Nie będzie wycieku ! A będzie się zapowietrzać
I co ci wyszło z tym MK4 ? Mój jeździ , działa bez problemu .Gdzieś się lekko zapowietrzał.
Spróbuj nalać więcej paliwa.
Zapowietrza sie podczas jazdy TDCI MONDEO 02r O co chodzi?
Zapowietrzać się może...
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Jest sucho ,wymieniona nowa uszczelka i sprawdzałem 2 x w pierwszej kolejności. Dodano po 7 Filtr kupiony w serwisie FORDA , w środku była nowa uszczelka no i wkład. Opasek tam nie ma ,bo jest obudowa z plastiku w którą umieszcza sie wkład i zakręca na uszczelce osadzonej w zagłębieniu . Wcześniej trzeba zalać wkład ropą.
sorry z mondeo mi się pogieło.
To ją zmostkuj na krótko i zobacz czy mu przejdzie, bo będzie problem z tym, że pompa powoduje zapowietrzanie układu.
może sie wygłupie ale ja bym zmienił przewody igelitowe na gumowe miałem kiedyś problemy w 1.8td mondeo na igielicie sie zapowietrzał wymieniłem przewody i wszystko było swietnie
Proponuje ominąć pompkę ręczną na filtrze paliwa. Zdarza się że rozszczelni i powoduje zapowietrzanie pompy.
Zapowietrza się układ paliwowy. Należałoby przejrzeć pod kątem szczelności
No widzisz a ja osobiście wymieniałem taką pompkę zewnętrzną jest ona zakładana z przodu zbiornika:) po prostu były wersję z i bez pompki często korodowały i zaczynały przeciekać auto się zapowietrzało i były problemy z odpalaniem.
Prawdopodobnie zapowietrza się. Sprawdż pompkę ręczną na filtrze.
Sprawdż po przewodach czy nie ciągnie powietrza (widać pęcherze).Z reguły pęka membrama pompki ciśnienia wstępnego i zapowietrza pompę. Oczywiscie nie koniecznie.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Układ się zapowietrza i nie ciągnie paliwa do pompy , albo elektrozawór nie otwiera się .
Możliwe przyczyny: - spalone świec żarowe np. 1,2,3 z 4 - zapowietrzanie się układu paliwowego ( jeśli pompa vp44 to jest pompa elektryczna około zbironika paliwa) - początek uszkodzenia pompy wtryskowej.
Wywal na próbę podgrzewacz paliwa, pewnie i tak już nie działa, a przez niego często zapowietrza się układ.
Oddać w końcu do porządnego mechanika. Nawet nie wiadomo o co chodzi - czy zapowietrza się, czy z jakichś powodów nie może odpalić wtryśniętego paliwa.
Zastosować dodatkowy zawór zwrotny paliwa , zapowietrza się jak każdy Ford po pewnym przebiegu. Trzeba niestety to miejsce nieszczelności znaleźć.
A masz może przed pompa paliwa taką ręczną pompkę do pompowania przy filtrze, bo jeżeli tak to sprawdź sobie czy przez nią się nie zapowietrza, ja tak miałem u siebie. Kupujesz zestaw naprawczy i po sprawie. Pozdrawiam.
W TDDI jest pompa VP44 i tam sie nic nie łuszczy, potrafi sie przestawiacz kąta zaciac uszkadzając tranzystor w sterowniki , wtryski sa mozna powiedzieć niezniszczalne. Auto ci sie zapowietrza poszukaj nieszczelności na przewodach i na filtrze paliwa.
wina leżała po stronie płynu w chłodnicy. Miałem wyciek z węża i chyba zapowietrzał układ chłodzenia dlatego tak się dławił. wymieniłem wąż i jest OK zamykam temat
Nie, nie ma pompy wstępnej (jest tylko w modelu kombi). Albo jest powietrze w układzie i trzeba go ostro przegonić, albo ECU wariuje - można podłączyć go do IDS-a i wykasować błędy, albo może spróbuj na dłużej odłączyć aku. Jeżeli masz cierpliwość, to zasil go bezpośrednio do pompy z niezależnego baniaka zawieszonego wyżej i zobacz czy tak samo będzie...
witam ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą na 99% ostatnio wymieniałem w fordzie mondeo - objawy: na wolnych obrotach było ok, brak ogrzewania zimny parownik ciągle zapowietrzający się układ chłodzenia po dodaniu gazu płyn w zbiorniczku wyrównawczym podnosił się na max a na wyższych obrotach przelewał się przez korek, jak masz takie same objawy to...
