Spróbuj starego sposobu i zasil nowy, zalany paliwem filtr paliwa z dodatkowego baniaka zawieszonego nad silnikiem. Do baniaka wlej paliwo z jeszcze innej stacji, np z BP (skoro jest podejrzenie o złe paliwo). Ponieważ w 2.0l tdci pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo sama ze zbiornika (nie ma pompy podającej paliwo do filtra), to w układzie paliwowym...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Jest sucho ,wymieniona nowa uszczelka i sprawdzałem 2 x w pierwszej kolejności. Dodano po 7 Filtr kupiony w serwisie FORDA , w środku była nowa uszczelka no i wkład. Opasek tam nie ma ,bo jest obudowa z plastiku w którą umieszcza sie wkład i zakręca na uszczelce osadzonej w zagłębieniu . Wcześniej trzeba zalać wkład ropą.
Spróbuj nalać więcej paliwa. Zapowietrza sie bo masz malo paliwa w baku i sie przelewa. Albo masz brud w baku i nie zapowietrza sie tylko przytyka smok w baku.
Zapowietrza się układ paliwowy. Należałoby przejrzeć pod kątem szczelności
Układ się zapowietrza i nie ciągnie paliwa do pompy , albo elektrozawór nie otwiera się .
Generalnie po wymianie zaworków i włożeniu wtrysków niekodowanych (na te same pozycje) można liczyć na samoadaptację. Jeżeli silnik odpali to najczęściej skacze wtedy w komorze dosłownie tak, jakby miał wyskoczyć. Wiec tym się nie przejmuj. Prawdopodobnie trochę dostało się powietrza do pompy - przelewy w tdci Delphi nie idą do zbiornika, ale do pompy,...
Prawdopodobnie zapowietrza się. Sprawdż pompkę ręczną na filtrze.
zapewne zapowietrza sie, choc moze wina filtra badz pompy
Zastosować dodatkowy zawór zwrotny paliwa , zapowietrza się jak każdy Ford po pewnym przebiegu. Trzeba niestety to miejsce nieszczelności znaleźć.
W TDDI jest pompa VP44 i tam sie nic nie łuszczy, potrafi sie przestawiacz kąta zaciac uszkadzając tranzystor w sterowniki , wtryski sa mozna powiedzieć niezniszczalne. Auto ci sie zapowietrza poszukaj nieszczelności na przewodach i na filtrze paliwa.
Oddać w końcu do porządnego mechanika. Nawet nie wiadomo o co chodzi - czy zapowietrza się, czy z jakichś powodów nie może odpalić wtryśniętego paliwa.
Miałem prawie to samo w podobnym aucie- Fordzie Courierze 1.8D. U mnie pomogło założenie zaworu zwrotnego przy filtrze i założenie silniejszego rozrusznika od Mondeo 1.8 DI. Teraz kręci mocniej i zapala lepiej, choć jak zimny to nadal trzeba pokręcić chwilkę. pzdr Nix
A pompka przy filtrze paliwa , ta ręczna , to ile razy daje się wcisnąć po nocy. Jeżeli więcej niż jeden raz , to układ paliwowy się zapowietrza i to jest przyczyną problemów . Proponuję jutro rano podpompować do oporu i wtedy okaże się czy nieszczelność jest powodem problemów. Pozdrawiam M.
proponuje sprawdzić pompę ręczna na filtrze paliwa jest dość częsta awaria w tych samochodach poprzez nieszczelność może dostawać się powietrze i autko się zapowietrza podczas dłuższego pompowania powinna dość cięzko pracować to świadczy o prawidłowym jej działaniu jeśli nie pomorze można sprawdzić ciśnienie na tłokach nie powinno być mniejsze niż 28...
Nie będzie wycieku ! A będzie się zapowietrzać
I co ci wyszło z tym MK4 ? Mój jeździ , działa bez problemu .Gdzieś się lekko zapowietrzał.
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
witam ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą na 99% ostatnio wymieniałem w fordzie mondeo - objawy: na wolnych obrotach było ok, brak ogrzewania zimny parownik ciągle zapowietrzający się układ chłodzenia po dodaniu gazu płyn w zbiorniczku wyrównawczym podnosił się na max a na wyższych obrotach przelewał się przez korek, jak masz takie same objawy to...
Zapowietrzać się może...
sorry z mondeo mi się pogieło.
To ją zmostkuj na krótko i zobacz czy mu przejdzie, bo będzie problem z tym, że pompa powoduje zapowietrzanie układu.
Wywal na próbę podgrzewacz paliwa, pewnie i tak już nie działa, a przez niego często zapowietrza się układ.
może sie wygłupie ale ja bym zmienił przewody igelitowe na gumowe miałem kiedyś problemy w 1.8td mondeo na igielicie sie zapowietrzał wymieniłem przewody i wszystko było swietnie
Proponuje ominąć pompkę ręczną na filtrze paliwa. Zdarza się że rozszczelni i powoduje zapowietrzanie pompy.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Możliwe przyczyny: - spalone świec żarowe np. 1,2,3 z 4 - zapowietrzanie się układu paliwowego ( jeśli pompa vp44 to jest pompa elektryczna około zbironika paliwa) - początek uszkodzenia pompy wtryskowej.
