A to miejsce(w formie "krżyża") w które wchodzi ten płaski element mechanizmu przesuwającgo zamek, to powinien on być wsunięty na na płasko czy w pionie? Zapewne w takiej pozycji na jaką pozwala zamek bez włożonego klucza. Płaski element powinien wchodzić w krzyż tak aby było można obracać zamkiem tyle razy na ile razy pozwala mechanizm. I zwróć uwagę...
Przy otwarciu kluczykiem otworzą się wszystkie drzwi.
Nie ma problemu zadzwoń do Tymex Andrzej Tymiński, Zwycięzców 22, 03-936 Warszawa tel 022 616 26 94 zestaw na 4 drzwi kosztuje 180 zł
Zajrzyj [url=http://www.a1electric.com/golf.htm] tu . Porada wprawdzie dotyczy elektrycznych szyb, ale na zdjęciach masz pokazane, jak zdjąć poszycie drzwi.
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
centralny zamek wygooglowalem ze potrzebny jest do zamykania opornik 1k. Czyli wpina sie w ta sama linie zamykanie i otwieranie ? Tak, ale 620 Ohm.
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
Ale bym musiał ciągnąć przewody do kierunkowskazów przez cały samochód przecie masz z tyłu kierunki , co ty wymyślasz?????
Zobacz zdjęcie zamka na internecie a sam do tego dojdziesz gdzie to jest zaczepione lub odkręć zamek
podłącz tak http://obrazki.elektroda.pl/1984466200_1...
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
W każdym zamku jest krańcówka która podaje masę na odpowiedni kabel po otwarciu drzwi, korzystają z niej lampki montowane fabrycznie w drzwiach
Skoro wcześniej wszystko działało,a po wyciągnięciu zamka nie to obstawiał bym którąś z kostek. Rozbierz jeszcze raz drzwi i posprawdzaj kostki,może któraś zaśniedziała albo przy montażu zamka wysuneła się na tyle że nie łączy.
No to zostaje mi poszukać gdzieś w poniedziałek takie rezystora i sprawdzę. Rozumiem że oba przewody od sterownika ( otwórz / zamknij ) podpinam pod ten jeden w drzwiach ?
Szukaj zmian napięcia na wtyku zamka kierowcy. Jesli " z klucza" się otwiera.
aby wysterować otwieranie w tym aucie trzeba podać na ten sam przewód masę ale przez opornik 180 ohm ,ale trzeba jeszcze przekodować moduł komfortu aby otwierał zamek z wkładki drzwi
spoko da radę, kup jeszcze złącze do drzwi rozsuwanych np http://bowi.com.pl/zlacze-do-drzwi-przes...
Zamek w drzwiach uruchamia alarm?
Sprawdź kable w gumowej przelotce drzwi kierowcy, lubią się połamać i robić zwarcia. Do czego idą kable na zdjęciu ?, ściągnij sobie .pdf z instrukcją montażu centralki zamka, to będziesz wiedział do czego słuzą
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
Problem w tych zamkach polega nie na tym, że psuje się micro-switch, który można bez problemu wymienić. W plastikowej powłoce rygla zamka wyciera się rowek w miejscu styku z trzpieniem switcha, przez co ten przestaje reagować na otwarcie drzwi. Chcąc to naprawić trzeba by dysponować takim samym tworzywem sztucznym jakie jest fabrycznie na ryglu i próbować...
Kupiłem nowy zamek do pralki jak w temacie. W zestawie sa dwie sprężyny - większa i mniejsza. Czy ktoś mi podpowie do czego jest ta mniejsza. Może jakieś foto lub rysunek, jak ma być zamontowana?
Czyli drzwi się zamykają ale nie ryglują uniemożliwiajac otwarcie drzwi przez pociągnięcie cycka/klamki w drzwiach . Zamykanie po ruszeniu realizuje bsi.
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Banał, nie ma nad czym dywagować. Tylko nie zdejmuj blach w drzwiach, rób na wierzchu.
Jakie koszty? Przekażnik 12V DC, 3zł. 10 minut montaż.
Jeżeli są elektryczne szyby to kabelek z microswitcha idzie do modułu drzwi a z niego CANem przez przelotkę do modułu komfortu. Można wyjąć zamek i da się wymienić sam mikroswitch (koszt samego switch'a nie jest duży).
