Pomijając estetykę takie połączenie jest prawidłowe. Silnik się nagrzewa z obciążeniem czy bez?
Pewnie że dostaniesz, w sklepie motoryzacyjnym pytaj o króciec głowicy. Pisząc trójnik masz na myśli ten gdzie są czujniki. Ten gumowy oring oczywiście też kupisz bez problemu w tym rozmiarze. http://obrazki.elektroda.net/19_12706605...
Czy to jest standard? Nie jest to nic nienormalnego w tych temp. Diesle tak mają... pzdr
Ten parametr to skrót z angielskiego IE = International Efficiency, oznacza sprawność silnika. Jeśli silnik się nagrzewa, sprawdź, w jakim stanie jest kondensator i zmierz mu prąd i porównaj ze znamionowym, żeby określić, czy nie jest przeciążony mechanicznie przez przekładnię/maszynę.
Słuchaj, nie twierdzę że tak było, ale jak widzisz scenariusz prawdopodobny, także czasem chociaż trochę przemyśleń.
Witam. Zacznij od sprawdzenia przewodów i wymiany czujnika /w załączniku rys . czujnik nr 42.
Kondensator ten jest przeciw zakłóceniowy i wymień go na taki sam. Jeżeli silnik nagrzewa się i brak mu mocy to ewidentnie jest on uszkodzony.
Uważasz ,że kostka stacyjki,podczas pracy silnika , nagrzewa się?
Masz za mała wartosc Kp, daj przynajmniej około 3-4 i testuj. W tej chwili masz regulator PI a nie PID, czy tak chciałeś ? Pozdr
Bardzo mozliwe
A co do tej śruby mam ją odkręcić? Jasne. Tym sposobem sprawdzisz drożność układu paliwowego od zbiornika po komorę pływakową. Być może gdzieś po drodze jest coś zapchane lub przycina się zaworek pływaka.
Co do tranzystora - daj mu jakąś powierzchnię pod obudowa większa, to sobie poradzi. Nie zapominaj, ze tam przy pełnej mocy tracisz łącznie jakieś 6W - w tym sporą część (2W z drobnymi) w tranzystorze właśnie. Nie możesz zrobić małego placuszka pod tranzystorem, bo się ugotuje. Podobnie z diodą. Jedno i drugie ma bezpośrednie połączenie z dławikami...
a nie kolego nici olej 505.01 ?? ja bynajmniej mam taki. Dobry masz. Koledze chyba się cyferki przestawiły, zapewne chodziło mu o normę 505.01, tak jak napisałeś :)
Jeśli tylko nie iskrzy nadmiernie, bo delikatne iskrzenie na szczotkach to prawidłowość, to wszystko jest w porządku. Ponieważ masz go na stole, to możesz wyjąć szczotki i sprawdzić ręką, czy lekko się obraca, bo może jest zbyt mocno , albo po skosie skręcony i wtedy będzie obracał się, ale z zauważalnym oporem.
mam wizję przerobić owe autko do amatorskiego driftu Raczej do wymiany cała elektronika oraz zmiana układ sterowania nadajnik odbiornik. Nie polecam przeróbek, do dryftu potrzebny sporo mocniejszy silnik wysokoobrotowy bezszczotkowy. Na szczotkowym spalisz silnik na zasilaniu LiPo. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
Witam To normalne silnik nagrzewa się zawsze do tej temperatury bo termostat ją wyznacza. W astrach ze sprawnym termostatem tak jest. Pozdrawiam.
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
Witam O ile rozumie to płyn [woda ] w nim cały czas wrze [110 stopni ] i tu mam pytanie czy oby napewno się gotuje , ponieważ może być uszkodzony dwuwskaźnik [ zegar ] , o ile nie otwiera się duży obieg - brak obiegu przez chłodnice , pomimo że zamontowany nowy termostat ,może być niesprawny lub rzeczywiście odwrotnie włożony . Niegdyś miałem jeszcze...
Ja bym sprawdził czy pompa wody ma wydajność. dwa - co załącza wentylator ? Czujnik na chłodnicy czy sterownik silnika. Jak nagrzewa się chłodnica w stosunku do silnika ? Czy chłodnica ma dobrą drożność ?
