Masz przerwany przewod pomiedzy bezpiecznikiem a pompą. A 6v wysyla ecu.
Sprawdź jeszcze raz na zakresie miernika DC 2V/2000mV SPADEK NAPIĘCIA między klemą - karoserią - włączonym odbiornikiem; w twoim wypadku jest to minus żarówki pozycyjnej (żarówka zapalona). Szukaj zmian w odczycie i dojdziesz do sedna. Dodano po 15 Trochę wolno pisałem poprzedni post. Problem masz rozwiązany, praktycznie "w zasięgu ręki". Sprawdź po...
Na chłopski rozum to system wspomagania szwankuje, tudzież elementy towarzyszące. Wraz ze wzrostem prędkości ingerencja wspomagania jest zmniejszana, więc np. po 40 km/h nie jest zbytnio odczuwalne. Na skrajach też można odczuć blokady. A gdy jest źle, to w każdej pozycji kierownicy może pojawiać opór. Wspomaganie jest elektryczne, o ile dobrze pamiętam....
sprawdź kable i świece. Miałem podobny problem który zniknął po "pogłaskaniu" świec zapłonowych (elektrod) szczotką stalową, i poprawieniu styków na kablach wysokiego napięcia
Mógłbyś.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ ;)
Witam serdecznie ,mam ten sam objaw u siebie w mondku czy rozwiązałeś jakoś ten problem
Bo jak wypadła ta klapka z kolektora to nie ma ciśnienia na serwie.
Witam. Z tego co napisałeś, to dość ładnie przejżałęś sillnik, ale jeszcze zwróć uwagę na czas grzania świec żarowych i czy podczas tego długiego kręcenia, masz w dalszym ciągu podgrzew, pomomo zgaśnięcia kontrolki podgrzewania świec. Pozdr.
Włożysz odpowiedni i będzie OK.
Mondeo ma 2 zawory serwisowe, od niskiego jest przed prawym, przednim kołem, trzeba odsunąć nadkole od zderzaka. Zawór jest na osuszaczu. Co do wycieku to pojawić się może praktycznie wszędzie, zarówno na kompresorze,złączach, przewodach aż po skraplacz(bardzo często) Czynnik nabija się nie na ciśnienie ale na odpowiednią ilość wagową do układu. Jeśli...
jedź do dobrego gazownika i niech sprawdzi instalację, ale przyciśnij go a nie podłączy komp i powie że wszystko ok. Bo większość z nich udaje że sprawdziła...
Prawdopodonie jest to wina przepływomierza powietrza. Pozdrawiam.
Sprawdź przewód podciśnieniowy do sterowania załącznika turbiny.Wg tego co napisałeś to powinna być przyczyna.
Temat do zamknięcia. Test przypisania dawki wszystkich wtryskiwaczy na nowo i obroty wróciły do nominalnu. Co za tym idzie komunikat za niski poziom ciśnienia oleju silnika zniknął. 🙂
Niskie ciśnienie paliwa. Poszedł całkiem któryś wtrysk, może pompa poszła.
Któryś kabel zgnił, albo +, albo masa
Witam posiadam auto jak w opisie, mam mały problem z ładowaniem auto odmówiło rozruchu podłączyłem prostownik po około godzinie ładowania uruchomiłem samochód i jest tak ładowanie na około 12.50v-12.80v przy obciążeniu (światła,nawiew, itd..) spada do 11.80. Moje pytanie czy to wina akumulatora czy też problem z ładowaniem. Akumulator posiadam Centra...
Czy udało się rozwiązać problem - mam podobnie, z tym, że silnik chodzi na te 500-600 obr./min. przez ok. 1-2s.
Witam wszystkich mam problem w mondeo 1,8duratec 2001r. Natomiast silnik szarpie,dławi się przy niskich obrotach do 2200obr/min potem wszystko znika i silnik ciągnie równo.Może jakis pomysł cóż to może być?
Na wolnych obrotach czyli ile? 950obr/min?
Nadal jest czujnik do wymiany, albo klima nie jest nabita do końca i ciśnienie jest za niskie.
A powiedz mi proszę jeszcze jak sprawdzić ten czujnik i gdzie go znajdę. Czujnik powodował by nie trzymanie na niskich obrotach??
Witam ! Mam Forda mondeo z 2001 roku i jest w nim oryginalne radio Ford 6000CD. Problem w tym że od niedawna jak gra muzyka z tunera lub CD to wszystkie głośniki zaczynają charczeć przy niskich tonach, muszę ściszać żeby problem ustał. Problem w radiu czy głośnikach ?
krokowiec był czyszczony
jeżeli tak - to musisz wyjąć dese i dobrać się do elektroniki wskaźnika temperatury - przejrzeć czy nie ma widocznych gołym okiem spalonych elementów, mikropęknięć, pomierzyć rezystory i ewentualnie jeżeli elementy bierne są oki to czeka cie wymiana półprzewodników lub (jeżeli jest) wyregulowanie wskazań potencjometrem pozdrawiam
Prawdz przody wn i świece ostatnio przerabiałem podobny problem w mondeo ale tam winny był przepływomierz . Jak masz większy przebieg zajżyj do katalizatora.
