Ta sprężyna jest zapięta jednym końcem do obudowy kosiarki a drugim do przekładni napędu tak aby naciągała pasek.
https://obrazki.elektroda.pl/8368894900_... Ucho nr 1 sprężyny trzeba przenieść w otwór nr 3 (niewidoczny na zdjęciu, ale trzeba go poszukać), a ucho nr 2 zaczepić w wycięciu nr 4. Sprężyna linki napędu wydaje się dobrze zaczepiona. Ogólnie ta mała sprężyna ma pochylać przekładnię w stronę wału silnika, czyli luzować pasek klinowy...
Przyjrzyj się dobrze, tam musi być coś co odpowiada za naciąg paska. Może coś przeoczyłeś. Zdejmij osłonę, może od góry będzie coś widać.
Witam, Zobacz tutaj: http://www.one-too.com/English/ventes.ph... Osobiscie uzywam NEWTEN (tajemnicze jednostki SEEM). We wspolczesnych silnikach nie mozna sobie pozwolic na napinanie na "oko i ucho" (juz nie drga i jeszcze nie spiewa). W wiekszosci przypadkow pasek jest przewidziany na 10 lat i 160 do 240 tys. km i nie tu miejsca na "mniej - wiecej"....
nie podaje.
Dobrze pooglądaj ten alternator bo lubiały tam pękać obudowy i sama wymiana łożysk nic nie da
W tym modelu brak regulacji naciągu paska. Pozostaje tylko wymiana na nowy egzemplarz.
Naciąg paska ok ? Przewody alternator ok ?
Jakie wspomaganie? Sprawdź naciąg paska i ładowanie bo jak zwykłe wspomaganie to chyba zgubiłeś pasek
Sprawdzałeś łożyska pompy, alternator łożyska kręcą się swobodnie,mocowanie koła pasowego na wale głównym.Nie obstawiał bym wadliwych kół pompy.Właściwy naciąg paska. Zobacz pracę koła pasowego na wale głównym czy naciąg paska jest taki sam kręcąc po woli na całym obrocie wału. Mocowanie alternatora czy nie urwana podstawa alternatora.
A czasami wystarczy zadbać o prawidłowy naciąg paska
Tam wszystko masz na blokadach, plus, potrzebny Ci będzie czujnik naciągu paska..: http://obrazki.elektroda.pl/1873466900_1...
No to zwiększ naciąg tego paska. Przy nieobciążonym alternatorze nie ma prawa się ślizgać (przy obciążonym zresztą też). Prawidłowo napięty pasek powinien ugiąć się maksymalnie 10 mm pod naciskiem palca (naciąg paska należy sprawdzać w połowie odległości między kołami pasowymi).
Poprostu po paru parunastu praniach sprawdź i ewentualnie wyreguluj naciąg paska. Pozdr Adam
Sprawdź jeszcze punkt 2. Naciąg paska klinowego. Czy nie ślizga. Ze dwa takie przypadki miałem.
Ale jeśli spada napięcie po przygazowaniu to profilaktycznie sprawdź naciąg paska. Minimalnenapięcie to 13,8V
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
tak, to napewno kondensator ale radziłbym sprawdzić jeszcze naciąg paska klinowego, jak pasek się ślizga są te same objawy
To masz dobrze zablokowane + czujnik naciągu paska powinien być. Teraz znalazłem dodatkowe potwierdzenie : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Trzeba popatrzeć pod spodem na jej drugi koniec i wszystko będzie jasne.
Błąd silnika głównego (szczotki, naciąg paska,etc). Ewentualnie coś w module.
Zgadza się. Coś jest na rzeczy. Sprawdź czy ręcznie da się głowicę przesunąć do końca. Oczywiście na wyłączonej drukarce. Może być uszkodzona stacja serwisowa albo jest jakiś problem z naciągiem paska zębatego. Widać, że drukarka już trochę brudna. Do sprawdzenia również enkoder kołowy z lewej strony. Ale do tego musisz zdjąć obudowę. Zresztą w tamtym...
jeżeli uszkodzeniu ulega łożysko to możliwe że naciąg paska jest za duży. Pozdrawiam.
Mam ten sam problem jak to rozwiązanie?
Witam. Sprawdź naciąg paska klinowego, klemy na akumulatorze, i główny zacisk na alternatorze. Tam powinny być dobre i pewne połączenia. Załączam Życzenia Świąteczne i Noworoczne.
