Sprawdź czy olej nie przechodzi przez wielofrez, środkiem piasty. W starszym modelu był uszczelniacz którego środek ciasno wchodził na wałek atakujący i ciasno do obudowy mostu. Uszczelnienie było wewnątrz a jego szczelność zależała od poprawnego montażu. Luz na łożyskach wałka atakującego był regulowany podkładkami. Zanim odkręcisz nakrętkę sprawdź...
https://obrazki.elektroda.pl/8058595700_... https://obrazki.elektroda.pl/8058595700_...
...ma ktoś jakiegoś miejsca gdzie można by było dorobić takie zębatki Szukaj warsztatów mechanicznych, podjedź z tą częścią i spytaj czy dorobią. Zresztą wcale nie musisz ograniczać się do Małopolski - są przecież kurierzy. Wpisz w wyszukiwarkę hasło na przykład: "dorabianie kół zębatych" i pewnie dostaniesz mnóstwo wyników. Takiej naprawy mogą się...
Jak ktoś będzie miał z tym problem to zapraszam, zrobię za niedrogo :D Sprawa nieaktualna.
Strona 35 na schemacie nie widnieje dioda gasząca także może być to bez róznicy. Sygnał masy idzie PWM z pinu 102 sterownika . Zasilanie 12V z przekaźnika. Nie mozna podawać cewce pełnego napiecia , rezystancja cewki ma 2,45 Ohm. Brak pełnego wiring diagramu systemu.
http://obrazki.elektroda.pl/3160180600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9864749500_1... http://obrazki.elektroda.pl/6311889000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6535324800_1...
Obrazek bedzie pomocny? Co prawda z 2010, ale mogą byc podobne. https://obrazki.elektroda.pl/4737932800_...
Witam. Bedziesz raczej potrzebował serwisowki bo w tej serii hydraulike rozlożyli po całej serwisówce,osobno podnosnik,hydr. zewnętrzna,osobno jej napęd itd.
Ciągnik ogrodniczy Dzik 21.
Wyjmujesz poloske, poluzowujesz hamulec tak zeby sie kolo krecilo, odkrecasz nakretke piasty, wyjmujesz lozysko stozkowe i sciagasz piastobeben. Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
Z grubsza 3.38 dla manuala, 3.91 z automatem. Możesz sam sobie sprawdzić na tej stronce http://www.realoem.com/bmw/select.do?lan...
Pytanie: Jaki jest moment dokręcenia piasty przedniej w DAF XF105?
Witam, a ja mam takie pytanie, jak działa przycisk blokady dyferencjałów? Kupiłem NH 8240 z 97 r. Włącznik ma 3 pozycje, po co? Czy jak nie włączę przedniego napędu, to dyferencjał zadziała? Czy blokada dyferencjału blokuje też przednią oś? Jeżeli tak, to jak? Nie widzę żadnych podłączeń do przedniego napędu. Coś czytałem, że modele SLE miały automatyczną...
Wita. W tym ciągniku nie ma cylinderków hamulcowych.Tarcze hamulcowe są zaciskane tłokiem pierścieniowym.Są one z każdej strony tylnego mostu.Jak odkręcisz obudowy półosi i popatrzysz na blok tylnego mostu to je zobaczysz.Mają dwa duże oringi o przekroju kwadratowym jako uszczelnienia.Jeden po zewnątrz a drugi po wewnątrz.Z tym że nie są umieszczone...
Pompę znajdziesz od spodu- pierwszy element za komora koła zamachowego w kierunku tylnego mostu. tłoczy ona powietrze z tylnego mostu do komory koszy sprzęgłowych by przepchnąć olej z komory koszy do tylnego mostu. Chodzi o to by kosze nie były "utopione" w oleju.
