zobacz jak coś jeszcze naciąg paska alternatora Załącznik skasowano, był bez związku z tematem <E>
Naciąg paska ok ? Przewody alternator ok ?
Nie miałem do czynienia z tym samochodem, ale jeżeli nie ma napinacza to poluzuj śruby alternatora. Pod jedną ze śrub jest naciąg paska. Jak odkręcisz naciąg to alternator opadnie i wówczas ściągasz pasek. Dodano po 3 Tutaj masz filmik. Może pomoże. https://www.youtube.com/watch?v=g-2dkfqE...
No to zwiększ naciąg tego paska. Przy nieobciążonym alternatorze nie ma prawa się ślizgać (przy obciążonym zresztą też). Prawidłowo napięty pasek powinien ugiąć się maksymalnie 10 mm pod naciskiem palca (naciąg paska należy sprawdzać w połowie odległości między kołami pasowymi).
Ostatnio zapaliła się kontrolka akumulatora jednak I na postoju i po odpaleniu silnika akumulator ma ok pomiary no i jest nowy. Sprawdzony naciąg paska alternatora? .( Nie powiem do końca ponieważ po dosłownie sekundach zniknęły i nie pojawiły się) I do tego spadek mocy. Czystość połączeń masy do sprawdzenia. Pomiędzy akumulatorem a silnikiem i nadwoziem....
Witam Jak masz mierniczek to w rączkę i patrzymy napięcie na zaciskach aku przy włączonym silniku i swiatłach. Trochę gazu i powinno być około 14,6V(w zależności od regulatyora napięcia). Jak mniej to brak ładowania. Sprawdz na początek naciąg paska od alternatora:) Póżniej podłączenie przewodów(akumulator, alternator). Jeżeli ok to wygląda na padnięty...
Objaw typowy dla braku ładowania. Problem z alternatorem lub układem wzbudzenia, (żarówka w desce rozdzielczej). Sprawdź naciąg paska, jeśli prawidłowy, należy sprawdzić alternator pod kątem zimnych lutów, ale to już musisz jechać do elektryka, z Twoją wiedzą sam nie dasz rady.
kolego masz prawdopodobnie uszkodzony przełącznik w kierownicy a ładowanie musisz zmierzyc na akumulatorze na odpalonym silniku sprawdz naciąg paska alternatora
Dobrze pooglądaj ten alternator bo lubiały tam pękać obudowy i sama wymiana łożysk nic nie da
Sprawdź naciąg paska alternatora. Napięcie 13,8V jest wystarczające do prawidłowedo ładowania akumulatora, ale może być za niskie dla progu zadziałania kontrolki, przyczyną mogą być również diody
Układ kierowniczy nie jest powiązany ze skrzynią biegów, tam nie ma co piszczeć w sumie. Ja bym sprawdził naciąg paska alternatora na początek. Zazwyczaj on piszczy gdy dostanie wilgoci.
Sprawdź naciąg paska alternatora, następnie sprawdź stan akumulatora: poziom elektrolitu, klemy, stan naładowania. Nie zaszkodzi naładowanie akumulatora prostownikiem (w wolnym czasie). W okresie zimowym 126p ma problem z doładowaniem akumulatora... Powodzenia.
ja tez mam problem z tym autem ale u mnie to slaby naciąg paska alternatora, ale w silnikach isuzu 1,7TD wystepowaly alternatory marki HITAHI i byly dziwne bo napiecie z nich nie przekraczało 13V wiec moze masz taki alternator
Sprawdzałeś łożyska pompy, alternator łożyska kręcą się swobodnie,mocowanie koła pasowego na wale głównym.Nie obstawiał bym wadliwych kół pompy.Właściwy naciąg paska. Zobacz pracę koła pasowego na wale głównym czy naciąg paska jest taki sam kręcąc po woli na całym obrocie wału. Mocowanie alternatora czy nie urwana podstawa alternatora.
Witam. Sprawdź sobie naciąg paska klinowego alternatora.
Napięcie jest troszkę za małe, najpierw sprawdź naciąg paska alternatora, a także samą wydajność alternatora ( najlepiej na specjalistycznym stole) bo nie wiadomo jakie napięcie z niego wychodzi, moim zdaniem nie ma sensu od razu kupować nowego regulatora...
