Etap 1 7Nm Etap 2 80° Pozdrawiam WIMM
Ustawianie rozrządu i momentu wtrysku paliwa przy Zetorze 3011 właśnie zakończyłem i mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami. Na forum pan Chrapek 3011 twierdził, że trzy kliny do góry i nawet na znaki nie trzeba patrzeć, no i tak zrobiłem. Okazało się to prawdą. Jednak pompa była przestawiona, miałem możliwość ustawienia pompy przekładając tryb o...
Sprawdzić ustawienie rozrządu. Ustawić moment wtrysku.
Ustaw moment wtrysku na czujnik zegarowy.
A jak wygląda zgranie rozrządu. Jaki jest moment wtrysku?
15N i 70stopno
I moment wtrysku ustawić. Przy lużnym pasku to raczej nie wyjdzie.Ale masz rację-rozrząd do ładu i kąt wtrysku w takiej kolejności.
Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
Dokręcasz 35Nm
Moment 9 Nm.
k a ten moment wtrysku można ustawić samemu jeśli tak to jak to zrobić?? Można samemu. Ustawia się to na znaki, więc jeśli pojmujesz o co chodzi to możesz spróbować. https://www.google.pl/search?q=c+4011+us...
Witam serdecznie mam problem posiadam Land Rovera z 1998r który się zalewa posiadam też interfejs diagnostyczny OBD2 ale nie posiadam programu do land rovera bo bym ustawił moment wtrysku czy jakoś tak bo on ma 5 niekiedy 6 a powinien mieć 2,3.
http://obrazki.elektroda.pl/5163651500_1... Mam nadzieje że o to Ci chodziło.
Gość pokasował powiedział że ustawiał rozrząd i pompę na jakiś zegar i że zamiast wartości 0,9 była 1,6 wiec ustawił prawidłową Z tego wynika żę on opóźniał moment wtrysku, aty masz za wczesny, chyba że zrobił odwrotnie co bardziej prawdopodobne. ale mówił że jak zmniejszy na 50 to znów będę miał problemy z odpalaniem zimnego silnika. Bzdura. Moim...
Rubryka nie podświetlona ? wtryski zamontowane poprawnie (moment dokręcania) Wtryski programowałem op-comem. Po kolei: -Diagnostyka -Rocznik -Meriva -Silnik _oznaczenie -Programowanie -Wymiana wtrysku -_pierwszy liczysz od rozrządu Wpisanie numeru (tego z gniazda zasilania - wszystkie znaki), przycisk zamiana i po potwierdzeniu OK. Odpalanie silnika...
No zabawy będziesz miał , jak pisałeś że z wałem sobie poradzisz to wiesz że czujnik na wale jest jeden i na kole fonicznym jest tylko jedno wypełnienie . Czujnik na wałkach w kawie pozwala tylko ustalić sekwencje .Wykonanie nie będzie miało wpływu na czasy wtrysku i zapłonu . Ale taj jak piszesz trzeba chociaż zachować zakres bo jak łańcuch się rozjeżdżą...
Niech mechanik właściwie ustawi moment wtrysku. Luzujesz koło na wałku rozrządu i robisz co chcesz. Taką beziteresowną pomoc otrzymałeś ode mnie, więc nie rozumiem dlaczego w podziękowaniu dostaję zbędne i ironiczne uwagi. Dodano po 38 bo jego posty nie wnoszą niczego nowego do tematu To bez komentarza. Dodano po 53 Wniosek. Tobie nie warto pomagać.
moment wtrysku to znaczy że się przestawiła pompa ?
Włącznik świateł stop ma wpływ na włączenie przekaźników grzania- taką głupotę to chyba tylko tutaj można napisać. Kolego wls91 sprawdź moment wtrysku w swoim samochodzie i koło rozrządu na wale korbowym czy nie jest lużne. Nic nie piszesz jak pali ciepły. Dodano po 45 A może po postoju odpływa paliwo.
Witam, Poszukuje do VOLVO FL7 instrukcji dot. kolejności dokręcania śrub głowicy, razem z potrzebnymi danymi: moment, kąt ustawienia wtrysku, luzy na zaworach etc.
Za niskie obroty, niewłaściwy moment wtrysku paliwa. Wstaw zdjęcie tego silnika.
Siła dokręcania wtryskiwacza w tym pojeździe to 40 niutonometrów
Piszesz że jest mocna, czarno dymi i lekko pali. Prawdopodobnie jest to wina układu paliwowego. 1. Możliwa za duża dawka paliwa - to powinieneś już na wyczucie wiedzieć jak dasz jej robotę na cały dzień. 2. Źle ustawiony moment wtrysku paliwa. Z tego co piszesz to jest mocna, a więc masz "przyspieszony" wtrysk paliwa. Też tak miałem w C 362 - taka odmiana...
