Motor ma właściwe wysokie obroty? Nie wiem dokładnie ile ten powinien mieć, ale jest to niskoobrotowy motor i ok 3100 obr nie powinien przekraczać. Jeśli srpężynki są dobrze dobrane, to zerknąłbym na właściwe ustawienie regulatora obrotów.
Witam. On się sam ustawia, tzn ustawia go komputer. Jedynie co musisz zrobić to przed zamontowaniem ustawić go w minimalne położenie. Przy wyjętym silniczku z obudowy i po przekręceniu stacyjki powinien się trzpień wysunąć i schować. Zwykłym zasilaczem ciężko jest sprawdzić taki silniczek, choć nie jest to niemożliwe. Skoro motor wchodzi na tak wysokie...
Raczej nie bo czasami motor normalnie wchodzi na wysokie obroty a czasami nie i czuć że motor tak jakby chce jechać ale coś go blokuje
Mam problem po odpalaniu motora 51 T1 przy dobrej pracy po 4-5 minutach dostaje wysokich obrotów i gaśnie. Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
Wyczyść gaźnik i filtr powietrza. Zobacz czy się poprawi. Jak nie to wyreguluj gaźnik bo wygląda na to, że dostaje za mało paliwa i nie wchodzi na wysokie obroty.
Trzyma ciśnienie w granicach 300bar. Jeśli on trzyma 320 bar przy pełnym bucie To aż dziwne że auto nie gaśnie. Ostatnio miałem takiego Movano też z tym motorem przy pełnym obciążeniu na wysokich obrotach ciśnienie dochodziło do 900 i wchodzi w tryb awaryjny za niskie ciśnienie. Podejrzewam że u ciebie jest źle usunięty DPF
Fakt, moduły bez wsadu idą te same. Czyli albo jest jakiś knyf w oprogramowaniu, albo przy 1400rom siedzi inny motor, albo kupiś trafiony moduł.
Witam , skoro sam już nadmieniłeś że jest niewłaściwe paliwo to co oczekujesz ??? skoro zalewa świece oznacza też że ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzna (rozregulowany gaźnik ) przy jednoczesnym brakiem możliwości ustawienia odpowiednio niskich obrotów , odwiedź mechanika od motorów - skuterów i problem usunie :)
Choroba wściekłego diesla. Motor kaput.
6-7 multimetr sie wzbudza na cwile po czym wskazuje 0 Na dobrym zakresie pomierzyłeś ? Tak czy siak coś powinno tam być, ale to fakt, bdzie mało istotne dla nas. 1 - 4 - 5 --> Stojan w twoim przypadku wspólnym odczepem jest 5 w zalezności teraz na jak wysokich obrotach zamierzasz motor wykorzystywać, przy niedużych wykorzystujesz 4-5 przy dużych obrotach...
honda CBR 125 jc34 2005 na gaźniku motor trzyma wysokie obroty jednak gdy wyjmie się przewód podciśnieniowy do kranika od baku wracają spowrotem ale wolno opadają co to mogłoby być?
Witam, mam problem z honda CBR jc34 na gaźniku podczas jazdy motorem motor na 4,5,6, biegu przy wysokich obrotach czuć spadek mocy a następnie chwilowy brak reakcji na gaz. po 4 sekundach motor jedzie normalnie przez kilka minut a następnie to samo. Występuje jeszcze słyszalne stukanie w baku oraz dziwny dźwięk przy 4/5 tys obrotów jakby paliwo z powietrzem...
Witam, ostatnio jak jechałem moim motorowerem to zauważyłem że wskazówka od km/h chwieje się jechałem wtedy 60km/h kiedy odkręciłem manetkę wskazówka momentalnie wyskoczyła na 120 a następnie zamknęła licznik i wróciłem do 80 i stała w miejscu aż do momentu puszczania gazu. Chyba wiem co się dzieje ten licznik dostaje pier*olca przy wysokich obrotach...
Jestem świeżym posiadaczem Escorta 96r. Mógłby mnie ktoś oświecić w kwestii diagnozy tego motoru. Gdzie jest wtyk diagnostyczny i czy podpasuje do niego ODB albo ODBII od VW. Jakim programem sie to robi i jakieś kody usterek? Mianowicie mam problemy z obrotami na zimno. Gaśnie często jak by nie działało ssanie. Po nagrzaniu sie motoru ma za wysokie...