Kiedyś był u mnie passat b5 w naprawie i rano kręcił kręcił kręcił o po jakimś czasie odpalił,okazało się że paliwo się cofało do baku i układ dopływu paliwa się zapowietrzał dlatego że zawór zwrotny nie działał.Chyba wiesz co to za zaworek
a jakby zastosować pół metra wężyka podpiąć do pompy a drugi koniec do butelki z ropą i próbować odpalić z rana wtedy bym ominął cały układ i bym wiedział czy jest to wina zapowietrzania się układu paliwowego tylko pytanie czy mogę tak zrobić
Miałem prawie to samo w podobnym aucie- Fordzie Courierze 1.8D. U mnie pomogło założenie zaworu zwrotnego przy filtrze i założenie silniejszego rozrusznika od Mondeo 1.8 DI. Teraz kręci mocniej i zapala lepiej, choć jak zimny to nadal trzeba pokręcić chwilkę. pzdr Nix
Tak u mnie występują te błędy, tylko rzecz w tym że wtryski były zrobione a pompa została sprawdzona w serwisie i pompa jest ok jedynie co podejrzewam to albo wadliwa regeneracja wtrysków (po regeneracji nie robiłem testu przelewów) lub gdzieś przytkany układ, bo np vectra c 2.0dti ma jeszcze filterek w zbiorniku jak jest w fordzie nie wiem (dlatego...
A pompka przy filtrze paliwa , ta ręczna , to ile razy daje się wcisnąć po nocy. Jeżeli więcej niż jeden raz , to układ paliwowy się zapowietrza i to jest przyczyną problemów . Proponuję jutro rano podpompować do oporu i wtedy okaże się czy nieszczelność jest powodem problemów. Pozdrawiam M.
Najprawdopodobniej masz uszkodzony zawór w pompie wtryskowej,paliwo po prostu spływa z pompy.Druga przyczyna to zapowietrzanie się wtryskiwaczy .Sprawdź rano cz? gumowe przewody powrotu na wtryskiwaczach są suche .Najlepiej wymień je na nowe to niewielki koszt.Tamtędy lubi zasysać się powietrze po długim postoju.
Poranne problemy uruchomieniowe głównie wynikają z zapowietrzania sie układu paliwowego. Podpompuj rano pompką na filtrze, jeśli zrobi sie po paru wciśnięciach twarda, to pal (ale podgrzej do końca, aż pyknie przekaźnik, ok 10s). Jeśli pompka jest cały czas miękka mimo pompowania to jest zrąbana i trza regenerowac
Mam problem z diagnozą. Silnik odpali pochodzi 30 sekund zaczyna przerywać i gaśnie. Nie można go uruchmić. Dzisiaj odpalił i chodził z 1 godzinę. Po zgaszeniu nie odpalił ponownie. Zrobiłem zbiornik paliwa z baniaczka by wyeliminować zapowietrzanie. Usterek w pamięci zero. Gdy nie pali to nie przebija wtryskiwacza jeden wyjciągnięty. Sterownik pompy...
Pompka raczej odpada, chociaż może powodować zapowietrzanie układu, jednak raczej miało by to na wpływ przy wysprzęglaniu, a nie gdy bieg już jest wrzucony a odczuwasz ślizganie się. Na odległość ciężko stwierdzić, ale fakt, że zaraz po wymianie było ok a teraz dzieją się takie rzeczy wskazuje adekwatnie na jakąś usterkę, i albo jest to wadliwy zestaw...
