Tutaj jest trochę informacji o montażu centralnego zamka: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=...
za pomocą podpięcia masy moge jedynie auto zamknać, a otwiera się tylko wtedy, kiedy przetne odpowiedni przewód. Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC. https://obrazki.elektroda.pl/1799174600_... To odpowiedź masz powyżej
Powinieneś na początek zapytać sprzedawcę. Mają obszerną bazę rozpisek do samochodów. Chętnie też udzielają pomocy telefonicznie. Wysłałem ci instrukcję na PW.
W takim wypadku żółto/czarny do masy, biało/czarny razem z pomarańczowym do pinu 6, a do drugiego końca przeciętego przewodu podłącz biały. Na tym rysunku z przekaźnikiem jest chyba błąd. Wydaje mi się, że nie ma połączenia pomiędzy 30 a 87a. Jest to raczej nieudolnie narysowana kotwiczka przekaźnika. Żółty do pinu 23.
ZV idzie do sterownika centralnego zamka pin 24 - domykanie szyb, RHD czy LHD .............................. wersja po której stronie jest kierownica :) pozostałe dotyczą sterowania tyłu więc ciebie to nie dotyczy
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
w załączniku opis
To masz łatwiej kolego bo nie musisz demontować tapicerki drzwi . Wpięcie sterownika w słupku obok nogi lewej kierowcy . kierunki standard czarno/zielony i czarno/biały .
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Przy okazji zapytam czy dobrze rozumiem podłączenie kierunków: . Tak, tylko diody zamontuj katodą w stronę lamp.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Ale bym musiał ciągnąć przewody do kierunkowskazów przez cały samochód przecie masz z tyłu kierunki , co ty wymyślasz?????
Sterownik który masz posiada sterowanie siłownikami.Opis masz i tam widać gdzie się wpiąć ze sterowaniem masą.Przerób na przekaźnikach wewnątrz na sterowanie masami i podłącz się wedle opisu który posiadasz,dla pewności skontroluj to żaróweczką.
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
nie plusem, tylko masą , zamykanie dajesz bezpośrednio na żółto-niebieski a otwieranie dajesz na przewód ze swojego sterownika ten rezystor i tak samo do żółto niebieskiego, 200 i 220 om też idzie
Witam serdecznie. Mam Fiata Scudo 2000 rok. Posiada on fabryczny centralny zamek na pilota, który niestety nie działa (sterowanie pilotem). Postanowiłem dołożyć unwersalny sterownik zdalnego sterowania zamkiem. znalazłem taki temat [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Expert(..), ale tu kolega nie miał fabrycznie centralnego...
1) Prawdopodobnie pod kierownicą, ale to nie na 100Procent 2) samo okablowanie nie będzie pasować na pewno na kostkę ale przewody da się spiąć z nowym sterownikiem. BX 10 to prosty sterownik( plus,minus,zamyk,otwier, no i wyjście na kierunki.
Było kilka wersji centralnego, w załączniku masz wszystkie wraz z keyless, musisz dopasować do tego co masz w aucie.
Mam primere 93 i u mnie jest orginalny centralny w dżwiach kierowcy ,podłanczałem się tylko do kabli.
Kolego, pozostałe informacje są do znalezienia po dogłębnej lekturze forum, do czego zapraszam. Wnioskując z kolegi pytań, raczej blado widzę samodzielny montaż. Proponuję to jednak komuś zlecić, a to, że jest kolega teraz W Angli niczego nie zmienia i nie będziemy z tego powodu robić extra przyspieszonego kursu montażu.
Żółty i żółto-czarny podłącz do masy.
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
Wystarczą same silowniki do montażu bez dodatkowego sterownika.Siłowniki centralnego zamka moga być uniwersalne,co do rozpiski okablowania sterownika wewnątrz poszukaj na forum,nie ma sensu powielać tematów.
działa tylko z przycisku w kabinie Podłącz dodatkowy sterownik pod wiązkę przewodów przycisku zamka w kabinie. Lub Zielone złącze LF w "Body", pin 59, Sterowanie parametryczne. https://obrazki.elektroda.pl/4609029200_... Zdjęcie zapożyczone z internetu aby ułatwić lokalizację.
