Ta sprężyna jest zapięta jednym końcem do obudowy kosiarki a drugim do przekładni napędu tak aby naciągała pasek.
nie podaje.
Przyjrzyj się dobrze, tam musi być coś co odpowiada za naciąg paska. Może coś przeoczyłeś. Zdejmij osłonę, może od góry będzie coś widać.
Schemat dla Fiat Grande Punto 1,4 8V 2005-2012, Kod silnika: 350A1.000 http://obrazki.elektroda.pl/7701004000_1...
Starszy model, ale zazwyczaj jest podobnie. Odkręcasz wkręty i zdejmujesz blat, potem dwa boki, tylne pokrywy. Pokrywa łożyska lub szczotkotrzymacz, odkręcasz nakrętkę lub zdejmujesz seger z osi bębna, zdejmujesz tylną blachę. I już prawdopodobnie da się założyć nowy pasek na bęben. Ale jak jest dojście, to najlepiej bęben wyjąć i dobrze oczyścić z...
Naciąg paska ok ? Przewody alternator ok ?
Jakie wspomaganie? Sprawdź naciąg paska i ładowanie bo jak zwykłe wspomaganie to chyba zgubiłeś pasek
Sprawdzałeś łożyska pompy, alternator łożyska kręcą się swobodnie,mocowanie koła pasowego na wale głównym.Nie obstawiał bym wadliwych kół pompy.Właściwy naciąg paska. Zobacz pracę koła pasowego na wale głównym czy naciąg paska jest taki sam kręcąc po woli na całym obrocie wału. Mocowanie alternatora czy nie urwana podstawa alternatora.
Mam ten sam problem jak to rozwiązanie?
A czasami wystarczy zadbać o prawidłowy naciąg paska
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
No to zwiększ naciąg tego paska. Przy nieobciążonym alternatorze nie ma prawa się ślizgać (przy obciążonym zresztą też). Prawidłowo napięty pasek powinien ugiąć się maksymalnie 10 mm pod naciskiem palca (naciąg paska należy sprawdzać w połowie odległości między kołami pasowymi).
Sprawdź jeszcze punkt 2. Naciąg paska klinowego. Czy nie ślizga. Ze dwa takie przypadki miałem.
Co to kolego jest kont? Kąt synchronizacji nie ustawiasz vcds'em a kołem zębatym na walku rozrządu. Kąt powinien wynosić 0 ale to nie jest reguła. Chwilowe skoki o 0,5 stopnia mogą być ale naciąg paska warto sprawdzić. Zrób logi 013 018 i 023
Witam. Sprawdź naciąg paska klinowego, klemy na akumulatorze, i główny zacisk na alternatorze. Tam powinny być dobre i pewne połączenia. Załączam Życzenia Świąteczne i Noworoczne.
tak, to napewno kondensator ale radziłbym sprawdzić jeszcze naciąg paska klinowego, jak pasek się ślizga są te same objawy
jeżeli uszkodzeniu ulega łożysko to możliwe że naciąg paska jest za duży. Pozdrawiam.
W innej konstrukcji z podobnym problemem nie znaleźliśmy jednego rozwiązania. Wyczyściliśmy wszystko, wymieniliśmy koła pasowe i zębate oraz łańcuch i paski. U nas pomogło. Przy demontażu śrub sprawdziliśmy jeszcze gwint podpór Ale one były bez zadziorów. Może koło pasowe ma za dużo luzu od wytarcia i nie trzyma paska albo naciąg paska nie jest prawidlowy.
witaj dwie możliwości: 1. sprawdź naciąg paska - regulujesz silnikiem 2.sprawdź kondensator 16uF - bardziej prawdopodobne pozdrawiam
wymień kondensator 16 mikro jest przykręcony na dole i sprawdz naciąg paska i na 2 raz uzyj funkcji "szukaj"
zobacz jak coś jeszcze naciąg paska alternatora Załącznik skasowano, był bez związku z tematem <E>
A jak już zrobisz co trzeba, wyczyść klemy, sprawdź naciąg paska klinowego. Jak zapali sprawdź ładowanie. Potem warto sprawdzić jeszcze pobór z aku. podczas wyłączonego silnika. Powodzenia.
