Szukajcie a znajdziecie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
dwunastka https://obrazki.elektroda.pl/8237536500_...
Tak. Trzeba kodować nowy sterownik.
Witaj, pierwsze co to będziesz musiał sprawdzić ilość czynnika.
Musisz dać nura pod auto z góry nie próbowałem raczej ciężko , nie wiem czy w ogóle idzie w ten sposób , może ewentualnie górna śruba ale dolna to tylko z kanału.
Ok 4,2L wg ToleranceData
Więc czy ten schemat jest odpowiedni ? Tak,to jest to samo.
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
Wygląda na to że jest włożona tania centralka ze stałym kodem i niestety masz ten problem że nie tylko Ty taką masz. Aby wyeliminować problem należy wymienić centralkę.
Zasilanie : plus to we wtyczce A pin 12 bezpiecznik 50 z elektroniki centralnej . 10 też z tej samej wtyczki to diagnostyka przez moduł elektroniki centralnej , masa to 11 pin też wtyczka A w sterowniku poduszek . Dane dotyczą sterownika Autoliv 1.0 .
JTD czy MultiJet ile koni?
Witam, Fiat Doblo 1.3 Multijet odpala, gaśnie. Już wymieniałem 3 przepływki, dopiero trzecia coś tam zadziałała, ale rano już nie odpalał. Ma ktoś pomysł, co może być przyczyną? Wyskakiwały błędy przepływki powietrza i temperatury. Wtyczka przepływki wymieniona, wiązki kabli sprawdzone i nadal nie odpala. Pozdrawiam.
Witam.Dzisiaj oddałem auto do mechanika i stwierdził że czujnik walnięty kupił porządny czujnik nie ten za 18zł wymienił i jest wszystko ok a do tego były walnięte dwa bezpieczniki.Wszystko wróciło do normy pozdrawiam szczęsliwych posiadaczy doblo 1.3 multijet
Koledzy, archeologia...
Instrukcja obsługi, strona 41 [url=http://dukiewicz.pl/wp-content/uplo... Zużyty olej silnikowy. Masz czujnik lepkości, który ten sygnał generuje. Przyczyna może byc właśnie przepracowany olej co spowodował zużyty silnik lub został źle dobrany. Może byc też wadliwy czujnik. Ogarnięty mechanik to sprawdzi.
W układzie regulacji ciśnienia paliwa. Ja zacząłbym od wiązki silnika między komputerem a czujnikiem ciśnienia i regulatorem.
Pompa wtryskowej to tam nie ma. Po wyłączeniu ekologii mogła być usunięta cała tabela błędów. Trzeba zacząć od typowych rzeczy.
Witam. Pacjent fiat doblo II 1.3 multijet problem z skrzynia biegów, ciężko wchodza biegi trzeba użyć więcej siły przy wrzucaniu biegiu i wsteczny bieg trzeszczy przy włączaniu. Co to może być za problem?
Trochę przeceniasz elm...
Witajcie. Czy w Doblo 16r. 2.0 multijet nadal wystepował problem z uszczelką smoka czy w tym roczniku nie powinno być problemu ? Narazie kontrolka nie świeci się ale może zapobiegawczo wymienić uszczelkę?
Jednak padl akumulator.robil zwarcie
Jak tak grzebiesz to wyczyść MAF-sensor
Zacznij od fizycznego sprawdzenia ciśnienia manometrem.
Wymieniałes swiece filtr paliwa
Filtr oleju, a raczej wkład filtra w Doblo 2.0 Multijet - teraz szmata i czyść osłonę przegubu oraz całą resztę..
W nogach pasazera, spójrz pod spód, będzie wtyczka z 4 lub 5 kablami.
Wydaje mi się że zimny powinien pokazać 100st, tak coś kojarzę o czujnikach temperatury spalin
Witam fiat doblo 1.3 MultiJet 16V 2007r. Auto ma muła ze startu i przy dużych obciązeniach wyrzuca błąd P0328 "Zbyt niskie ciśnienie" (losowo), dodatkowo wyczuwalne "dziury" w doładowaniu turbiny. W aucie wymieniona Turbina, Sprawdzone/wymienione wężyki, kolektor czysty, brak dpf i kat. Czy ktoś jest w stanie coś wyczytać z tych wykresów? https://obrazki.elektroda.pl/6856202400_...
odkrecasz dwie sruby na bele i z przodu lampy a nastepnie wkladasz reke od srodka idelikatnie wypychz lampe.
To jak już zrobisz, to napisz co wyszło ;-)
kolego herbizet znalazłeś co było przyczyną szarpania mam u siebie to samo...