Ale czy jeśli ciepłego zgasisz i zaraz odpalasz - to też ciężko pali? Czy jednak chwilkę musi postać? Jeżeli od razu odpalany także ma kłopoty, to podjechałbym na dobry tester (np IDS) i w trybie rzeczywistym sprawdził ciśnienie na szynie podczas kręcenia. Powinno być 350 barów +/- 50 barów. Jeżeli odpala od razu jeżeli nie czekasz, a po krótkim postoju...
A tak z polskiego na nasz? Co te skróty oznaczają? Dodano po 4 Problem powrócił niestety. Raczej dzieje się tak niby na spokojnie, w tyłek też dostawał i nic się nie działo. Nie ma jakiejś zależności konkretnej, bynajmniej ja nie zauważyłem. Jeden mechanik odpowiadał, że może to jakiś zawór do wyczyszczenia... nie wiem, tak czy inaczej na kompie pokazuje...
Witam W tym silniku jest pompka ręczna paliwa nad filtrem paliwa. Zdarzają się z nią problemy. Jak Ci nie chce auto zapalić po tych 15 minutach to spróbuj podpompować i zapalić ponownie . Jak będzie ok to prawie na 100 % pompka . Warto też podłączyć wcześniej przezroczyste węże i zobaczyć gdzie ewentualnie idzie powietrze w układzie zasilania paliwem...
W przypływie desperacji (ponieważ mechanicy proponowali regeneracje pompy wtryskowej co by kosztowało) postanowiłem wymienić przewody paliwowe jako ostatnia deska ratunku na przezroczyste. Okazało się że za filtrem pojawia się ogromna ilość powietrza po zagrzaniu komory silnika. Wymieniłem obudowę filtra na nową. Ciężko było doszczelnić przewody, dostępne...
proponuje sprawdzić pompę ręczna na filtrze paliwa jest dość częsta awaria w tych samochodach poprzez nieszczelność może dostawać się powietrze i autko się zapowietrza podczas dłuższego pompowania powinna dość cięzko pracować to świadczy o prawidłowym jej działaniu jeśli nie pomorze można sprawdzić ciśnienie na tłokach nie powinno być mniejsze niż 28...
sprawa z zapowietrzaniem i ciężkim odpalaniem kilka rad ode mnie: -wywalić podgrzewacz paliwa -wymienić przewody paliwowe i te szybko złączki -zwykłe przewody plus opaski lepiej będą trzymać -można wywalić ten filtr paliwa z pompka bo kupę z nim problemów wstawić filtr z innego auta i dodać zwykła pompkę ręczna (gruchę), - przed pompą wtryskową dodać...
Witam wszystkich. Mam mały problem z autkiem, a dokładniej z temperaturą pracy i ogrzewania. Podczas jazdy temperatura trzyma się na wskaźniku poprawnie. Podczas hamowania, na luzie, wzrasta (teoretycznie). Na luzie, wskaźnik może wyjść na czewrone pole, a wiatrak się nie włącza. Ogrzewanie jest, na obrotach jałowych leci powietrze ciepłe, przy obrotach...
Udało mi się wrócić tym autem do Polski. W ASO na Słowenii stwierdzili, że do układu paliwowego dostaje się powietrze. Pokazywał mi i faktycznie w rurce pojawiały się bąble. Komputer nie wykazywał żadnych błędów - przynajmniej taki mi powiedziano. Nie byłem przy tym i nie wiem czy w ogóle podłączyli go do kompa. Podłączyli w obieg paliwa taką rurkę...
Te silniki są bardzo czułe na poprawne ustawienie wtrysku. Robi się to na blokadach. Problem narastał czy kupiłeś go z czymś takim? Może wymieniałeś rozrząd. Mam taki sam model i bez problemu zawsze pali nawet poniżej - 20. Problem z odpaleniem na zimnym: - ma być dobry akumulator, - mają grzać świece, sprawdzić czy płynie na nie prąd a nie tylko zaświeca...
