Wymiana zaworu n75
zmierz do masy akumulatora te +12 do zaworu n75
A ten 029 906 021 GL Dodano po 15 A czy nie orientujesz się czemu jest zasilanie na zawór n75?
(at)Heinzek , pokręciłeś. W tym silniku im mocniej otworzy N75 tym więcej turbina ładuje.
No co, albo znowu geometria stoi, albo N75 dziabnięty. Proszę o loga 11 grupy dynamicznego z odpietym całkiem podcisnieniem z gruchy.
Sprawdź wydajność pompy vacum, oraz poprawność ustawienia rozrządu, to na początek. ECU afn i turbo AWX musi mieć n75 z silnika AFN lub AWX bo z 1Z nie podejdzie, czy tak jest?
witam, mam pytanko. mam passata afn 1,9 tdi w automacie (AG4 4 BIEGI) chodzi mi o wysterowanie n75 - na biegu jałowym jest wysterowany na ok.47% (-0,4 mbara)- czy to tak ma być czy coś jest przestawione. jak przekoduje vagiem na manual to na jałowym jest wysterowany na ok 25% (-0,6 mbara). może ma ktoś mapę (wykres) sterowania n75 dla automatu afn?
Dane z diagnostyki gdzie są? Nie mylić z odczytem błędów. Ciśnienie doładowania wymagane i rzeczywiste + wysterowanie zaworu N75.
U mnie (AFN) N75 "tyknie" raz, kilka sekund po zgaszeniu silnika, moze masz uszkodzony zawor lub jego sterowanie, podmien go na probe?
Witam Problem z autem u kolegi Audi A4 B5 Silnik AFN 1.9 TD Błąd: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Po logowaniu mamy tak: https://log.malonetuning.com/chart/28697...
wstaw ori program - N18 i N75 to 13x16 - myślę że nie będzie problemu z podmianą N18 na N75 ... W wsadzie od AFN 028906021DF i 1Z 028906021BF są cztery mapy 13x16, dwie od EGR dwie od kątu wtrysku, rozumiem że kątu wtrysku nie podmieniamy, to pozostaje mapa EGR do podmiany tylko na co?? Soft ze sterownika to nie W$ a mapy to nie katalogi gdzie można...
Błąd to 00575 ale co przy jego opisie : limit doładowania nieosiągnięty, limit przekroczony, czy też różnica w regulacji ? od tego opisu zależy za co się zabrać aby zlokalizować przyczynę i usunąć usterkę, nie szkoda Ci kasy na zakup N75 ?. Przy AFN-ie wystarczy go tylko podmienić z N18 i sprawdzić czy to jego wina.
Zawór sterujący N75 też masz z AFN?
no to jak teraz zgiagnozowac dlaczego wpada w ten awaryjny? jutro wezme sie za czyszczenie N75,
Witam Będę wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące poniżej opisanych kwestii. posiadam VW Sharan 99' TDI, 110KM silnik AFN, skrzynia automat, ok 200k km na liczniku. Po sprawdzeniu ECU VAG mam następujace błędy: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+ P1155 - 35-00...
Z EGR możesz zdjąć wężyk i zaślepić,mam passata 1.9 TDi te same problemy ale po wymianie turbo mi pomogło wysterowanie sztangi VTG.ale możesz spróbować przeczyścić n75,do sprawdzenia n18.
Jakie masz awarie? Dawkę paliwa można zwiększyć na 3 mg, przepływka trochę tnie dawkę, turbo przeładowuje nadal. Podmień na próbę N18 z N75, jak nie pomoże to musi być zasyfiona suszarka. Logi się wrzuca tu www.vaglog.rtnet.pl i wkleja później linki.
wielkie dzieki
N75 ale nie jestem pewien
No to do sprawdzenia N75
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
witam sprawdż czy ramie zaworu w turbinie nie jest zablokowane jeżeli chodzi to sprawdż elektrozawór N75
Dawka paliwa zbyt duża - masz w granicach 2,2 a powinna oscylować od 3,5 do 4,0 i możesz lekko przyspieszyć kąt wtrysku bo przy mrozach będzie gorzej odpalał, logi dynamicznie - grupy 003, 008 i 011 ale przede wszystkim sprawdzić wtyczkę i kable od elektrozaworu N75 oraz zacisk kabelka na elektrozaworze N109 na pompie wtryskowej (oczyścić), skasować...
