Ta sprężyna jest zapięta jednym końcem do obudowy kosiarki a drugim do przekładni napędu tak aby naciągała pasek.
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Sprawdź łożyska jak napisał axxx oraz jeśli łożyska są dobre to koło pasowe czy nie "chwieje" (czy jest cały czas współbieżne do paska klinowego) się podczas pracy. Jeśli jest powyginane to ołówek do ręki przyłożyć do koła pasowego i nakreślić prostą linie obracając kołem a później młotek do ręki i prostować :)
Dziękuję za tak szybką odpowiedź! Niestety cały mechanizm jest tak zbudowany, że na zamontowanie rolki napinającej nie ma miejsca, trzeba by było przerabiać zbyt dużo rzeczy; myślałem o tym rozwiązaniu ale w tej chwili nie jest to dobry pomysł. W tym poradniku dosyć fajnie jest wszystko pokazane. Dobrałem inny pas i okazało się, że nie będzie miało...
Witam.nic się nie stanie, to jest tylko naciąg paska klinowego właśnie tą linką.
Kilka dni temu zaczął mi piszczeć pasek alternatora pasek jest już lekko zużyty, grzeje się koło pasowe, pasek się prawdopodobnie lekko ślizga, naciąg jest w moim mniemaniu w porządku (ugięcie na 15cm ok 0,5-1cm) To wyeliminuj! To, że naciąg paska może być odpowiedni, wcale nie oznacza, że będzie pełnił swoją rolę prawidłowo! Zapoznaj się z zasadą...
Witam . Fakt że kontrolka gaśnie ,to nie oznacza że jest ładowanie. Należy zrobić pomiar na alternatorze i akumulatorze,by wykluczyć złe połączenie wyjścia alternatora zacisk(B+) z akumulatorem .Należy również sprawdzić naciąg paska klinowego lub wielorowkowego.Gdy nadal nie będzie ładowania należy sprawdzić alternator ,gdyż może być uszkodzony.Sama...
Witam serdecznie. Otóż posiadam kilka sztuk pomp hydraulicznych od c330 zwykłych niewzmocnionych, między innymi PZ-18AT. Mam również pojazd własnej konstrukcji do którego kompletuję hydraulikę. Widziałem na internecie, że ludzie w pojazdach własnej konstrukcji montują na wałek takowej pompy kółko pasowe i napinają paskiem klinowym(naciąg boczny) ale...
Witam. Sprawdź czy problem występuje również przy pustej pralce - bez wsadu. Czy pralka wielokrotnie układa pranie i poprawia rozkład, zanim wejdzie na obroty wirowania? Jeśli tak, to do sprawdzenia naciąg paska klinowego i ewentualnie stan szczotek silnika. Pozdrawiam :D
Sprawdź naciąg paska klinowego ewentualnie silnik , szczotki.
Jeśli po jakimś czasie piski ustają to sprawdź naciąg paska klinowego
Witam . Kolego nie napisałeś,czy masz alternator czy prądnicę,co jest istotne. Przed pomiarem ładowania ,wskazane naładowanie akumulatora,do należytego stanu .Wskazane jest również byś sprawdził naciąg paska klinowego ,o którym często ludzie zapominają.
Tak z ciekawości: sprawdziłeś naciąg paska klinowego ?
sprawdź naciąg paska klinowego pompy (ugięcie 1 cm pod palcem) ale jak chodziła juz pompa na sucho to jest do wyrzucenia i trudno stwierdzić czy sama przekładnia nie ucierpiała jeśli to dłuzej trwało. Pewnie troche wydatków cię czeka ale częsci na szrotach znajdziesz bez kłopotu.
Dobrze jakbyś sprawdził naciąg paska klinowego
Sprawdź naciąg paska klinowego - od tego bym zaczął :)
Witam. Sprawdź sobie naciąg paska klinowego alternatora.
kolego sprawdz naciąg paska klinowego ,zanim będziesz zabierał się za wymianę alternatora, pozdrawiam
Witam. A naciąg paska klinowego sprawdziłeś?
Spawdź naciąg paska klinowego na alternatorze.
Sprawdź przewody WN i naciąg paska klinowego napędzającego alternator.
