Słuchaj, nie twierdzę że tak było, ale jak widzisz scenariusz prawdopodobny, także czasem chociaż trochę przemyśleń.
A co do tej śruby mam ją odkręcić? Jasne. Tym sposobem sprawdzisz drożność układu paliwowego od zbiornika po komorę pływakową. Być może gdzieś po drodze jest coś zapchane lub przycina się zaworek pływaka.
a nie kolego nici olej 505.01 ?? ja bynajmniej mam taki. Dobry masz. Koledze chyba się cyferki przestawiły, zapewne chodziło mu o normę 505.01, tak jak napisałeś :)
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
Witam O ile rozumie to płyn [woda ] w nim cały czas wrze [110 stopni ] i tu mam pytanie czy oby napewno się gotuje , ponieważ może być uszkodzony dwuwskaźnik [ zegar ] , o ile nie otwiera się duży obieg - brak obiegu przez chłodnice , pomimo że zamontowany nowy termostat ,może być niesprawny lub rzeczywiście odwrotnie włożony . Niegdyś miałem jeszcze...
Wymień filtr pyłkowy w kabinie, pewnie jest zabity(liście, igły itd), u mnie różnica była kolosalna,teraz szybko się nagrzewa i dobrze wentyluje. filtr znajduje się po stronie pasażera pod deską, pokrywa ma dwa suwaki które odsuwa się na boki i ją zdejmuje, nastepnie trzeba wysunąć filtr z ramką i wymienić na nowy i dalej odwrotnie. jeden mechanik chciał...
Pomijając estetykę takie połączenie jest prawidłowe. Silnik się nagrzewa z obciążeniem czy bez?
Jeśli tylko nie iskrzy nadmiernie, bo delikatne iskrzenie na szczotkach to prawidłowość, to wszystko jest w porządku. Ponieważ masz go na stole, to możesz wyjąć szczotki i sprawdzić ręką, czy lekko się obraca, bo może jest zbyt mocno , albo po skosie skręcony i wtedy będzie obracał się, ale z zauważalnym oporem.
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
Po mojemu krzaczy zawór nagrzewania silnika, albo dziurawe szlauchy do niego.
Programowo. Funkcja dogrzewania silnika ,oraz funkcja utrzymania temp. silnika. Dodano po 1 A dokładnie Szybkie nagrzewanie silnika na nie ,a utrzymanie na -45 np.
W puszcze silnika jest kondensator, jego uszkodzenie powoduje nadmierne nagrzewanie silnika i zadziałanie zabezpieczenia termicznego.
A termostat jakiejś dobrej firmy ?. Ja 2 razy wymieniałem. Na początek spróbuj przysłonić chłodnicę.
?Czy jest to mniej niż 120 stopni? A tak zapytam czym masz zalany układ chłodniczy? I skąd takie pytanie? Normalna temperatura robocza powinna oscylować przy 90'C jeżeli masz sprawny termostat. "Na termostacie zawsze jest napisane pewnie 82 albo 85 stopni"
termostat jest z tyłu silnika,idź po grubych przewodach od chłodnicy.Dostęp ciężki, termostat jest w plastikowej obudowie ale wymieniasz tylko wkład.Oryginał jest tani więc warto taki kupić.
Skąd wiesz że nie masz dogrzewacza ? Masz komputer w liczniku - spalanie ? Jak tak to zobacz na zimnym po odpaleniu czy po chwili przy klikaniu przekaźników wzrasta lekko spalanie. Jak tak to raczej masz dogrzewacz. Jego załączenie jest zależne od kilku rzeczy - temp. na zewnątrz i temp. silnika , stanu obciążenia alternatora , panel klimy nie może...
To jest na zimę. Iddle up przyspiesza nagrzewanie silnika.
Witam Jakie masz ciśnienie na cylindrach?Jak rozpylają końcówki wtryskiwaczy?Próbowałeś ustawiać wyprzedzenie zapłonu? :| Może dopływa zbyt mało paliwa do pompy wtryskowej?Sprawdź to.