Masa i rezystor. Resztę doczytaj sam. Daję wędkę:)
nie wiem jak zidentyfikować dwa kable w wiązce do sterownika, które odpowiadają za otwieranie i zamykanie. Kontrolka z żarówką 12V. Jeden przewód do masy auta, drugim znajdziesz właściwy przewód we wiązce drzwi. Jeżeli instalacja fabrycznego systemu centralnego zamka jest sprawna, to możesz sterować dodatkową centralką - bezpośrednio mikrosilnikami...
Mam pytanko, a mianowicie chciałbym kupić sterownik zamka centralnego z piotem do fiata Punto II , bo centralny posiadam ale chce sobie auto otwierac z pilota. Czy jest ktoś w stanie mi powiedziec ile wynosi koszt takiej operacji i ile czasu zajmuje przecietnemu mechanikowi na założenie czegos takiego??? Ahmm i jeszcze jedno czy jeżeli kupiłbym coś...
Dołączam schemat centralnego zamka do Twojego samochodu. Myślę, że dzięki niemu dasz radę podłączyć ten swój moduł. https://obrazki.elektroda.pl/8659871100_... https://obrazki.elektroda.pl/7447060300_... https://obrazki.elektroda.pl/1227775900_...
W którym miejscu dokładnie jest ta kostka. I skąd zasilanie do centralki? Mogę prosić o jakieś foto. Pozdrawiam
Otwieranie podłącz przez rezystor 180 ohm podobno nie trzeba tego dokładać Może w innym miejscu powinienem złapać sterowanie? Tylko po co, skoro rezystor kosztuje 5gr.
Masz przycisk centralnego zamka w kabinie?
W polo IV zamki centralne elektryczne a nie pneumatyki, nie trzeba rozbierać drzwi , sterowanie zamka to masa i masa+ parametr 180ohm, wszystko nad nogami kierowcy na module pozdrawiam!!
Trzeba ten układ przerobić na 4 przekaźnikowy czyli albo 4 zew albo 2zew i ingerencja w elektronikę sterownika wykorzystując sterowanie przekaźnikami z wewnątrz.Wtedy pozostanie sterowanie z wkładki.
witam, montaż sterownika centralnego zamka sterowanego pilotem w samochodzie opel Corsa D 2007 - fotorelacja pdf. w załączeniu. jeśli temat w nieodpowiednim miejscu to przepraszam. pozdrawiam
U mnie ten moduł słychać gdzieś pod deską, ale nie mogę go namierzyć.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ten wątek.
Witam, Czy ktoś z Was ma doświadczenie - opinie - co do montażu sterownika (zewnętrznego) centralnego zamka do peugeot 2008 ? Posiadam tylko niestety kluczyk tzw. awaryjny bez możliwości otwarcia drzwi z kluczyka. Tak wiem, można dokupić nowy kluczyk i go zaprogramować ale to jest koszt około 400 zł a taki zestaw (sterownik) jest zdecydowanie tańszy....
czyli do wtyczki pompki, ok ale teraz pytanie który kabelek do którego, no i z kierunkami oczywiście i najlepiej z domykaniem szyb, bo jak przekrecem kluczyc i przytrzymuje to sie domykają
Witam Posiadam Citroena XSare Picasso z centralnym zamkiem. Niestety pilot mam nie sprawny a centralny zamek w zamkach sprawny bez zarzutow. Sprawdzilem ze uszkodzony mam pilot tzw wogole nie wysyla sygnalu po nacisnieciu na przyciski i dodatkowo rozladowuje baterie do zera w ciagu paru godzin. Na allegro znalazlem sterownik zamka centralnego do Citroena....
Chciałbym użyć uniwersalnego, którego można zaprogramować Nie da się skopiować kodu tego pilota - kod zmienny. Pozostaje nowy oryginał, albo montaż dodatkowego "uniwersalnego" radiowego sterownika centralnego zamka.
właśnie w piątek zakładałem 2 sterowniki w magnumkach DXI ale z 2006 roku, do fabrycznego sterownika centralnego zamka dołożyłem dwukanałowy (cena 69zł brutto z dwoma pilotami każdy), działają bez problemu co prawda bez sygnału na kierunkowskazy ale zamyka i otwiera bez problemu.