Witam. Na dole do ramy jest przykręcony nakrętką M8 (w okolicy grzałki), często zakryty woreczkeim foliowym z doprowadzonymi dwoma przewodami. Sprawdź jeszcze naciąg paska klinowego.
schemat poprawny!; znacznikiem położenia dolnego kółka zębatego jest klinek osadczy na wale - ma się znaleść na przeciw przetłoczenia na bloku (prawie pionowo do góry); naciąg paska - na najdłuższym odcinku po środku nie może być możliwe skręcenie paska palcami o kąt większy niż 90 stopni
Objawy wskazują na słaby aku, odpal z innego aku i zmierz napięcie ładowania 14,1 -14,4 z obciążeniem i bez. próba podgazowania daje efekt w lekkim przygaśnięciu świateł mijania a przed odpalenie sprawdź naciąg paska klinowego, przy luźnym pod obciążeniem może nastąpić taki efekt.
Sprawdź łożyska jak napisał axxx oraz jeśli łożyska są dobre to koło pasowe czy nie "chwieje" (czy jest cały czas współbieżne do paska klinowego) się podczas pracy. Jeśli jest powyginane to ołówek do ręki przyłożyć do koła pasowego i nakreślić prostą linie obracając kołem a później młotek do ręki i prostować :)
Witam . Może w tej maszynie jest taki naprężacz . http://obrazki.elektroda.pl/7177669300_1...
Czy naciąg paska rozrządu, mimo że jest napinacz ma znaczenie? I należy ten napinacz odpowiednio ustawić? https://obrazki.elektroda.pl/1752583600_... Po to pewnie te "okienka", aby się zgrały. Jaki to jest pasek? Mnie kiedyś niemiłosiernie wył Continental, ale wyć może co innego, musiałbyś zdjąć pasek osprzętu. Ja u siebie stopki do...
Miałem kiedyś Punto i dokładnie takie samo tyle że mój był z 1995r i też 1.1 8V. Sam robiłem rozrząd z pompą. Nie przypominam sobie by naciąg paska a pierwszy raz naciągnąłem go naprawdę solidnie, powodował aż takie piski! Naciągnąłem pasek tak że ledwie o 1/3 obrotu dało się go wykręcić! Kolega w warsztacie jednak mnie poprawił. Nie miałem jednak takich...
Jeśli to jest po wymianie silnika. Sprawdź masę silnik karoseria może nie została zamontowana / skręcona prawidłowo lub jest zardzewiała. Sugestie. 1. Naciąg paska wieloklinowego lub zużycie 2. Brak masy na jednej z lamp tylnych. Jeśli problem występuje tylko po podpięciu przyczepki lub na światłach awaryjnych - uszkodzenie sterowania gniazda przyczepki....
W pierwszej kolejonści sprawdź pasek napedzajacy karetkę - czy aby są wszystkie ząbki na pasku. Z prawej strony na szynie po której jeździ karetka jest mechanizm który odpowiada za prawidłowy naciąg paska. Spodziewam sie że śruba nie jest dokręcona i przy większym obciążeniu ( w skrajnym prawym połozeniu karetki ) następuję luzowanie się paska ( ugina...
Jest klin, można robić bez blokady. Nacięcie na kole zębatym na wale korbowym na dole (pomalowane jakby flamastrem ;)), na wałku rozrządu jest nacięcie do góry, na pasku masz znaki, zgrywasz je z nacięciami na kołach zębatych. Naciąg paska Twoim przypadku albo na oko, albo przyrządem. http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=55...
Witam Jak masz mierniczek to w rączkę i patrzymy napięcie na zaciskach aku przy włączonym silniku i swiatłach. Trochę gazu i powinno być około 14,6V(w zależności od regulatyora napięcia). Jak mniej to brak ładowania. Sprawdz na początek naciąg paska od alternatora:) Póżniej podłączenie przewodów(akumulator, alternator). Jeżeli ok to wygląda na padnięty...
Odpal auto,miernik pod akumulator,włącz światła,dmuchawę i obserwuj napięcie. Masz klasyczne objawy braku ładowania. Po odpaleniu jeśli jest ładowanie silnlk nie zgaśnie. Sprawdż przewód plusowy pomiędzy akumulatorem-rozrusznikiem i alternatorem. Minusowy akumulator-nadwozie-silnik. Dodano po 4 Naciąg paska klinowego. Ładowanie przy wyższych obrotach.