Witam Mam problem z klimatyzacją Volvo V70 2.5d dokładnie to po włączeniu klimatyzacji samochód odczuwalnie traci moc i znacznie wzrasta zużycie paliwa w sumie do tego stopnia, że raz mi nawet zgasł przy ruszaniu spod świateł, a to disel klima chłodzi normalnie, ale z tego wszystkiego nie używam jej bo nie wiem czy to może coś poważnego z klimatyzatorem....
Umnie w moim warsztacie biore planowanie glowicy 50 zl i 200 robota plus koszt uszczelki okolo 120 zl. 5godz roboty. I auto smiga
Ten pomysł z tą świecą na pewno nie zda egzaminu.Po pierwsze taka świeca pobiera dużo prądu a po drugie nie ma wystarczającej mocy żeby podgrzać płyn szybciej niż silnik.
Silniki buczą, bo ta przetwornica daje prostokąt (nazywany też "aproksymowaną sinusoidą") zamiast sinusoidy. Taki przebieg napięcia zasilający silnik powoduje wzrost strat i zwiększone nagrzewanie silnika. Niemniej przy silnikach małej mocy nie wpływa to znacząco na ich trwałość.
Ten parametr to skrót z angielskiego IE = International Efficiency, oznacza sprawność silnika. Jeśli silnik się nagrzewa, sprawdź, w jakim stanie jest kondensator i zmierz mu prąd i porównaj ze znamionowym, żeby określić, czy nie jest przeciążony mechanicznie przez przekładnię/maszynę.
W tym modelu występuje coś takiego jak dogrzewacz silnika. Jeśli jest uszkodzony bardzo kiepsko się nagrzewa silnik i co za tym idzie temperatura wnętrza jest niska. Czy nie o to chodzi?
http://img251.imageshack.us/img251/5640/... Nie słyszałem żeby sharan posiadał grzałki silnikowe ale mogę sie mylić. Zeby sprawdzić piecyk zmostkuj czujnik temp.nr 5 odpal na zimnym silniku i po chwili powinno być słychac "huczenie" spod progu nr 2. Jeśli nic sie nie dzieje to trzeba po kolei sprawdzić bezpiecznik, przekaźnik ,pompkę paliwa,...
kurde, dałeś opornik 220ohm przy tym łączeniu co Ci napisałem? po raz któryś pisze Ci, żebyś dał 1000ohm. To jest "magia" łączenia równoległego. Dasz 1000ohm to będzie CI na początku pokazywało przypuśćmy ok 60 stopni.. a wraz z nagrzewaniem silnika bedzie ta temperatura rosła.
Na bank sonda do wymiany , nie w jednym AVU miałem ten sam problem .Jak to jest ten motor z pompą wtórnego powietrza to sprawdź czy czasami nie jest zablokowany zawór w pozycji otwartej otwierany przez ciśnienie jakie daje ta pompa powietrza wtórnego ,
Poprawna, choć powinna być mowa nie o "parach" ale o "biegunach" w ustawieniach falownika :) Przy 1 parze (2 biegunach) mamy silnik z obrotami ok 3000. Przy 2 parach (4 biegunach) - ok 1500. Przy 3 (6) - ok 1000 przy 4 (8) - ok 750
po zgaśnięciu kontrolki świece grzeją na zimnym przez trzy minuty,w miare nagrzewania silnika coraz krucej.na swiecach powinno być napięcie akumulatora,pod obciążeniem będzie niższe. przewód od filtra do turbiny potem na chłodnice ładunku i dopiero do kolektora,średnica ok 50mm.
Tak ma wentylator na gorze. Lozyska sa ok. Uzwojenia sa zalane, chyba dla izolacji. Nie widac\czuc spalenizny. To tak ma być. Normalne nagrzewanie się silnika (ręki nie przyłożysz bez oparzenia się). Pozdrawiam.
