tak, dokładnie
Multiecuscan
https://dl.driverpack.io/driverpacks/rep... instalujesz recznie z poziomu menedzera urzadzen.
https://allegro.pl/oferta/interfejs-fiat... Żadnych minusów w tym zakupie nie widze, od 9 lat ogarniam tym Fiata i Lancię. Weź pod uwagę fakt, że MultiEcuScan jest oficjalnym programem grupy Fiat, zatem lepszego programu do Fiatów nie znajdziesz.
Multiecuscan w wersji free do tego jakiś też darmowy na obd i prawie wszystko ogarniesz elm.
Hmmm,we Fiacie 4 cyfrowy kod PIN? Rafik39 rację masz co do MultiEcuScan, ale z pinem to siejesz niewiedzę.
Jasne, ewentualnie multiecuscan Robię tak na kilogramy.
fiat ecu scan lub multiecuscan + kabelek diagnostyczny + komputer a skąd masz pewność że po wymianie oleju kontrolka powinna zgasnąć ?
Bo może ma nieprawidłową konfiguracje lub sensor nie taki założony i nie chce przejść. Trzeba sprawdzić na czym się wysypuje Multiecuscan daje takie info.
Wystarczy do tego ELM327? Wystarczy... ale do niego MultiEcuScan.
ELM wygląda wewnątrz jak na zdjęciu w pierwszym poście. Po podaniu napięcia z zasilacza na odpowiednie piny OBD nadal nic.
Wyświetlacz miga ponieważ przy wgraniu innego wsadu to tak jakbyś zmienił licznik i należy zrobić wyrównanie proxy. Można to zrobić prostym kabelkiem za kilka zł i programem Multiecuscan. Wydaję mi się że również tym programem zmienisz parametry wyświetlania z Mil na KM
Do odczytania parametrów silnika wystarczy darmowa wersja Multiecuscan. Interfejs to już za 40 zł na znanym portalu dostaniesz. Pewnie więcej by wzięli za samo podpięcie.
Witam, program diagnostyczny multiecuscan z odpowiednim interfejsem ma możliwość sprawdzenia samych cewek zapłonowych. Należy postępować zgodnie z objaśnieniami aby nie uszkodzić komputera pokładowego. Pozdrawiam.
Witam Kolego ja łączę się z suzuki sx4 programem "MaxiTest" i dzięki temu wykrywa mi błędy w sterowaniu silnika i można je kasować, a programem "MultiECUScan 2,2" jest możliwość sprawdzenia ABS, poduszek powietrznych oraz innych parametrów.
Ok mordo😀 Jeśli byś chciał zrobić airbag to tylko kabelek kkl w tym wozidle robi adapter czerwony ----------------------------------------... Ciekawe kto pierwszy naciśnie że pomocny post
Miałem to samo, autoryzowany serwis życzył sobie kosmiczne pieniądze więc podjechałem do punktu gdzie dorabiają kluczyki samochodowe i zaczytanie kodu 100zł, a wczytanie pilota 150zł w tym dostaje się kod. Żeby wczytać pilota prócz kodu potrzebujesz interfejs i program multiecuscan w pełnej wersji.
Możesz próbować się łączyć jako z Punto '99 (czyli mk.II) 1.2 8V, zignoruj komunikat o niezgodności kodu ISO. To był model przejściowy, produkowany tylko przez rok. W MultiEcuScan jest jako Punto '98 75 ale nie ma sterownika silnika.
Witajcie. Po podłączeniu Multiecuscan nie wyświetlają się kody wtryskiwaczy. Próbowałem je wpisać ale pojawia się komunikat że się nie udało... Może w tym modelu nie ma potrzeby wprowadzania kodów IMA? Próbowałem na dwóch różnych Elm327
Jak oryginał to dzwoń do sprzedawcy/dystrybutora.
MultiEcuScan jest bardzo dobry do diagnozy. Kodowań nie ma za dużo, ale fakt, że te co są to zawsze działają. AlfaOBD znów do diagnozy jest średnia, kodowań ma ogrom, ale nie każde kodowanie ci zadziała, mimo że wkodowane będzie. Czasem BCM czy inne ECU jest fizycznie z danych funkcji wycięty, a np przy braku tranzystora sterującego czymś, funkcji nie...
