6-7 multimetr sie wzbudza na cwile po czym wskazuje 0 Na dobrym zakresie pomierzyłeś ? Tak czy siak coś powinno tam być, ale to fakt, bdzie mało istotne dla nas. 1 - 4 - 5 --> Stojan w twoim przypadku wspólnym odczepem jest 5 w zalezności teraz na jak wysokich obrotach zamierzasz motor wykorzystywać, przy niedużych wykorzystujesz 4-5 przy dużych obrotach...
Ten regulator ma pracować cały czas. Jak na jednym przewodzie masz 2,5 V to na drugim powinineś mieć ok. 11V (zmierz) Te 2,5 V odpowiada właśnie takim obrotom. Jak sterownik obrotów będzie zmieniał współczynik wypełnienia to przy 800 obr. napięcie będzie wynosiło ok. 1,5 V a przy max. otwarciu 11 V. na drugim przewodzie napięcie przy zmianie obrotów...
Witam, mam problem z honda CBR jc34 na gaźniku podczas jazdy motorem motor na 4,5,6, biegu przy wysokich obrotach czuć spadek mocy a następnie chwilowy brak reakcji na gaz. po 4 sekundach motor jedzie normalnie przez kilka minut a następnie to samo. Występuje jeszcze słyszalne stukanie w baku oraz dziwny dźwięk przy 4/5 tys obrotów jakby paliwo z powietrzem...
Witam podzielę się moją historią, może komuś się przyda. Samochód Lancia Lybra 1.6 16V 103KM. Remont głowicy po zerwaniu paska. Mechanik pospinał rozrząd na blokady za 100zł z allegro. Silnik telepawka i spalanie pb 16L i LPG 20L (było przed awarią 8-9L pb, 7-8LPG). Oczywiście mechanik mówi, że on wszystko dobrze zrobił i trzeba do gazownika jechać....
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Do świec zamierzam zajrzeć w związku z faktem że nie jestem pierwszym właścicielem tego auta i istnieje szansa że te siedzą w głowicy odkąd auto na kołach opuściło halę produkcyjną i w związku z komukatem nieprawidłowego sygnału przekaźnika świec. Dowiedziałem się że błąd może być generowany przez świecę na 3 cylindrze, więc przy okazji reszcie warto...
Na razie motor pali na module co wcześniej przerywał na wysokich obrotach i gasł, pomierzyłem oporności na przewodach w kostce modułu jednego i drugiego i dziwne bo oporności występują na innych przewodach, no czekam aż zgaśnie i wtedy sprawdzę jeszcze raz, podejrzewam moduł że po nagrzaniu coś w nim się rozłącza a po odpaleniu na innym module i z powrotem...
Myślisz że gdy kupujesz nowy akumulator to masz pewność że jest na 100% sprawny? Dawno temu partia akumulatorów marki Quand miała wadę fabryczną, padały wszystkie po dwóch tygodniach. Chińskie WM Motor z Wilmatu wytrzymywały około roku, po czym padała jedna cela. Odziwo czerwone żelowe były wyjątkowo wytrzymałe, użytkuję jeden ze złomu który był rozładowany...
witam i pozdrawiam hitek dzieki za odpowiedz i pomoc powiem tak przerywacz jest nowy kondensator tez gażnik również nowy ale od cezety nie pegaz motor od czasu do czasu odpali na chwile na wolnych obrotach wogóle nie chodzi tylko na wysokich jak zgasnie tak juz go wogole nie mozna zapalic aha i jeszcze jedno bo widze ze jestes w temacie lub ktokolwiek...
Odświeżę temat, problem mam podobny a szukajka i wujek w okularach nie wyświetlili nic konkretnego... Może ktoś coś podpowie ;) Mam podobny problem z ciśnieniem paliwa w Mondeo MK3 2.0 TDCI, otóż przy rozruchu jest <200 bar, ok. 160-170 bar chwilowe i spada, wiadomo auto nie odpala, natomiast przy wymuszonym odpaleniu na jałowym biegu ciśnienie jest...
Witam, ostatnio jak jechałem moim motorowerem to zauważyłem że wskazówka od km/h chwieje się jechałem wtedy 60km/h kiedy odkręciłem manetkę wskazówka momentalnie wyskoczyła na 120 a następnie zamknęła licznik i wróciłem do 80 i stała w miejscu aż do momentu puszczania gazu. Chyba wiem co się dzieje ten licznik dostaje pier*olca przy wysokich obrotach...
