Multitimer?
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
Sorry, to astra G nie H, zrobił mnie w konia rocznik ( 2008), z którego to rocznika jest więcej H. Problem jest gdzie indziej, manetka, multitimer
A gdzie dokładnie znajduje się ten multitimer?
Z tego wynika ,że nie ma podświetlania także innych instrumentów (zapalniczka,regulacja wentylacji itd.). To wszystko sterowane jest elektroniką (MULTITIMER).
interesują cię kable koloru czarnego. UEC'a raczej nie rozbieraj, jest zrobiony solidnie, nie tak jak multitimer w A-G lub V-B
Multitimer. Schematy masz tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7...
A skąd. Uszkodzony multitimer lub wajcha.
Adam , a sprawdzałeś centralkę zamka , zobacz , czy na multitimer nie jest podowany stały sygnał kierunków , może diodowy bufor pomoże. Multitimer steruje i prawy i lewym kierukniek , gdzieś dostaje stały sygnał .
Styki cewki przekaźnika klaksonu wchodzą do multitimera.
Sprawdź włączniki drzwiowe, lubią padać. Kolega lut.ek - uwalić multitimer to trzeba być zdolnym, i w większości oplów, które widziałem, oświetlenie bagażnika było niezależne od świateł awaryjnych.
Widzisz w opisie Astra G? Kierunkami steruje multitimer za pomocą dwu przekaźników, osoby na prawą i lewą stronę.
Multitimer nie ma nic do deski.
W vectrze b prawdopodobnie podobnie jak w astrze g podświetlenie jest sterowane przez multitimer. Spróbuj poruszać złączem w skrzynce bezpiecznikowej.
Bezpieczniki do sprawdzenia. Sprawdź też wiązkę w tylnej klapie. Jak to dobre to korozja gdzie indziej, albo usmażony multitimer.
W astrze G jest to do zrobienia bo chwile po wyciągnięciu kluczyka jest aktywne zasilanie multitimera i sa przyciski 2 stanowe szyb...
Usterka multitimera, może go zalało.
Gdzie znajduje ten moduł "multitimer" ? proszę o jakiś opis
Witam ponownie. U mnie problem już od jakiegoś czasu rozwiązany. Uszkodzenie znalazło się w multitimerze. Mam akurat takiego czarodzieja-elektryka, że zrobił mi bypass uszkodzonego modułu i jest ok. Kierunki, awaryjne, wszystko działa jak ta lala. Zamiast kilku stów za multitimer dałem 150,- za 2 dni pracy i kombinowania elektryka.
Problemem okazał się multitimer. Wymiana rozwiązała wszelkie problemy, podświetlenie wróciło. Koszt multitimera 25 zł na koszarach, samemu wymieniłem. Temat do zamknięcia. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Błędy do odczytu,problemem może być sam ECM jak to w łopelach. Masy do sprawdzenia a nie dokładanie na zasadzie bo może może coś pomoże. Multitimer jak najbardziej do sprawdzenia a wycieraczki może po prostu stoją na tulejach? Do tego moduł na podłużnicy też może być zielony. Raczej bez dobrego fachowca nie poradzisz.
Witam dokładam spryskiwacze do Ksenonów,mam fabryczny przekaźnik czasowy do sterowania spryskiwaczy,ale auto nie ma wyprowadzonych instalacji pod ksenony,bodajże od 2000r.dopiero były.Więc moje pytanie czy sygnał sterujący ten przekaźnik jest na multitimerze,czy dać sobie spokój.
No, jakieś grubsze druciarstwo, pominięcie multitimera i chyba dałoby radę. O, tu jest jakaś koncepcja, tylko obrazki zniknęły [url=https://forum.autokacik.pl/index.ph...
Wygląda na uszkodzenie przełącznika świateł. Światła pozycyjne działają? Przepalenie bezpiecznika na zasilaniu przełącznika świateł odpada — wówczas nie byłoby świateł mijania. Podświetlenie tablicy rejestracyjnej jest zasilane z osobnego wyjścia przełącznika (58K), oczywiście jest po drodze bezpiecznik F2.18. Światła pozycyjne zasilane są z wyjścia...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Możesz spróbować poruszać złączem od multitimera. Jak pisałem w poscie poniżej. Tylko chyba on raczej nie ma wpływu na szybkościomierz i obrotomierz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Czy usterka już usunięta ? jeżeli nie wyjmij przekaźnik od podgrzewania tylnej szyby wygląda to na jego zwarcie, jeżeli przełącznik będzie nadal świecił i objawy z wyłączaniem auta nie ustąpią może wskazywać to na uszkodzenie multitimera czyli elektroniki sterującej większością układów, który umieszczony jest w tylnej części skrzynki bezpieczników.