Nie miałem do czynienia z tym samochodem, ale jeżeli nie ma napinacza to poluzuj śruby alternatora. Pod jedną ze śrub jest naciąg paska. Jak odkręcisz naciąg to alternator opadnie i wówczas ściągasz pasek. Dodano po 3 Tutaj masz filmik. Może pomoże. https://www.youtube.com/watch?v=g-2dkfqE...
wymień kondensator 16 mikro jest przykręcony na dole i sprawdz naciąg paska i na 2 raz uzyj funkcji "szukaj"
zobacz jak coś jeszcze naciąg paska alternatora Załącznik skasowano, był bez związku z tematem <E>
witaj dwie możliwości: 1. sprawdź naciąg paska - regulujesz silnikiem 2.sprawdź kondensator 16uF - bardziej prawdopodobne pozdrawiam
Schemat dla Fiat Grande Punto 1,4 8V 2005-2012, Kod silnika: 350A1.000 http://obrazki.elektroda.pl/7701004000_1...
Starszy model, ale zazwyczaj jest podobnie. Odkręcasz wkręty i zdejmujesz blat, potem dwa boki, tylne pokrywy. Pokrywa łożyska lub szczotkotrzymacz, odkręcasz nakrętkę lub zdejmujesz seger z osi bębna, zdejmujesz tylną blachę. I już prawdopodobnie da się założyć nowy pasek na bęben. Ale jak jest dojście, to najlepiej bęben wyjąć i dobrze oczyścić z...
Witam. Na dole do ramy jest przykręcony nakrętką M8 (w okolicy grzałki), często zakryty woreczkeim foliowym z doprowadzonymi dwoma przewodami. Sprawdź jeszcze naciąg paska klinowego.
możesz to rozebrac nic się nie stanie,ale to nic nie da ,bo naciągu paska się nie reguluje,reguluje to ten napinacz oznaczony u ciebie numerem 2,jeśli naprawdę jest to kłopotliwe to tylko jego wymiana,a koszt ok.200zł.Można spróbowac załozyc nowy pasek o innej długości,czasami pomaga.
Co to kolego jest kont? Kąt synchronizacji nie ustawiasz vcds'em a kołem zębatym na walku rozrządu. Kąt powinien wynosić 0 ale to nie jest reguła. Chwilowe skoki o 0,5 stopnia mogą być ale naciąg paska warto sprawdzić. Zrób logi 013 018 i 023
A jak już zrobisz co trzeba, wyczyść klemy, sprawdź naciąg paska klinowego. Jak zapali sprawdź ładowanie. Potem warto sprawdzić jeszcze pobór z aku. podczas wyłączonego silnika. Powodzenia.
Jak w temacie. Co trzeba zdemontować oraz w którym dokładnie miejscu znajduje się wkręt regulacyjny naciągu paska?
Naciąg paska jazdy
Temat podobny poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Pomierz oporności pomiędzy: Czarnym a 1-niebieskim 2-czerwonym 3-zółtym 4-zielonym Ponadto sprawdź naciąg paska.
W innej konstrukcji z podobnym problemem nie znaleźliśmy jednego rozwiązania. Wyczyściliśmy wszystko, wymieniliśmy koła pasowe i zębate oraz łańcuch i paski. U nas pomogło. Przy demontażu śrub sprawdziliśmy jeszcze gwint podpór Ale one były bez zadziorów. Może koło pasowe ma za dużo luzu od wytarcia i nie trzyma paska albo naciąg paska nie jest prawidlowy.
Poza tym pompę od wspomagania łatwiej zamontować. Można wykorzystać jako naciąg paska.
Witam . Może w tej maszynie jest taki naprężacz . http://obrazki.elektroda.pl/7177669300_1...
Objaw typowy dla braku ładowania. Problem z alternatorem lub układem wzbudzenia, (żarówka w desce rozdzielczej). Sprawdź naciąg paska, jeśli prawidłowy, należy sprawdzić alternator pod kątem zimnych lutów, ale to już musisz jechać do elektryka, z Twoją wiedzą sam nie dasz rady.
schemat poprawny!; znacznikiem położenia dolnego kółka zębatego jest klinek osadczy na wale - ma się znaleść na przeciw przetłoczenia na bloku (prawie pionowo do góry); naciąg paska - na najdłuższym odcinku po środku nie może być możliwe skręcenie paska palcami o kąt większy niż 90 stopni
Niestety obecne pralki nie mają już regulacji naciągu paska napędowego. Chyba coś z łożyskami bębna lub silnika się dzieje bo niemożliwe by pasek wytrzymał tylko 2 tygodnie chyba że sprzedawca źle koledze go dobrał w sklepie. Radzę zrzucić pasek i pokręcić ręką czy bęben obraca się swobodnie i to samo z silnikiem.