Odmierzyłem suwmiarką odległość między rolką a uchwytem naciągu gdzie wkręcasz śrubkę m-6 do naciągnięcia rolki,ale pomimo tego sprawdzałem naciąg paska czy nie jest za bardzo napięty lub lużny.Dasz radę.Pozdrawiam.
Co za temat. Ile lat ma akumulator. Obsługowy czy nie ?(są korki do cel (6) czy nie ma?) Może Ci coś prąd bierze na postoju. Ustawiasz miernik na ampery sciągasz klemę i wpinasz się w szereg. Masz jakieś alarmy, immobilajsery ekstra? Ładowanie jak najbardziej jest ok. Tylko naciąg paska trzeba sprawdzić. Jeżeli wykręcasz metalową śrubę z aluminium to...
Zakładam że uszczelka była raz robiona, to ile mogli splanować głowicę, 0,2mm ? Taka wartość chyba nie będzie miała wpływu na pasek rozrządu? Nie wiem, ale dolicz rolkę, zużycie kół zębatych, i dokładnego ustawienia na znakach, może można już się nie spodziewać. Grubość UPG. Trzeba samemu zdecydować, z której strony znak bardziej pasuje, gdy nie bardzo...
Kilka dni temu zaczął mi piszczeć pasek alternatora pasek jest już lekko zużyty, grzeje się koło pasowe, pasek się prawdopodobnie lekko ślizga, naciąg jest w moim mniemaniu w porządku (ugięcie na 15cm ok 0,5-1cm) To wyeliminuj! To, że naciąg paska może być odpowiedni, wcale nie oznacza, że będzie pełnił swoją rolę prawidłowo! Zapoznaj się z zasadą...
Sprawdź naciąg paska (między wiatrakiem, a przekładnią)
No to teraz już wszystko wiem. Co do braku mocy silnika to sprawdź naciąg paska klinowego, jeśli jest w porządku to wymień kondensator 32 µF. Na 99,9% to on padł :? A co do pompki to... :roll: Hmm... Sprawdź czy nie jest wciśnięty wyłącznik od namaczania prania (pierwszy od lewej w dolnym rzędzie). Jeśli nie jest wciśnięty to sprawdź czy w tej...
Przypuszczam że sprawdziłeś naciąg paska , proces samowzbudzenia występuje w okolicach 1000 obr/min , z regulatorami różnie bywa a zwłaszcza z podróbkami to jest prawie jak loteria , a ja bym jeszcze sprawdził obwód lampki ładowania zbyt duża rezystancja tego obwodu może powodowac takie objawy , może wystarczy tylko wymiana żarówki i przeczyszczenia...
Autko stało jakieś 3mśc, tylko czasem go przepaliłem. Jednego dnia odpalam i coś Rzegocze. Poza tym wszystko w porządku, auto jeździ dynamicznie, oleju nie bierze , a pali mi 8L teraz na oszczędnej jeździe. Skoro autko stało i nie jezdziło to często takie odgłosy się pojawiają ,powód to wiadomo wilgoć która atakuje w naszym aucie co się da :idea: nawet...
Mogłeś dodać piloty i od razu po ich dopisaniu wykryć położenia. W instrukcji stoi, coby po poprawnym wykryciu krańców od razu wykonać do 5 pełnych manewrów otwarcia/zamknięcia (bez pilota raczej ciężko) - wtedy centrala dopasowuje siły. Być może to też pomoże Ad. pkt 1 (nie będzie tak mocno naciskać na kraniec zamknięcia Ad 1. Możesz troszkę naciągnąć...
https://obrazki.elektroda.pl/8368894900_... Ucho nr 1 sprężyny trzeba przenieść w otwór nr 3 (niewidoczny na zdjęciu, ale trzeba go poszukać), a ucho nr 2 zaczepić w wycięciu nr 4. Sprężyna linki napędu wydaje się dobrze zaczepiona. Ogólnie ta mała sprężyna ma pochylać przekładnię w stronę wału silnika, czyli luzować pasek klinowy...