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Montaż centralnego zamka Zamontowałem uniwersalny sterownik modemix w przednich lewych drzwiach. Czerwony 12v, czarny masa, żółto czarny i żółty też do masy. Biały do przewodu zamka i biało czarny do przewodu zamka. Sterowanie jest masą Drzwi z kluczyka się zamykają i otwierają tak też było przed montażem sterownika. Po montażu sterownika i podłączeniu...
oto kilka moich przykładów: montaż autoalarmu standart (exusV5)-400zl (moje części) montaż sterownika zamka (pilot) 250zl montaż siłownika w drzwiach-50zl diagnostyka komp i ew. wykasowanie błędów-40 zl demontaż i montaż alternator/rozrusznik 50-100zl (w zależności od dostępu) montaż radioodbiornika-50zl strojenie anteny cb-30zl to kilka przykladów....
Spróbuj na zamknij i na otwórz dołożyć przekaźniki które na czas ruchu siłownika rozpinały by drzwi od instalacji, czasami w amerykańcach to pomaga.
Sterownik cz jest w GEMie, ten komputer z kolorowymi kostkami. Prawdopodobnie spaliłeś styki w siłownikach, odetnij sterowanie z drzwi i wtedy z alarmu wysterujesz cz
Witam. Chciałem zamontować sobie centralny zamek w fordzie courierze. Drzwi przednie bez problemowo udało się zrobić. Utknąłem na tylnym zamku. Może ktoś już montował centralny w tym modelu i mógłby mi pomóc. Z góry dziękuję.
Witam kupiłem xsare 1.9d 1998 i nie działa centralny z pilota ani z kluczyka rozebrałem drzwi kierowcy i brak centralnego zamka, prawdopodobnie wymienione były całe drzwi. A moje pytanie jest takie czy jak kupie sam zamek centralny do drzwi kierowcy to czy bedzie działać
krańcóweczka w zamku do wymiany,ewentualnie założenie{wywiercenie} nowej zewnętrznej i spięcie jej z przewodem krańcówki wewnątrz drzwi[o ile pamiętam brązowo-czarny}
Pokrętło programów nie ma luzu przy obracaniu ? Często zdarza się, że są one do wymiany. Regulacji na drzwiach nie ma. Do sprawdzenia poprawność montażu zamka drzwi i luzu na zawiasie, a jak to nie da efektu, to do podstawienia nowa blokada.
nie wiem jak zidentyfikować dwa kable w wiązce do sterownika, które odpowiadają za otwieranie i zamykanie. Kontrolka z żarówką 12V. Jeden przewód do masy auta, drugim znajdziesz właściwy przewód we wiązce drzwi. Jeżeli instalacja fabrycznego systemu centralnego zamka jest sprawna, to możesz sterować dodatkową centralką - bezpośrednio mikrosilnikami...
Ale można sie wpinać bezpośrednio w switcha w drzwiach kierowcy. Można tez i w przewody prądowe silnika siłownika ale trzeba to zrobić przez przekaźniki odcinające w tym czasie przewody z auta. Można też dołożyć siłownik i sterować tylko nim, a ten otwierając i zamykając zamek w drzwiach kierowcy będzie przełączał switch, a dalej już poleci...
Ja wywalam plastik przy cięgle.Siłownik na blaszce i potem blaszkę do poszycia drzwi.Blaszka wygięta że siłownik od poszycia odsunięty jest na ok 2 cm.Góra blaszki jest przykręcona do takiego skosu przy ryglu a dół praktycznie się opiera o wzmocnienie po kasetą,te co idzie wzdłuż drzwi.Drut będzie krótki,kształtujesz go do cięgna i w miarę długim wkrętakiem...
Bezpiecznik sprawdzony?Moduł zamka też.
Mój alarm to Hornet model: 719 T Dzisiaj zdarzyłem jedynie zamontować w przednich drzwiach wszystko działa ok lecz nie mam w ogóle pomysłu gdzie zamontować siłowniki w tylnych drzwiach.
witam!! czy ktos moze montowal zamek do tego autka ?? czy tez sa takie rozwiazania jak w poprzednich modelach ( trzbeba stosowac te kształtki przkrecane do zamka ) czy moze jest to juz lepiej pomyslane czy w drzwiach sa przepusty gumowe czy wtyczki?? z gory dzieki za szybka odp pozdrawiam
Najlepiej wziąć kupić jakieś gumy od np. audi i zrobić dziury w słupku i drzwiach pomiedzy ogranicznikiem i dolnym zawiazem. U mnie tak działa już 2 lata bezproblemowo. Do ciegien podpiąłem się za pomoca dołączanych do siłowników zacisków. Siłownik umieśc prawie na dnie drzwi - nie będzie problemu z otwieraniem okien na maksa.
