To ja bym zaczął od sprawdzenia okolic nagrzewnicy.
Dają radę bez ściągania deski http://daewooforum.pl/temat68362.html http://daewooforum.pl/temat46393.html ale to bez klimy. Działa ta klimatyzacja ?
Jeśli jedna rurka gorąca a druga zimna to nagrzewnica skończona.
Według mnie nagrzewnica jest dalej przytkana, dopóki termostat jest zamknięty pompa chłodzenia wymusza przepływ przez nagrzewnicę. Z chwilą otwarcia termostatu ciecz chłodząca znajduje sobie łatwiejszą drogę przez chłodnicę (większa średnica węży) i pomija nagrzewnicę.
dlaczego właśnie lać w przeciwnym kierunku do obiegu cieczy? Dlatego, żeby wypchać ten glut w przeciwną stronę, a nie przeciskać go przez całą nagrzewnicę...
Ściągasz węże za alternatorem i na termostacie i tam lejesz, o odpięciu z nagrzewnicy zapomnj.
Być może zaszlamiona nagrzewnica.
Potrzebujesz mocniejszego zasilacza 450mA dla tej nagrzewnicy to za mało Potrzebujesz zasilacza który będzie miał nie mniej niż 5A
Ok. sprawdę jeszcze czy nie cieknie do nagrzewnicy.
A co to znaczy, że nagrzewnice czyściłeś? Raczej jest do wymiany.
Witam Problem może być w napędzie przesłony nagrzewnicy - matiz nie ma zaworu przy nagrzewnicy ale grzeje cały czas. Na dole pod deską przy nagrzewnicy jest klapka która kieruje powietrze przez nagrzewnicę lub bokiem. Jeżeli rozpiął się ten napęd i klapka została w pozycji zimnej to gorąca nagrzewnica nie grzeje bo nie ma przez nią przepływu powietrza....
Brak możliwości odetkania nagrzewnicy mechanicznie jak i chemicznie. Brak rozwiązania.
jak mogę ten syf cały usunąć co robić Przecież ci napisałem sciągasz deske i wymieniasz nagrzewnice.
Przecież one maja w zależności od modelu 6000-8000 kcal/h, tj. około 7-10 kW. Uważasz że to będzie za mało?
Być może zbyt mały przepływ wody spowodowany np przytkaniem sitka na zasilaniu jeśli jest ewentualnie zarośnięta nagrzewnica . Trochę mało informacji odnośnie przepływu.
Nagrzewnica może być zakamieniona, weze gorace a nagrzewnica mało wydajna. Do sprawdzenia jeszcze klapy cieplo - zimno.
Sprawdź czy nie masz urwanej linki od zaworu wodnego ( wychaczona, zwrwane pokrętło , zatarty zawór). Sprawdż czy przewody wodne idące do nagrzewnicy są ciepłe.
Tak, dokładnie. Zdławiony przepływ przez co nie ma założonej mocy cieplnej. Ew zatkane węże ale to mało prawdopodobne.
Jeśli tak jest to czym rozcieńcza się koncentrat? Niczym się nie rozcieńcza, leje się sam koncentrat wcześniej opróżniając na maksa cały układ. Dodatkowo jak ktoś robi małe przebiegi autem zimną to powinien właśnie zalać układ koncentratem a nie jakimś płynem gotowym o gorszych parametrach. "Czy warto zapobiegawczo stosować czysty koncentrat płynu...
Sprawdź temperaturę pod maską rurek wchodzących do nagrzewnicy. Jeżeli gorące- sterowanie klimatronika. Może jest mało drożna nagrzewnica i większy przepływ (obroty) trochę podgrzewa.
Układ kolegi mariusz2009 (generator sinusoidalny) wydaje się być dość interesujący z jednym wyjątkiem: proponowany tranzystor jest prawdopodobnie niemiłosiernie drogi i mało dostępny.
