Nr 1. to zawór biegu jałowego często błędnie określany jako silnik krokowy. Nr.2. to twój zawór Egr-u .
dzięki za pomoc ale okazało się że zawór egr jest pęknięty
Witam, W tym przypadku problem leży prawdowpodobnie w samym zaworze EGR. Zawór ten jest sterowany podciśnieniem ale posiada czujnik położenia. Minimalna zmiana rezystancji w jednym z położeń powoduje momentalnie pojawienie się kodu błędu. Zatem należy oczywiście przed wymianą sprawdzić stan instalacji elektrycznej a w drugiej kolejności wymienić zawór...
tak tylko ten zawór ze zdjęcia po prawej stronie pochodzi od forda z 2001r.
auto jezdzi dalej z tą wada prawdopodobnie jest to zawór EGR
Witam, sprawdz trójnik gumowy na głowicy i zawór EGR. Miałem takie same problemy w Mondeo 1.6 16 v '94 r. Zawór EGR zaślepiłem i wymieniłem ten nieszczęsny trójnik gumowy i wszystko wróciło do normy. Pozdrowionka
EGR pierwszorzędnie występuje w silnikach benzynowych, nawet w chyba w Twoim. Zawór 5 wygląda jak do EGR. Element 9 to elektrozawór, najprawdopodobniej od pochłaniacza par paliwa.
Sam nie podmieni, do sobie nie dopisze grup selekcyjnych. Jest możliwe że chodzi o kod "zawór EGR-wykryty za mały przepływ"
Witam. Podepnę się pod temat. W moim mondku MK3 najprawdopodobniej siadł EGR. Kupiłem nowy nie wymontowując starego podpiąłem nowy pod rurkę z podciśnieniem odpaliłem samochód i co się okzało? Zawór EGR działa na odwrót. Po odpaleniu samochodu zawór nie otwiera się. Otwiera sie natomiast po przygazowaniu. Co może być przyczyną?
Świeżo z dzisiaj : profesjonalna zaślepka zaworu EGR :D Mondeo mk3 2.0 TDCI O dziwo sam zawór czysty i pracuje poprawnie http://obrazki.elektroda.pl/7057825200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2957907900_1...
Może pomoże. Ja miałem Modneo MK2 1997 1.6 z LPG podobny problem. Przyczyna problemu był wypalający/zacinający się zawór EGR. Po wyczyszczeniu ustabilizowało się to. Może to to?
Wracam ponownie do tematu. Ten zaworek sterujący nie przepuszcza podciśnienia. Wyjąłem zawór egr i zaciągnąłem powietrze to się otwiera. Tylko przez co auto wchodzi w tryb awaryjny?
Ok, spróbuję zrobić. Może do soboty mi sie uda. Póki co jakieś inne sugestie?? Dzisiaj spotkałem się z opinią, że może poduszka na silniku.... . Nie chce mi się wierzyć, bo na ciepłym tego nie ma. Zaślepka EGR dała tyle, że dużo mniej kopci,czyli zawór zepsuty. Pozdrawiam
Sprawdź szczelność dolotu - szukaj śladów oleju, jest zawsze wyciskany z dolotu przez nieszczelność. Może być uszkodzony EGR (sterowanie lub sam zawór). Wtrysk (wtryski) - też możliwe...
W/g mnie masz przytkany katalizator. Dodatkowo zaślepiłbym zawór recyrkulacji spalin EGR. Po tych akcjach zresetuj komputer i dokonaj samodiadaptacji.
Optima nie współpracuje poprawnie w silnikach z egr wiec w tym aucie nie będzie dobrze mimo że jezdzi jak marzenie i zawory leca jak marzrnie.
Przy porzegazowniu do 4 tys odpina totalnie podciśnienie od gruszki Teraz do mnie dotarła wątpliwość -czy na turbinie masz zawór upustowy i gruchę ciśnieniową, czy masz turbinę VGT z ruchomą geometrią z gruchą podciśnieniową i elektrozaworem vacu? Tak w ogóle - nie ma Fordów tdi, więc czy masz silnik tddi czy tdci? Oznaczenie tdi jakie podałeś to VW....