Ja sobie Twoją modyfikację zrobię jak tylko podskoczy nieco temperatura bo teraz jest to niewykonalne. Co do wycieraczek to działają tak: Włączasz wycieraczki jednokrotnie, następnie czekasz wybrany przez ciebie interwał czasowy i włączasz je na pierwszy bieg. Interwał czasowy jaki czekałeś będzie interwałem działania wycieraczek. Tyczy się to też spryskiwaczy....
że nie działa większość podświetlenia jak zegarów , wyświetlacza A co z podświetleniem zegarów? Też nie działa? Miałem podobny problem. Okazało się, że problem był w złym styku na złączu multitimera. Poruszaj nim i sprawdź czy podświetlenie się nie pojawia. Patrz link http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Stary temat, nie chcę zakładać następnego skoro ten istnieje. Samochód bliźniaczy Zafira A 2,0 dti problem identyczny, brak stopu po podłączeniu oryginalnej instalacji haka. Przewertowałem wiele stron na www, wszyscy piszą o jakimś styczniku ale nikt nie dokończył tematu. Przejrzałem bezpieczniki i styczniki i nie widzę miejsca na jakiś dodatkowy stycznik....
Jak multitimer dostaje info o zamkniętych drzwiach i wszystkie inne zasilania to leży on sam.Naprawić się raczej nie da bo wszystko jest w jednym dużym układzie scalonym.Najlepiej wymienić takie coś razem ze skrzynką na szrocie grosze.
Cześć, wymieniłem muduł pod bezpiecznikami tzw. Multitimer i wszystko wróciło do normy. Nie trzeba demontować elementów kokpitu itd. Skrzynkę z bezpiecznikami da się wyjąć przez schowek: wykręcamy dwa torxy, luzujemy wiązki przewodów i skrzyneczka "na siłę" wychodzi.
Altek faktycznie mam uszkodzony bo jak na włączonym zapłonie odłączyłem wtyczkę od altka to znikły zakłócenia w radiu. Niestety nie udaje mi się zlikwidować tego przygasania oraz trzasków w radiu po włączeniu kierunkowskazów.Sprawdziłem i wyczyściłem masy przy nogach kierowcy oraz za radiem,bez poprawy.Dobrałem się jeszcze do przekaźnika kierunków-i...
Coś czuję że próbujesz przerobić przerywacz kierunkowskazów tylko po to, żeby założyć LEDy. Jak chcesz wyłączyć detekcję przepalonej żarówki to włóż zamiast R3 diodę prostowniczą (anodą do pinu 2, katodą do pinu 7)... Obawiam się że układ przerywacza przestanie działać poprawnie, choć musiałbym sprawdzić w praktyce. Z drugiej strony może być zaimplementowany...
tu masz schemat http://obrazki.elektroda.pl/3117080200_1... Dodano po 3 Astra-G, Rok modelowy 2004 Układy GLOV-L Oświetlenie schowka podręcznego TRUNK-L Lampka bagażnika IRL Lampki oświetlenia wnętrza Elementy składowe E14 Światło, bagażnik E26 Lampka do czytania tylna E16 Oświetlenie wnętrza nadwozia, opóźnienie czasowe E27 Oświetlenie...
Jeszcze raz dla jasności. Przełącznik wycieraczek w pozycji 2 (wolno) i 3 (szybko) dostarcza napięcie bezpośrednio do silniczka. Pozycja 1 przeznaczona do pracy przerywanej (Intervall) dostarcza to napięcie nie bezpośrednio,tylko za pośrednictwem przekaźnika. Ten natomiast jest sterowany z modułu ("Multitimer"). Jeżeli w pozycji 1 nie działa to albo...
Witam, Mam w mojej astrze klimatronika dokładnie ten panel: http://obrazki.elektroda.pl/7538869800_1... otóż nie działa mi sterowanie kierunkami nawiewu, dmucha tylko na nogi, z bocznych nawiewów oraz z pod siedzeń i lekko z przednich nawiewów. Na szyby z góry i boków w ogóle nie wieje, co przy zimie będzie problemem. Mierzyłem napięcia...
Ze schematu jaki mam wynika, że na 58R powinno być całe oświetlenie pozycyjne auta (dwa przewody szaro-zielone 1,5/2,5 mm^2). Natomiast do 58K podłączony jest sygnał dla multitimer'a i kilku innych modułów jeśli są obecne(1 x 0,75 mm^2). Podłączyłeś brązowe kable do 58R oraz 30 i nie działa pozycja?
astra multitimer vectra multitimer multitimer vectra
wiercić otwór kalibracja honda interfejs diagnostyczny silnik
regulator poziomu traktorek rally
Epson SX130 nie wykrywa czarnego tuszu po drukowaniu Suzuki Grand Vitara 1 2.0 TD RHZ - Wentylatory chłodnicy nie działają