Według serwisowki maja byc zalozone czujniki koloru brazowego(niskie cisnienie) i bialy (wysokie).Jeden brazowy jak motor pracuje na wolnych obrotach to jak cisnienie oleju nie spadnie ponizej 0,5bar jest rozwarty.Jak cisnienie spadnie ponizej 0,5bar zwiera czego efektem jest zapalenie kontrolki.Drugi bialy zawiera jak cisnienie przekroczy 2bar i predkosc...
Ten regulator ma pracować cały czas. Jak na jednym przewodzie masz 2,5 V to na drugim powinineś mieć ok. 11V (zmierz) Te 2,5 V odpowiada właśnie takim obrotom. Jak sterownik obrotów będzie zmieniał współczynik wypełnienia to przy 800 obr. napięcie będzie wynosiło ok. 1,5 V a przy max. otwarciu 11 V. na drugim przewodzie napięcie przy zmianie obrotów...
Ja mam fabryczny mostek prostowniczy. Kupiłem dzisiaj akumulator 6V i jest mały problem motor ładnie pali ale na wysokich obrotach strzela w tłumnik, świeca jest nowa zapłon dobrze ustawiony, co to może być?
A czemu najpierw regulowałeś wysokie obroty a potem wolne? Wolne obroty powinieneś ustawić śrubką IDLE.
A masz może schemat tego modułu co dałeś? I pytam jeszcze raz: Czy można w jakiś sposób zrobić moduł zasilany akumulatorem? Może z jakiegoś motoru po przeróbce?
Paliwo z gaźnika sie nie przelewa. Rozkręcałem gaźnik i wszystko jest tam ok. Położenie iglicy chyba nie ma znaczenia, jeśli motor chodził dobrze w dniu zakupu. Zauwazyłem tez że po odkręcenia korka od oleju ciśnienie wywala olej z silnika. Olej kapie też z odpowietrzników po jeździe. Jaka jest tego przyczna? i czy to może mieć wpływ na to że motor...
Witam Nie za bardzo wiem gdzie szukać problemu, ponieważ pojawia się dopiero w danym zakresie obrotów Nie miałem do czynienia z takim sprzętem ale może warto zrobić : 1. Odszukać układ elektroniczny który steruje migaczami. 2. Tymczasowo odłączyć go (jeżeli się da) od zasilania z motoru (odsunąć go fizycznie) i podłączyć do zewnętrznego akumulatora....
http://obrazki.elektroda.pl/8213398400_1... Witam! Chciałbym zaprezentować jedno z najbardziej przydatnych urządzeń, jakie zdarzyło mi się wykonać. Jak pewnie fani mechanicznych jednośladów wiedzą, nowe przepisy ruchu drogowego mówią, że motorowery muszą być obowiązkowo wyposażone przynajmniej w światła pozycyjne i (nowość) światło...
Witam na99% pojawiły się opiłki w pompie wysokiego ciśnienia, mam ten sam problem tylko umnie cały czas falują obroty.
Jeżeli regulator napięcia się grzeje to trzeba przykręcić do niego radiator. http://obrazki.elektroda.net/69_12582227... Może być kawałek blachy miedzianej (lepszy) lub aluminiowej (też się nadaje). Zwróć uwagę na połączenie obudowy ze złączem GND w niektórych wykonaniach. Gaśnięcie na wysokich obrotach może wynikać z przeciążenia regulatora - ma...
juz wiem co to jest odma oleju :) narazie zaslepilem wezyk i motor chodzi jak tralala :)
Oddaj gaźnik z motorem do regulacji.
Witam, ostatnio jak jechałem moim motorowerem to zauważyłem że wskazówka od km/h chwieje się jechałem wtedy 60km/h kiedy odkręciłem manetkę wskazówka momentalnie wyskoczyła na 120 a następnie zamknęła licznik i wróciłem do 80 i stała w miejscu aż do momentu puszczania gazu. Chyba wiem co się dzieje ten licznik dostaje pier*olca przy wysokich obrotach...
Co do aparatu zaplonowego jest tam taka ceweczka niewiem jak sie to fachowo nazywa ale jak ma przebicie to motor bedzie przerywał , no ale przede wszystkim sprawdz czy dostaje paliwo , a potem elektryka!!!
