Witam. Z tego co napisałeś, to dość ładnie przejżałęś sillnik, ale jeszcze zwróć uwagę na czas grzania świec żarowych i czy podczas tego długiego kręcenia, masz w dalszym ciągu podgrzew, pomomo zgaśnięcia kontrolki podgrzewania świec. Pozdr.
jeżeli tak - to musisz wyjąć dese i dobrać się do elektroniki wskaźnika temperatury - przejrzeć czy nie ma widocznych gołym okiem spalonych elementów, mikropęknięć, pomierzyć rezystory i ewentualnie jeżeli elementy bierne są oki to czeka cie wymiana półprzewodników lub (jeżeli jest) wyregulowanie wskazań potencjometrem pozdrawiam
Problem z wbudowanymi w siłownik switchami sterującymi. Jeżeli masz zdalne sterowanie, to skuteczną, aczkolwiek prymitywną metodą jest odcięcie przewodów sterujacych z drzwi. Może też pomóc wyjęcie zamka (zintegrowany z siłownikiem), nawiercenie w dolnej części otworu i wtryśnięcie do siłownika jakiegoś na przykład legendarnego WD-40, który wbrew pozorom...
Skąd mam wiedzieć czy świece grzeją? . A więc kolego pozostaje ci dobry warsztat.
jeszcze nie, ale bez kompresji byłby problem z rozruchem przy niskich temperaturach, czy się mylę? Ostatnio było 0 stopni, stał dwa dni i odpalił z pół obrotu.
Podłącz się do sterownika gazu i sprawdź czego mu brakuje. Zapewne za niskie ciśnienie gazu lub za niska temperatura parownika.
Witam wszystkich. Mam ten sam problem Mondeo mk3 2.0 tdci z niską temperaturą silnika, termostaty mały jak i duży wymienione oraz czujnik temperatury w szystko po dwa razy w ciągu tygodnia i nic nie pomaga. Po odpaleniu na zimno rura od termostatu do chlodnicy zimna ale po kilku minutach robie sie letnia a z tego co czytalem powinna być zimna do póki...
Wymienić termostat i dopiero sprawdzić temperaturę. Bo może być otwarty termostat i silnik nie utrzymuje stałej temperatury. Druga sprawa jeśli czujnik jest nie sprawny to do wymiany lub zakołkowana nagrzewnica. Na początek sprawdziłbym termostat czy zaraz po uruchomieniu silnika chłodnica robi się ciepła i czy włącza się wentylator jak się zagrzeje...
W sobote zabieram się do tej sprawy ale zapowiadają ocieplenie i pewnie bedzie kicha bo w cieple wszystko działa. Nie mogłem wcześniej rozmontować drzwi bo cały czas musiałem jeździć Wielkie dzięki za rady, oby pomogły bo jest to wkurzające Dodano po 1 A zapomniałem sprawa dotyczy forda mondeo 1998
Posiadam Forda Mondeo MK4 1,8 TDCI z 2008r. Mam problem z odpalaniem silnika w niskich temperaturach. Komputer nie wskazuje żadnych błędów. Ale jeden z czujników o nazwie "Czujnik temperatury silnika nr 2" wskazuje temperaturę 34680 stopni. Proszę o pomoc gdzie znajduje się taki czujnik.
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Sprawdź sobie czy na ten alternator nie kapie olej z intercoolera(chyba że jest bez)Miałem taki przypadek - wieszały się szczotki przez olej w niskich temperaturach,po nagrzaniu było ok. Dodano po 1 Sprawdź sobie czy na ten alternator nie kapie olej z intercoolera(chyba że jest bez)Miałem taki przypadek - wieszały się szczotki przez olej w niskich temperaturach,po...
Witam Ja mam Mondeo MK3 2004 2,0TDCI 130KM i ... zimą jak piszecie przy niskich temperaturach jechałem i ... i migająca sprężynka na desce :cry: Pierwsze myśli to świece żarowe , zawór EGR itd. Jak się okazało problem tkwił w filtrze paliwa ! a dokładniej chodzi o parafinę która wydzieliła się ze złej jakości paliwa w niskich temperaturach i pozostała...
witam mam problem z wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego,gdy jadę dość ostro na niskich biegach pokazuje temperaturę 90' C a gdy się zatrzymam na światłach to wskaźnik spada do 75'C potem wraca na 90' gdy znowu jadę nowy termostat założyłem tylko że uniwersalny zastanawiam się czy to TERMOSTAT ma za niską temperaturę otwarcia czy może pompa wodna...
