może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
Kolega zapowietrzył układ paliwowy.
Po opisanych czynnościach odpalił od pierwszego 'strzału' . Dodam że dieslami jeżdżę od 30 lat i zawsze odpowietrzałem starsze diesle z większymi lub mniejszymi trudnościami metodami tradycyjnymi . Tutaj ukłony do inżynierów za takie rozwiązanie . Na pewno wielu użytkowników volvo nie zna tej innowacji dlatego postanowiłem się podzielić tymi informacjami-...
Jesteś pewny że wszystkoszczelne i nic nie pozamieniane ?
Zapnij kompa do roboty i wysteruj pompę paliwa.
Potwierdzam , tylko 15. Inne kombinacje albo dają efekt błędów w sterowniku albo zapowietrzenie układu paliwowego!
Zacząłbym od P0341 z tym błędem napewno nie zapali ale też P0087 jest poważnym błędem być może wynika z zapowietrzenia układu paliwowego.
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
nie, ale dzisiaj wyciągłem cały filtr z obudową i skręciłem go na wierzchu, więc nie ciągnie lewgo. Jutro jeszcze raz spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć po przez przewody wtryskowe no i zrobie eksperyment z tą bańką i dam znać. Gadałem z mechanikiem i powiedział, że może to być też sterownik na pompie. Nie mam pomysłu, jeszcze nie spotkałem się z takim...
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Od kiedy Felicia 1,9 SDI miała pompę w zbiorniku ?
Wstyd się przyznać, nie wiem. Ale wiem, że jest na pewno. Szukaj idąc od strony powrotu paliwa, to nie jest igła.
Witam. Poradziłes sobie z tym problemem? Bo u mnie jest to samo, ponadto zauważyłem wyciek ropy z jednego wtryskiwacza. Auto po wymiamie rozrządu i świec.
"Cytrynka "pali. Przyczyna- spalony bezpiecznik od immo , pompa nie podawała paliwa na wtryski. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
Witam, posiadam Audi z 2004 r model a6 quatro silnik 3.2 fsi, ciężko się przyznać ale zabrakło mi paliwa, wlałem za 250 zł i słabo odpala, kołysze na obrotach, jak kawałek przejadę wszystko się uspokaja, ale jak wyłączę silnik i trochę postoi, powraca to samo ciężko odpala, po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd 18971 P2539 000 czujnik G410 ciśnienia...
Podmień czujnik położenia wału
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Witam, w silnikach 2.5 tdi nie ustawia się początku wtrysku ... Mylisz się.
Dużo tego się nazbierało, Mamy tu kilka usterek. 1 Najprawdopodobniej szaleje emulator sondy lambda, wiązka lub sama sonda. 2 Do wymiany świece i kable WN , Swiece wymiana co 10 000km. szczelina 0,7mm. 3 Problem z hydraulikami lub wałkiem rozrządu, trzeba zdjąć dekiel i ocenić, Hydrauliki mają trzymać olej w sobie i nie może on sobie wyciekać. 4 Nie...
jeśli masz zapowietrzony układ paliwowy to Nie odpalaj go na plaku... zniszczysz Sobie pompę CR...
dobry temat i rada. Poważam kolegę
golf 3 ma pod tylną kanapą właz do pływaka sprubój sprawdzić tam czy rurkami jest o.k.bo z tego co piszesz ciągnie gdzieś powietrze
Do tego możliwe jest zapowietrzenie układu paliwowego.
Zapowietrzony układ paliwowy
Przewody pomiędzy zbiornikiem paliwa a filtrem się całe?
Tak, na telefonie zabawką, 🙈 a mógł się zapowietrzyć układ paliwowy?
Powodem może być uszkodzony czujnik płomienia(raczej mało prawdopodobne)inną przyczyną może być zapowietrzony układ paliwowy i tam bym raczej szukał. Co do Webasta to trudno powiedzieć trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić.
Witam -czyta wersja xsary ma wstępną pompę w baku ? to: immo blokuje sygnał z kompa do pompy ,lub bezpiecznik od pompy ,lub obwód czujnika położenia wału i może sam czujnik uszkodzony nie podaje sygnału do kompa a ten nie uruchamia pompy. A A jak pompa wtryskowa zaciąga samo czynnie .I teraz jeżeli samoczynnie to następuje zapowietrzenie układu paliwowego...
