https://obrazki.elektroda.pl/1727860100_... Tam filozofii nie ma. Z walu na napinacz podstawowa zasada https://youtu.be/1-uzdpxxrFg?si=3gH5D5Sj...
Z okolic paska to może być np. alternator, albo zwarcie w instalacji. dokładnie jeszcze nie zlokalizowałem To zlokalizuj albo oddaj do warsztatu, jak nie chcesz go puścić z dymem.
Ta sprężyna jest zapięta jednym końcem do obudowy kosiarki a drugim do przekładni napędu tak aby naciągała pasek.
Dla potomnych - pasek ma okolo 98 cm średnicy wewnętrznej. Przy moim napinaczu może mieć 1 cm więcej i też bedzie pasować ale żeby go zalozyć nie obejdzie się bez ściągania silnika z wózka. Od spodu w pierwszej kolejności nóż potem okrągły plastik i na koniec kołnierz pod którym mamy 3 śruby na imbusa 10. Warto mieć od razu klucz oczko lub nasadkę 13...
Nie masz gwintu w obudowie alternatora i stąd problemy. Bierzesz dowolną śrubę M8 i przelekasz tak aby wystawała poza obudowę alternatora i można było dać nakrętkę tzw samokontrujacą. Teoretycznie powinna być to śruba twarda tj min 10.9 ale będzie trudniej taką kupić więc kup coś w budowlanym będą mieć na miejscu
Witam! W Citroenie C4 MK1 nie ma kontrolki ładowania :-) W przypadku gdy zerwie się pasek od alternatora pojawi się kontrolka SERVICE i komunikat na komputerze pokładowym informującym o braku ładowania :-) Pozdrawiam.
Witam. mam problem z napięciem paska klinowego Nie mam takiego smochodu.Nie wiem z jakiego powodu odkręciłeś napinacz.Wydaje mi się,że do zdjęcia paska trzeba odchylić rolkę napinającą a nie odkręcać napinacz.Po założeniu paska należy odchylić rolkę włożyć pasek puścic rolkę,która naciągnie pasek.Tak robię u siebie w HYNDAIU. Zdejm pasek przykręć napinacz...
1000x26/2870=9cm średnica na silniku. A długość paska zależy od tego jak szeroko rozstawione są koła pasowe.
Myślę,że o to Ci chodzi.
Pasek 1245 J5.
Po co luzować rolke, jak masz za krótki pasek, pewno któreś koło większe.
W życiu nie odkręcisz tego koła pasowego takim kluczem, kolejna sprawa to nie musisz go nawet tykać. Zauważ, że masz taki wyprofilowany kawałek płaskownika który napina alternator. Popuść śrubę i przesuń sobie cały alternator w tej fasolce, wtedy ściągniesz pasek bez trudu.
Może sprawdż czy wszystkie koła pasowe ustawione są w jednej lini...
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/1045190000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2190977100_1...
Podobno taki sam jak do Gracji - HZ/K 1320 Na pewno Z1320
To jak piszczy to za słabo naciągnięte albo stary pasek.
Wczoraj wymieniłem w minimajstrze T26 pasek Z 500, to jest długości 500 mm, standard, producent Sanok.
Kpl pasków wg KONIG nr 7652: - Reel Belt - 68,5x2,2 - Loading Belt - 40x2
Dostęp do paska jest po odkręceniu bocznej ściany - stojąc przed pralką po prawej stronie. Wkręty są od tyłu na brzegu od góry w dół.
http://www.kmpkm.zut.edu.pl/pub/Podstawy... Algorytm obliczeń.
Pasek klinowy 1320 HZ.
Pasek jest oryginalny Candy-Hover. Zdjęcie paska jest po lewej stronie a nie prawej. Po prawej za 42.90 jest zamiennik. Pasek na pewno 100% oryginał. Oznaczenie paska - E3L474
Co za problem, bierzesz stetoskop i określasz z dokładnością do 1 cm. Jeżeli go nie masz to bierzesz kij od szczotki i jednym końcem przykładasz do podejrzanego elementu a drugim do ucha (metoda mechaników gdy stetoskop mieli tylko lekarze). Ja obstawiam łożysko w alternatorze.
Sprzęgło jednokierunkowe alternatora zablokowane. Jak masz wersję ze sztywnym kołem załóż taką wolnobieżkę i będzie po problemie.