Pewnie że dostaniesz, w sklepie motoryzacyjnym pytaj o króciec głowicy. Pisząc trójnik masz na myśli ten gdzie są czujniki. Ten gumowy oring oczywiście też kupisz bez problemu w tym rozmiarze. http://obrazki.elektroda.net/19_12706605...
Ale w przypadku podania 400V na cewki 690V zmniejszymy tylko jego moc, ale cewek nie przegrzejemy i nie uszkodzimy. Nie przegrzejemy go jeśli go nie przeciążymy mocą powyżej 1,3kW. Bo tyle może oddac w gwiezdzie bo tu liczy się prąd fazowy bo on nagrzewa silnik.
to moze byc chłodnica tym bardziej ze nie powinna chłodzic cieczy
Rozleciał się wkład ceramiczny w katalizatorze i zatkał przepływ spalin. Co z tym zrobić ?, wymienić katalizator, albo zrobić coś innego, a co to już nie napiszę
Masz za mała wartosc Kp, daj przynajmniej około 3-4 i testuj. W tej chwili masz regulator PI a nie PID, czy tak chciałeś ? Pozdr
Z Golfem jest wszystko ok. Mam taki sam model i zajmuje się naprawą tego typu pojazdów. W temperaturze ok +5 stopni przy niskiej prędkości obrotowej nagrzewanie silnika możne być dłuższe.
Popracował trochę i jest zimny pomimo że przekraczałem prąd znamionowy Stałą nagrzewania silnika to ok 15 minut.
mam wizję przerobić owe autko do amatorskiego driftu Raczej do wymiany cała elektronika oraz zmiana układ sterowania nadajnik odbiornik. Nie polecam przeróbek, do dryftu potrzebny sporo mocniejszy silnik wysokoobrotowy bezszczotkowy. Na szczotkowym spalisz silnik na zasilaniu LiPo. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Czy to jest standard? Nie jest to nic nienormalnego w tych temp. Diesle tak mają... pzdr
Na moje oko jest ok bo jak jechałeś ok 140 to temperatura jest w normie gorzej jak by poszła na czerwone pole a tak to jest dobrze. Jeżeli szybko się nagrzewa to może termostat się zawiesza lub jest zakamieniona chłodnica Sprawdz też koniecznie poziom płynu (oczywiście na zimnym silniku) Dodano po 1 a te przewody są od czujnika temperatury
Ano do spalin. To w niebieskim kółku to chłodnica spalin, w zielonym przepustnica obejściowa a czerwone kółko to egr właściwy. Jest tam zwykły silnik z przekładnią zasilany pwm oraz czujnik położenia. Najczęściej pada mechanicznie, zarasta sadzą, koksem, koroduje od agresywnych składników spalin. Chłodnica zmniejsza obciążenie cieplne i pozwala wepchnąć...
chyba 2x0,75 przewody to chyba żart na takim kablu to możesz lampkę nocna podłączyć
Sprawdź termostat...
Co do tranzystora - daj mu jakąś powierzchnię pod obudowa większa, to sobie poradzi. Nie zapominaj, ze tam przy pełnej mocy tracisz łącznie jakieś 6W - w tym sporą część (2W z drobnymi) w tranzystorze właśnie. Nie możesz zrobić małego placuszka pod tranzystorem, bo się ugotuje. Podobnie z diodą. Jedno i drugie ma bezpośrednie połączenie z dławikami...
masz źle ustawiony rozrząd, najlepiej wyprzedzic lekko wtrysk paliwa, poprzez przesuniecie lekko kola zamachowego ok. 1mm. przed wskaźnikiem kręcąc kolo w prawo. Mi tez cieżko zapalał i kopcił był slaby, jak rozrząd był ustawiony zgodnie z książka na znakach, po tej operacji samochód lepiej zapal i ma lepsza moc.
Wstaw zdjęcie rozrusznika, z zaznaczeniem miejsca tegoż iskrzenia.