Witam, Super pomysł jak chce Ci się bawić z matizem. Do piszących o temperaturach: jeździliście kiedyś jakimś autem które mało pali? Sprawa jest prosta mało paliwa - mało ciepła + gaz + całkiem wydajna nagrzewnica w matizie... 2 lata temu jak było bardzo zimno przez 300km nie dogrzałem silnika (było ślisko i jazda do 90km/h) w a4tdi. Zdrowe to dla silnika...
Witam. Wszystkich i dziękuje za podpowiedź. Co do ogrzewania to nagrzewnica była mało drożna. Lekkie przeczyszczenie pomogło.
Matiz - wymiana wezy przy nagrzewnicy... makabra.. A 170CDI - Demontaz rozrusznika .... kazdy wie o co chodzi... Opel Antara 2.0cdti 2009r ktos widzial zeby po 90tys dzwigienki popychajace pod walkiem pekly od tak sobie...? MM obudowy alternatorow.... Turbiny w vw 1.9 - zatarte kierowniczki...
Np w VW T4 wajchą ciepło zimno otwierało się przepływ płynu na nagrzewnicę, łopatki w pompie to naprawdę mało prawdopodobne ale i proste do sprawdzenia bo nawet pompy czasem nie trzeba rozbierać aby je zobaczyć, zależy od kątów króćców
Mało realne Węże idące do nagrzewnicy i ten gruby idący do chłodnicy nagrzewają się jednocześnie tak samo? Stawiam na termostat przy takiej temp. na zewnątrz cały czas otwarty i silnik nie może się zagrzać
Jak nie ma przepony to się zagotuje bo powrót nie działa. W nagrzewnicy jest bardzo mało wody i wystarczy moment by się zagotowała
Nie testowalem takim sposobem jak piszesz, ale jak na dworze temperatura jest powyzej 0 to leci takie letnie powietrze. Nie dolewalem wody do nagrzewnicy. Jak na razie poza wymiana termostatu nic wiecej nie bylo robione. Jest jakis sposob zeby bez demontazu nagrzewnicy wyczyscic ja?
a nagrzewnicą nie kapie jest trochę schowana
Na 90 procent wina termostatu jest ciągle otwarty i ciągły obrót powoduje że płyn jest mało ciepły.A 10 procent winna nagrzewnica ale nie trzeba ją zaraz wymieniać jak to polecił ci twój mechanik tylko można odłączyć wlew i wylew,podłączyć waż z ciśnieniem wody i przepchać zanieczyszczenia.
Chodzi mi tylko o szybsze odszronienie przedniej szyby tak aby nie trzeba było skrobać ale aby po minucie same wycieraczki zdarły szron. Nie miałem na myśli ogrzanie kabiny. Czyli to 120W to zbyt mało? Nagrzewnica z wentylatorem ma tę wadę, że jest widoczna i dodatkowo hałasuje. Taki drut można byłoby ładnie ukryć.
Za mało powietrza, brudna dysza olejowa
Możesz napisać jak sprawdziłeś termostat na kompie - bo to ciekawe. Trzeba sprawdzić ręką czy węże wchodzące do nagrzewnicy są ciepłe, letnie czy zimne. Najlepiej przy samej ścianie grodziowej. Może klapka w obudowie nagrzewnicy nie otwiera się do końca, uszkodzona nagrzewnica lub mało płynu w układzie.
Czy silnik łapie temperaturę? Czy przewód idący do nagrzewnicy jest gorący? Za mało informacji. Może nagrzewnica zapchana, próbowałeś ją przepłukać?
Jeśli to stary piecyk typu PG to najczęściej zła regulacja jest powodem przepalenia, brak konserwacji lub poprostu pech. Kleje nic nie dadzą, trzeba to polutować lub pospawać, zalerzy jaka to nagrzewnica bo troche mało informacji jest podane.
Upośledzony przepływ płynu przez nagrzewnicę - zakamieniona albo zatkana jakimś uszczelniaczem nagrzewnica, ew. za mało wydajna pompa wody.
