telefon z fotki nie może generować przy "0" dziesięciu impulsów, generuje tylko jeden impuls. 10 impulsów generowane jest gdy "0" jest na końcu, tak jak było w polskich telefonach z RWT (Radomska Wytwórnia Telefonów). Ciekawe czy jeszcze ta firma istnieje i jak sobie dziś radzi ? https://sprzedajemy.pl/stary-polski-powo...
No jakoś wykręcić musieli. Dobrze, że nie zaszaleli z wężykami. 🤣
https://obrazki.elektroda.pl/3181051200_... musiałe wykręcić antenę zeby zobaczyc co na niej jest - zasłania obudowa .Cały czas świeci COM , miga READY . Robiłem jak w instrukcji i nie chce siępołączyć
Aby wyciągnąć wiatrak musisz wykręcić płytę z obudowy
Musisz, wykręcić mechanizm i sprawdź napęd tonera, prawdopodobnie ślizga się na sprzęgle samozaciskowym. Oczywiście sprawdź również toner czy się ciężko nie kręci.
Na reduktorze jest elektro zawór musisz wykręcić go i wyczyścić przylgnię i resztę wewnątrz z nagaru. Powinno pomóc. pozdrawiam
Całą śrubę musisz wykręcić. Woda będzie delikatnie małym strumieniem lecieć. Poleci z prędkością do 1L/60s.
W tak młodym samochodzie napewno się nie spaliła... Pewnie ktoś chciał zeby sie nie paliła... musisz wykręcić licznik i zobaczyć czy wogóle tam jest...
Do tego kompresora pasują zawory od 3JW60 28x24x125. Aby wyciągnąć zawór musisz wykręcić rurkę. Warto też sprawdzić drugi zawór znajdujący się obok. https://obrazki.elektroda.pl/5935665400_...
Kiedy po raz ostatni wymieniałeś świece i przewody zapłonowe ? Tego żadna diagnostyka nie wykaże jak będzie uszkodzone. Przewody zapłonowe możesz sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego ustawiasz go na omomierz. Świece musisz wykręcić i zobaczyć. Pozdrawiam
Musisz wykręcić zamek od strony kierowcy po wyjęciu włóż do niego klucz. Prawdopodobnie pękło zabezpieczenie takie w kształci e podkówki, lub przeskoczyła sprężyna .Kupić tego nie kupisz trzeb poszukać używki. Jak to rozebrać jest na jut... cała zabawa trwa od pol godziny do godziny zależy od wprawy.
Świece były wymieniane przy przebiegu 30000 km na takie same, jakie stosuje GM w tych silnikach, czyli NGK IFR7X7G. Opel zaleca wymianę świec co 30kkm przy zasilaniu LPG, więc też tak robię ;) Czy to możliwe, że któraś jest niepoprawnie dokręcona? Świece zmieniałem w "normalnym" warsztacie, potem miałem przegląd roczny w ASO, gdzie te niedowiarki musieli...
Tak , kilkukrotnie ... Musisz wykręcić zespół napędu butli i po otwarciu będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie. Wytarty ślimak na silniku i zębatka napędzająca . Dla bezpieczeństwa wymień wszystkie te tryby i dokładnie wyczyść wnętrze tego modułu . Fabrycznie jest tam taki różowy smar ale ja wysmarowałem wszystko olejem silikonowym. Niestety biały...
Może pomóc, ale nie musi, wszystko zależy od tego czy uszkodzeniu nie uległa antenka magnetronu lub sam magnetron. Jeśli tak się stało to oprócz płytki należałoby wymienić magnetron, ale wtedy koszta będą wysokie (ok200zl) i naprawa staje się nieekonomiczna. Musiałabyś wykręcić magnetron i sprawdzić ale lepiej powierzyć to serwisowi, może będą mieli...