ELM styknie, o ile to ELM327 lub klon na PIC'u. Najwyżej trzeba usunąć terminator z linii CAN w fejsie. Klony zrobione bezpośrednio na chipie BT nie nadają się. Przynajmniej ja nigdy takowego nie spotkałem. Do tego MultiEcuScan i jedziesz ;) A jak to działa to zależy od tego które BCM masz. W '03 mógł być albo starszy sprzed liftu, albo już nowszy poliftowy.
Starsze fiaty bez CAN-u gdzie nie potrzeba ELM-a a vag kkl będą działały na darmowej wersji multiecuscan (free) poza tym zależy jakie fiaty masz na myśli jeśli na monowtrysku Marelli to IAW scan 2 ale o tym szerzej kolega tzok
Problem rozwiązany. Przekaźnik T7- był uszkodzony ( w skrzynce bezpieczników pod maską ).
Witam. Mam jumpera z 12.2011 r. czy multiecuscan obsługuje jumpera czy boxera????? Bo patrząc się na interfejsy na all....ro to multiecuscan-y są do fiatów. A do jumpera czy boxera Lexia. Proszę o o odpowiedź czy ktoś już włączał czujnik temp. zew. w jumperze multiecuscanem bo chciałbym też włączyć w BSI halogeny.
Jeżeli Ci działa z pilota i kluczyka i jednocześnie sygnał switcha dochodzi do body computera to 99% masz wyłączną funkcję 'niezależne odblokowanie bagażnika' czy jakoś tak się to nazywa. Włącza się to lub wyłącza w menu na wyświetlaczu wielofunkcyjnym w liczniku, żeby wejść w ustawienia trzeba o ile pamiętam nacinąć przycisk 'mode' po lewej stronie...
Mój program będzie dla Ciebie nieprzydatny, natomiast MultiEcuScan powinien obsługiwać Twój samochód. Przejściówkę radzę Ci kupić fabryczną, ale jeśli chcesz to pin 1 do pinu 7 OBD, pin 2 do pinu 4/5 OBD, pin 3 do pinu 15 OBD i dodatkowo + akumulatora do pinu 16 OBD. Kabelek masz na chipie CH340, nie na FTDI232. http://www.cabletech.pl/lp/kpo3431_1.5/d...
Świece zapłonowe NGK BKR5EZ takie były fabrycznie i nie ma z nimi problemu. Sprawdź jeszcze alternator czy nie ma pękniętej obudowy zwłaszcza od spodu, bo jeśli jest, to przemieszcza się stojan i potrafi zakłócić pracę komputera do tego stopnia, że wyświetla różne błędy których faktycznie nie ma i czasem zapali kontrolkę silnika nie wiadomo dlaczego...
Mam najnowszą wersję multiecuscan, płatną pełną wersję. Podczas odtwarzania mp3 z B & M, na wyświetlaczu pisze "pauza CD".nawigacja nie ma aktywny link "media player" w ustawieniach. Może mam jakiś problem w proxy lub CAN
MultiECUScan też powinien Compasa ogarnąć. Ew wyżej wymieniona AlfaOBD. W AlfieOBD w Bodym, funkcja Interia switch rearm (FIS)
Punto 2 zawsze ogarniałem KKL i MultiEcuScan, nigdy za to nie udało mi się klonem ds150 wyjść poza silnik. Może oryginał to robi, ale tego nie wiem. Tutaj raczej kabel KKL i program do fiata ci polecam (MultiEcuScan).
Mam pytanko, jednopłytowiec z serii 2017/08/23 firmware 3201 łączę się z Fiatem Panda która ma komputer IAW-4AF to rozpoznaje go jako 5FE, multiecuscan na Obd2 widzi poprawnie. Czy ta zła identyfikacja komputera silnika może wynikać z błędu w głowicy, czy raczej soft 2020.23 coś ma nie tak?
Problem rozwiązany. Okazało się, że wcześniej łączyłem się z Fordem przez ELMConfig gdzie ustawiłem prędkość 2000000. Myślałem, że prędkość jest ustawiona tylko w programie ELMConfig ale jak się okazało ten program ustawia zadaną prędkość w sterowniku interfejsu gdzie jest zapisana na stałe. Kiedy w ELMConfig ustawiłem na 38400 to MES bez problemu wykrywa...
Ponieważ spędziłem nad tym mnóstwo czasu i sam straciłem dużo nerwów. Każda wiedza jest coś warta w danej dziedzinie. Akurat nie jestem z tych, co nie pomagają… aczkolwiek spotkałem się już z brakiem życzliwości na każdym poziomie moich problemów. Podeślij mi swoje proxy z Multiecuscan. Napisz mi, jaką masz wersję silnikową w aucie i ile koni. Zapewne...