W A4 z lewej strony pod plastikiem otwierania maski masz pełno złącz do montażu sterownika, kierunkowskazy - biały z czarnym i zielony z czarnym, plus to żaden problem, masa brązowy, sygnały sterowane masą z przelotki drzwi kierowcy po stronie auta będą.
1998 A140 Classic oryginalnie jest pneumatyczny zamek Sprawny ale działa tylko z kluczyka Witam. Rocznik podaj tego Mercedesa? I oryginalnie jest tam pneumatyczny centralny zamek. Popsuty, czy brak całkowity?
Po podłączeniu sterownika wszystko działa. Bagażnik tylko się nie otwiera m, niby że jest usypianie elektryki inaczej mówiąc chcąc otworzyć bagażnik żarówno poprzez pilota lub też od wewnątrz przyciskiem muszę pierw otworzyć drzwi kierowcy czy istnieje metoda ominięcia tego żeby można było otworzyć bagażnik bez wcześniejszego otwierania drzwi kierowcy?
Według mnie co do pilotów i centralki do nich -to wydaje mi się że będą z niej wychodzić tylko przewody zasilające i kable służące do sterowania przekaźnikami(sterownikiem) siłowników. Więc do szczęścia potrzebujesz jeszcze najzwyklejszy sterownik siłowników który będzie miał wyjście do podpięcia owego sterownika od tych pilotów. Zacznij od montażu...
Pomierzyłem tylko kable miernikiem Użyj zwykłego próbnika z żarówką 12V - NIE miernika ! https://obrazki.elektroda.pl/9213751500_... Jedna końcówka próbnika (krokodylek) na stałe do masy a drugą końcówką dotykaj kolejno do pin'ów wtyczki modułu przycisku zamknij/otwórz/awaryjne... . Podczas testów musisz mieć zamknięte drzwi. Napisz...
Ja mam też Volvo s40td 97 tylko u mnie jest podobnie działa centralny zamek tylko z kluczyka a z pilota nie chce wcale otworzyć i zamknąć.I mam takie pytanie wiecie gdzie jest ten sterownik który odbierać sygnał z pilota ogółem piloty mam 2 i są sprawne a baterie nowe.Nawet zamówiłem nowy centralny zamek BLOKER na pilota tylko że nie pasują do mojego...
Podpięty plus i minus (czerwony i czarny) , oraz dwa kable (biały i biało czarny) z nowego sterownika centralnego zamka do tych kabli, co pokazują mi otwieranie i zamykanie po badaniu miernikiem z lampką (przy oryginalnej kostce za skrzynka bezpieczników przy kierownicy). Oprócz tego mam 2 żółte kable podpięte pod masę. Dodatkowo niebieskie kable są...
Witam, posiadam vw polo IV generacji z 2003r. Chciałbym zamontować sterownik centralnego zamka i mam pytanie którego ze schematów mam użyć (patrz załącznik) : sterowanie +, sterowanie -, sterowanie +/- itp ? oraz jakie kolory mają przewody w wiązce żebym mógł je odpowiednio dopasować? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź i pomoc https://obrazki.elektroda.pl/7098837700_...
Na forum opisywane już niejednokrotnie . Użyj szukajki wpisz a -klasa alarm i wywali kilkadziesiąt tematów .
Jakieś konkretne kolory? Niebiesko/żółty - zamknij Biało/zielony - otwórz
Witam. Astra H 2 piloty typu i obydwa mają uszkodzone płytki od sterownia centralnym zamkiem w punkcie dorabiania kluczy mówią ze są nie do naprawy cena nowego 450 zł . Chciałbym zamontować uniwersalny sterownik centralnego zamka i tu pytanie czy ktoś z forum robił taki zabieg i mógłby podpowiedzieć gdzie podłączyć się ze sterownikiem do kabli idących...
Witam państwa, kupiłem Peugota 307 z centralnym zamkiem ale bez pilota czyli auto otwiera się poprzez przekręcenie kluczyka w zamku a chciałbym zamontować uniwersalny sterownik zamka centralnego tak aby móc otwierać auto z dołączonego pilota bez żadnych alarmów itp. kiedyś montowałem coś podobnego w fordzie escorcie miałem schemat i podłączyłem się...