Wygląda że na uszkodzone diody w alternatorze. Można tez sprawdzić naciąg paska klinowego
A sprawdziłeś naciąg paska klinowego na alternatorze? (powinien lekko uginać sie przy nacisku)
Jeżeli powyżej 3200 obrotów świeci brak ładowania to sprawdź również naciąg paska klinowego na alternatorze. Pozdro
Sprawdź jeszcze punkt 2. Naciąg paska klinowego. Czy nie ślizga. Ze dwa takie przypadki miałem.
Jeszcze sprawdź naciąg paska klinowego bo może ślizgać na wyrzszych obrotach.
Zanim zaczniesz kupować to sprawdź naciąg paska klinowego - jeśli jest luźny to kontrolka zgaśnie ale ładowania nie będzie
witam!Rudesmen sprawdż najpierw naciąg paska klinowego ,nastepnie połączenia elektryczne przy samym silniku i sterowniku.nie napisałeś jakiego typu jest ta pralka!
Zobacz naciąg paska klinowego który napędza mechanizm szufladki, albo stan silnika, oraz kółek zębatycz, ja miałem podobny problem z moim CD Onkyo.
Pewnie już nieaktualne, ale sprawdź naciąg paska klinowego i diody w alternatorze. Zawsze sam gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów czy jak go zgasisz też nie chce odpalić?
tak, to napewno kondensator ale radziłbym sprawdzić jeszcze naciąg paska klinowego, jak pasek się ślizga są te same objawy
Pasek może piszczeć albo od łożyska lub od dostatnia się kropli oleju bezpośrednio na pasek. Co do kontrolki akumulatora, sprawdzaliście miernikiem napięcie ładowania akumulatora, naciąg paska klinowego ?
Witam. Sprawdź naciąg paska klinowego, klemy na akumulatorze, i główny zacisk na alternatorze. Tam powinny być dobre i pewne połączenia. Załączam Życzenia Świąteczne i Noworoczne.
No nie! Panie Boże-widzisz i nie grzmisz? Sonda lambda w leciwym dieslu? Co do obrotomierza-sprawdź naciąg paska klinowego alternatora.
Faktycznie ciężko zrozumieć co piszesz. Ale zgadzam się z przedmówcą, zebyś sprawdził naciąg paska klinowego i ewentualnie zerknij jeszcze na regulator napięcia. A co do akumulatorów Jenox, to sam miałem taki w Cinquecento i powiem szczerze że jest kiepski. Pzdr
Kondensator potrzebny to minimum 0,5F, ale polecam zacząć od sprawdzenia alternatora, naciąg paska klinowego i czy na alternatorze jest kondensator, jakie napięcie ładowania ma na alternatorze, akumulatorze, przy wzmacniaczu. Powinno być takie samo. Jeśli w czasie jazdy nie zauważasz migania
Po podaniu do czego ma służyć, można zaryzykować że jednak prosta regulacja może się sprawdzić. Obroty być może będą się nieco zmieniać, ale przy równomiernym (w miarę) rozłożeniu masy towarowej, regulacja powinna działać. Znaczny wpływ na obroty będzie miał naciąg paska klinowego - powinna być jakaś regulacja naciągu.
Sądzę, że w tak ,,wiekowym" samochodzie cała skrzynia biegów jest do remontu i właśnie głównie synchronizatory. Chyba zamiennik można kupić tanio na jakimś ,,schrocie", bo remont będzie na pewno droższy. Co do wspomagania sprawdź najpierw naciąg paska klinowego napędzającego pompę PS.
Czy chłodnica jest nowa, czy regenerowana bowiem coś kręcisz? I znany problem jak naciąg paska klinowego rozumiem, że opanowany. Osobiście też podejrzewam przedmuchy na pierścieniach. Rozumiem, że głowica odpowiednio dociągnięta i układ szczelny?
Sprawdź pod obciążeniem (bęben załadowany) czy koło pasowe ma mniejsze obroty niż ośka od silnika ,jeżeli tak będzie oznacza to że wytarł się pierścień na osi silnika i może też wewnętrzna powierzchnia koła pasowego. Zmierz napiecia zasilające na silniku Sprawdz jeszcz naciąg paska klinowego
z tego co piszesz to wnioskuję że na wolnych obrotach alternator kompletnie przesztaje ładować, (jeżdżę Seicentem i na wolnych obrotach nawet jak włączę ogrzewanie tylnej szyby to to nie świeci kontrolka ładowania tylko silnikowi troszke traci obroty). Uważam że to problem z alternatorem, sprawdź naciąg paska klinowego (mimo że nowy może ma za duży...