Prawidłowy moment wtrysku, ustawiony wg. na kołek w kole zamachowym dodatkowo potwierdzony położeniem tłoka w momencie wtrysku. Brak luzów na sprzęgle pompy wtryskowej, Wymienione gumowe elementy przekazujące napęd na regulator obrotów w pompie wtryskowej. Silnik nie dymi do puki nie zaczynie nierówno pracować wtedy pojawia się dymienie, kolor ciemny,...
Źle ustawiony moment wtrysku. To jest rzędowa 5.
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
Witam man tgs 2600 (40) potrzebuje moment dokrecenia ołówka od wtrysku .Dane które posiadam to 10nm plus 60 st
moment wtrysku jaki masz ustawiony?
Moment wtrysku do regulacji.
Kolego masz teraz zbyt późny moment wtrysku. Ustaw dokładnie rozrząd i moment wtrysku i silnik ciepły będzie palił z tyku bez świec. Nie szukaj chorych zastępczych rozwiązań z odpinaniem czyjnika temperatury.
Jaki jest moment wtrysku w grupie 000 w nastawach podstawowych.
Rozrząd ustawiony prawidłowo? Moment wtrysku ustawiany? Jeżeli tak to jak jest ustawiony?
Ale ma moment wtrysku i ten trzeba ustawić.
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. Dochodzę do wniosku, że nie powinieneś więcej zabierać głosu. Zapłon przestawiony, 3 cylindry "palą", a 4 nie chce przez to? O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli...
Masz poprostu ustawiony wcześniejszy moment wtrysku, ot i cała wielka tajemnica. Pytanie jak dużo wcześniejszy bo jeżeli za dużo to koniec silnika niedługo.
Wyregulować moment wtrysku.
Moment wtrysku.
Jaki jest moment wtrysku? mówil że komp pokazuje że jest on ma kompa i mówił że pompy na kompa nie da się ustawić tylko musiał na zegar Coś się tutaj nie zgadza. Na zegar ustawia się moment wtrysku. Nie może jednocześnie dobrze pokazywać moment wtrysku na kompie i nie dać się ustawić. Dodano po 1 Jak wyglądaja wskazania przepływomierza? Na to pytanie...
Rozrząd ustaw tak jak powinien być i ustaw moment wtrysku.
zły moment wtrysku? czym to może być spowodowane?:)
Ustawić moment wtrysku na zegar lub lampą strboskopową.
Jaki jest moment wtrysku. Jakie jest ciśnienie w cylindrach.
Sprawdzić rozrząd, ustawić moment wtrysku.
Ciśnienie doładowania do sprawdzenia. Moment wtrysku też.
Przestawiony moment wtrysku
Po wymianie rozrządu nie został prawidlowo ustawiony moment wtrysku.
Witam.Z polewaniem pompy wodą to jest tak że w głowiczce pompy znajduje się czujnik temp. paliwa który wraz z czujnikiem wzniosu iglicy w sposób dynamiczny ustala moment wtrysku paliwa.Polewając obficie,sztucznie obniża się temp.paliwa przez co zmienia się moment wtrysku i autko pali łatwiej i lepiej chodzi.P.S. Potwierdzone u pompiarzy.
Siwy dym z komina,gdy silnik jest zimny to albo świece nie tak pracują, albo coś nie tak z wtryskiem - np. rozpylenie, moment wtrysku. warto się przyjrzeć EGR-owi. AVF, AWX najlepiej pracują z kątem synchro pomiędzy -0,7 a 0 st.
Nie wiem czy to ten: https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Złe założenia. Moment wtrysku nie może być wyzwalany z przewodu WN, tzn. wtrysk nie może następować w tym samym momencie co iskra. Optymalnym rozwiązaniem byłby czujnik wału, określający położenie tłoków w poszczególnych cylindrach i dopiero na tej podstawie ustalający moment wtrysku (na początek suwu ssania). Regulację szerokości impulsu sterującego...
Zamiast tego opornika to może najpierw porządna diagnoza dlaczego nie zapala, może moment wtrysku.
Skoro był VAG to moment wtrysku sprawdziliście. Jaki był?
Podstawowe ustawienie rozrządu się kłania i moment wtrysku.
Uszkodzone koło opóźnia moment wtrysku.