Czy sam kondensator może być tego przyczyną? Tak, wymień kondensator.
Wymień filtr pyłkowy w kabinie, pewnie jest zabity(liście, igły itd), u mnie różnica była kolosalna,teraz szybko się nagrzewa i dobrze wentyluje. filtr znajduje się po stronie pasażera pod deską, pokrywa ma dwa suwaki które odsuwa się na boki i ją zdejmuje, nastepnie trzeba wysunąć filtr z ramką i wymienić na nowy i dalej odwrotnie. jeden mechanik chciał...
Kolego ,stachu_l ! W przyszłości UWAŻNIE czytaj posty, aby nie zniekształcać tego, co zostało napisane! Nie zalecałem używania silnika bez kondensatora , tylko do jego testowania. Jeśli silnik nie nagrzewa się bez kondensatora, jego pojemność jest nieprawidłowo wybrana! Jeśli nadal się nagrzewa bez kondensatora, przyczyny są wskazane w poprzednim poście...
Wydaje mi się że jest na odwrót. Silniki synchroniczne z magnesami trwałymi mają wyższą sprawność. Wystarczy spojrzeć na serwonapędy. Grzeją się co prawda, jednak pracują bez chłodzenia wymuszonego wentylatorem. Natomiast w porównaniu gabarytów z asynchronicznym, to są dużo mniejsze.
Programowo. Funkcja dogrzewania silnika ,oraz funkcja utrzymania temp. silnika. Dodano po 1 A dokładnie Szybkie nagrzewanie silnika na nie ,a utrzymanie na -45 np.
Po mojemu krzaczy zawór nagrzewania silnika, albo dziurawe szlauchy do niego.
W puszcze silnika jest kondensator, jego uszkodzenie powoduje nadmierne nagrzewanie silnika i zadziałanie zabezpieczenia termicznego.
Pompa wody ?
?Czy jest to mniej niż 120 stopni? A tak zapytam czym masz zalany układ chłodniczy? I skąd takie pytanie? Normalna temperatura robocza powinna oscylować przy 90'C jeżeli masz sprawny termostat. "Na termostacie zawsze jest napisane pewnie 82 albo 85 stopni"
Drugi pomysł to przypalone styki na programatorze. Silnik zazwyczaj albo działa albo puszcza dyma, ew. padają łożyska ale to łatwo sprawdzić (i dobrze słychać). Swoją drogą te rezystancje 43 i 56 są mocno podejrzane bo powinny być w miarę równe. Zmierz jeszcze raz.
Wyciągnij jeszcze raz silnik i sprawdż go dokładnie. Nowe szczotki nie mogą skończyć się za pół roku. Chyba że jakiś syf założyłeś. Podepnij ów silnik poza pralką i zobacz czy sprawnie pracuje. Wygląda na to że on robi tyle zamieszania.
Więc jest dwa rozwiązania. Albo czujnik temperatury padł i źle pokazuje temperaturę , a silnik nagrzewa się normalnie (chociaż po dłuższej pracy i tak musi puścić płyn na chłodnicę). Albo dalej jest problem z termostatem i gotuje auto ponieważ się nie otwiera. Najpewniej jedno i drugie ponieważ wskaźnik nie powinien startować od temperatury 75 stopni...
Podstawa to sprawny/nowy termostat aby silnik się szybciej nagrzewał. Sytuacja analogiczna jak w Oplach
Sprawdź termostat.
Witam i jak tam udało ci się może rozwiązać problem ? mam takie samo auto dokładnie te same problemy tyle ze u mnie ster sie nie grzeje
U mnie silnik się nagrzewa szybko, ale ogrzewanie jest słabe. Boję się że ten model tak ma...
Witam. Silnik nie jest uszkodzony. Uzwojenie robocze 18Ω , uzwojenie rozruchowe 78Ω. Silnik zapewne do pracy dorywczej i pracy w określonym kierunku obrotów. Silniki mające możliwość pracy nawrotnej mają jednakowe uzwojenia. Pzdr. Tu są katalogi, może będzie ten typ: http://www.besel.pl/index.php?section=2&...
witam nie mam problem z nagrzewaniem sie silnika nagrzewa sie tylko do 70 stopni i pozniej temperatura zatrzymuje sie w miejscu , termostat juz wymienilem i nadal ta sama usterka czy ktos moze mi pomoc??????????
