W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
Tak, analogicznie jak z zielonymi i niebieskimi. A masz w ogóle zamek na kluczyk z prawej strony?
Witam. Można dołożyć centralny zamek sterowany twoim alarmem.
Na starcie jeden pilot nie działał, po wymianie baterii działa. Z centralką nie było problemów. Ze 2 razy się zdarzyło, że rozpięły się połączenia przy siłowniku - te tulejki.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Czy jest to możliwe, żeby zamontować w nim przynajmniej centralny zamek, elektryczne sterowanie lusterkami i szybami? Ile to pracy, materiałów i jakie są tego mniej więcej koszty? Dziękuję z góry za podpowiedzi. Moim zdaniem jeżeli w samochodzie niema klimatyzacji, to pierwszą potrzebą będzie zamontowanie "elektrycznych szyb", wszystko inne jest mało...
Podepnij pod biały i brązowy w ten sposób http://obrazki.elektroda.net/91_12809024... Poza tym zmień prowizję za załącznik .
Ja wywalam plastik przy cięgle.Siłownik na blaszce i potem blaszkę do poszycia drzwi.Blaszka wygięta że siłownik od poszycia odsunięty jest na ok 2 cm.Góra blaszki jest przykręcona do takiego skosu przy ryglu a dół praktycznie się opiera o wzmocnienie po kasetą,te co idzie wzdłuż drzwi.Drut będzie krótki,kształtujesz go do cięgna i w miarę długim wkrętakiem...
Rurki lepiej prowadzić "na ścianie" czy raczej wkuwać w ściany by szybciej wysuszyć ściany... Jeśli dotyczy to ścian zewnętrznych to prowadząc instalację w bruzdach raczej załóż otulinę izolacyjną. Przesuszenie ściany może spowodować zmianę punktu rosy i zamiast suszenia będziesz miał zaciąganie wilgoci.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
w odpowiedzi na twoj text Chodzi mi o to gdzie podłączyć zasilanie, gdzie prowadzić kable od zasilania, - nigdy nie robilem corsy ale podpowiem ci tak: 1. albo ciagniesz kabel + bezposrednio od aku a - bierzesz z karoserii 2. albo szukasz jakiegos wolnego kabla w okolicy skrzynki bezpiecznikow(calkiem mozliwe ze nawet masz tam wolny bezpiecznik na...
nie wystarczy jeden, każdy z nich pojedynczo do lewego i prawego kierunku, nie ma wspólnego przewodu od wyłącznika awaryjnych. diody możesz zostawić. przem27 nie pisz bzdur koledze.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Montowałem centralny w tym aucie i poszło dobrze. Co do bagażnika to zależy od wkładki jaka tam jest. Są wkładki które ryglują zamek nawet gdy nie ma kluczyka i są wkładki w których aby przesunąć rygiel trzeba mieć włożony kluczyk w zamwk. Przy przejściu przez dzrwi rozpinasz złącze i jest tam już przygotoany otwór do poprowadzenia kabli. Trzeba go...
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
Przykręcam na wierzchu długim blachowkrętem.
Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
Nie ma problemu zadzwoń do Tymex Andrzej Tymiński, Zwycięzców 22, 03-936 Warszawa tel 022 616 26 94 zestaw na 4 drzwi kosztuje 180 zł
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Zajrzyj [url=http://www.a1electric.com/golf.htm] tu . Porada wprawdzie dotyczy elektrycznych szyb, ale na zdjęciach masz pokazane, jak zdjąć poszycie drzwi.
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
http://obrazki.elektroda.pl/8866300800_1... Witam jedno zdjęcie się zachowało . Musisz zdemontować zamek, wiercisz w ruchomym białym elemencie otworek przez który przekładasz cięgło tym końcem z łepkiem . Wycinasz w plastikowej osłonie otwór przez który wyjdzie prosty pręt. Montujesz zamek .Pręt doginasz na końcu.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Ten moduł to zapewne BCM - komputer zawiadujący wszystkim co masz na wyposażeniu w samochodzie. Znajduje się w kabinie tam gdzie złącze diagnostyczne pod klapką po lewo od kierownicy . Po odkręceniu klapki zauważysz urządzenie z kilkoma kostkami z przewodami. Jednakże w zależności od wyposażenia możesz mieć tzw biedną wersję softu . Ja u siebie - też...
Jak nic nie znajdziesz to daj zdjęcie PCB od góry i od dołu to Ci napiszę co i jak. Zdjęcie wtyczki z kolorami przewodów by się przydało.