Sam wymieniałeś więc sam sobie zepsułeś. Ustaw moment wtrysku.
posprawdzać ustawienia,rozrząd,moment wtrysku,ciśnienie doładowania itd. czyli krótko , oddać dobremu mechanikowi!
Rozrząd do ustawienia, moment wtrysku do ustawienia. To tyle na początek.
Wadliwy lub nieprawidłowy wtryskiwacz Nieprawidłowy moment wtrysku Nieprawidłowa dawka wtrysku Niedostateczne sprężanie Niedostateczne chłodzenie tłoka Nieprawidłowy tłok o niewłaściwej formie główki Zwiększenie mocy (np. przez tzw. Chip Tuning)
Jakiej pomocy oczekujesz na forum. Jeżeli pracuje głośniej i jest słabszy, to możesz mieć źle ustawiony moment wtrysku. Czytając to co napisałes niewiele można wywnioskować.
Może pompa kaput, może silnik kaput, może zły moment wtrysku i może może może, kto to może wiedzieć przyczyn może być bardzo wiele.
Sprężarka po włączeniu chodzi prawidłowo. sprężarka będzie pracować ale moment wtrysku nie będzie prawidłowy. nie wiem co oznacza miękka praca No to poszukaj mechanika bo z takim podejściem nie ogarniesz.
Sprawdź jeszcze raz moment wtrysku, moim zdaniem jest zbyt późny.
Wg mnie to pompowtrysk nie bedzie mial w odpowiednim momencie paliwa do wstrzykniecia do cylindra biorac pod uwage wieloetapowy wtrysk hpi ale moze niech sie bardziej doswiadczeni wypowiedza bo ja nigdy nie probowalem podlaczac odwrotnie. zgadzam się z Tobą. A co jest odpowiedzialne za odpowiedni moment wtrysku i dawkę paliwa nie biorąc pod uwagę czujniki...
Nie ma czegoś takiego jak synchronizacja ciśnienia w cylindrach. Sprawdź moment wtrysku. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Tłokorozdzielacz, którego ruch mierzymy czujnikiem zegarowym, ma się wysunąć od swojego najniższego położenia o 0,9 mm w czasie gdy kręcimy wałkiem pompy zgodnie z kierunkiem jej pracy. Jeżeli pompę ustawiłeś na wtrysk na pierwszy cylinder, to jest to moment wtrysku na pierwszy cylinder. Wałek pompy jest w tym momencie napięty i ma tendencję do ruchu...
Moment wtrysku w twoim aucie ustawia się przestawiając koło na pompie, a vagiem można go tylko sprawdzić
Pisałem że będziesz się mógł popisać swoją wiedzą. Uważasz że po takim ustawieniu moment wtrysku masz idealnie ustawiony, bo ja uważam że nie. Szansa na to żeby ci się udało małoprawdopodobna.
Proszę:
Zainteresuj się megasquirtem. Innych pomysłów brak - większość , jeśli nie wszystkie układy wtryskowe jako punkt odniesienia przyjmują impulsy zapłonu, na podstawie których wyliczany jest moment wtrysku i czujniki obciążenia - do określania jego długości. Teoretycznie dało by się zaszczepić jakiś monowtrysk, pracujący w otwartej pętli i rozbity na MPI...
Kontrolka świec żarowych przy temperaturach sierpniowych zachowuje się normalnie. Jeżeli masz problem z uruchomieniem samochodu to sprawdź na początek rozrząd i moment wtrysku.
Witam, zaczynam zabawę od nowa:)a zaczynam od znalezienia map i proszę o odp czy dobrze znalazłem i pomoc w znalezieniu pozostałych 4 map: 1.Dawka paliwa:5BF28 2.Zawór EGR:598A8 3.Dawka rozruchowa:5C5EA 4.Ogranicznik momentu:5C966 5.Ogranicznik dymienia:5CA78 6.Napięcie nastawnika pompy:---- 7.Wydajność turbiny:5B006 8.Ogranicznik doładowania:---- 9.Pilot...
Sam to sobie chyba ztym nie poradzisz. Do sprawdzenia Moment wtrysku, dawka , regulacja wolnych.
w STILO jtd nie bedzie znaku na pompie bo jest to system zasilania comon rail,a w Fiat Marea Jtd jesli mamy znak to najprawdpdobniej jest tam jeszcze montowane koło z pompy rotacyjnej TD. Dzięki Robotech. Ustawiłem i chodzi. Mam jeszcze pytanie: czy po wymianie paska rozrządu należałoby korygować zapłon,( moment wtrysku) czy nie ma takiej potrzeby.
lukas125 napinacz to on ma wymienić i ustawić tak żeby pasek był odpowiednio napięty, a moment wtrysku ustawia się po każdym demontażu.