Łożyska to 6205 i 6204 ZZ lub RS.Nie trzeba rozbierać bębna .Musisz wykręcić krzyżak z łożyskami,który jest pod tylną osłoną pralki.Potrzebne będą klucze TORX.Pamiętaj aby założyć oryginalny uszczelniacz (firmy Vypre czyli taki jak był),bo inny za długo nie pochodzi.Krzyżak wychodzi trochę ciężko,ale da się go wyjąć poprzez obracanie.Powodzenia ,a w...
cieknie ci kolego z iglicy zespołu wodnego musisz wykręcić wodny i wymienić małą okrągłą uszczelkę (oring) jedyne dojście do oringu jest właśnie od górnej części zespołu wodnego wyciągasz taki trójkątny drucik (zawleczka) następnie taką mosiężną podkładkę i za tą podkładką jest oring który trzeba wymienić.Możesz spróbować delikatnie nawiercić urwaną...
witam Posiadam płytę ASRock P67 PRO3 (B3). Dzisiaj komputer poszedł do serwisu bo miał zakładane chłodzenie Fortis. Musieli wykręcić płytę żeby je przykręcić. Kiedy odebrałem komputer i podłączyłem dźwięk w głośnikach jest prawidłowo jednak nie ma go w słuchawkach kiedy podłączam do przedniego panela. Dawniej dźwięk był w głośnikach i słuchawkach jak...
Musisz wykręcić te 2 śruby na dużym kole obracając je tak, żeby były widoczne, inaczej wałek nie przejdzie, dlatego masz zrobione podtoczenie w tym miejscu.
Żeby sprawdzić musisz je wykręcić,ja zakładam NGK i BERU.
Obcinając je, zmniejzzając litraż kolumn automatycznie zmieniasz ich całą charakterystykę i wytrzymałość mocową. Nawet jak zostawisz front to chcąc uzyskać fabryczny litraż musisz...wykręcić głośniki i zwrotnice, oryginalny front wywalić na śmietnik i wszystko wstawić w nowy, ofpowiednio szeroki front tak by po złożeniu tego w owe trójkątne obudowy...
Minęły już dziesiątki lat. Jeżeli padło łożysko wału to bieżnie łożysk też są zużyte proponuję: https://sprzedajemy.pl/pila-spalinowa-ma... Musisz wykręcić świecę i wepchnąć przez otwór linkę do bielizny (najlepiej taką starą bawełnianą). Do sprzęgła przykładasz poprzecznie mocny śrubokręt...
Ktoś zamienił te korki, górny musisz wykręcić.
Korpusu pompy nie musisz ruszać. Wykręć wszystkie wkręty trzymające silnik pompy i wymień silnik na nowy: https://www.gosdom.com.pl/produkt/2098/p...
Musisz wykręcić wszystkie widoczne śrubki od spodu notebooka (zsuń klapkę RAM/HDD tam też są) następnie delikatnie najlepiej specjalnym narzędziem (można też bez, kto bardziej wprawiony) zdejmujesz cały palmrest uważając przy tym na taśmy klawiatury, touchpada i włącznika. Taśmy należy porozpinać w przypadku mniej doświadczonych osób. I jak pewnie się...
Musisz wykręcić razem z tunelem. resztę widać.
jaka skrzynia? dsg czy multitronic? Generalnie jest tak że zapalasz auto, na hamulcu zmieniasz po kolei biegi na każdym trzymając 2-3 sekundy, podpinasz vaga, patrzysz w parametrach aż olej osiągnie 35-40 stopni. Odkręcasz korek spustowy, powinien pokazać sie olej, jak jest to zakręcasz i tyle. Jaksie nie pokazuje to napełniasz od dołu oliwiarką. Korek...
To akurat wiem że od strony zaparzacza. Tylko co muszę wykręcić żeby się do tej śruby dostać?
Przerabiałem ostatnio te wyłączniki w drzwiach. Musisz je wykrecić,rozebrać i dokładnie oczyścić. Dwa odratowałem a dwa na szrot.
Scemat to ja bym chciał mieć . Co do leganości to chyba da się wykręcić ale będą musieli sszukać częstotliwości na której pracuje zabawka żeby namieżyć s kąd jest nadawany do niej sygnał .
jak wymienisz termostat będzie ok a gdzie jest w tym modelu to dokładnie nie wiem ale ja miałem na głowicy cylindra,musiałem wykręcić głowice i wtedy go widać było
Wiem że mają ten w.15 właśnie na niego patrzyłem tylko szukam wersji 16ohm 2 połączone równolegle nie szeregowo. Oryginały są 133mm nie wiem jaki pod nie jest otwór muszę wykręcić stary głośnik ale dopiero jak będę na urlopie w Polsce.