Odłączyłem przepływomierz z myślą iż będzie poprawa To znaczy, że powinień być sprawny. Nie sprawdziłeś n75.
a to już zmienia postać rzeczy. Cały czas była mowa że się nie porusza. Prosta droga do sprawdzenia. Przewód podciśnienia, gruszka a jak nie no to wasz ulubiony N75
demontaż króćca wodnego przy głowicy oraz wylanie się boryga to tylko zwyczajny zbieg okoliczności z trybem awaryjnym, jeśli chcesz coś wiedzieć na temat elektrozaworu sterującego ciśnieniem powietrza doładowanego to w tym temacie znajdziesz opis jego naprawy oraz fotki gdzie się znajduje : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6... zależy...
Kolego to całkiem mozliwe....Ja w passacie miałem tak że jak rozebrałem turbine to okazało sie że kierowniczki wytarły w tym osadzeniu leciutkie wgłebienia i nie mogły przesunąć sie dalej co powodowało nagłym spadkiem mocy i tylko ponowne uruchomienie pomagało.rozebrać i złożyć turbine to tylko koszt twojego czasu a bedziesz pewny jak zobaczysz.Ja tylko...
Jak nie wiesz co i jak zrobić to zawieź auto do mechanika, ale nie tego co mówił o wgraniu programu, ponieważ te silniki nic takiego nie potrzebują. Przyczyn może być wiele: uszkodzony lub źle podłączony N75, źle wyregulowana grucha w turbo , lub źle zregenerowana turbina, nieszczelność w dolocie, przepływomierz itd.
Dynamiczny 3 i 11 W grupie 003 wartości pozycji 2 i 3 powinny być tożsame, a u mnie nie są. MAF aktualny jest zdecydowanie mniejszy niż MAF zadany, można stwierdzić, iż przepływomierz mierzy nieprawidłowo (zaniża wskazania), a w grupie 11 również ciśnienie aktualne jest mniejsze niż ciśnienie zadane czy przypadkiem nie jest to wina zaworu n75 ?
Witaj przerabialem temat Musisz ogarnąć wężyki idące do turbo Po naciśnięciu 3krotnie pedału hamulca masz twardy pedał? Dokładnie tak. A na wyjściu z n19 i n75 ledwo -0,5 bara.
jeszcze jedno mi sie przypomnialo,zrob taki test: obserwuj ten silownik co steruje kierownicami i niech ktos odpali fure i zobacz czy unosi sie,dodawaj gazu i caly czas obserwuj czy pracuje, a jaki masz typ silnika? w AFN podobna charakterystyke ma zawor EGR (wyglada tak samo jak N75 tylko ze ma czarna glowke), nawet ma taka sama wtyczke, mozesz je...
A podciśnienia wężyki ok?N75 ok?Ta czarna gruszka (ja ją nazywam magazynem podciśnienia)ok?
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Vag pokazal problem czujnik g71, jego awaria tez powoduje przeladowanie, czujnik znajduje sie w rurze idacej z intercoolera w niektorych silnikach jest zespolony z g72, zobacz czy nie przytarlo gdzie kabelkow ,jesli nie wymien ten czujnik mysle,ze to jest przyczyna. MAP to nie n75 a wlasnie g71, dosc czesta awaria a wlasnie malo sie o tym pisze na forach....
Moje pytanie brzmi czy próbowałeś podmienić w jakimś aucie te zaworki ?? Nie raz i wiesz co.Zawsze auto działo jak należy. passata 1,9 tdi AFN SYNCRO poszedłem specjalnie jeszcze raz spróbować i klops . Chwalisz się? N75 w Passacie było 2 różne rodzaje.Masz stary typ to i nie działa. Wiesz jakie są różnice oprócz numeru części?Ja wiem. A do autora...
