap 4 90 (°) Pokrywa łożyska stopy korbowodu Etap 1 30 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska Etap 1 65 (Nm) Etap 2 90 (°)
Gdyby było inaczej silniki z turbo paliłyby więcej od wolnossących przy tej samej pojemności. I tak jest tylko cip...aci użytkownicy TDI jeżdżą na wolnym powietrzu , jak przyciśniesz w 1,9 TDI to w 8 l/100km trudno się zmieścić. SDI dużo mniej pali w porównaniu do TDI tej samej mocy. Moment w TDI jest na siłę spłaszczany, naturalny przebieg możesz...
Wyregulować moment wtrysku.
A może istotny jest moment dokręcania świec ?
Rozumiem, że błędnie zadałem pytanie? Czy może napisałem nie w tym dziale? edit Czy może chodzi o brak jakże ważnego słowa "moment"
Passat AFN 110 to poma, a ARL pompowtryski zupełnie inne silniki to co tu pisać inny moment obrotowy skrzynia biegów.
15 Nm
tak zrobiłem - podgiąłem blaszke w oprawce i założyłem nową żarówkę. żadnych smarów/wazelin na razie nie dawałem. ... na ten moment działa wszystko jak należy.
nie, w benzynie jest dużo ciężej o bezpiecznego moda albo moda na odległość, tak jak w tdi. chwila moment i motor zastukany na amen :)
Po wymianie rozrządu nie został prawidlowo ustawiony moment wtrysku.
Zaciśnij na moment przewód powrotny i zobacz czy ciśnienei wzrośnie.
Witam, z jakim momentem dokręcić dwumasę oraz docisk sprzęgła w Audi A6C6 3.0 tdi ASB
Podniesienie mocy w tym silniku to nie problem , bardziej bym się martwił o skrzynię - jak długo wytrzyma , tym bardziej że multitroniki nie są mocnymi skrzyniami. Podniesiesz moc ale też moment i przez to możesz przyśpieszyć jej koniec. Gdybyś miał tiptronika to inna sprawa , bez problemu.
Uszkodzone koło opóźnia moment wtrysku.
witam jak w temacie może ktoś się orientuje jaki powienien być moment dokręcania piasty na osi przedniej i tylnej? silnik 2.0 Tdi BKD rozmiar tarczy hamulcowej przód 288mm rok produkcji 2006 Pozdrawiam
Może sie przyda: 1196819
Mozna i wyżej podnosić moc. U kumpla w A3 2.0TDi 140 km, po zrobieniu dolotu + przelotowy wydech z nierdzewki ( filtr DAP o ile tam był to został wyłączony i wywalony ) + średniej wielkosci intercooler na przód i soft pisany pod auto. Wyszło 203 koni ( konieczna zmiana sprzęgła bo stare kompletnie już nie dawało rady - moment grubo ponad 400 NM )
Producent przewidział i tarczę sprzegła. Zobacz to część możliwości. Te silniki są naprwdę trwałe i niezawodne. Do tegomają wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach. To typowy slnik przemysłowy. TDI tego nie ma. http://obrazki.elektroda.pl/4468920000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8719363700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5881959800_1...
Korby 30 Nm + 90°. Wał 30 Nm. W obu przypadkach zalecane nowe śruby.
wedlug moich danych 98-100 Nm
A śruba koła zębatego do wałku rozrządu
Rozrząd ustaw tak jak powinien być i ustaw moment wtrysku.
Jakbyś rzeczywiście poczytał na forach to doczytałbyś się że najczęstszą przyczyną jest częstotliwość regeneracji filtra DPF. Podjedź do kogoś na diagnostykę, kto Ci rzetelnie sprawdzi DPF (rzetelnie to znaczy nie tylko błędy ale i parametry w blokach pomiarowych), bo tu nie ma co zgadywać. Nie wiem, co by miała mieć do tego pompa tandemowa.
Sam wymieniałeś więc sam sobie zepsułeś. Ustaw moment wtrysku.
Wielkie dzięki. Tylko że ja chce mój sterownik uratować. I dlatego potrzebuje jeszcze zawartość eproma. To znaczy spróbuje flash podmienić już mam w podstawki, tak że moment wymiana.