Widać, że nagrzewnica już była odmalowana. Nie jest to jej oryginalny kolor, poza tym brak jest tabliczki znamionowej. Włącznik również był wymieniany. Ogólnie: nagrzewnica jest trójfazowa, w tej chwili nie pamiętam, czy grzałki łączone są w gwiazdę, czy trójkąt. Określenie połączenia jest łatwe po zdjęciu górnej pokrywy. Powinien tam być również stycznik...
Potem okazuje się, że filtr był zapowietrzony, podawano mało paliwa, a nagrzewnica nagrzewała się jak gdyby bez paliwa?
W tico nie ma zaworu odcinającego ciecz chłodzącą od nagrzewnicy. Może nasz mało płynu chłodzącego.
Nie ma znaczenie czy robisz to na ciepłym czy na zimnym silniku. Można robić na zimnym - przynajmniej brak obawy o możliwość oparzenia. Mógłbyś podać jaki tam masz silnik bo samo 120 km (kilometry) nic nie mówi. Odpowietrznika zazwyczaj jest więcej w układzie chłodzenia ale zależy to od silnika. Może być też na termostacie. Sprawdź czy rurki od nagrzewnicy...
Jak by była przytkana to by w ogóle nie grzało a nie tylko na zimnym i wolnych obrotach... Ja bym obstawiał na walniętą pompę wody lub ewentualnie zużyty termostat. W najgorszym przypadku zatkana nagrzewnica co jest mało prawdopodobne bo jak pisałeś wcześniej po dodaniu gazu(czyli zwiekszeniu predkosci obrotowej pompy) leci ciepłe powietrze. Przy przytkaniu...
Aczkolwiek możesz pomału się przygotować na wymianę piecyka, bo możliwe, że po wyczyszczeniu nawet wszystkiego ( to że słabo grzeje to nagrzewnica już jest zawalona ), może się to bardzo szybko powtórzyć, lub po czyszczeniu wypadną dziury w nagrzewnicy. Może mało optymistycznie do tego podszedłem, aczkolwiek znam realia.
Mało pradopodobne. Nic mało prawdopodobnego, nagrzewnice są podobnie zbudowane w wielu kotłach, a nawet od tych samych producentów, to nie stanowi wyjątków. Fakt odpowiedniej eksploatacji, konserwacji, wody, ciśnienia itp. ma znaczenie dla trwałości tych nagrzewnic. Tak, że "5 lat" nic tu nie przesądza.
Termostat sobie podaruj (nie zakładaj), bo to zbyt mały obieg (mało płynu w układzie i on by się musiał już po 2min. otworzyć :D ) Nagrzewnica w roli chłodnicy w zupełności wystarczy. Resztę dobrze kombinujesz. :)
Na 4. zdjęciu widać typowy silnik od palników i podejrzewam że to z kodem kreskowym to pompa. Ja się z takimi nie spotkałem, moje były kwadratowe, miały na sobie elektrozawór i porty pomiarowe, ale były to palniki do lakierni przemysłowych. U ciebie wygląda jakby była jakaś przekładnia pod tym deklem. Jak masz problem z obiegiem paliwa, to bym tam zajrzał....
W preparacie. Osiadł w rurkach nagrzewnicy i zmniejszył przelot. Niestety mało który uszczelniacz do chłodnic nie zatyka nagrzewnicy. Czeka Cię wymiana chłodnicy i płukanie układu chłodzenia, w ostateczności również wymiana nagrzewnicy. W BMW dodatkowo jeszcze mógł zapchać zawór sterowania nagrzewnicy (nie pamiętam czy w E36 był)
Piec kupiłem używany. Nie wiem na jakim biegu jest pompa bo fizycznego przełącznika na pompie nie widzę, więc pewnie z panelu muszę wejść i zmienić w ustawieniach (ale nie wiem jak) (do pompy chyba idzie przewód 5 żył) Generalnie instrukcja co znalazłem w necie lekko się różni np właśnie pompa w instrukcji ma przełącznik, u mnie nie ma, do tego płyta...