Witam, w mondeo 1,8TD (97r.) nie słychać pracy korektora kąta wtrysku po włączeniu zapłonu. Na krótko podłączony działa. Podejrzewam, że problem jest w wiązce, jednak mam dwa pytania. 1. Czy korektor powinien zawsze po włączeniu zapłonu trekotać, czy jest to zależne od temperatury? 2. Czy w niskim temperaturach przy odpalaniu powinno być napięcie czy...
Wskazanie na zegarach może się znacznie różnić od rzeczywistej temperatury. Zagrzej silnik i trochę ostrzejszej jazdy (lepiej na niskich biegach , mandaty podrożały) . Mikropęknięcia "puszczają czasem płyn pod wyższym ciśnieniem . W C6 kałuża płynu była 15 centymetrów od miejsca ucieczki płynu z króćca , tak daleko dolatywała fontanna płynu . Umyj do...
fałszywe powietrze gdzies lapie. dobrze sprawdź oraz czujnik temperatury cieczy. a czy auto posiada gaz????
Witam, ja w swoim wozie mam 30 atmosfer, ale to inna klasa. Tyle powinno być u Ciebie http://obrazki.elektroda.net/55_12280105... jak jest więcej to ok. To, że kopci białym dymem może być spowodowane spadkiem temperatury i uchodzi Ci para z komina. Kolega jednak sam nie stosuje się do motta ze swojego podpisu i wypisuje idiotyzmy - stopień spreżania,...
Wolne obroty to 950, przy niższych temperaturach silnik ma obroty podwyższone do 1100- oczywiście przy zimnym silniku. Dodano po 8 Viper555, jak chcesz błyszczeć wiedzą, to chętnie posłucham. Bo to forum dla potrzebujących pomocy. Prąd od alternatora do akumulatora to nie prąd od akumulatora do odbiorników. Czy może o co innego chodzi.
Dlaczego?Mysle,ze bezpiecznik spalil sie bo bylo duze obciazenie spowodowane ruszeniem dmuchawy na 4 biegu w niskiej temperaturze i oporem krecenia sie silnika.Silnik wymontowalem i nasmarowalem.Powinno byc dobrze,a Ty jak myslisz?Czemu takie stwierdzenie?
Posiadam Forda Mondeo MK3 2001- 1.8 Benzyna.Mam pytanie co znacza kody usterek i co sie za nimi kryje? 118 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 125 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie Problem to temperatura,wskaznik temp. pozostaje podczas jazdy poza miastem na 0 czasami sie lekko ruszy.Podczas jazdy w miescie...
Witam, Po zdjęciu pokrywy silnika (tego plastiku) na powierzchni silnika w zagłębieniach zauważyłem oleistą ciecz, na moje oko jest to paliwo. Czy ktoś może mi powiedzieć skąd się tam może brać? Myślałem, że może jest to wyciek z przewodów doprowadzających ale nie zauważyłem nieszczelności... Najważniejsze pytanie: Czy to może oznaczać początki problemów...
Witam jaka jest różnica pomiędzy czujnikami temperatury zewnętrznej z oznaczeniami 1S7F-10K 936-AA a czujnikiem 1S7F-10K 938-AA, jakie są parametry tych czujników. Mam zakupiony ten drugi ale przekłamuje mi temperaturę w lato zawyża mi temperaturę a teraz na zimę pokazuje zbyt niską temperaturę. Jest możliwość przeróbki np. poprzez w stawienie opornika...
Przebieg realny jak najbardziej (po zdjęciu pokrywy zaworów widać jakby wczoraj wyjechał z fabryki), czujnik temp. sprawdzałem i pokazuje jak najbardziej realną temperaturę i na zimnym i na gorącym. Mnie się wydaje że podciśnienie w zbiorniku paliwa powoduje zbyt niskie ciśnienie paliwa... bądź zakłóca pracę pompy.
1-za niski poziom płynu chłodzącego 2-pomarańczowa gwiazdka-temperatura poniżej +4st. 3-czerwona gwiazdka-temperatura poniżej 0st. 4-niski poziom płynu spryskiwaczy (ok 1litr) 5-klucz-przegląd 6-kasowanie przeglądu 7-czas na klocki hamulcowe polecam lekture http://forum.fordclubpolska.org/viewtopi...