Naciąg paska jazdy
Daj zdjęcie tego "naciągacza"
Jejku tyle gadania w tak prostej sprawie. 1. Silnik i bęben kręcą się lekko bez paska, tak? Ustaw programator na końcówkę wirowania, może da się włączyć wirowanie bez marnowania wody, oczywiście bez paska. Włącz - jeśli silnik się kręci i zbytnio nie hałasuje to łożyska są OK. Uszkodzone łożysko słychać nawet przy ręcznym kręceniu silnikiem - jest głośne...
to nie ma dla ciebie innej rady. JEDZ DO MECHANIKA Pewnie masz rację, ale wymieniałem rozrządy w różnych autach, fiatach, vw, oplach, audi. Chyba tylko we fiacie spotkałem się z rozrządem bez napinacza automatycznego ze wskaźnikiem. Ustawiłem na dwa palce i 90 stopni i było OK. Teraz pewnie zrobię podobnie - tak zresztą poradził mi mechanik, żebym...
Naciąg paska i tak będzie silnikiem więc to nie problem żeby połączyć rura. Przyjdzie sprezarka to będę myślał jak połączyć teraz to trochę wróżenie z fusów :)
Dziękuję za tak szybką odpowiedź! Niestety cały mechanizm jest tak zbudowany, że na zamontowanie rolki napinającej nie ma miejsca, trzeba by było przerabiać zbyt dużo rzeczy; myślałem o tym rozwiązaniu ale w tej chwili nie jest to dobry pomysł. W tym poradniku dosyć fajnie jest wszystko pokazane. Dobrałem inny pas i okazało się, że nie będzie miało...
Nazwa samonapinacz mowi sama za siebie. Tu masz konkretna odpowiedz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Witam.nic się nie stanie, to jest tylko naciąg paska klinowego właśnie tą linką.
Spróbować zawsze możesz, jeżeli pasek będzie miał odpowiedni naciąg to ok. Jeżeli ci pasek spadnie to nic poważnego się nie stanie (brak ładowania i klimy.
Znaczy chodzi mi o to że przy pasku przez dodanie napinającego dodatkowego koła które nie będzie od razu maksymalnie naciągać paska żeby było "jako takie sprzęgło" Jak będziesz zmieniał naciąg pasa to zadziała, ale pas bedzie sie od tego trochę szybciej zużywał. nie wyobrażam sobie jakie sprzęgło zrobić jedynie prąd musiałbym rozruchowy o wiele większy...
Witam! Tak jak w temacie, pralka Candy nie wchodzi na obroty. Czy z załadunkiem czy bez, pralka "układa pranie" w prawo i w lewo. Naciąg paska jest odpowiedni. Sprawdzę jeszcze szczotki w silniku, aczkowiek uważam, że szczotki powinny być w porządku. Jakieś pomysły? Pozdrawiam
Nie znam biegle niemieckiego od strony technicznej. Dobrze ująłeś wyregulowany naciąg paska nie ma wpływu na moc. Dziś ciągnąłem osłony to się okazało że pasek luźny można było kręcić wałem tam i powrotem druga rzecz to dopiero mnie zdziwiła aby zablokować wałek rozrządu musiałem cofnąć trochę wałem po poluzowaniu starego paska dopiero szło wał oprzeć...
Na początek popraw naciąg paska lub pasek do wymiany(zużycie nie pracuje całą powierzchnią).
Naciąg paska dobry?
Do takiego zastosowania najlepiej klinowy, w razie zablokowania noża najwyżej pasek przypali, a nie pół kosiarki rozpieprzy, a jak jeszcze urwie nóż to już w ogóle nieciekawie bo nie wiadomo gdzie wyląduje. Święte słowa. Tylko i wyłącznie klinowy, naciąg też nie może być zbyt duży. Zawsze jest realizowany za pomocą sprężyny Mechanizm musi mieć możliwość...
Na początek musisz dokładnie sprawdzić czy to jest wina paska o którym napisałeś. Może naciąg paska już się pomału kończy.
AD1 Na silnik na wystający trzpień z nasuniętym pierścieniem, na zdjęciu na górze silnika, motor się mocno obrócił, trzpień winien być od zewnętrznej strony. Patrząc po zdjęciu zahaczasz po prawej od pierścienia a drugi koniec w otwór na podstawie urządzenia. Uważaj przy naciąganiu, można sobie niezłe kuku zrobić. AD2 Jest nacięcie na którym może być...