Objawy wskazują na słaby aku, odpal z innego aku i zmierz napięcie ładowania 14,1 -14,4 z obciążeniem i bez. próba podgazowania daje efekt w lekkim przygaśnięciu świateł mijania a przed odpalenie sprawdź naciąg paska klinowego, przy luźnym pod obciążeniem może nastąpić taki efekt.
Najdziwniejsze jest to, że przy kserowaniu nie ma problemu. Przy kserowaniu jest 600 dpi, a skaner idzie prawdopodobnie domyślnie 200 dpi i przy tym szybciej startuje. Miałem coś takiego w nówce sztuce, pomogło smarowanie i regulacja naciągu paska przy silniku.
Dlatego może po prostu "taki sobie rozrząd"... Komplet SKF. \ Może ,czasem pompa szumi ,czasem pasek a nawet rolka. Czasem po zmianie jednego z tych elementów w niektórych przypadkach dźwięk się zmienia albo ustaje. Choć tutaj kluczowym czynnikiem będzie naciąg paska. Myślę że nie ma co panikować, bo nie jeden wyjechał z podobnym dźwiękiem i jeszcze...
Sprawdź łożyska jak napisał axxx oraz jeśli łożyska są dobre to koło pasowe czy nie "chwieje" (czy jest cały czas współbieżne do paska klinowego) się podczas pracy. Jeśli jest powyginane to ołówek do ręki przyłożyć do koła pasowego i nakreślić prostą linie obracając kołem a później młotek do ręki i prostować :)
Jak na załączonym zdjęciu, przekładnia napędu nie jest stała, pochyla się w kierunku wału silnika. Jak to rozumieć ? skrzywiło się coś, czy cały czas występuje pochylenie, czyli niewspółosiowość, kół pasowych względem siebie? Pytanie czy to nie jest za duży luz paska, Na tym fragmencie zdjęcia widać, że pasek "wisi" luźno. widać jak przekładnia pasowa...
Instalacja na kabinie nietknięta, pamięta jeszcze wczesne lata '80, naciąg paska, rolki etc. też bez zarzutu
Witam.nic się nie stanie, to jest tylko naciąg paska klinowego właśnie tą linką.
Jaki model sprzętu, naklejka powinno być w temacie. Może teraz łożyska w silniku lub naciąg paska...
Też mam ten sam problem. Podejrzewam kilka rzeczy: Pasek jazdy (naciąg paska) lub zbyt luźny łańcuch.
Co za temat. Ile lat ma akumulator. Obsługowy czy nie ?(są korki do cel (6) czy nie ma?) Może Ci coś prąd bierze na postoju. Ustawiasz miernik na ampery sciągasz klemę i wpinasz się w szereg. Masz jakieś alarmy, immobilajsery ekstra? Ładowanie jak najbardziej jest ok. Tylko naciąg paska trzeba sprawdzić. Jeżeli wykręcasz metalową śrubę z aluminium to...
W pierwszej kolejonści sprawdź pasek napedzajacy karetkę - czy aby są wszystkie ząbki na pasku. Z prawej strony na szynie po której jeździ karetka jest mechanizm który odpowiada za prawidłowy naciąg paska. Spodziewam sie że śruba nie jest dokręcona i przy większym obciążeniu ( w skrajnym prawym połozeniu karetki ) następuję luzowanie się paska ( ugina...
Jest klin, można robić bez blokady. Nacięcie na kole zębatym na wale korbowym na dole (pomalowane jakby flamastrem ;)), na wałku rozrządu jest nacięcie do góry, na pasku masz znaki, zgrywasz je z nacięciami na kołach zębatych. Naciąg paska Twoim przypadku albo na oko, albo przyrządem. http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=55...
Miałem kiedyś Punto i dokładnie takie samo tyle że mój był z 1995r i też 1.1 8V. Sam robiłem rozrząd z pompą. Nie przypominam sobie by naciąg paska a pierwszy raz naciągnąłem go naprawdę solidnie, powodował aż takie piski! Naciągnąłem pasek tak że ledwie o 1/3 obrotu dało się go wykręcić! Kolega w warsztacie jednak mnie poprawił. Nie miałem jednak takich...