Sharan 99r. 1.9TDI AFN. Oryginalny zawór turbiny (N75) mam o numerze 1H0906627A. Na allegro taki jest dwukrotnie droższy od innych co mają inne numery a dokładnie taki 1J0906627A. Różnią się tylko drugą cyfrą, czy mogę zamontować ten tańszy?. Czy będzie dobrze on pracował?.
W silniku AFN jak i AHU, ALE, 1Z i tym podobne kąt wtrysku ustawia się obracając pompą wtryskową a w silnikach ALH, AGR, AHF, ASV kąt wyprzedzenia wtrysku ustawia się na kole pasowym pompy wtryskowej i pompa przez ten cały czas pozostaje nieruchoma. Oczywiście środkowej śruby koła pasowego nie możesz zluzować bo rozregulujesz całkowicie ustawienie pompy...
Problem zauważyłem dzisiaj więc średnio posprawdzałem szczelność przewodów od zaworu n75. Za resztę wezmę się jutro tylko od czego zacząć? Dodano po 41 Problem mam nadzieje zażegnany. Poprawiłem wtyczkę i przewody od zaworu n75 i moc powróciła.
logi koniecznie,ale wyjmij zawor n75 i go przepłucz jakims rozpuchem i przedmuchaj,sprawdz tez przepływke
Sprawdziłem podciśnienie na wężyku który idzie do gruszki i zauważyłem dziwne zachowanie z spadajacym podcisnieniem czy to jest normalne zachowanie? Jest to wina n75? Po podłączeniu bezpośrednio pod pompa vacuum nie zauważyłem nic niepokojącego.
Moim zdaniem n75 działa poprawnie, przy maksymalnym doładowaniu stara się najmocniej zbić doładowanie. Rys nie było na muszli?
Przy bledzie ktory kolaga ma odnosnie cisnienia doladowania to napewno nie pzreplywomierz tylko zatarte ciegno turbiny regulujace cisnienie doladowania . Zawor N75 w tych autach raczej nie pada to nie jest ten maly zawor Pierburga ktory byl w 90 KM 1Z , one padaly nagminnie , zawor N75 w AFN jest wiekszy , ten sam ktory szedl jajko zawor recysrkulacji...
Owszem, jeśli podmianka elektrozaworów N75 i N18 miejscami nic nie pomoże to turbo trzeba czyścić. Nieszczelności w dolocie nie ma.
Stawiam na przepływkę. Stykałem się z takim problemem choc jeszcze można sprawdzić N75 czy otwiera przepustnicę na turbinie ale pod obciążenien silnika a nie na wolnuch.
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Witam Czy możesz napisać co zmieniałeś konkretnie? Jestem na etapie przekładki AHU na AFN (audi a4). Mam cały komplet razem z komputerem. Teraz wiem już że inna jest flansza do wydechu (turbina w AHU jest ze stałą geometrią i ma inne wyjście na 4 śruby, ta z AFN'a ma na 3 śruby). Wiązka elektryki wydaje mi się taka sama (mam starą i nową). Na pewno...
Ależ AFN ma czujnik ciśnienia w ECU, wprost z dolotu idzie do niego wężyk.
tam jest silnik AFN 81 kw 110 km turbo VTG ze zmienną geometrią musisz wyczyścić łopatki ewentualnie sprawdz zawór N75
Turbo słabo pompuje i dziura w dolocie. Jaki błąd rejestruje ECU pewnie "negative deviation". Sprawdź szczelność gruszki, podciśnienie za n75 i szczelność dolotu bo wygląda na mega dużą dziurę.
Witam Założone nowe turbo po regeneracji Nowy zawór n75 pierburga Dolot nowy fmic Przeladowywuje turbinę do 2bar i odcina w czym tkwi problem?
Tak zrobię ale przepływkę mam nową i sprawdzałem ją na innym audi, włąśnie na na AFN. Szczerze jednak mnie interesuje skąd sterownik wie, że ma WG a nie VTG. Komp steruje tylko zaworem N75. Nie ma co się denerwować i ręce opadać. Lepiej pytać niż błądzić. wloz sterownik AFN do AHU i sie przekonaj skad wie ...