Pewnie zapowietrzony układ paliwowy.
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Cześć Mam podobny objaw. Czy wymieniałeś sam ten tłumik tętnień? Jeśli tak, to czy miałeś jakieś problemy? Jak sobie poradziłeś aby nie zapowietrzyć układu paliwowego?
Zostaw błędy w spokoju. Masz co najmniej 2 powody dlaczego nie odpala. 1 Zapowietrzony układ paliwowy. 2 Silnik mechanicznie kompletna ruina lub rozrząd źle złożony skoro tylko 20 barów sprężania.
Zapowietrzenie układu paliwowego, gdzieś po prostu jest nieszczelność w układzie paliwowym. Najprościej powymieniać wężyki odpowietrzyć przy samej pompie jakąś pompką żeby nie było ani bąbelka powietrza w przewodach paliwowych. A zapomniał bym o filtrze paliwa wlot i wylot, wszystko pracuje na podciśnieniu pompy wtryskowej.
Witam Może masz zapowietrzony układ paliwowy? To częsty problem w diesel-ach.
Na pompowtryskach nie grzebałem żadnego. Z objawów wygląda na np:za późny zapłon, nie działające świece, zapowietrzony układ paliwowy, lub kompilację tych składników.
zapowietrzony układ paliwowy
Zapowietrzony układ paliwowy, zmarznięte paliwo albo jakimś cudem wtryski.
No na pewno jest CR ale nie chciałem poprawiać kolegi bo myślałem ze ma pojecie o pompach a VP to jakieś głębsze oznaczenie. Ale pomijając to! zatarcie pompy jest ciągle bardzo prawdopodobne?
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
Era tanich napraw tych aut się zakończyła a będzie jeszcze drożej Na cud poradę i tanią naprawę niech nie liczy, no chyba że zapowietrzył układ paliwowy
Typowe usterki dla tego silnika. Wtryskiwacze; zapowietrzenie układu paliwowego (brak pompy w baku); blokujący się EGR w pozycji otwartej; rzadziej elektryczny problem czujnik położenia wału.
Temat kończę - zapowietrzony układ paliwowy.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
A jak zapowietrzysz układ paliwowy, to co wtedy ?
Kolego w momencie kręcenia rozrusznikiem poluzuj rurki przy pompie wtryskowej ,po kolei .Wygląda na zapowietrzony układ paliwowy,jeśli rozrusznik dobrze kręci.
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Zapowietrzony układ paliwowy.
Witam ponownie. Sprawa wygląda tak że sprawdziłem wszystko po kolei czy paliwo jest podawane do pompy i jest. Później do listwy jak już kręci silnik i jest, dalej do wtrysków i tu wszystkie po kolei i też jest. Po tym wszystkim auto uruchomiło się pracowało około pół minuty i sam je wyłączyłem, po minucie znów uruchomiłem silnik i ponownie pracował...
Zapowietrzony układ paliwowy.
Zapowietrzony układ paliwowy. Na pewno wężyki przelewowe na wtrysku winne.
Zapowietrzony układ paliwowy....
1. Zapowietrzony układ paliwowy. 2. Świece żarowe { paliłby dobrze latem} 3. To jest poczciwe dTi.
Witam W sobotę "powalczyłem" z Pandą. Poniżej przesyłam film, na którym zlokalizowałem "dziurę" w układzie wylotowym oraz zarejestrowałem szarpanie (próbę zgaśnięcia silnika). Silnik pracował na wolnych obrotach. Podobne problemy pojawiają się podczas jazdy. [youtube]https://youtu.be/AMwWrlx7uv0[/y... Na drugim filmie zarejestrowałem, jak po zgaszeniu...
Brak paliwa-zapowietrzony układ paliwowy.
Może jest zapowietrzony układ paliwowy.
Moim zdanie nie właściwie wykonana wymiana filtra paliwa coś masz źle wpięte , doszło do zapowietrzenia układu paliwowego.