No ja też nieraz się zapędzę z tematem i coś palnę, ale 36 poziom ? Tu Ford akurat poszedł "do przodu" i stał się bardziej wymagający. Pozdrawiam
po 1, wujku dobra rado, jakby mi to zajęło 3 min to bym nie pisał, po 2 nie musisz bić piany i pisać oczywistości w stylu , nie umiesz poświęcić czasu, albo nie umiesz użyć wyszukiwarki itd itp, bo nie takie było pytanie, jak nic nie potrafisz konstruktywnego dodać, to nic nie pisz, bo to nic nie wnosi, ani dla mnie ani dla potomnych z którzy będą mieć...
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
Przy takim rozwiązaniu tracisz sterowanie z drzwi. Wystarczy zastosować sterowik z dowolną konfiguacją sterowania zamkiem. Jeden przewód sterujacy rozłączasz jednocześnie podajesz na drugi (np. otwórz) i na odwrót (zamknij).
26 bezpiecznik w skrzynce pod kierownica jest dobry... tak wtyczke dobrze zapiąłem, sprawdzalem nawet pare razy. Zauwazylem jeszcze ze po wlaczeniu zapłonu chwile swieci kontrolka silnika i po jakis 3 sek mruga
I wszystko jasne:-) Dzięki śliczne pozdrawiam
Tu masz opis i schematy do Mazdy 323
Siemka forumowicze chce zamontować taki oto sterownik centralnego zamka RTX KE4S i nie wiem gdzie znaleść wiązkę od kierunkowskazów, fajnie by było jak by ktoś podesłał zdjęcie jak on ma to podpięte, albo chociaż gdzie jest ta wiązka, dodam że ta foka to 2005r.
Zgadzam się z tym, co napisałeś, ale zyskujemy też bardzo cenną rzecz. Indywidualne zabezpieczenie pojazdu, bo złodziej weźmie się za inne auto, które wie jak rozpracować, niż za auto które ma namieszane w instalacji. A czasem to jest ważniejsze.
witam a ja mam problem bo nie dziala mi centralny z pilota i wydaje mi sie ze to jest wina sterownika ale nie wiem gdzie on jest!!! mam cordobe 1 z 1999r. prosze o pomoc.........
Już gotowe. Okazało się, że zimny lut w zamku drzwi kierowcy był uszkodzony, po zlutowaniu wszystko działa. Temat do zamknięcia.
Tam jest problem z wilgocią dlatego tak się dzieje. Napewno leci po szybie prosto na zamek, i nic nie da założenie uniwersalnego bo i tak centralny się otworzy. Uniwersalny poda tylko impuls do zamknięcia ale jak nie będą spełnione warunki czyli zamknięte drzwi(impuls z mikrostyku) to fabryczny forda otworzy go ponownie.
Temat zamknięty musi być siłownik(slave) do wysterowania
A więc temat w sumie zamknięty nową centrala śmiga jakby ktoś chciał wiedzieć zrobiłem to tak : W drzwiach kierowcy znajduje się przycisk do zamykania otwierania. Podłączyłem centralę według dołączonego schematu z instrukcji pod ten przycisk. Sterowanie jest masą. W tym modelu fajnie zrobili obok pedałów za obudową boku są kostki wystarczyło znaleźć...
Dzień dobry. Chcąc uniknąć koszmarnych kosztów (ASO) zakupu/wgrania drugiego fabrycznego pilota/kluczyka, postanowiłem iść inną drogą, kupując sterownik centralnego zamka z pilotami/scyzorykami. Dorobienie grotów i imo, jest zdecydowanie tańsze. I teraz gwóźdź programu: nie znalazłem informacji o schemacie takich połączeń. Sterownik ma wyjścia przekaźnikowe....
Kiedyś zajmowałem się montarzem centralnych zamków ale z tej fotografii niewiele można odczytać.Jakbyś przesłał zdjęcia płytki z dwóch stron to może ci pomoge.
...nigdy w nim nie było elektrycznych szyb czy centralnego zamka. ... Musisz zainstalować siłowniki w drzwiach, pociągnąć nowe wiązki przewodów do siłowników w drzwiach i wszystko to podłączyć albo do nowego sterownika centralnego zamka, albo bezpośrednio do centrali alarmu-jeżeli posiada funkcję bezpośredniego sterownika siłownikami centralnego zamka...