Sprawdz w basic settings jak pracuje gruszka, obserwuj jej ruch powinna chodzić szybko i płynnie. Podmień na próbę n75 i n18. Sprawdź połączenia wężyków podciśnienia. W ostateczności turbo do czyszczenia.
wywal katalizator niech ci mechanik zwiększy dawkę na 3,0mg podmień N75 Z N18, jak silnik nabierze wigoru N75 do wymiany turbina kwalifikuje się do czyszczenia albo gruszka nie domaga statyczny kat wtrysku ustaw
To normalne na pompie vp. AFN-y tak maja. (mam to samo, nie jestem pewien czy to cos zwiazanego z wtryskiem sterujacym, nie wnikam):> Turbo ci odcinalo bo sie zapieklo czy nieszczelnosc na zaworku n75 ? (taki sam masz przy EGR) Dawke masz ubogo (2-4 mg optymalnie). Nie dziala ci mulowato ? hehe U siebie mam 2mg, mocy jest jeszcze na cziptuning za pomoca...
Panowie, mam problem z VW AFN em 110 KM. Zaczyna ruszać i nagle przestaje ciągnąć. Po dodaniu więcej gazu szarpnie i zaczyna ciągnąć do 1800 obr i tyle. Obroty nie wzrastają, nawet jak wciskam do podłogi gaz. Na wolnych obrotach na 1. biegu bez dodawania gazu capkowanie. Turbina cała regenerowana na Corasie, przewody dolotowe posprawdzane, zero nieszczelności....
A możesz wkleić logi w grupie BS i dynamiczne najlepiej? Ja mam A4. 96r też w AFN i czasami też mi się taka sytuacja zdaża, ale nie wiem czy to w momencie jak EGR porzełącza się między spalinami a powietrzem to tego tak nie słychać. Wydaje mi się że najlepszą diagnoże możnaby postawić jakbyś zrobił komplet logów dynamicznych i grupy BS (EGR, N75 itd)....
Zapieczone prowadnice turba lub zawory n75 lub g91. Błedy opisują wlaśnie te zawory i nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym
Może jednak ktoś pomoże ? Turbinę wyczyscilem, n75 wymieniłem. Na komputerze wskazania caly czas takie same . Samochód jak chodził tak chodzi. Turbo wg. mnie dmucha dobrze.
Witam! Mam problem z Audi A4 1.9 Tdi 110Km AFN rok 97. Auto na wyższych obrotach traci moc. Po zgaszeniu go i ponownym odpaleniu jest wszystko OK aż do momentu osiągnięcia wyższych obrotów Wymieniłem sterownik silnika, przepływomierz, zawór N75 i dalej nic. Po podpięciu komputera wyskakuje błąd: Czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze ssącym zwarcie...
Witaj kolego co do błedu 0575 to: -uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania - połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone). Sprawdzić zawór magnetyczny N75 i układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką. A błąd 0519 to błąd od MAP,zobacz na parametry rzeczywiste w trakcie pracy silnika to powinno...
Sprawdzone było programem vag. Miło mi słyszeć ze to taki częsty i łatwy w naprawie błąd <szok> czekam na propozycje :) Węże pod ciśnienia wymienione i prawidłowo podłączone zawór N75 wymieniony (ale żadnej różnicy) intercooler dziury nie ma cały układ ssący jest szczelny.
Witam od około 2 tygodni mam problem z moim sharanem, na 1 i 2 biegu ładnie przyśpiesza i wkręca się na obroty nawet do 4500 obr/min a na 3 biegu gdy przekroczy 70 km/h i obroty około 3200 przełącza się na tryb awaryjny tak samo jest na 4 i 5 biegu tylko że po uzyskaniu większych obrotów i większej prędkości. Zawór n75 jest sprawny po podmieniłem z...
tak po podłączeniu komputera przejechaliśmy się tak i tak stwierdził ten mechanik <znajomy>że jest puszka podciśnienia że nie podaje ciśnienia do kolektora ssącego czy jakoś tak powiedział że najlepiej będzie zregenerować turbo i będzie po kłopocie Po pierwsze to nie puszka podciśnienia tylko puszka siłownika ciśnieniowego, puszka podciśnienia...
