mondeo gasnie wolnych

Znaleziono około 25 wyników dla: mondeo gasnie wolnych
  • Ford Mondeo (gasnie przy zasilaniu GAZEM)

    Wychodzi na to, że mu brakuje gazu na wolnych obrotach.

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Lis 2006 17:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1941
  • Mondeo MK1 1995 18 16v gasnie po wcisnieciu gazu

    Witam. Mam problem ze swoim Fordzikiem Mondeo MK1 16v z 1995 roku. Mianowicie na paliwie odpala normalnie bez problemu i na wolnych obrotach pracuje bez zarzutów problem pojawia sie w momencie wcisniecia pedalu gazu, po prostu gasnie co moze byc tego przyczyna? Dodam iz kilka dni wczesniej przy przyspieszaniu...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Cze 2012 19:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1715
  • Ford Mondeo 16/16v90k 1997 - Silnik zimny około 2minut pracy gasnie

    Witam jestem w posiadaniu Forda Mondeo 16,16v,90km r 1997 Mam problem polegajacy na tym ze po odpaleniu silnika zimnego pracuje 2 do 4 minut i gasnie po 4 lub 5 krotny odpaleniu kluczykiem auto zapala i pracuje silnik ale szarpie i pracuje nierowno gdy dodaje gazu slychac jakieś strzały nie wiem czy...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Gru 2012 22:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2085
  • ford mondeo 1,8 '95 bez gazu - wolne obroty

    mam taki problem: jak zapale silnik jest wszystko ok. wolne obroty w porzadku. problem zaczyna sie gdy zaczynam jechac. na zimnym silniku jest to nieodczuwalne bo sa podwyzszone obroty ale gdy sie rozgrzeje to wolne obroty szaleja. jak np jade i wrzuce na luz to obroty spadaja do ok 400-500 i po chwili...

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Gru 2004 12:27 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3596
  • Ford mondeo - brak wolnych obrotow po wymianie sterownika.

    Witam. Mam problem ktorego nie moge zdiagnozowac. Ford mondeo 94r. 2,0 (bez imo) RKA. Auto trafilo do mnie z nierowna praca na wolnych i wysokich obrotach, podczas diagnozy stwierdzilem uszkodzenie sterownika (zmienial sie czas wtrysku na poszczegolnych wtryskiwaczach), po wymianie sterownika...

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Sty 2007 16:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2132
  • Ford Mondeo 2001 TDDI 90 KM problem z ładowaniem

    Przyłącze się bo mam problem podobny ale w benzyniaku 1,8. Nie świecila kontrolka ładowania ładowanie zaczęło sie tracić dokonałem pomiaru i wyszło że altek nie ładuje ale po odlaczeniu klemy akumulatora silnik dalej pracuje nie gasnie wszyko dziala bez udzialu akumulatora wiec jednak musi pracowac,...

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Lis 2014 15:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4255
  • Ford Mondeo MK3 1.8 HE BENZYNA SILNIK GAŚNIE NA WOLNYCH OBROTACH

    Witam Wszystkich Forumowiczów ! Od kilku dni szukam rozwiązania nie lada zagadki . Otóż mój Ford Mondeo MK3 1.8 HE BENZYNA z 2001r. po uruchomieniu silnika pracuje ok 10-20 sekund na wolnych obrotach zapala się kontrolka silnika ( check engine ) po chwili kontrolka ładowania i silnik gaśnie . Próba...

    Samochody Początkujący   13 Lip 2016 08:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 6579
  • ford mondeo mk1 - gaśnie na wolnych obrotach

    Witam, Mam problem z mondeo 1.8 16v 93r. benzyna. Niestety auto zaczęło mi gasnąć na wolnych obrotach również mimo wcisnietego sprzegla. Co moze byc nie tak? Oczywiscie praca silnika jest równa i jak sie podczas jazdy przycisnie to ladnie idzie. Tylko niestety przy małych obrotach gasnie.