Wpinasz się w drzwi przy nogach kierowcy. Przewody "wyczaisz" kontrolką.
Dla potomnych opiszę jak ja zamontowałem . Po lewej stronie na słupku jest biała kostka z 5 przewodami . Dwa przewody grube i trzy cieniutkie . Odciąłem dwa z nich ( niebieski z czarnym paskiem i zielony z czarnym paskiem ) i tam dałem sterowanie centralnego zamka . Te które idą w stronę drzwi zaizolowałem a przewody ze sterownika w te dwa co idą w...
Tam jest siłownik wymęczyłem auto ale po przejściach, po prostu wysterowałem siłowniki pomijając oryginalny sterownik.
Dobra. Podjechałem dziś do sklepu i kupiłem nowy centralny zamek razem z siłownikami (1 maser, 3 slave). Powymieniałem wszystko łącznie z przewodami. Stara centralka to było coś dziwnego, namieszane kabli i to w dodatku same czerwone. Zamek centralny na kluczyk teraz działa :) Teraz proszę o podpowiedź jak podłączyć tego BX 30. Czy wystarczy, że według...
Witam Ponieważ nigdzie nie znalazłem fachowego schematu czy instrukcji montażu sterowania pilotem centralnego zamka w i30 i własnymi siłami udało mi się go podłączyć, postanowiłem stworzyć instrukcję krok po kroku. Instrukcja podłączenia najtańszego zestawu CARPROTECT BX30 do Hyundaia i 30 2008r. oraz prawdopodobnie KIA cee'd. Załączam również w języku...
Witam, Mój problem powstał dzisiaj podczas montażu radiowego sterownika centralnego zamka w w/w aucie. Otóż wszystko działa, zamki chodzą bez zarzutu ale po skończeniu i zamontowaniu wszystkiego na desce rozdzielczej zapaliła się kontrolka od poduszek;-/ wydaje mi się, że jak kontrolką szukałem przewodów od kierunkowskazów ( w wiązce, która idzie w...
Tam jest sterowanie masą a nie plusem więc nie wiem skąd Ci się wzięły przewody plusowe. Podpinamy się pod żółto-niebieski - zamykanie (biały z Twojej centralki, korzystasz ze schematu C), zielono-czerwony - otwieranie (biało-czarny). Te przewody są we wiązce w środku drzwi, idą z zamka do sterownika w drzwiach. Przekrój 0,75mm2. Masa jest na karoserii...
Witam też przymierza m się do zamontowania sterownika do pilota zamka centralnego w Suzuki ignis ,ktoś może zrobił to wcześniej z powodzeniem i był by mi w stanie podesłać jakiś schemat ?albo ewentualnie doradzić jak to zrobić ,dodatkowo chciałbym aby światło w środku samochodu również gasiło się i zapalał wraz z centralnym zamkiem ma ktoś może jakiś...
Witam,jeśli jest to SPRINTER o początku nr.nadwozua WDB 906... to najprostrzym rozwiazaniem jest zablokowanie szyny zgubionego/skradzionego kluczyka bo jest taka możliwość z opcji komputera STAR DIAGNOSIS,wiem bo sam pracuje takim sprzętem i nawet jeśli ktoś mu ukradł to ten pilot nie będzie otwierał pojazdu a po włożeniu do stacyki wystapi brak reakcji.
Honda hrv 2002 r. 3 drzwiowa. Auto ma oryginalną centralkę sterowaną z pilota - niestety nie działa sterowanie z pilota. Działa tylko z kluczyka (otwiera i zamyka wszystkie drzwi). Kiedyś przelutowałem połączenia i na chwilę z pilota działało. Chcę podłączyć uniwersalny sterownik pod obecną centralkę. schemat oryginalnej centralki: http://obrazki.elektroda.net/66_12064860...
Witam forum!!!Mam nadzieje że mój temat nie zostanie usunięty po raz kolejny:) Więc tak mój problem polega na tym że w mojej omedze b z 1994roku posiadam centralny zamek na pilota który steruje nim na podczerwień......zasięg jest bardzo mały.....chciałbym właśnie go powiększyć po przez zamontowanie sterowania centralnego zamka metodą radiową i teraz...
podpinasz się przy wyjściu z drzwi kierowcy,przewody szary zamyka,zielony otwiera,sterowanie plusem,wydłużenie sygnału na zamknik dociaga szyby elektryczne,zamek jest pneumatyczny,pompa jest w prawym boczku bagażnika i od razu sprawdż czy nie jest zalana bo to bolączka trójek. Dodano po 7 a tak na przyszłość to ten samochód jest chyba najczęściej wałkowanym...