(at)sandokan7 Udało się rozebrać uszkodzone główne uszczelnienie tłok-cylinder, przyjdzie zestaw to będzie próba naprawy zobaczy się z jakim skutkiem. Wiesz może jak wykręcić wykręcaną część tłoka? Jakieś zabezpieczenie czy coś? Bo u mnie wkręca się tylko 18 zwojów gwintu a na internecie przy 16t widziałem że jest około 24 zwojów na każdym. Pewnie będę...
z lewej strony na obudowie kola zamachowego jest czujnik przykrecony na trzy sruby na klucz 13 musisz wykrecic jego i krecic walem odwrotnie do kierunku wskazowek zegarka az pojawi sie na kole 2 naciecia i wtedy krecisz dalej do 1 naciecia i wal masz juz ustawiony walek rozrzadu z tylu co masz filter musisz zdjac obudowe i tam jest kolo zebate odkrec...
Jest Musisz wykręcić schowek przed pasażerem ( ten duży dolny) i za tym schowkiem jest schowany pyłkowy.czas wymiany to jakies 30 minut
Teraz musisz odkręcić tą nakrętkę co wykręciłeś z niej tego imbusa.
Witam! Mam problem z nagrzewnicą typ 261. po włączeniu silnika i naciśnięciu podgrzewania świecy pojawia sie lekki dym ale nie zapala. Po kilku próbach olej napędowy zaczyna wyciekać pod nagrzewnica i przy wylocie pieca. Proszę o pomoc i radę . Pozdrawiam. Musisz wykręcić swiecę i zobaczyć na żywo jak ci grzeje, bo podejrzewam, ze za słabo, albo za...
jak zdejmiesz tylną obudowę,,na srodku szasi będzie czarny okrągły otwór w plastyku -głęboko jest tam śruba-musisz ją wykręcić--wtedy zejdzie tobie przedni panel obudowy i będziesz miał dostęp do kondensatorów które musisz wylutować--C315 i C323---szczegółowo opisałem przestrojenie w marcu lub kwietniu na elektrodzie.....poszukaj.... pozdrawiam******
Musisz wykręcić ten elektromagnes, wygląda on tak: http://obrazki.elektroda.pl/8806028500_1... Na tym kawałku metalu będzie własnie ta wcześniej wspomniana gąbka którą należy zdjąć za pomocą noża i oczyścić resztki kleju, w jej miejscu zawsze zakładam dwustronną taśmę piankową przy czym nie odklejam oczywiście jednej warstwy papieru,...
rozumiem tylko gdzie one sa? muszę wykręcić cały silnik?
Musisz wykręcić śrubę z bloku,znajduje się na dole bloku po prawej stronie w to miejsce wkręca się blokadę
Super! Dziękuję wszystkim za pomoc i podpowiedzi! Skorzystałem z Waszych wskazówek i udało mi się rozwiązać problem. Okazało się, że kawałek metalu wystawał z dziurki wewnątrz bębna, ale nie dało się go stamtąd wyciągnąć. Ostatecznie musiałem wykręcić grzałkę i wtedy moim oczom ukazała się... spinka do włosów! Na szczęście była w tylnej części bębna,...
racja jest to napinacz i mozna go wykreci tylko wiadomo na zgaszonym silniku. jest tam uszczela miedziana i mozna ja zmenic tylko musisz go wykrecic czałego chyba klucz 27 a ta na imbus to stuba od samego napinacza. tam jest sprezyna i bolec
zeby sprawdzic musisz wykrecic
To są te otwory, musi być gwint, chyba, że to jest zaślepka wykręcana, wystarczy ją wyciągnąć lub wykręcić i gwint musi być.
Musisz wykręcić cały odpowietrznik albo próbować wykręcić szerokim śrubokrętem, płaskownikiem zaostrzonym żeby się zaklinował.
Elektrozawory wymienisz sam jak masz zdolnosci manualne,same zawory 200zł więc koszta znośne. Stan oleju sprawdz na zagrzanym silniku do temperatury roboczej lub nizej,60 to optimum,uważaj bo oliwa ciepła. Silnik pracuje,kanał lub spod auta i niski pojemnik. Na spodzie skrzyni masz spust i przelw,są to dwa korki-korek w korku,musisz wykręcić ten mniejszy....