Nie to nie to. I nie tak. To są normalne tylko jedno sekcyjne pompy wtryskowe One paliwo pompuje tylko w mniejszych ilościach i za późno stąd biały dym ( wolne narastanie ciśnienia). Po rozgrzaniu i uszczelnieniu moment wtrysku jest wcześniejszy czyli prawidłowy. Lub do niego zbliżony. Te pompy można sprawdzić manometrem do sprawdzania wtryskiwaczy....
głośny co ty za brednie wypisujesz tam jest hydraulika. Kilo zmierz ciśnienie w cylindrach i sprawdż moment wtrysku, jak dobre to pompa do naprawy.
Niestety podczas rozkręcania niepotrzebnie ruszyłem sprzęgiełko na pompie i obecnie mam problem z ustawieniem zapłonu To jest możliwy problem. Niebieski dymek wskazuje na zbyt wczesny moment wtrysku (raczej tu nie mówimy o zapłonie).
Ilość powietrza, dawka paliwa, moment wtrysku, potencjometr pedału gazu jak się zachowuje w momencie tych obrotów, robiąc pełną diagnostykę patrzy się na parametry pracy silnika, błędy to podstawówka.
Chodziło mi o moment wtrysku paliwa do cylindrów, jeżeli chodzi o zawór gaszący to przyznaje się, że nie wiem, cięgna gazu są ok, a wydech od kolektora poszedł niedawno cały nowy.
Sprawdzić moment wtrysku, ustawienie rozrządu, luzujące się koło od rozrządu, ciśnienie sprężania, pompę wtryskową na rozgrzanym polać wodą i sprawdzić czy szybciej pali.
jeżeli chodzi o moment wtrysku paliwa to i tak steruje nim komputer w zależności od położenia czujnika - także przesunięcie paska nie powinno w tym przypadku mieć znaczenia. Natomiast może nieć znaczenie jeśli chodzi o moment otwierania i zamykania zaworów
czyli rozumiem ze jakby był problem z jakimś z czujników na podstawie których ECM czy tez ECU ustala moment wtrysku i zapłonu to nie było by również iskry? czy zdążają się takie awarie sterownika w których siada tylko cześć odpowiedzialna za układ wtryskowy?
Moment wtrysku na pewno się zmienił, już ci pisałem dlaczego. Z tego powodu że nie mam tu żadnego testera ani kompa Dokładnie i tak nie ustawisz ani kąta ani dawki.
spokojnie będę spał Ja na twoim miejscu nie byłbym taki spokojny. Odpowiedz na pytanie kol. Sztomela w jakim trybie sa te logi, być może musisz skorygować moment wtrysku.
Staraj się zmierzyć bliżej przekaźnika. Ustal gdzie spada. Choć swoją drogą 11V to nie jest mało. Przy grzaniu świec nie pracuje przecież alternator. A może wina leży gdzie indziej? A jak kompresja i stan wtryskiwaczy? A może moment wtrysku?
Można odkręcić przewód na pompie wtryskowej idący do wtrysku i kręcąc ,,ręcznie,, wałem czekać, aż pojawi się w pompie na danym wyjściu paliwo,jest to moment wtrysku paliwa do cylindra i obydwa zawory muszą być zamknięte w tym momencie, z luzem jw.
Podczas jazdy nie specjalnie kopci. Dopiero jak chwile postoi na wolnym biegu zaczyna kopcić ale to tak jak by na biało albo szaro. Dodano po 3 Odpala dobrze bez zająknięcia. Tylko lekko kopci biało-szaro. Dodam że próbowałem już ustawiać kąt wtrysku i rózne polożenia próbowałem i nic. A jak można prawidłowo ustawić moment wtrysku.
Przed zakupem było coś przy silniku robione, co mówił poprzedni właściciel. Jak długo silnik nie pracował? Z opisu ciężko coś wymyślić. Równie dobrze morze być źle ustawiony rozrząd, moment wtrysku albo walnięte sprężyny na zaworach, czy wypalone zawory i nie ma kompresji. Po zakupie zaczyna się od wymiany oleju i filtrów
Ja samodzielnie bym się tego nie podejmował. Posiadam Forda Oriona 1.8 diesel i umnie zapłon jest samoczynny, nie mam tam żadnych swiec zapłonowych więc nie mam możliwości ustawiania zapłonu lecz mogę ustawić moment wtrysku ropy. To się u mnie ustawia na pasku który jest połączony z wałkiem rozrządu
Dzięki . Jeżeli to z tego silnika to ok . Można wiedzieć skąd nazbierałeś tych serwisówek, bo chętnie bym też coś "przygarnął" . Szkoda że nikt nie odpowiedział na mój poprzedni wpis, bo nie wiem jak ruszyć z tymi wtryskami .