Witam, chciałbym zamontować zamek nawierzchniowy GERDA ZX 1000 z wkładką RIM H Plus (czyli na klucz płaski) do drzwi Pol-Skone (klasy B-30). Chciałbym go umieścić ok. 20-25 cm pod fabrycznie zamontowanym zamkiem dolnym, jednak czy montując zamek Gerdy zgodnie z instrukcją nie uszkodzę cięgien lub innych elementów, które sterują tym dolnym ryglem u drzwi...
sterowany jest masa, jezeli ma fabryczny to lapiesz przewody w przelotowce do drzwi od strony kierowcy brazowo/bialy i brazowo/czerwony
Przed nasmarowaniem zamka, trzeba dokładnie go umyć w benzynie, dmuchnąć powietrzem, sprawdzić stan mechanizmów (przecież to wiekowe auto) i dopiero oliwić. Przed montażem w drzwi sprawdzić działanie zamka.
W sterowniku centralki jest miejsce na takie przewody? Nie. Sprawdź też swoje połączenia przewodów, może coś czasami nie łączy. Sprawdź w drzwiach kierowcy, czy w ogóle jest siłownik od zamka drzwi.
Zamek używany jest chyba przyczyną albo zły montaż . Bo wiązkę z drzwi sprawdziłeś oczywiście.
Ma ktoś może jakieś zdjęcia z montażu do tylnich drzwi?? bo to foto co zapodał łysy to obrazuje przednie drzwi zgadza się??
Przed montażem sprawdź CLIP'em, czy poduszka przy prawym podszybiu ma prawidłowe połączenie. Często złączka nie przewodzi prawidłowo.
Właśnie jeszcze nie tez mi to przyszło do głowy widząc ostatnio na allegro zamek z fabrycznym centralnym teraz może w sobotę będę próbował dzięki za propozycje zobaczymy co z tego wyjdzie bo to chyba ostatnia szansa żeby zamontować te siłowniki które mam
Napisałeś nie ma centralnego. TO CZEGO SZUKASZ ? Masz problemy ze zrozumieniem czego szuka? To Ci wyjaśnię, szuka miejsca, gdzie mogą zbiegać się przewody instalacji zamka centralnego, które zauważył w drzwiach, a pewnie szuka po to, żeby oszczędzić sobie roboty przy montażu. Dla mnie to całkiem całkiem zrozumiałe...
Sprawdź przelotkę między drzwiami a karoserią.
Odnośnie jeszcze schematu. Patrząc na schemat sterowanie plusem i minusem gdzie się podłącza ,, +" zamknij ,, +" otwórz - zamknij ,, - " otwórz Oraz który wybrać ? Jeszcze sprawa otwierania bagażnika czy będzie działał. Słyszałem że jest coś takiego jak usypianie elektryki że nie będzie działać gdy nie otworzą się drzwi kierowcy.
Nie unikniesz naprawy (lub wymiany) zamka w drzwiach kierowcy i być może pasażera (jak piszesz). Przy odrobinie zdolności manualnych i odwagi - zdemontujesz zamki , rozbierzesz i naprawisz. Przeglądnij jeszcze ciągłość połączeń między wnętrzem drzwi a kostkami we wnętrzu kabiny. Sprawny zamek z demontażu kosztuje ok. 80zł - 100zł - czy warto kombinować...
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Ten moduł to zapewne BCM - komputer zawiadujący wszystkim co masz na wyposażeniu w samochodzie. Znajduje się w kabinie tam gdzie złącze diagnostyczne pod klapką po lewo od kierownicy . Po odkręceniu klapki zauważysz urządzenie z kilkoma kostkami z przewodami. Jednakże w zależności od wyposażenia możesz mieć tzw biedną wersję softu . Ja u siebie - też...