Generalnie po wymianie zaworków i włożeniu wtrysków niekodowanych (na te same pozycje) można liczyć na samoadaptację. Jeżeli silnik odpali to najczęściej skacze wtedy w komorze dosłownie tak, jakby miał wyskoczyć. Wiec tym się nie przejmuj. Prawdopodobnie trochę dostało się powietrza do pompy - przelewy w tdci Delphi nie idą do zbiornika, ale do pompy,...
Witam, Mam forda mondeo z 2000 2.0TDDI. Chcialbym zasiegnac porady, otoz moje mondeo swiruje i nie wiem co jest przyczyna. Problem jest taki ze samochod odpala i po kilku sekundach gasnie, jak zgasnie, to od razu odpala ale znowu po kilku sekundach gasnie, obawiam sie najgorszego, ze to pompa, ale wedlug mnie wyglada to na zapowietrzanie ukladu paliwowego....
Witam, mondeo mk1 1.8 PB+LPG sekwencja, 115km 94r., wczoraj wymieniłem uszczelkę pod głowicą i mam podobny problem. Uszczelkę wymieniałem ze względu na zapowietrzający sie układ chłodzenia. Przed wymianą silnik palił na dotyk. Samochód nie odpala zarówno na benzynie jak i awaryjnie na LPG. Więc układ paliwowy raczej bym wykluczył. rozrusznik kręci,...
Witam Was. Mam problem który mnie męczy od pewnego czasu i nie mogę dojść do tego cóż to mogłoby być, dlatego pozwoliłem sobie napisać. Na początek opisze objawy. Odpalam zimne auto bez problemu. Wskakuje na odpowiednie obroty dla zimnego silnika, przez kilka sekund chodzi równo. Po chwili z rury wydechowej wydostaje się dym. Jest to raczej biały dym,...
Mondeo TDDI ma pompe paliwa obok zbiornika paliwa, czasem moze nie chodzic i dlatego warjuje, moze sie takze zapowietrzac. Nie wiesz czasem takze czy pompa wtyskowa byla remontowana?
Uszkodzone membrany w parowniku i wbija gaz LPG bezpośerdnio do układu chłodzenia pięknie go zapowietrzając. Miejsce zamontowania parownika niby dobre,skoro 4 lata było OK. to nie widze potrzeby montowania go w innym miejscu. Zamarzanie parownika(którego niby wcześniej nie było)też świadczy o nieszczelności membran.
jeżeli faktycznie zabrakło paliwa to zapewne zapowietrzony
Hmmnn zapowietrzone ?? Jasne że wskazuje na zapowietrzone. Może pojechałeś z tymi hamulcami nie do mechanika a do lakiernika. Lakiernik specyjalnie ci tak kiepsko hamulce naprawia żeby mieć z czego żyć :D.
A może to problem czegoś innego, może masz instalację gazową lub problem z płynem chłodzącym, jak jest zapowietrzony układ to też gubi obroty.
jak nie zapali to niby skąd ecu ma wiedziec ze sa rozbierznosci w korekcjach ? zapowietrzony układ i tyle
Prawdopodobnie zapowietrzony układ.
Pewnie zapowietrzony.
nic się nie zapowietrzy
Układ zapowietrzony , niedrożna chłodnica , pompa obiegu niewydolna.
może zapowietrzony układ lub zasyfiona nagrzewnica
Dopływ paliwa przytkany lub zapowietrzony,na początek sprawdziłbym filtr paliwa,to najtańsza opcja
Hmm.. a nie jest zapowietrzona pompa wtryskowa ??
A jak z tym poziomem w zbiorniczku? Prawidłowy czy nie? Bo jak pedał miękki to jak wyżej pisze kolega zapowietrzone albo może być nieszczelność na przewodach. Jak miękko sprężysty to zapowietrzone.
Witam. A nie zapowietrzyła się pompa ABSu. Podobny problem przerabiałem kiedyś w swoim mondeo MK2. Obiło mi się o uszy że grupę VAG można testerem czy jak go tam zwał poruszyć w ABSie. Ale to tylko z zasłyszenia na żywo nie widziałem. I jeszcze jedno a serwo nie uszkodzone i samo nie ciągnie? Pozdrawiam.