Witam, kupiłem niedawno Forda Mondeo 2001 2.0, auto z silnikiem benzynowym. Ciężko odpala po nocy, dopiero za drugim razem bez względu na temperaturę, ale tylko przy niskim poziomie paliwa 1/4 baku. Powyżej problem zanika. Co to ma być? A drugi problem - wysokie spalanie (może normalne nie wiem) przy bardzo lekkiej nodze 18 l na sto w mieście, ale zazwyczaj...
Skoro podczas jazdy " na trasie " wskaźnik przekracza pierwszą kreskę i wchodzi w pole NORM to raczej termostat jest i działa poprawnie.
Obić steropianem albo obłożyć wełną mineralną.
Przyznam się że nie pamiętam układu w tym aucie,ale przyczyny szukałbym błachej.Być może jest jakiś problem z podciśnieniem lub z klapą od gaszenia .Sprawdź jak szybko pompa vaku robi podciśnienie ,czy ma to związek z obrotami silnika Dodano po 2 Taki objaw miałem ostatnio w oplu movano problemem był czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym.objawy...
No dobrze, a wtedy co się źle przełącza nie pokusiło cie by mieć podpiętego laptopa do diego i obserwować czego mu brakuje ? - brakuje mu gazu (komputer rejestruje błąd - zbyt niskie ciśnienie gazu, tak samo jest jak się skończy gaz w czasie jazdy). Dodano po 2 Przedtem z ciśnieniem i zapętlaniem nie było problemu ? Jak była wyższa temperatura otoczenia,...
Witam. Najprawdopodobniej to terkotanie to elektrycznie naciągane cięgło, przy pompie wtryskowej, które podciąga 'gaz' z racji zbyt niskiej temperatury przy starcie. Jest to robione w tym samym czasie co grzanie świec, dlatego takie skojarzenie autora postu. Przy wstecznym biegu też jest podciągane. Wiem ze tak jest. w modelu Mondeo z r. 1999, ale nie...
ja mam identyczny problem z moim mondeo. mam 1.6, 1995. probowalem roznych sposobow, oporniki pod czujnik temperatury ktory steruje kompem i dawka paliwa- w tym przypadku nie pomoglo, bo mimo to niema tzw ssania, czyli niema tych 1500 obr po odpaleniu, dlawi sie na niskich obrotach,trzesie i ciezko wchodzi na obroty, dopiero po jakims czasie jest lepiej....
Moje spostrzeżenia są takie ze do napraw samochodów w zasadzie oscyloskop o pasmie 1mhz starczy tu nie ma szału ja za dobry kupisz to i tak go nie wykorzystasz. A co do tematu to wydaje mi się że sprawa jest prosta . Alternator w zasadzie na wtyczce 3 pinowej ma +12 sygnał prostokątny -tak jak myślałem- z tym że sygnał bliski zeru wyzwala alternator...
Witam wszystkich. Mam ten sam problem z niską temperaturą silnika, termostaty mały oryginalny jak i duży zamiennik wymienione oraz czujnik temperatury wszystko po dwa razy w ciągu tygodnia i nic nie pomaga. Po odpaleniu na zimno rura od termostatu do chlodnicy zimna ale po kilku minutach robi sie letnia a z tego co czytalem powinna być zimna do póki...
Witam kolegów i sorry za tak długie milczenie ale problem rozwiązał się nie tak dawno i wcale nie do końca Sprawa temperatury banalna, wadliwy termostat olejowy zareklamowany w salonie forda, reklamacja uznana i wymiana gratis przez serwis w ramach rekompensaty - dobrze że miałem rachunek z warsztatu i musieli uznać reklamowany termostat. Teraz temperatura...
według moich danych to przy: 0 stopni od 88 000-102 000 omów 20 stopni od 35 000-40 000 omów 40 stopni od 15 000-17 000 omów 60 stopni od 7100-8000 omów 80 stopni od 3000-4500 omów to sa błedne dane. Ten czujnik ma rezystancje dość niską , zblizoną do czujnika paliwa. Wartości od kilkudziesięciu ohm do dwustu-paru ohm. Wymień ten czujnik i po kłopocie.