Na mój nos to zapowietrzenie układu paliwowego.
Usterka wygląda trochę na zapowietrzony układ paliwowy. Konkretnie za pompą wtryskową przed wtryskami. Spróbuj to odpowietrzyć. Zobacz na YT jak się za to zabrać.
Jak dla mnie wygląda po tym co piszesz, że to zapowietrzenie układu paliwowego.
Zapowietrzony układ paliwowy.
Jest z tyłu na silniku. Jak co to może być uszkodzony komputer nią sterujący znajdujący się pod nią na silniku. Szkoda że kopałeś w ogóle teraz w dodatku zapowietrzyłeś układ paliwowy. Bravo.
a mozliwe że jest zapowietrzony układ paliwowy ? bo wcześniej sie zapowietrzył i dałem do mechanika zeby odpowietrzył
Witam. Ewidentnie zapowietrzony układ paliwowy. Musisz wszystko dobrze odpowietrzyć najlepiej wymień wszystkie filtry i dokładnie sprawdź szczelność całego układu. Radziłbym jeszcze założyć zaworek zwrotny przed odstojnikiem.
Temat zamykam, przyczyną okazał się zapowietrzony układ paliwowy :D
Doktoryzujesz się? Nie ma sensu, dziś może być ok, a jutro dostanie zwarcia... Tfu, tfu... :) Takim łagodnym ładowaniem i rozładowaniem, teoretycznie zwiększasz pojemność akumulatora - w granicach rozsądku i możliwości akumulatora, żarówka mogłaby dłużej świecić? Ja bym już wziął ten akumulator, i pojechał odpalać samochód. To będzie prawdziwy sprawdzian,...
Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy a co do błędu to tak jak kolega wyżej napisał
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Może nadal jest zapowietrzony układ paliwowy? Poza tym warto sprawdzić czujnik polożenia wału korbowego.
Zapowietrzony układ paliwowy-cofające się paliwo?Więcej danych,dzieje się to tylko na zimnym czy zawsze?Zasilanie na świece?
dodam jeszcze ,że przy gaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka silnik jeszcze pracuje. To powoduje generowanie kodu 62-Prędkość silnika musi zmniejszyć się przynajmniej o 150 obr./min w ciągu 4 sekund cewka nastawcza nie ma zasilania (silnik jest wyłączony). Przy kolejnym uruchomieniu silnika, moment obrotowy jest ograniczony. Normalny moment obrotowy...
Rozwiązanie w sumie banalne. Zapowietrzony układ paliwowy. Pomogła puszka placka. Nie pomogło luzowanie przewodów od wtryskiwaczy.
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
wielka szkoda ,bo mój się zawściekł i nie chce odpalać ani na zimnym ani na ciepłym, spodobał mu sie PLAK wystarczy mała dawka i pali na strzał i co rusz mam inny wykaz błedów Nie wiem jak RENAULT ale podobny problem miałem w OPLU, przyczyna zapowietrzony układ paliwowy- straszono mnie regeneracją pompy za ok 800zł, a skończyło się na wymianie o-ringa...
dzięki za podpowiedz ale okazało się że mam zapowietrzony układ paliwowy. Moze wiecie jak odpowietrzyć
silnik powinien odpalic i pracować nawet na nie sprawnej pompie w baku. Jak pompa w baku się nie uruchomi to odpali na chwilę, później układ się zapowietrzy i bardzo ciężko uruchomić silnik z zapowietrzonym układem paliwowym pomiędzy tendempompą a PD (warto prysnąć plakiem, żeby go nie męczyć)
Wydaje mi się, że nie ma tam żadnego czujnika. Możesz mieć zapowietrzony układ paliwowy. Chociaż nie jestem pewien:P
prawdopodobnie masz nieszczelne przewody przy filtrze paliwa co się objawia poceniem.Druga sprawa następuje zapowietrzenie układu paliwowego w tym samym miejscu
Ja rozwiązałem problem, trochę mi się zeszło, ale u mnie był zapowietrzony układ paliwowy. Odpowietrzyłem w łatwy sposób, odpaliłem auto, po kolei przy każdym wtryskiwaczu luzowałem lekko przewód paliwowy, czekałem aż zacznie lecieć samo paliwo bez bąbelków i zakręcałem, i tak każdy wtrysk, zupełnie inne autko ;) Pozdrawiam
no właśnie podałem paliwo w wężyk i nie widzę żeby pompka zasysała paliwo świeca się załącza bo kable ciepłe (zasilacz 20A ) ale nie chce zassać może zapowietrzony układ paliwowy)
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
Może sie zapowietrzać pompa.Takie właśnie objawy występują. A rano jak odpalasz to tez gaśnie? Jeżeli tak to na 99% jest to zapowietrzenie układu paliwowego.