Witam Czy mógłby mi ktoś powiedzieć momenty dokręcania śrub głowicy i panewek głównych i korbowodowych VW Crafter 2006 2.5 tdi BJM 163km. Pozdrawiam
Doprecyzujcie proszę, bo chyba mam dwie różne informacje. Regulacja podciśnieniem geometrii przez jego podanie do gruszki rozkręca czy gasi turbo? Będę w weekend sprawdzał podciśnienia. Na ten moment widzę luz na słynnym króćcu vakum.
proponuję Vag i odczyt błędów immo
Jeżeli stało się to po wymianie pompy wtryskowej, to może być kwestia ustawienia zapłonu, miałem taki przypadek w pasacie z 2000r 2.5 tdi, tylko że mi wywalało błąd ( niestabilny moment silnika), ja sprawdziłbym kwestie zapłonu
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
Ciśnienie doładowania do sprawdzenia. Moment wtrysku też.
Passat B5 1.9 TDI 130 KM wolniej przyspiesza. Przy równym wciskaniu gazu przez moment nic się nie dzieje, dopiero po chwili dostaje odpowiedniej mocy. Jeszcze z miesiąc temu przy wciskaniu gazu praktycznie równo przyspieszał. Zaznaczę, że nie wciskam gazu dynamicznie do samej podłogi. Może ktoś coś podpowie? Z góry dziękuję.
Przestawiony moment wtrysku
Silnik 2,0 D4D ma na pewno trzy pierścienie na tłok. http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2004_TO... Co do pobierania oleju to ja mam takie auto z 2004 roku i nie zauważyłem żeby był z tym jakiś problem ( na liczniku 217 tyś).Jest to już czwarty samochód z tym silnikiem jaki posiadam i nigdy nie było z tym problemu.Silniki...
Świeca żarowa tzw. ołówkowa, przystosowana do nagrzewania wtórnego; długość całkowita 97mm; zbieżność stożka:63°; długość elektrody/el. grzewczego (chyba) 30mm; gwint 10X1; moment dokręcenia 15Nm; napięcie 11V. To chyba wszystko. Podam Ci jeszcze przykład: BERU 0100226482.
tez takie mam obawy,ale zeby nawet na moment nie zaskoczył????
Witam, potrzebuję momenty dokręcania 2.0 TDI Crafter 2018. Z góry dziękuję za pomoc. AI: Dla jakiej części lub komponentu potrzebujesz momentu dokręcania? Głowicy
No 20mA to wzorowy pobór. Musisz trafić moment :/ współczuję sytuacji, bo nigdy nie wiesz kiedy nie odpalisz
spokojnie będę spał Ja na twoim miejscu nie byłbym taki spokojny. Odpowiedz na pytanie kol. Sztomela w jakim trybie sa te logi, być może musisz skorygować moment wtrysku.
Nie wiem jak czujnik sprzęgła ale na pewno czujnik na hamulcu jak jest w pozycji wciśniętego hamulca to redukuje bardzo znacznie moment obrotowy silnika.
Zamawiam uszczelniacze i wymieniam, potem filtr paliwa profilaktycznie i zobaczymy co i jak. Wie ktoś jaki jest moment dokrecania tych srub pompowtrysku?
W tym przypadku ma być jak wspomniał kolega (at)carrot 180°. Natomiast nakrętka kontrująca wg. instrukcji, powinna być dokręcona momentem 30Nm.
Witam. Passat B5 1,9 tdi .Podczas jazdy coś szarpło i momentalnie stracił moc. A po dodaniu gazu zapala się kontrolka oleju.Na wolnych obrotach gasnie. Co może być przyczyną????
jaki powinien być moment dokręcania śrub w nastawniku?
a jaki moment zastosować przy starych śrubach ? taki sam ? wiem że śruby głowicy trzeba nowe, widziałem co się dzieje gdy ktoś zostawia stare właśnie na tym audi 3.0 tdi
Ok. będę walczył sam w sobotę. Narzędzia i części zakupione. Mam tylko jedno pytanie, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi. Czy przed nakręceniem nakrętki rolki prowadzącej i napinacza należy smarować szpilkę niebieskim klejem czy wystarczy odpowiedni moment?