A jak już zrobisz co trzeba, wyczyść klemy, sprawdź naciąg paska klinowego. Jak zapali sprawdź ładowanie. Potem warto sprawdzić jeszcze pobór z aku. podczas wyłączonego silnika. Powodzenia.
Przeczytałem, mam takie teorie: Naciąg paska klinowego napędzającego pompę wody, może na wolnych się ślizga? Odpowietrzenie układu, a mianowicie przepływ o którym piszesz może być ograniczony przez pęcherze powietrza. Warto też doprowadzić układ do w miarę oryginalnego stanu i zamontować termostat. EDIT. Jak po założeniu termostatu nie puszcza wody...
Witam. Na dole do ramy jest przykręcony nakrętką M8 (w okolicy grzałki), często zakryty woreczkeim foliowym z doprowadzonymi dwoma przewodami. Sprawdź jeszcze naciąg paska klinowego.
A jak działa ogrzewanie ? Uczyli mnie w szkole (Technikum Hoża 88 W-wa) że po wymianie elementów podłączanych pod komputer silnika trzeba resetować komputer. A z wskaźnikiem paliwa może to zbieg okoliczności. Sprawdź jeszcze napięcie ładowania i naciąg paska klinowego może przez duże skoki napięcia skacze wskaźnik poziomu paliwa - skoro przy wzroście...
ten alternator nowy ma średnice koła pasowego takią samą jak stary?sprawdz naciąg paska klinowego może być za lużny i ma mniejsze obroty alternator stąd poślizg i mniejsze napięcie.Jaki ma napinacz?I jeszcze jedna rzecz od kontrolki ładowania na pulpicie powinien być jeden osobny cieńki kabelek sprawdz to czy nie jest obluzowany,przerwany itp bo wtedy...
Czasami zdarza się uszkodzenie pierścieni w alternatorze i będą podobne objawy przy większym poborze prądu. Podłącz multimetr i sprawdź napięcie na aku i napięcie na wzmacniaczu, może się różnić o 0,1 V, czasami wystarczy dać lepsze zasilanie wzmacniacza i mase z aku do nadwozia lub bezpośrednio do wzmacniacza. W seicento alternator to jego słaby punk,...
Witam, po pierwsze tem, rosnie bo nie ma właściwego chlodzenia, czyli za niski stan płynu, lubi odparować woda, a glikol lub podobne obniżające tem krzępnięcia nie więc sprawdż stan, uzupełnij wodą najlepiej demineralizowaną, sprawdż ew, wycieki po zagrzaniu odczekaj chwilę i oglądaj ewent ślady wycieków, możliwe że wyciek jest z pompy(75%) przypadków...
Zastosowany w maluchu fabryczny alternator potrafi oddać ponad 40 A Pod warunkiem odpowiednich obrotów silnika, jak to już napisano powyżej. Ponieważ naciąg paska klinowego odbywa się za pomocą zmiany czynnej średnicy koła pasowego wentylatora/generatora, to czym bardziej zużyty pasek, tym mniejszy współczynnik obrotów silnik/odbiornik. Przestrzegam...
Napięcie ładowania powinno zawierać się w przedziale : 13,8V do 14,4V. Niższe napięcie prowadzi do niedoładowywania akumulatora , następstwem czego jest sukcesywne zasiarczanie akumulatora . Z kolei wyższe napiecie od 14,4V prowadzi do ubywania elektrolitu na skutek jego podwyższonej temperatury i do wypłukiwania masy czynnej z płyt akumulatora. Sprawdź...
paska klinowego naciąg paska długość paska klinowego
canon opinie integra blokada adobe flash player opera vista
Zanussi piekarnik błąd C40 – wentylator, czujnik temperatury, diagnostyka CAME HG 600 – gdzie podłączyć enkoder 119 PLR 025, lokalizacja gniazda ENC/HALL