W sterowniku jest immo, a tak w ogóle to tam nie ma żadnego krokowego chłopie !! Kolega który robił x lat w fordzie kiedy nasze auta miały czas świetności, sugerował bynajmniej u mnie problemy z przepływomierzem, z racji wyższego spalania w niższych temperaturach.
Posiadasz dwa różne ekspresy tej samej firmy i nie możesz tak do końca ich ze sobą porównywać. To tak jakbyś narzekał, że Ford Fiesta nie jest taki jak Ford Mondeo, a przecież to Ford. Temperatury w obydwu ekspresach są prawidłowe. To stwierdzenie na podstawie instrukcji serwisowej? Prawidłowe parametry parzenia kawy są niezależne od ekspresu. Producent...
Ale przy małej ilości czynnika, nawet duże skoki temperatury nie wywołają znacznych zmian ciśnienia, które będzie niskie. Więc na jedno wychodzi... I jak napisał miron układ reaguje na ciśnienie w układzie, a nie na ilość czynnika. Dodatkowo należałoby jeszcze sprawdzić zawilgocenie czynnika.
Witam kolegów i sorry za tak długie milczenie ale problem rozwiązał się nie tak dawno i wcale nie do końca Sprawa temperatury banalna, wadliwy termostat olejowy zareklamowany w salonie forda, reklamacja uznana i wymiana gratis przez serwis w ramach rekompensaty - dobrze że miałem rachunek z warsztatu i musieli uznać reklamowany termostat. Teraz temperatura...
Witam. Jak można zalać gazem jak ktoś wcześniej powiedział ?? Poza tym, silnik musi mieć odpowiednia temperaturę w momencie gdy przełącza się na gaz, w przeciwnym razie zgaśnie Ci na wolnych obrotach. Musisz brać pod uwagę to, ze są niskie temperatury; wiec na gazie ci nie odpalił, a na paliwie musisz niestety troszeczkę pokręcić rozrusznikiem bo nie...
to mówimy o książce regulatora cisnienia Wiązka pompy to wiązka regulatora SCV przecież jest... Wiązka składa się z przewodów zaworu (regulatora) SCV i przewodów czujnika temperatury. Pompa CR to nie pompa rotacyjna - elektrycznie jest bardzo prosta. Sprawdź czy dobrze odczytujesz ciśnienie na szynie, niektóre testery mają źle oznakowane jednostki...
Witam ! Ostatnio nagminna usterka występująca u roztargnionych kierowców (nie tylko PAŃ) Nie przejmuj się zbytnio bo juz jest po cherbacie, ale ważne jest jaki był stosunek procentowy obu paliw do siebie - im więcej ropy tym lepiej dla podzespołów silnika - no i ilośc KM oraz czas pracy silnika. Wytłumaczę Ci krótko o co w tym chodzi - wszystkie elementy...
Ładowanie w aucie na biegu jałowym to 14,7V - 15,2V (at)ElektrodaBot Dodano po 3 Wstępna ocena dostępnych informacji - Z informacji wynika, że napięcie ładowania na biegu jałowym oscyluje między 14,7 V a 15,2 V, co jest wyższe od typowego zakresu (zwykle 13,8–14,5 V). - W pamięci sterownika widoczne są dwa błędy związane z układem ESP/CAN: 1. U0126:00-8A...
Mój polonez pali 0,0 litra ropy, nawet na 1000 km. I nie o silnik tu chodzi tylko o moc ogrzewania. Benzyniak zawsze oddaje więcej ciepła a układ chłodniczy potrafi to ciepło wykorzystać. I zapewniam Cię że w żadnym samochodzie z silnikiem benzynowym nie jest potrzebne Webasto (mówię tu o naszym klimacie!). Za to może być przydane by szybciej ogrzać...
Dzisiaj zrobilem pomiary na zimnym silniku. Temperatura na dworzu 28 st. C. Wyniki nastepujace: Czujnik temp. ten, ktory do PCM - 31k ohm Czujnik temp. ten, ktory na deske - nie ma przejscia, czyli uszkodzony Czunik temp. zasysanego powietrza - 29,6k ohm Cewka miedzy 1 a 4 cyl - 13,07k ohm Cewka miedzy 2 a 3 cyl - 13k ohm Jak to jest z ta cewka, jest...
