stykowe mozesz spokojnie zewrzec do prób
Witam! Sorry, jeśli już to Kolego sprawdziłeś - ale jeśli i masy i napięcia brak to szukałbym po kablu łączówek/kostek kolejnych. Na raz i masa i zasilanie to rzadkość. Skoro nie ma napięcia i nie pada bezpiecznik to nie przetarcie mało prawdopodobne (zwiera najczęściej do masy). Może najprościej znaleźć kostkę i położyć nowe przewody?
Do elektryka lub elektronika.
Masz przerwany przewod pomiedzy bezpiecznikiem a pompą. A 6v wysyla ecu.
słuchaj, sprawa jest prosta-masz zgnitą wiązkę na prawym progu, na wysokości siedzenia pasażera. Tam na zasilanie zamka idzie jeden kabel i odchodzi od niego pięć, jest to zataśmowane, ale zawsze gnije na łaczeniu, zaraz jak wiązka wchodzi w taka plastikową rynienkę Kabel pomarańczowy w bodaj niebieskim paskiem. Bezpieczniki od tego są nad kolanami...
Sumują się spadki napięć na wszystkim, od skrzynki bezpieczników poprzez stacyjkę, obrotowy włącznik świateł do przełącznika zespolonego.
CP to przewód do sterowania radiem - informuje on radio że są zapalone światła(w domyśle jest ciemno) i radio ściemnia wyświetlacz i podświetla przyciski - to tak w skrócie - mój pineer tak ma , inne mogą tylko przyciemnić wyświetlacz. Ciebie interesuje tylko PZg i PZ i ZC. ZC to masa - połączenie reszty zależy od Twojej konfiguracji - jeśli chcesz...
A jakie jest napięcie akumulatora?
Mógłbyś.
Typowy objaw zachowania się uszkodzonej centralki alarmowej przy spadku napięcia.
Sprawdź drożność gniazdo - wtyczka pomiędzy zawiasami drzwi. A kolor to pomarańczowy, na nim powinno być stale napięcie.
Witaj zamontuj orginalny alternator ten co był lub o tych samych numerach bo ładowaniem w tym aucie steruje sterownik sinika większe obciążenie większe ładowanie i sam sprawdz jakim napięciem ładuje
A np. Taki tester do akumulatorów. https://obrazki.elektroda.pl/8155075500_... Dodano po 2 Każdy warsztat powinien mieć taki tester do sprawdzenia akumulatora i zrobienia testu obciążeniowego czy akumulator nadaje się do użytku czy już nie?
Prostownik do rana i zajara.
Pulsowaniu winny jest alternator.
Podobno przekaźnik R6 za to odpowiada i na liniach 1 i 2 jest napięcie.
Kolego wentylatory
Spadek napięcia na skrzynce bezpieczników.
Możesz spróbować , ale trochę musisz pokombinować z wartościami by osiągnąć około 0,5V na początku i po 5 sekundach (może 8-miu) około 2,7V-3V. teraz niby jest na początku około 0,5V i na końcu około 2,75V ale nie ma obciążenia, jak bedzie obciążenie to może sie to trochę zmienić ( albo bardzo , ale myślę że obciążenie to elektronika samochodu czyli...
Bezpiecznik ma dwie możliwości montażu właśnie na stały prąd i po zapłonie. Przyjrzyj się dobrze.
Wygląda na to,że połączenie jest w skrzynce. Według moich schematów F8 odpowiada za świece. Pozdrawiam.
Ford ma dość wysokie napięcie. Pod obciążeniem ale na lekko podwyższonych obrotach powino byc też pow.14V Sprawdziłem jeszcze jedną rzecz - na wolnych obrotach przy max. obciążeniu 12,4V, po dodaniu gazu (nawet delikatnie) rośnie do ok. 14V.
Witam. Podpowiesz, jak rozwiązałeś problem? Czy podałeś 12 V napięcia?
Dodano po 27 Ja się podpiąłem pod cienki niebieski kabelek z tej wtyczki i coś nie śmigało " By doradzałem nie podłączać się na ślepo, najpierw sprawdź miernikiem czy jest tam napięcie 12V?
Witam. Problem w mondeo mk4 2.0 tdci samochód normalnie jeździł bez jakiś objawów wcześniejszy aż nagle przestał kręcić silnik sprawdziłem rozrusznik przekaznik i w końcu podpiolem komputer a tam błędy jak na poniższym zdjęciu. Najbardziej mnie zastanawia dlaczego pokazuje napięcie akumulatora 1V. Ma ktoś pojęcie co się może dziać? Sprawdziłm wtyczki...
Okazało się że odpowiada za to bezpiecznik w kabinie.
bo ma byc tylko na tym środkowym +12V a na dwuch pozostałych impuls masy ze sterownika (w odpowiednim momencie) jeden na 1-szą cewkę a drugi na druga cewke
Nie ma nic po drodze. Projektanci Forda nie są takimi głąbami żeby wstawiać jakieś zbędne złącza na takich obwodach.