Jest możliwe jakieś zapowietrzenie lub coś w tym rodzaju ? Może po wlaniu nowego oleju powinienem wykonać jakieś procedury Dokładnie ! Zapowietrzona pompa paliwa nie może zassać oleju ze zbiornika . Podobnie się dzieje w wielu silnikach diesla po zapowietrzeniu układu paliwowego .
Typowa usterka (zapowietrzenie układu paliwowego).Opis usterki i środki zaradcze opisywane były wcześniej.
Jeśli mógłbym pomóc, to lekko poluzuj rurki od wtryskiwaczy aż nie poleci z nich paliwo, po tym zabiegu powinno być dobrze , oczywiście jeśli problem jest w zapowietrzeniu układu paliwowego.
Coś jeszcze było robione? Filtr paliwa, podanie paliwa poza filtrem z bańki, zapowietrzony układ paliwowy? Na tych wolnych pracuje dobrze?
Najczęstsza przyczyna złego odpalania tego silnika to zapowietrzenie układu paliwowego. Czujniki oczywiście do sprawdzenia na kompie bo są 2 jeden na zegary drugi do sterownika (najważniejszy) , a świece to ostateczność (najmniej awaryjne).
Wrzucam moje pytanie odnośnie pompy wysokiego ciśnienia. Focus TDCi 1.6 2006 Zapowietrzony układ paliwowy, było kręcone rozrusznikiem, aż do ...właśnie kto podpowie ...bo słychać głośny szmer od pompy Proszę o konkrety.
Auto Leon 5f 2014r. Odnośnie diagnostyki to sobie poradziłem, pozostaje problem z brakiem płomienia, ale to chyba wina zapowietrzonego układu paliwowego
Witaj. Jeżeli przy wymianie rozrządu odpinałeś przewody paliwowe to jest bardzo prawdopodobne że masz zapowietrzony układ paliwowy,co w sinikach z tym rodzajem wtrysku się zdarza.
Natomiast wtryskiwacze Delphi są wdzięcznym polem do popisu dla mechanika umiejącego zachować czystość (wtryskiwacze Delphi są wyjątkowo wrażliwe na zanieczyszczenia) i umiejącego podczas naprawy nie zapowietrzyć układu paliwowego. Zgadzam się w 100%. Zdjęcie łopatek pompy jest z auta z rocznika 2005. Problemem jest brak części zamiennych do pomp.
Auto już letnie, więc w zbiorniku paliwa pewnie dużo szlamu. Tankuj jednorazowo większe ilości paliwa a unikniesz zapowietrzenia układu paliwowego, uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Dieslem nie opłaci się jeździć na tzw. "oparach" paliwa.
Dym szaro-niebieski to niedopalone paliwo( zapowietrzony układ paliwowy, zbyt późny kąt wtrysku, lejący wtrysk, brak grzania świec żarowych po rozruchu-zimny silnik). Z mechaniki do sprawdzenia wtryski, układ świec żarowych..Popatrz też na przewody powrotu paliwa, czy nie" idą bąbelki" powietrza..Warto zmierzyć kompresję na cylindrach.
układ paliwowy zapowietrzony zapowietrzony układ paliwowy objaw zapowietrzony układ paliwowy objawy
dht22 raspberry citroen xsara centralny zamek chińskie testery akumulatorów
zderzak naprawa zderzak naprawa
Wymiana wkładki w akumulatorze Aku EP1020819: krok po kroku Nieregularne działanie prawego tylnego światła Audi Q7