Poza tym, wg mnie przy takim jak na schemacie PWM to pewnie ciężko będzie nie słyszeć pracy silnika.
Zmień kondensator 16µF i powinno być dobrze.Sprawdż kostkę przy silniku(rozepnij i zobacz czy niema nadpaleń).
Masz w tym silniku termostat „regulowany”, tzn. z grzałką na termostacie która ma za zadanie podwyższyć temperaturę płynu przy małym obciążeniu silnika (grzałka wtedy nie grzeje) do temp. powyżej 100°C, a przy dużym obciążeniu silnika obniżyć temperaturę do normalnej (grzałka wtedy grzeje). Ten błąd oznacza przerwę w obwodzie grzałki termostatu....
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
W tym modelu występuje coś takiego jak dogrzewacz silnika. Jeśli jest uszkodzony bardzo kiepsko się nagrzewa silnik i co za tym idzie temperatura wnętrza jest niska. Czy nie o to chodzi?
Tak ma wentylator na gorze. Lozyska sa ok. Uzwojenia sa zalane, chyba dla izolacji. Nie widac\czuc spalenizny. To tak ma być. Normalne nagrzewanie się silnika (ręki nie przyłożysz bez oparzenia się). Pozdrawiam.
sprawdz czy nie brakuje ci wody w naczymiu wyrownawczym a jak woda jest ok to termostat sobie wymien
Sprawdź triaka sterującego obrotami silnika i przekaźniki. Jeżeli coś znalazłeś na płytce musisz pamiętać ,że spalony triak ,czy przekaźnik to jest skutek ,a przyczyna może być gdzie indziej ,to znaczy sprawdź sam silnik. Bywa tak że zużywają się szczotki silnika i po komutatorze ślizga się plecionka szczotki.
Cześć, przychodzę z takim problemem, że mi się nie nagrzewa samochód Seat Altea (1.9 TDI BKC 105 km). Termostat wymieniłem, jest sprawny, był sprawdzany przed montażem. Dwa czujniki wymienione, nawet chłodnica wszystko nowe, a i tak mi się nie nagrzewa, max do 70 stopni. Nagrzeje się dopiero, kiedy włożę kartony przed chłodnicę, wtedy w moment dobija...
A może to jest częściowe zwarcie uzwojenia do jednego z wyprowadzeń, które tworzy ten zwarty zwój powodujący start silnika i jego nagrzewanie. Konieczne byłyby dokładne pomiary rezystancji uzwojeń i porównanie ich z danymi fabrycznymi.
termostat jest z tyłu silnika,idź po grubych przewodach od chłodnicy.Dostęp ciężki, termostat jest w plastikowej obudowie ale wymieniasz tylko wkład.Oryginał jest tani więc warto taki kupić.
Przy dłuższej pracy te silniki miały tendencję do nagrzewania się, taki ich urok. Na 8 µF też pracowały te silniki bez problemu.
Może wirnik silnika jest zablokowany i dlatego diody się nagrzewają. Sprawdź czy wirnik swobodnie obraca się, oczywiście przy odłączonym zasilaniu.
Witam Skoro ogrzewanie działa na parkingu a traci się podczas jazdy to problemem jest wadliwy termostat - nie wykaże tego jako błąd. Zapal silnik i sprawdź węże od chłodnicy - jeśli nagrzewają się równo z silnikiem - termostat do wymiany(mają sie nagrzewać dopiero po uzyskaniu zadanej temperatury przez silnik).
Witam. Mam ten sam problem ze wskaźnikiem od temperatury cieczy przed połową w Daf z 2010 r. 105.460 ,strasznie wzrosło spalanie na poziomie 40--42 l. Jeśli sprawa się wyjaśniła to proszę o podpowiedź do usunięcia usterki w moim Dafie :) Pozdrawiam
Skąd wiesz że nie masz dogrzewacza ? Masz komputer w liczniku - spalanie ? Jak tak to zobacz na zimnym po odpaleniu czy po chwili przy klikaniu przekaźników wzrasta lekko spalanie. Jak tak to raczej masz dogrzewacz. Jego załączenie jest zależne od kilku rzeczy - temp. na zewnątrz i temp. silnika , stanu obciążenia alternatora , panel klimy nie może...