Sprawdziłem jak to jest w k60b: śruba, którą opisałeś 2 to mieszanka, i ją wkręcasz do oporu a następnie wykręcasz 2 obroty. Teraz wyreguluj obroty śrubą opisaną 1, tak żeby nie gasł i nie były za wysokie.
jannaszek -ale co ty tłumaczysz :) obecnie kształci sie mechanikow/wymieniaczy -komputerowcy :), ma sie podłączyc lapkiem i magiczne szkiełko prawde powie co sie zepsuło i jak naprawic :) czytac ze zrozumieniem: wolne obroty, wysoki bieg i gaz wdepniety -wtedy czuc jak motor sie meczy nawet najnowszy, oblepiony do granic mozliwosci elektronika... co...
Na razie motor pali na module co wcześniej przerywał na wysokich obrotach i gasł, pomierzyłem oporności na przewodach w kostce modułu jednego i drugiego i dziwne bo oporności występują na innych przewodach, no czekam aż zgaśnie i wtedy sprawdzę jeszcze raz, podejrzewam moduł że po nagrzaniu coś w nim się rozłącza a po odpaleniu na innym module i z powrotem...
Niestety jest coraz gorzej wymieniłem cewkę z modułem, zresztą jak się okazuje jest to w tym modelu to samo urządzenie. przewody wysokiego napięcia również wymienione profilaktycznie, uszczelniłem zawór wolnych obrotów gdyż zauważyłem luzy przy podejściu do przepustnicy. Fakt nie zdążyłem jeszcze wymienić czujnika Halla. Tak właściwie to nie mam już...
Odpowietrznik w korku, wydech - może być przytkany. Zakładam że tak prozaiczne sprawy jak zapłon, regulacja cięgła ssania itp już zrobione. Dysza powietrza na wysokich obrotach nie ma nic do rzeczy. Sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w gaźniku czy nie za niski, pływak - czy się nie zawiesza. Na koniec - jak zdechnie po wejściu na wysokie - wykręć świecę...
Po autokalibracji i skasowaniu starych map spalanie spadło do 14 litrów. Jest to jakiś mały sukces ;-) Mam wrażenie, że motor ma na wolnych obroty koło 1000. Wina chyba leży po stronie auta, a ni einstalacji.
Witam. Gdy silnik Lt jest zimny i wkrece go w wysokie obroty i puszcze z gazu to auto gaśnie. Przy próbie odpalenia kręci tak jakby nie miał paliwa i odpala nie na wszystkie gary po chwili pracuje normalnie. Na rozgrzanym motorze jest ok co może być powodem usterki ?
Na takim magnecie ładowanie jest tylko na wysokich obrotach: https://motor-x.pl/thumbs/830x530x1x1/im... a na takim 14,5v: https://5.allegroimg.com/original/0c2e0d... ale: problem polega na tym, że ładowanie jest tylko na odłączonym akumulatorze, jak podłączę go to ładowanie spada do...
jeśli silnik ze sprężarką to ona wciąga olej szczególnie gdy kitujesz na zimnym silniku a gdy wyłączasz to na wysokich obrotach. jeśli to zwykły motor to są 2 możliwosći. pierwsza to pierścienie olejowe tzn te od spodu tłoka, druga możliwość to uszczelniacze zaworów które przepuszczają olej do komory spalania. pozdrawiam
Mam problem z honda cbr 125, wersja na gazniku, motor 2 lata stał, po zalaniu paliwa zalewał świece i nie palił przez to, okazało się że pływak się zawiesił ten temat już ogarnięty ale motor podczas rozgrzewania jak jest zimny bardzo mocno faluje na obroty i czasem wkręca się na wysokie obroty samoczynnie, chwile się na nich utrzymuje po czym stąpa...
Witam, posiadam jawe 350 ts, po odpaleniu motoru, działa normalnie, dopiero gdy zwiekszam obroty do 3tys zaczyna przerywac a później wskakuje na wysokie obroty. po przejechaniu ok 2km gdy motor sie juz nagrzeje gaśnie i nie chce odpalic a podczas jazdy mi szarpie i nie ma odpowiedniej mocy. Wymienilem filtr powietrza, kondensatory, wyczyściłem bak i...