Witam, mam krótkie pytanie. Słabo wchodzi mi bieg 1 i wsteczny. Chociaż 1 bieg z leciutkim oporem. Chcę kopić sprzęgło kompletne ale najpierw chcę spróbować odpowietrzyć sprzęgło, a nóż to będzie tylko zapowietrzone ? Jak odpowietrza się sprzęgło w Mondeo ?
Jeżeli układ będzie zapowietrzony to również letnie z nagrzewnicy poleci
tak pieron się zapowietrzył jurz wszystko gra . temat zamknięty.
Po prostu masz zapowietrzony układ. Jeśli auto posiada układ ABS to odpowietrzaj na zapalonym silniku zachowując wszystkie wymogi BHP.
Czy zapowietrzenie układu dałoby takie objawy ?? Może dawać. Jazda z niedogrzanym silnikiem niesie dość poważne skutki ?? Poważne raczej nie. Do sprawdzenia jeszcze pompa wody.
Sprawdziłem dziś rano jeszcze raz wszystko i wszystko jest ok. Może wyciekł ci płyn hamulcowy i zapowietrzyłeś pompę-rozdzielacz ABS. Z tym trzeba do ASO. Być może tak jak kolega rs07 pisze zapowietrzyła się pompa od ABS. Tylko moje pytanie jest takie czy można ją samemu odpowietrzyć aby nie jechać do ASO ? Bo z tego co wyczytałem na internecie to różne...
hamulce Bosch, po odpaleniu jak wspomaganie działa pedał robi się mięki tak jakby zapowietrzony ale napewno powietrza nie ma
Po pierwsze podłącz mocny zasilacz, by na rozruszniku nie urywał komunikacji. Ja pod zawór podłączam zasilacz z regulowanym wypełnieniem. Reguluję i patrzę co się dzieje, by określić czy to zawór czy czujnik. Zapowietrzenie wyeliminowałeś?
prawdopodobnie masz nieszczelne przewody przy filtrze paliwa co się objawia poceniem.Druga sprawa następuje zapowietrzenie układu paliwowego w tym samym miejscu
Witam. Moj ford mondeo mk 1 mial problem z paleniem, nie chcial zapalic w koncu po wymianie filtru paliwa byl zapowietrzony teraz sytuacja wyglada tak ze auto zapali pracuje Okolo 10sekund i gasnie, nie mam pojęcia dlaczego tak sie dzieje?
Ten silnik tak ma, że jak się zapowietrzy to ciężko go zapalić po wymianie filtra, podstawa jest żeby filtr był całkowicie zalany paliwem, musisz dolewać na bierząco do filtra i próbować uruchomić na plaku.
Nie tak :) Ja wiedziałem że w mondeo TDDi były montowane pompki i nie w zbiorniku tylko koło, a zapowietrzyć też się mimo to da, i wiedziałem że w TDDI focus pompek nigdy nie było :) Co do pewności że padł sterownik pompy. Hmm jak ta pompa stanie to maaaało co poleci do pompy. Lepiej ją ominąć na próbę.
brian0809,być może masz zapowietrzoną nagrzewnicę,sprawdź przewody na niej,być może masz uszkodzony czujnik temperatury i dlatego zaniża ci temp.
Czyli wracając do podstaw zapowietrzyłem układ bo nie zaślepiłem powrotu - ok, jutro zrobię jeszcze raz próbę przelewową i odczytam korekty wtryskiwaczy i napiszę. Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? jakie powinno być ciśnienie paliwa na biegu jałowym a jakie pod obciążeniem ?
Rób jak chcesz, jedyne co ważne, to szczelność przewodów powrotnych, bo nie idą bezpośrednio do zbiornika, tylko do pompy wtryskowej. Jeżeli są nieszczelne, pompa może się zapowietrzyć. Ta złączka z linka wydaje się mieć końcówkę pasującą do twojej szybkozłączki, nie wiadomo tylko, czy średnice sa odpowiednie...