No widzisz a ja osobiście wymieniałem taką pompkę zewnętrzną jest ona zakładana z przodu zbiornika:) po prostu były wersję z i bez pompki często korodowały i zaczynały przeciekać auto się zapowietrzało i były problemy z odpalaniem.
a jakby zastosować pół metra wężyka podpiąć do pompy a drugi koniec do butelki z ropą i próbować odpalić z rana wtedy bym ominął cały układ i bym wiedział czy jest to wina zapowietrzania się układu paliwowego tylko pytanie czy mogę tak zrobić
Uszkodzone membrany w parowniku i wbija gaz LPG bezpośerdnio do układu chłodzenia pięknie go zapowietrzając. Miejsce zamontowania parownika niby dobre,skoro 4 lata było OK. to nie widze potrzeby montowania go w innym miejscu. Zamarzanie parownika(którego niby wcześniej nie było)też świadczy o nieszczelności membran.
wina leżała po stronie płynu w chłodnicy. Miałem wyciek z węża i chyba zapowietrzał układ chłodzenia dlatego tak się dławił. wymieniłem wąż i jest OK zamykam temat
A masz może przed pompa paliwa taką ręczną pompkę do pompowania przy filtrze, bo jeżeli tak to sprawdź sobie czy przez nią się nie zapowietrza, ja tak miałem u siebie. Kupujesz zestaw naprawczy i po sprawie. Pozdrawiam.
Mondeo TDDI ma pompe paliwa obok zbiornika paliwa, czasem moze nie chodzic i dlatego warjuje, moze sie takze zapowietrzac. Nie wiesz czasem takze czy pompa wtyskowa byla remontowana?
Kiedyś był u mnie passat b5 w naprawie i rano kręcił kręcił kręcił o po jakimś czasie odpalił,okazało się że paliwo się cofało do baku i układ dopływu paliwa się zapowietrzał dlatego że zawór zwrotny nie działał.Chyba wiesz co to za zaworek
Nie, nie ma pompy wstępnej (jest tylko w modelu kombi). Albo jest powietrze w układzie i trzeba go ostro przegonić, albo ECU wariuje - można podłączyć go do IDS-a i wykasować błędy, albo może spróbuj na dłużej odłączyć aku. Jeżeli masz cierpliwość, to zasil go bezpośrednio do pompy z niezależnego baniaka zawieszonego wyżej i zobacz czy tak samo będzie...
Witam, mondeo mk1 1.8 PB+LPG sekwencja, 115km 94r., wczoraj wymieniłem uszczelkę pod głowicą i mam podobny problem. Uszczelkę wymieniałem ze względu na zapowietrzający sie układ chłodzenia. Przed wymianą silnik palił na dotyk. Samochód nie odpala zarówno na benzynie jak i awaryjnie na LPG. Więc układ paliwowy raczej bym wykluczył. rozrusznik kręci,...
Najprawdopodobniej masz uszkodzony zawór w pompie wtryskowej,paliwo po prostu spływa z pompy.Druga przyczyna to zapowietrzanie się wtryskiwaczy .Sprawdź rano cz? gumowe przewody powrotu na wtryskiwaczach są suche .Najlepiej wymień je na nowe to niewielki koszt.Tamtędy lubi zasysać się powietrze po długim postoju.
Witam W tym silniku jest pompka ręczna paliwa nad filtrem paliwa. Zdarzają się z nią problemy. Jak Ci nie chce auto zapalić po tych 15 minutach to spróbuj podpompować i zapalić ponownie . Jak będzie ok to prawie na 100 % pompka . Warto też podłączyć wcześniej przezroczyste węże i zobaczyć gdzie ewentualnie idzie powietrze w układzie zasilania paliwem...
Poranne problemy uruchomieniowe głównie wynikają z zapowietrzania sie układu paliwowego. Podpompuj rano pompką na filtrze, jeśli zrobi sie po paru wciśnięciach twarda, to pal (ale podgrzej do końca, aż pyknie przekaźnik, ok 10s). Jeśli pompka jest cały czas miękka mimo pompowania to jest zrąbana i trza regenerowac
Pompka raczej odpada, chociaż może powodować zapowietrzanie układu, jednak raczej miało by to na wpływ przy wysprzęglaniu, a nie gdy bieg już jest wrzucony a odczuwasz ślizganie się. Na odległość ciężko stwierdzić, ale fakt, że zaraz po wymianie było ok a teraz dzieją się takie rzeczy wskazuje adekwatnie na jakąś usterkę, i albo jest to wadliwy zestaw...
sprawa z zapowietrzaniem i ciężkim odpalaniem kilka rad ode mnie: -wywalić podgrzewacz paliwa -wymienić przewody paliwowe i te szybko złączki -zwykłe przewody plus opaski lepiej będą trzymać -można wywalić ten filtr paliwa z pompka bo kupę z nim problemów wstawić filtr z innego auta i dodać zwykła pompkę ręczna (gruchę), - przed pompą wtryskową dodać...
