Tutaj jest trochę informacji o montażu centralnego zamka: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=...
...........Najciekawsze jest to że wszystkie oferty również na allegro dotyczą Fiesty od '95r.Dlaczego?Możesz mi dać link do właściwej oferty? Zamek w Fieście'91 i 95 jest taki sam. Rozbierałem je i nie widziałem jakiejś różnicy. Jeśli chodzi o blachy, to można je kupić [url=http://www.starmach.pl/sklep/index....
za pomocą podpięcia masy moge jedynie auto zamknać, a otwiera się tylko wtedy, kiedy przetne odpowiedni przewód. Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC. https://obrazki.elektroda.pl/1799174600_... To odpowiedź masz powyżej
ZV idzie do sterownika centralnego zamka pin 24 - domykanie szyb, RHD czy LHD .............................. wersja po której stronie jest kierownica :) pozostałe dotyczą sterowania tyłu więc ciebie to nie dotyczy
centralny zamek wygooglowalem ze potrzebny jest do zamykania opornik 1k. Czyli wpina sie w ta sama linie zamykanie i otwieranie ? Tak, ale 620 Ohm.
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
Zajrzyj [url=http://www.a1electric.com/golf.htm] tu . Porada wprawdzie dotyczy elektrycznych szyb, ale na zdjęciach masz pokazane, jak zdjąć poszycie drzwi.
To masz łatwiej kolego bo nie musisz demontować tapicerki drzwi . Wpięcie sterownika w słupku obok nogi lewej kierowcy . kierunki standard czarno/zielony i czarno/biały .
Czy jest to możliwe, żeby zamontować w nim przynajmniej centralny zamek, elektryczne sterowanie lusterkami i szybami? Ile to pracy, materiałów i jakie są tego mniej więcej koszty? Dziękuję z góry za podpowiedzi. Moim zdaniem jeżeli w samochodzie niema klimatyzacji, to pierwszą potrzebą będzie zamontowanie "elektrycznych szyb", wszystko inne jest mało...
Ten moduł to zapewne BCM - komputer zawiadujący wszystkim co masz na wyposażeniu w samochodzie. Znajduje się w kabinie tam gdzie złącze diagnostyczne pod klapką po lewo od kierownicy . Po odkręceniu klapki zauważysz urządzenie z kilkoma kostkami z przewodami. Jednakże w zależności od wyposażenia możesz mieć tzw biedną wersję softu . Ja u siebie - też...
jaka metoda podłączenie będzie najprostsza? często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto. przycisk od centralnego zamka
Orientuje się ktoś czy mógłbym wykorzystać kable z tej kostki aby nie przepuszczać nowych? moduł auto alarmu stopił się i w celu uniknięcia dalszych problemów jakiś elektryk poprzedniego właściciela wywalił go odcinając kable Jeżeli jesteś 100% pewny, że odcięte kable są sprawne, nie uległy uszkodzeniu po "stopieniu" centralki - to używaj ich dalej....
Powinieneś na początek zapytać sprzedawcę. Mają obszerną bazę rozpisek do samochodów. Chętnie też udzielają pomocy telefonicznie. Wysłałem ci instrukcję na PW.
W takim wypadku żółto/czarny do masy, biało/czarny razem z pomarańczowym do pinu 6, a do drugiego końca przeciętego przewodu podłącz biały. Na tym rysunku z przekaźnikiem jest chyba błąd. Wydaje mi się, że nie ma połączenia pomiędzy 30 a 87a. Jest to raczej nieudolnie narysowana kotwiczka przekaźnika. Żółty do pinu 23.
Może trochę własnej inwencji ... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Tak, analogicznie jak z zielonymi i niebieskimi. A masz w ogóle zamek na kluczyk z prawej strony?
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Na starcie jeden pilot nie działał, po wymianie baterii działa. Z centralką nie było problemów. Ze 2 razy się zdarzyło, że rozpięły się połączenia przy siłowniku - te tulejki.