Witam serdecznie. VAG i adres 17. Za moment będzie jasne. Pozdrawiam.
Źle ustawiony moment wtrysku. To jest rzędowa 5.
Celem jest zmniejszenie obrotów, na ten moment przy 120km/h mam ich 3tyś, a chciałbym chociaż z 2/2.5tyś. albo i lepiej.
Wg Autodaty w tym roczniku tylko BKC lub BLS, momenty takie same: 1. 20 Nm + 90° 2. 12 Nm + 270° 3. 8 Nm + 90°
Skoro był VAG to moment wtrysku sprawdziliście. Jaki był?
C5 2.0 hdi jest całkiem niezłe i możesz regulować wysokość auta! audi a4/6 tdi
Jaki jest moment wtrysku w grupie 000 w nastawach podstawowych.
Czyli turbo ze zmienną geometrią. Sprawdź podciśnienia jak pisałem wcześniej, gruszkę czy szczelna. Jak będzie prawidłowo to turbo do czyszczenia/regeneracji bo pewnie sztanga regulacji została w pozycji spoczynkowej (dokładnie to blisko niej) lub nie chodzi w pełnym zakresie. PS Ten silnik teraz nie rozwija seryjnego momentu od 1800-2500 RPM. Dopiero...
Przykrec pierwsza i ostatnia podpore wału, tak aby wał byl w osi i nie uszkodzil czasem uszczelniaczy, pozniej kolejnosc dokrecania jest obojetna. Najlepiej przykrec wszystkie recznie do konca a pozniej dynamometr i kątomierz ;-) Moment dokrecania panewek wałka to 8NM+90stopni, przykrec sobie wszystkie ręką a pózniej tak jak glowice wedlug poniższego...
a kiedy gasnie w momencie jak puszczasz kluczyk??? bo jesli tak to kostka pod stacyjka
Do tego przyspieszanie- jak spory moment idzie w przednie koła to zaczyna wariować auto. Jeśli chodzi o to, podejrzewam, że kwestia jest gum na wachaczach. Załóż gumy od Rki chyba. Są pełne i zawias nie pracuje tak jak na zwykłych.
Zamiast tego opornika to może najpierw porządna diagnoza dlaczego nie zapala, może moment wtrysku.
Natomiast mój kolega, to wyśmiał i powiedział, że tyło moment daje kopa nie zależnie od obrotów a moc prędkość max. Kolega ma sporo racji, ale też nie do końca, natomiast no momentem auto się napędza bo to jest ta "siła" która go pcha a nie moc. Poza tym moc max to masz przy wysokich obrotach to z tego normalnie nie korzystasz. Przykładowo.... VAG...
Spoko ale lecieć chyba w trasie dałby radę 120 ciagle. teraz bardziej myśle o TDI bo taki mocniejszy TDI to pójdzie ponad 200 To nie chodzi o to, pałowanie silnika żeby jakieś maxy wyciskać jest bezsensu, tak samo jak czasy 0-100, ważny jest użyteczny zakres obrotów. TDI jest bez porównania bo masz spory moment obrotowy z dołu, a przy tym więcej mocy,...
Widzę że skorygowałeś odpowiedź i że u mnie jest wszystko ok. Zastanawia mnie tylko dlaczego auto przestało reagować na kolejną zmianę softu która miała jeszcze podnieść moment obrotowy. Tymczasem moment stoi w miejscu.
Witam. Koło kupione jedyne w Polsce prawdopodobnie 🙆mega ciężko dostać,a nowe 960 zł . Teraz pytanie ,uszkodziłem prawdopodobnie uszczelniacz ,a już było złożone wszystko i zaś na nowo robota bo ciek olej z łączenia na uszczelniaczu,jak przekręcić te śruby 10ątki? Najpierw te do około a na końcu te od spodu ? A te od spodu tylko delikatnie złapać?...
moment dokrecania moment dwumasowe moment znamionowy
laser wyrzynarka wieczny generator prądu rozbiórka skrzyni
akumulator macalister akumulator macalister
Sony STR-DB1080 – brak strojenia stacji FM/AM, typowe usterki, naprawa, kondensatory, głowica Alps ECOSTIM ultradźwięki – ciągły sygnał dźwiękowy, alarm, brak sprzężenia, diagnostyka