Mam mały problem z napędem nice spider 800. Wszystko zamontowałem i brama działa. Otwiera się i zamyka. Jednak przy programowaniu otwarcia i zamknięcia napotkałem mały problem. Dokładnie chodzi o pozycję zamknięcia. Jak dojadę bramą aż się zamknie, wszystko działa, tylko silnik bardzo przeciąga pasek. Tak mocno, że aż z drugiej strony się luzuje. Dociąga...
Ostatnio zapaliła się kontrolka akumulatora jednak I na postoju i po odpaleniu silnika akumulator ma ok pomiary no i jest nowy. Sprawdzony naciąg paska alternatora? .( Nie powiem do końca ponieważ po dosłownie sekundach zniknęły i nie pojawiły się) I do tego spadek mocy. Czystość połączeń masy do sprawdzenia. Pomiędzy akumulatorem a silnikiem i nadwoziem....
https://obrazki.elektroda.pl/4642019600_... Cześć, Chciałbym Wam zaprezentować moje ostatnie dziełko: DIY drukarkę 3D, w jak mi się wydaje, trochę osobliwej kinematyce. Inspiracją dla mnie był projekt drukarki Voron 0, który uważam za elegancki i po prostu ładny. Podoba mi się dobre wykorzystanie objętości roboczej oraz praktycznie...
Rolka jest z tego powodu żeby szło odpinać napęd i normalnie sie zatrzymywać nie gasząc silnika jeżeli chciałbyś mieć napęd na pasek wtedy wchodzi w gre sprzęgło sam mam podobny problem bo mam dwa silniki z komarka i jeden z ruskiej piły tylko jest problem z przeniesieniem napędu na koło też nie zabardzo mi pasuje rolka ale jest to jedno z najłatwiejszych...
Witam, Zobacz tutaj: http://www.one-too.com/English/ventes.ph... Osobiscie uzywam NEWTEN (tajemnicze jednostki SEEM). We wspolczesnych silnikach nie mozna sobie pozwolic na napinanie na "oko i ucho" (juz nie drga i jeszcze nie spiewa). W wiekszosci przypadkow pasek jest przewidziany na 10 lat i 160 do 240 tys. km i nie tu miejsca na "mniej - wiecej"....
Witam po czasie... W końcu udało się złożyć w całość.... Prosto po połowie mostka, hamuje w ok 12 sek. Dla mnie bomba. Gdybym chciał jeszcze zmniejszyć czas, to mógłbym zaryzykować i dać pełny mostek, jak robią ta za Odrą... Ale dla mnie już jest rewelacja... Teraz całość w szafę sterowniczą, jakiś pulpit z przyciskami i jest super. Z góry dziękuję...
Bodziobu3 jak już zapewne zauważyłeś odpowiedni naciąg paska w tym aucie to nie wszystko , proponuje Ci abyś napisał skąd jesteś to może jakaś dobra dusza z twojej okolicy będzie mogła służyć pomocą . M2606 taki klient który słucha co się do niego mówi to skarb a jeśli jeszcze potrafi wyłuszczyć swój problem … Ja zwykle po kilku pytaniach słyszę „ ja...
Na początek sprawdź wszystkie połączenie kabli alternatora masy wsuwki od regulatora i ważny naciąg paska klinowego.
kris ale te 5 mm, może troszkę więcej, bo na oko. nie ma możliwości naciągnąć na blokadę. Nawet złożyłem górę przy zablokowanych wałkach i dół bez blokady, próbowałem naciągnąć na blokadę bo akurat obrót trzeba zrobić w prawo, to za pomocą przedłużki przy bardzo dużej sile nie idzie tego naciągnąć Dlatego tak jak napisałem, pasek jest nieco krótszy...
Witam. Prądnica to tak prosta sprawa że tylko naciąg paska wchodzi w rachubę. No chyba że jakiś pseudo napinacz sobie dokładał. Znam przypadek gdzie gościu zamieniał nowe - zabudowane części przez mechanika na swoje. Ale po co?
Witam . Fakt że kontrolka gaśnie ,to nie oznacza że jest ładowanie. Należy zrobić pomiar na alternatorze i akumulatorze,by wykluczyć złe połączenie wyjścia alternatora zacisk(B+) z akumulatorem .Należy również sprawdzić naciąg paska klinowego lub wielorowkowego.Gdy nadal nie będzie ładowania należy sprawdzić alternator ,gdyż może być uszkodzony.Sama...
