https://dl.driverpack.io/driverpacks/rep... instalujesz recznie z poziomu menedzera urzadzen.
tak, dokładnie
Multiecuscan
tu jest podobny temat https://www.drive2.ru/l/5183883974887342... lepiej kup nowy kabel za 60 zł Nie opłaca mi się kupować co rok 🤪. Pierwszy kabel kupiłem używany Viaken, skasowałem błąd poduszki i za jakiś czas brak komunikacji. Rok temu kupiłem ten wyżej, który podałem w linku, i dziś brak komunikacji 😁. Tragedia — to już lepiej mi wydać 2 zł...
https://allegro.pl/oferta/interfejs-fiat... Żadnych minusów w tym zakupie nie widze, od 9 lat ogarniam tym Fiata i Lancię. Weź pod uwagę fakt, że MultiEcuScan jest oficjalnym programem grupy Fiat, zatem lepszego programu do Fiatów nie znajdziesz.
fiat ecu scan lub multiecuscan + kabelek diagnostyczny + komputer a skąd masz pewność że po wymianie oleju kontrolka powinna zgasnąć ?
Ja od lat używam 2 programów full , jeden to MaxiEcu a drugi to MultiEcuScan i on jest najlepszy dla Fiata, oba polskie. Wejdź na Viaken.pl tak jest wszystko o nim.
Multiecuscan w wersji free do tego jakiś też darmowy na obd i prawie wszystko ogarniesz elm.
Bo może ma nieprawidłową konfiguracje lub sensor nie taki założony i nie chce przejść. Trzeba sprawdzić na czym się wysypuje Multiecuscan daje takie info.
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
Jasne, ewentualnie multiecuscan Robię tak na kilogramy.
Miałem to samo, autoryzowany serwis życzył sobie kosmiczne pieniądze więc podjechałem do punktu gdzie dorabiają kluczyki samochodowe i zaczytanie kodu 100zł, a wczytanie pilota 150zł w tym dostaje się kod. Żeby wczytać pilota prócz kodu potrzebujesz interfejs i program multiecuscan w pełnej wersji.
Witam, program diagnostyczny multiecuscan z odpowiednim interfejsem ma możliwość sprawdzenia samych cewek zapłonowych. Należy postępować zgodnie z objaśnieniami aby nie uszkodzić komputera pokładowego. Pozdrawiam.
MultiEcuScan jest bardzo dobry do diagnozy. Kodowań nie ma za dużo, ale fakt, że te co są to zawsze działają. AlfaOBD znów do diagnozy jest średnia, kodowań ma ogrom, ale nie każde kodowanie ci zadziała, mimo że wkodowane będzie. Czasem BCM czy inne ECU jest fizycznie z danych funkcji wycięty, a np przy braku tranzystora sterującego czymś, funkcji nie...
ELM wygląda wewnątrz jak na zdjęciu w pierwszym poście. Po podaniu napięcia z zasilacza na odpowiednie piny OBD nadal nic.
Ok mordo😀 Jeśli byś chciał zrobić airbag to tylko kabelek kkl w tym wozidle robi adapter czerwony ----------------------------------------... Ciekawe kto pierwszy naciśnie że pomocny post
Witajcie. Po podłączeniu Multiecuscan nie wyświetlają się kody wtryskiwaczy. Próbowałem je wpisać ale pojawia się komunikat że się nie udało... Może w tym modelu nie ma potrzeby wprowadzania kodów IMA? Próbowałem na dwóch różnych Elm327
Możesz próbować się łączyć jako z Punto '99 (czyli mk.II) 1.2 8V, zignoruj komunikat o niezgodności kodu ISO. To był model przejściowy, produkowany tylko przez rok. W MultiEcuScan jest jako Punto '98 75 ale nie ma sterownika silnika.
ELM styknie, o ile to ELM327 lub klon na PIC'u. Najwyżej trzeba usunąć terminator z linii CAN w fejsie. Klony zrobione bezpośrednio na chipie BT nie nadają się. Przynajmniej ja nigdy takowego nie spotkałem. Do tego MultiEcuScan i jedziesz ;) A jak to działa to zależy od tego które BCM masz. W '03 mógł być albo starszy sprzed liftu, albo już nowszy poliftowy.
Świece zapłonowe NGK BKR5EZ takie były fabrycznie i nie ma z nimi problemu. Sprawdź jeszcze alternator czy nie ma pękniętej obudowy zwłaszcza od spodu, bo jeśli jest, to przemieszcza się stojan i potrafi zakłócić pracę komputera do tego stopnia, że wyświetla różne błędy których faktycznie nie ma i czasem zapali kontrolkę silnika nie wiadomo dlaczego...
Jak oryginał to dzwoń do sprzedawcy/dystrybutora.