Filtr jest przy pompie hydraulicznej. Spuść olej ze skrzyni i tylnego mostu. Pod spodem tylnego mostu jest pokrywka na 3 śruby. Odkręcasz ją i masz dostęp do filtra. Filtr wystarczy dobrze umyć i przedmuchać. Przygotuj się na dużą ilość oleju 42litry. Lepszym olejem był by Agrol u.
Dzień dobry Czy wymieniając simering: Suzuki 4359265D00 (zamiennik Corteco 19027876B) muszę to zrobić razem z łożyskiem, inaczej się nie da? Wiem, że jest duży problem żeby zdjąć pierścień.
Blokady używasz wtedy, gdy nie możesz ruszyć na śliskim podłożu takim jak luźny piasek, błoto, ubity śnieg, błoto pośniegowe czy lód. Włączasz ją tylko i wyłącznie jak stoisz w miejscu, nigdy podczas jazdy. Generalnie blokady używasz jedynie podczas jazdy na wprost. Nie skręcasz i nie zawracasz na blokadzie. Jak tylko ruszysz i koła złapią przyczepność...
Witam. Chciałem zmienić olej w samochodzie Audi A6 C6 2,4 quattro 2005r. Czy ktoś może mi podać jaki olej powinien być tam zastosowany? Jakieś normy, markę itd, również ile go wchodzi. Niestety na forach żadnych konkretów nie mogę znaleźć, każdy mówi co innego. Pewnie wlał bym z marszu jakiś olej ale pływa w nim torsen i chciał bym żeby mu było dobrze😊😊...
Spróbuj odciąć obudowy półosi przy krawędzi obudowy dyfra, a następnie wytnij (np. wyfrezuj frezem palcowym) od środka materiał obudowy półosi w dwóch miejscach (przeciwległych). Wtedy dwie części wybijesz przecinakiem z obudowy dyfra. Obudowę półosi po skróceniu wtłocz o obudowę dyfra i zaspawaj w otworach jak w oryginale. Do wtłaczania możesz ją schłodzić...
Czy ma kto wiedzę jak z tymi mostami ?
Jaki wałek WOM? Element który potrzebujesz, nazywa się Wałem Teleskopowo–Przegubowym. Podstawowe pytanie, do jakiej maszyny go potrzebujesz. Ile Nm lub ile kW zapotrzebowania ma maszyna. Czy charakter obciążenia jest stały, zmienny (wibracyjny) lub charakteryzuje się dużą inercją. Nowego WTP na osłonę RWPG (łączenie z kołnierzem na zawleczki) już nigdzie...
A co ma most do obrotów kół O ile nie wiesz, to z tyłu jest jeden czujnik - zbiera sygnał z wału napędowego. Dalej twierdzisz, że przełożenie tylnego mostu nie ma wpływu na zmianę obrotów wału napędowego? Proponuję zacząć właśnie od tego: wg numeru podwozia sprawdzić w karcie danych pojazdu z jakim przełożeniem auto wyszło z fabryki i porównać to z...
Problem naprawiony. Most wymieniony na inny i objawy ustąpiły az przyjemniej sie jezdzi. Ale luz na półosiach wchodzących w tylny most rzeczywiście jest podobny do tego jak na starym moscie. Widocznie tak musi być.
Czujnik ciśnienia "EBS" tylnego mostu sprawdź przewody, ciągłość oraz czy nie ma zwarć.
W takim wypadku musisz zawalczyc z przelozeniami tylnego mostu lub ewentualnie poszukac skrzyni pasujacej do nowego silnika ale z przelozeniami zblizonymi do tej ze starego. Ale wg mnie duzo latwiej bedzie albo zmienic przeloznie w moscie albo caly most. Przelozenie mostu powinno byc nabite na walku atakujacym i widoczne po odkreceniu walu napedowego.