Witam Posiadam motor Yamaha dt 125 2t 1982 rok chłodzony cieczą. Mój problem polega na tym że motor nie wkręca się na wysokie obroty w ogóle nie da się nim jeździć jak włączam jedynkę i chcę ruszyć to gaśnie . Na ssaniu chodzi ładnie na wolnych obrotach a kiedy dodaje gazu muli go od razu i gaśnie a gdy wyłączę ssanie gaśnie od razu. No i nie wiem czy...
Witam. Jakieś dwa tyg. temu zamontowałem do mz regulator napięcia od poloneza bo z oryginalnym regulatorem na włączonych światłach motor po 5 min już gasł. Z regulatorem od poloneza napięcie dochodziło max. 14vi było ok. Pojeździłem około 2 tyg. po czym motor zaczął przerywać na wysokich obrotach. Chciałem sprawdzić jakie jest napięcie na akumulatorze...
Witam mam problem w gilerze zulu 50 z 2003 a mianowicie instalacja była tam w opłakanym stanie działał tylko zapłon i swiatla więc postanowiłem zrobić sam nowa instalacje i wywalilem wszystko oprocz zaplonu i teraz nie wiem jak podlaczyc regulator napięcia bo teraz nic nie działa próbowałem na różne sposoby go podpinac i teraz to gdy odpale motor to...
Ciezkie odpalanie nawet gdy padly wszytkie swiece nic mu sie nie stanie potrzepie go chwile i sie uspokoii - kolego masz. Problem z wysokim stanem oleju powiedzmy litr wiecej w motorze z turbo plus jazda z wysokimi obrotami i prędkością 160km/h. Inaczej kupujac auto widziales je od spodu bylo tak zarzygane olejem? A może przed chwilą umyte? kupilem...
Nie idzie inaczej ustawić 3mm to lewa kreska prawa to GMP natomiast kropki to zapłon przestawiony w lewo na max i w prawo na max. Muszę. Kupić nowe platynki. Motor nadal nie odpala sporadycznie kopniak "odbije"
Już wszystko pod kontrolą, pasek rozrządu przeskoczył o jeden ząb, Wtryski powypalane na dwóch cylindrach jak również nie ma ciśnienia na dwóch cylindrach. Zdejmę głowicę i wszystko się wyjaśni. Mam nadzieję że da się uratować ten motor. Dziękuję za pomoc.
Czy podczas pracy motoru na wyższych obrotach lub maksymalnych nadal chmurzy na biało?
Warto też obejrzeć uszczelkę pod gaźnikiem(szprycą). Kilka lat temu bujałem się z podobnym problemem w kadeciku. Co do silnika krokowego, nie wiem jakie rozwiązanie jest w Fordzie, ale w Kadecie sprawdzamy tak: wyłączony zapłon, ściągamy wtyk z krokowca, uruchamiamy(bardzo wysokie obroty ok 1600- nie spadają), wyłączamy, zakladamy wtyk i włączamy motor,...
A nie prościej podłączyć tester i poczytać co widzi motor a co decha?
Czy sprzęgło działa prawidłowo? Po wrzuceniu jedynki nie ciągnie ci motoru? Może masz zgrzyt. Jeżeli to jest okey to czeka cię rozpołowienie silnika.
Witam, Mam problem z crossem Loncin 125cc, a mianowicie motor kiedy odpali wchodzi od razu na wysokie obroty i nie reaguje w żaden sposób na gaz , gaźnik wyczyszczony, wszystkie dysze itd. silnik po generalnym remoncie, jeździłem nim kiedy nagle brakło mi mocy, zszedł z obrotów i zgasł, więcej nie odpalił i musiałem pchać go do domu. Wieczorem kiedy...
A więc tak, skontaktowałem się ze znajomym który zna się odrobinę lepiej, przyjechał i stwierdził że to nie mogą być simeringi, bo kompresja jest. Po wyregulowniu dyszy motor odpalil i od razu wszedł na wysokie obroty i jedynym sposobem na redukcję było przekręcenie klucza w stacyjce. Kilka razy jeszcze odpalił, lecz po chwili zaprzestał. Doszlismy...