Czym czytane to autko? Skoro wymieniles wszystko to moze pasowalo by wiązke sprawdzić ?
Też bym stawiał na sterownik silnika do przejrzenia
Jak już się okaże że to nie tranzystor za kilka złoty czy zimny lut to mogę naprawić.
Witam. Wynik zdecydowanie za duży ;) Problemów może być wiele... na początek zmień paliwo jeśli tego jeszcze nie robiłeś, ja ma 1.9JTD i po zatankowaniu na orlenie potrafi palić o około 1.5/100 więcej niż po tankowaniu na shellu, co w żaden sposób nie świadczy źle o orlenie, bo znajomym ten sam samochód tankowany na orlenie pali tyle co powinien :)...
Masę na silnik sprawdź te auta mają tak że często masa się urywa.
Jakie masz ciśnienie na listwie?
https://obrazki.elektroda.pl/6978358800_... Nie śmiejcie się proszę. Przy wymianie rozpylacza we wtrysku elektromagnetycznym CR Bosch, zgubiłem trzonek popychający iglicę rozpylacza, numer 28 z rysunku. Wpadł złośliwie do odpływu odwadniającego podłogę garażu. Z prostej czynności wymiany rozpylacza zrobiło się pod górkę i mam uziemiony...
Dla silnika 2.0|MultiJet 135/263A1.000
Jeżeli to tylko urwany przewód to wizyta w warsztacie nie będzie droga, zrobią za przysłowiowe piwo.
przetarte kable. zamykam
Gdzie jest czujnik położenia wału korbowego w Fiat Doblo 1.9 JTD Multijet 105 KM 2008r? Czy potrzebny jest kanał aby dobrać się do tego czujnika? Może jakieś foto w temacie?
Jak dla mnie to gdzieś jest uszkodzona wiązka.
Witam. I ja też mam tę samą dolegliwość (1,9 JTD Multijet 105KM 2008r.). Czy ktoś zna rozwiązanie?
Ciężko temat taka sytuacja. Współczuję koledze jednak tak się dzieje jak jest dużo rąk po drodze. Spychologia idzie w ruch. Co do odcinania wtrysku przy braku ciśnienia oleju miałem taką sytuację w Fiacie Doblo 1.6 Multijet. Podczas postoju na jałowych obrotach zgasł z komunikatem o braku ciśnienia oleju. Także jest to możliwe i w Mercedesie.
Witam mam fiata doblo 3, 2013 rok 1.3 multijet. Problem polega na tym że pewnego czasu przestały działać światła drl do jazdy dziennej. Nie są to dokładanr drl to fabryczne światła. Żarówki sprawdzone i wymienione ma nowe, wszystkie bezpieczniki są sprawdzone i dobre. Nie ma nigdzie rozpiski przekaźników. Poproszę o pomoc gdzie szukać przyczyny, jakaś...
Fiat Doblo 1.2 benzyna lub 13 multijet (diesel). Fabia kombi silnik 1.2
Witam, może orientuje się ktoś, czy w GMP dla silnika 1,6 multijet znacznik na kole zębatym wałka rozrządu ma się pokrywać z czujnikiem wałka rozrządu.
w doblo jest z przodu tydzień temu robiłem , nie pisze autor jaki fiat Dodano po 55 na zdjęciu jest opel
Witam, ostatnio pojawił się Fiat Doblo 1.3 Multijet u nas w warsztacie. Problem mianowicie dotyczył sprzęgła. Brak możliwości wrzucenia każdego biegu. W aucie zostało wymienione łożysko oporowe, docisk i tarcza Valeo, wysprzęglik oraz pompka sprzęgła oryginalne włoskie. Następnie dokładnie odpowietrzone. Zatem próba. I co się okazuje? Biegi wchodzą...
Witam wszystkich. Posiadam Fiata Doblo 1.3 multijet 2011 diesel. Wymieniłem rozrząd, EGR, przepływomierz i filtr paliwa i nadal poszarpuje silnikiem przy obrotach 1500 a 2000. Ciśnienie ok, turbo niby też, majster tak powiedział. Czy ktoś może mi doradzić gdzie szukać, bo mechanik nie ma pojęcia , komputer nic nie pokazuje zero błędów. Ma ktoś pomysł?
Prościej im zrobić jedno osprzętowanie i pchać je do każdego auta niż się zastanawiać które auto ma ją mieć, a które nie ;) Autor nie napisał co to za Fiat, ale strzelam że Doblo. Dużo takich jeździ z tymi zbędnymi rurkami
Zerknij kolego na Fiat doblo https://avtobase.com/en/1431-electrical-... być może że on będzie kompatybilny no bo z tym florino faktycznie jest mały problem a doblo i florino to raczej bliżniaki tylko ciut inna buda.