Dobra, zaślepiony EGR, ta krótka rurka łącząca EGR z kolektorem była cała w nagarze, prześwit ok. 50%. Wykres lambdy bardzo się poprawił, natomiast ciągle nie jest idealny. Ze skaczącego 2.0 aktualnie jest stabilne 1.5, ale będę jeszcze szukał nieszczelności w dolocie. Zawór też okazał się trafiony, po jego wymianie zniknęły sporadyczne szarpnięcia...
Witam dzięki za informację na pewno tam zajrzę jak na razie to pyłem go podpiąć pod komputer i wyszło mi że jest walnięty zawór EGR wymienię go i pojadę na Tychy daleko nie jest :D pozdrawiam
Witam! Mam mondeo z 97r.1.8 16V zetec w gazie.Problem polega na tym ,że na benzynie kompletnie szarpie nie wchodzi tak jak trzeba na obroty i się dusi silniczek krokowy wyeliminowałem pompe paliwa również po za tym swiece przewody na gazie jezdzi super proszę o pomoc może zawór egr tylko nie wiem czy w tym modelu takowy jest help my please!!! pozdro
Do sprawdzenia sugeruję również EGR. Jego uszkodzenie może powodować brak tzw efektu turbo. Zdarza się, że zawór może się blokować i przycinać a na testach komputerowych diagnoskopem nie zawsze to wyjdzie.
Przetwornik sprzężenia ciśnień to nie zawór egr. Ten przetwornik jest zamontowany na ścianie grodziowej,mniejwięcej jak obudowa sprzęgła.Aluminiowe pudełko wielkości paczki papierosów,dochodzą dwa węzyki plus trzypinowa kostka.
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
Witam wszystkich, Właśnie wstawiłem nowy zawór EGR. Zrobiłem 450 km i wszystko działa świetnie. Jedyne co zostało to paląca się kontrolka CHECK ENGINE. Wiecie czym to moze byc spowodowane ?
Problem rozwiązany. Okazało się , że był spalony jeden z bezpieczników w komorze silnika. F115/7,5/10A zawór PCV, zawór VCV, czujnik obecności wody w paliwie, zawór odpowietrzający, zawór wirowy, zmienny zawór ssący, zawór EGR, zawór sterujący olejem IVVT (układ sterowania silnikiem) czujnik T.MAF, zmienne opóźnienie rozrządu zaworów wydechowych, aktywny...
Czy ktoś mi może powiedzieć jaka powinna być prawidłowa wartość parametru EGRTP - chodzi o potencjometr przepustnicy EGR (nie zawór EGR). Na stronie motorcraft znalazłem opis który mówi, że pozycja zamknięta to minimum 3.85V a otwarta to minimum 0.93V... u siebie sprawdzałem podczas jazdy i EGRTP jest stały , zawsze równy 4.35V... rozumiem, że to nie...
Witam : Mam problem z swoim Mondeo 2,5 v6 rocznik 98 Problem polega na tym iż samochód przyśpiesza do 120 km/h Później następuje blokada czyli samochód nie chce szybciej jechać. Mondeo ma zainstalowaną instalacje gazową, problem występuje jak i na benzynie tak i na gazie. Dodam iż ten samochód na 1 i 2 biegu przyspiesza normalnie. w samochodzie zostało...
Witam. W autku o parametrach jak wyżej występuje często zwiększenie się obrotów do 1000 i mimo tego, że jadę dalej, temperatura w normie a obroty nie spadają. Po kilku dniach odpalam i obroty 750. I tak na przemian. Zawór EGR wyczyszczony, kolektor dolotowy też a on dalej świruje. Może któryś z kolegów spotkał się z podobnym przypadkiem. A i jeszcze...
Witam zamówiłem nowy zawór egr aby już się z tym nie bawić wszędzie szukałem czy to ten co na zdjęciu bo jak wpisuje na jutube to pokazują gdzieś z tyłu ale ja tam nic takiego nie widzę
EGR to nic innego jak "zawór" łączący kolektor wydechowy z dolotowym. Powinno działać to tak że, po odpuszczeniu pedału gazu EGR po chwili uchyla się i dopalane są spaliny. Ogólnie mówiąc. Załóżmy że, to co wskazuje komputer byłoby prawdą to miałbyć cały czas otwarty EGR a tym samym ECU sypał by błędami a fizycznie miałbyć brak doładowania i samochód...