Generalnie jak napisał kolega Józef199 to brak masy ale odradzam lutowanie dlatego że lampy i styki lamp mieszczą się w strefie gdzie będą narażone na wilgoć i niskie temperatury w zimie a cyna lubi też się ulatniać i "korodować"w takich warunkach.proponuję Ci także sprawdzić styki przekaźnika kierunkowskazów a także sam przekaźnik.Poza tym na początek...
Moim zdaniem masz wyładowany akumulator z uwagi na niskie temperatury, włączenie wielu odbiorników, albo uszkodzenie lub wiek akumulatora. Sprawdź też, czy masz sprawny alternator i właściwe ładowanie akumulatora. Miałem podobny przypadek, ale jak się okazało urwał mi się przewód zasilający alternator po stacyjce, w wyniku czego nie miałem ładowania...
W Tym przypadku nie trzeba zadnego rezystora. Masz 12V Rezystor (albo inny układ stabilizacji prądu) jest potrzebny zawsze. Ma stabilizować prąd diod w zależności od temperatury i napięcia zasilania. Podejrzewam, że moje diody mają niską tolerancję na wzrost napięcia Wszystkie diody LED mają niską tolerancję na wahania napięcia - dlatego trzeba stosować...
Przesledziłem ten temat od poczatku i stwierdzilem ze dużo gazowników popełnia ten sam błąd, posiadam forda mondeo mk1, parownik mam zamontowany pod akumulatoram ktoś wczesniej wspominał że żle jest jak parownik jest tak nisko, drugi problem na który nigdy nie zwracałem uwagi to wskaznik temp. który podczs jazdy odchyla sie ok 4mm nie wiem jaka to temp....
To pewnie piny w wtyczce nie łączą bo nie ma innej możliwości , chyba że masz za niska temperaturę do włączenia wentylatorów.P
Ok. Tu chodzi o recyrkulacjie spalin. Zawór, sterowany przez ECU pojazdu, otwiera się zazwyczaj na niskich i średnich obciążeniach. Wprowadzenie spalin (bez tlenu) do komory spalania, zanieczyszcza powietrze (tlen) z dolotu. To obniża temperaturę spalania i spowalnia jego proces, dzięki czemu lepiej spalają się tlenki azotu ale niestety osadzA się nagar...
Witam forumowiczów, podepnę się pod temat chociaż auto mam inne ale niestety objawy takie same, moje polo 4 z 2004r z silnikiem 1.4 TDI zwykła turbina bez kierowniczek sterowana podciśnieniem. Autko działa bezawaryjnie przy temperaturze powietrza do ok 25stopni, wczoraj było trochę chłodniej zrobiłem trasę do Austrii i z powrotem bez żadnych problemów,...
Silnik DOHC 1,6 l 16V benzyna. Wersja Ghia dosyć mocno wypasiona w elektykę że nie ma jak palca przy silniku wcisnąć. Panowie a ta wartość temperatury nie za niska silnik nie powinien się lepiej podgrzewać?
Witam Wszytskich. Mam następujący problem: otóż po wciśnięciu AC na desce climatronica sprzęgło sprężarki nie chce ruszyć. Na przekaźnik prąd jest podawany cały czas, po przekręceniu stacyjki jednak sie nie przełacza. Na nogach od cewki przekaźnika jest caly czas 12 v, po zmostakowaniu styków przekaźnika sprzęgło się załącza (przekaźnik sprawdzałem...
Dzieki emerty 2. " Przy prawidłowo pracującym, rozgrzanym do temperatury pracy reaktorze katalitycznym, przy ustalonej pracy silnika, sonda znajdująca się za reaktorem katalitycznym utrzymuje wysoki stan napięcia, około 0,8V. Czyli w spalinach znajduje się mała ilość wolnych cząsteczek tlenu. Wolny tlen zużywany jest w procesie katalitycznym do utleniania...
prosze o odpowiedzi bardzo mi zalezy na rozwiązaniu tego problemu. Tak wyje/buczy tylko jak są niskie temperatury w temacie mam napisane w okolicach 0 stopni, jednak wczoraj było 8 stopni i też wyło, nie chcę być nie wiarygodny, ale po prostu jak jest zimno na dworze tak się dzieje, gdy jest normalnie - cieplej nic się nie dzieje i jest cisza. Co ciekawe...