MULTIECUSCAN jest super !!! używam go od lat jeszcze miał nazwę FIATECUSCAN, najlepiej pełną wersję kupić i interfejs z f-my VIAKEN
Witam. Posiadamy Fiata Grande Punto 1,4 16V z 2009 roku. Zagubił się jedyny kluczyk na którym mogliśmy odpalić samochód. Mamy jeszcze dwa groty do otwierania samochodu ale nie da się na nich odpalić samochodu. Mam pytanie i prośbę. Nie znamy kodu PIN (bo nie dostaliśmy karty przy kupnie auta). Wsad z pamięci 93c86 mógłbym wyciągnąć programatorem i potem...
Powinien wystarczyć ELM 327 oparty na PIC-u (to ważne). Odczytu możesz dokonać za pomocą interfejsu podpiętego do laptopa po USB i programu MultiEcuScan.
Ani AlfaOBD ani Multiecuscan nie umożliwiają wyłączenia funkcji inteligentnego ładowania. Teraz pytanie - czy to taki sam ekologiczny wynalazek jak dpf i użytkownik tego nie wyłaczy, czy jest szansa na to, że fiatowski EXAMINER ogarnie temat?
Ten dedykowany program to MES się nazywa, a kabel kosztuje 120zł, taki co ogarniesz wszystko w tym aucie. Nie wiem czym odczytałeś błąd, bo nadal nie napisałeś. https://allegro.pl/oferta/elm-327-adapte...
Witam wszystkich, piszę w sprawie zasięgnięcia wiedzy w temacie poprawnej instalacji interfejsu diagnostycznego ELM327 (posiadam cała płytkę ze sterownikami). Interfejs jest mi potrzebny do poprawnej komunikacji / diagnostyki z Alfa Romeo 159. Do tego posiadam Multiecuscan (wcześniejszy Fiatecuscan) w wersji zarejestrowanej. Przeglądałem wszystkie możliwe...
Ja to widzę tak - albo dobry jeden uniwersalny diagnoskop i uzupełniać "kabelkami" (MultiEcuScan, VCDS, OpelScanner CAN/OP-COM*), albo fabryczne dedykowane testery do najpopularniejszych marek + tani skaner uniwersalny (X431 Diagun, Autel DS708). Jak prowadzisz działalność to raczej zakupy klonów na Allegro w grę nie wchodzą, bo o ile sprzęt możesz...
Pirackim Diagboxem nie ogarniesz teletransmisji. Najprościej to MultiECUScan lub AlfaOBD i łączenie się jako Fiat Ducato. Tam możesz sobie ręcznie pozmieniać i pododawać opcje.
Dzień dobry. Kupiłem kampera na Renault Master, rok produkcji 2023. Poszukuję diagnostyki do samochodu z podstawowymi funkcjami (coś jak u Fiata diagnostyka Fiat Multiecuscan), jaki model polecacie oraz czy istnieje online katalog części zamiennych tak jak u Fiata - oprogramowanie Eper?
Te przyciski są połączone w układ klawiatury opartej na dzielniku rezystancyjnym. Sygnał z nich trafia na komputer Body, następie on steruje przekaźnikami w skrzynce bezpieczników i modułem wentylacji (prędkość wentylatora i nastawnik recyrkulacji). Należy w pierwszej kolejności sprawdzić poprzez interfejs diagnostyczny czy pojawiają się sygnały z...
https://allegro.pl/interfejs-multiecusca... tym to ogarnę? Dodano po 1 https://allegro.pl/interfejs-multiecusca... czy brać tego droższego?
Witam kolegów Zrobiłem aktualizację do 1,8 i mam problem , a mianowicie zmieniłem olej i chciałem zmienić datę wymiany i kilometry do następnej zmiany. Po połączeniu z sterownikiem i wpisaniu nowych danych mam info -WYKONANIE NIEUDANE natomiast jak chcę zwiększyć ilość przebytych km np o jeden to nie ma żadnego problemu . Nie chce wracać do wersji 1,6...