1.Regulator napięcia znajduje się w alternatorze 2.Aby sprawdzić napięcie alternatora musiałbyś zapewne odłączyć układ prostowniczy od alternatora. 3.Nie mam pojęcia ile taka naprawa może kosztować ,ale ja bym kupił nowy alternator. Na twoim miejscu sprawdził bym naciąg paska alternatora(czy nie jest za luźny) i szczotki. Pozdrawiam
Naciąg paska alternatora można zrealizować po podniesieniu pokrywy silnika. Należy poluzować nakrętkę na krzywce zamocowania alternatora i delikatne przesunąć go i oczywiście należy nakrętką zablokować alternator. Zbyt duży naciąg jest niewskazany, cierpią na tym łożyska i oczywiście sam pasek. Po wymianie paska to piszczenie jest objawem zupełnie naturalnym,...
Obciąć wałek z tyłu, żeby syfu nie nawijał. Pozdrawiam. Czy za 50 zeta, nie lepiej kupić inny, który będzie prostszy w montażu i zapewni prosty naciąg paska.
sprawdź 'naciąg' paska napędzającego alternator
Pasek może dawać tylko chwilowe inne wartości obrotowe. Tu się Pan Grubo myli. Proszę rzetelnie sprawdzić stan paska, kól pasowych i sily naciągu.
Trzeba wymontować alternator - sprawdzić diody wzbudzenia - sprawdzić diody prostownicze - stan zużycia szczotek - pomierzyć uzwojenia stojana - pomierzyć uzwojenia wirnika. Czyli krótko mówiąc przeprowadzić diagnostykę alternatora. Dodano po 1 Jeżeli oczywiście zostały sprawdzone wcześniej wszystkie połączenia elektryczne i sprawdzony naciąg paska...
Sprawdź napięcie na alternatorze, bo może to być problem z przewodem plusowym do alternatora albo masowym do silnika. I jeszcze sprawdź naciąg paska napędu alternatora.
Sprawdziłem też zgodnie z Waszymi sugestiami naciąg paska na alternatorze, jest naprawdę mocno naciągnięty.
jeżeli uszkodzeniu ulega łożysko to możliwe że naciąg paska jest za duży. Pozdrawiam.
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Witam. Sprawdź naciąg paska klinowego, klemy na akumulatorze, i główny zacisk na alternatorze. Tam powinny być dobre i pewne połączenia. Załączam Życzenia Świąteczne i Noworoczne.
Naciąg paska.
Rozumiem że bez osłuchania trudno jest ustalić przyczynę.W necie znalazłem dokładnie taki sam opis usterki ale na rażie nie udało mi się skontaktować z właścicielem. Dzisiaj pojechałem do znajomego mechanika z kilkudzieśięcio letnim doświadczeniem, przetestował auto i powiedział że tu nie ma nic do roboty bo ten silnik 16V tak chodzi. Zato znalazł piszczącą...
W tej hondzie albo naciąg paska się reguluje alternatorem albo jest rolka na sprężynie którą się płaskim kluczem luzuje i pasek ściąga.
No nie! Panie Boże-widzisz i nie grzmisz? Sonda lambda w leciwym dieslu? Co do obrotomierza-sprawdź naciąg paska klinowego alternatora.
Kolego sprawdź naciąg paska, szczotki alternatora i przewód doprowadzający zasilania ze stacyjki ( + 12 V po kluczyku) do alternatora. Proszę następnie sprawdzić, czy alternator generuje właściwe napięcie.
Naciąg paska dobry?
Na początek sprawdź wszystkie połączenie kabli alternatora masy wsuwki od regulatora i ważny naciąg paska klinowego.
Spawdź naciąg paska klinowego na alternatorze.
Witam Proszę o pomoc w znalezieniu rozwiązania związanego z napięciem paska alternatora w w/w pojeździe. Dwóch mechaników którzy oglądali samochód uznali, że ten ma dość nietypowe rozwiązanie. Zgodnie z tabliczką znamionową silnik w samochodzie to AGR. Nie mam pewności czy silnik nie był wymieniany. Do posta załączam zdjęcie zgodnie, z którym w miejscu...
sprawdź napięcie na alternatorze i na aku na wolnych obrotach i pod obciążeniem, a następnie porównaj, sprawdź naciąg paska od alternatora, zobacz czy przewody od alternatora nie są zaśniedziałe, posprawdzaj masy. ostatnio czytałem podobny wątek na forum opla corsy albo seata leona, nie pamiętam dokładnie. Pozdrawiam
Sprawdź przewody WN i naciąg paska klinowego napędzającego alternator.
