Do wymiany moduł który jest w skrzynce bezpiecznikowej i nazywa się multitimer
Jeżeli to Vectra B to niema odzielnego brzęczyka tam jest multitimer.
rozlutowany multitimer.
Klejący się przekaźnik od kierunków, lub uszkodzony multitimer.
No to sprawdź ten multitimer, wysuń go i przeglądnij, przed wysunięciem wyjmij odpowiednie przekaźniki bo ich języczki go blokują.
Pieron wie, może włącznik awaryjnych, może multitimer?
Witam Dziki wszystkim za pomoc Przyczyna była taka ze nie stykały kable które dochodziły do multitimer Pozdrawiam
W vectrze b prawdopodobnie podobnie jak w astrze g podświetlenie jest sterowane przez multitimer. Spróbuj poruszać złączem w skrzynce bezpiecznikowej.
Sprawdź przewody modułu komfortu i wyjmij-włóż multitimer. Często pomaga.
Mi to wygląda na awarię multitimera
Schemat niedostepny, sam szukałem.
Wyłącznik awaryjnych sprawdzony, przekaxniki również. Sprawdze jeszcze MULTITIMER i dam znać
jest trzy sposoby, odkręcić krańcówkę ze słupka, odciąć przewód od stacyjki lub wylutować buzer z multitimera.
Sprawdź moduł multitimer znajduje sie on w skrzynce bezpieczników
Sam licznik czy jeszcze wyświetlacz od radia ? To prawdopodobnie coś z multitimer-em albo LCD w liczniku.
Wygląda na to że multitimer szwankuje, przydało by się go wyciągnąć i przejrzeć.
Zajrzyj do przekaźnika szyby, może w nim jest problem. Przecież multitimer nie zasila bezpośrednio szyby, tylko wysterowuje przekaźnik.
Dmuchawa działa na każdym biegu bez żadnych dziwnych odgłosów. Pisków, jęków itp. więc awarie silnika raczej wykluczam. Od oświetlenia jest jakiś multitimer, ale jeszcze go nie rozbierałem.
Brak jakiejkolwiek diagnozy. Kto czeka pięć dni by sprawdzić czy nie pali? Jak po dwóch godzinach nie odpala to pobór jest bardzo duży. Także jak nie było wskazań na mierniku to proponuje zmianę miernika. Najbardziej podejrzany w tym aucie jest multitimer. Pobór max 30mA w tym wozie.
W astrze G jest to do zrobienia bo chwile po wyciągnięciu kluczyka jest aktywne zasilanie multitimera i sa przyciski 2 stanowe szyb...
doszedlem wreszcie do usterki jest to multitimer podkladalem go z innej vectry i dzialalo wszystko ok takze dzieki koledzy za pomoc
Może być padnięty multitimer (moduł w bezpiecznikach).Spróbuj rozłączyć akumulator ,wyresetować multi.... .Może pomoże.
Witam ponownie Dziś wpiąłem przekażnik inny i się okazało że w momencie właczenia ogrzewania tylnej szyby od razu wywaliło bezpiecznik przed mutitimerem który mam dorobiony aby nie paliło modułu(7.5A). Było słychać charakterystyczne cyknięcie przekażnika. Zaswieciły sie kierunki i wsteczne, po wypięciu przekażnika R1 od tylnej szyby i wpięciu nowego...
Podświetlenie i ogrzewanie szyby to kwestia modułu wewnątrz kasety bezpieczników, tzw multitimer, centralny masz w prawym słupku, koło nóg pasażera. Posprawdzaj dobrze bezpieczniki.
Myślę że skleiły się kable bo przekazniki wewnątrz są wyjęte multitimer również a napiecie na grubym czarnym jest(15).Po wyjeciu dopiero dwóch duzych bezp.pod maską 60A napiecie zanika ,ale tylko wyjecie dwóch.
Nikt rąk nigdzie nie wsadzal, samo nagle wylazło. Chociaż jest jeden mały szczegół... Usterkę tą zauważyłem po odebraniu od blacharza. Były robione przy aucie prace spawalnicze i chyba podczas spawania nie odłączono akumulatora ponieważ jak odebrałem auto to radio miało zapisane w pamięci wszystkie ustaiwenia jakie ja wprowdzałem... Myślałem że przez...