Witam, znalazłem interface kupiony kiedyś jako "FIAT Alfa Romeo Lancia MultiEcuScan + VAG KKL OBD2" Ma on na sobie przełącznik jak na zdjęciu i nie wiem jak go ustawić aby sprawdzić czy będzie działała. Czy ktoś może wie jak to ustawić ? Pozdrawiam
Multiecuscan 2.6 FREE
A MultiECUscan nie ugryzie Iveco? To w końcu ten sam silnik i ECU co w Ducato...
http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-lancia... vag kkl jak wpiszesz w google dostaniesz wyniki odpowiednie, proponuje zakup z viaaken, ale jak wolisz, przymusu nie ma. Program to MultiEcuScan MES w skrócie. Jak kupisz kabel to odezwij się na priv, pomogę z programem ;)
czyli ten interfejs (kabel ze zdjęcia) mogę bezpiecznie podpiąć do złącza. Skąd najlepiej pobrać za darmo program multiecuscan ? (prosiłbym o link)
Przejechałem niecałe 300km więc za wcześnie oceniać czy pomógł. Za pierwszym razem błąd się pojawiał co 500km po wymianie dolnej sondy lambda pojawił się po 10tys. km a teraz pojawił się po 2-3tys. Jeżeli częstotliwość zwiększy się oddam mechanikowi. Co do wklejonych wyżej wykresów sondy lambda - proszę się nimi nie sugerować gdyż są inaczej wyświetlane...
Witam. Podpowie ktoś jak zmienić ilość bajtów przy osiowaniu proxy w Multiecuscan ? Nie mogę zrobić osiowania po zmianie radia, ciągle wyskakuje błąd żądania spoza zakresu i mruga przebieg.
Witam. Mam jumpera z 12.2011 r. czy multiecuscan obsługuje jumpera????? Bo patrząc się na interfejsy na all....ro to multiecuscan-y są do fiatów. A do jumpera czy boxera Lexia. Chciałbym włączyć czujnik temp. zew. w jumperze i włączyć halogeny. Czy Lexia np. zrobi to co potrzebuję czy tylko multiecuscan. Wiem że MES-em w ducato takie rzeczy robią ale...
Multiecuscan od tego czasu już się bardzo podprawił. Pierwsza i podstawowa różnica między examinerem to taka że możesz fleszować centralki. Jak ktoś się fiatem zajmuje to Examner jak i Multiecuscan to podstawa, powiem ci tak ostatnio miałem problem w Grande punto że gubił radio. Patrzę aktualizacja oprogramowania w BODY i po sprawie, tak to byś z 10...
Taki mam kabel do fiata https://allegro.pl/oferta/fiat-alfa-rome... Ale wątpię czy prędkość can zmiana się tym przełącznikiem , raczej inne piny we wtyczce wybiera . Mam jeszcze opcom czy do niego jest jakiś program do chrysler ? Mam jeszcze dsi150 ale czyta tylko silnik
Dziękuję za info - nie wiedziałem, że Multiecuscan obsługuje Suzuki. W poniedziałek zadzwonię do dystrybutora z pytaniem o Jimny 2019. ----------- Niestety, Multiecuscan nie obsługuje ani Jeep Renegade z silnikiem benzynowym 1.6 ani Suzuki Jimny.
Czy w pandzie 1.1 2008 r 8 V (silnik z okrągłym korkiem oleju) da się sprawdzić prawidłowe ustawienie rozrzadu oraz jego wyciągnięcie komputerem diagnostycznym ? Posiadam multiecuscan.
Przeczytaj mój temat, miałem identyczny problem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Podpowiem żebyś nie musiał brnąć przez cały wątek, rozwiązanie znajduje się tu: "W końcu umówiłem się ze znajomym specem od diagnostyki komputerowej aby on spróbował wykasować adaptację dawki benzyny. Po zorientowaniu się w sytuacji, podpięciu...
Spróbuj programem Multiecuscan, można znaleść w necie pełną wersję, ELM327 już masz.
Możesz sprawdzić multiecuscan-em ale szczerze to nie wiem czy do Scudo jest ten program odpowiedni, bo to silnik HDI nie JTD. W każdym razie, każdy program diagnostyczny ma odczyt ciśnienia paliwa.
Multiecuscan zrobi Ci przebieg w górę, w drugą stronę już nie. Jeśli oczywiście go posiadasz
Można to zrobić programem Multiecuscan (dawna nazwa FiatEcuScan).
AUX można by próbować dokodować za pomocą MultiECUScan do Fiata, ew Peugeotowski DiagBox. W DiagBoxie możliwe, że udałoby się nawet zmienić czas, po którym się auto/radio usypia. Zapłon można by chyba ominąć modyfikując Eeprom na CANBUS OFF. Dawało się tak przerobić FIATowskie radia. Wtedy sygnał zapłonu podajesz mu analogowo, a nie bierze informacji...