Kolego Do napinacza wkładasz klucz płaski jeżeli dobrze pamiętam to 18 i luzujesz naciąg wyciągając pasek.
Sprawdź zasilanie na grubym przewodzie,od rozrusznika do alternatora ,masa alternatora ,naciąg paska.
SŁuchaj kolego prawdopodobnie twój akumulator mógł stać dość długo w hurtowni i był niedoładowany ale jeśli alternator nie doładowuje go to jest możliwa taka sytuacja jak opisujesz. Zanim oddasz go do reklamacji sprawdź następujące rzeczy: 1. Ładowanie alternatora bez i z włączonymi światłami (14,2V i 14V) 2. Naciąg paska alternatora. 3. Stan klem czy...
Witam. Sprawdź napięcie między obudową alternatora a zaciskiem prądowym. Jak są takie same jak na zaciskach akumulatora a naciąg paska jest dobry to reklamuj alternator.
Koło pasowe możesz sprawdzić odpalając bez paska, sprawdź tak jak pisał nikusert czy czasem nie zblokowało się koło alternatora. A tam jest samonapinacz, czy samemu trzeba ustawić naciąg paska? Jeśli ta druga opcja to może przesadziłeś przy wymianie z naciągiem paska? I jak możesz to wrzuć zdjęcie :) Pozdrawiam
A sprawdziłeś naciąg paska klinowego na alternatorze? (powinien lekko uginać sie przy nacisku)
Bierzesz klucz 14 i 12 mm. 14 luzujesz - na górze alternatora. Z boku na dole alternatora masz regulację naciągu paska. 12 luzujesz śrubę trzymającą, a następnie odkręcasz tę długą śrubę regulacyjną. Alternator powinien opuszczać się w dół i pasek robić coraz luźniejszy. Montaż odwrotnie.
Jeżeli powyżej 3200 obrotów świeci brak ładowania to sprawdź również naciąg paska klinowego na alternatorze. Pozdro
Kondensator potrzebny to minimum 0,5F, ale polecam zacząć od sprawdzenia alternatora, naciąg paska klinowego i czy na alternatorze jest kondensator, jakie napięcie ładowania ma na alternatorze, akumulatorze, przy wzmacniaczu. Powinno być takie samo. Jeśli w czasie jazdy nie zauważasz migania
alternator jest prądnicą prądu zmiennego z ukladem prostującym i regulatorem prądu wzbudzenia twornika uklad prostujący są to 6 diody w układzie prostującym trójfazowym lampka ładowania jest podłączona między plusem akumulatora a plusem diody w alternatorze gdy przekręcisz kluczy kontrolka swieci bo alternator nie daje napięcia zapalając silnik alternator...
Proponuję na początek sprawdzić naciąg i stan paska napędzającego alternator.
Napięcie ładowania mierzone na akumulatorze powinno wynosić od 13,9V do 14,5V. Jeśli kontrolka gaśnie a napięcie na akumulatorze nie mieści się w tym przedziale proponował bym poszukiwania zacząć od sprawdzenia naciągu i stanu paska napędzającego alternator. Jeśli pasek jest ok sprawdził bym napięcie bezpośrednio na alternatorze przy pracującym silniku...
Sprawdź (po mechanikach), czy alternator jest właściwie zamontowany w aucie oraz naciąg paska. Ponadto zbadaj dokręcenie przewodów przy alternatorze a także klem akumulatorowych.
Przykręcić alternator do wspornika, nałożyć pasek klinowy i wyregulować naciąg (naciąg paska reguluje się albo alternatorem albo napinaczem to chyba w zależności od wersji) podłączyć przewody do alternatora, podłączyć akumulator. Ustawić zegarek i radio bo prawdopodobnie się skasują ustawienia gdy akumulator będzie odpięty. Należy pamiętać ze przy wyjmowaniu...