Zstanawiam się dlaczego w pierwszym momęcie nie ma mocy i występuje czarny dym wygląda jakby coś z zapłonem (Kąt wtrysku) albo nie domyka zawór EGR i poprostu za mało tlenu do spalania i nie chce zapalić ,Tam masz też przestawiacz kąta wtrsku czy on działa
wtryski miały nadane nowe kody , mam je wpisane w karcie gwarancyjnej. Wtryski na biegu jałowym maja dawki równo oscylują miedzy -0,25mg do +0,25 mg tak każdy. zawór egr na biegu jałowym raz ma 0,6mm otwrcia raz 3,2 mm otwarcie może to czujnik w zaworze egr? I wyskoczył i błąd podczas jazdy z kompem na kolnach p0910 ale nie wiem czy ma coś wspólnego...
Dzięki wojciechjanusz super wyjaśnione od razu założyłem sitko w odmie, moja turbina wygląda podobnie jak na tych zdjęciach, pozostało mi wyczyścić ten szlam i mam nadzieje że wróci moc. Czy ktoś ma jakiś lepszy pomysł jak wyczyścić zawór ssący bez zdejmowania głowicy? bo ja mam zamiar spróbować go rozpuścić WD40 przez wlot od kolektora ssącego.
czy moze byc taka sytuacja ze ten EGR jest wadliwy? Wadliwą pracę EGR nie musi powodować sam zawór, może być uszkodzony pociśnieniowy elektrozawór sterujący gruszką EGR-a. Także przepływka MAF (czujnik przy filtrze powietrza) odpowiada za sterowanie zaworem EGR. I elektrozawór i czujnik wymienia się łatwo i szybko - na twoim miejscu poszukałbym na...
Witam Ja mam Mondeo MK3 2004 2,0TDCI 130KM i ... zimą jak piszecie przy niskich temperaturach jechałem i ... i migająca sprężynka na desce :cry: Pierwsze myśli to świece żarowe , zawór EGR itd. Jak się okazało problem tkwił w filtrze paliwa ! a dokładniej chodzi o parafinę która wydzieliła się ze złej jakości paliwa w niskich temperaturach i pozostała...
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
Witam, posiadam forda mondeo mk3 1.8 benzyna 2001r., mam silnik po remoncie był wypalony zawór wydechowy. Wszystko jest ogarnięte, ale teraz ciągle jakieś problemy z tym samochodem, jestem aktualnie za granicą, więc póki co mechanik odpada jeżelibym mógł naprawić sam usterki to jak najbardziej. Mam złącze obd, pokazują takie błędy https://obrazki.elektroda.pl/7536678100_...
U mnie opiłków nie było, wtryski regenerowane rok temu, dzisiaj byłem na przeglądzie i byłoby wszystko ok po za jednym... przez ten rok czasu raz mi wszedł silnik w tryb awaryjny, ale nie z winy wtrysków ani pompy tylko z winy turbo, a dokładniej tego elektronicznego duperelka który nią steruje, podczas ostrego przyspieszania z niskich obrotów turbina...
Zaślep EGR, ale ten przewód podciśnieniowy co do niego wchodzi, po prostu wkręć tam małą śrubkę - w przewód nie zawór. I sprawdź wszystko od zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej (pod kolektorem wydechowym), do - a zwłaszcza trójnik pod cewką - często się zasysają - )( - o tak :)
ale jeżeli miałbym ruszyć nim po chwili odpalenia - ma ochotę zgasnąć Sprawdź może działanie gruszki turbiny. Na wolnych obrotach zdejmij wężyk z króćca gruchy - sztanga ma natychmiast (w ciągu 0,5 s) wysunąć się maksymalnie z gruchy, po założeniu wężyka prawie tak samo szybko ma powrócić w pozycję wyjściową. Jeżeli chodzi leniwie i nie dochodzi do...