Mozna wymienic na mocniejszy, Slabszy moze sie spalic przy wysokich obrotach. Jak tylko mocowanie jest takie samo i kable tak samo poloczone to bedzie ok. Jesli zalozysz slabszy motor to albo sie spali albo pralka wyswietli blad bo nie bedzie w stanie osiagnac pelnych obrotow. Pralka bedzie myslec ze przeladowales beben.
Dopiero odpaliłem motor i po tym jak odpalił włączyłem mu ssanie i chodził na ssaniu normalnie bez ssania nie chciał wchodzić na obroty :(
Witam podzielę się moją historią, może komuś się przyda. Samochód Lancia Lybra 1.6 16V 103KM. Remont głowicy po zerwaniu paska. Mechanik pospinał rozrząd na blokady za 100zł z allegro. Silnik telepawka i spalanie pb 16L i LPG 20L (było przed awarią 8-9L pb, 7-8LPG). Oczywiście mechanik mówi, że on wszystko dobrze zrobił i trzeba do gazownika jechać....
przepustnica z jednej strony napędzana jest linką ,a zdrugiej jest potencjometr -niebieski przewód to sygnał. W multeku (motor c16nz) najczęściej pada sterownik-zimne luty.
Nie mam takiego modelu, nie pamiętam też który moduł "IRIS-MOTOR" tam siedzi. Wrzucam kilka fotek, może coś pomogą. https://obrazki.elektroda.pl/6279377800_... https://obrazki.elektroda.pl/9165093200_... https://obrazki.elektroda.pl/7666375600_... https://obrazki.elektroda.pl/8001684700_...
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem VW passat, 1992r.,2.0l z instalacją gazową. Od pewnego czasu silnik po rozgrzaniu (przejechaniu od 5 do 60 km) zaczyna "wariować" - tzn. wchodzić na wysokie obroty. Nic nie dała wymiana czujnik temperatury na nowy (tego głównego). Gdy już jest na wysokich obrotach i wyłączę motor - to odpalenie go sprawia wiele trudności....
Witam. Mam problem z Derbi senda 2003 50cc 2t. Motor po wyczyszczeniu gaźnika na początku odpalił na popych. Po kilku dniach nie jeżdżenia nie odpalił wogóle, iskra była. Podczas próby regulacji gaźnika na ssaniu na popych chwilę odpalał i gasł. Dzisiaj podczas ponownej próby regulacji gaźnika udało się odpalić na popych gdy śruba od obrotów była odkręcona....
Parę lat temu kupiłem Suzuki dr125 przerobionego na Crossa. Na miejscu motor odpalał. Sprzedający powiedział, że z gaźnikiem jest problem i wystarczy wyregulować. Po powrocie do domu motor nawet nie chciał odpalić, dałem do wyczyszczenia gaźnika. Odpalał ale dławiło go na wysokich obrotach i odcinało moc. Jeździłem tak przez dobrych parę miesięcy. W...
Udało mi się znaleźć iskrę. Motor pali ale dosyć dziwnie. Gdy nie daje gazu to gaśnie. Dając lekko gazu wpada na wysokie obroty po czym same spadają a następnie znowu się zwiększają. Co to może być? Czy jest możliwe że to przez źle wyregulowany zapłon??
W modułach virago nigdy nie padają jednocześnie 2 kanały,ja bym jednak sprawdził(mechanik) gaźnik lub klin na wale. Gażnik przejrzałem 4-ro krotnie. Membrany nie mają żadnych dziur ani dziurek. Rozciągałem gumy porządnie. Motor normalnie zapala, chodzi, zrobiłem nim 500 km tego sezon. Tylko na wysokich obrotach zaczyna siadać, krztusić się etc. Z gaźnikami...
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
Witam po krótkiej przerwie.Wreszcie ruszyłem do przodu z tym simsonkiem.Nie mogłem przeżyć tego że dwie elby wykończyłem i rozebrałem jedną z nich i co się okazało.Jest w środku mały potencjometr regulowany ręcznie i po jego regulacjach znalazło się ładowanie na akumulatorze.Trochę ciężko go ustawić aby ładował ok 14 V.Albo ładuję ok 15-16V alko wcale(na...
Witam Serdecznie zakupiłem Jawe CZ 350 wszystko jest już ok bo była do roboty instalacja wszystko już działa tylko ładowanie ;/ mianowicie objaw jest taki ze jak zapale motor to ładowanie mi skacze od 8v do 12v czasem i 13v nie wiem czy tak ma być ale po jeździe około 2 godzi nie włączę świateł bo motor gaśnie a jak mam wysokie obroty to przerywa i...