Przeczytaj mój temat, miałem identyczny problem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Podpowiem żebyś nie musiał brnąć przez cały wątek, rozwiązanie znajduje się tu: "W końcu umówiłem się ze znajomym specem od diagnostyki komputerowej aby on spróbował wykasować adaptację dawki benzyny. Po zorientowaniu się w sytuacji, podpięciu...
Mój program będzie dla Ciebie nieprzydatny, natomiast MultiEcuScan powinien obsługiwać Twój samochód. Przejściówkę radzę Ci kupić fabryczną, ale jeśli chcesz to pin 1 do pinu 7 OBD, pin 2 do pinu 4/5 OBD, pin 3 do pinu 15 OBD i dodatkowo + akumulatora do pinu 16 OBD. Kabelek masz na chipie CH340, nie na FTDI232. http://www.cabletech.pl/lp/kpo3431_1.5/d...
Witam serdecznie pacjent Fiat Punto EVO 2010r. (1,4 8V) Jaki kabel diagnostyczny obsłuży w pełni diagnostykę , kodowania , oraz modyfikacje wsadu sterownika w tym mapy paliwa itd. (at)ElektrodaBot... 1. Krótka odpowiedź 1. Diagnostyka/kodowanie (MultiEcuScan, AlfaOBD): • ELM327 USB na układzie FTDI + mikrokontroler PIC18F25K80 (wersja 1.4/1.5) – nie...
Starsze fiaty bez CAN-u gdzie nie potrzeba ELM-a a vag kkl będą działały na darmowej wersji multiecuscan (free) poza tym zależy jakie fiaty masz na myśli jeśli na monowtrysku Marelli to IAW scan 2 ale o tym szerzej kolega tzok
kup więc podstawową licencję na MultiEcuScan , i zrobisz, i masz legalny program.
Problem rozwiązany. Okazało się, że wcześniej łączyłem się z Fordem przez ELMConfig gdzie ustawiłem prędkość 2000000. Myślałem, że prędkość jest ustawiona tylko w programie ELMConfig ale jak się okazało ten program ustawia zadaną prędkość w sterowniku interfejsu gdzie jest zapisana na stałe. Kiedy w ELMConfig ustawiłem na 38400 to MES bez problemu wykrywa...
Podłącz diagnoskop lub interfejs diagnostyczny z programem np. Multiecuscan i podglądnij co widać w module Body ? Czy drzwi są zamknięte czy otwarte ? Czy zmienia się status drzwi podczas ich zamykania / otwierania ? Czy zarejestrowane są jakieś błędy ?
Mam pytanko, jednopłytowiec z serii 2017/08/23 firmware 3201 łączę się z Fiatem Panda która ma komputer IAW-4AF to rozpoznaje go jako 5FE, multiecuscan na Obd2 widzi poprawnie. Czy ta zła identyfikacja komputera silnika może wynikać z błędu w głowicy, czy raczej soft 2020.23 coś ma nie tak?
Witam wszystkich, piszę w sprawie zasięgnięcia wiedzy w temacie poprawnej instalacji interfejsu diagnostycznego ELM327 (posiadam cała płytkę ze sterownikami). Interfejs jest mi potrzebny do poprawnej komunikacji / diagnostyki z Alfa Romeo 159. Do tego posiadam Multiecuscan (wcześniejszy Fiatecuscan) w wersji zarejestrowanej. Przeglądałem wszystkie możliwe...
Witam kolegów Zrobiłem aktualizację do 1,8 i mam problem , a mianowicie zmieniłem olej i chciałem zmienić datę wymiany i kilometry do następnej zmiany. Po połączeniu z sterownikiem i wpisaniu nowych danych mam info -WYKONANIE NIEUDANE natomiast jak chcę zwiększyć ilość przebytych km np o jeden to nie ma żadnego problemu . Nie chce wracać do wersji 1,6...
MultiECUScan też powinien Compasa ogarnąć. Ew wyżej wymieniona AlfaOBD. W AlfieOBD w Bodym, funkcja Interia switch rearm (FIS)
Sc 900 nie ma typowego OBD. Do niego program IAWscan 2 lub zarejestrowany Multiecuscan i odczytasz błędy odpowiednio. Te błędy co odczytałeś 0A i 0B dotyczą chyba poduszek powietrznych. "Marchewka" (czerwona kontrolka wtrysku) w liczniku świeci? To taki "check engine" w dawnych fiatach. Jeśli pali więcej, to może sonda lambda? Bez odczytu błędów będzie...
Witam. Posiadamy Fiata Grande Punto 1,4 16V z 2009 roku. Zagubił się jedyny kluczyk na którym mogliśmy odpalić samochód. Mamy jeszcze dwa groty do otwierania samochodu ale nie da się na nich odpalić samochodu. Mam pytanie i prośbę. Nie znamy kodu PIN (bo nie dostaliśmy karty przy kupnie auta). Wsad z pamięci 93c86 mógłbym wyciągnąć programatorem i potem...