Witam sprawdż masę na samym silniczku lub podaj bezposrednio.Pozdrawiam
Tam jest problem z trafieniem w wał.
Witaj kolego. Czy poradziłeś sobie z tematem ? Ja walczę już 3 dni z tym autem i nie wiem czy się nie poddam. Spr. alternator, wtryski, egr, czyszczony kolektor, próba przelewowa, wym. czujnik ciśnienia paliwa, jeszcze jutro wymienię chyba na koniec regulator w pompie. Jak nie pomoże to go spalę chyba. Na zimnym jest trochę uciążliwy bo chodzi tak ze...
Pompa? Ale czemu tylko na niskich obrotach?
Witam moj problem polega na tym ze auto Jechało maxymalinie 100 km/h potem 80 i zaczynało szarpac.Na Drugi dzien auto nie chciało wogle jezdzic.Ma bardzo niskie obroty
Przekaźnik czasowy wyzwalany zmianą stanu wysokiego na niski.
Stary dobry sposób - podłączyć pompke na krótko, żeby sprawdzić czy wogóle jest sprawna.
a co z wtryskami? sprawdzales na powrotach?
Witam Wywnioskowałem, że mieszanka gazowo-powietrzna daje duży opór dla iskry wys. nap.(ciężko się jonizuje) i stąd kłopoty z zapłonem-przebicia do korpusu silnika
Może to wina niskich obrotów(550),takie są,a wiem że powinny być (850-900).Takie niskie obroty ustawił mi mechanik sam sobie dałeś odpowiedz. A jak wiadomo przy obciążeniu silnik traci troszke obrotów np. hamowanie i wspomaganie kierownicy. Ustaw na 850obrotów
Miałem w Volwie z tym motorem padała pompa , niskie ciśnienie dawała podczas jazdy.
Akumulator , niskie napięcie.
Jak na 4 tloku to egr szwankuje.
moze czujnik zabardzo odsuniety od wienca
Powiem krótko... W rozwiązaniu tego problemu pomogła zwyczajnie wymiana filtra paliwa.
wszystko pieknie ale podaj dokładne dane tego mondka to podam ci dane generalnie jest tak z wyłacznika klimy plus wedruje do czujnika niskiego cisnienia pozniej do podwojnego włacznika cisnien nastepnie przekaznik pełnego otwarcia przepustnicy i sprzegło klimy
Jak się nie mylę przyczyną może być mała ilość oleju w skrzyni biegów lub jest zbyt gęsty z powodu chłodnego klimatu, ale z pewnością przystanę na niskim poziomie oleju .
Witajcie! Od wczoraj strasznie stuka mi w silniku tak, że czuć te stuki na nodze (poprzez pedał) Stukanie pojawia się pow.1000 obr. , więc już po lekkim wciśnięciu gazu. Przy wyższych obr. pow.2500 - 3000 stuka , ale troche ciszej (może dlatego ,że częściej i głos zlewa się w jedno) Co to może być - wtryski ? , czy coś poważniejszego ? pba /mondeo 1.8...
Albo czujnik, albo turbina do sprawdzenia/regeneracji/ustawienia.
Proponował bym wymienić filr paliwa.
Spytaj się w Abarcie we Wrocławiu na Niskich Łąkach.Mają doświadczenie.
Wypnij przepływomierz i spróbuj czy dalej jest usterka
WITAM Usterka slokalizowana, uszkodzony był presostat na niskim ciśnieniu.
5w30 ale ze specyfikacja forda bo jest on o niskiej lepkosci.Nie sluchaj majsterkowiczow.
Po pierwsze sprawdź wszystkie podciśnienia pod względem szczelności, po drugie sprawdź czy zmienna geometria w turbinie się nie zaciera, po trzecie vacu pompa, czy nie generuje za niskiego podciśnienia.