Parę lat temu kupiłem Suzuki dr125 przerobionego na Crossa. Na miejscu motor odpalał. Sprzedający powiedział, że z gaźnikiem jest problem i wystarczy wyregulować. Po powrocie do domu motor nawet nie chciał odpalić, dałem do wyczyszczenia gaźnika. Odpalał ale dławiło go na wysokich obrotach i odcinało moc. Jeździłem tak przez dobrych parę miesięcy. W...
Ja mam fabryczny mostek prostowniczy. Kupiłem dzisiaj akumulator 6V i jest mały problem motor ładnie pali ale na wysokich obrotach strzela w tłumnik, świeca jest nowa zapłon dobrze ustawiony, co to może być?
A więc jednak podłączyłem op coma i wszedłem w funkcje układu klimatyzacji i wyświetliło mi błędy 00012 - Ssący motor dmuchawy, za słabe wejście Obecny 00011 - Ssący motor dmuchawy, nieprawidłowe działanie Obecny ale tych błędów nie było do puki nie została włączona klimatyzacja która krótko chodziła na postoju w temperaturze 26stopni. Gdy silnik się...
Teraz wkleję tekst z www.obd2.pl z podpisem autora. Jest to istotny tekst, który warto przeczytać zanim rozpoczniemy regulacje sterownika lpg. Ten tekst pozbawia nas złudzeń, co do tego, że możliwa jest w ogóle szybka jednorazowa operacja wgrania mapy lpg, oczym często mówią instalatorzy. Oni nie jeżdżą naszym samochodem. Pierwszy szybki wniosek, to...
Muszę się z tobą zgodzić, że silniki te mogą pracować tylko w jednym zakresie, czyli obroty maksymalne. Tak są projektowane. W związku z powyższym i układ zasilania i chłodzenia zapewnia optymalne parametry tylko przy wysokich obrotach. Jednak gaźniki do tych kos są jakby trochę uniwersalne i chyba nikt, nawet producenci, z wyjątkiem oczywiście ciebie,...
Witam, ostatnio jak jechałem moim motorowerem to zauważyłem że wskazówka od km/h chwieje się jechałem wtedy 60km/h kiedy odkręciłem manetkę wskazówka momentalnie wyskoczyła na 120 a następnie zamknęła licznik i wróciłem do 80 i stała w miejscu aż do momentu puszczania gazu. Chyba wiem co się dzieje ten licznik dostaje pier*olca przy wysokich obrotach...
W modułach virago nigdy nie padają jednocześnie 2 kanały,ja bym jednak sprawdził(mechanik) gaźnik lub klin na wale. Gażnik przejrzałem 4-ro krotnie. Membrany nie mają żadnych dziur ani dziurek. Rozciągałem gumy porządnie. Motor normalnie zapala, chodzi, zrobiłem nim 500 km tego sezon. Tylko na wysokich obrotach zaczyna siadać, krztusić się etc. Z gaźnikami...
Co do aparatu zaplonowego jest tam taka ceweczka niewiem jak sie to fachowo nazywa ale jak ma przebicie to motor bedzie przerywał , no ale przede wszystkim sprawdz czy dostaje paliwo , a potem elektryka!!!
Cześć, Mam problem z silnikiem 4T ZS165FMM, gaźnik PZ30 (pływak + pompka przyspieszająca). Rozpiszę mój problem etapami: 1. Silnik jest nowy, od początku co kilkanaście cykli na wolnych obrotach brzmiał jakby wypadał mu zapłon lub był słabszy, przy wkręcaniu na obroty nie było problemu, silnik nie gasł więc się tym nie interesowałem 2. Była dysza 102,...
Odpowietrznik w korku, wydech - może być przytkany. Zakładam że tak prozaiczne sprawy jak zapłon, regulacja cięgła ssania itp już zrobione. Dysza powietrza na wysokich obrotach nie ma nic do rzeczy. Sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w gaźniku czy nie za niski, pływak - czy się nie zawiesza. Na koniec - jak zdechnie po wejściu na wysokie - wykręć świecę...
