Skoro nie potrafisz odróżnić po obudowie czy rozrząd jest na pasek czy łańcuch, to daj to do mechanika, taniej wyjdzie i lepiej.
Co by nie odpowiadało za kod immo, to PCM i sterownik pompy muszą się dogadać. Nowy (inny) PCM ma zapisany inny kod sterownika i nie odpali silnika. Z tego co mądrzy pisali i jak zrozumiałem, tylko nowy sterownik pompy nie potrzebuje kodowania, sam sobie zapisze kod nadany przez PCM, w pozostałych przypadkach tylko IDS pomoże.
Zainteresuj się wypadaniem zapłonów, wymień świece bo to najtańsza opcja, jaki masz konkretnie silnik? Masz tam jedną cewkę i przewody czy 4 cewki?
To jest ten sam slinik - 1.8 ZETEC
Zazwyczaj przy uszkodzeniu pompy wyskakują błędy. W sterowniku pompy jest immo więc trzeba przełożyć sterownik silnika, sterownik pompy oraz transponder z kluczyka bądź sterownik pompy i go dopisać do sterownika silnika.
Chodzi o silnik ma słabe sprężanie 18,20,25,21 bardzo zróżnicowane,i na dodatek pompa wtryskowa do regeneracji ma zły kąt wtrysku. A czemu nie było żadnej weryfikacji? Ciśnienie złe -ja bym się wpierw głowicy przyglądnął.
Nic się nie dzieje tzn nie kręci rozrusznik ? Może być uszkodzona kostka stacyjki albo sam rozrusznik lub jego zasilanie.
jeżeli faktycznie zabrakło paliwa to zapewne zapowietrzony
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
Zła dwumasa, od razu napiszę że były dwa rodzaje i jesteś winny flaszkę
A skąd wiecie ,że u markode mozna wywołać kody, bo pewnie myslicie o kodach błyskowych. Przecież nie podał rocznika, a to jest ważne.
Witam! Przyczyn może być wiele. Sprawdziłbym najpierw stacyjkę. O takich sprawach jak złącza na wiązkach kabli i bezpieczniki w skrzynkach (są 2) lub filtr powietrza nie wspominam, bo to podstawowe czynności przed każdą naprawą. Cześć!
wydaje mi się że cewka padła
Sprzęt dobry, sprawdzaj na początek zasilania i masy na sterownik, Fordy mają z tym problemy. Oczwiście żarówką, nie miernikiem.
obie szczotki są na miejscu (choć nie wiem jak je wyciągnąć), - jest ciągłość obwodu z jednej do drugiej szczotki, - gdy kręciłem alternator ręką to pojawiło się małe napięcie rzędu kilkudziesięciu mV (sprawdziłem na oscyloskopie, sonda do przewodów szczotek), - dzisiaj wymieniłem regulator napięcia Sprawdż czy na 3 pinie wtyczki masz MIERZONE ŻARÓWKĄ...
wszystko pasowało ze starego silnika tak jak napisałem wczesniej
witam, jestem poważny i dlatego przekazałem koledze punkty by te info o bezpiecznikach sobie ściągnął, i tyle Dodano po 1 Kolego domex32 Tobie też przekazuje 10 punktów byś nie myślał że w Bydgoszczy mieszkają chytrusy
Powiem więcej, on nawet bez sprzęgła będzie jeździł. I tak i nie :) bo nawet w automatycznej skrzyni biegów jest sprzęgło :D tylko np hydrokinetyczne
Przy odrobinie szczęścia uszkodzony jest tylko czujnik ciśnienia na magistrali, który daje złe odczyty, przez co sterownik gasi silnik żeby nie uszkodzić pompy.
10 kW to jakiś mały silnik musisz popatrzeć na wykresy który będzie miał tak małą moc przy 3000 obr, ale to chyba raczej z tico a nie mondeo silnik nie może miec koła pasowego - nie jest skonstruowany na takie obciążenie w bok
sprawdź listwę i wszystkie świece wykręć i sprawdź czy mają iskrę Włożony silnik kupiony w dobrej wierze może miedz inne kody względem komputera.
Wyczyścić i zaadaptować przepustnicę.
Dostęp do czegokolwiek w mondeo V6 2.5. Jedno wielkie nieporozumienie. Jeśli cokolwiek chce się zrobić dokładnie najlepiej wyjąć silnik- ale tylko razem z sankami. .