Pasek o oznaczeniu 1287H8EL
Dayco - DAY10X0875 (dł. 875mm; szer. 10mm)
Zakładasz klucz bodajże 15 i w lewą stronę odciągasz napinacz i zakładasz pasek.
jeśli pasek się ślizga to normalne że się zedrze po obu stronach jeśli koła są przesunięte to też tak będzie ale widziałem konstrukcje z przesunięciem do nawet (na oko) 2-3mm i chodziły (właściciele nie narzekali na nadmierne zużycie) co się dzieje jeśli koło nie jest równoległe do reszty - na pewno boki paska się będą szybko zużywały ale w jakim tempie...
Rozrusznik kręci bez obciążenia - brak kompresji.
Po zdjęciu paska klinowego bęben obraca się lekko, bez tego dziwnego dźwięku, po założeniu paska rzężący dźwięk No a przy tym zdjętym pasku jak obraca się sam napęd, silnik? https://obrazki.elektroda.pl/2567364200_...
Hej, znalazł ktoś przyczynę? Mam ten sam problem, wszystkie rolki wymienione i dalej nic.
Widzę dwie możliwości: 1. Napinacz drga z częstotliwością obrotów silnika — zjawisko normalne lub spotęgowane np. kołem pasowym z tłumikiem drgań lub twardą pracą silnika (oprogramowanie sterownika, układ wtryskowy). 2. Napinacz drga z dużo wyższą częstotliwością przy obrotach biegu jałowego, słyszalny charakterystyczny ton wycia przy wyższych obrotach...
Może być dużo przyczyn i nikt tego nie napisze bez dodatkowych informacji. - łożysko alternatora - łożysko sprężarki klimatyzacji - wirnik turbosprężarki - napinacz paska klinowego wielorowkowego lub coś w silniku...
http://obrazki.elektroda.pl/6008243500_1... http://obrazki.elektroda.pl/6008243500_1...
Juz dawno nie widziałem takiej wymiany paska wymiana w takiej coroli trwa max 5 minut jak silnik jest zimnny i czy ma klime czy nie nic sie nie popuszcza a ni nie odkreca tylko zakada klucz 19 na miejsce nr 3 i mocno ciagnie az napinacz sie złozy zdejmujesz pasek i na nowo naciagasznapinacz i zakadasz na ostatnia rolke
Poniżej na obrazku znajdziesz odpowiedź: https://obrazki.elektroda.pl/7198127200_...
Witam szukam umiejscowienia napinacza w opel zafira a 2.0 do czy ktoś może mi pomoże?
7 PK 1113........................
https://obrazki.elektroda.pl/5807110400_...
Trzeba sprawdzić kompresje czy podczas dostania się paska klinowego w rozrząd nie doszło do kolizji silnika i dobrze sprawdzić wiązke, jakieś diagnoza kompem też by się przydała.
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
Proszę. http://obrazki.elektroda.pl/3370519700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7884939500_1...
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Tak zewnętzną No, to się domyśliłem. Pytanie - co podaje producent?
Witam. Poszukuję schematów kosiarki Sandri Garden GI 51 SP.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Post#14
Powodem zrywania paska był wyciek oleju z uszczelniacza wału ( po uszczelnieniu na razie spokój)
Nie to nie może być wspomaganie bo W168 ma pompkę wspomagania przy chłodnicy po prawej stronie bez łożyska. Ma ona osobny obieg. Ewidentnie dochodzi z lewej strony jak się stoi do samochodu oraz przy prawym kole. Związane jest to z obrotami. Przy jeździe też to słychać jak się zwiększają obroty.
Żartujesz? :) Patrząc od przodu; Zakładasz na pompę wody, z lewej strony idzie prosto do dołu na koło alternatora, prawa strona na koło pasowe wału korbowego, pod kołem wału idzie na rolkę napinacza i wraca do kompresora klimy, pod kompresorem idzie poziomo do alternatora. Narysować? :)
Ułożenie paska: https://obrazki.elektroda.pl/6275763600_...
paska klinowego vectra długość paska klinowego naciąg paska klinowego
canon pobiera kartek zabezpieczenie przesterować nokia 6303i
podzielniki ciepła techem komputer kupić
Przegrzewanie piły Husqvarna XP 562 podczas cięcia Realigning Gears After Gearbox Cable Replacement