Witam, przełożyłem sobie dziś od innego motoru głowice i cylinder, motor ładnie odpalał, lepiej się zbierał niż na starym komplecie, tylko na wysokich obrotach (na 2,3,4,5 biegu) przerywał jakby brakło mu paliwa.. Chciałem sprawdzić czy także na luzie tak przerywa, odpaliłem, dodałem gazu, wysokie obroty, lekko przerwało, wkręcił się znów, przerwał,...
Witam. Jakieś dwa tyg. temu zamontowałem do mz regulator napięcia od poloneza bo z oryginalnym regulatorem na włączonych światłach motor po 5 min już gasł. Z regulatorem od poloneza napięcie dochodziło max. 14vi było ok. Pojeździłem około 2 tyg. po czym motor zaczął przerywać na wysokich obrotach. Chciałem sprawdzić jakie jest napięcie na akumulatorze...
Witam Otóż mam problem z moją MZ, 1 problem: przerywa na wysokich obrotach i strzela z rury zmiana świec nic niedaje, wymieniony mam kondensator i przerywacz (nówka), przerwa na świecy i przerywaczu jest odpowiednia, chwilowy brak ładowania bo wymieniam regulator napięcia , próbowałem odpalać na prostowniku ale taka sama reakcja, elektryka sprawna światłą...
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem VW passat, 1992r.,2.0l z instalacją gazową. Od pewnego czasu silnik po rozgrzaniu (przejechaniu od 5 do 60 km) zaczyna "wariować" - tzn. wchodzić na wysokie obroty. Nic nie dała wymiana czujnik temperatury na nowy (tego głównego). Gdy już jest na wysokich obrotach i wyłączę motor - to odpalenie go sprawia wiele trudności....
Witam. Mam problem z gaźnikem, gdyż nie jest on wyregulowany. Na wolnych obrotach mi gaśnie. I teraz jest pytanie: Jak to zrobić? Czytałem, że trzeba wkręcić na maksa śrubę nr.1 i regulować śrubę nr.2 by silnik nie gasł, ale nie miał też za wysokich obrotów. Czy to prawda? Jak mam wkręcić te śruby by nie gasł? http://obrazki.elektroda.pl/8309600300_1...
Mam problem ze swoim simsonkiem sr 50. Otóż jak go kupiłem to strasznie mulił, więc wymieniłem gaźnik 16n3-2, niestety wiele to nie dało więc wymieniłem magneto, było krzywe, przerywacz, kondensator i cewkę zapłonową w iskrowniku, iskra jest teraz taka, że "konia by zabiła" ale niewiele to pomogło. Później zaczął strzelać, regulowałem zapłon ale nic...
Moim zdaniem Thomson robi odtwarzacze bardzo kiepskie a wcale nie tanie. Gdyby zacinały sie także mp3, to można by podejrzewać silnik przesuwający laser albo sanki. Ale w twoim przypadku może to być laser, zimne luty na procesorze dekodującym materiał dvd itp. Jeśli mp3 masz tylko na cdr, to sprawdź też jak odtwarza te nagrane na płycie dvd, bo może...
Na chwilę obecną mam tylko takie. http://obrazki.elektroda.pl/8633264200_1... Zauważyłem ,że kiedy odkręcę jeden przewód z cewki który jest przykręcony do tego iskrownika czyli jak mniemam do masy i podłączam miernik czarny przewód do ramy a czerwony właśnie do tego przewodu to wtedy napięcie jest git bo na wysokich obrotach to nawet...
Dokładnie, jeżeli silnik chodzi na wysokich obrotach i odpala na ciepłym to kondensator jest OK , przeważnie silnik albo wogóle nie pali {zwarcie w kondensatorze}, albo przerywa na wysokich {towarzyszy temu zresztą silne iskrzenie na przerywaczu}, ja bym obstawiał wyregulowanie gażnika {sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej , oraz iglicy przepustnicy...
Skoro twierdzisz, że wszystkie tak mają, to trzeba powiedzieć to samo co kiedyś mówiono o polskim Fiacie: '>...panie, ten model, tak ma..." a tak na poważnie, to nie wierzę, aby tego nie można było usunąć. Po prostu dokładnie przeanalizuj pracę silnika poniżej tych 8000 obr. a później powyżej. Dostaniesz wtedy odpowiedź "Dlaczego." Dalej to już proste....