Prawdopodobnie termostat rozłancza silnik, musi on być gdzieś na obudowie silnika, dobrze szukaj, zazwyczaj szeregowo połączony z jedną za szczotek. A nagrzewanie się radjatora jest raczej normalne, taka jego rola. Silnik się nie nagrzewa za bardzo? Mostkowanie termika nie jest wskazane, chyba że jest uszkodzony i są problemy z jego wymianą. Pozdrawiam
A termostat jakiejś dobrej firmy ?. Ja 2 razy wymieniałem. Na początek spróbuj przysłonić chłodnicę.
To jest na zimę. Iddle up przyspiesza nagrzewanie silnika.
Silnik nie nagrzewa się nadmiernie ? Może bezpiecznik termiczny rozłącza zasilanie silnika.
(at)jacekcbb Przeczytaj sobie jeszcze ten wątek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic53... Moim zdaniem taki kształt przebiegu nie służy silnikom indukcyjnym - nagrzewają się bardziej niż podczas zasilania z sieci, co może doprowadzić do ich uszkodzenia.
Teoretycznie https://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C4%85d_... jak płynie Ci więcej niż napisane to niedobrze. 1. Praktycznie możesz to zmierzyć amperomierzem (tylko nie cęgą, bo to za mało dokładne na tak małe prądy) i zobaczyć czy może z silnikiem jest ok, a wyłącznik silnikowy zwany termikiem ma niezbyt dokładną skalę. 2. czy silnik ci się nagrzewa...
Jak go sprawdzić. I czy jego uszkodzenie powodowałoby nagrzewanie się silnika?
Sprawdzę jutro i dam znać. Dziś wymontowałem termostat , wygląda dobrze. Czujnik temperatury cieczy nowy miesiąc temu wymieniany. 2 mechaników się za felicie brało i nic. Nie wiedzą za bardzo co jest.
Silniki buczą, bo ta przetwornica daje prostokąt (nazywany też "aproksymowaną sinusoidą") zamiast sinusoidy. Taki przebieg napięcia zasilający silnik powoduje wzrost strat i zwiększone nagrzewanie silnika. Niemniej przy silnikach małej mocy nie wpływa to znacząco na ich trwałość.
Witam Jakie masz ciśnienie na cylindrach?Jak rozpylają końcówki wtryskiwaczy?Próbowałeś ustawiać wyprzedzenie zapłonu? :| Może dopływa zbyt mało paliwa do pompy wtryskowej?Sprawdź to.
Wypadało by sprawdzić czy kondensator rozruchowy wyłącza się po rozruchu oraz zmierzyć pobierany prąd. Może źle dobrane są koła pasowe lub kompresor jest za duży do tego silnika.
Mam problem z golfem 5 2.0 TDI 140 km, nie ma ogrzewania, bezpieczniki całe, silnik nagrzewa się dobrze, trzyma równe 90 stopni, przewody od nagrzewnicy gorące. W VCDS nie ma żadnych błędów. Co to może być?
I masz odpowiedź - zrób test nie na jałowym ale podczas jazdy - EGO zaczyna regulować po uzyskaniu nominalnych parametrów wcześniej nie ma to sensu - jeśli silnik nagrzewa się długo to może to wskazywać na problem z układem chłodzenia (termostat?).
Grot delikatnie "strzela" zarówno przy grzaniu jak i chłodzeniu, takie cykanie przypominające trochę rozgrzany silnik po zgaszeniu, jak stygnie. Buczenia przypominającego trafo nie słyszę.
Mam problem z nagrzewaniem sie silnika (Seat Ibiza 1.9 sdi) ,otóż silnik nagrzewa sie do normalnej temperatury tylko ,ze bardzo powoli. Co to może być?
Doradzam Ci zająć się stanem sprzęgieł, a nie silnikiem. Pomocną może być obserwacja ile taśmy jest na prawej szpuli, w powiązaniu z opisanymi objawami.