Miałem podobny problem w renówce (zawór sie nie domykał)Ominołem go wprosty sposób, dorabiając uszczelke z blaszki stalowej w taki sposób aby zaślepić kanał sący. uszczelke założyłwm na silikon wysoko temperaturowy . I EGR ominięty.Nie wiem jak sprawa wygląda w twoim fordzie i czy się tak samo da go ominąć.
Czarny dym pojawia się najczęściej przy zatartym zaworze EGR. Można wykonac diagnostykę komputerową, ale musi to zrobic osoba która na tym się zna i ma diagnoskop WDS lub IDS. W pierwszej kolejności zaślep zawór EGR (przy kolektorze dolotowym). Jak to nie pomoże to trzeba będzi sprawdzic przelewy i wszystkie ciśnienia w układzie paliwowym. Bardzo często...
Koledzy u mnie są dwa zawory. Każdy zawór po trzy wyjścia. Połączone sa taką gotową jakby złączka (rozdzielaczdm) do którego wchodzą przewody podciśnieniowe od turbiny, od egr, od trujnika od serwa i od filtra powietrza. Zmieniałem kolejność tych przewodów ale nic to nie dało. Co moze byc jeszcze zepsute? Może cos nie podłączone? Gdzie szukać?
Witam, sprawdz EGR i sterowanie nim. EGR jest na kolektorze ssącym i może się zacinać a zawór nim sterujący zamocowany jest na ściance grodziowej razem z czujnikiem różnicy ciśnień (który też często pada). Pozdrowionka
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Kupiłem dwa zawory i z każdym działa tak samo samochód tzn na zimnym silniku turbina nie działa dopiero jak przekroczy 60/70 stopni temperatura silnika dlatego uważam, że to nie wina zawór bo na trzech działa tak samo. Zamienić kolejnością nie można bo zawór od turbiny ma inną wtyczkę niż od EGR mimo że z zewnątrz wyglądają tak samo, różnią się nacięciami...
Wiem, że trochę czasu już minęło, ale mam radę na taką dolegliwość, u mnie w focusie 2.0 tdci objawy byly identyczne a ich przyczyną był zapchany ( nie domykający się zawór EGR) za zawór z wymianą w serwisie zarządali 1000, (więc go odłączyłem, teraz smiga o niebo lepiej, spadło nawet spalanie, a klopoty odeszły w niepamięć od roku nic). Oczywiśćie...
Płynu chłodniczego nie ubywa. Zaworu EGR tam nie ma. Jedynie co jest, to zawór krokowy. Czujnik ciśnienia paliwa pozmieniałem drugi a nawet jeździłem bez tego czujnika. Wężyk był zaślepiony. Dzięki wszystkim za pomoc. Zawór krokowy wyczyściłem. Myślałem, że może zawór krokowy ale nie ma falowania obrotów. Dziwi mnie to trochę, że jest po 16 atmosfer...
Przecież na zimnym silniku zawór powinien być zamknięty. Nie do końca. Zawór EGR pracuje cały czas, otwiera się i zamyka przy stałych obrotach , natomiast po dodaniu gazu zamyka odcinając gazy wylotowe od kolektora ssącego. Temperatura spalin nie powinno być stała i mierzy to jeden z czujników bodajże przed filtrem i w przypadku usterki tego czujnika...
Witam dziś sprawdziłem n kompie uto i wynik P 0404,oraz P 0409 ,zawór egr wyczyszczony błędy się już nie pokazały.Lecz niestety szarpanie dalej występuje do momenty nagrzania,zauważyłem tylko że jak od łącze przepływomierz powietrza silnik pracuje równo ale wskazania n komputerze 1400g/s a przy podpiętym przepływomierzy 6g/s -12g/s.już nie wiem co to...
Cześć, Problem jest następujący: z dnia na dzień auto przestało odpalać (rozrusznik kręci, akumulator naładowany, ale silnik nie odpala). W konsekwencji, auto na lawecie trafiło do warsztatu. Tam stwierdzili, że przyczyną był zabrudzony zawór EGR - wyczyścili go, zakomunikowali że auto odpala i zaprosili po odbiór. Odebrałem samochód, przejechałem 200...