Bez opciazenia śmiga bez problemu ale jak już założę paski klinowe 2x17 koła pasowe u silnika 100mm i przy wałku 90mm, pila zwylka 550mm No to tu już pojawią się problem Daj fotkę jak wygląda pasek ma kole, bo tu też może być problem. Jeśli nie spoczywa na bokach, tylko leży cały w rowku, to potrafi dać poważne opory. Kwestia naciągu paska też ma znaczenie...
Witam Jak masz mierniczek to w rączkę i patrzymy napięcie na zaciskach aku przy włączonym silniku i swiatłach. Trochę gazu i powinno być około 14,6V(w zależności od regulatyora napięcia). Jak mniej to brak ładowania. Sprawdz na początek naciąg paska od alternatora:) Póżniej podłączenie przewodów(akumulator, alternator). Jeżeli ok to wygląda na padnięty...
Dziękuję za tak szybką odpowiedź! Niestety cały mechanizm jest tak zbudowany, że na zamontowanie rolki napinającej nie ma miejsca, trzeba by było przerabiać zbyt dużo rzeczy; myślałem o tym rozwiązaniu ale w tej chwili nie jest to dobry pomysł. W tym poradniku dosyć fajnie jest wszystko pokazane. Dobrałem inny pas i okazało się, że nie będzie miało...
Kilka dni temu zaczął mi piszczeć pasek alternatora pasek jest już lekko zużyty, grzeje się koło pasowe, pasek się prawdopodobnie lekko ślizga, naciąg jest w moim mniemaniu w porządku (ugięcie na 15cm ok 0,5-1cm) To wyeliminuj! To, że naciąg paska może być odpowiedni, wcale nie oznacza, że będzie pełnił swoją rolę prawidłowo! Zapoznaj się z zasadą...
Hydrostat możesz sprawdzić dmuchając w niego i sprawdzając miernikiem zwieranie styków. Najpierw wszystko dokładnie posprawdzaj zanim zabierzesz się do rozbierania na części pierwsze. Programator podejrzewam, że był dobry tylko zanim włączył wirowanie "czekał" aż pralka wyleje wodę. Nie było sygnalu - czekał dalej. Przedmuchaj wężyk od hydrostatu i...
Odmierzyłem suwmiarką odległość między rolką a uchwytem naciągu gdzie wkręcasz śrubkę m-6 do naciągnięcia rolki,ale pomimo tego sprawdzałem naciąg paska czy nie jest za bardzo napięty lub lużny.Dasz radę.Pozdrawiam.
Odpal auto,miernik pod akumulator,włącz światła,dmuchawę i obserwuj napięcie. Masz klasyczne objawy braku ładowania. Po odpaleniu jeśli jest ładowanie silnlk nie zgaśnie. Sprawdż przewód plusowy pomiędzy akumulatorem-rozrusznikiem i alternatorem. Minusowy akumulator-nadwozie-silnik. Dodano po 4 Naciąg paska klinowego. Ładowanie przy wyższych obrotach.
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
No i drugi pasek pękł. Jak powinien prawidłowo być pasek zamontowany?
Czy naciąg paska rozrządu, mimo że jest napinacz ma znaczenie? I należy ten napinacz odpowiednio ustawić? https://obrazki.elektroda.pl/1752583600_... Po to pewnie te "okienka", aby się zgrały. Jaki to jest pasek? Mnie kiedyś niemiłosiernie wył Continental, ale wyć może co innego, musiałbyś zdjąć pasek osprzętu. Ja u siebie stopki do...
Dokładnie tak jak napisał kolega trans-serwis, w tym aucie jest rozrząd paskowy. Są dwa znaki na pasku rozrządu i po jedym na kołach zębatych (wału korbowego, wałka rozrządu). Pompa nie ma znaczenia, gdyż ona wytwarza tylko ciśnienie. Wtryskiwacze otwierane są elektrycznie, poprzez sterownik. Znak na wale jest widoczny po zdjęciu koła pasowego, z dołu...
Naciąg paska dobry?
Cichus co innego wymyśliłeś oprócz naciągu paska klinowego? Termostat też wymienił kłania się czytanie ze zrozumieniem. No i co z tego, że wymienił? Nowy nie oznacza sprawny. Najpierw należy sprawdzić temperaturę silnika po nagrzaniu w miarę dokładnym termometrem. Nie zaszkodzi też sprawdzić termostat w naczyniu z wodą. Zawsze sprawdzam nowe termostaty...