To nie jest ten sam silnik co w mondeo. Do zapowietrzenia układu może dojść jeśli jest bardzo niski poziom paliwa w zbiorniku lub jak jest jakaś nieszczelność na przewodach paliwowych.
Odepnij od nagrzewnicy daj szlauf z wodą i zobacz czy woda leci. jeżeli miałeś za mało płynu to układ mógł byc zapowietrzony.
P.S. sprawdzałeś temperature parownika na rozgrzanym silniku ?? Popieram miałem już 3 razy takie mondeo z reduktorem na przedniej belce i niestety zapowietrzonym (przy ciepłym silniku reduktor był zimny) najlepiej odpowietrzyć reduktor, czyli sprawić aby był ciepły przy ciepłym silniku i cieszyć się jazdą na gazie. powodzenia
Po wymianie oleju oraz filtra, i po uruchomieniu silnika kontrolka ciśnienia zaraz zgasła? Mogło być tak, że pompa nie zassała od razu oleju (zapowietrzyła się) Ty tego nie zauważyłeś, przegazowałeś. No i stało się. Nie było ciśnienia, i złapało panewki, panewkę. Ja robię tak: Po wymianie filtra, oleju nie uruchamiam silnika od razu. To znaczy, że odcinam...
Zacznij od sprawdzenia szczelności przewodów paliwowych.Mondek lubi się zapowietrzyć na pompce,podgrzewaczu paliwa i zaworku zwrotnym.Pozakładaj przezroczyste wężyki to się wyda.A filterek nowy?
Przewód odpinałem przy silniku i paliwo nie leciało a może mi ktoś powiedzieć gdzie jest czujnik utrzymujący ciśnienie paliwa oraz czy jest możliwość że układ się zapowietrzył?
jest to pompa VP zapowietrzenie raczej nie wchodzi w grę podczas kręcenia rozrusznikiem z przewodów wysokiego cisnienia leci paliwo tylko nie wiadomo czy pod odpowiednim cisnieniem
Witam, jak w temacie. Wcześniej mondeo wywalało masowo wodę/płyn (czasem temp. szła w górę z powodu braku wody/płynu), ciężko było stwierdzić co to bo mechanik sprawdził pompę głowicę no ogólnie posprawdzał. Wymieniony został termostat dla pewności. Dziś słyszałem jakby powietrze z zbiorniczka (tak jakby wody nie było) lecz woda była. pomyślałem, zapowietrzony...
w momencie gdy zaczyna zwalniać i dostawać muła, zatrzymaj się zgaś silnik o obejrzyj pod maską parownik, jeżeli będzie pokryty szronem oznacza to, że jest niedogrzany, czyli zapowietrzony układ chłodzenia.
Punkty dla Marka 1977 za trafną podpowiedz. Rzeczywiście był mocno zapowietrzony. Po długim kręceniu rozrusznikiem i wspomaganiu plakiem odpalił. Pozdrawiam wszystkich , którzy próbowali pomóc. Dzięki.
Witam może mi ktoś powiedzieć co jest przyczyną różnego hamowania czyli raz dobrze a raz słabiej w fordzie mondeo 2.0 tdci 2004 r . Jak hamuje to pedał jest jakiś gąbczasty jakby zapowietrzony ale na 100 % był odpowietrzony . Jak zahamuje ostro to już dobrze hamuje pedał twardy ale po chwili znów to samo . Czy to pompa hamulcowa . Żadnych wycieków płynu...
W zasadzie to chciałem wymienić ze względu na w/w błędy. Ta pomocnicza pompka chodzi-kręci się ( tylko podczas kręcenia rozrusznikiem i kiedy silnik chodzi) - nie działa po włączeniu samego zapłonu, ale być może tak ma być. Nie sprawdzałem jednak ani ciśnienia jakie daje ani wydajności w układzie. Zrobię jak radzicie = podłączę z bypasem i potestuję....