Koledzy sprawdzałem dziś katalizator jest dobry. Reszta wydechu jest tego roczna. po npołudniu jadę ponownie na komputer, zostało mi ostanie prawdopodobne rozwiązanie świece i sonda lambda która może nie dawać rady. Sprawdzałem świece wymieniałem je 2 m-ce temu teraz są okopcone jakby było słabe spalanie paliwa.
Mój problem jest dość specyficzny. Kupiłam niedawno fiata cc 700 z instalacją gazową. Smochodzik miał w wszystko sprawne oprócz silnika. Po generalce silnika, zaniepokoiła mnie wolno wzrastająca temp. silnika. Cóż, wymieniłam termostat, a temp wzrasta powoli. Mając na myśli powoli tzn. przy tem otoczenia ok. 5°C temp. wzrasta do 50°C w czasie 7 min....
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
Podmieniłem kondensator i to samo, cos mi sie wydaje ze było grzebane przy silniku Z silnika wychodzą 4 kable 2 niebieskie 1 brązowy 1 czerwony nie ma zadnych oznaczeń, czy po zmierzeniu rezystancji pomiedzy kablami czy bedzie wiadomo jak podłączyc kondensator? pozdrawiam
Ja bym sprawdził czy pompa wody ma wydajność. dwa - co załącza wentylator ? Czujnik na chłodnicy czy sterownik silnika. Jak nagrzewa się chłodnica w stosunku do silnika ? Czy chłodnica ma dobrą drożność ?
A nie możesz na zimnym sprawdzić po odpalniu silnika czy się chłodnia nagrzewa od razu w całości? PRzecież to nie ma wielkiego stopnia trudności. Zakładam że poglądu ecu gazu nie masz? Przed montażem LPG jak szybko był ciepły silnik?
Wydaje mi się że jest na odwrót. Silniki synchroniczne z magnesami trwałymi mają wyższą sprawność. Wystarczy spojrzeć na serwonapędy. Grzeją się co prawda, jednak pracują bez chłodzenia wymuszonego wentylatorem. Natomiast w porównaniu gabarytów z asynchronicznym, to są dużo mniejsze.
Witam Skoro ogrzewanie działa na parkingu a traci się podczas jazdy to problemem jest wadliwy termostat - nie wykaże tego jako błąd. Zapal silnik i sprawdź węże od chłodnicy - jeśli nagrzewają się równo z silnikiem - termostat do wymiany(mają sie nagrzewać dopiero po uzyskaniu zadanej temperatury przez silnik).
podczas prania wyświetla się błąd E00 Nie istnieje taki kod błędu. Co do silnika, to może być gorący.
Mój silnik to zetec 1,6 16v. Ja sądzę że pompa wody ma luzy i dlatego spadło ciśnienie. Miałem w cintolu taki objaw że pompa sioadła i sprzedziłem jak odłączyłem przewód wody jakie daje ciśnienie to okazało się że przy 3 tyś woda ledwo co wypływała z rurki, a jak kupiłem nową pompę to woda na 2 metry wylatywała z tego przewodu. Luz był pionowy na osi...
Kondensator ten jest przeciw zakłóceniowy i wymień go na taki sam. Jeżeli silnik nagrzewa się i brak mu mocy to ewidentnie jest on uszkodzony.
Witam. Zacznij od sprawdzenia przewodów i wymiany czujnika /w załączniku rys . czujnik nr 42.
Dlatego że Januszy nie brakuje w nowych autach jest to nieporozumienie przy sprawnym układzie chłodzenia. Niekoniecznie, czasem chłodzenie komory silnika jest na tyle duże, że spowalnia proces nagrzewania silnika. W moim aucie, przy sprawnym układzie chłodzenia, gdy wyjadę na obwodnicę i mnie żadne światła nie zatrzymają, 90 stopni mam dopiero pod...
A może ma jeszcze wentylatory chłodnicy włączać... masz wymagania... Pozdrawiam.