Witam,pacjent vw vento z silnikiem 1z z brakiem mocy dolnych partiach obrotów i przy każdej zmianie biegu w niskich obrotach a mianowicie od 1000rpm do 3400rpm.Po przekroczeniu tych obrotów ma moc. Po przekładce: pompa wtryskowa afn wtryski 216 turbo awx sterownik silnika sharan afn intercooler alfa romeo kolektor awx egr off przepłwyka bosch zawór...
Napisz jaki masz silnik czy turbo VNT czy westgate :P AFN czy 1Z, AHU, czy jeszcze jakiś inny o ile były inne TDI w Golfach 3. To co opisujesz to normalny notlauf. Podejrzewam, że masz turbo do czyszczenia (jeśli AFN, czyli VNT), do wymiany gruszkę lub uszkodzony zawór N75. Samochód najprawdopodobniej łapie tryb awaryjny, gdyż turbina wytwarza zbyt...
witam. mam pytanie odnosnie cisnienia doładowania. jest to seat alhambra 1.9tdi 97r oznaczenia silnika afn. sterownik wchodzi w tryb awaryjny po podpieciu pod kompa okazało sie ze turbina daje za małe cisnienie dokreca tylko do 1600mbar. n75 i wszystkie wezyki posprawdzane, wszytko gra.po odpieciu wysokiego cisnienia i zaslepieniu turbina wyciska 2100....
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chyba twierdzisz że AHH AFN nie ma geometrii.Jest to 90 i110 KM i turbo to samo ale geometri nie było w 1Z i AHU i tam był n75 metalowy bo sterowany cisnieniem.Jeśli po rozruch ciągnie gruszka to wiadomo-geometria.
witam jestem nowy więc przepraszam,że przyminam sie do tego postu: Mianowicie Posiadam Passata 1,9Tdi 110km AFN. Auto nie ma mocy o ile na pierwszym i drugim biegu można mówić o jakiejs dynamice samochodu to już na trasie przy wyprzedzaniu i redukcji do czwartego biegu wciskając gaz w podłogę auto dlugo się zastanawia i strasznie wolno przyspiesza....
Witam Mój Passat 1.9TDI 110koni zaczął łapać notlaufy + do tego miał słabe przyspieszenie jak na ten silnik. Zawiozłem go do mechanika na wymianę rozrządu i czyszczenie turbiny, przy czyszczeniu turbiny okazało się ze są pogięte łopatki, które zostały wymienione. Wszystko cacy, ale po odbiorze auta czułem jakby autko lepiej się zbierało ale nie tak...
Długo byleś centomaniakiem i chyba powinieneś wiedzieć, że nie ma dobrych gotowców. czyli chcesz powiedzieć że w profesjonalnym zakładzie kilkanaście (kilkadziesiąt) razy rozbierają sterownik wyjmują pamiątki przeprogramowywują i testują (dla jasności mam na myśli tego AFN'a)? tak, bo N75 może inaczej chodzić itp, a falowanie turbiny zabija ja mi zachipowanie...
Wymieniłem już zaworek, błędów nie ma. Ale poprawy mocy też nie. A czy możliwe że to jest wina N75 a nie będzie pokazywać błędów? Bo już nie wiem od czego mam brak mocy. Słyszałem od mechanika że jeśli turbo się kończy to też przepływka będzie źle pokazywać
Witam wszystkich . Jak mogę coś dodać, mam ten sam problem AFN . Testowo gdy zostało podpięte bezpośrednio podciśnienie z pompy podciśnienia do turbiny dymienie ustępuje i silnik pracuje równo na postoju przy 2500. Kolejna testowa sytuacja. Rura od kolektora ssącego zdjęta, sterowanie turbiną odbywa się przez zawór N75 , przy 1500 obr silnik pracuje...