Podepnij pod biały i brązowy w ten sposób http://obrazki.elektroda.net/91_12809024... Poza tym zmień prowizję za załącznik .
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
wszystkie podłączenia na liczniku kierunki: złącze zielone B2 piny 3,4,5,6 i złącze B1 piny 21,22 sterowanie zc: złacze zielone pin M1 cienki zielony lub zielony z niebieskim (masa na zamknij i na otwórz sterowanie na 1 przewodzie) + i - to chyba znajdziesz :)
w odpowiedzi na twoj text Chodzi mi o to gdzie podłączyć zasilanie, gdzie prowadzić kable od zasilania, - nigdy nie robilem corsy ale podpowiem ci tak: 1. albo ciagniesz kabel + bezposrednio od aku a - bierzesz z karoserii 2. albo szukasz jakiegos wolnego kabla w okolicy skrzynki bezpiecznikow(calkiem mozliwe ze nawet masz tam wolny bezpiecznik na...
w załączniku opis
tak - zrób tak samo jak w orginale, dziurkę na pewno masz (zamek w klapie po odręceniu plastikowej pokrywki to widać) a siłownik zwykły "chiński" działa tak samo jak ten orginalny tylko jego drut trzeba sobie wygiąć tak, żeby po przykręceniu siłownika do klapy ładnie i luźno wsuwał się w dziurkę
Witam serdecznie. Mam Fiata Scudo 2000 rok. Posiada on fabryczny centralny zamek na pilota, który niestety nie działa (sterowanie pilotem). Postanowiłem dołożyć unwersalny sterownik zdalnego sterowania zamkiem. znalazłem taki temat [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Expert(..), ale tu kolega nie miał fabrycznie centralnego...
nissanie 350z jestem w stanie dołożyć taki sterownik jak srpi mini? Tak potrzebny chyba już jest jakiś moduł, który rozmawiał by z autem po CANie. Nie proszę o pomoc w podłączeniu tego do auta. Sterowanie impulsami masy Za schowkiem po stronie pasażera 20-pinowe złącze Pin nr 4 i pin nr 7
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Przy okazji zapytam czy dobrze rozumiem podłączenie kierunków: . Tak, tylko diody zamontuj katodą w stronę lamp.
Ale bym musiał ciągnąć przewody do kierunkowskazów przez cały samochód przecie masz z tyłu kierunki , co ty wymyślasz?????
Ja wywalam plastik przy cięgle.Siłownik na blaszce i potem blaszkę do poszycia drzwi.Blaszka wygięta że siłownik od poszycia odsunięty jest na ok 2 cm.Góra blaszki jest przykręcona do takiego skosu przy ryglu a dół praktycznie się opiera o wzmocnienie po kasetą,te co idzie wzdłuż drzwi.Drut będzie krótki,kształtujesz go do cięgna i w miarę długim wkrętakiem...
Nie można jak masz rygiel a jest awaria,po to jest rygiel
Sterownik który masz posiada sterowanie siłownikami.Opis masz i tam widać gdzie się wpiąć ze sterowaniem masą.Przerób na przekaźnikach wewnątrz na sterowanie masami i podłącz się wedle opisu który posiadasz,dla pewności skontroluj to żaróweczką.
Tak, takie.
Nie pamiętam jak są zrealizowane światła awaryjne akurat w Nubirze, jeśli jest tak jak piszesz to faktycznie trzeba separować, natomiast pytanie autora brzmiało "czy złączyć oba przewody" i na nie odpowiedziałem, ad włącznika awaryjnych to chyba mi umknęło. pozdr
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
Astra jest prosta jak drut tylko trochę upierdliwa.A co do alarmu to ja nie przepadam za tymi wynalazkami z allegro i to jeszcze z kraju wielkiego muru.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
nie plusem, tylko masą , zamykanie dajesz bezpośrednio na żółto-niebieski a otwieranie dajesz na przewód ze swojego sterownika ten rezystor i tak samo do żółto niebieskiego, 200 i 220 om też idzie
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Przykręcam na wierzchu długim blachowkrętem.