Tu pomoże tylko diagnostyka komputerowa i właściwa interpretacja parametrów. Przyczyn świecenia tej kontrolki jest dużo, od słabego akumulatora, przez usterki klemy pomiarowej, fazy nagrzewania silnika, niedomkniętej maski czy nawet nie zapiętego pasa kierowcy ( sprawdzone w Jeepach)
i tak ma być, jak sama nazwa wskazuje masz _dogrzewacz_ - przyspiesza nagrzewanie silnika, nie masz wpływu na jego działanie
Moim zdaniem te karby powodowały same kłopoty z ta chłodniczką- plus to jedynie -moim zdaniem-szybsze nagrzewania silnika-moze z 10 sekund......
Bardzo mozliwe
Sprawdź temperatury chłodnicy / węży chłodnicy na zimnym po odpaleniu - mają być zimne a nie ciepłe/gorące jak te węże idące do reduktora. Jak na zimnym są tak samo ciepłe ( chłodnica oczwiście też) jak te od reduktora to termostat nie zamyka a musi być zamknięty do czasu nagrzania silnika. A na to wychodzi skoro tak długo ci się nagrzewa silnik. Sprawdź...
Witam!! Kupiłem autko renault scenic 1.6e z 98 r. i co mnie zaskoczyło, bardzo szybko się nagrzewa silnik. Po przejechaniu zaledwie 2km mam około 90 stp.C Dla mnie jakoś to tak szybko. Auto nie grzeje się bo zaraz otworzy się termostat i temperatura spada do koło 80 i tak podczas jazdy cały czas wskaźnik lata 90-80 stp. kilka razy na kilometr. Dodam,...
zrobie jak radzisz jutro po pracy, samochod stoi na warsztacie ale mam jeszcze jedno pytanie.... dlaczego chlodnica mimo wysokiej temperatury na postoju nie robi sie goraca? nagrzewamy silnik na postoju do wrzenia a termostat nie puszcza, dopiero po wylaczeniu zaplonu puszcza termostat a chlodnica dalej zimna...
Uważasz ,że kostka stacyjki,podczas pracy silnika , nagrzewa się?
Dałbym z modułem, obniży Ci pobór mocy. Jeżeli moment obciążenia spada, elektronika obniża napięcie skuteczne, ważne jest utrzymanie stałej prędkości. No i mniej będzie się nagrzewać.
Czy sam kondensator może być tego przyczyną? Tak, wymień kondensator.
Czarne - rozruchowo pomocnicze - ma pracować szeregowo z wyłącznikiem odśrodkowym i kondensatorem 250 µF i bezpośrednio z kondensatorem 50 F. Białe - praca zasilanie bezpośrednio z sieci. Namieszałeś. A przynajmniej niejasno napisałeś. wyłącznik odśrodkowy szeregowo z kondensatorem 350uF, do tego pakietu równolegle kondensator 50uF, do całości...
Może wirnik silnika jest zablokowany i dlatego diody się nagrzewają. Sprawdź czy wirnik swobodnie obraca się, oczywiście przy odłączonym zasilaniu.
Napęd faac 740 po zamontowaniu i podłączeniu i po kilkunastu próbach otwarcia i zamknięcia silnik jest bardzo gorący czy jest to normalne czy może źle podłączony? proszę o podpowiedź. Dziękuję.
Wentylator włącza sie prawidłowo jeżeli tem. wzrośnie ?(żeby nie doszło do przegrzania) Na początek termostat (może nie otwierać się)! Cały układ jest gorący to znaczy chłodnia tez cała? I dokładniej patrzysz tylko na wskaźnik tem. czy wyrzuca wodę z obiegu poprzez wzrost tem.
Możesz też jeszcze pojeździć na benzynie, jak warunki finansowe pozwalają. Jeśli z czasem się poprawi (liczy się zarówno ilość przejechanych km, jak i liczba cykli odpalania nagrzewania silnika) to można podejrzewać, że jednak problem z LPG.