ELM 327 jak najbardziej działa z tym sterownikiem (IAW 16F...) - program multiecuscan wersja zarejestrowana. Mam takowy interfejs i działa z fiatami (seicento Euro2 oraz Panda - Euro3) MultiEcuScan jako program działa, ale ELM327 - nie, na pewno nie z IAW-16F (EURO-2).
Też mam MultiEcuScan z Ori interfejsem Viakena USB, powinno zczytać pozostałe dane, przecież wersja, kiedy, itd to dane fabryczne i powinno wyświetlać
Witam, kupiłem ostatnio kabel ELM327 by połączyć się z samochodem lecz mam problem. Po zainstalowaniu sterowników, skonfigurowaniu portu COM wszystko jest w porządku. Windows niby widzi kabel, lecz gdy próbuje podłączyć się nim do samochodu wyskakuje mi komunikat "uplynal limit czasu operacji", używam programu MultiEcuScan. Gdy w ustawieniach programu...
Z tego co pamiętam tylko że akurat nie w tym aucie ale w Fiacie programuje się za pomocą komputera i albo z multiecuscan albo fiatowski examiner. Inne uniwersalne nie dawały rady.
Polecam program Multiecuscan ,topowy dla Fiata, używam od ponad 8 lat
Podpowiedź - multiecuscan i proxy.
Podłączyć pod komputer ,najlepiej do Fiata, Iveco i zobaczyć błędy, ja używam MultiEcuScan, super program. Może być za mała dawka paliwa, wtryskiwacze,itd...
MultiEcuScan też podaje interesujące cię wartości, poza Regeneracjami nieudanymi. Po czyszczeniu fizycznie filtra, powinieneś komputerem wykonać Wymianę filtra DPF. Po wymianie różnicówki, tak samo, Wymiana czujnika różnicowego.
Temat stary jak świat, ale odgrzewam kotleta. Lancia Dedra z takim sterownikiem się mi trafiła i pytanie dość banalne? Jakim interfejsem da się z tym czymś połączyć? Multiecuscan nie chce tego zeżreć.
Potwierdzam - konfigurację można zrobić w legalnym MultiEcuScan od wersji 4.0.
kup więc podstawową licencję na MultiEcuScan , i zrobisz, i masz legalny program.
Ja kupiłem oryginał multiecuscan z kablem 350zl i jestem zadowolony działa koduje bez zarzutu.
Cześć. Nie dawno moja żona nabyła fiata doblo 1,3 multijet 90kM 2012r. Miało być wszystko super a okazało się jak zwykle. Klimatyzacja automatyczna bardzo słabo chłodzi. W serwisie sprawdzili szczelność i ciśnienia i wszystko jest ok. Posiadam multiecuscan i po zeskanowanie nie ma żadnych błędów. Czy ktoś wie jak szukać przyczyny?. Będę wdzięczny za...
Jeżeli masz elm327 to poszukaj programu Fiat multiecuscan i nim zrób diagnostykę.
A więc IAW SCAN 2 jednak łączy się bez problemu i diagnozuje ten sterownik, jest dodana poprawka. Multiecuscan też się łączy, trafiłem na kiepsko przetłumaczoną wersję ale coś da się zobaczyć. Dziękuję za pomoc, temat zamykam
https://allegro.pl/oferta/elm-327-adapte... Ten działa absolutnie ze wszystkim w tym aucie, z poduszkami, z silnikiem, z parkowaniem, z radiem fabrycznym nawet gada. Z ABSem również.
Jak się chce to można wszystko :) Zobacz co potrafi ELM z softem MultiEcuScan w grupie Fiata. To praktycznie VCDS dla Fiata.
Fachowiec od Fiata miał profesjonalny Multiecuscan Free :) To może chociaż KTSa podepnij
Punto Evo 2011 1.4 problem z licznikiem Dzień dobry, mam taki problem z samochodem: auto stało nieużywane dłuższy czas (odpalane co tydzień i przejechane kilka kilometrów), ale system start&stop działa więc akumulator raczej ok (wymieniany 2 lata temu). Problem objawia się w postaci żarzących się kontrolek: ABS, hamulec postojowy a ostatnio także...
Musisz aktywować wyświetlanie temperatury w multiecuscan . Jak nie masz całego legala to podjedź do kogoś komu to chodzi bo sie tylko nawkur...sz z sprzętami na allegro .