    Samochody Mechanika   06 Lut 2014 18:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2754
  • mondeo 2.0 gasnie na wolych obrotach i szarpie

    witam problem polega na ty, ze samochod gasnie na wolnych obrotach np przy zmianie biegow. swiece wymienione przewody tez wiem jeszcze ze sa pourywane jakies przewody przy przepustnicy od powietrza i nie wiem co z nimi zrobic jak je połaczyc bo sa polamane te plastiki. co zrobic ?????

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Cze 2008 09:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1239
  • Ford Mondeo 95R 1,6 16V gasnie podczas dodanie gazu.

    Jak w temacie Mondeo 95r zapala i na wolnych obrotach pracuje normalnie. Podczas próby dodania gazu zaczyna przerywać i w rezultacie zgaśnie. Przepływomierz,czujnik temperatury, ciśnienie paliwa,czujnik położenia przepustnicy są dobre. Gdzie taki ford ma wtyczkę diagnostyczną bo nie mogę znaleźć.

    Samochody Początkujący   15 Lis 2011 20:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1619
  • Problem z wolnymi obrotami Mondeo 1994r 1.6 16 v

    Mma problem z wolnymi obortami a mianowicie samochód potrafi mi zgasna c. Jakis tydzien temu non stop mi gasł teraz juz sytuacja sie unormowała co najwyzej obroty skacza od 200 obr/min do 900 raczje juz nie gasnie. Pojechałem wiec na komputer i dostałem taki oto odczyt "1 341 Dopasowanie liczby oktanowej...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Maj 2007 22:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2172
  • LPG a zabezpieczenie przepływomierza Mondeo

    .... i nawet nie wiem, ze jest gaz w aucie (0 problemow) ;) jestes szczesliwcem.ja mam modi 93'1.6+lpg Autronic i mase problemow.generalnie jezdzi,ale sa cyrki z wolnymi obrotami,podczas szybszej jazdy >60 puszczam na luz to gasnie.jak skrecam jadac powoli tez gasnie.jadac ze stala predkoscia na np...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lip 2005 18:44 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2608
  • Mondeo Mk3 Benzyna 1.8 - Kolektor dolotowy Gasnie silnik

    Witam Mam problem ostatnio zauważyłem (przypadkowo), że mam przerwany gumowy przewód z kolektora dolotowego. Nie wiem dokładnie za co jest odpowiedzialny nie mogłem nigdzie znaleźć pełnego opisu silników. Poniżej fotka Mój problem dotyczy właśnie tego przewodu po wymianie na nowy kilka...

    Samochody Mechanika   26 Cze 2017 13:17 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 30559
  • Ford Mondeo przyśpieszacz obrotów

    Witam!!! Problem pewnie juz znany choć ja odpowiedzi na niego nie znalazlem. Mianowicie silnik gasnie na biegu jalowym (zazwyczaj jak jest rozgrzany, gdy zimny to raczej nie). Slyszalem, ze to jakis silniczek krokowy pelniacy role regulatora wolnych obrotow. Ale nie wiem czy sa jakies dysze lub zawory...

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Paź 2005 22:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5140
  • Mondeo 93 1.6 +LPG-problem z wolnymi obrotami na LPG

    zastosowalem sie do rady monterek'a3.przeprowadzilem regulacja AL700 i mixera.silnik lepiej pracuje(zbiera sie),ale przy gwaltownych skretach lewo-prawo (na luzie-wolne obroty)silnik gasnie.juz nie wiem co mam robic :-( gdzie szukac tego otworu do kompensacji w mixerze?