Jeżeli odbija silnik to świadczy o za wczesnym zapłonie. Przegrzewanie się silnika i duże ciśnienie w obwodzie chłodzenia wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Spradż jedno a potem drugie.
Drugi pomysł to przypalone styki na programatorze. Silnik zazwyczaj albo działa albo puszcza dyma, ew. padają łożyska ale to łatwo sprawdzić (i dobrze słychać). Swoją drogą te rezystancje 43 i 56 są mocno podejrzane bo powinny być w miarę równe. Zmierz jeszcze raz.
Witam. Jest to silnik z pomocniczym uzwojeniem zwartym i waśnie one powodują nagrzewanie silnika,co dla tego typu jest zjawiskiem normalnym. Właśnie dlatego w większości były stosowane wentylatory. Pozdrawiam.
Witam ! Jeżeli uszkodzeniu -spaleniu ulegnie wirnik , wówczs silnik pracuje z małymi obrotami , występuje duże iskrzenie na szczotkach, nadpalone wycinki komutatora , pobierany jest duży prąd i wystepuje szybkie nagrzewanie się silnika. Jeżeli wirnik nie obraca się to występuje przerwa w zasilaniu . Zaczynamy od sprawdzenia wtyczki , przewodu zasilającego...
Może te typy tak mają, klient pierze już prawie tydzień, swądu już nie czuć, pompa spustowa po wymianie nie charczy przy rozpoczynaniu wypuszczania wody. Poczekam jeszcze tydzień i napiszę
Przy dłuższej pracy te silniki miały tendencję do nagrzewania się, taki ich urok. Na 8 µF też pracowały te silniki bez problemu.
Witam. Silnik nie jest uszkodzony. Uzwojenie robocze 18Ω , uzwojenie rozruchowe 78Ω. Silnik zapewne do pracy dorywczej i pracy w określonym kierunku obrotów. Silniki mające możliwość pracy nawrotnej mają jednakowe uzwojenia. Pzdr. Tu są katalogi, może będzie ten typ: http://www.besel.pl/index.php?section=2&...
Tak się zastanawiam czy termostat czasem nie jest walnięty,bo nie spotkałem się jeszcze z samochodem który tak długo by się nagrzewał .
Kolego ,stachu_l ! W przyszłości UWAŻNIE czytaj posty, aby nie zniekształcać tego, co zostało napisane! Nie zalecałem używania silnika bez kondensatora , tylko do jego testowania. Jeśli silnik nie nagrzewa się bez kondensatora, jego pojemność jest nieprawidłowo wybrana! Jeśli nadal się nagrzewa bez kondensatora, przyczyny są wskazane w poprzednim poście...
Wyciągnij jeszcze raz silnik i sprawdż go dokładnie. Nowe szczotki nie mogą skończyć się za pół roku. Chyba że jakiś syf założyłeś. Podepnij ów silnik poza pralką i zobacz czy sprawnie pracuje. Wygląda na to że on robi tyle zamieszania.
Hej, rozwiązałem ten problem z nagrzewaniem silnika? U mnie w C4 Picasso jest identyczne kropka w kropkę, 20 % otwarty termostat przy 56 °C. Zrobiłem dzisiaj takiego testu i pojechałem bez nawiewu rano, a po 6 km miał 90 °C. Pozdro.
Podstawa to sprawny/nowy termostat aby silnik się szybciej nagrzewał. Sytuacja analogiczna jak w Oplach
W tym silniku możesz spokojnie zasklepić całkowicie EGR, nie będziesz miał z tego powodu checka. Pod warunkiem oczywiście, że sam zawór będzie sprawny. Skład spalin zmieni się mocno na niekorzyść, to po to jest właśnie EGR, aby mniej truć. Druga funkcja to trochę skutek uboczny, szybciej się nagrzewa silnik.