W AFN (na pewno w 1998 r.) były cały czas montowane turbiny VTN czyli ze zmienną geometrią. Zaworek można spróbować podmienić od innego samochodu, ale na 99% są zatarte łopatki sterujące geometrią turbiny. Zasada działania jest taka, że zaworek N75 przy niskich prędkościach obrotowych silnika (mało gazów spalinowych) podaje podciśnienie na sztangę turbiny,...
Być może że nie ma zasilania na BCM ale co by do tego miała temperatura otoczenia?? bo kłopot wystąpił dopiero jak temp spadła w okolicy 1=2 stC.Wcześniej odpalał. Na raqzie obszedłem to w ten sposób,że zapodałem mu stały prąd po zapłonie z oryginalnego kabla który w VW T3 idzie na elektrozawór.Teraz odpala, ale nie mam pewności czy nie pracuje czasami...
hehe chyba autor miał na myśli kąt wtrysku. Swoją droga sztanga pracuje lużno zaciąga na maksa po odpaleniu auta? Jeśli wiesz o czym mówię. Może być milion powodów, przepływka, N75, podciśnienie a raczej jego brak, zacięcie sztangi turbiny, uszkodzenie aktuatora (potocznie gruszki podciśnieniowej) itd itp. Proponuje oddać auto do warsztatu bo gorzej...
Wszystko niby fajnie ale skoro kolega pisze, że N75 jest połączony 3 wężykami z turbo to nie może mieć VNT tylko turbo WG i wtedy tylko taki schemat go interesuje : http://obrazki.elektroda.pl/2840938600_1... gdzie jeszcze dodatkowo z rury przed kolektorem ssącym idzie szlauch do sterownika silnika. Mustang , ten schemat, do którego...
Z braku czasu N75 nie podmieniłem, muszę czekać na przychylność właściciela drugiego AFNa. Jeździł on w swoim aucie z pierwszą przepływką i nie czuł różnicy w porównaniu do swojej (tej drugiej). W pierwszym logu był spadek mocy, w trzecim logowaniu kierowca chyba też coś tam poczuł. 4 przejazd był już OK wg niego. Auto ogólnie nie jeździło, wymieniłem...
Wacław, wyjaśnij mi proszę dlaczego 'głupoty'? Nieszczelności nie stwierdziłem, ani z kanału od spodu, ani od góry. No, najlepiej by było jakiś dymek z papierosa wpuścić, ale nie palę :) :( EGR nie jest zaślepiony, przynajmniej ja tego nie robiłem, a wcześniej auto było cały czas w jednym w miarę porządnym warsztacie naprawiane, właściciel nie pchał...
n75 mam podmieniony na sprawny w 100% i jest to samo niestety ;/ wężyki sprawdzone wszystko jest szczelne. sztanga na jałowym biegu pracuje. widać jej ruch własnie około 1,5 cm. co do błędów to ten pierwszy o lampce kontrolnej jest cały czas. nie wiem właśnie ;/ a ten drugi da się skasować ale powraca po przeładowaniu. czyli obstawiał byś geometrie...
Witam Koledzy prosze o porade co może być przyczyną braku mocy w ibizie 1,9 tdi objaw wygląda następująco po odpaleniu autka przez moment jest wszystko ok silnik ma moc i jedzie jak należy,natomiast w pewnym momencie auto traci moc i bardzo powoli wchodzi na obroty(totanie inne odczucie jazdy),dodam,że słychać prace durbiny,czy to może być przepływomierz??czy...
Witam od pewnego czasu mam problem ze swojim audi a4 b5 1.9 110km , mianowicie przy 110 kilometrach wchodzi w tryb awaryjny i przestaje przyspieszac dopiero po ponownym odpaleni problem ustaje do przekroczenia 110 km. Turbina była czyszczona zaworki n75 i n118 sa nowe gruszka podcisnienia chodzi jak nalerzy po odpieciu wtyczki przepływomirza od razu...
Kolego zrób logi wszystko będzie jak na dłoni, częsta przypadłość TDI ze zmienną geometrią łopatek turbiny po prostu sie przycinają i auto wpada w tryb awaryjny. Sprawdź zawór N75 oraz wężyki podciśnieniowe ale na 100% obstawiam zapieczone kierownice w turbinie. Jeśli nie doprowadzisz ciśnienia doładowania do normy nie masz nawet co szukać problemu...