Dla potomnych - wymagany montaż dodatkowego siłownika . W drzwiach kierowcy brak siłownika . Kierunki to zielony i niebieski z kropeczkami pod kierownicą . Instalacja szybka i bezproblemowa . Siłownik podłączamy w zamek drzwi kierowcy w dodatkowe ucho na ruchomym wahaczu . Pozdrawiam .
Czyli są 2 języki, które blokują (zamykają) drzwi? Pozdrawiam
Ale czy wystarczy podłączyć tylko 3 kable w drzwiach kierowcy i tyle? Dobrze rozumiem? Nie muszę przepuszczać do każdych drzwi?
Witam, skończyło się na rozwierceniu wkładki zamka i montażu nowej wkładki. Pozdrawiam
Tak, dobrze kolega rozumie, tyle że nie spełnia to postulatu otwartych drzwi przy braku zasilania cytat z opisu zamka: Zaczep można odblokować podając impuls elektryczny, za pomocą klamki lub przy użyciu klucza wkładki bębenkowej. Teraz wszystko zależy od tego czy ma to być zamek na drzwi chroniące dostępu do jakiegoś pomieszczenia, czy na drodze ewakuacyjnej...
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Stary i nowy model mają ten sam zamek. Montaż jest bezproblemowy. Zalecam kupić oryginalne przejście gumowe do tylnych drzwi. Miłego montażu.
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
Jak "dzyndzel " w drzwiach się chowa a nie zamyka, to po prostu zamek kiepskiej jakości albo coś źle złożone podczas montażu. Poprawiłem pisownię. Mod.
Zamontuj dodatkowy przekaźnik , który rozłączy ten przewód i poda napięcie . Dodano po 4 Wcześniejsza podpowiedź jest do innego auta. Spróbuj wyłowić przewody od samego zamka w drzwiach.
To zamek z której strony? Podczas naprawy zamka sprawdziłeś wiązkę z drzwi do słupka?
na slupku Wewnąrz słupka, nie na słupku. Mam juz....ale i tak mam problem bo z pilota nie za kazdym razem nie zamyka drzwi kierowcy
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Kontrolką z masy musisz nakłuć kable idące od drzwi kierowcy do środka auta, powinieneś znaleźć dwa kabelki sygnałowe na które jak podasz masę to zamknie i otworzy, jak nie możesz znaleźć kabli to zdejmij tapicerkę z drzwi i kable co idą do zamka nakłuj.
Ten kołki musisz wyjąć. Głośnika brak ułatwia ponowny montaż, oczywiście ja daję na samowkręty z małym łebkiem, krótkie.
Witam. Nie do centralnego zamka tylko przy montażu alarmu. Przy nie których samochodach np. podpinając wyłączniki krańcowe w drzwiach trzeba je od siebie odseparować jeżeli wszystkie podpinam do jednego przewodu lub np. zasilając kierunkowskazy z jednego sterowania również trzeba oddzielić je diodami bo w innym razie załącze lewy kierunek a będą świeciły...
Jak jest pneumatyk to wszystkie drzwi
tak tylko po zdjeciu tapicerki przykrecac do blachy tej ktora jest mocowana na drzwiach czy zdjac ta blache, i pod nia zakladac silowniki?bezposrednio do szkieletu drzwi?
Gdzieś odłączona rurka powietrzna w czasie prowadzenia przewodów do głośników!
Drzwi przesuwne mogą napsuć krwi.
Trochę przesadził. Co prawda nie używa się towotu do zamków, ale to jedynie dlatego, że twardnieją na mrozie i zapadka może rygiel blokować częściowo, albo wcale. Smar jako smar może nie twardnieje, ale wnikają w niego kropelki wody, które zamarzają. Sam też już przerabiałem ten temat w swoim samochodzie i narobiłem sobie sporo roboty, aby powyciągać...
owszem bez większego problemu zamontujesz standardowe siłowniki powinno Ci to zająć do 2 godzin, zdejmiesz tapicerkę, powiercisz pare otworów,wyregulujesz cięgła, przeciągniesz okablowanie,podlączysz sterownik do centralki alarmu i będziesz się cieszył automatyką drzwi.
"Wyzwolenie" impulsu krańcówki (wewnątrz zamka) z tylnych drzwi, podczas ich otwierania przy zamkniętym samochodzie, nie uaktywnia funkcji "otwórz" dla całego samochodu (gdyż daje do BSI informację, że drzwi są otwarte). To starałem się napisać wyżej - otwarcie jednych z tylnych drzwi powoduje odryglowanie całego tyłu. Otwierałem tylne drzwi od wewnątrz,...
założysz uniwersalny bez żadnego problemu,rozbierzesz drzwi popatrzysz i założysz.