Prosze bardzo: http://moto.allegro.pl/item867592052_wkl...
Prawdopodobnie termostat rozłancza silnik, musi on być gdzieś na obudowie silnika, dobrze szukaj, zazwyczaj szeregowo połączony z jedną za szczotek. A nagrzewanie się radjatora jest raczej normalne, taka jego rola. Silnik się nie nagrzewa za bardzo? Mostkowanie termika nie jest wskazane, chyba że jest uszkodzony i są problemy z jego wymianą. Pozdrawiam
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
A może to jest częściowe zwarcie uzwojenia do jednego z wyprowadzeń, które tworzy ten zwarty zwój powodujący start silnika i jego nagrzewanie. Konieczne byłyby dokładne pomiary rezystancji uzwojeń i porównanie ich z danymi fabrycznymi.
Witam Mam problem w fordzie fokus 1.8 TDCi z 2000 roku a mianowicie - szybkie nagrzewanie się auta - spadek mocy przy wejściu wstaznika na czerwony pasek (ale to raczej normalne tryb awaryjny czy coś w tym stylu) - brak wylotu ciepłego powietrza z wentylatorów Po ostygnięciu auto jeździ bez zarzutów Co może być powodem awarii ? Dodam że po otwarciu...
Witam! Rzeczywiście jak się wydaje jest to silnik 1,8 (bo takie były montowane w GTI z tych lat). Ma on wielopunktowy wtrysk paliwa K-Jetronic z dodatkowym wtryskiwaczem rozruchowym,który powinien wtryskiwać mieszankę tylko przy odpaleniu. Czas pracy wtryskiwacza rozruchowego uzależniony jest od temperatury cieczy chłodzącej (ok. 12 s przy -20 st.C;...
Tylko po co zakręcałeś korek z pełnym zbiornikiem, gdy nie odpowietrzony układ... Odpalasz zimny silnik z odkręconym korkiem, dolewasz płyn i nagrzewasz silnik zmieniając obroty (do 2-2.5 t obr) Gdy otwiera się termostat płyn podnosi się wraz z powietrzem, nadmiar wywala, zakręcasz korek i już.
,,Ssanie w twojej favoritce się zacięło.Favoritka ma bimetal podgrzewany przez płyn chłodniczy wygląda to jak sprężyna z budzika i w miarę nagrzewania się silnika, odkształca się on. Poprzez oskę która lubi sie przytrzeć steruję przysłonną powietrza która zmienia skład mieszanki '' jak pisalem to stwierdzili ze cos takiego nie istnieje a jednak........pozdrawiam
Tylko że podłączając silnik pod 400V w Poslkiej sieci przy gwieździe (który to silnik jest dostosowany do Y 690V) uzwojenie pracuje przy mniejszym napięciu 230V a zatem nie wykorzystuje pełnej mocy. Czy tak? Dokładnie tak. Po to aby zmniejszyć prąd (nie przekroczyć dopuszczalnych wartości w sieci zasilającej) a także moc w fazie rozruchu i wydłużyć...
Witam To normalne silnik nagrzewa się zawsze do tej temperatury bo termostat ją wyznacza. W astrach ze sprawnym termostatem tak jest. Pozdrawiam.
Może wyższa pojemność kondensatora nagrzewa uzwojenie silnika i wyłącza wewnętrzny termik silnika, o ile w nim jest?
Grot delikatnie "strzela" zarówno przy grzaniu jak i chłodzeniu, takie cykanie przypominające trochę rozgrzany silnik po zgaszeniu, jak stygnie. Buczenia przypominającego trafo nie słyszę.
silnik nagrzewa silnik nagrzewa gaśnie silnik słabo nagrzewa
funkcja skoda oznaczenia pinów wzmacniacza sterować głośność słuchawka
satel awaria stacja satel awaria stacja
Kopanie prądu na rączce dmuchawy do liści - przyczyny i rozwiązania Repairing 17MB97 Mainboard Software via USB