Zapewne wjechałeś na przeszkodę lub w bardzo gęstą trawę, sprawdź czy osłona plastikowa napędu jest cała, i na 100 % zgubiła się sprężynka która odciąga napęd w celu poluzowania paska (napęd w tych kosiarkach załącza się poprzez naciąg paska). Jak zajrzysz od spodu na przekładnie będzie widoczna gruba sprężynka podłączona do linki i zahaczona o przekładnie,...
Czytałem gdzieś kiedyś, ale nie potrafię podać źródła, że pasek po rozgrzaniu jest bardziej napięty niż zimny Sprawdzałem naciąg paska na ciepłym i zimnym, więc miałeś rację.
Witam. Tam są zawsze 3 problemy. Słaby naciąg paska osprzętu - zużyty, padający akumulator - często pomaga. Jeżeli nie pomoże to rozebrać samo wspomaganie w miejscu gdzie wchodzą przewody do obudowy wspomagania- jest tam płytka drukowana i w niej wlutowane przewody - poprawić luty. Mało kiedy ale zdarza się - padnięte przekaźniki wewnątrz układu wspomagania....
Może łożyska bębna? Na nie naciąg paska też może oddziaływać.
Dobrze pooglądaj ten alternator bo lubiały tam pękać obudowy i sama wymiana łożysk nic nie da
Naciąg paska to żaden problem przy odrobinie myślenia. Najprostrzy naciąg paska można zrobić stosując między innymi rolkę napinacza z samochodu osobowego, śrubę do tej rolki, kawałek płaskownika i sprężynę. Da się też bez sprężyny. Co to wnosi do tematu? Tak czy inaczej za dużo zbędnych "dodatków" w porównaniu do "zwykłego" alternatora.
Witam serdecznie. Otóż posiadam kilka sztuk pomp hydraulicznych od c330 zwykłych niewzmocnionych, między innymi PZ-18AT. Mam również pojazd własnej konstrukcji do którego kompletuję hydraulikę. Widziałem na internecie, że ludzie w pojazdach własnej konstrukcji montują na wałek takowej pompy kółko pasowe i napinają paskiem klinowym(naciąg boczny) ale...
Witam, czy ktoś tu się zna na laserach CO2? Posiadam laser K40 ze sterownikiem M2 Nano, niestety nie jestem w stanie z niego korzystać, ponieważ podczas wycinania wymiary rzeczywiste nie odpowiadają wymiarom ustawionym w programie LaserDRW (Kwadrat narysowany w programie 10 × 10 cm po wycięciu ma wymiary 10 × 10,1 cm; przy innych kształtach i wymiarach...
https://obrazki.elektroda.pl/1295799400_... Na starcie chciałbym podziękować wszystkim, którzy we mnie nie wierzyli - w was moja siła! :D Spis treści: 1. Wstęp 2. Założenia 3. Mechanika ruchu 4. Dlaczego nie CoreXY? 5. Ostateczny kształt "krzyża" 6. Toolchange - system zmiennych narzędzi 7. Parking głowic 8. Oś Z 9. Stół 10. System...
Koło pasowe możesz sprawdzić odpalając bez paska, sprawdź tak jak pisał nikusert czy czasem nie zblokowało się koło alternatora. A tam jest samonapinacz, czy samemu trzeba ustawić naciąg paska? Jeśli ta druga opcja to może przesadziłeś przy wymianie z naciągiem paska? I jak możesz to wrzuć zdjęcie :) Pozdrawiam
Możesz zrobić zdjęcie alternatora. Należy sprawdzić mostek prostowniczy alternatora oraz stojan, stan szczotek wirnika, jeżeli alternator ten posiada. Zrób pomiar jakie napięcie jest na zacisku B+ i zacisku D+, do którego podłączona jest kontrolka. Obroty silnika średnie. Ważny jest również naciąg paska klinowego.
Sprawdź naciąg paska
W tym modelu brak regulacji naciągu paska. Pozostaje tylko wymiana na nowy egzemplarz.