Tak swoją drogą, mam obawy przed wyjęciem mechanizmu, bo tam jest mnóstwo części które połączone są z innymi częściami magnetofonu, np. z listwą zapis-odczyt, oraz z mechanicznym układem otwierania kieszeni. Listwy nie trzeba ruszać - wystarczy wyjąć łącznik, który łączy mechanikę z listwą. Łącznik jest na zatrzaskach. Otwieranie kieszeni też prosta...
Żeby się dostać do zaworka muszę wykręcić kluczem 17 krócieć, i tu mam problem bo chyba ktoś kto to składał poprzednio użył chyba kleju do gwintów. Można to delikatnie podgrzać?
Mam ten sam problem, zauważyłem że tacka na lód jest pęknięta. Jest możliwość zakupu samej tacki, jeżeli tak to gdzie. Właśnie samej tacki raczej nigdzie nie dostaniesz. Występuje to jako całość. Ja w takim razie muszę wykręcić jeszcze raz swoją i dokładnie pooglądać
Nie wiem czy dobrze to nazwałem, ale ja muszę wykręcić całą tą niklowaną część (aż do rury w ścianie), a nie tylko tą (miedzianą?) część z wyżłobieniami na klucz. Jakieś nowe porady ?
Jeśli radio jest jeszcze "dziewicą" to powinny tam być takie małe wkręcane właśnie kluczem ibusowym kołeczki. Musisz je wykręcić, a następnie wepchnąć w otwory standardowy klucz blaupunkta. Od biedy poradzisz sobie wpychając tam cztery odpowidniej średnicy gwoździe. Radio wyciągniesz wkładając palce w otwór na kasetę i ciągnąc.
Od czoła pompy musisz wykręcić napęd licznika MTG i pod pokrywą masz koło zębate pompy.Odkręć zabezpieczenie i masz już gotowe.
(at)Trafic2003 tu nie tyle o czyszczenie co udrożnienie musisz sprawdzić podciśnienie przy zaworze sterującym turbiną. Na wężu podciśnienia musi być wyraźnie czuć ssanie. Jeżeli tego nie ma to będzie to samo. Będziesz musiał wykręcić ten plastikowy element od pompy podciśnienia tam klucz torx bodajże 27. Najlepiej weź wiertło 1 mm i oczyść/rozwierć....
Z tego co pamiętam to z tyłu maszyny na osłonach zawiasów są śrubki , musisz je wykręcić, potem zdejmujesz panel mieszczący się między klawiaturą a matrycą, wyważając delikatnie śrubokrętem pod osłony zawiasów z obydwu stron i klawiaturę masz na wierzchu. Nie powoduje to utraty gwarancji. Zaraz umieszczę PDFa serwisowego. PS. Cieszę się ze pomogłem,...
czujnik masz nakrecony na osuszacz. znajduje sie on za prawym przednim kołem z przodu samochodu jak jest on podkorodowany to peknie ci jak będziesz wykręcał. Przy okazji wymień sobie osuszacz. jak masz czujnik uszkodzony. musisz wykręcić osuszacz aby czujnik wykrecić i rozpiąć kostkę z rurek wchodzacych do niego ;] Powodzenia. :D W razie jakichkolwiek...
Mam taki oto problem. Muszę wykręcić wiertło z drewna. Nie mam za dużo miejsca. Nie ma tam jak podejść, a nie mogę rozwiercić otworu dookoła, żeby był lepszy dostęp. Zastanawiam się, czy jest jakieś narzędzie, przyrząd, który można włożyć na to wiertło, wcisnąć i wykręcić? Może jakiś ścisk specjalistyczny? Może jakieś urządzenie hydrauliczne?
Witam Zużywa duże ilości adblue. W miejscu gdzie rura wydechowa wchodzi do tłumika sople skrystalizowanego adblue. Ciśnienie adblue w czasie pracy silnika 5bar po zagaszeniu i na zapłonie 1bar Jakie powinno być ciśnienie powietrza? doprowadzonego do dyfuzora? Ciśnienie powietrza (azotu) w pompie gumowej mębramy 3.5bar temp adblue, silnika, spalin, w...