Daj zdjęcie tego "naciągacza"
No to teraz już wszystko wiem. Co do braku mocy silnika to sprawdź naciąg paska klinowego, jeśli jest w porządku to wymień kondensator 32 µF. Na 99,9% to on padł :? A co do pompki to... :roll: Hmm... Sprawdź czy nie jest wciśnięty wyłącznik od namaczania prania (pierwszy od lewej w dolnym rzędzie). Jeśli nie jest wciśnięty to sprawdź czy w tej...
Jeśli to jest po wymianie silnika. Sprawdź masę silnik karoseria może nie została zamontowana / skręcona prawidłowo lub jest zardzewiała. Sugestie. 1. Naciąg paska wieloklinowego lub zużycie 2. Brak masy na jednej z lamp tylnych. Jeśli problem występuje tylko po podpięciu przyczepki lub na światłach awaryjnych - uszkodzenie sterowania gniazda przyczepki....
Na początek musisz dokładnie sprawdzić czy to jest wina paska o którym napisałeś. Może naciąg paska już się pomału kończy.
Pod wirnikiem z dołu jest otwór, w razie czego ma płyn jak płynąć na blok. Tylko bardzo mnie to ciekawi że rozrząd był wymieniany 28tyś km temu. To nic, znam przypadki gdzie pompy ruville po 10 tyś wirnik pompy potrafił odpaść. Teraz zakładamy tylko zestaw conti, pompy hepu i od 2 lat nic nie wróciło na wycieki albo problemy z ogrzewaniem. U Ciebie...
to nie ma dla ciebie innej rady. JEDZ DO MECHANIKA Pewnie masz rację, ale wymieniałem rozrządy w różnych autach, fiatach, vw, oplach, audi. Chyba tylko we fiacie spotkałem się z rozrządem bez napinacza automatycznego ze wskaźnikiem. Ustawiłem na dwa palce i 90 stopni i było OK. Teraz pewnie zrobię podobnie - tak zresztą poradził mi mechanik, żebym...
Witam! Tak jak w temacie, pralka Candy nie wchodzi na obroty. Czy z załadunkiem czy bez, pralka "układa pranie" w prawo i w lewo. Naciąg paska jest odpowiedni. Sprawdzę jeszcze szczotki w silniku, aczkowiek uważam, że szczotki powinny być w porządku. Jakieś pomysły? Pozdrawiam
Jak ktoś nie ma pojęcia o wymianie to nawet najlepszy manual mu nie pomoże. W tym rozrządzie jak i wielu innych ustawiasz odpowiednio napinacz i to on decyduje o naciągu paska. Już widzę jak za każdym razem wszyscy mierzą naciąg paska.
Przypuszczam że sprawdziłeś naciąg paska , proces samowzbudzenia występuje w okolicach 1000 obr/min , z regulatorami różnie bywa a zwłaszcza z podróbkami to jest prawie jak loteria , a ja bym jeszcze sprawdził obwód lampki ładowania zbyt duża rezystancja tego obwodu może powodowac takie objawy , może wystarczy tylko wymiana żarówki i przeczyszczenia...
Nazwa samonapinacz mowi sama za siebie. Tu masz konkretna odpowiedz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Chłopaki ciut inny temat ale kosiarka Partner P46 nie działa mi napęd który po podłączeniu paska ciągnie cały czas, i prawdopodobnie jest właczany jakimś naciągiem paska. Wie ktoś jak to wygląda? mój napęd ma koło pasowe i ośkę druga część urawana nie ma dzwigni włączania. jak to jest rozwiązane??
Autko stało jakieś 3mśc, tylko czasem go przepaliłem. Jednego dnia odpalam i coś Rzegocze. Poza tym wszystko w porządku, auto jeździ dynamicznie, oleju nie bierze , a pali mi 8L teraz na oszczędnej jeździe. Skoro autko stało i nie jezdziło to często takie odgłosy się pojawiają ,powód to wiadomo wilgoć która atakuje w naszym aucie co się da :idea: nawet...
Witam. Musze wymienić pasek klinowy w mojej toyocie bo strasznie piszczy przy odpalaniu klimatyzacji. Ma ktoś jakieś informacje lub zdjęcia którą rolkę i jak się ją popuszcza w celu zwolnienia naciągu paska? Pozdrawiam
Może łożyska bębna? Na nie naciąg paska też może oddziaływać.