Źle przyjrzałem się Twojemu rysunkowi. Rzeczywiście ma on mocowanie do tylnego mostu co jest bardzo dobrym wzmocnieniem konstrukcji ciągnika. Mój ma mocowanie jeszcze inne, tzn do tylnego mostu do otworów gdzie jest przykręcona kabina. Podając przykład "złego" ładowacza, mam na myśli choćby ten z aukcji nr 3131782351 - wklej ten numer w pole wyszukiwania...
Zdaje się że w UR I była kiedyś opcja front PTO. Napęd był wyciągany z przystawki przykręconej od dołu skrzyni, w miejscu gdzie normalnie przykręcona jest zaślepka. Większość ciągników w tamtych czasach posiadało od dołu skrzyni przygotowane miejsca na podpięcie przedniego WOM, przedniego napędu, dodatkowej przekładni zwalniającej czy nawet napędu do...
Trzeba odjechac od tylnego mostu i od skrzyni redukcyjnej. Musisz mieć na blacie sama skrzynię biegów. pierwsze wujmujesz wałek idacy od skrzyni redukcyjnej a potem dopiero wałek koła atakującego. Jest jeszcze parę innych dupereli do odkręcenia z dolnego wałka.
Witam. Też mam ten traktorek . Nie mam kosiarki ale, skoro listwowa to nie włączaj WOM. Niech będzie zależne od skrzyni, zobaczysz czy daje radę. Natomiast jeżeli chcesz załączyć WOM na szybsze obroty to musisz blokadę tylnego mostu wyłączyć a napęd będzie tylko na przednie koło . Myślę że pierwsza opcja wystarczy spokojnie bo gdybyś załączył WOM na...
Kod usterek: MID 136 - SID 4 - FMI 7 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID4 Czujnik prędkości obrotowej koła, druga oś, koło prawe FMI-7 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005 Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS G008 Zespół sterujący zmiennym wspomaganiem...
Dźwięk jest jakby było coś luźne i nie ma przy tym żadnych wibracji luz delikatny jest na drążkach ale chyba to by nie miało wpływu na ten hałas tak myślę. Hałas jest jak trzymam nogę na gazie przy 50 i od razu puszczam gaz i odrazu słychać. Tak silnik jest cuminsa . A jeśli chodzi o mechanizm różnicowy I hamulce to wszystko ok. Jutro ma być mechanik...
Dziś jeszcze raz sprawdziłem dokładniej i okazało się że przewód metalowy od siłownika blokady mostu dochodzi do zbiorniczka { który znajduje się pod podłogą kierowcy } a z niego wychodzi wężyk do zbiorniczka płynu hamulcowego znajdującego się nad pompą hamulcową. Muszę podjechać do ASO w wolnej chwili żeby odpowietrzyli układ, bo tak jak pisałem nie...
Ile oleju wchodzi do skrzyni tylnego mostu Case CX 100. Proszę o pewne odpowiedzi. https://obrazki.elektroda.pl/4582474500_...
Dobra, jak się tam komuś nudzi w domu po robocie i ma zarabisty sprzęt to ci ogarnie taniej a jak pojedziesz do warsztatu Pana Mirka to ci zrobi drożej
Dokładnie chodzi o tuleje blokady mechanizmu i wynika z tego że wszystko jest dobrze ale blokuje się włącznik blokady a przy zakładaniu było dobrze. A jak bezproblemowo zdjąć koło bo mam wszystkie śruby odkręcone zastosowany wd-40 i nic. Waliłem w to młotem i nie rusza nic.
Witam.Tak się składa iż posiadam komplet naprawczy tylnego mostu Lublin 51 nowy oraz nowe trzy półośki do tego mostu i inne jak tarcze sprzęgłowe,lewarek zmiany biegów i inne.detale. Kto pyta nie błądzi.Komplet tylnego mostu to również mechanizm różnicowy fabrycznie zamontowany na kole talerzowym oraz wałek atakujący.