W moim ducato 1,9 też właśnie wymieniłem nagrzewnicę. Zeszło mi ok 45 minut. Bardzo prosta sprawa. Po wymianie pojawił się jednak problem. Grzeje tak na ćwierć gwizdka. Układ odpowietrzony, węże które wchodzą i wychodzą z nagrzewnicy gorące. Co może być przyczyną? Pokrętła od regulacji temperatury działają poprawnie. Możliwe, że nowa nagrzewnica jest...
Clou sprawy jest naklejka z układem połączeń. Niestety nieczytelna. :cry: Spróbuj odtworzyć te schematy. Trzeba próbować szukać na stronie Siehl-Abegg po numerze katalogowym silnika. Silnik jest dwubiegowy. Pewnie trzeci bieg robiony jest jakimś "patentem". Do zmiany biegów potrzebny jest przełącznik kilku sekcyjny. Może sie uchował? Zakup falownika...
Witam. Ja mam oryginalną tylko malutkie obroty (olej podawany pod małym ciśnieniem) i już trzecia zima. A co do dysz z nagrzewnic to ja pisałem że mam i to od tej 10kW, ile daje?... pyta Pablo, nawet 20 kW (oznaczenie na dyszy bodaj 35-26), mało tego, zamiast kompresora mam pompę łopatkową od nagrzewnicy.[/quote] jacek2100 Jakie masz ustawienia na tej...
Ludzie, jesteście tak mało kumaci? Ta nagrzewnica sluży jedynie do podgrzania szyby aby ją odmrozić zanim nagrzeje się silnik. Ona nie nadaje sie do ogrzewania samochodu, przecież to jest proste i logiczne :P
Raczej zapomnij o tym... Za mało mocy. Proponuje nagrzewnice wodną.
Tak.Temperatura oscyluje w granicach 85-90 stopni więc z termostatem wszystko ok.Co ciekawe jak zakładałem pompkę to z przewodu od nagrzewnicy zleciało bardzo mało płynu.
Najpierw podaj co będzie źródłem zasilania, 24V to za mało.
Witam, trochę mało danych ... wentylatory i wymiennik będą przez falowniki zasilane ? jakiej mocy jest nagrzewnica ? Ale mogę powiedzieć że napewno każdy silnik ( falownik ) na osobnym zabespieczeniu adekwatnym do mocy silnika szafa sterownicza na osobnym zabespieczeniu i nagrzewnica też na osobnym zabespieczeniu... Jeżeli jest to orginalna szafa sterownicza...
To może okazać się za mało, dużo nagrzewnic przy 6kW ma pobór prądu około 12-13A Nagrzewnica (pomijam na razie wentylator) jest urządzeniem czysto rezystancyjnym. Nie ma dużego prądu rozruchowego, nie pobiera mocy biernej. Także 6kW da prąd 8.7A na fazę.
Jak odpowietrzyć chłodnicę ,nie grzeje nagrzewnica :| Myślisz że zapowietrzony a ja myślę że masz za mało płynu.P
Ogólnie to podgrzewacz do konserwacji (czyszczenia ) pewnie się nadaje ( palnik zespół wodny itp. ). Nagrzewnicę należy zdemontować i umyć woda pod ciśnieniem oraz odkamienić . Nowa nagrzewnica to koszt powyżej 400 zł , za 150 zł to tylko używana. Sadza bierze sie ze złego spalania gazu ( prawdopodobnie za mało powietrza dochodzi do spalania , brudny...
To że wsadziłeś nagrzewnicę do auta to za mało i na 90% wodę masz nadal w bezpiecznikach dlatego tak jest. Kupiłeś auto z tą usterką świadomie?