Jeżeli faktycznie jest tam rozprasowana oś, to musisz wykręcić GŁOWICĘ razem z kurkiem Jak to zrobić? kręcąc kurkiem na maksa w lewo zabierze ze sobą głowicę?
Witam. Mam lampę w korytarzu oraz w skrytce obok. Oba źródła światła są sterowane jednym wyłącznikiem, przez co musiałem wykręcić żarówkę w skrytce, ponieważ światło paliłoby się tam niepotrzebnie przez cały czas. Czy istnieje możliwość rozdzielenia tego na podwójny wyłącznik, aby można było sterować nimi niezależnie? Na zdjęciu gniazdko od wyłącznika....
Tak tak znalazłem już na portalu aukcyjnym taką, tylko najpierw muszę wykręcić starą a nie mam pomysłu jak to zrobić. Oczywiście liczę, się z tym, że ją zniszczę i to nie jest problem .... :D
czyli muszę wykręcić cały silnik wycieraczek?Przekaznik odpowiada za prace na czasowym trybie czy na każdym położeniu?bo wycieraczki nie wracają w żadnym położeniu. Czy brak 1 i2 biegu wentylatora wskazuje na spalenie rezystorow czy raczej przelacznika?CZy jezeli brak 1i 2 to znaczy ze spalone sa dwa rezystory?Jakie sa wartosci tych rezystorow?
Jeśli odłączysz bezpiecznik to potencjał z rur znika? Jeśli tak to możesz wywalać kasę w błoto, to znaczy w rury CWU. Aby to sprawdzić, musiałbym ponownie wykręcić baterię i rozłączyć obwód.
Ustawienia ile wykręcić każdą z dysz podane w instrukcji są wyjściowymi, wstępne ustawienie. Z filmu po pracy piły słychać że L musisz jeszcze wykręcić. Zawsze gdy piła nie chce wkręcać się na obroty z niskich na wysokie jest za mała dawka dyszy L. Z kolei po wejściu na obroty piła nieźle dymi, więc dysza H ma nawet za dużo wykręconą, ale na razie nie...
Zdaje się że w tym gaźniku cały układ rozruchowy z dyszą i studzienką znajduje się w korpusie gaźnika, a nie w pokrywce komory pływakowej. Musisz wykręcić dyszę ssania i wszystko dokładnie wyczyścić carb cleanerem. Z resztą czyszczenie całego gaźnika jest wskazane, rozkręcenie go na wszystkie części i umycie carb cleanerem.
Chyba będziesz musiał wykręcić całą płytkę i zrobić zdjęcie ścieżek inaczej do niczego nie dojdziemy .
Raczej nie. Patrząc po zdjęciu przekładni masz tam zamontowany silnik 4-biegunowy czyli niecałe 1500obr/min. Jak wstawisz za szybki silnik to będzie za słaby. Musisz wykręcić stary silnik, zobaczyć jaka średnica wałka, jak mocowany jest stojan i wtedy szukać. Raczej to będzie silnik w obudowie kołnierzowej, nie na łapach.
Dzięki Kolego za konkrety, Na szczęście głowica pochodzi od innej sprężarki, w gorszym stanie, ale ten sam typ. Żeby wymyć raczej muszę je wykręcić z głowicy, right? Mam presostat od Grudziądza, główkuje jak to ożenić z odprężnikiem. Uszczelka głowicy - mogę wyciąć z preszpanu czy wydmucha?
Najpierw trzeba zdjąć obudowy tylną i boczną - z klapką zasłaniająca porty komunikacyjne. Następnie odpiąć kable (2 wtyczki) . Teraz popatrz uważnie na śrubki oznaczone strzałeczkami (trójkątami) i je odkręcić . Podobnie jak te śrubki z boku są zaznaczone te z tyłu (tylko nie te od osłon płyt :) , nie musisz ich odkręcać ) dwie są bodajże od góry i...
Mylisz się. Napęd jest przykręcany jedną ze śrubek, którą przykręcana jest klapka, gdzie znajduję się dysk. Musiałaś ją wykręcić, żeby podnieść klapkę i dostać się do dysku. Wtedy pewnie wysunął się napęd. Sprawdź to jeszcze raz. Może nie wyraziłem się jasno wyjęcie całego napędu to nie jego otworzenie. Dysk nie powinien mieć tu nic do rzeczy napęd...
sprawdzałem.. trudno dojrzeć to okiem ale czuć na palcu że się rusza.. ok rozumiem że samej zębatki nie założę. muszę wykręcić silniczek tak?