Nie wiem tylko czemu wybrałeś alternator najtrudniejszy w zamontowaniu ( i późniejszym regulowaniu naciągu paska). Naciąg paska to żaden problem przy odrobinie myślenia. Najprostrzy naciąg paska można zrobić stosując między innymi rolkę napinacza z samochodu osobowego, śrubę do tej rolki, kawałek płaskownika i sprężynę. Da się też bez sprężyny.
Szanowna Pani ta pralka ma silnik indukcyjny zwany klaktowym: https://north.pl/karta/silnik-napedowy-d... a zatem proszę zlokalizować taką oto część w pralce i ją wymienić: https://north.pl/karta/kondensator-rozru... Oczywiście ta część jest dostępna również w...
Na początek sprawdź wszystkie połączenie kabli alternatora masy wsuwki od regulatora i ważny naciąg paska klinowego.
Ani naciąg paska,ani luty.... Przecież tam jest samonapinacz, gdyby był aż tak wyciągnięty pasek, to by piszczał, a nie wyłączał wspomaganie. Zimne luty to były w Puntach, w Pandzie już nie ma z tym problemu. Jeśli nie ma problemów z zasilaniem wspomagania to tylko czujnik skrętu.
Koło pasowe możesz sprawdzić odpalając bez paska, sprawdź tak jak pisał nikusert czy czasem nie zblokowało się koło alternatora. A tam jest samonapinacz, czy samemu trzeba ustawić naciąg paska? Jeśli ta druga opcja to może przesadziłeś przy wymianie z naciągiem paska? I jak możesz to wrzuć zdjęcie :) Pozdrawiam
Witam.Regulacja naciągu paska prawdopodobnie jest realizowana przez oddalanie lub ściskanie połówek koła pasowego na silniku poprzez pokrętło,które widać na zdjęciu.
Witam. Prądnica to tak prosta sprawa że tylko naciąg paska wchodzi w rachubę. No chyba że jakiś pseudo napinacz sobie dokładał. Znam przypadek gdzie gościu zamieniał nowe - zabudowane części przez mechanika na swoje. Ale po co?
Sprawdź naciąg paska (między wiatrakiem, a przekładnią)
Sprawdź naciąg paska
Rolka jest z tego powodu żeby szło odpinać napęd i normalnie sie zatrzymywać nie gasząc silnika jeżeli chciałbyś mieć napęd na pasek wtedy wchodzi w gre sprzęgło sam mam podobny problem bo mam dwa silniki z komarka i jeden z ruskiej piły tylko jest problem z przeniesieniem napędu na koło też nie zabardzo mi pasuje rolka ale jest to jedno z najłatwiejszych...
Czytałem gdzieś kiedyś, ale nie potrafię podać źródła, że pasek po rozgrzaniu jest bardziej napięty niż zimny Sprawdzałem naciąg paska na ciepłym i zimnym, więc miałeś rację.
Nie znam biegle niemieckiego od strony technicznej. Dobrze ująłeś wyregulowany naciąg paska nie ma wpływu na moc. Dziś ciągnąłem osłony to się okazało że pasek luźny można było kręcić wałem tam i powrotem druga rzecz to dopiero mnie zdziwiła aby zablokować wałek rozrządu musiałem cofnąć trochę wałem po poluzowaniu starego paska dopiero szło wał oprzeć...
Sprawdż dokładnie naciąg paska i ewentualnie naciągnij go mocniej.
Dzięki, już sobie poradziłem. Podjęciem śrubę od naciągu paska, oraz w mechanizmie jest pokrętło od regulacji siły docisku bramy, tam trochę popuściłem i jest już super. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Sprawdż naciąg paska . To sprzęt już wiekowy ,w silniku mogły zużyć się też szczotki.
W pierwszej kolejności sprawdź stan szczotek węglowych silnika i naciąg paska napędowego bębna.
naciąg paska pralki naciąg paska kosiarka naciąg paska klinowego
alarm super forteca instrukcja creative sound blaster connect monitor zaniku napięcia
przepustnica chłodziarki bosch prawo kirchofa
Kod D C S w Scania R 500 - co oznacza? ZTE MF258 firmware – aktualizacje, wersje, bezpieczeństwo, OTA, Play, T-Mobile, OpenWrt