Witam, spotkałem się już z kilkoma takimi przypadkami że silniki w wentylatorach dość mocno się nagrzewają i wyczuwalny jest zapach schnącego lakieru.W tych z którymi miałem do czynienia zapach z czasem zniknął a silniki choć gorące pracują dalej. Jeśli jest na gwarancji to wypróbuj go przez dłuższy czas. W instrukcji powinien być schemat podłączenia.
Witam Mam problem z klimatyzacją Volvo V70 2.5d dokładnie to po włączeniu klimatyzacji samochód odczuwalnie traci moc i znacznie wzrasta zużycie paliwa w sumie do tego stopnia, że raz mi nawet zgasł przy ruszaniu spod świateł, a to disel klima chłodzi normalnie, ale z tego wszystkiego nie używam jej bo nie wiem czy to może coś poważnego z klimatyzatorem....
Umnie w moim warsztacie biore planowanie glowicy 50 zl i 200 robota plus koszt uszczelki okolo 120 zl. 5godz roboty. I auto smiga
Zapalić zimny silnik i sprawdzać czy nie nagrzewa się chłodnica przy małych wskazaniach temp. Chłodnica powinna się nagrzewać przy ok. 80 na wskaźniku temp. Jeżeli się nagrzewa wcześniej to jest uszkodzony termostat. Pozdrawiam.
Bolec do awaryjnego odpalania z batów. Może odgięty do czegoś metalowego dotyka. Zresztą teraz gorąco to może od silnika się nagrzewa.
Tak, dlatego dobrze jest go zrobić z np. styropianu, ale wtedy musisz pamiętać o tym, że nie możesz silnika nagrzewać zbyt mocno, bo styropian się stopi.
Witam. Posiadam samochód marki Opel Astra F 1.6 8V 75km z 1992roku z oznaczeniem silnika C16NZ. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że silnik bardzo długo się nagrzewa, a po jakimś czasie temperatura dochodzi do czerwonego pola i wiatrak się nie załącza. Wiatrak sprawdziłem na krótko i okazało się, ze działa. Przystapiłem do wymiany termostatu. Po wymianie...
Producentem jest chyba: EDA S.A. 24-320 Poniatowa ul. Fabryczna 16 tel. (081) 820 32 92 fax. (081) 820 93 93 e-mail: eda(at)exe.pl internet: www.eda.exe.pl tu też mogą coś powiedzieć: ++48/61 833-94-72 -dla takiej pracy dla której chcesz go zastosować może być silnik z S1 A przewietrznik jest zabudowany? czy powietrze krąży sobie jak w wentylatorze...
Witam! Wygląda, że jest OK. 230V i 10,5A daje oporność 21,9Ω, a 180V i 8,5A daje 21,2Ω, czyli prawie tyle samo. Taka oporność jest w stanie CIEPŁYM, na zimno może być 15Ω. Różnica oporności (21,9Ω - 15Ω) odpowiada przyrostowi temperatury o ok. 100°C, to jest prawdopodobne. Jeśli zasilasz wzbudzenie z 230V a nie 180V, to oczywiste...
Sterownik silnika jaką widzi temperaturę?
Ten pomysł z tą świecą na pewno nie zda egzaminu.Po pierwsze taka świeca pobiera dużo prądu a po drugie nie ma wystarczającej mocy żeby podgrzać płyn szybciej niż silnik.
po prostu robi sie zimniej i silnik sie dłuzej nagrzewa .dla pewnosci wymien termostat
chyba 2x0,75 przewody to chyba żart na takim kablu to możesz lampkę nocna podłączyć
SILNIK NAGRZEWA SIE DO 90 ST.wentylator sie zalancza ale temp nie spada stoi caly czas w miejscu jaka jest tegoprzyczyna i olej stoi na 90st jezeli ktos wie niech mi pomoze
Takie skakanie nie jest prawidłowe. Generalnie silnik nagrzewa się równomiernie, stopień po stopniu, zawahanie może być w momencie otwarcia termostatu, potem grzeje się aż do włączenia wentylatora.