Witam ponownie. Aby zakończyć temat - uszkodzony okazał się przełącznik wycieraczek - dla pełnej informacji w vectrach czasową pracą wycieraczek przednich , tylnych ,awaryjne ,kierunki,ogrzewanie szyby lusterek ,domykanie szyb, centralny, wygaszanie ośw kabiny , wył drzwi itp steruje moduł tzw. multitimer znajdujący się w skrzynce z bezpiecznikami....
Multitimer - odpowiada za wszystko co jest związane z czasem w vectrze, mała czarna skrzyneczka schowana za bezpiecznikami. Po 2 tygodniach elektronika pokładowa potrafi rozładować akumulator - zauważ, że pomimo wyłączenia stacyjki po podłączeniu klem iskrzy.
Hm wygląda na to że w multitimerze problem.. Wyjmij przekaźnik od kierunków i zobacz. Jak zgsną to pewnie multitajmer. Jak nie to problem gdzie indziej...
Sygnał idzie równolegle do radia, zegarów, multitimera, immo, ECU, TID/MID, kontroli trakcji, alarmu itd. Każde z tych urządzeń może blokować sygnał.
Przekaźnik może nie rozłącza(przez zaspawane styki przez dłuższe katowanie). multitimer też może świrować(niezależnie czy mamy, nie mamy klimy manualnej\klimatronika). Na początek sprawdź przekaźnik wyjmując odpowiedni z rozpiski na osłonce bezpieczników i zobacz multimetrem czy nie zwierają piny "30" z "87".
Witam Mam problem z samochodom Opel Vectra B 1998r 1.8 benzyna kombi. Potrzebuje informacji gdzie łącza się przewody odpowiadające za prace siłowników centralnego zamka. Mam zwarcie na kablach czerwono-czarny i żółto-czarny. Odłączyłem wszystkie drzwi, klapę bagażnika, klapkę wlewu paliwa oraz multitimer ale zwarcie nadal występuje. Sprawdziłem przelotki...
salwador - nie bawi mnie takie poczucie humoru. Co do suba, okazało się że zintegrowany wzmacniacz potrzebuje izolatora masy. Co do kierunków - odpiąłem nawet instalację haka, podmieniłem multitimer i dalej to samo. Ciekawe jest to, że efekt przygasania konsoli ustępuje po wyjęciu jednej z przednich lub tylnych żarówek (po jednej na stronę), ale nie...
Wygląda na problem z multitimerem.
ja kupiłem całą instalację do vectry b x18xe1 bez klimy za 4 stówki. Od początku do końca, ze skrzynkami przekaźników, bezpieczników, wszystkimi przekaźnikami bezpiecznikami multitimerem itp.tylko że długo jej szukałem, bo w pobliżu chcieli koło półtora klocka.Do tego dolicz kilka stów za wymianę
Wygląda na uszkodzenie przełącznika świateł. Światła pozycyjne działają? Przepalenie bezpiecznika na zasilaniu przełącznika świateł odpada — wówczas nie byłoby świateł mijania. Podświetlenie tablicy rejestracyjnej jest zasilane z osobnego wyjścia przełącznika (58K), oczywiście jest po drodze bezpiecznik F2.18. Światła pozycyjne zasilane są z wyjścia...
Paweł w lampce jest wszystko ok niema żadnych zwarć, nie mam alarmu i nie mam krańcówki pod maską silnika więc to co piszesz wszystko odpada. A co do multitajmera o którym piszesz to już go sprawdzałem jest ok bo on nie tylko odpowiada za sterowanie opóźnieniem gaszenia lampek, a również za inne funkcje które są czasowo włączane w samochodzie.
multitimer vectra multitimer astra astra multitimer
filtr oleju schemat serwis konica minolta mondeo usterka silnik
beton architektoniczny radio iveco daily
Volvo FH, Mack mDRIVE – kod błędu P107572: siłownik sprzęgła zablokowany, diagnostyka I-Shift Programowanie kluczyka Volvo V50: VIDA/DICE i CEM