Silnik został wymontowany z nowej spreżarki (uległa znacznemu uszkodzeniu podczas transportu), sprężarka była podłączona na siłę. Ja chcę aby nadal pracował ten silnik w sprężarce ale własnego projektu, mam już gotową całą tylko potrzeby był mi do tego "motor-silnik" najlepiej wysokoobrotowy bo sprężarka (pochodzi z samochodu STAR HS-19) potrzebuje...
https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloze... tak wygląda ten czujnik? jeśli taki to jest to zwykła cewka (w oplu jest identyczny) i działa tak samo jak każda cewka choćby w motorze w magneto - im wyższe obroty tym większe napięcie, no i wyższa częstotliwość impulsów o które tu się rozchodzi to nie jest żaden...
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Witam, przełożyłem sobie dziś od innego motoru głowice i cylinder, motor ładnie odpalał, lepiej się zbierał niż na starym komplecie, tylko na wysokich obrotach (na 2,3,4,5 biegu) przerywał jakby brakło mu paliwa.. Chciałem sprawdzić czy także na luzie tak przerywa, odpaliłem, dodałem gazu, wysokie obroty, lekko przerwało, wkręcił się znów, przerwał,...
podłącze się pod temat,u mnie jest odwrotnie u mnie obroty są cały czas za wysokie i na gazie i na benzynie,jak po podrózy zgasze motor i odpale to jest ok natomiast po dłuższej jezdzie jak wyrzucę na luz to mam tak około 1500 obr\min
Witam Otóż mam problem z moją MZ, 1 problem: przerywa na wysokich obrotach i strzela z rury zmiana świec nic niedaje, wymieniony mam kondensator i przerywacz (nówka), przerwa na świecy i przerywaczu jest odpowiednia, chwilowy brak ładowania bo wymieniam regulator napięcia , próbowałem odpalać na prostowniku ale taka sama reakcja, elektryka sprawna światłą...
a kontrolka z motora na liczniku oświeca się
witam i pozdrawiam hitek dzieki za odpowiedz i pomoc powiem tak przerywacz jest nowy kondensator tez gażnik również nowy ale od cezety nie pegaz motor od czasu do czasu odpali na chwile na wolnych obrotach wogóle nie chodzi tylko na wysokich jak zgasnie tak juz go wogole nie mozna zapalic aha i jeszcze jedno bo widze ze jestes w temacie lub ktokolwiek...
Skoro kolego nazywasz zabijaniem silnika ( zimnego ) to aby go nie żyłować i ciągnąć do wysokich obrotów puki się nie nagrzeje, to nie będę dyskutował. Jasne ... lepiej zimny motor przeciągać do 3-4 tyś obrotów bo lepiej się nasmaruje i panewki będą zdrowsze , niż przy 2 tyś obr. Powiem tak , każdy może robić ze swoim autem co chce ...
Witam. Mam problem z Suzuki RM 85. Motor ma bardzo ciężko odpalić. Po odpaleniu jest na dużych obrotach, jest bardzo czuły na gaz, a na wolnych obrotach gaśnie. Co może być? Proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam.
Na stole ustawiasz podstawowe wartośći. Dynamiczny początek tłoczenia oraz wartość narastania ciśnienia w przewodzie wysokiego ciśnienia możesz dokładniej sprawdzić na motorze. Sterownik widzi jakieś błędy?
Ja miałem go popsutego i właśnie chodził cały czas na ssaniu i go cały czas zalewało, a objawy były takie, że auto miało bardzo wysokie obroty na biegu jałowym bo około 1400 i nierówno wkręcało na obroty(odczucie takie jakby w motorze zapłon był przestawiony) Jeśli nie zauważyłeś problemu z pracą silnika samochodu to wątpie aby to była jego wina
Witam. Co zrobić, gdy mój motorower po odpaleniu od razu wchodzi na najwyższe do tzw. odciny. Motor jest nowy i do tej pory sprawował się dobrze, nic przy nim nie było robione.