Mam taki problem a mianowicie moja Audi nie jedzie tak jak powinna oczywiście ma odejście ale nie takie jakie powinna mieć. Jak jadę i na trójce docisne gaz to przy 4 tys. traci moc i wchodzi w tryb awaryjny i wogóle nie chce jechać, pomaga dopiero ponowne odpalenie auta po którym mogę deptać ile fabryka dała, chyba że auto postoi trochę dłużej zgaszone...
Witam Mam problem z turbodoladowaniem czasami wpada w tryb serwisowy. EGR zaslepiony, zawory n18 z n75 podmienione szczelność ukladu sprawdzona, turbina jest po regeneracji, wezyki podcisnienia nowe, przeplywka nowa map sensor zakupiony uzywany wsadzony i dalej to samo. logi do oceny ponizej http://vaglogi.pl/log-011_to82MUA.html http://vaglogi.pl/log-010_PLli7.html...
Witam, Ostatnio mam odczucie że moje auto gdy się zagrzeje jakby stawało się słabsze - miało mniej mocy. Na zimnym przy dodawaniu gazu czuć jak się elegancko zbiera a na ciepłym jakbym tego nie odczuwał. Dodatkowo zauważyłem że po zgaszeniu auta słychać pracę zaworka n75 (n19) jakby takie buczenie a gdy go dotknę lub poruszam od razu przestaje. Zastanawiam...
Witam, W moim A4 1.9TDI z '98 110km (AFN) po fabrycznym chipie ABT (132KM) od niedawna wystepuje notlauf:np na 5 bigu powyzej 2 tys obrotow wchodzi w tryb awaryjny. Na kompie wyszlo niedoladowanie i blad 575. Zamienilem miejscami elektro zawor n75 z tym od EGR (chyba ma numer n18) i dalej to samo. Przeplywka jest od roku nowa. Mam dwie watpliwosci:...
Sorki źle napisałem nazwę,potocznie tak mówimy u nas, chodzi o ten zawór http://autolech.com.pl/index.php?p556,za... Najlepiej wsiąść w samochód z podłączonym diagnostą pod złącze, i obserwować ciśnienie doładowania, jeżeli w trakcie przyśpieszania ciśnienie dobije do ok2.1 bar i nagle...
Czyli gdzie mam szukać bo już sam nie wiem ? Bo tam co podpinałem podciśnienie do zaworków n18 n75 itp to były króćce przy aku podciśnienia (chyba ze aku jest bezpośrednio z pompą vacum) Gdzie dokładnie mam szukać pompy i tych nie szczelności ??? Dodano po 48 tak Tak to AFN
Prosze o analize logów bo Passat zachowuje sie coraz gorzej STATYCZNE 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_188014.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188015.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_188012.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_188013.html BASSIC SETTING 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188016.html 004,007,013 http://vaglog.rtnet.pl/log_188017.html.....
ja mam to samo z tym brakiem mocy !.9 tdi AFN. Jak go przeciągnę na obrotach do 3500 to mi turbo pada.jak jesem załadowany np: 5 osób i wrzucę za wysoki bieg przy małych orotach silnika to też turbo pada. Mechanik powiedział,że wyskakuje mu błąd o takim numerze 3510 intermittent i za cholere nie mam pojęcia o co chodzi. Sytuacja jest denerwująca bo...
Panowie mój 1.9 nawet po odłączeniu N75 zbiera się dużo żwawiej niż z kolegi postu. Podepnij bezpośrednio wężyk podciśnienia do gruszki turbo. Jeśli działa płynnie i gruchę zassie to sprawdź N75. Czy przy dodaniu pełnego gazu gruszka jest ciągle zassana czy upuszcza. Chociaż najlepiej sprawdzić bez kombinacji poprzez vag. Jeśli N75 i zmienna geometria...