I co mechanik zrobił? Bo mam podobne objawy dusi i szarpie na wolnych obrotach jak depresja na pedały gazu
Witam Raczej komplecik „czapeczka i berecik” czyli silnik z wentylatorem , bo mało prawdopodobne że dostaniesz sam wentylator / turbinę / . Poza tym zdemontowanie wentylatora z osi tak starego silnika bez uszkodzenia graniczy z cudem .
Jak sprawdzić i ustawić luz zaworowy w mondeo MK4 2.5T HUBA silnik volvo ?
Mondeo bez konsekwencji, Subaru sprawdź ładowanie, skoro silnik pracował, jak jest ok, to co najwyżej akumulator. Niekoniecznie musi paść od razu, może za jakiś krótki okres czasu. Im bardziej gó.niane przewody rozruchowe, tym większa szansa na szczęśliwe zakończenie.
Silnik ma moc około 120W Więc powinny być zastosowane przewody 2-3 milimetrów kwadratowych,na przewodzie powinien być bezpiecznik.
Zdemontuj pasek wielorowkowy (alternator, pompa wspomagania) i w ów czas uruchom silnik. Czy w tedy będzie stukać? Ten silnik ma pompę serwa napędzaną drugim paskiem od koła na wałku rozrządu (zespół usytuowany nad sprzęgłem), a nie wspólnym z alternatorem i klimą... Pod pompą serwa jest napędzana od niej pompa wodna (osiowo usytuowana). Skoro przy...
to przy ponownym bezproblemowym uruchomieniu nie może przez kilka chwil osiągnąć minimalnych obrotów To się zdarza w 2,0tdci, niektórzy twierdzą że to błąd softu, że za niskie napięcie na akumulatorze, za wolno kręcący na ciepłym rozrusznik itd. Podpięcie pod tester nie pokazuje błędów. Z praktyki przy moim i kilku innych autach wynika, że pomaga przytrzymanie...
Tym przewodem ma być zasysane powietrze do skrzyni korbowej aby przewietrzać silnik, a następnie odciągane drugim przewodem do kolektora ssącego i przepalane. Jeśli tam pojawia się olej, znaczy to iż mamy problem z zapchaną odmą( wąż odpowietrzający do kolektora ssącego) lub mocno zużyty silnik w którym przedmuchów jest tak dużo, że odma nie wyrabia...
Pompa wtryskowa do wymiany - siada elektronika sterująca której "regeneracja" czyli wymiana nic nie daje bo dochodzi jeszcze zużycie mechaniczne pompy. A że pompa jest zintegrowana z immo przed zapytaniem o koszt takiej imprezy usiądź cobyś sobie głowy nie potłukł upadając. Jeżeli wszystko jeszcze oryginalne to i wtryski w podobnym stanie co pompa....
Nr 1. to zawór biegu jałowego często błędnie określany jako silnik krokowy. Nr.2. to twój zawór Egr-u .
To wszystko wiemy, kolega prosi o podpowiedz bez użycia testera. Co do gdybania swoim srebrnym mondeo z 2002 r 2.0 115 km tdci 6 lat temu wymieniałem 2 razy wtryski więc już pare lat temu to przerabiałem.
Zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu od turbo do kolektora ssącego. Węże, intercooler itp. Dzięki za odpowiedź. A czy możliwe jest żeby w ten sposób rozpadł się mój rozrząd, czy auto inaczej by to zasygnalizowało? Bo tego się w sumie obawiam najbardziej...
Wszystkie powyższe błędy odnoszą się do pompy ale nie do końca muszą na nią wskazywać. Zapodaj trochę więcej informacji np: czy po krótkiej jeździe włącza się tryb awaryjny i czy wyłączenie zapłonu i ponownym uruchomieniu na chwilę pomaga, podaj moc silnika i lub kod silnika.
tylko klekocze głośniej i lekko podszarpuje jakby silnik przerywał Wtryski do ponownego sprawdzenia, bo również uszkodzone mechanicznie wtryskiwacze klekoczą i niekoniecznie ze strony przelewu bądź rozpylacza. (Trzeba wyjąć wtryskiwacz i na stole sprawdzić.)
jeżeli to jest silnik 130 konny to na 90% wysiadł jeden z wtryskiwaczy i kwalifikuje sie do wymiany dzięki naszym stacjom. Wystarczy raz zatankować gorsze paliwo i po wtrysku, oczywiście nie wróci to samo do normy ratuje tylko i wyłącznie wymiana wtrysku. która wiąże sie z wizyta w serwisie i wprogramowaniu go do komputera. Najlepiej jest wymienić wszystkie...