Do przeróbki tego obrotomierze skorzystaj z opisu, jak przerobić obrotomierz do malucha. bo w sumie tez będziesz tylko z dwóch cylindrów "czytał". A może wsadzić jakiś klucz tranzystorowy na wyjście ze sterownika i dopasować poziomy? Nie próbowałeś dopasować tylnego mostu z jakiegoś innego, mocniejszego auta?
Witam Tak jak w temacie nie działa blokada tylnego mostu, tzn. nie świeci się kontrolka od blokady ( gdy wcisnę krańcówkę która to daje sygnał na kontrolkę to działa). Przełacznik od blokady jest na prawym słupku, są tam dwie pozycje jedna załącz a drug trzeba przytrzymać). Jak się wciśnie na raz na cewce od blokady nie ma prądu, jak się wciśnie i przytrzyma...
Zdjęcia poniżej powinny dostarczyć odpowiedzi na zadane pytanie. http://obrazki.elektroda.pl/1695143900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2538412600_1...
Wie ktoś od jakiego sprzętu jest most ze zdjęć
Witam. Otwór A to odpływ oleju z zaworu dociążającego. X to pokrętło dociążania. Otworem B olej wraca do tylnego mostu tzw. przelew. Otworem C olej z pompy płynie do cylindra podnośnika w położeniu dźwigni rozdzielacza na podnoszenie. E to prawdopodobnie otwór z zaworu przeciążeniowego pompy. F- dopływ oleju z pompy. Co do otworu D to nie mam pojęcia....
Nie pamiętam jak tam wygląda to w 124 ale zapewniam cię że nie z samych amortyzatorów zawieszenie się składa. Zwróć uwagę na inne elementy, w szczególności na połączenia metalowo-gumowe (np. tuleje wahaczy), to nie zawsze widać na stacji diagnostycznej (z doświadczenia wiem). PS. Może nie chodzi wcale o zawieszenie, tylko np. luzy przy przeniesieniu...
Na 90% rozsypało się łożysko na wałku atakującym. Ten wałek należy w pierwszej kolejności wyjąć. Zrób to jak najszybciej póki jeszcze gniazdo łożyska końcowego wałka atakującego jest całe.
Teraz mam zalany w tylnym moście olej mineralny a jak będę chciał zmienić na olej półsyntetyk to czy będę musiał przepłukać tylny most tym olejem półsyntetycznym co będę wlewał czy od razu po spuszczeniu tego starego oleju mineralnego będę mógł nalać tego półsyntetyka? Proszę o szybką odpowiedź
Proponowałbym sprawdzić jeszcze odpowietrzenie mostu.Plastikowy kapturek na prawej pochwie półosi pozdrawiam.
Zgadzam się, ale są mechanicy i są dobrzy znawcy tematu (których nie wiem gdzie znaleźć) i którzy biorą dużo PLN za takie usługi, a mechanicy (drobni dorobkiewicze) nie chcąc pogorszyć sprawy wolą poczarować bo most jest do trochę złożoną sprawą i nie robi się tego na co dzień więc i wiedzy brak i dobrze z ich strony że nie chcą pchać rąk tam gdzie...
HeHe za co wy chcecie sie brac!Trzeba miec narzedzia,pierscienie,specjalny proszek i wielkie doswiadczenie.To ze mosty wyja jest spowodowane tym ze sa one nie najlepiej spasowane(do caro szlo praktycznie wszystko)kiedys byly odpowiednio weryfikowane i oznaczane:A,B,C.A-cudenko,C-na zlom :wink:
Guzik to daje.
witam mam poloneza ATU, i jest z nim problem, otóż coś jest nie tak z napędem tylny most nie wył, wszytko jest ok ale nie chce jechać, pomóżcie! pozdrawiam
obudowa tylnego mostu naprawa tylnego mostu budowa tylnego mostu
kasowanie błędów iveco strojenie kabla aktualizacja firmware samsunga
Mordaunt Short - czy to dobra firma audio? Odpowietrzanie hamulców Ford Fiesta 2009 - krok po kroku