Witam, mam problem z moim pasatem. Motor 1.9tdi 110km 1998r. Przy przyśpieszaniu na wysokim biegu i niskich obrotach są straszne drgania. Sprawdzone zostało całe zawieszenie, koła, układ paliwowy, głowica była w regeneracji, ostatnio wymieniłem dwumase na zwykłe koło zamachowe bo myślałem, że to od dwumasy. Drgania są troche mniejsze ale niestety dalej...
po dodatkowej wymianie czujnika w aparacie (czujnik halla) auto poki co chodzi bez zarzutu. Jednak nie do konca.. falowanie na rozgrzamym motorze ciagle doskwiera.. Na biegu jalowym, rzecz jasna.
Szczerze powiedziawszy wątpię. Narazie głowa do góry i zacznij od prostych rzeczy.Pomierz te napięcia i ewentualnie zobacz ten wtryskiwacz i oring. Zakładam że "lewiznę" sprawdziłeś rzetelnie... Dzisiaj sprawdzone ponownie wszystko tzn. szczelność i sygnał z TPS. Wszystko wygląda ok. Co dalej można jeszcze sprawdzić, niby prosty motor a zgubiłem zupełnie...
Tzn nie pierwszy raz będę wyjmował gaźnik (trochę już go wyjmowałem i doszedłem do wprawy :)) z reszta powinien sobie raczej poradzić trochę silników od motorów już rozebrałem i złożyłem (simson SR2 jawa itp.) :),wiec może jakoś złoże i ten ;p.
Moze byc ze na motoru problemem jest magnes ,on jest na drugim koncu ,gdzie ida dwa druty .
Moim zdaniem Thomson robi odtwarzacze bardzo kiepskie a wcale nie tanie. Gdyby zacinały sie także mp3, to można by podejrzewać silnik przesuwający laser albo sanki. Ale w twoim przypadku może to być laser, zimne luty na procesorze dekodującym materiał dvd itp. Jeśli mp3 masz tylko na cdr, to sprawdź też jak odtwarza te nagrane na płycie dvd, bo może...
Witam !!! założyłem elementy z zestawu naprawczego gaźnika Zatkałem koreczkiem otwór dyszy wolnych obrotów Założyłem airboxa Motor zaczyna się odzywać po zapaleniu chwilę wchodzi na wysokie obroty i gaśnie Nie ma w ogóle wolnych obrotów i nie reaguje na ssanie Jak dodam gazu na na chwilę załapie Wejdzie na wysokie obroty i zgaśnie Czy ten króciec na...
Kabel W/N był wymieniany? Porób dużo zdjęć silnika z każdej strony i je tu wstaw , nagraj filmik jak motor chodzi, musisz dokładnie znaleźć skąd cieknie, jaką masz przerwę na świecy? Najdziwniejsze jest że silnik był u mechanika i nadal nie działa dobrze.
Witam! Posiadam motocykl Wsk 125 od jakiegoś czasu cały czas mi sie psuje ustawie iskre na swiecy pochodzi ok 1 godziny i nie odpali wogule. Całyczas cos przy nim robi i zaczyna mnie to denerwować, więc postanowiłem zaczerpnąć trochę informacji tutaj. Problem taki że na platynkach jest przebicie ale iskra na świecy jest ładna ale motor nie pali dopiero...
Nie zgodzę się z tym co napisał robokop na temat odpinania akumulatora przy pracującym silniku w CZ 350 jak i 175 odpięcie akumulatora nie spowoduje przepalenia żarówek ani uszkodzenie prądnicy do tego motocykle te mogą poruszać się bez podpiętego akumulator jest tylko jedna wada trzeba trzymać motocykl na wysokich obrotach na skrzyżowaniach aby nie...
Schemat ten jest zaczerpniety z https://www.thingiverse.com/thing:413111... złożony przez wiele osób i działa. Może na pin1 pojawia się stan wysoki gdy silnik ma się zatrzymać? Odnośnie regulowania prądu na potencjometrze sterownika to miałem skręcone na minimum, gdy silnik nie uruchamiał się wtedy kiedy powinien kręciłem w kierunku max. Nic to nie dawało....
Skoro twierdzisz, że wszystkie tak mają, to trzeba powiedzieć to samo co kiedyś mówiono o polskim Fiacie: '>...panie, ten model, tak ma..." a tak na poważnie, to nie wierzę, aby tego nie można było usunąć. Po prostu dokładnie przeanalizuj pracę silnika poniżej tych 8000 obr. a później powyżej. Dostaniesz wtedy odpowiedź "Dlaczego." Dalej to już proste....