Jak nie ma świec to nie ma pracy. ECU sam rozpoznaje wypadanie zapłonów i po ilus wykryciach sam odłącza odpowiedni wtryskiwcz. Sterownik LPG nie jest na tyle mądry, żeby samemu ustawiać sobie czas i moment wtrysku - ściąga informacje z ECU - instalacja od wtryskiwaczy LPG jest podłączona szeregowo do ECU. Coś czuje, że gdzieś wyczytałeś że musisz wyeliminować...
Po pierwsze wyczytaliśmy, że nie umiesz posługiwać się Vagiem bo nie potrafisz odczytać wiadomości które on podaje, więc nasuwa sie pytanie po co ci coś czego nie umiesz obsługiwać. Masz bardzo wczesny moment wtrysku. Nieodpowiednia obsługa Vaga może zrobić duże szkody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za iskre odpowiada czujnik polożenia walu.Czujnik walka rozrządu odpowiada za moment wtrysku pierwszej dawki paliwa(identyfikacja pierwszego cylindra).Gdyby z nim bylo coś nie tak to bunia na cieplym silniku slabo by palila.Moja bunia(e 34 m50b20 91r).
Moim zdaniem jeżeli przestał odpalać po wymianie rozrządu i filtra paliwa, to powinieneś sprawdzić moment wtrysku i filtr paliwa. Mechanik powiedział, że może uszczelki w filtrze paliwa muszą się dopasować. Bzdura. Nie powinieneś odbierać samochodu. Przed wymianą auto paliło od pierwszego strzału. I tak powinno być po wymianie.
Sprawdzić ustawienie rozrządu, sprawdzić dokręcenie koła rozrządu na wale korbowym i statyczne ustawienie momentu wtrysku i musi palić. Oczywiście układ paliwowy sprawdzony.
Droga koleżanko ,każdy samochód z układem wtryskowym ma czujnik obrotów wału korbowego ,jego sygnały są niezbędne dla komputera. Na jego podstawie komp. Ustala zapłon i moment wtrysku paliwa.Znajduje sie on tj. czujnik przy kole pasowym. Rozrząd był złożony przy pomocy blokad czy na tzw. "oko mechanika".
witam panowie mam Mercedesa actrosa z 2000 roku 25 40 i potrzebują momenty dokręcania głowicy momenty dokręcania korbowodów luzy zaworowe momenty dokręcania klawiatury i moment dokręcania wtrysków pomoże ktoś?
Miałem tak w VW Transporterze 2.5 TDI, przetarty był przewód zasilajacy zawór początku wtrysku, silnik nie wejdzie na wyższe obroty ze wzgledu na możliwość jego uszkodzenia, gdyż wtedy nie ulega zmianie moment wtrysku i komputer sterujacy silnikiem nie pozwala wejść na wyższe obroty. Przyczyną może być też uszkodzony potencjometr przy pedale gazu.
Witam taki zachowanie lanosa 16V to klin na wale jeżeli jest słabo dokręcone kolo to lubi go zerwać po 2 jeśli klin jest ok dokładnie sprawdzić rozrząd po prostu iska i moment wtrysku jest nie w tym momencie co powinien cewka jest z modułem i wątpię komp jeśli steruje iskrą i wtryskami powinien być ok jeszcze może być pęknięty wałek rozrządu ale to...
Po prostu trzeba ustawić zapłon. W benzyniaku ustawia się iskrę na świecy, żeby była w odpowiednim czasie, a w ropniaku ustawia się moment wtrysku paliwa na pompie. Właśnie całą pompą, względem wałka napędowego pompy. Wbrew pozorom nie jest to takie proste. Jeżeli tego nie robiłeś, to sam możesz nie dać sobie rady i pompiarz jak pompiarz, ale porządny...
moment wtrysku diesel moment wtrysku benzyny mercedes moment wtrysku
spawarka castolin eagle zasilanie układu świece moment
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Wymiana pompy w zmywarce Bosch – ceny części i robocizny, modele, oryginały vs zamienniki Samsung CLX-6260, Xpress C460 błąd czujnika #C5-1710 – usuwanie usterki ITB