Nie masz gwintu w obudowie alternatora i stąd problemy. Bierzesz dowolną śrubę M8 i przelekasz tak aby wystawała poza obudowę alternatora i można było dać nakrętkę tzw samokontrujacą. Teoretycznie powinna być to śruba twarda tj min 10.9 ale będzie trudniej taką kupić więc kup coś w budowlanym będą mieć na miejscu
Witam . Fakt że kontrolka gaśnie ,to nie oznacza że jest ładowanie. Należy zrobić pomiar na alternatorze i akumulatorze,by wykluczyć złe połączenie wyjścia alternatora zacisk(B+) z akumulatorem .Należy również sprawdzić naciąg paska klinowego lub wielorowkowego.Gdy nadal nie będzie ładowania należy sprawdzić alternator ,gdyż może być uszkodzony.Sama...
Witam. Sprawdź szczotki w alternatorze i naciąg paska klinowego.
To w takim razie wytłumacz mi co takiego kosmicznego jest instalacji w elektrycznej samochodu po za tym że, akumulator w spoczynku ma napięcie 12,6V a kiedy silnik jest uruchomiony to alternator ładuje akumulator a regulator napięcia w teorii stara się utrzymać 14.4V w teorii dlatego że to napięcie może być różne w zależności od stopnia zużycia pierścieni...
To masz instalacje na 24 v przerobiona, prawdopodobnie ten przełącznik 12/24 się uszkodził i dlatego ktoś to przerobil. Na początku sprawdź czy dochodzi wzbudzenie do alternatora, naciąg paska, przewody. Jeśli to nie pomoże możliwe że regulator napięcia jest do wymiany.
Sprawdź połączenie kabli oraz naciąg paska klinowego.
Dobrze jakbyś sprawdził naciąg paska klinowego
Jeżeli to jest stary poczciwy 126p to sprawdź naciąg paska, wylutuj diody z alternatora i sprawdź nie tylko te 6 głównych ale te rozruchowe też, sprawdź komutator na wirniku ( u mnie to kiedyś było przyczyną takiej sytuacji )
Pasek ma samonapinacz? ,sprawdź naciąg paska .Gdy sprawdzałeś na alternatorze, to masę gdzie miałeś,akumulator czy alternator.Jeżeli na alternatorze i to samo jest to raczej coś jednak z diodami.Sprawdź jak pisałem. A ile jest na wyjściu na kontrolkę.
Witam na 100% alternator , impuls dla obrotomierza brany jest z alternatora , sprawć naciąg paska jeśli się ślizga to też jest taki objaw.
Jeżeli wykonałeś "obsługę " alternatora , o której piszesz i naciąg paska prawidłowy , to; źle przetoczone pierścienie , jeszcze nieukształtowane szczotki , akumulator niedoładowywany.
a na moje naciąg pasek od tego alternatora
Jeżeli kolega zgłasza problem z kontrolką ładowania "żarzeniem" to proponuję w pierwszej kolejności sprawdzić masę silnika tj. połączenie (-) akumulatora do silnika jak również karoserii i proponuję to zrobić rzetelnie bo można się zdziwić co potrafią zrobić lata i występujące warunki na jakie te newralgiczne połączenie są narażone (rozkręcić klemy...
To może zanim rozkręcisz alternator sprawdź naciąg paska napędzającego jeśli ok to jeszcze podstaw akumulator jeśli dalej ok to alternator siedzi . Akumulator raczej dobry jednak należy wykluczyć "głupie" usterki dodatkowy kabel masowy by sie przydał na czas prób.
Naciąg masz w alternatorze, tzn górna śruba 17 popuszczasz, na dole (JEŚLI NIE WYROBIONE SA TRYBY) popuszczasz śrubę 13, oraz naciąg kluczem 22. Jeżeli nie dojedziesz, to spróbuj łomikiem naciągnąć alternator, przytrzymując dokręcaj śruby.
Kilka dni temu zaczął mi piszczeć pasek alternatora pasek jest już lekko zużyty, grzeje się koło pasowe, pasek się prawdopodobnie lekko ślizga, naciąg jest w moim mniemaniu w porządku (ugięcie na 15cm ok 0,5-1cm) To wyeliminuj! To, że naciąg paska może być odpowiedni, wcale nie oznacza, że będzie pełnił swoją rolę prawidłowo! Zapoznaj się z zasadą...