Witam. może już ktoś miał podobny problem lecz nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi, mianowicie chodzi o mojego Fiata Doblo 1.9 JTD multijet 105 km. 2006 rok. Gdy rano chce odpalić samochód, dodam że mamy lato więc powinien odpalić bez problemu, a tu po podgrzaniu świec, próbie odpalenia po kilku obrotach rozrusznika objaw jakby rozładował się akumulator...
No dziś sobota i jak samochód sprzedany. Teraz to takie czasy trudno sprzedać i kupić. Tak, auto sprzedało się w zeszłą sobotę i kupiła je osoba, o której pisze w pierwszym wątku. Auta nawet nie sprawdzał, powiedział, że wie o wszystkim, co było w ogłoszeniu, podpisał umowę zawierającą wyłączenie rękojmi i od tygodnia spokój. Auto potrzebował "na już"...
Witam, mam dość dziwny problem. Otóż pracuję jako kierowca, dziś tymczasowo moje auto musiało zostać wyłączone z eksploatacji (badania techniczne, wymiana oleju itp). W zastępstwie dostałem Fiata Doblo Maxi MultiJet i problem polega na tym, że nie mogę przekręcić kluczyka. Męczyłem się około 10 minut, i udało mi się tylko raz :O Poruszanie kierownicą...
Najlepiej sczytać błąd jak zaświeci się kontrolka. Jak auto śmiga jak powinno to tylko się cieszyć, a tak na poważnie to bez nr. błędu nikt nie jest w stanie nakierować Cię zdalnie na przyczynę. To jest silnik multijet? Jeżeli tak to Sprawdź profilaktycznie przewód gumowy od turbo, lubią pękać.
Witajcie koledzy i koleżanki wszędzie szukam pomocy, może ktoś z Was mi pomoże samochód to FIAT DOBLO (223) 1.3 JTD 16V MULTIJET 84KM rok 2008. Od paru dni mam problem z deską rozdzielczą , przestała działać ( zegary i podświetlenie)ciemność jedynie wyświetlacz elektroniczny działa i to tylko przez parę chwil po uruchomieniu pojazdu, później się wygasza...
Może coś w układzie pasowym, rolka, napinacz, sprężarka klimy, alternator... Ciężko powiedzieć jak nie słyszę dźwięku. Trzeba iść tropem, że dzieje się to pod obciążeniem, dokładnie dojść do tego kiedy, czy bardziej na zimnym silniku czy ciepłym, czy nie ma znaczenia. Może i być pęknięte coś w dolocie, po prostu na postoju, bez obciążenia nie słyszysz,...
Witam Mam kłopot z Doblo. Rozładowuje się akumulator. Prąd pobierany przy wyłączonym zapłonie 240mA- sporo za dużo. Założony alarm Autoguard + niefabryczne radio. Jakieś sugestie? Sądzę, że problem wynika z założenia alarmu- lecz zanim pojadę z awanturą- chciałbym mieć pewność. Przydałby się schemat instalacji. Dzięki.
Bardzo cenna uwaga - "rozgrzanie" silnika 1,9 wymaga planowania tras o długości co najmniej kilkunastu kilometrów. Na krótkie dojazdy ten silnik nie będzie więc dobrym wyborem. Sporą zaletą silnika 1,3 Multijet jest także łańcuszek rozrządu, rozwiązanie trwalsze i bezpieczniejsze od paska rozrządu w silnikach 1,9JTD.
Witam. Problem dotyczy fiata doblo 263 z 2013 roku silnik 1.3 multijet 90km. Podczas przejazdu przez studzienkę lub jazdy pod tzw. "tarce" słychać dość głośne stuki z przodu po stronie kierowcy. Początkowo wymieniłem łączniki stabilizatora bo to dość typowe w tych autach i faktycznie jeden miał luz, jednak stukanie nie ustało. Dodatkowo wymienione zostały...
Witam. Poszukuję auta dostawczego. Po długich poszukiwaniach i obejrzeniu wielu aut zdecydowałem się na Fiata Doblo Maxi 1.6 Multijet 105 KM Dieseal. Auto jest z rocznika 2011 i ma przejechane 298 tysięcy. Jest w rozliczeniu w autoryzowanym serwisie. Klient kupuje nowe. Wszystko było robione w autoryzowanym serwisie Fiata. Jest dokładny opis. Rozrząd...