Witam, pompy CR są dość wytrzymałe ale jeżeli pompa niskiego sie kończy to bałagan, sprawdż filtr na opiłki i ciśnienie na niskim, powodzenia
Problem z wbudowanymi w siłownik switchami sterującymi. Jeżeli masz zdalne sterowanie, to skuteczną, aczkolwiek prymitywną metodą jest odcięcie przewodów sterujacych z drzwi. Może też pomóc wyjęcie zamka (zintegrowany z siłownikiem), nawiercenie w dolnej części otworu i wtryśnięcie do siłownika jakiegoś na przykład legendarnego WD-40, który wbrew pozorom...
na bęzynie ok cewka od innego świece nowe
dwie mozliwosci: za niskie cisnienie czyli za`mało gazu lub uszkodzony presostat
witam miałem identyczny problem cewka zapłonowa miała przebicie i niemiałem na 4 garze
Witam, mam tylko pytanie czy przed tym jak samochód nie chciał zapalić były jakieś inne niepokojące objawy ? Nierówne obroty ? za niskie ? szarpanie ? pozdr, Alek
Nie sądziłem, że hamulec ręczny jest związany z hydrauliką! Rzeczywiście poziom płynu w zbiorniczku jest bardzo niski. Dzięki.
dzięki sprawdzę
Skąd mam wiedzieć czy świece grzeją? . A więc kolego pozostaje ci dobry warsztat.
romoo nie bardzo, w Focusie jest Magneti Marelli, w Mondeo zaś Visteon.
Diagnostyka układu, może być za niskie napięcie zasilania układu.
Gdy odłączę wtyczkę czujnika płynu chłodniczego na śilnik to wentylator działa Wysokie czy niskie obroty? Jeśli rusza od razu na wysokich obrotach to być może jest uszkodzony niski bieg, konkretnie rezystor lub jego okolice.
Mechanik wykonywał test kilka dni temu i wyszło że jeden wtrysk "leje", wtrysk został zregenerowany i przy kolejnej próbie przelewowej powiedział, że wtryski są ok. i kazał zregenerować pompę paliwa gdyż ciścienie na listwie w momencie rozruchu jest za niskie.
BMW lub Audi w tym roczniku za taką sumę to tylko masa kłopotów bo raczej nic dobrego nie znajdziesz. Powinieneś szukać raczej Mondeo (bogate wyposażenie i ceny niskie względem rocznika), Lagunę 2 (tylko musi być zadbana) lub jakiegoś Chevroleta z Korei (tanie i dobrze współpracują z gazem).
Olej w silniku jest? Z tymi wskazówkami to normalne że idą do końca i wracają - robi się tak po podłączeniu akumulatora i jak jest zbyt niskie napięcie.
Wiem że jest łańcuch i pasek i już to gdzieś na tym forum pisałem. W mondeo tddi były montowane pompy elektryczne niskiego ciśnienia przy zbiorniku paliwa. I lubią się sypać a Ci co nie wiedzą wymieniają pompy wtryskowe.
Przepustnica mechaniczna na linkę, a zaworu krokowego wogóle tam nie ma. Jesteś pewien, że naprawiałeś Mondeo?
Zaślep EGR,
Mondeo mk4 2.0 145km dobry silnik ?
Nawet niski stan oleju ,wykluczając usterkę pompy.
jeden z przewodów zasilających był spróchniały i podawał o 0.5V za niskie napięcie na PCM... pewnie pod obciążeniem spadek był większy ale nie sprawdzałem...
jeszcze nie, ale bez kompresji byłby problem z rozruchem przy niskich temperaturach, czy się mylę? Ostatnio było 0 stopni, stał dwa dni i odpalił z pół obrotu.
Kolego prawdopodobnie cały czas masz problem z wtryskami? Trzeba wykonać ponownie test przelewowy wtryskiwaczy. Przy usterce z wtryskiwaczami pojawił by się błąd o niskim ciśnieniu paliwa.
Witam. Czy znalazł ktoś rozwiązanie tego problemu? Miałem wyjęty alternator - sprawdzony OK. Wymieniony został regulator napięcia (bo oświetlenie wewnątrz i na zewnątrz migało). Po tych zabiegach i długim odpięciu akumulatora musiałem mu robić na kompie adaptację i kodować wtryski. Auto po odpaleniu trzyma ok 500 obrotów (świeci się ładowanie i check),...
To jest zawór niskiego ciśnienia, który wylącza paliwo na pompie
To bezpiecznik pompy paliwa, może jeździsz na niskim poziomie paliwa w zbiorniku bo auto zagazowane i pompa ma już dość.
Podłącz się do sterownika gazu i sprawdź czego mu brakuje. Zapewne za niskie ciśnienie gazu lub za niska temperatura parownika.
Jak widać dobry spec znajdzie i silnik krokowy nawet gdy go nie ma. W mondeo był przypadek że miał zbyt niskie obroty i ciężko się wkrecal na jalowym przy mocnym wbiciu gazu. Odłączenie przeplywomierza załatwilo sprawę. Nie wiem czy gość go wymienił czy nadal tak jeździ.
Baterię zmieniłem po zakupie auta, ponad rok temu. No to zmierz napięcie na baterii i jak jest za niskie to zmień znowu i zobacz czy pomogło zanim zajmiesz się przelutowywaniem losowych elementów na płytce.