Witam. Od pewnego czasu zapala mi się co jakiś czas ( powiedzmy dwa razy na miesiąc ) kontrolka CZEK. Byłem u elektryka który zresetował mi błąd i powiedział że już nie będzie się włączać. Po dwóch tygodniach znów się włączyła. Wpadłem na dziki pomysł i zdejmowałem klemę z akumulatora i kontrolka gasła znów na jakieś dwa trzy tygodnie.. Ale wreszcie...
Ja mam bardzo podobne objawy jak kolega zakładający temat. Zanim włączy się turbo na wolnych obrotach auto jest bardzo słabe. NP. przy ruszania na niskich obrotach auto gaśnie podobnie jest przy parkowaniu i najechaniu na krawężnik przy niskich obrotach. Dodatkowo dochodzą lekkie szarpnięcia i utrata płynności. Mam auto od marca i wysłałem już DPF do...
Witam. W dniu dzisiejszym samochód usprawniłem. Po odczytaniu błędów w/w diagnoskopami i dokładnym sprawdzeniu instalacji elektrycznej podjąłem decyzję o konieczności wymiany zaworu EGR. Inne usterki zapisane w sterowniku silnika zostały usunięte w poprzednim serwisie. Po wymianie zaworu EGR komunikacja ze wszystkimi sterownikami została przywrócona....
Witam Od niedawna jestem posiadaczem Forda Mondeo 2.0tddi 2001r 249tys przebiegu, auto po rozgrzaniu silnika pod czas jazdy traci moc max 3obrotów (pedal w podłodze) z tłumika wydobywa się biały dym (luna świata nie widać) gdy się zgasil auto i ponownie odpali jedzie przez parę km normalnie moje pytanie brzmi co to może być czy zawór egr? Pompa wtryskiwaczy?...
Jak mondeo wchodziło na rynek pracowałem już w aso forda gdzie pracuję do dziś. A Ty? 1.6 miał dekiel srebrny, a co za tym idzie miał hydraulikę, czyli inną konstrukcje głowicy... Kończę z Tobą rozmowę bo dla mnie jesteś zerem co nabija posty nie wnosząc nic do tematu. Marcinek2211 - jeżeli po odpięciu mafa usterka ustępuje, to wskazuje to na uszkodzony...
Wyjąłem wczoraj pompę (oczywiście tę przy baku). Na wyjściu pompy jest jakby trójnik - połowa paliwa wędruje do układu zasilania a polowa swobodnie wraca do baku. Nie jest więc możliwe aby prz otwartym układzie wytworzyło się ciśnienie. Sądzę że zadaniem tej pompy w tym modelu jest tylko swobodne doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej co oczywiście...
Lać gdzie popadnie, awaria wtryskiwaczy jest nieunikniona, trzeba się z tym liczyć. Jeżeli leje się gdzie popadnie, to na 100%, jeżeli na markowych stacjach lepsze paliwa, to szanse są mniejsze (TROCHĘ...). Bo co innego awaria (nieunikniona) z tytułu naturalnego zużycia, a co innego z tytułu zatankowania zajzajeru... Lanie Mixolu w dieslach w których...
Witam. już nie wiem co robić. nie mogę odpalić mojego mondka. co wymieniłem? - wtryski po regeneracji 4 szt - pompa wyciągana i sprawdzona . sprawna - świece żarowe nowe 4 szt - nowy akumulator - filtr paliwa nowy - olej i filtry też - zawór egr i kolektor ssący wyczyszczony. i niestety nadal nie pali. wczoraj podpiąłem pod kompa i pokazało błąd P0251...