Na serwisie stwierdzili że cewka się nagrzewa i rozlacza sprezarke ale ciekawe czy to na pewno to bo muszę wykręcić sprezarke
Kolego masz normalny gwint ale musisz wykręcić rozrusznik żeby zablokować koło.
Musisz wymienić mikro włacznk w zamku od kierowcy. W sumie tam sa dwa mikrowłacziki wymień najlepiej oba. Jedna sztuka kosztuje ok 1,7zł wymiana bardzo prosta:) tylko bedziesz musiał wykręcić całkowicie zamek z drzwi, i go rozebrac. Żeby rozebrac zamek musisz wykręcić 3 wkręty oraz rozwiercić nita.
http://obrazki.elektroda.pl/7849428300_1... (at)Sawe89 Aby wyregulować sprzegło musisz wykrecić tą małą śrubkę która blokuję tą cienką nakrętkę w kształcie "gwiazdki" i właśnie tą nakretką regulujesz sprzęgło, w zależności od potrzeby przekręcasz nakretkę o jeden wpust i zakręcasz śrubkę i sprawdzasz i tak po kilku lub kilkunastu próbach...
Jutro podam bo muszę wykrecić
Jaki q..... klej musisz wykręcić węże i zakuć w warsztacie zakuwania węży , nie dość że 2 węże , koszta a i tak musisz to rozkręcić i oringa mieniać. Wykręć tak jak pisałem i wymień oringa.
mam ten problem w aucie - gdzie szukać tego modułu, silnik jest na podszybiu - ale dochodzą do niego tylko 2 przewody zasilające - nie widziałem tam tego rezystora i diody, czy muszę wykręcić cały silnik ?? Czy trzeba odkręcać wycieraczki ? proszę o jakieś podpowiedzi jak się dobrać do tego modułu nie wymując silnika pozdr. marcin_dob
Na tych zdjęciach nic nie widać. Zrób zdjęcie tego panelu na froncie obudowy, z bliska, oraz zrób zdjęcie zwrotnicy (musisz wykręcić głośniki).
Patrzyłem, ale nie widziałem. Musiałbym wykręcić bezpieczniki
Co robić? Odlutować banany i podłączyć goły przewód do zacisków we wzmacniaczu. Już od razu lutować, może są skręcane? Zależy jakie ma te banany, na upartego pewnie by podkręcił, ale musi wykręcić nakrętki zaciskowe do oporu i próbować wsunąć wtyki. Jak na zdjęciu poglądowym.
Jeśli obudowa się rozchodzi, to prawdopodobnie są wyrwane. Musisz rozkręcić korpus, tam te śruby będą widoczne, prawdopodobnie będziesz musiał wykręcić zawiasy z korpusu, żeby ułatwić dostęp do śruby. Ramki nie trzeba zdejmować.
Kup taką jak masz. Najpewniej DP55 ale musisz wykręcić i sprawdzić bo tam przychodzą 2 typy .
Prawdopodobnie zgniła ci kostka pod siedzeniem kierowcy, musisz wykręcić siedzenie i wykładzina do góry
Ale gdzie cieknie? Na gwincie pomiędzy zaworem a złączką zgrzewaną? Z zaworu bo pęknięty? Jeśli tylko na gwincie to musisz wykręcić zawór ze złączki zgrzewanej. Po pierwsze zakręcasz wodę zaworem głównym przed wodomierzem. Nadmiar ciśnienia możesz spuścić zaworem spustowym (1). Rozkręcasz śrubunek na wodomierzu (2) i na zaworze skierowanym w dół (3)....
Nie da się. Musisz wykręcić klawiaturę i wypiąć tasiemkę z płyty.
niestety musisz wykręcić te śruby i przełącznik będzie ci się chował do środka kuchni
Wirowanie normalnie zakończylo..pewnie woda się dostała jak zasłabo przykręciłem grzałkę.... Żeby sprawdzić szczotki muszę wykręcić silnik???jak je sprawdzić???
