Kolego sprawdz czy zawór turbiny nie jesy zatarty
Kodów migowych tam nie znajdziesz - tam jest komunikacja PWM - najprościej to jakimś fejsem na ELM'ie się połączysz. Tylko że ten silnik nie jest za bardzo diagnozowalny. Jeżeli pompa jest OK, ciśnienie sprężania również - sprawdź czy zawór nadciśnieniowy turbiny nie jest cały czas otwarty - jest on sterowany ciśnieniem z kolektora ssącego, często się...
poszukaj w regeneracji turbin
W delphi ma być 230 bar na wolnych i te 1520 to też dobrze (powyżej 1600 bar otwiera się zawór bezpieczeństwa w głowicy pompy). Ciśnienie ok, ja bym sprawdził sterowanie geometrią turbiny.
Do hamulców dochodzi. Gubi podciśnienie gdzieś w zaworach. Pisałem na początku że jak się zatka przewód który idzie do filtra powietrza to turbina się włącza (grucha turbiny pracuje) ale sie nie wyłącza. A w jaki sposób jest sterowany zawór turbiny? Może coś z przewodami albo coś innego elektrycznego?
Sprawdź przewody ciśnieniowe ja miałem przetarte i tez przy ok 130 tryb awaryjny mi wywalało i zawsze jak gazowałem pod górę :) lub ten ja akurat a audi wymieniłem zawór turbiny zwany jako n75 nie wiem jak w modeo :)
zobacz czy jak będzie słaby turbina po przygazowaniu pompuje poznasz to pęczniejącym przewodzie gumowym podłączonym do turbiny. jak nie będzie pęczniał to trzeba sprawdzić zawór sterujący zbijaniem ciśnienia
Do sprawdzenia sugeruję również EGR. Jego uszkodzenie może powodować brak tzw efektu turbo. Zdarza się, że zawór może się blokować i przycinać a na testach komputerowych diagnoskopem nie zawsze to wyjdzie.
Przy porzegazowniu do 4 tys odpina totalnie podciśnienie od gruszki Teraz do mnie dotarła wątpliwość -czy na turbinie masz zawór upustowy i gruchę ciśnieniową, czy masz turbinę VGT z ruchomą geometrią z gruchą podciśnieniową i elektrozaworem vacu? Tak w ogóle - nie ma Fordów tdi, więc czy masz silnik tddi czy tdci? Oznaczenie tdi jakie podałeś to VW....
Witam potrzebuje schematu instalacji elektrycznej sterowania tym elektrozaworem. Z czego jest sterowany elektrycznie ? Dokładnie taki zawór jak na obrazku poniższym: http://www.ford-esklep.pl/console/image/... Problem jest tego typu, że jest on odpowiedzialny za sterowanie...
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
Kupiłem dwa zawory i z każdym działa tak samo samochód tzn na zimnym silniku turbina nie działa dopiero jak przekroczy 60/70 stopni temperatura silnika dlatego uważam, że to nie wina zawór bo na trzech działa tak samo. Zamienić kolejnością nie można bo zawór od turbiny ma inną wtyczkę niż od EGR mimo że z zewnątrz wyglądają tak samo, różnią się nacięciami...
Z braku czasu niestety nie, ale byłem u mechanika który zdiagnozował nieprawidłowe działanie zaworu podciśnienia turbiny, zawór kupiłem niestety używkę ( nowy ponad 4 stówki) ale nie mam kiedy wymienić gdyż w moim aucie jest on jeszcze montowany na skrzyni biegów, w nowszych jest na górze z przodu silnika. Niestety po wymianie zaworu dalej to samo,...
Silnik z ubiegłego 1000 lecia uważamy za wspaniały... Panowie bez dowcipów, jednostka z połowy lat 80, ford sierra 1,8. Wtedy może był nowoczesny :D Następnie usilnie modernizowany z efektami... ehm średnimi. Żeliwna głowica, kuriozalne rozwiązanie napędu rozrządu, kombinacja łańcucha i paska... brakuje tylko wałka królewskiego do kompletu... Wymiana...
witam chyba zgubiła mnia rutyna a raczej brak wiedzy.niestety pękł mi pasek rozrzadu dwa zawory podgięte itd.podczas sładania nie zwróciłem uwagi na szklanki zaworowe myślałem ze są regulowane hudraulicznie ale chyba nie bo po odpaleniu zmieniła się praca silnika jest głośniejsza zapłon ok. kolega podpowiadał ze chyba są tam jednak blaszki regulacyjne?ma...
Witam, próba wężykowa (5 sek. kręcenia rozrusznikiem przy odłączonych elektrycznie wtryskach i pompie) wykonana u mnie (wtryskiwacze EJDR00504Z - model 2003 po liftingu): 1 - 5cm 2 - 8cm 3 - 10cm 4 - 6cm Maksymalne ciśnienie podczas tej próby po 5sek.: 112600kPa (1126bar). Podczas normalnej pracy: - luz - bieg jałowy ok. 800obr/min - 280bar - luz -...
Witam serdecznie. Na początek proszę mnie nie odsyłać na forum w poszukiwaniu odpowiedzi bo już chyba wszystko przejrzałem i nie mogę nic znaleźć. Problem mój to głośny klekot przy obrotach równo 1500,na każdym biegu,czasem nawet przy ruszaniu z jedynki. Jadę np 80 km/h zdejmę nogę z pedału gazu obroty 1500 i kiedy lekko nacisnę gaz słychać ten klekot...
ale jeżeli miałbym ruszyć nim po chwili odpalenia - ma ochotę zgasnąć Sprawdź może działanie gruszki turbiny. Na wolnych obrotach zdejmij wężyk z króćca gruchy - sztanga ma natychmiast (w ciągu 0,5 s) wysunąć się maksymalnie z gruchy, po założeniu wężyka prawie tak samo szybko ma powrócić w pozycję wyjściową. Jeżeli chodzi leniwie i nie dochodzi do...
Siemka, szukałem odpowiedzi na moje problemy i wpadłem na twój bardzo podobny ,wydaje mi się ze mogę ci pomoc. Ja mam mondeo 2.0 tdci z elektrycznym zaworem EGR(dlatego je nie mogę zaślepić). Samochód ci gaśnie lub ciężko odpala na ciepłym -twoje zaworki ssące są już tak brudne ze na ciepło nie masz sprężania.:crazyeyes: Dlaczego brudne? bo twój egr...
(...) czniku kontrolka ESP https://obrazki.elektroda.pl/8613701200_... https://obrazki.elektroda.pl/9784162400_... https://obrazki.elektroda.pl/6185719400_... Jutro montuje nowy przepływomierz Bosch i wykonam wszelkie Resety i adaptacje (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Silnik Ford Mondeo 2.0 TDCi...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Po pierwsze sprawdź wszystkie podciśnienia pod względem szczelności, po drugie sprawdź czy zmienna geometria w turbinie się nie zaciera, po trzecie vacu pompa, czy nie generuje za niskiego podciśnienia.
zawór turbiny zawór mondeo mondeo zawór
schemat programatora pamięci flash fronius sofar microchip toolchain
uniden ubc125xlt 4558d wzmacniacz
Kody do pilota uniwersalnego dla telewizora Sharp Jak wejść w tryb serwisowy sterownika Luksus EKO TY?