Tak u mnie występują te błędy, tylko rzecz w tym że wtryski były zrobione a pompa została sprawdzona w serwisie i pompa jest ok jedynie co podejrzewam to albo wadliwa regeneracja wtrysków (po regeneracji nie robiłem testu przelewów) lub gdzieś przytkany układ, bo np vectra c 2.0dti ma jeszcze filterek w zbiorniku jak jest w fordzie nie wiem (dlatego...
A tak z polskiego na nasz? Co te skróty oznaczają? Dodano po 4 Problem powrócił niestety. Raczej dzieje się tak niby na spokojnie, w tyłek też dostawał i nic się nie działo. Nie ma jakiejś zależności konkretnej, bynajmniej ja nie zauważyłem. Jeden mechanik odpowiadał, że może to jakiś zawór do wyczyszczenia... nie wiem, tak czy inaczej na kompie pokazuje...
Ale czy jeśli ciepłego zgasisz i zaraz odpalasz - to też ciężko pali? Czy jednak chwilkę musi postać? Jeżeli od razu odpalany także ma kłopoty, to podjechałbym na dobry tester (np IDS) i w trybie rzeczywistym sprawdził ciśnienie na szynie podczas kręcenia. Powinno być 350 barów +/- 50 barów. Jeżeli odpala od razu jeżeli nie czekasz, a po krótkim postoju...
Mam problem z diagnozą. Silnik odpali pochodzi 30 sekund zaczyna przerywać i gaśnie. Nie można go uruchmić. Dzisiaj odpalił i chodził z 1 godzinę. Po zgaszeniu nie odpalił ponownie. Zrobiłem zbiornik paliwa z baniaczka by wyeliminować zapowietrzanie. Usterek w pamięci zero. Gdy nie pali to nie przebija wtryskiwacza jeden wyjciągnięty. Sterownik pompy...
W przypływie desperacji (ponieważ mechanicy proponowali regeneracje pompy wtryskowej co by kosztowało) postanowiłem wymienić przewody paliwowe jako ostatnia deska ratunku na przezroczyste. Okazało się że za filtrem pojawia się ogromna ilość powietrza po zagrzaniu komory silnika. Wymieniłem obudowę filtra na nową. Ciężko było doszczelnić przewody, dostępne...
Witam wszystkich. Mam mały problem z autkiem, a dokładniej z temperaturą pracy i ogrzewania. Podczas jazdy temperatura trzyma się na wskaźniku poprawnie. Podczas hamowania, na luzie, wzrasta (teoretycznie). Na luzie, wskaźnik może wyjść na czewrone pole, a wiatrak się nie włącza. Ogrzewanie jest, na obrotach jałowych leci powietrze ciepłe, przy obrotach...
Te silniki są bardzo czułe na poprawne ustawienie wtrysku. Robi się to na blokadach. Problem narastał czy kupiłeś go z czymś takim? Może wymieniałeś rozrząd. Mam taki sam model i bez problemu zawsze pali nawet poniżej - 20. Problem z odpaleniem na zimnym: - ma być dobry akumulator, - mają grzać świece, sprawdzić czy płynie na nie prąd a nie tylko zaświeca...
Udało mi się wrócić tym autem do Polski. W ASO na Słowenii stwierdzili, że do układu paliwowego dostaje się powietrze. Pokazywał mi i faktycznie w rurce pojawiały się bąble. Komputer nie wykazywał żadnych błędów - przynajmniej taki mi powiedziano. Nie byłem przy tym i nie wiem czy w ogóle podłączyli go do kompa. Podłączyli w obieg paliwa taką rurkę...
Witam, Mam forda mondeo z 2000 2.0TDDI. Chcialbym zasiegnac porady, otoz moje mondeo swiruje i nie wiem co jest przyczyna. Problem jest taki ze samochod odpala i po kilku sekundach gasnie, jak zgasnie, to od razu odpala ale znowu po kilku sekundach gasnie, obawiam sie najgorszego, ze to pompa, ale wedlug mnie wyglada to na zapowietrzanie ukladu paliwowego....
pompa wtryskowa mondeo zapowietrza zapowietrza mercedes zapowietrza pompa
medion czesci schemat jelcz wyłączać pralka
makita migają diody magnetofon finezja
Electrolux EWT11366HGW 913102359 – amortyzatory, kody błędów, diagnostyka, części zamienne Kod błędu DF226 w Renault Master - przyczyny i rozwiązania