Witam. Chciałbym jeszcze dodać że przy takiej przerywanej pracy silnik będzie się dość mocno nagrzewał. Należy więc zamontować dodatkowy wentylator który będzie chłodził silnik. Pozdrawiam.
przy krótkich odcinkach silnik się nie nagrzewa i może się robić tzw 'kawa' , jeśli robisz trochę kilometrów za jednym przejazdem i dalej to samo stawiał bym na uszczelke
W tej zmywarce jest za pewnie taki silnik pompy myjącej: http://obrazki.elektroda.net/56_12884496... Z tego wynika, że kondensator powinien mieć pojemność 6µ (z reguły tolerancja +/-10%), klasa izolacji F, czyli temperatura uzwojenie nie powinna przekraczać temperatury 100-105°C. Podczas pracy silnik się nagrzewa.
Kolego ja dzisiaj miałem podobnie. Jak jedziesz "grzecznie" to silnik powoli się nagrzewa w takiej temperaturze. Sam dla pewności sprawdzałem czy jest płyn, ale wszystko było ok. Za to jak go trochę "pociągnełem" na 3 to temperatura ruszyła do góry. Takie już uroki zimy.
Wstaw zdjęcie rozrusznika, z zaznaczeniem miejsca tegoż iskrzenia.
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
Sporo pali bo jest zimno i silnik się nie nagrzewa przez co musi pracować na bogatszej mieszance. Nie wiem gdzie jest kranik, ale jeśli obudowa termostatu jest podobna do tej w megane to wystarczy poluzować obudowę termostatu i nadmiar płynu sam zleci.
http://img251.imageshack.us/img251/5640/... Nie słyszałem żeby sharan posiadał grzałki silnikowe ale mogę sie mylić. Zeby sprawdzić piecyk zmostkuj czujnik temp.nr 5 odpal na zimnym silniku i po chwili powinno być słychac "huczenie" spod progu nr 2. Jeśli nic sie nie dzieje to trzeba po kolei sprawdzić bezpiecznik, przekaźnik ,pompkę paliwa,...
Przyczyn może być wiele. Niski stan płynu chłodniczego, zakamieniona nagrzewnica , uszkodzony termostat, usterka elektryczna sterowania ogrzewaniem. Sprawdź na początek stan płynu i po jakim czasie silnik nagrzewa się do max temp. Jeśli za długo to termostat do sprawdzenia.
Z Golfem jest wszystko ok. Mam taki sam model i zajmuje się naprawą tego typu pojazdów. W temperaturze ok +5 stopni przy niskiej prędkości obrotowej nagrzewanie silnika możne być dłuższe.
Przecież ten układ hydrauliczny nijak nie jest zależny od temperatury silnika. Nie tak do końca, bo silownik nagrzewa się od bloku silnika.
A nie możesz na zimnym sprawdzić po odpalniu silnika czy się chłodnia nagrzewa od razu w całości? PRzecież to nie ma wielkiego stopnia trudności. Zakładam że poglądu ecu gazu nie masz? Przed montażem LPG jak szybko był ciepły silnik?
Diagnoza jest prawidłowa pod warunkiem, że jest potwierdzona konkretnym sprawdzeniem. Nasze rozważania są czysto teoretyczne. Wynika z nich, że najprawdopodobniej musisz wymienić pompę wody, co wiąże się z demontażem rozrządu i nie da się tego zrobić na skróty. Jednak przed rozbieraniem silnika radziłbym sprawdzić jak zachowuje się silnik podczas nagrzewania,...
Witam. Poszukuje schematu układu chłodzenia. Nie mogę dojść dlaczego tak długo silnik się nagrzewa i szybko traci temp. Obydwa termostaty wymienione, świece w podgrzewaczu sprawne.
Na bank sonda do wymiany , nie w jednym AVU miałem ten sam problem .Jak to jest ten motor z pompą wtórnego powietrza to sprawdź czy czasami nie jest zablokowany zawór w pozycji otwartej otwierany przez ciśnienie jakie daje ta pompa powietrza wtórnego ,
silnik nagrzewa gaśnie silnik słabo nagrzewa słabo nagrzewa silnik
sharp migające podświetlenie kamera zoneminder katalizator toyota
pompa nurek transformator inverters
Ciśnienie poduszki powietrznej w hydroforze: jak ustawić? Firmware for Sharp LC-40UI7352E TV: Download and Update Guide