Chodzi o ten sterownik przykręcony na głowicy?
Po co grzebiesz tam, usterka przeciez oczywista w sterowniku turbiny,
diagnoza była wykonywana na warsztacie tam mi powiedziano że mam wymienić przepływomierz powietrza a co do błedu P003A to powiedziano mi że może być wina sterownika samej turbiny lub czujnika
Wielkie dzięki, kolego deniro18 za zdjęcia. U mnie wygląda to nieco inaczej. Ale wydaje mi się, że ten problem już rozwiązałem. Robiłeś może elektroniczny ustawnik/sterownik turbiny w takim modelu? Dzięki
Witam Chip na jakiej zasadzie? chip box czy mapa na hamowni? Jak jest sterowana turbina u Ciebie? przez podciśnienie czy jakimś sterownikiem?
Po co ci schemat ?Jest sterowany przez sterownik .Trzeba zobaczyć jakim wypełnieniem steruje sterownik ,a to zobaczysz w parametrach.
Sory za zwłokę z zamknięciem tematu. Problemem okazał się sterownik turbiny po wymianie autko śmiga Temat do zamknięcia
Witam ponownie Problemem prawdo podobnie jest sterownik turbiny, awiec poszukuje zastepczego. Oraz interesują mnie pozostałe błędy
moze byc przetkany sterownik turbiny ktory znajduje sie stojac na wprost calkiem po prawej w rogu za kielichem amortyzatora, jak jest czysty to moze masz pekniety gdzies wezyk podasjacy powietrze do papki. jezeli przy wyzszych obrotach wyraznie spada moc to moze byc wezyk. wtedy predkosc mac wacha sie w pdzedziale od 125-135 km/h (znane z doswiadczenia)>
Błąd P132B taki pokazał diagnostyka Diagnoza przecież jest, a sterownik turbiny daje się skutecznie naprawić...w czym problem?
Przy porzegazowniu do 4 tys odpina totalnie podciśnienie od gruszki Teraz do mnie dotarła wątpliwość -czy na turbinie masz zawór upustowy i gruchę ciśnieniową, czy masz turbinę VGT z ruchomą geometrią z gruchą podciśnieniową i elektrozaworem vacu? Tak w ogóle - nie ma Fordów tdi, więc czy masz silnik tddi czy tdci? Oznaczenie tdi jakie podałeś to VW....
Witam wszystkich, Na podstawie Państwa sugestii postanowiłem zakupić oddzielnie elektroniczny sterownik turbiny. Wszystko działa aż miło. Problemy znikły. Jeszcze raz dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
Przecież linia diagnostyczna działa skoro masz błędy w sterowniku silnika. Spróbuj jeszcze odpiąć jakiś czujnik i pojeździć. Kontrolka check działa poprawnie? Nikt tam nic nie kombinował, nie jest podpięta do jakiejś innej? Kiedyś z ciekawości odpinałem wtyczkę od przepływki w mondeo mk3 2.0 tddi i też nic, zero błędów a wszystko było ok. Niedawno spadł...
Witam wszystkich. Odgrzeję troszkę temat ponieważ posiadam takuego mondka jak w temacie tylko z 2004 roku. U mnie miga sprężynka zawsze gdy jest wilgoć na dworze zaraz po uruchomieniu silnika zaczyna migać i w tym samym momencie przestaje działać sterownik turbiny a co za tym idzie łopatki nie są odpowiednio ustawiane i samochód ciągnie do 20000obr...
https://obrazki.elektroda.pl/9994021700_... https://obrazki.elektroda.pl/9572231900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z dotychczasowych danych i zamieszczonych zrzutów ekranu wynika, że mimo wymiany przepływomierza na oryginalny Bosch i przeprowadzenia resetów/adaptacji w sterowniku, nadal pojawiają się...
Witam. Pacjent - Mondeo MKIII 2.0 TDCI 130KM 2003r. 1. Zaczęło się od lejących wtrysków. Demontaż wtrysków i pompy - okazały się tak zaopiłkowane, że nie nadawały się do naprawy. Zakup drugich wtrysków i pompy. Regeneracja drugich wtrysków i pompy. Demontaż całego układu paliwowego i dokładne płukanie. Montaż wtrysków, pompy i kodowanie. Efekt - wtryski...
Witam, próba wężykowa (5 sek. kręcenia rozrusznikiem przy odłączonych elektrycznie wtryskach i pompie) wykonana u mnie (wtryskiwacze EJDR00504Z - model 2003 po liftingu): 1 - 5cm 2 - 8cm 3 - 10cm 4 - 6cm Maksymalne ciśnienie podczas tej próby po 5sek.: 112600kPa (1126bar). Podczas normalnej pracy: - luz - bieg jałowy ok. 800obr/min - 280bar - luz -...
tez mam takiego forda z 93 w td i nich nikt nie mowi ze to nic nie wart samochod ciekawe ktory samochod po przejechaniu 300 tys ma nie tknieta zawieche a wszelkie remonty opieraja sie na wymianie jakichs uszczelek czy przeczyszczeniu jakiegos elementu. moj tez w pewnej chwili przestal sie zbierac i balem sie ze mu turbo padlo.. naszczescie po przeczyszczeniu...
Witam serdecznie. Na początek proszę mnie nie odsyłać na forum w poszukiwaniu odpowiedzi bo już chyba wszystko przejrzałem i nie mogę nic znaleźć. Problem mój to głośny klekot przy obrotach równo 1500,na każdym biegu,czasem nawet przy ruszaniu z jedynki. Jadę np 80 km/h zdejmę nogę z pedału gazu obroty 1500 i kiedy lekko nacisnę gaz słychać ten klekot...
Może się jeszcze kiedyś przydać jak zmienie auto ale wracając do tematu z innego mojego posta sam stwierdziłem przyczynę.Padły trybki w elektorozawrze sterującym turbiną, więc teraz uporczywie poszukuje samego sterownika do turbo
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Czy w Twoim samochodzie jest turbina ze zmienną geometrią łopatek ? Jeśli tak to prawdopodobnie się zapiekły i trzeba je wyczyścić. Usterka wygląda na przeładowanie. Turbina podaje zbyt wysokie ciśnienie doładowania i sterownik włącza tryb awaryjny powodujący właśnie gwałtowny spadek mocy.
Witam Mam w Mondeo 2.0 TDDI /115KM silnik typ D6BA objawy są takie, że auto po przejechaniu krótkiego odcinka ( ok. 200-300m) "łapie" 2 błędy: P 0149 Elektryczna pompa paliwa --- czas kontroli P 1564 Pompa wtryskowa --- błąd. Od tego momentu od razu wyczuwalnie zmniejsza moc, przyśpiesza bardzo słabo, w ogóle nie daje się wkręcić na obroty powyżej ok....
sterownik turbiny ciśnienie turbiny mondeo zawór turbiny mondeo
komputer pokładowy chrysler skrzynia biegów wymiana sygnał syrena
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Linki nie otwierają się w Messengerze na Huawei Schemat instalacji elektrycznej Kingway Coliber 50