Programem multiecuscan - zakładka regulacje- wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych. Jeśli masz sterownik mały żelowy (IAW 59f) prawdopodobieństwo awarii układu kontroli cewki zapłonowej jest duże.
Jeśli kupiony w Polskim salonie to musi być polski język, chyba że ktoś założył licznik od np. anglika to nie będzie i trzeba wgrywać, pomocny program Multiecuscan
Witam mam pełną wersję multiecuscan i aby połączyć się z autami grupy fiata elm327 muszę mieć specjalną przejściówkę do fiata?
Błędów nie ma, chciałem wykonać Self-adaptation reset w Multiecuscan 3.1 ale robiąc go według instrukcji programu dostaję komunikat "reset failed" Czy ktoś wie jak prawidłowo wykonać Self-adaptation reset?
grota każdy klucznik Ci dociąć powinien, jeśli chodzi o programowanie jeślimasz pin to wystarczy program z interfejsem np.: MultiECUScan . Jeśli pinu nie posiadasz to albo elektronik i z bcm wydobyć, albo serwis i za opłatą podadzą . Bez pinu nie poszalejesz
Nie da rady multiecuscan zmienić ma bo wyświetla, że nie ma warunków do tego ? O co chodzi ?
Teraz to jest Multiecuscan a kabel dedykowany dostaniesz razem z programem.
Witam Sprawa kodowania rozwiązana. Program Multiecuscan posiada zakładkę do wprowadzenia nowych kodów wtryskiwaczy,lecz po pomyślnej akceptacji nie zapisuje w sterowniku silnika. Program WOW poradził Sobie bezproblemowo i dodatkowo miał do wybory 7 lub 9 znaków do wprowadzenia. W moim przypadku było ich 8 z czego wprowadzamy pierwsze 7 z wtryskiwacza....
Bez sprzętu odpowiedniego to i nawet wsad z bsi nic nie da... chcę sprubować programem MultiEcuScan to zrobić. odpalić odpali, ale funkcji pilota nie będzie. tzn. jeśli teraz mam jeden kluczyk i po ponownym programowaniu dopisze drugi (ale przecież pierwszy od nowa też trzeba zakodować) to obydwa kluczyki stracą "pilot" czy tylko ten nowy nie będzie...
Dzień dobry, mam problem z Fiatem Seicento 1.1 MPI 2002. Objawy: po przekroczeniu około 3000 obr/min zaczyna mrugać kontrola silnika i silnik szarpie. Po odpuszczeniu gazu kontrolka przestaje migać. Próbowałem odczytać błędy programami AlfaOBD i Obdscanner na Android, ale nie ma żadnych zapisanych. Zainstalowałem na komputerze program Multiecuscan,...
Mam i Delphi DS150 i Multiecuscan i i podczas kręcenia parametry stoją w miejscu i traci łączność ze sterownikiem.
Diagnostyka multiecuscan nie pokazuje żadnych błędów Sprzęt za słaby.
Próbowałem wszystkich znanych mi sposobów. Znalezienie sterownika nie jest problemem, poprostu żaden nie chce współpracować z tym kablem. Do tego teraz też przestał działać w laptopie pod win 10. Sterownik jest, port com 3. W programie forscan ustawione wszystko ( wczoraj działał). Forscan zawiesza się przy próbie połączenia z portem com3. Program "odwiesza"...
Do OBD-1 (3-pin) masz też mój program z podpisu (zresztą na jego podstawie i na moją prośbę w ogóle jest obsługa tych sterowników w MultiEcuScan).
Cyfry przy przełączniku to numery pinów do których jest przyłączona linia K w danym położeniu przełącznika. Na stronie programu (multiecuscan.net) masz tabelę z wykazem obsługiwanych systemów w poszczególnych samochodach i na których pinach jest dostępna ich diagnostyka.
AlfaOBD albo Multiecuscan może dać radę. ASO czasami nie rusza takich spraw. Jeśli chodzi o piny to co za problem zerknąć gdzie jest 12v, chociaż pierwsze słyszę o takich cudach...
skoda octavia lusterek odkurzacz zelmer wycie silnika bascom input bajty
generator infradźwięków pomiar rezytstancji izolacji
Audi A6 C6 skrzynia JME – typowe usterki, synchronizatory, łożyska, wymiana oleju VW Golf 5 nie odpala po wymianie oleju – czujnik ciśnienia, filtr, rozruch, TDI, FSI