Powiadasz że po doładowaniu było o niebo lepiej , ale po 10 dniach wszystko wróciło do starej normy. Wygląda na lekką utratę pojemności [ przez proces zużywania] , choć i wiele do życzenia może mieć i rozrusznik . Samemu możesz mieć problem z naprawą rozrusznika [ustaleniem czy mu nic nie dolega] -weryfikacja zużycia tulejek -czynie ma przebicia stojan...
sprawdź najpierw naciąg paska
Obawiam się ,że to może być problem z alternatorem ,nic nie jest napisane o łożskach. Sprawdził bym też naciąg paska. Jeżeli po odpięciu kostki od alternatora i odpaleniu silnika wszystko jest ok. to alternator. Nie wiem jak w roverach ,ale we fiatach podobny objaw ,się zdażał jak pękła obudowa alternatora.
No to wyssałeś cały prąd z akumulatora. Raz na jakiś czas autko trzeba troszkę przegonić. Zapobiegawczo radzę sprawdzić naciąg paska i stan szczotek a alternatorze.
witam regulator napięcia znajdujący się w alternatorze powinien utrzymywać napięcie na poziomie 14.4V twoje zmierzone napięcie 13.6V na akumulatorze może być spowodowane jak pisałem wyżej słabymi (skorodowanymi lub luźnymi połączeniami) przewodów, lub słabym naciągiem paska klinowego napędzającego alternator może również wystąpić zużycie szczotek lub...
czy mogą się kończyć szczotki w alternatorze ? ma ktoś pomysł gdzie szukać usterki ? Sprawdź na początek rzeczy podstawowe :naciąg i jakość paska ,szczotki,przewody zasilające alternator.
<Czy piszczący pasek na starcie samochodu to duży problem? Wymieniać go?> Jeśli przy stałych obrotach silnika wzrośnie prąd pobierany przez instalację z alternatora, to wzrasta moment obrotowy jakim jest napędzany alternator (w dużym uproszczeniu siła z jaką pasek obraca kółko pasowe alternatora). Gdy dzieje się to na wolnych obrotach i pasek...
Witam A może wina stoi po stronie paska napędzającego alternator ( słaby naciąg lub zużycie ) Pozdrawiam i powodzenia
Pewnie już nieaktualne, ale sprawdź naciąg paska klinowego i diody w alternatorze. Zawsze sam gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów czy jak go zgasisz też nie chce odpalić?
wystarczy że twój akumulator jest bardzo słaby (uszkodzona cela)lub brak zasilania stałego na zacisku 30(słaby styk) może uszkodzić alternator. Sprawdź gruby przewód . Dodano po 2 Sprawdź jeszcze naciąg paska.
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
Warto sprawdzić czy alternator dobrze masuje z blokiem silnika, jeżeli alternator Delco, to jest to bardzo prawdopodobna ewentualność. Oczywiście naciąg paska do sprawdzenia.
Ja bym zaczął o sprawdzenia naciągu paska
kolego sprawdz naciąg paska klinowego ,zanim będziesz zabierał się za wymianę alternatora, pozdrawiam
Skoro to jest elegant to napewno masz alternator , czy sprawdzałeś naciąg paska klinowego , może jest zbyt luźny i to on piszczy. Alternator gdy otrzyma wzbudzenie stwarza większy opór niż prądnica i pasek w tym przypadku trzeba bardziej pilnowac. A akumulator Jenox ? , miałem dwa takie w ciężarówce w pracy i ani roku nie wytrzymały.
Wygląda że na uszkodzone diody w alternatorze. Można tez sprawdzić naciąg paska klinowego
Szukam i nie znalazłem samochód ze wspomaganiem. Wyciągnąłem już nawet pompę od wspomagania. I nie znalazłem nic co by przypominało napinacz z silnika 1,6 benzyna. Alternator ma luz osiowy przy dolnym mocowaniu więc on powinien służyć jako naciąg. Mam książkę jednak albo tam rysunek jest od wersji bez wspomagania albo u mnie są jakieś przeróbki bo nic...
Byc może że wada jest w pompie wspomagania, z drugiej strony jeżeli masz alternator bosch to robią takie cuda. No i obowiązkowo kontrola naciągu paska.