Witam mam problem sprawa wygląda tak : odpaliłem auto otworzyłem brame i po 50m zgasł silnik był zimny ale daliktnie traktowałem zimny silnik na lekkim gazie. odrazu chciałem zaplić nie udało sie dopiero po 30/60sek. pojechalem dalej sytuacja sie powtorzyła po przejchaniu 1km. i tak jeszcze z 10 razy. na drugi dzień to samo. nie ma znaczenia czy silnik...
Od pewnego czasu zauważyłem że gdy jeździłem na światłach przy obrotach niższych niż 5tyś. to po postoju motor ciężko palił. Po zmierzeniu lądowania na stykach akumulatora przy obrotach 5tyś i wyżej ładowanie pokazywało 12.9- 13.2, a na biegu jałowym spadało do do 11.8 czyli zerowego. Odkręciłem pokrywę alternatora i na 2 "płatkach" alternatora od zewnętrznej...
Jeżeli na wysokich obrotach pali, a na małych się dusi, to mogła spaść ta rurka pod rozdzielaczem paliwa. Układ ssący jest rozszczelniony i nie ma wystarczającego podciśnienia w kolektorze żeby otworzyć klapę przepływomierza. Na czujniki nie patrz, to jest prymitywny, mechaniczny wtrysk ze wspomaganiem elektroniki. Jak motor jest ciepły, to możesz cały...
Witam. Generalnie wydaje mi się, że stosując akumulator 12V można by wykorzystać go do zasilania całej instalacji, łącznie z cewką zapłonową a wszystkie cewki wykorzystać do ładowania napięcia - zrobić tak, by przy niskich obrotach dawały ok 12,5V a przy wysokich nawet do 16 i zastosować regulator ładowania. Moim zdaniem takie rozwiązanie jest dobre...
Motor rozebrany do naga, i na nasze nieszczęście nie ma zewnętrznego modułu zapłonowego. Każdy jeden wtrysk i każda jedna cewka zapłonowa sterowana jak pisałem prosto z jednostki centralnej, wszystko zgadza się ze schematem. Kolejność byłą taka - motor ze wszystkim orginalnym, padł regulator napięcia (nie ładował), został wymieniony na nowy (w serwisie...
No niestety benzyniaki mają naogół moment maksymalny przesuniety w zakres 3/4 obrotów max - później charakterystyka staje sie płaska i zaczyna opadać. Wyjatkiem sa motory projektowane do współpracy z ASB - w nich max. moment obrotowy występuje w zakresie ok. 40% obr max. z tym ,że charakterystyka jest bardzo stroma i szybko idzie do góry wraz z obrotami...
Witam serdecznie, od listopada remontowałem swój pierwszy motocykl - motorower Romet Chart z 1989 roku. Od początku nie chciał palić, w silniku wymieniłem wszystkie uszczelki, łożyska (wszystkie SKF), simmeringi oraz pierścienie. Wszystko zostało wyczyszczone i poskładane tak jak powinno być. Gaźnik dodatkowo zaraz po zakupie wygotowałem w occie (cały,...
Aha teraz rozumiem ale na tym "bohomazie" pisze że napięcie "od 6v do nawet 110v" i teraz pytanie czy to jest prawda? O tyle prawda że po wtórnej stronie powinieneś otrzymać napięcie zbliżone do 230V AC, po wyprostowaniu da to ładowanie kondensatora układu CDI do około 320..350V, czyli napięcie pierwotne musi być dopasowane do tego co dają cewki. P.S...
To nie mój motocykl. Po prostu chcę komuś pomóc. Nie mam bezpośredniego dostępu do tego sprzęta i tyko raz go oglądałem. Przekaże Twoje uwagi w sprawie zaworów i ciśnienia. Jeśli chodzi o lewe powietrze to również się sprawdzi, ogólnie to motor ma założone filtry stożkowe i nie sądze żeby takie miał oryginalnie, jednak podobno wszystko działało na tym...
Witam! Jestem nowy na forum i mam pewien problem otóż posiadam motor Beta RR z silnikiem Yamahy DT80 i wszystko ładnie chodzi oprócz świateł całą elektrykę łączyłem sobie sam i wszystko działa jak należy na wolnych obrotach ale gdy przegazuję go parę razy to żarówki robią się białe i przepalają się. prąd jest ciągnięty bezpośrednio z cewek. Więc wychodzi...