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Napisz jaki masz samochód, czy jest oryginalny centralny czy dokładany, elektryczny czy pneumatyczny. Co do drugiej części jest tak jak piszesz. POZDRAWIAM
Wszystko da się zrobić. Ale montowanie oryginalnego centralnego będzie znacznie bardziej skomplikowane. Musiałbyś położyć instalację, sterowniki, wymienić zamki na takie z siłownikami. Zamek klapy (na kluczyk) też jest inny zdaje się. Dodatkowy siłownik na klapkę wlewu paliwa. W tych rocznikach zdaje się, ze zamki mają kontakt z CAN, zależnie od wyposażenia...
Robiłem, nie ma problemów,z przodu siłowniki przykrencasz do zamka na jedną śrubę jest otwór i musisz wyciąć troche plastiku.
Było kilka wersji centralnego, w załączniku masz wszystkie wraz z keyless, musisz dopasować do tego co masz w aucie.
1) Prawdopodobnie pod kierownicą, ale to nie na 100Procent 2) samo okablowanie nie będzie pasować na pewno na kostkę ale przewody da się spiąć z nowym sterownikiem. BX 10 to prosty sterownik( plus,minus,zamyk,otwier, no i wyjście na kierunki.
zielony i niebieski do silownikow, czerwony plus,czarny minus,bialy i brazowy otwieranie lub zamykanie impuls masy
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
prawidłowo założone nie wpłyną na nic,przecież te urządzenia po montażu zasilasz autonomicznie,nie mają żadnego połączenia z innymi modułami pojazdu. Dodano po 1 PS do użytkowników Octavii - czy sygnał dźwiękowy powinien sygnalizować otwarte drzwi od kierowcy?? gdyż mam sygnalizacje od pasażera i obu tylnich drzwi a od kierowcy tej sygnalizacji brak...czy...
ZAŁĄCZAM OPISKĘ
Są wersje bez centrala.Miałem okazję się z takimi egzemplarzami spotkać.Co do uniwersalnego centrala to ktoś na forum napisał,że się da zamontować.Poszukaj.Ja osobiście dałem sobie spokój,jak mi klijent na zamek przyjechał.Są centrale specjalistyczne do odpowiednich modeli.Na forum to widziałem ale nie wiem gdzie.Po prostu szukaj :D
http://obrazki.elektroda.pl/8866300800_1... Witam jedno zdjęcie się zachowało . Musisz zdemontować zamek, wiercisz w ruchomym białym elemencie otworek przez który przekładasz cięgło tym końcem z łepkiem . Wycinasz w plastikowej osłonie otwór przez który wyjdzie prosty pręt. Montujesz zamek .Pręt doginasz na końcu.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Na blachę. Tu montowałem akurat w Polo 2007, ale idea jest ta sama. Przód: http://obrazki.elektroda.net/58_12415308... Tył: http://obrazki.elektroda.net/50_12415312... Popatrz też TUTAJ
Witam,jezeli,masz punto 3 drzwiowe to ci moge sprzedac oryginalne silowniki zintegrowane razem z zamkami,tylko by musial zorganizowac sobie sterownik do centrala i to wszystko polaczyc w calosc. Pozdrawiam
Mam primere 93 i u mnie jest orginalny centralny w dżwiach kierowcy ,podłanczałem się tylko do kabli.