Tak jak napisałem, drzwi mają wszędzie poziom. W takim razie wada fabryczna (zawiasy w prawym skrzydle lub futrynie są zamocowane na nieprawidłowej wysokości). To są nowe drzwi? Jest gwarancja na nie? Na montaż? Od biedy można próbować regulować, ale możliwe, że po wyprowadzeniu ich z pionu drzwi same będą się zamykać, albo okucia przestaną do siebie...
kiedy pojawił sie ten problem? nagle czy zaraz po montażu?
Witam wszystkich i mam takie zapytanie. Jaki byście polecili alarm samochodowy wraz z zamkiem centralnym do opla corsy b (3 drzwi). Ile czasu by zajęło założenie takiego alarmu i czy jest jakieś prawdopodobieństwo ze coś się spieprzy przy montażu??
Wszystkie Pandy mają jednakowe kasety.Najłatwieszym sposobem jest wymienić całe kasety z silniczkami i mikroswyczmi wewnatrz sygnalizujące otwarcie drzwi.
CZy ten wyłącznik chcesz wmontować w rygiel czy w zamek ? MA on uruchamiac zaczep w chwili przekręcenia klucza ? Wstawienie czegokolwiek w rygiel będzie bardzo trudne a rozwiązanie zawodne... Pewnie więcej miejsca jest w zamku w drzwiach, trzeba by tylko elastycznie to podłączyć ( drzwi się jedank ruszają) do systemu sterowania zaczepem. Pozdr.J.
w drzwiach nieb. i biały. lub lewy bok od drzwi
kup specjalizowany central zamek i uważaj bo potrafią być różne zamki w poszczególnych drzwiach co może utrudnić montaż!!!!!!!!!!!!
z montażem chyba nie ma większych problemów tylko pewnie wiercenie do przesuwanych drzwi, a jak z montażem siłowników w tylej klapie i przesuwanych drzwiach ?
Audi a4 b6 2001 21 04 1.9 130 km abfawx Otóż, nie działał mi mikrostyk z prawej strony więc wymieniłem go z innego zamka który nie pasował do mojego Nie pasował fizycznie, ale czy podpinałeś go do instalacji? Może on coś namieszał? Mogłeś uszkodzić oryginalny zamek lub instalację przy niedbałym montażu/demontażu.
Dołożyć siłownik w zamek drzwi kierowcy bo Koreany to chytrusy
Tylko tu chodzi o sprężynę dociskową zamka drzwi a nie nośną zespołu piorącego.
Witam, uniwersalny tak jak najbardziej będzie pasował pod warunkiem że będą siłowniki 6KG, zwykłe nie zdadzą egzaminu. Proponowal bym zaopatrzyć się jeszcze w oryginalne łączniki drzwi przesównych oraz tylnich (nie są bardzo drogie więc nie ma co się bawić z tymi uniwersalnymi).
to bardzo fajnie jesli ktos juz wkladal do tego autka zamek to prosilbym o rady auto jes 4 drzwiowe i wogole czy w drzwiach sa przepusty gumowe czy wtyczki??
Podejrzewam że źle złożone drzwi a dokładnie mechanizm klamki zewnętrznej . Rozbiórka drzwi i poprawny montaż . Napisz czy jest to problem jednych drzwi czy dwoje drzwi tylnych . Polecam tu zerknąć http://forum.vw-passat.pl/threads/105231... Pozdrawiam
To w silniczku siłownika zamka skończyły się szczotki. Mocne uderzenia w okolicach rygla zamka czasami pomagają, by silniczek ruszył i dało się odryglować zamek.
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
nie szukaj centralki.. wepnij sie we wiązke drzwi kierowcy
montaż zamek drzwi montaż zamek montaż drzwi
regulacja opóźnieniem miernik sanwa pc5000 nissan automatyczna
serwis electrolux koordynator scania
TCL 32S615 MT21X7 No VGL/VGH With 12V 3.3V Present, Display Disconnected Waga RAWN – komunikat ERR: przyczyny, kody błędów, diagnostyka, Radwag, tensometria