Przed zgaśnięciem auto przy 100km/h lekko sie zadusiło i zgasło coć przy 50 km/h tylko odrazu gasło- obroty poleciały w dół aż sie motor wyłaczył i przy odpalaniu tylko kręcił rozrusznik nic więcej. W norauto mechanik odpiwietrzył silnik wentlem co poleciała z niego para a potem paliwo ( nie kojaże jak sie czesc nazywa pompka paliwa tam pompuje to jest...
Witam serdecznie od jakiegoś czasu borykam się problemami z passatem. Motor 1.9 tdi 1z 90km. Co się z nim dzieje? Brak mocy, muł Niestabilne obroty Potrafi zgasnąć Czasami ciężko odpala Otóż passat czasami jak się go odpali to wchodzi na obroty 1000-1300 ma buta, turbo pompuje, kopci dosyć sporo przy wysokich obrotach i wydaję mi się że silnik wtedy...
Dziś zalałem płyn do chłodnicy i odpaliłem silnik na dobre. Monowtrysk od 1,0 czyli WM 30MM20. Na wolnych obrotach trzeba przyznać chodzi ł całkiem przyzwoicie. Niestety po rozgrzaniu zaobserwowałem następujący objaw. Po wprowadzeniu silnik na obroty rzędu 3000rpm i puszczeniu pedału gazu wyraźnie strzela w tłumik. Tak jak czasem sportowe auto. Nie...
Witam wszystkich auto było już u dwóch mechaników i każdy rozkłada ręce. Mianowicie zaczęło się od wymiany nagrzewnicy parowała przednia szyba i było czuć płyn w środku. Po wymianie tej nagrzewnicy zaczął się dosłownie cyrk,w aucie nie ma ogrzewania, zaskakuje jedynie na wysokich obrotach silnika, układ nie chce się odpowietrzyć, silnik się nie gotuje,chłodnica...
To jest regulator do Jawy, nie mam przed sobą schematu, ale chyba nie podejdzie do MZ-ty Tak wiem, na moim pisze, ze jest do Jawy, ale rzuc okiem na ten, a dokladniej na typ: http://www.agmot.pl/foto/207.jpg Widac wiec, ze regulatory sa te same tylko roznia sie napisami. Cześć .Może trzeba sprawdzić układ prądnicy nie wiem jak to jest zbudowane w motocyklu...
Motor ma właściwe wysokie obroty? Nie wiem dokładnie ile ten powinien mieć, ale jest to niskoobrotowy motor i ok 3100 obr nie powinien przekraczać. Jeśli srpężynki są dobrze dobrane, to zerknąłbym na właściwe ustawienie regulatora obrotów.
Fakt, moduły bez wsadu idą te same. Czyli albo jest jakiś knyf w oprogramowaniu, albo przy 1400rom siedzi inny motor, albo kupiś trafiony moduł.
Witam. On się sam ustawia, tzn ustawia go komputer. Jedynie co musisz zrobić to przed zamontowaniem ustawić go w minimalne położenie. Przy wyjętym silniczku z obudowy i po przekręceniu stacyjki powinien się trzpień wysunąć i schować. Zwykłym zasilaczem ciężko jest sprawdzić taki silniczek, choć nie jest to niemożliwe. Skoro motor wchodzi na tak wysokie...
Trzyma ciśnienie w granicach 300bar. Jeśli on trzyma 320 bar przy pełnym bucie To aż dziwne że auto nie gaśnie. Ostatnio miałem takiego Movano też z tym motorem przy pełnym obciążeniu na wysokich obrotach ciśnienie dochodziło do 900 i wchodzi w tryb awaryjny za niskie ciśnienie. Podejrzewam że u ciebie jest źle usunięty DPF
gaśnie silnik wysokich obrotach motor jazda wysokich obrotach przerywa wysokich obrotach
smart gigabyte philips oczyszczacz obliczyc winisd
esperanza płyta indukcyjna esperanza płyta indukcyjna
Światła mijania nie działają w Peugeot 407 - przyczyny i rozwiązania WP Poczta – brak dostępu do numeru telefonu, weryfikacja 2FA, odzyskanie konta, 1login.wp.pl