Tylko z tego co kumam to sprawdzaj na zamkniętych drzwiach.Jak nie to mnie poprawcie.
Witam serdecznie wszystkich. Mam do was koledzy pytanie zwracam się tutaj bo wiem że uzyskam pomoc bo jesteście ludźmi którzy się naprawdę na tym znają w przeciwieństwie do mnie. Proszę mi powiedzieć jaki mam sobie kupić sterownik centralnego zamka do Astry F 1992 rok centralny zamek posiadam fabryczny i prosze mi powiedzieć jak mam to podłączyć wszystko...
Witam. Jutro mam leciwego golfa 2 na montaż sterownika centrala na pilota. Dawno już nie mialem takiego autka na warsztacie i więc moje pytanko brzmi. Czy w drzwiach kierowcy jest switch czy silownik pneumatyczny??
żółty i żółto-czarny łączysz do masy,a wtedy na niebieskim przy zamykaniu powinieneś dostać masę a na zielonym przy otwieraniu.Jaki bezpiecznik ci wywala,w samochodzie czy w alarmie? Dodano po 5 może łączysz się pod złe kable w samochodzie,przed podłączeniem trzeba sprawdzić prawidłowość przewodów podająć na nie masę przez probówkę,zamek powinien wtedy...
wpisz w google ''scorpio forum'' i tam znajdziesz
Ciekawe, że za schowkiem bo wszystkie 626 jakie robiłem miały sterownik zamka pod kierownicą, dopiero 6ki miały moduł za schowkiem na słupku A
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12...
Proszę bardzo: http://www.elektroda.pl/rtvforum/search....
Przełóż transponder ze starego do nowego bo na pewno jest tam miejsce.Zastanawia mnie tylko jedno.Jakim cudem nagle immo miga ale pali?I jak to się stało że po montażu centralki zamka?Powiedz naprawdę jak było.
Na słupku przednim prawym jest fabryczne miejsce sterownika centralnego zamka. ( prawe kolano pasażera) Pozdrawiam.
Witam panowie, kupiłem peugeota 806 i dostałem jeden kluczyk bez sterowania centralnym zamkiem. Zakupiłem uniwersalny sterownik CarProtect BX30 i chciałbym go podłączyć do oryginalnej centralki TEXTON. Po przeanalizowaniu kabli doszedłem do takiego etapu, że znalazłem dwa kable 1. fioletowy o numerze 6291, który zamyka centralny po podaniu na niego...
Jak w temacie Golf IV rok 97/98 . Montuje do niego sterownik zamka . Demontaż tapicerki drzwi , odnalezienie przewodów sterujących ( żółto/zielony , niebiesko/żółty ) . Podanie masy przez żarówkę - brak reakcji centralnego . Zamki oczywiście pozamykane , w blokach widzi zamknięte drzwi ale jest not safe . Po kolei sprawdzałem wszystkie przewody i nie...
Witam cod o podlaczenia zamka do alarmu to nie ma problemu nie wiem co do za alarm ale wiekszosc ma wyprowadzone dwa przeody na których pojawia sie impuls ujemny przy zamykaniu czy tez otwieraniu oczywiscie na zmiane. Trzeba tylko poszukac centralke i zmierzyc opornosc i juz podlaczyc te dwa przewody do sterownika siłowników zamka ( tez sa dwa przewody)...
Witam ponownie Rozwiązanie okazało się banalnie proste: Wystarczyło założyć siłownik slave i steroać nim za pomocą dokupionego sterownika. Reszta odbywała się automatycznie tak, jakby przekręcać kluczyk.
monta centralnego zamka monta pilota centralnego zamka schemat sterownika centralnego zamka
kaseta webasto schemat monowtrysk szlifierka perles
grundig beta4 przecinarka plazmowa
Bosch BBH214LB/01 - Odkurzacz działa bez przerwy po wymianie ogniw Ładowanie baterii na krótko - ryzyka i zasady bezpieczeństwa