Witam. Mam jumpera z 12.2011 r. czy multiecuscan obsługuje jumpera czy boxera????? Bo patrząc się na interfejsy na all....ro to multiecuscan-y są do fiatów. A do jumpera czy boxera Lexia. Proszę o o odpowiedź czy ktoś już włączał czujnik temp. zew. w jumperze multiecuscanem bo chciałbym też włączyć w BSI halogeny.
MULTIECUSCAN jest super !!! używam go od lat jeszcze miał nazwę FIATECUSCAN, najlepiej pełną wersję kupić i interfejs z f-my VIAKEN
AUX można by próbować dokodować za pomocą MultiECUScan do Fiata, ew Peugeotowski DiagBox. W DiagBoxie możliwe, że udałoby się nawet zmienić czas, po którym się auto/radio usypia. Zapłon można by chyba ominąć modyfikując Eeprom na CANBUS OFF. Dawało się tak przerobić FIATowskie radia. Wtedy sygnał zapłonu podajesz mu analogowo, a nie bierze informacji...
Ani AlfaOBD ani Multiecuscan nie umożliwiają wyłączenia funkcji inteligentnego ładowania. Teraz pytanie - czy to taki sam ekologiczny wynalazek jak dpf i użytkownik tego nie wyłaczy, czy jest szansa na to, że fiatowski EXAMINER ogarnie temat?
Punto Evo 2011 1.4 problem z licznikiem Dzień dobry, mam taki problem z samochodem: auto stało nieużywane dłuższy czas (odpalane co tydzień i przejechane kilka kilometrów), ale system start&stop działa więc akumulator raczej ok (wymieniany 2 lata temu). Problem objawia się w postaci żarzących się kontrolek: ABS, hamulec postojowy a ostatnio także...
Witam, znalazłem interface kupiony kiedyś jako "FIAT Alfa Romeo Lancia MultiEcuScan + VAG KKL OBD2" Ma on na sobie przełącznik jak na zdjęciu i nie wiem jak go ustawić aby sprawdzić czy będzie działała. Czy ktoś może wie jak to ustawić ? Pozdrawiam
Pirackim Diagboxem nie ogarniesz teletransmisji. Najprościej to MultiECUScan lub AlfaOBD i łączenie się jako Fiat Ducato. Tam możesz sobie ręcznie pozmieniać i pododawać opcje.
Witam. Podpowie ktoś jak zmienić ilość bajtów przy osiowaniu proxy w Multiecuscan ? Nie mogę zrobić osiowania po zmianie radia, ciągle wyskakuje błąd żądania spoza zakresu i mruga przebieg.
Multiecuscan 2.6 FREE
czyli ten interfejs (kabel ze zdjęcia) mogę bezpiecznie podpiąć do złącza. Skąd najlepiej pobrać za darmo program multiecuscan ? (prosiłbym o link)
Witam, program multiecuscan wyświetla błąd P0657 - pojazd F iat Strada 1.3 MTJ 2007 r. Alternator sprawdzony - ładowanie 14.2V; masa wyczyszczona, przewody sprawdzone - wszystko ok. Pojazd odpala za 3-5 razem. Po odpaleniu brak spadku mocy, silnik pracuje normalnie podczas eksploatacji. Świece żarowe, czujnik położenia wału wymieniony ze względu na...
Fiat Croma 1.9 JTD 120 KM bez ESP, rok prod. 2005 Przestało działać wspomaganie kierownicy i świeci się czerwona kierownica na desce. Co do tej pory zrobiłem: Napięcie przy pracującym silniku jest ok – 14 V. Sprawdziłem wiązkę zasilającą moduł (2 grube przewody) i nasuwka minusowa była przykorodowana, a wtyk nie zatrzaskiwał się w gnieździe. Napięcie...
A MultiECUscan nie ugryzie Iveco? To w końcu ten sam silnik i ECU co w Ducato...
Witam. Zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu ze sterowaniem dokładanego tempomatu. Kupiłem oryginalną manetkę tempomatu (kostka na trzy piny), montaż odbył się bez żadnych elektrycznych przeróbek, gdyż pod kolumną kierownicy jest wyprowadzona oryginalnie kostka pod tempomat. Tempomat został włączony w sterowniku za pomocą Multiecuscan...
http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-lancia... vag kkl jak wpiszesz w google dostaniesz wyniki odpowiednie, proponuje zakup z viaaken, ale jak wolisz, przymusu nie ma. Program to MultiEcuScan MES w skrócie. Jak kupisz kabel to odezwij się na priv, pomogę z programem ;)
Też mam MultiEcuScan z Ori interfejsem Viakena USB, powinno zczytać pozostałe dane, przecież wersja, kiedy, itd to dane fabryczne i powinno wyświetlać
wzmacniacz grzeje tranzystor motorola działa klawiatura wyłączanie świateł mijania
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Schemat podłączenia modułu AD-RC Smoke+ w czołgu RC Podłączenie grzałek g1, g2, g3 przez przełącznik obrotowy