Nie ma problemu zadzwoń do Tymex Andrzej Tymiński, Zwycięzców 22, 03-936 Warszawa tel 022 616 26 94 zestaw na 4 drzwi kosztuje 180 zł
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
do Pandy jest kpl.silniczków -rozwiązanie optymalne z normalnym trzeba mocno kombinować (może żle działać )
Kolego, pozostałe informacje są do znalezienia po dogłębnej lekturze forum, do czego zapraszam. Wnioskując z kolegi pytań, raczej blado widzę samodzielny montaż. Proponuję to jednak komuś zlecić, a to, że jest kolega teraz W Angli niczego nie zmienia i nie będziemy z tego powodu robić extra przyspieszonego kursu montażu.
Żółty i żółto-czarny podłącz do masy.
Jak nic nie znajdziesz to daj zdjęcie PCB od góry i od dołu to Ci napiszę co i jak. Zdjęcie wtyczki z kolorami przewodów by się przydało.
Kangoo jak najbardziej miały centralny zamek. Zobacz ile o tym jest na samej [url=http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj... Siłowniki możesz poszukać [url=http://www.google.pl/search?sourcei... a centralki sterownicze w każdym sklepie motoryzacyjnym...
Jeżeli ASTERKA jest bez poduchy to wywalaj zegary i za nimi masz trochę miejsca i blisko do wszystkich interesujących punktów.Jeśli ma poduchę to też można tylko po odpięciu - baterii bo jak nie to złapie błęda poduchy. Druga miejscówka za schowkiem zamykanym też niczego sobie bo bliziutko do strerownika centralnego zamka ipompy paliwa o ile to w benzynie.Chesz...
Jak to jest z kluczykami Autoalarm współpracujący z magistralą CAN samochodu jest "bezpilotowy". Sterowanie odbywa się przy pomocy fabrycznego pilota centralnego zamka. Polecane marki : DOG , SEO, Ster, Tytan, Proxima, Jeżeli samochód nie jest wyposażony w pilota, pozostaje alarm z dedykowanymi pilotami, np. Ster, Tytan, Proxima, Można też zamontować...
Ja wpadek w karierze alarmiarza miałem kilka: jedna z pierwszych to przyjechał kiedyś do nas Audi 80 na radiowy sterownik zamka centralnego kolega go zamontował i niby wszystko było ok po 15min facet wraca z rozbitą szybą i pogiętą maską (pokrywa silnika była otwarta na pierwszym stopniu a on nie miał zabezpieczenia), kiedyś też w trakcie montażu alarmu...
W drzwiach musisz to robić na odciętych przewodach sterujących.
Montaz uniwersalnych siłownikow bardzo prosty i bez problemów.
Do zamków zastosuj bezpośrednie (prądowe) sterowanie silnikiem blokady zamka: szara szesnastostykowa kostka na BSI (moduł z bezpiecznikami w nogach kierowcy) - styk nr 13 i styk nr 15. Obwód zabezpiecz bezpiecznikiem 15 A. Przewody oczywiście musisz przeciąć i odpowiednio podłączyć do interfejsu w Twoim module radiowym - powinien tam być mały schemacik...
Poszukuję schematu elektrycznego właśnie tego pojazdu. Mam CZ na kluczyk chciałbym zamontować do niego centralkę na pilota i tu mam problem bo nie wiem jaka powina być owa centralka. Są w sprzedarzy śterujące +, - , i typu otwórz zamknij. Jaka powinienem kupić?
Możliwe że zamknij/otwórz jest realizowany za pomocą dzielnika napięcia względem masy. Zobacz czy na tym kablu moduł nie wystawia jakiegoś napięcia. Może być tak realizowana ewentualna diagnostyka czy okablowanie nie ma przerwy/zwarcia I też uważam że przy tak zaawansowanym samochodzie montowanie analogowego alarmu nie jest najszczęśliwszym wyborem
Mam pytanko, a mianowicie chciałbym kupić sterownik zamka centralnego z piotem do fiata Punto II , bo centralny posiadam ale chce sobie auto otwierac z pilota. Czy jest ktoś w stanie mi powiedziec ile wynosi koszt takiej operacji i ile czasu zajmuje przecietnemu mechanikowi na założenie czegos takiego??? Ahmm i jeszcze jedno czy jeżeli kupiłbym coś...