Poluzowałem naciąg paska do tego stopnia aby nadal był w miarę napięty (nie wisiał) ale jednocześnie aby ruch bramy zarówno z podpiętym wózkiem jak i bez wózka odbywał się w podobny sposób z podobnym użyciem siły
W pierwszej kolejności sprawdź stan szczotek węglowych silnika i naciąg paska napędowego bębna.
Sprawdż naciąg paska . To sprzęt już wiekowy ,w silniku mogły zużyć się też szczotki.
Akumulator posiadam taki czy jest dobry czy warto go wymienić?Pozdrawiam Akumulator jak akumulator choć firmy takiej jeszcze na oczy nie widziałem. Podładuj go na noc do 13,8V, odłącz od ładowania i zostaw na 2 dni w takim stanie, nie podłączając nic do niego. Jeśli przez ten czas napięcie na nim spadnie poniżej 12,6V to będzie to oznaczać, że akumulator...
Rozrząd byl wymieniony 10 miesięcy temu a objaw zlego odpalania od niedawna... Dodano po 1 Naciąg paska niby Ok.Brakuje mi pomysłu... Dodano po 6 W warsztacie tam gdzie oddalem auto do diagnozy i naprawy pracuje kilku mechanikow ale im tez zaczyna brakowac pomysłów a auto musi sprawne do soboty bo w sobote mam dosc daleki wyjazd..
Sprawdż dokładnie naciąg paska i ewentualnie naciągnij go mocniej.
Witam. Sprawdź czy problem występuje również przy pustej pralce - bez wsadu. Czy pralka wielokrotnie układa pranie i poprawia rozkład, zanim wejdzie na obroty wirowania? Jeśli tak, to do sprawdzenia naciąg paska klinowego i ewentualnie stan szczotek silnika. Pozdrawiam :D
Sprawdź naciąg paska klinowego ewentualnie silnik , szczotki.
Tak to się bajki pisze a nie coś naprawia. -jakie jest napięcie na akumulatorze na wolnych obrotach -.......................................... obrotach -.......................................... obciążeniu światłami i went. na II biegu Identyczny przypadek miałem z kiepską masą pod akumulatorem. Pomiary, pomiary...
http://obrazki.elektroda.net/84_12536673... hmm...książka mówi że to co widać na powyższym rysunku ma być MGP ale tak nie jest,wszystkie tłoki są w jednej lini.pokręć trochę wałem,ustaw 1 tłok w MGP a powinno się pokryć malutkie wycięcie na kole z występem oznaczonym na rysunku jako 1. Jak to mówią nie patrz na książkę patrz na tłok :D Głowicę...
Ewidentnie słaby naciąg paska wielorowkowewgo napędzającego rolkę bieżni . I na dodatek krzywo założony Też mi się wydaje że krzywo , ale być może to wynik perspektywy filmowania. Wałek kręci się w taśmie po obciążeniu to naciąg paska nie taki zły.
Witam. Sprawdź napięcie między obudową alternatora a zaciskiem prądowym. Jak są takie same jak na zaciskach akumulatora a naciąg paska jest dobry to reklamuj alternator.
Dziś otrzymałem pasek, niestety, pasek jest za szeroki. wystaje poza rant koła pasowego, ciągnąc koła pasowe za mocno, Musi być o szerokości 8cm, nie więcej. Jak do tej pory żaden z zakupionych przeze mnie pasków nie pasuje do tej wiertarki. Cóż pozostaje mi ciągnąć na starym pasku do oporu aż się zerwie na Amen. Jak dotąd zakupione paski: Xpz 670 -...
Na pracującym silniku ,nie wolno odłączać akumulatora, grozi to uszkodzeniem alternatora.By sprawdzić poprawne ładowanie ,sprawdź naciąg paska klinowego( to jedna z przyczyn słabego ładowania). Druga sprawa to naładuj akumulator, gdyż gdy jest znacznie rozładowany, takie napięcie może być, mimo że alternator jest sprawny.
Jeśli po jakimś czasie piski ustają to sprawdź naciąg paska klinowego
naciąg paska pralki naciąg paska kosiarka naciąg paska klinowego
oporność głośnik agregat kostkarka zawieszenie tylne laguna
Romet Arrow Fly – demontaż licznika, instrukcja krok po kroku, osłony kierownicy, złącza, śruby Medion Akoya – sterowniki panelu dotykowego w Ubuntu 24.04: obsługa ELAN, Goodix, Silead, ITE