Z takiego obrazu rzeczy wyraźnie widać, że reduktor nie dogrzewa gazu. Istnieje możliwość, że jest zapowietrzony? Przez regenerację trudno popsuć w nim dogrzewanie ale....... Temperatura gazu osiąga przynajmniej 30 stopni na rozgrzanym silniku, dziwne?
Jeśli wtryski są w porządku to może masz zapowietrzony po wymianie filtra. Niestety to "cudo" ciężko odpowietrzyć wiem bo mam taki sam pojazd i wiem ile potrzeba kręcić po wymianie filtra. Nawet jak już odpala to po kilku sekundach gaśnie i tak w kółko.
reduktor jest gorący raczej nie zapowietrzony, wpięty za pomocą trójników, pompa była wymieniona przy okazji rozrządu, co pierwsze raczej pompa (auto żony więc po czasie to zauważyłem) jadąc z określona prędkością wrzucam luz i idzie w górę załącza się wentylator i spada chyba ze wcześniej znowu bieg wrzucę to też spada. Może to ten czujnik wariuje...
Tak zrobiłem i się zgadza układ był odpowietrzany maszynowo , ale kiedyś miałem tak że źle był odpowietrzony i pedał był miękki bo od złego koła był odpowietrzany i pojechałem do innego mechanika i wszystko wróciło do normy . A teraz po uszczelnieniu miękki . Pytanie czy zapowietrzony czy źle uszczelniony bo chyba coś lekko ubywa płynu .
Witam, mam do Was pytanie dotyczące odpowietrzania układu w mondeo TDCI z pompą Delphi (CR) i ewentualnej usterki tej pompy. Jakiś czas temu pojawiła mi się sprężynka - auto wchodziło w tryb awaryjny przy większym obciążeniu silnika. Po ponownym odpaleniu wszystko było ok. O ile objaw jest właściwy dla padniętych wtrysków mam podejrzenie usterki pompy....
1. Jeśli masz ogrzewanie w aucie to nie jest zapowietrzony... 2. Weź pod uwagę, że w mondeo układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym i jeśli odkręcisz korek od zbirniczka wyrównawczego podczas "normalnej temperatury pracy" to zawsze wyrzuci Ci wodę jakby się zagotował... 3. Podczas pracy po nagrzaniu silnika sprawdź czy masz gorącą chłodnicę - jeśli...
Przeczytaj co dopisałem w poprzednim poście. Skoro odłączałeś przelewy, to mógł się zapowietrzyć - przelewy nie idą do zbiornika, tylko wracają do pompy i dopiero stamtąd do zbiornika. Odłączone przewody przelewowe trzeba zawsze dokładnie zamykać (zaciskać) - inaczej zapowietrzysz układ. Ciśnienie jakieś zawsze jest, bo jak pompa się kręci, to pracuje...
Witam mam taki problem , po zmianie silnika i przełożeniu pompy wtryskowej , mam problem z odpalaniem auta , układ zasilanie nie jest zapowietrzony , ale z 2 wtrysku nie płynie ropa i nie chce nawet zagadać , rozrząd i pompa są dobrze ustawione i świece grzeją , co można z tym zrobić ?
Dzieki za zainterowanie tematem, auto jest na ''chodzie''. Pomógł mechanik. Pompa ręczna paliwa miała pęknietą uszczelkę, ssała powietrze, alarm blokował inmobilaser, wtryski były zapowietrzone. Alarm jest ''uziemiony'', przewody paliwowe wymieniome, nowa pompka, i kieszeń lżejsza o kilkaset plz. Temat zamykam.
pompa wtryskowa mondeo zapowietrza zapowietrza mercedes zapowietrza pompa
schematy scania skrzynia garbusa sterowanie silnikiem pradu stałego
reset pralka samsung philips senseo
Gdzie kupić łożyska 608ZZ, 608RS i hybrydowe? Błąd L2 w kotle Buderus GB24 - zapłon i detekcja płomienia