Cisnienie z pewnoscia jest okey, minelo juz kilka dni i z silnikiem jest wszystko okey, pracuje rowno, nie faluje obrotami, nie lapie temperatury, przyspiesza normalnie, nie slabnie. Sadze ze niepojezdizlbym dlugo, gdyby z cisnieniem oleju bylo cos nie tak, pozatym to od czego jest urwany kabelek, sluzy do informowania kierowcy na desce rozdzielczej...
Adas21 na początku mam pytanie do ciebie czy sprawdzałeś przejście z komputera do wtrysków, bo w tych modelach(wiem to po swoim przypadku) strasznie psują się izolacje przewodów i czasami dochodzi do małego zwarcia bądź utlenienia się przewodów, nie wystarczy sprawdzić przewodu przy samej kostce, trzeba troszeczkę głębiej poszukać, a co do pinów na...
Trochę późno piszę o tym, ale zrobiłem dopiero wczoraj diagnostykę. Po wymianie przewodów nie gaśnie ale ciągle na obrotach faluje oraz na zimnym ma problem z utrzymaniem mocy tzn dodaje gazu to co chwile jakby się dławił i tak co chwilę brak mocy/moc. Po nagrzaniu silnika żadnych problemów w jeździe nie ma. Co do błędów niestety mechanika nie było...
i wszystko działa i czujnik jakoś nie padł tylko oszukuje temp silnika Nie mam wielkiej wiedzy w elektronice naprawiam sterowniki tylko od 99r i wiem że nie ma mocnych w elektronice lecz nie ładnie jest krytykować ale sztuka znaleźć rozwiązanie w naprawie Nie czytasz ze zrozumieniem co napisałem - czujnik już padł, tyle że poprawnie pracuje w niższym...
Witam, Caly ten watek umiescilem jako kopia na oddzielniej stronie Zdecydowalem sie na zakup kabelka do Stag 300 i wlasnoreczne przeanalizowanie sytuacji. Z tego wzgledu ze kabelek byl tani, a sama wizyta u mechanika kosztowala by mnie wiecej ;). Prosilbym bardzo o obejrzenie calego filmiku ktory nagralem . Trwa on 18 minut ma 45MB i wymagane jest Flash....
Witam Dzisiaj po przełączeniu na LPG, po chwili zaczęły świecić naprzemiennie dwie kontrolki, sygnalizując brak gazu, mimo że w butli jest ponad 20L (całkowita pojemność 40L). Trzy razy wyłączałem i włączałem LPG, bez rezultatu. Po przejechaniu około 10 km na benzynie, z ciekawości włączyłem gaz i o dziwo problem ustąpił. Po kilku godzinach jechałem...
Przyznam jednak szczerze, że nie testowałem ich temperatury otwarcia przed montażem - no przecież nie będę latał do domu i gotował nowego termostatu przed montażem Ano trzeba. Miałem problemy odwrotne. W VW passat '86 (zabytek) sytuacja odwrotna. Przy bardzo niskich temp. otoczenia nie otwierał się ani nowy ani żaden ze starych. Kupiłem 3 nowe na możliwie...
Moje mondeo paliło średnio 9l/10l w zimie sięgało do 12l na 100km Użyłem 2 potencjometrów 100k jeden założony jest na przepływomierz wpięty w masę zmniejszając jej rezystencje zmniejszam dawkę paliwa. Drugi na czujnik od temperatury z wpiętym szeregowo 15k rezystorem żeby wiatrak od chłodnicy się nie załączał, odłączam ssanie kiedy chce i reguluje dawkę...
Oczywiście wszystko można, ale zbyt uboga mieszanka (mało gazu a dużo powietrza) to wyższa temperatura spalania a to już krok do...remontu głowicy i głównie mam na myśli gniazda zaworowe i zawory. Gaz który spala się w silniku ma i tak wyższą temperaturę spalania niż benzyna zubażając mieszankę powodujesz jeszcze jej wzrost, podsumowując to co zaoszczędzisz...
zasyfiona nie jest - dmucha tylko lekko ciepłe powietrze bo temp. silnika jest niska. zapowietrzony też niby nie jest... nie mam juz słów na to...