Nie musi być słychać. Powinna być przeprowadzona próba szczelności. Sprawdź ciśnienie w układzie (czyli pojedź do zakładu i niech zmierzą odpowiednim przyrządem). Jeśli niskie, niech nabiją znacznika.
zawór od mondeo podejdzie,ale trzeba go zamontowac odwrotnie.
Sam nie wiem co już wybrać ponieważ liftbacki są bardziej funkcjonalne niż sedany zawsze można za pakować coś większego podobaja mi się alfa147 peugeot 307 i mondeo mk3
Ogólnie te mondziaki są dosyć udane. O, właśnie. Mało problemow Mondeo sprawia. Fajna opcja.
a może ten nowy akumulator ma za wysokie lub za niskie napięcie to taka moja teoria
Wymienić termostat i dopiero sprawdzić temperaturę. Bo może być otwarty termostat i silnik nie utrzymuje stałej temperatury. Druga sprawa jeśli czujnik jest nie sprawny to do wymiany lub zakołkowana nagrzewnica. Na początek sprawdziłbym termostat czy zaraz po uruchomieniu silnika chłodnica robi się ciepła i czy włącza się wentylator jak się zagrzeje...
Witam wszystkich. Mam ten sam problem Mondeo mk3 2.0 tdci z niską temperaturą silnika, termostaty mały jak i duży wymienione oraz czujnik temperatury w szystko po dwa razy w ciągu tygodnia i nic nie pomaga. Po odpaleniu na zimno rura od termostatu do chlodnicy zimna ale po kilku minutach robie sie letnia a z tego co czytalem powinna być zimna do póki...
To sterowniki odpadają ,synchro też, zasilania też. To w takim razie trzeba ustalić dlaczego jest niskie ciśnienie podczas rozruchu może ? Teraz cęgi i sondy na zawór SCV. I dokładna kontrola czujnika ciśnienia paliwa.
I sądzisz że iskra by była, paliwo wtryskiwał przy takim niskim napięciu, przy którym rozrusznik jeszcze kręci?
Miałem kiedyś taki przypadek w mondeo winą były różne rozmiary opon na osiach.
A ja bym sprawdził poziom płynu hamulcowego w zbiorniku pompy hamulcowej, lub sprawdził przewody do czujnika poziomu płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Ale raczej stawiam na niski stan płynu w zbiorniku.
Podstaw drugą pompę. U kolegi w takim samym aucie identyczne objawy ( dodatkowo LPG). Zanim zdążył na LPG przerzucić już gasł. Pompka za niskie ciśnienie dawała. Po wymianie OK.
Wskazanie na zegarach może się znacznie różnić od rzeczywistej temperatury. Zagrzej silnik i trochę ostrzejszej jazdy (lepiej na niskich biegach , mandaty podrożały) . Mikropęknięcia "puszczają czasem płyn pod wyższym ciśnieniem . W C6 kałuża płynu była 15 centymetrów od miejsca ucieczki płynu z króćca , tak daleko dolatywała fontanna płynu . Umyj do...
W Fordzie Mondeo miałem identyczny objaw , a powodem był wypalony zawór.
Gdzieś był tu taki temat o Mondeo.....na twoim miejscu bym kupił 2 sportowe katalizatory i umieścił na "tyle" wydechu tuż przed tłumikiem końcowym,większe wtryski, szerszy dolot, korekta elektroniki i wymiatasz ;P...... a co do koła zamachowego to wszystko ok ale silnik na niskich obrotach będzie chodził nierówno
Jakie te błędy , kody i opis ? wyskoczyły dwa błędy, niskie napięcie pompy paliwowej 9 v ,oraz błąd immobilaizera, Na pewno w opisie nie było że jest 9V , tylko pewnie w live data to podglądałeś. Mierzyłeś rzeczywiste napięcie ? Wiesz może czy w tym modelu immo ma powiązanie z modułem pompy? Jeśli chcesz wymieniać pompę ze sterownikiem lub sam sterownik...
Mam jeszcze takie pytanie: Mam nową cewkę, i przewody do mondeo MK1 Z silnikiem zetec 1,6. 16v Gniazdo niskiego napięcia jest takie samo jak we Fieście Czy mogę założyć tą cewkę? http://obrazki.elektroda.pl/8163902700_1...
W Mondeo 2.0 TDCI gdy po teście komputerowym miał niskie ciśnienie przy rozruchu i nie zapalał na zimnym nie było wyjścia. Do wymiany lub regeneracji są wtryskiwacze. Po tym ciśnienie jest super czyli ponad 300 atmosfer i auto zapala :) A też uruchamialiśmy na "plaka".
mondeo niski temperatura niski obrót mondeo niski ciśnienie paliwo mondeo
focal subwoofer aquamatic candy wentylatora mercedesa
pralka electrolux pralka electrolux
Wibracje w Zetorze 10145 od 1500 obr./min - przyczyny Pilot do ramki cyfrowej HSG1058 - gdzie kupić?