Nowe kangoo 1,6 8v kto wpadł na pomysł aby alternator umieścić z tyłu i zrobić taki śmieszny naciąg W starych clio z tym samym silnikiem wspomaganie alternator i klima mieściły się z przodu i napinanie paska dużo lepiej rozwiązane
Najczęściej lampka jest podłączona do+12v za stacyjką i wyjścia L alternatora(wyjście zasilania wzbudzenia). Sprawdz naciąg paska klinowego, czy nie ma uszkodzeń. Pasek zużyty ślizga sie po kole pasowym(spadek napięcia na alternatorze przy obciążeniu)
(at)Wawrzyniec; nie traktu mojego postu jak ataku na Twoją osobę... Po prostu nie wydaje mi się, żeby to była kwestia naciągu paska:. W dalszym ciągu nie wiemy, czy ten "nowy" alternator jest sprawny. Podobnie jak nie znamy szczegółowych pomiarów (trzeba niestety wiedzieć co i dlaczego się mierzy). Poczekajmy na odzew autora tematu.
Witam mam problem z ładowaniem w CC 700 popierwsze widze że alternator podaje za duże napięcie a po drugie obciążenie alternatora jest takie że przy prawidłowym naciągu paska i tak piszczy z powodu ślizkania się na rolce alternatora jak zwiększe obroty pasek przestaje piszczeć ale ładowanie jest tak mocne że aż radio mi spaliło co to może być??
Cześć. Alternator to Bosch, stary model z Forda Sierry. Kupiłem jako leżak magazynowy, używany. Objaw jest taki, że po odpaleniu kontrolka ładowania świeci się cały czas, dopiero po lekkim przegazowaniu gaśnie. Przy świeceniu kontrolki oczywiście brak ładowania, po zgaśnięciu ładuje, lecz bardzo niemrawo. Co ciekawe, po podniesieniu obrotów, zaczyna...
Kolego ,metodę na kciuka to polecam stosować tylko na pasku "pomocniczym" ,czyt. do alternatora. Przy braku przyrządu można sprawdzić naciąg paska rozrządu ( w niektórych silnikach) poprzez próbe przekręcenia go o kąt 90 st. Ale zaznaczam że najodpowiedniejszym i wskazanym jest przyrząd ponieważ ma wtedy kolega najbardziej wiarygodne wskazanie napięcia...
No to w czym problem jak tylko dwa kable dochodzą? Sam wałek na który osadzone są pierścienie ślizgowe nie biją? Jaki jest stan paska i naciąg tego alternatora? Rozpoławiany w ogóle był? Jak wygląda stojan. Wymieniane były łożyska i jakim cudem założony boscha regulator do magnetii marelii? Jak kolega zmierzył te ragulatory?
napiecie ladowania zalezy od regulatora . sprawdz naciag paska alternatora
z tego co piszesz to wnioskuję że na wolnych obrotach alternator kompletnie przesztaje ładować, (jeżdżę Seicentem i na wolnych obrotach nawet jak włączę ogrzewanie tylnej szyby to to nie świeci kontrolka ładowania tylko silnikowi troszke traci obroty). Uważam że to problem z alternatorem, sprawdź naciąg paska klinowego (mimo że nowy może ma za duży...
Panowie!Alternator w wersji od Caro jest od kilku lat w sprzedaży jako dedykowany do C-360 i c-330 z maleńką modyfikacją (długa oś montażowa w uchwyty od prądnicy) w cenie ok 280 zł.Jako informację podam,że alternatory od wszystkich typów polonezów idealnie nadają się do wszystkich ciągników serii Ursus i Zetor(do kupienia w autoszrotach za marne 30...
W pierwszej kolejności naciąg paska jest ok ?
Naciąg paska, szczotki, lutowanie wyprowadzeń itp., w skrócie - rozbiórka i przegląd alternatora.
Napięcie na zaciskach akumulatora jest zbyt niskie, ważne są też warunki pomiaru. Proszę sprawdzić napięcie przy różnych obrotach (powinno wzrosnąć do ok. 14,5 V już od 1000 obr/min). Skoro regulator został wymieniony, należy wrócić do alternatora, oraz sprawdzić połączenia. Oczywiste jest że sprawdzałem na odpalonym silniku i przy różnych obrotach.Silnik...
napięcie na akumulatorze ok.14 do 14.5V Jeśli masz poniżej 13.5 to sprawdź klemy naciąg paska i jak nic nie pomoże to alternator do sprawdzenia.
naciąg paska naciąg paska pralki naciąg paska kosiarka
cieknie pompa wtryskowa bosch podłączenie komputer honda accord uszczelka bęben pralka
naprawa sterownika salda naprawa sterownika salda
Zmiana głośności alarmu w piekarniku Amica: czy to możliwe? Czy wszystkie urządzenia Samsung mają Wi-Fi?