Witam. Podepnę się pod temat. W moim mondku MK3 najprawdopodobniej siadł EGR. Kupiłem nowy nie wymontowując starego podpiąłem nowy pod rurkę z podciśnieniem odpaliłem samochód i co się okzało? Zawór EGR działa na odwrót. Po odpaleniu samochodu zawór nie otwiera się. Otwiera sie natomiast po przygazowaniu. Co może być przyczyną?
Sprawdź podstawy. Czyli wyjmij lampkę i zobacz żaróweczki, jeśli sprawne to czy jest tam napięcie? Konstrukcja prosta jak ......, ale trzeba cokolwiek sprawdzić? Powodzenia
Raczej alternator. Na to wskazuje. Pomiar jeszcze napięcia przy samym altku, by wykluczyć przewody. Ale warto sprawdzić klemy akumulatora, mase też.
Sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki czy tylko te od klimy? Bo jeżeli tylko te od klimy to jest jeszcze jeden bezpiecznik powiązany z klimą, ale nie jest opisany jako ten od klimy. Chodzi tutaj o bezpiecznik F82, który odpowiedzialny jest także za tempomat i grzane spryskiwacze szyby.
Nie wiem czy ten Ford ma już tak zwane inteligentne ładowanie ale na to wygląda. Może być tak jak Andrzej sugeruje że komputer nie ma informacji o napięciu na akumulatorze i dlatego wali na niego maksymalne napięcie aby go szybko naładować.
Zwyczajnie napięcie na CAN nie wybudza?
Napięcia sprawdzane podczas kręcenia? w momencie występowania usterki? Jeszcze pytanie jakie napięcia są na przewodach sygnałowych? Jak wygląda podgląd parametrów? Jakaś historia usterki?
Sprawa rozwiązana. Ktoś w serwisie przełożył bezpiecznik w miejsce gdzie go nie powinno być (puste), a zabrał bezpiecznik F5 (wentylowane siedzenia), który okazuje się, że też musi być jeżeli mamy grzane siedzenia.
14,5V to jeszcze nie jest za wysokie napięcie
Myślę, że prędzej znajdziesz cały rozrusznik niż sam wirnik. Za dobra używkę nie zapłacisz dużo, jest mnóstwo tego towaru... Jeżeli masz taką możliwość, poszukaj rozrusznika gdzieś blisko siebie, obejrzyj i sprawdź osobiście czy to nie jakieś kolejne trupiszcze.
lub zwarta jedna cela....
Zasada jest taka(ja tak robię). Wyodrębnić zasilanie (wypięta kostka) , czyli masa i 5v. Nakłuć kolejno pozostałe dwa i mierząc napięcie względem masy dać gwałtownie gazu. Raczej wiadomo na którym napięcie skoczy.
stawiam na zawór odcinający przy pompie bo to częsta usterka w mondeo podaj napięcie i sprawdz czy ''cyka''
A gdzie masz drugie napięcie?
Samo sprzęgło przy teście elementów wykonawczych w PCM klika. Klika. Jak podasz swoje napięcie to klima rusza?
Powinieneś zastosować źródła prądowe, a nie stabilizatory napięcie, do tego liniowe. Jeśli już, to zastosuj małe przetwornice dc/dc lub zrób regulator PWM.
Witam. Wczoraj udałem się na przegląd techniczny samochodu (taki jak w temacie - rok 2008, diesel, silnik 2.0, TDCI). Na przeglądzie stwierdzono trzy usterki - jedna, spalona żarówka od podświetlenia tablicy; jedna, spalona żarówka świateł pozycyjnych oraz jedna, spalona żarówka świateł przeciwmgielnych (P21 / 4W / H21W). Te dwie pierwsze żarówki udało...
Napięcie powinno być między 46 i 47 0,8-1,15V a przy max 4,3-4,8V
Napięcie zasilające antenę GPS przeważnie wynosi min. 2,5[V].
Witam Po ostatnim wyjęciu silnika w celu zmiany panewek (od spodu trzeba sanie odkręcać) samochód przestał działać, a dokładnie pompka paliwa oraz wtryski w ogóle nie reagują, ogólnie cały układ paliwa jak i LPG ( nic się nie świeci), samochód kręci, niby wszystko ok, podłączyłem samą pompkę paliwa pod prostownik i pompowała paliwo, ale wtryski nie...
Witam jezeli świece przewody ok w fordach lubi uszkadzać się cewka wysokiego napięcia
Co mam zrobić?? Posiadam samochód Ford Mondeo i dowiedziałem czemu nie działa mi radio jak samochód jest na chodzie. Napięcie na kostce radia wynosi 14,5V tak samo na akumulatorze. Napięcie jak się domyślam jest za wysokie dowiedziałem się że jest to wiuna regulatora napięcia? Czy można to jakoś wyregulować ?? Co z Tym zrobić?? Pozdrawiam Jawor79.
spadek napiąć mondeo regulator napiąć mondeo napiąć domofon napiąć
ogniwo peltiera słabo chłodzi ustawienie dźwięku filmy wymienić gniazdo zasilać
skrętka monitoring delphi ds150
Frytkownica Philips, Tefal – wybija bezpiecznik po włączeniu, zwarcie grzałki, prąd upływu Zestaw filtrów i oleju do Citroen C5 II 1.6 HDi 2007