Musisz zdemontować poduszkę i łape silnika , dopiero wtedy wykręcisz te szpilki , silnik będzie luźny tylko przód - tył , podpierać nie musisz.
Jaki typ mondeo? Rok ? Na forum temat wielokrotnie powtarzany, np tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41... tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55...
Zgadzam sie z tym ze termostat moze puszczac,ale przed mrozami ,gdy temp.utrzymywala sie na drugiej kresce czyli cos w granicach 50-60 stopni wymienilem duzy termostat,gdyz nie wiedzialem,ze to auto ma jeszcze drugi maly termostat chlodzenia oleju i nic nie pomoglo.Wymienilem maly termostat i jak reka odjal temp.88 stopni stala.Zrobilo sie zimno i zaczely...
Występuje. Nie za rozrusznikiem, a z drugiej strony silnika czyta z koła zamachowego. Więc samochód na podnośnik, ściągniecie osłony pod silnik i w sumie będziesz już go widział.
Nie kupuj, mam 2002 tdci, fajne auto ale za dużo problemów z zasilaniem w diesla i duże koszty(; TDDI a TDCI to zupełnie inny motor gorsza kultura pracy ale mniej awaryjne wtryski, przy obecnych cenach paliw polecałbym raczej benzynę może trochę więcej wydaje się na stacji benzynowej za to nie zostawia się pieniędzy u mechaników a te naprawy naprawdę...
Ja nie wiem czy ta kompresja jak na silnik diesla jest taka dobra. Szczegolnie ta roznica pomiedzy cylindrami.
A jakieś błędy w sterownikach ?. Jakie zachowania immo ?. I czy ciśnienie paliwa jest prawidłowe ?. Przekaźniki sprawdzone ? Rozrusznik w jakiej kondycji?. Czy po przekręceniu kluczyka są kontrolki normalnie ?
Jesteś pewny? Ja też bym szukał, jak Kolega wyżej radzi, starej, zapomnianej centralki alarmowej. Pytanie pomocnicze, jeśli tylko zakręcisz krótko rozrusznikiem, tak by silnik nie zdążył odpalić, kierunkowskazy też się zaświecą?
Nie wyświetla usterki silnika - to znaczy, że kontrolka świec się nie zapala? Czy jednak sprawdzałeś błędy testerem i ich nie ma? Jeżeli nie ma żadnych błędów i gaśnie po nagrzaniu silnika - to może być, że czujnik CHT temperatury silnika jest uszkodzony lub jego wiązka. W oprogramowaniu jest zaimplementowany system ochrony silnika przed przegrzaniem,...
To jest turbina że zmienna geometria i z grucha na niej Czyli to musi być tdci - z układem common-rail. Jeżeli słyszysz syk (szum) spod maski - nie ma jak sprawdzenie szczelności dłonią. Z tego względu najlepiej jest odpalić do sprawdzenia zimny silnik aby się nie poparzyć. Jedna osoba podgazowuje silnik, druga wodzi ręką i po wężach gumowych i po...
1.8 DURATEC CHEP (125PS) można zamienić z CHBA(125PS) i CHBB. Tego jestem pewien, bo robiłem akurat taki swap. Zasadniczo sam słupek jest też taki sam jak i w CGBA/CGBB (110PS), różnica jedynie osprzętu, sterownika i chyba wałków rozrządu. Tych silników jest mało (dobrych) bo urywaja się klapki w dolocie, wpadają do srodka i dzieją się złe rzeczy. Jest...
Tylko pytanie czy przy winnych zegarach auto może gasnąć w takim przypadku? Nie, ale skoro silnik gaśnie to musi być zapamiętany błąd w komputerze. Wskazówka obrotów raptownie spada do końca i błyskawicznie gaśnie silnik. Oczywiście kochana sprężynka towarzyszy jak zawsze. Trzeba przejrzeć paramenty pracy silnika i skoro jest sprężynka to również będzie...
mondeo usterka silnik zimny silnik mondeo silnik nawiewu mondeo
nforce2 windows wtyczka pralka av800 schemat
ogniwo peltiera sprawność głośniki pierdzą
Virgin BCM Opel Astra J – jak wyzerować moduł, narzędzia, procedura, programatory Ładowanie akumulatora Dyson - czas, wskaźniki, optymalizacja