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
działa tylko z przycisku w kabinie Podłącz dodatkowy sterownik pod wiązkę przewodów przycisku zamka w kabinie. Lub Zielone złącze LF w "Body", pin 59, Sterowanie parametryczne. https://obrazki.elektroda.pl/4609029200_... Zdjęcie zapożyczone z internetu aby ułatwić lokalizację.
W załączeniu instrukcja montażu ZC Cobry
Masa i rezystor. Resztę doczytaj sam. Daję wędkę:)
golf to dosc proste auto w montażu centralnego zamka niema udziwnień a wrecz ulatwienia. każdy z zamków ma ddzielne "oczko"do zamontowania cięgna w miejsce orginalnego pneumatycznego Z tylna klapą jest różnie jesli ma wyjscie pod centralny orginalny to ok, jesli nie to trzeba kombinowac. Oczywiście siłowniki 3,5kg czyli te najbardziej popularne daja...
nie wiem jak zidentyfikować dwa kable w wiązce do sterownika, które odpowiadają za otwieranie i zamykanie. Kontrolka z żarówką 12V. Jeden przewód do masy auta, drugim znajdziesz właściwy przewód we wiązce drzwi. Jeżeli instalacja fabrycznego systemu centralnego zamka jest sprawna, to możesz sterować dodatkową centralką - bezpośrednio mikrosilnikami...
Wystarczą same silowniki do montażu bez dodatkowego sterownika.Siłowniki centralnego zamka moga być uniwersalne,co do rozpiski okablowania sterownika wewnątrz poszukaj na forum,nie ma sensu powielać tematów.
Witam , gdzie zazwyczaj wszyscy poszukują alarmu, blokady- za skrzynką bezpieczników lub deską rozdzielczą ta powszechność sprawia, że zainteresowani unieszkodliwieniem takiego systemu mają ułatwione zadanie . Ciekawy wiec jestem gdzie wiekszość z montażystów zamontuje alarm w Fiacie 126 ? tak aby był w miare skuteczny i wykona blokade- odpalenie tego...
czy będzie trzeba coś zakodować? Jeżeli centralny zamek działa prawidłowo "z kluczyka" w drzwiach oraz przycisku na panelu drzwi, to niczego nie musisz programować. zamontować dodatkową centralkę zamka Czy istnieje możliwość podłączenia tej centralki bez ingerencji w komputer, Montaż centralki bezkluczykowej w Golf V Jaką dokładnie centralkę chcesz...
Montaż później będę robić a te inne kable od syreny itp to mam je zaizolować ? Jak nie potrzebujesz takich funkcji to można powypinać i usunąć, lub po prostu zaizolować na wszelki wypadek dla bezpieczeństwa.
do centralnego zamka w samochodzie W jakim samochodzie - czy wg Ciebie, to wszystko jedno ? https://obrazki.elektroda.pl/8657977100_... W załączniku schemat montażu do Audi A4, A6
Ford Fiesta mk6 z 2005 r. Chciałbym założyć centralny zamek, ale nie mam pojęcia, gdzie połączyć drut z siłownika do zamka, gdyż zamykanie drzwi jest w klamce na boczku. Montował ktoś uniwersalny centralny zamek w mk6 z 2005 r. i podpowiedziałby co i jak?
zalozysz kazdy alarm tylko z montazem silownikow jest dużo roboty bo trzeba wyjmowac szybę także lepiej włożyć coś dobrego żeby nie wymieniać go
monta pilota centralnego zamka monta sterownika zamka centralnego monta sterowania centralnego
współrzędna kursor aktualizacja modemu pliki programów androidzie
grundig beta4 przecinarka plazmowa
Poprawna wartość korekty wtrysków w ms Przekłamanie wskazań temperatury w BMW - przyczyny