No właśnie takie, dotrze to w końcu do ciebie? Zakleszczyło wał i tyle. Pozamiatane. Rozumiem. Niemniej upewniam sie czy w grę wchodzi wymiana silnika czy wymiana przykładowo samych panewek. Musisz najpierw rozebrać i posprawdzać wał,wałek rozrządu,pompę oleju. Narazie temat zostawiam otwarty, za pare dni jak dowiem sie co dokładnie sie stało dam znać...
Chciałbym wiedzieć, czy na pewno da się zdjąć górną obudowę bez demontażu tych dekielków? Jeśli jest uszkodzone ich mocowanie na górnym palmreście to tak, jeśli tulejki mocujące nie są do końca połamane i trzymają się jeszcze na plastikach to z rozbiórką może być problem, bo najpierw będziesz musiał jednak jakoś wykręcić wkręty mocujące te elementy.
Zapewne masz przepalony bezpiecznik SMD F1 na płycie głównej. Musiałbyś wykręcić płytę i sprawdzić czy jest na nim przejście. Trochę rozkręcania tam jest żeby się dostać do płyty :) Mógł się przepalić od przepięcia lub zwarcia(np. na głowicy).
Czyli muszę wykręcić kostkę z radia i popodłączać ze sobą te kabelki?
Musisz wykręcić w takim razie głośnik niskotonowy (największy) i te kabelki spowrotem przewlec przez dziurkę.
Witam mam problem w pompie ciepła veissmann vitocal 222-G otóż nie reaguje na spadek temperatury w obiegu grzewczym a błędu żadnego nie ma. Żeby ogrzać do muszę wykręcić silnik krokowy zaworu trójdrożnego i przekierować grzanie z cwu na obieg grzewczy. Cwu nagrzewa a temperatura na obiegu grzewczym spada do 19 stopni i pompa się nie dźwiga może ktoś...
Musisz wykręcić starą pamięć i przykręcić nową, 2x większą. Dodatkowo musisz przykręcić nowy firmware, bo stary pewnie nie obsłuży większej pamięci.
Czyli co raz ja nasmarowali w fabryce i tyle? Mozna to jakos rozebrac? Bo mysle ze nawiercenie i zalozenie kalamitki niewiele pomoze, narazie spryskalem wszystkie szczeliny WD 40 i poczekam pare dni choc mysle ze efekt bedzie raczej nedzny. Wrzuć zdjęcie przodu ale jestem niemal pewny że nie ma możliwości smarowania sworznia. Żeby to rozebrać musisz...
Wydaje mi sie, ze jedyne wyjscie to kapitalny demontaz - musisz wykrecic obydwie belki, a z nich z kolei wszystkie zawory - czyli rozebrac belki "do golizny", wtedy bedzie mozna ja dokladniej obejrzec w srodku i przeplukac woda pod cisnieniem.
Witam wszystkich, W skrócie sytuacja wygląda tak, że planuję wymienić kondensatory w dość leciwym subwooferze aktywnym "Magnat monitor sub 200a", ale muszę wykręcić tę płytę. Układ TDA7492 (chyba) jest połączony do obudowy w jakiś dziwny sposób. Wygląda jakby z jednej strony była podkładka silikonowa, z drugiej mikowa, i do tego jakaś pasta. Podpowie...
Na tej tulei jest podciągnięte na maxa żeby dalej podciągnąć muszę wykręcić śrubę całkowicie i jak wykręcę i przesunę poza pole regulacji to mam podnośnik ale dźwignia hydrauliki ma możliwość ruchu tylko w jedną stronę
Wykręć śrubkę dłużej ( musisz poeksperymentować) i zakontruj nakrętką. W pozycji otwartej dźwigienka jest w górze i podnosi grzybek ( przez wykręconą śrubkę). Jak ja opuścisz- zamyka.
Mam wieżę "AIWA" z kolumnami 200 Wat,gram na sprzęcie,ale czy jest zwrotnica, musiałbym wykręcić głośnik,żeby zobaczyć jak zbudowana jest kolumna.
różnicówka musieć wodomierz musieć musieć glikol
opinie mastech peugeot boxer kluczyk termopara przewody
philips senseo licznik geigera
Piec gazowy Elka 92 - przyczyny samoczynnego wyłączania Testowanie diody Zenera: wyniki 781mV i 3,66V