Na 100% nic z immo nie będziesz musiał robić jeżeli wrzucisz inny kpl silnik z pompą i wtryskami, ale elektronika zostanie stara, a tylko wpiszesz kody wtryskiwaczy. Pompa tdci nie ma sterownika, zawór IMV to proste elektromagnetyczne urządzenie i nie wymagają żadnego kodowania. To najprostsze z możliwych rozwiązań. Możliwy mały kłopot z EGR-em, o czym...
ok,przepustnica jest na linkę zgadza się ale była tak uwalona że masakra. tzw.krokówka - chodzi o zawór bocznikowy (bieg jałowy) właśnie ten bypass jest patrząc od przodu samochodu z drugiej strony silnika po prawej - na poziomie EGR mniej więcej i to ustrojstwo stanęło dęba nawet obroty nie falowały tylko właśnie brak było zupełnie wolnych obrotów....
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem mojego mondeo on ogólnie ciężko palił ale ostatnio już ostatkiem sił zapala oczywiście na benzynie bo na gazie jak jest zimy nie zapali zresztą ja jestem zasady że musi pochodzić sobie na benzynie na początku problem jest po dłuższym postoju np: po nocy może zacznę od początku miałem problem z obrotami i nie...
Witam! Nie mogę dojść do ładu z silnikiem . Zimny szarpie i kręci tylko do 2000 obr/min. Po rozgrzaniu przestaje szarpać ,ale jest słaby i po dłuższej jeżdzie zdarzają się szarpnięcia .Do tej pory sprawdzane były następujące rzeczy : rozrząd kilkakrotnie , sonda , przepływomierz , silnik krokowy , zawór EGR , wtryskiwacze i czujnik temperatury . Kable...
Dobra czyli podsumowując w kanale nie ma szans na taką naprawę. Potrzebny jest podnośnik. Nie wiem czy do świąt zdążę ale spróbuję pojeździć "dawcą" jak będzie ok. Kupię cały samochód i pewnie po wymontowaniu całości przełożę to u mechanika. Z podnośnikiem jest tak że niby mam dostęp ale na świeżym powietrzu a teraz nie ma na to warunków. Jeszcze pytania...
Mam newsa :) Za symulowałem IAT na około 30 stopni opornikiem. Dynamika delikatnie spadła, spalanie wzrosło, za 150 zł to jest jakieś 27 litrów shell fuelsave zrobiłem 320 km z czego 280 trasa 40 miasto z obliczeń wynika że spaliłem srednio 8,4 litra na setke. Zakładałem na próbę nowy oryginalny przepływomierz dla porównania zrobiłem pomiary od 1000...
podmiena czujnikow - nie ma sensu Trzeba zrobić wszystko ręcznie: 1 Pomiar ciśnienia paliwa 2 Katalizator 3 EGR 4 czyszczenie i adaptacja przepustnicy 5 FSA 720- zapłon 6 Czujnik wału korbowego-synchronizacja 7przeciek powietrza 8..... Ford IDS diagnostyka Kolego bsv 2001 nie czytasz dokładnie co napisałem/ ad 1 : Pomiar ciśnienia paliwa - pisałem...
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
silnik odpalony nie gaśnie, Czujnik drugi był przypięty do metalowej części przy termostacie gdy wzrosła temperatura objaw trudności z zapaleniem powrócił oraz zapaliła się kontrolka braku ładowania. Odpiąłem czujnik i położyłem go luzem tak zrobiłem prawie 200km w tym pond 50km holowałem znajomego któremu zapalił się rozrusznik, bez problemu. Poszukałem...
Witam, sprawa dotyczy forda mondeo 1993.r 1.8 benz + LPG (fabryczne vialle 2 gen). Mam duzy problem ze spadającymi obrotami, ale spadają one tylko w sciśle określonym momencie, czyli jadę na biegu, puszczam gaz (hamowanie silnikiem), jadę tak chwilę, następnie wciskam sprzęgło i TYLKO WTEDY obroty spadają do 400 obr/min a nawet czasem gasnie. Jak dodam...
Sorki ale chyba przez przypadek zamknąłem temat. Wiec wracam do niego. Czujnika walka rozrządu faktycznie nie znalazłem chyba go nie ma, przejrzałem cala głowice i nic. czujnik walu wymieniony na nowy jak kolega w wcześniej doradzał. powiem szerze ze sprawdziłem stary dokładniej i wychodzi na to ze nie był idealny jakby nie za każdym razem wysyłał impuls.ale...