Moje mondeo paliło średnio 9l/10l w zimie sięgało do 12l na 100km Użyłem 2 potencjometrów 100k jeden założony jest na przepływomierz wpięty w masę zmniejszając jej rezystencje zmniejszam dawkę paliwa. Drugi na czujnik od temperatury z wpiętym szeregowo 15k rezystorem żeby wiatrak od chłodnicy się nie załączał, odłączam ssanie kiedy chce i reguluje dawkę...
Jeśli nie zamyka to zawsze wszystkie drzwi pozostają otwarte. Wydaje mi się, że przy niższych temperaturach częściej występują te problemy z zamykaniem centralnego.
Aaa. Teraz już wiem. Jak dla mnie jeszcze mógłbyś spróbować chlodzic elektronikę, bo chyba licznik montujesz w niższej temperaturze niż testujesz. Spróbuj go uruchomić w lodówce :). Chyba że kosztuje miliony to szkoda. Więcej nie pomogę bo się aż tak nie znam.
Witam Piszę na forum bo już mi nerwy puszczają i może ktos z was zna rozwiązanie tego problemu..? Jestem posiadaczem Mondeo 2006 2.0 TDCI przebieg. 145tyś.. kupiłem go kilka miesięcy temu. Auto było sprawne i normalnie użytkowane do czasu wystąpienia ostatnich silnych przymrozków… Właśnie w dniu gdy była taka niskia temperatura (ok. -12) zszedłem...
Podłączyłem już wszystkie czujniki oprócz sondy lambda. Mam w związku z tym pytanie - co się stanie jeśli nie podłączę rezystora wstępnego ogrzewania sondy lambda? Wiem, że wtedy sonda dłużej będzie uzyskiwała temperaturę pracy, ale czy będzie to miało jakieś negatywne skutki na pracę silnika po rozgrzaniu? Na razie podłączam tylko czujnik sondy lambda,...
I.Programowanie automatycznego domykania i otwierania szyb z pilota Opuścić szybę na dół następnie do góry i przytrzymać przez 5 sek .gdy szyba jest już zamknięta .Tak należy zrobić z każdą szybą. Sprawdzenie czy działa polega na przytrzymaniu przez ok. 4-5 sek przycisku od pilota otwierania lub zamykania drzwi w zależności, co chcemy zrobić II.Opis...
Masz dosyć wygórowane wymagania, ale tragedii nie ma. Nie wypowiem się co do Hondy jakiejkolwiek, bo jechałem raz starym Civikiem i raz nowszym Accordem jako pasażer. Nic specjalnego ani w jednym ani w drugim. Astra 2 będzie w tym budżecie w miarę dobrym stanie, z tym że jest to auto przeciętne. Na 407 w tej kwocie bym nie liczył - to musiałaby być...
Laguna II z końca produkcji z silnikiem 2,0 lub 2,0T. Dobra blacha , bardzo komfortowy, bezpieczny i bardzo dobre, trwałe silniki do gazu. Dobre to te silniki owszem były, ale jak miały przebiegi poniżej 400 kkm. Na forum laguny fani tego modelu przekonują, żeby odpuścić szukanie, bo nic z silnikiem 2.0 Turbo w dobrym stanie się nie znajdzie, a jeśli...
Witam wszystkich. Moje auto to Ford Mondeo MK2, silnik 1.8 ZETEC 16V, 85kW, 1997r. Problemem jest u mnie wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej. Pokazuje, że płyn ma zbyt niską temperaturę. Zlokalizowałem czujnik temperatury nad termostatem. Czujnik ma rezystancję 50kOhm - pomiar na zimnym silniku przy temperaturze zewnętrznej około +5*C. Czy ktoś z...
Wsadź tego dobrego LED-a na drugą stronę i po dwóch minutach będziesz wszystko wiedział. Dlaczego LED z lewej strony się uszkadza? Nie załapałeś. Jeżeli ten dobry LED padnie po dwóch-trzech minutach po wsadzeniu na lewą stronę to winne jest auto. Jeżeli będzie świecić - to winna jest słaba jakość tych LED-ówek. Bo ten, który mi wrócił z gwarancji,...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
mondeo niski temperatura mondeo mondeo temperatura
pralka candy zapchana taśma głośniki rysunek rozrządu
autobus bezpiecznik analizator widma
Zetor Proxima - problem z włączeniem WOM Gofrownica MPM nie grzeje - diagnoza i naprawa