Witam.Miałem podobny problem tylko w audi 1,9 tdi 110 AFN .Przyczyn może być kilka.W silnikach 110 KM turbina jest ze zmienną geometrią łopatek i one lubią czasami się zapiec , w wyniku czego nie otwierają się ,turbina przeładowuje ,a samochód wchodzi w tryb awaryjny .Wynikiem tego jest spadek mocy.Może też być uszkodzony zawór N75,który steruje turbiną...
Seat Alhambra 1.9 TDI AFN 110 KM 1999r Witam, samochód traci moc przy około 3000tys obrotów, odzyskuje ją dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika. Zawór N75 zamieniłem miejscami z tym od EGR, sprawdziłem przewody od podciśnienia, sztangę turbo- ładnie lekko pracuje, ruch około 2cm, podmieniałem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym 2 razy...
Mam problem z moim passerati, dosyć popularny temat tutaj, ale jednak na żadnym z tematów nie znalazłem sensownych odpowiedzi. Pojawia się błąd przeładowanie turbiny, jak się dociska do ok 100km/h-3,4 bieg i 120km/h-5 bieg, autko traci moc, taki zdechlak że dociskając do dechy nie odczuwa się żadnych zmian. Cięgło od gruszki sprawdzone przesmarowane...
Witam serdecznie szukam oryginalnego wsadu 038 906 018 DG (taki pokazuje etka audi a6 c5 rok 98 automat 4 biegowy) chciał bym wgrać oryginał auto kupiłem po jakimś wirusie na obudowie ECU naklejka 038 906 018 DG natomiast kabel wykrywa 038 906 018 S ,auto nie domagało brak mocy automat zmienia biegi wysoko ,podmieniłem na oryginał 038 906 018 S (bo...
Witam Wczoraj w nocy rozebrałem dwa zaworki n18, n75 wyczyściłem je oraz przesmarowałem n75 był strasznie zabrudzony ciężko pracował teraz jest ok do tego wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia na nowe. W n18 ktoś kombinował i pokleił jeden wężyk do zaworu bo urwał jeden odczep, dostałem za darmo inny n18 który miał uszkodzone mocowania i zamieniłem...
Witam. Miałem problem z zapieczoną turbiną. Wyczyścili całą, wszystko grało. Po jakimś czasie padł zawór n75. Kupiłem nowy. Wszystko działało. Turbina była ustawiana na nowo. Wszystko chodziło, aż do momentu.. Samochód ma kopa normalnie, ciągnie jak trzeba. Ale ma swoje widzi mi się. I teraz tak. Jadę 50km w trasie. Prędkość od 90-140 5bieg jest but...
zaczeło się od szarpnięcia podczas jazdy i stracił moc po zgaszeniu i zapaleniu problem zniknął ale zaczeło się dziać tak częściej wymieniłem więc filtr paliwa i nie pomogło po jakimś czasie zaczął ciężko zapalać i miga kontrolka od świec żarowych pojechałem do serwisu vw bo mam tam kolegę podłączył komputer ipokazał usterkę czujnika sprzęgła i hamulca...
Witam Mam silnik AFN 1.9 tdi 110 km Powiedzcie mi ile tak około potrzebuje wężyków podciśnienia aby wszystko wymienić ?(I jaka średnica) Oraz gdzie u mnie jest ta pompa vacum ? A i czy da się jakoś sprawdzić Zaworek N75 ???? PS:Co by się stało jakbym podłączył "gruszkę turbiny " Bezpośrednio bez tego zaworka; to samo z EGR ? Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/8369882900_1...
Sztomel dziękuję, że się tutaj wypowiedziałeś. Czytałem już niejeden Twój cenny post. Dzisiaj zmostkowałem te wężyki od N75. Co zauważyłem - po tym mostku dalej jest notlauf, ale znowu od przepływościomierza - po jego odpięciu i przejażdżce stwierdzam, że auto inaczej reaguje na gaz, ale za wcześnie na jakiekolwiek wnioski - muszę przejechać się dalej....
pompa kulka ibiza uszczelniacz silnik wentylatora chłodnicy mercedes
bezpieczniki swiatla mijania zmywarka simens
Ładowarka kompatybilna z akumulatorem JCB 12V Jak zamontować uchwyt tokarki TechMigLD250?