Witam, próba wężykowa (5 sek. kręcenia rozrusznikiem przy odłączonych elektrycznie wtryskach i pompie) wykonana u mnie (wtryskiwacze EJDR00504Z - model 2003 po liftingu): 1 - 5cm 2 - 8cm 3 - 10cm 4 - 6cm Maksymalne ciśnienie podczas tej próby po 5sek.: 112600kPa (1126bar). Podczas normalnej pracy: - luz - bieg jałowy ok. 800obr/min - 280bar - luz -...
Witajcie, sporo propozycji i trafnych uwag, nie doczytałem do końca ale: Aku zdrowe musi być to wiadomo ale nawet 5letnie aku da rade jak jest zadbane, prąd ładowania aku - jest czy szaleje? zapowietrzanie sie układu wtryskowego - paliwo cofa sie fakt przez pompkę ręczną, przez nieszczelny podgrzewacz albo przez oryginalne wężyki szybko - złączne forda,...
Odświeżę temat, problem mam podobny a szukajka i wujek w okularach nie wyświetlili nic konkretnego... Może ktoś coś podpowie ;) Mam podobny problem z ciśnieniem paliwa w Mondeo MK3 2.0 TDCI, otóż przy rozruchu jest <200 bar, ok. 160-170 bar chwilowe i spada, wiadomo auto nie odpala, natomiast przy wymuszonym odpaleniu na jałowym biegu ciśnienie jest...
Witam, Ford Galaxy 2007, 2.0 TDCI 140 KM, 200 tyś. przebiegu, model bez DPFa. Auto bardzo delikatnie poszarpuje przy jednostajnej jeździe na 3-cim biegu w granicach 1000-2000 obrotów - szarpania nie czuć na innych biegach. Przy - nawet bardzo lekkim - puszczeniu lub dodaniu gazu szarpanie znika. Objaw występuje na zimnym jak i ciepłym silniku. Błędów...
Witam Posiadam Forda Escorta 1.8 TD intercooler MK7 z 96roku, kupiłem go jakiś miesiąc temu i myślałem, że on po prostu ma być taki słaby:) Po przejechaniu się starszym Fordem Mondeo z tym samym silnikiem upewniłem się w tym, że z moim samochodem jest coś nie tak. Sprawdzałem turbinę, daje ciśnienie, pali idealnie czy ciepły czy zimny, chodzi równiutko,...
Witam wszystkich i proszę o poradę . Samochód zapala idealnie gdy jest zimny. Po odpaleniu nie ma problemu i można przejechać trasę dowolnej długości byle go nie zgasić. Po zgaszeniu gdy silnik jest ciepły auto zapala lecz święci się tylko kontrolka ładowania akumulatora i brak jest reakcji na pedał gazu , silnik popracuje kilkanaście sekund a następnie...
Witam czy jest różnica między zaworami elektromagnetycznymi jeśli numer oem. się zgadza ? Muszę wymienić elektrozawor podciśnienia turba i znajduję ich dużo po numerze oem lecz drugi numer znajdujący się pod nim różni się. Numer oem 6g9q-9e882-ca url=https://obrazki.elektroda.pl/5959882... https://obrazki.elektroda.pl/5959882400_...
Witajcie! Po zakupie Forda Mondeo Mk3 z 2006 roku borykałem się z problemem podnoszenia się obrotów o 200-300 przy zmianie biegów oraz ich powolne opadanie, przy okazji hamowanie silnikiem sprawiało problemy, tzn było strasznie słabe, a czasem podczas hamowania było czuć jakby samochód sam lekko dodał gazu na chwilkę. Znajomy mechanik sprawdził kolektor,...
zawór mondeo mondeo zawór zawór turbiny mondeo
demontaż blaupunkt napięcie świetlówki laptopa ariston hotpoint pralka
vaillant usterki obrotomierz cinquecento sporting
Nagłe wyłączanie ProgTV2 z tunerem DVB-T2 Rebel KOM 1060 Instrukcja remontu suszarki Elmarc Ancona DMPA 10 H7