Witam. Mam taki problem iż po wymianie tłoka i pierścieni moja yamaszka nie chodzi jak powinna. Pali na kopa i ładnie chodzi na wolnych obrotach. Po wkręceniu na wysokie również pracuje równo i ma moc. Problem jest z szybkim przejściem na wysokie obroty ponieważ przy szybszym dodaniu gazu motor robi buu-uuu i gaśnie. Jeśli robi się to wolno wszystko...
Ten motor będzie też falował i drgał jeżeli będą delikatnie nawet przestawione względem siebie wałki ( wyciągnięty łańcuch ). Pokaż może zdjęcia świec zapłonowych.
Jak nie jesteś pewny czy motor dobrze przyśpiesza to oglądnij sobie na jutubie kilkanaście różnych filmów z zjazdy i wtedy będziesz mógł stwierdzić czy jest rzeczywiście źle z przyspieszaniem
w tkich samochdach pomiar masy motor kasta aku niekedy brak masy i elektronika zawisza se pomiary dokonac nawyl zap i na pracujoncym silniku
dzieki za podpowiedzi, wymienilem czujnik temperatury,smochod juz normalnie pali ,nie zalewa sie... ale przy spokojnej jezdzie troche miasto pali mi 17-18L /100km jakie podzespoly sa odpowiedzialne za zuzycie paliwa, jakie powinno byc spalanie takie motoru ,koputer wyswietla mi srednie spalanie 16.4
Mam Junaka RS 125cc, zmieniłem cylinder i tłok na pojemność 150cc. Motor na starych ustwieniach gaźnika odpala bez problemu lecz powyżej 6-7tyś obrotów ma troszkę mało mocy. Gaźnik jest firmy Mikuni (i to nie jest chiński zamiennik z logo Mikuni tylko fatyczne Mikuni) i niestety nie posiada mozliwości podniesienia iglicy. Moje pytanie to jak dobrac...
jak najbardziej ale te motory są wrażliwe na badziewne paliwo kiedyś tydzień nad takim kwiatkiem zmarnowałem żadnych byków w sterze nie było wszystko w normie a jechać nie chciał
Problem rozwiązałem może kiedyś komuś pomoże : Z uwagi na uszkodzoną obudowę filtra powietrza był założony stożkowy filtr "pseudo sportowy" Okazało się, że motor dostawał za dużo powietrza pomogło doświadczalne zaklejenie ponad połowy filtra taśmą izolacyjną pięknie kręci do 11.000 obr. !
Witam Mam Jawe 175. Kompresja jest idealna. Mam jednak problem z prądem. Silnik odpala na kopa jednak nie wzbija się na obory. Zauważyłem, że regulator napięcia po zapłonie odbija jednak po jego przełączeniu się motor gaśnie. Wtedy regulator odłącza się i motor dostaje zapłon. Tak więc silnik pracuje ale nie wchodzi na wysokie obroty. Zrobiłem eksperyment...
Wyreguluj może gaźnik skoro jest zbyt bogata lub uboga mieszanka. Tam jest motor 1,6GSI więc gaźnika brak zamiast niego jest wielopunktowy wtrysk paliwa. Dobrze podłączyłeś nowy przełącznik?
Spokojnie, żadnego bilansu ujemnego nie będzie. Prądnica ma trzy cewki dwie po 8V połączone szeregowo i jedną ok 12 V - zapłonową. Te trzy cewki należy połączyc w trójkąt i zrobić prądnicę pseudo trójfazową. To wystarczy, żeby zasilic całą elektrykę na wysokich obrotach, a na małych zasilał będzie akumulator. Należy pamiętać, że z tych prądnic otrzymuje...
gaśnie silnik wysokich obrotach motor jazda wysokich obrotach ładowania wysokich obrotach
instrukcja serwisowa ariston wartość skuteczna napięcia tętnień alkoholem izopropylowym
lombardini silnik czego służą układy scalone
Klawisze na desce rozdzielczej BMW 520 1999 E39 - funkcje i znaczenie Dobór prądu znamionowego SSR i bezpiecznika dla grzałek 1250W w układzie trójkąt