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Lis 2006 12:48 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5596
  • Ford Mondeo 18 16V GAz problem z wolnymi obrotami na gazie

    Witram jeszcze raz prosze was o pomoc wymienielem parownik no i przez pewien czas bylo ok , wczesniej chodzil mi na benzynie na obrotach teraz juz nie chce nie wiem co sie dzieje? gdy razo wstane i pojde odpalic samochod przez 30s chodzi ok ale potem juz gasnie nie wiem co z tym fantem juz zrobic prosze...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Sie 2007 12:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3054
  • Problem z obrotami w Fordzie Mondeo

    Mam F. Mondeo 1.6 16V `93 i w nim instalację gazową problem jest taki że jeśli popracuje trochę na obrotach ok 4000/min to pozniej gasnie na wolnych wie kto co moze byc

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Mar 2003 07:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2672
  • Ford mondeo 93

    Założyłem gaz i teraz jak go rano odpale to na benzynie szaleje tak jak pisalem a jak przelacze na gaz to wszystko jest wpozadku.Ale znowu mam inny problem poniewaz jak zaczynam hamowac i nacisne sprzeglo poprostu gasnie mi na gazie na benzynie nic takiego nie robi,jak puszcze na wolne obroty to najpierw...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Paź 2004 18:55 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 8339
  • Ford mondeo gaśnie po odpaleniu.

    moze to wina modulu kontrolujacego wolne obroty czy jak on sie tam zwie... na ogol na zimnym silniku ma problemy z obrotami, gasnie itp... ewntualnie silniczek krokowy do czyszczenia...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Cze 2006 13:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6044
  • MONDEO MK1-gaśnie silnik, dziwne objawy?

    kolego "marek1977" nie mam kanału, zajżałem czy nie ma wycieku, trudno cos sprawdzać jeśli sie niewie czego szukać. Jesli to zagięty przewód da sie odgiąć czy musze wymieniac? Ale jesli gasnie tylko na wolnych obrotach a w trasie jezdzi, przyspiesza bez problemu (po staremu) to tez wina przewodu?

    Samochody Instalacje Gazowe   16 Paź 2011 00:22 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5444
  • Mondeo 18 td gaśnie. Nie chce potem zapalić.

    wywalilem ten podgrzewacz i jak na razie autko normalnie chodzi.wogole inaczej na wolnych obrotach chodzi i nie gasnie.10 minut roboty.dzieki wszystim za podpowiedzi

    Samochody Mechanika   11 Cze 2009 12:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1988
  • Mondeo TDCi 2003r za duże ciśnienie paliwa

    koledzy mam podobny problem silnik 1.8 tdci 100km 2003r. ciśnienie na wolnych obrotach to ok 200-300bar po przegazowaniu pare razy ciśnienie zaczyna falwać do 1600bar. i silnik przez chwile głośno chodzi po czym gasnie i wywala błędy 1211,2288,0251,0340,0325 potem trudnosci z odpaleniem, jak odpali...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Wrz 2015 21:28 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 36779
  • Ford Mondeo mk3 2005r - Wentylatory pracuja na zimnym silniku

    Witam od dluzszego czasu borykam sie z gasnacym silnikiem dojezdzajac do swiatel na zimnym silniku na benzynie jak i na gazie po rozgrzaniu auto nie gasnie, wyskoczyl blad wypadanie zaplonu na 4 cylindrze w dodatku na wolnych obrotach auto delikatnie sie trzesnie oraz miga check, wymienilem swiece przewody...

    Samochody Początkujący   18 Kwi 2019 11:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 561
  • Mondeo mk2 1.8 Benzyna - Landi Renzo IGS - gasnie na wolnych obrotach

    Witam Mam problem z Mondeo mk2 1.8 benzyna i instalka Landi Renzo IGS. Samochod mi gasnie na wolnych - reduktor jest nowy ( ma ok roku ). Objawy : - Zaczyna mrugac zielona kontrolka od gazu ( ilosc gazu nie ma znaczenia ) i auto zaczyna losowo gasnac na "luzie" - po resecie akumulatorem...

    Samochody Instalacje Gazowe   26 Paź 2016 21:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1251
  • Ford fiesta 1.3 gaśnie na skrzyżowaniach

    Witam kolegów,mam takie same objawy w mondeo 1.6 16v 1996r.tzn,jak odpalam somochód rano to obroty wskakują na 1300obr.po jakiś 15 sekundach spadają do 500obr. i po chwili samochód gasnie ,ten problem występuje tylko na zimnym silniku.Mam założoną instalacje gazową (sekfencje) i też mi takie figle...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Sie 2007 22:04 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 29145