Witam, siknij WD40 i pozostaw na kilka godzin, po tym zabiegu ja psikam wazeliną w spreyu, kluczykiem do przodu do tyłu kilka razy i powinno zatrybić.
prawidłowo założone nie wpłyną na nic,przecież te urządzenia po montażu zasilasz autonomicznie,nie mają żadnego połączenia z innymi modułami pojazdu. Dodano po 1 PS do użytkowników Octavii - czy sygnał dźwiękowy powinien sygnalizować otwarte drzwi od kierowcy?? gdyż mam sygnalizacje od pasażera i obu tylnich drzwi a od kierowcy tej sygnalizacji brak...czy...
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
rozpiska alarmu http://obrazki.elektroda.net/6_125131785...
Przy okazji zapytam czy dobrze rozumiem podłączenie kierunków: . Tak, tylko diody zamontuj katodą w stronę lamp.
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Powinieneś na początek zapytać sprzedawcę. Mają obszerną bazę rozpisek do samochodów. Chętnie też udzielają pomocy telefonicznie. Wysłałem ci instrukcję na PW.
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
nie plusem, tylko masą , zamykanie dajesz bezpośrednio na żółto-niebieski a otwieranie dajesz na przewód ze swojego sterownika ten rezystor i tak samo do żółto niebieskiego, 200 i 220 om też idzie
Kable masz mieć połączone jak było a masę(tylko przez żarówkę) podajesz na czerwony z fioletem aby zamknąć i jasno niebieski z brązowym aby otworzyć wg opisu który podałeś.Profilaktycznie włącznik drzwiowy wciśnięty,zapłon wyłączony. Gdy nie zadziała weź kontrolkę i podawaj masy na ten moduł aż znajdziesz lub na kable wychodzące z drzwi kierowcy. Dodano...
tak wygląda orginalny centralny zamek w mojej astrze sedan: https://obrazki.elektroda.pl/8867218600_... https://obrazki.elektroda.pl/4797538400_... https://obrazki.elektroda.pl/7441295900_... po prostu bolec wchodzi i blokuje możliwość wciśnięcia przycisku otwarcia klapy tylniej
Na blachę. Tu montowałem akurat w Polo 2007, ale idea jest ta sama. Przód: http://obrazki.elektroda.net/58_12415308... Tył: http://obrazki.elektroda.net/50_12415312... Popatrz też TUTAJ
Rezygnujesz z kierunków, montujesz centralkę w drzwiach, pół godziny i po robocie.
na przewodach sterujących Odłącz je i zobacz co masz na tych przewodach do których się podpiąłeś.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
Tam jest sterowanie +12V i +5V proponowalbym zalozenie tylko jednego opornika i powinno chodzic bez problemow
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
Robiłem, nie ma problemów,z przodu siłowniki przykrencasz do zamka na jedną śrubę jest otwór i musisz wyciąć troche plastiku.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Zaczyna mnie takie dociekanie nudzić. Chcesz konkretną radę? To potrzebuję numer modułu komfortu, czy był oryginalny centralny zamek, ilość szyb elektrycznych. Dopiero wtedy otrzymasz niezbędne informacje.
Może trochę własnej inwencji ... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Proszę bardzo.Pamiętaj najpierw mierz, potem podłączaj. Jeśli auto ma pilota, to najlepiej założyć alarm bezpilotowy.
centralny zamek wygooglowalem ze potrzebny jest do zamykania opornik 1k. Czyli wpina sie w ta sama linie zamykanie i otwieranie ? Tak, ale 620 Ohm.
W artykule mojego autorstwa przedstawiłem krok po kroku przebieg samodzielnego montażu centralnego zamka w Tico. W poradzie zawate zostały wskazówki oraz pomocne informacje do montażu CZ w Tico - polecam przeczytać przed podjęciem decyzji o wykonaniu tego udoskonalenia własnymi siłami.
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
Ale bym musiał ciągnąć przewody do kierunkowskazów przez cały samochód przecie masz z tyłu kierunki , co ty wymyślasz?????
do Pandy jest kpl.silniczków -rozwiązanie optymalne z normalnym trzeba mocno kombinować (może żle działać )
Często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto.
podłącz tak http://obrazki.elektroda.pl/1984466200_1...
golf to dosc proste auto w montażu centralnego zamka niema udziwnień a wrecz ulatwienia. każdy z zamków ma ddzielne "oczko"do zamontowania cięgna w miejsce orginalnego pneumatycznego Z tylna klapą jest różnie jesli ma wyjscie pod centralny orginalny to ok, jesli nie to trzeba kombinowac. Oczywiście siłowniki 3,5kg czyli te najbardziej popularne daja...