Witam, mam problem z Fiat-em Doblo 1.3 JTD MultiJet z 2006 roku. A dokładnie to auto po odpaleniu pracuje wzorowo, na postoju wchodzi na obroty i równo pracuje. Po podpięciu komputera wszystkie wartości zmierzone pokrywają się z pożądanymi (doładowanie, powietrze, paliwo). Jednak po przejechaniu około kilometra zaczyna dymić na biało z wydechu (spaliny...
Moim skromnym zdaniem jest pewna granica do której nie da się już zejść przy spalaniu paliwa w silnikach diesla (załóżmy o pojemności 1,9). Myślę że poniżej ok 5 - 5,5 l na 100km nie ma mowy zejść - no chyba że na lawecie. Co prawda jeździłem kiedyś Fiatem Doblo z silnikiem 1.3 Multijet i przy prędkości ok 80km/h komputer pokazywał spalanie na poziomie...
Mi by pokazało 22.5 km/l (troche wkurzająca reprezentacja spalania), ale w Doblo 1.9 JTD i przeliczając przez 100 km wychodzi 4.4. Mam też Astrę 2.0 DTL żeby śmignąć tu i tam ze spalaniem min. 4.2 i tam trudno się przyzwyczaić tyle paliwa chleje. Opel na VP44 pali mało tylko na bardzo niskich obrotach, że aż się nie da jechać. Doblo bez problemu zejdzie...
Wersje ma raczej legalną gdyż w demo 1.3 mjtd jest zablokowany.. Ostatnio jak sprawdzałem jakieś doblo z takim silnikiem tez były jakies niejasności w FES . Ja bym proponował moze poczytać to czymś innym dla porównania. Jaki sterownik wybierasz 6F3 czy 8DF
FIAT Doblo. rocznik 2006, 1.3 multijet, 75KM. Auto od nowości w naszych rękach, więc wykluczam jakieś druciarstwo. Problem w tym, że ostatnio jest problem z odpaleniem - wskazanie na immobilizer [świeci żółta lampka autko z kłódką]. Początkowo myślałem że to immo - ale wykluczyłem, i stawiam raczej na inny problem elektryczny bo: 1. czasami jednak odpala...
od pewnego czasu-może wczesniej tego nie zauważyłem- przy łagodnym przyspieszaniu np, na 3 biegu i obrotach ok 2600-2800 na chwilkę zawiesza się jakby moc,ale auto zaraz odbija i jedzie dalej,jak wcisnę wtedy pedał gazu mocniej to to zaniknięcie ulega skróceniu,nie ma tego ,gdy ostro przyspieszam autem,wtedy od 2000 obr do końca prawidłowo,jest tylko...
Witam, kilka dni temu kupiliśmy Multiplę MK2 Multijet 120km 2010r. Niestety są duże problemy z pierwszym odpaleniem... Okazało się, że wtryski były źle zakodowane, to już zostało zrobione, różnicy w pracy nie ma, natomiast korekty lekko się zmieniły, obecnie pokazuje podobne wartości w FES i w AlfaOBD (przd kodowaniem były duże różnice). Drugi wtrysk...
Volkswagen Transporter T5, diesel, (2005). Witam, Mam problem z moją T5'ką. Panowie, po ostatnich mrozach (-20C w nocy), chciałem odpalić auto. Spodziewałem się, że będzie ciężko, gdyż mój akumulator 12V 100mAh nie był w najlepszym stanie. Przekręciłem stacyjkę, poczekałem, aż świece się nagrzeją no i start. Rozrusznik kręcił, ale bardzo słabo. Kilka...
Marka: fiat Model: doblo Chassis (płyta lub główne podzespoły): Inne (uwagi): airbag 608 67 36 00
Witam. Mam ogromny problem, pacjent: Doblo 1.3 multijet 2011 90km. W związku z awaria silnika wymienilismy silnik na wersję multijet 2 z Punto 2012. Problem polega na tym że osprzętppozostał od starszej wersji(euro4). Nowy silnik posiada świece szybkiego grzania zasilane niecalymi 4voltami. Instalacja elektryczna oraz ecu jest od świec zasilanych 12v....
doblo multijet multijet gaśnie wtryskiwacz multijet
sterowanie deskorolka schemat woltomierza analogowego bramka ucy7400
stabilizator lm7812 stabilizator lm7812
Volkswagen Passat B5 – przewody odryglowania drzwi prawy przód, kolory, pinout T6c Audi A1 1.0 TFSI – kolory kabli modułu wentylatora chłodnicy J293, pinout, schemat