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
..., ewentualnie możesz dorzucić sobie sterowanie radiowe. ... Masz wszystko co potrzebujesz, wg schematu , który zamieściłeś sterowanie pilotem jest w komplecie. (na początku myślałem, że instalujesz alarm i chcesz dodatkowo założyć centralny zamek)
Mikrostyk w drzwiach kierowcy nawalił.
o ile pamiętam w monterej podpinałem sie impulsem - jak we wszystkich oplach (brąz/czerw i brąz/biały). Prawdopodobnie zjarałeś ścierzke w module centrala, szukaj jej na prawym przednim słupku na dole.
Leniuszek z Kolegi, chwila szukania.... http://daewooforum.pl/temat37682.html
Kangoo jak najbardziej miały centralny zamek. Zobacz ile o tym jest na samej [url=http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj... Siłowniki możesz poszukać [url=http://www.google.pl/search?sourcei... a centralki sterownicze w każdym sklepie motoryzacyjnym...
Tak, takie.
Nie można jak masz rygiel a jest awaria,po to jest rygiel
to powinno pasować
W takim wypadku żółto/czarny do masy, biało/czarny razem z pomarańczowym do pinu 6, a do drugiego końca przeciętego przewodu podłącz biały. Na tym rysunku z przekaźnikiem jest chyba błąd. Wydaje mi się, że nie ma połączenia pomiędzy 30 a 87a. Jest to raczej nieudolnie narysowana kotwiczka przekaźnika. Żółty do pinu 23.
no tak carrier ale to jest zabawa a tu mosz prosty montaż
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
Mam primere 93 i u mnie jest orginalny centralny w dżwiach kierowcy ,podłanczałem się tylko do kabli.
W załączeniu instrukcja montażu ZC Cobry
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
w załączniku opis
Żółty i żółto-czarny podłącz do masy.
Uszkodzenie w drzwiach kierowcy i pasażera.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
optymalnym rozwiazaniem bedzie montaz prostego autoalarmu - praktycznie wszystkie mają mozliwosc sterownia centralnym zamkiem - a połączysz przyjemne z pożytecznym - cena niewiele większa od samego sterowania centralnego - 100zł za alarm (giełda/allegro) + montaż (zależy jeszcze jaki masz ten centralny w swoim aucie)
Więc gdzieś w tym sterowniku przy lewych drzwiach masz zwarcie, albo sam zrobiłeś zwarcie szukając po przewodach. Nara
Witam. Kupiłem uniwersalny centralny zamek do SC i nie wiem po co są te blaszki takie co były w komplecie... może mi ktoś pomóc..? Z góry dzieki
kiedy pojawił sie ten problem? nagle czy zaraz po montażu?
Napisz jaki masz samochód, czy jest oryginalny centralny czy dokładany, elektryczny czy pneumatyczny. Co do drugiej części jest tak jak piszesz. POZDRAWIAM
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Masa i rezystor. Resztę doczytaj sam. Daję wędkę:)
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Mostkować , ale z czuciem :-) Tutaj masz schemat centralnego zamka peugeota 405, co prawda GLX, roczniki 93-95, ale powinno byc tak samo. Schemat do starszych 405 mam tylko w mało czytelnej formie.
Gdzie się wpiąć sterownikiem?
Astra jest prosta jak drut tylko trochę upierdliwa.A co do alarmu to ja nie przepadam za tymi wynalazkami z allegro i to jeszcze z kraju wielkiego muru.
Kompletny zamek centralny dedykowany do FORD FUSION po 2002 w wersji 4Drzwi kosztuje 380zł. (centralka + przewody instalacyjne + komplet oblachowania + siłowniki 4szt + instrukcja montażu + foto + opis)
Centralny zamek za 49zł http://obrazki.elektroda.pl/5561637000_1... Szukamy prądu i wlutowujemy się (czerwony kabelek) http://obrazki.elektroda.pl/4533442500_1... rozprowadzamy przewody http://obrazki.elektroda.pl/6329804000_1... mocujemy siłowniki na dole drzwi http://obrazki.elektroda.pl/6344799500_1...
gotowe centralny chodzi swobodnie
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Nie ma problemu, ja zawsze w tym modelu montuję uniwersalny zamek centralny. Co do tylnej klapy to nakładka wkładki musi być od wersji z firmowym centralnym zamkiem
w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij
montaż centralny zamek montaż sterownik centralny alarm centralny montaż
renault megane bezpiecznik wycieraczka radiotechnika schematy schemat wykrywacz przewodów
bosch tcc78k751 philips senseo
Wzmacniacz WS432: Demontaż zabezpieczeń i próg stałej składowej Toyota Yaris 3 - Nieprawidłowe wskazania zużycia paliwa