Mało prawdopodobne aby uszkodzony był sterownik.Sprawdz ogrzewanie sondy lambda ewentualnie okablowanie wtryskiwaczy.Jest to na tym samym bezpieczniku co pompa paliwa. Może być i tak.Ostatnio robiłem matiza,gdzie sobie jakieś gryzonie zrobiły maleńką bibkę .Pogłyzły kable od sondy i zaworu EVAP ( o zapłonowych i węzu do nagrzewnicy nie wspomnę). Też...
Różnica temperatur na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy świadczy o jej zapowietrzeniu.Dlatego też może być słyszalne przelewanie się płynu.Pytam o ogrzewanie bo gdy jest już mało drożna nagrzewnica,narastające ciśnienie w układzie szuka sobie najsłabszego miejsca aby upuścić płyn.Stąd też mogą pojawiać się i jego ubytki.Dodam że niedawno sam walczyłem...
No to będziesz miał po pół roku przecieki. Poczytaj w dziale "Co kupić i gdzie kupić?" temat "Jakie chłodzenie wodne...", czy jakoś tak - jest to jeden z przyklejonych na górze tematów. Żadne płyny Ci nie pomogą. Co do nagrzewnicy z Opla Kadett'a, to tak - jest ona w 100% zrobiona wewnątrz z miedzi, więc nadaje się najlepiej. Ewentualnie nagrzewnicę...
Dysza nowa. filtra nie ma. Ten typ na dyszy ma 2 podkładki metalowe, pomiędzy nimi sprężyna, a na końcu jest uszczelka gumowa. Zastanawia mnie jeszcze odległość elektrod od stożka rozpylanego paliwa. Mam wrażenie, że u mnie nieco za mało wchodzą w stożek mimo nowej świecy.
Kolego a jak się silnik nagrzeje to leci z wydechu biała para? Jeśli tak to poszła uszczelka pod głowicą! Dodano po 8 Kolego jeśli płyn masz na paskach to przypuszczam ze poszła pompa wodna i ci cieknie! Wypada to sprawdzić! Przy cieknącej pompie to nawet kilka dodanych "uszczelniaczy" nie pomoże a tylko będziesz miał dodatkowo chłodnice i nagrzewnice...
5 kW to chyba trochę mało One wszystkie są "przewatowane" względem fizycznych możliwości, po prostu jest zwiększona dawka paliwa i powietrza. Skraca to żywotność najbardziej pracujących elementów (palnik i wentylator), ale przy takich cenach?
Hydraulik coś sknocił dużo nagrzewnic maże być zbyt mały piec za mało wydajne pompy bo przypuszczam że przed montażem tych nagrzewnic wszystkie zamontowane kaloryfery grzały normalnie .
witam,raczej mało prawdopodobne jest,że nagrzewnica jest zapowietrzona szybciej będzie zakamieniona jak wspomniał kolega KAM250 zobacz jeszcze mechanizm,który odpowiada za regulację ogrzewania ciepło-zimno....
Najprościej po uruchomieniu silnika( jak jest zimny) sprawdzasz czy przewód/odma od silnika do chłodnicy jest tak samo ciepła jak przewód ogrzewający parownik , jeśli odma będzie miała taką samą temp wina termostatu, jeżeli termostat działa poprawnie to spróbuj podłączyć parownik szeregowo i wtedy nie ma możliwości żeby nie przeszło przez nagrzewnice,...
Gdzieś wyczytałem że powinno wejść 9 litrów To jest pewnie pojemność suchego układu, u Ciebie stary płyn został w bloku (a jest go tam sporo) i w nagrzewnicy.
Co to jest rura 100? Poza tym jaka instalacja, jaka temperatura wody w obiegu, jak dobrane są grzejniki, jaka moc nagrzewnicy i przy jakiej temperaturze zasilającej? Zasadniczo nagrzewnice potrzebują wyższej temperatury wody niż grzejniki, ale za mało szczegółów podajesz, aby można było cokolwiek doradzić.
Update tematu. Toner wysłałem w ramach gwarancji do producenta w celu sprawdzenia. Odesłał z adnotacją, że toner jest sprawny i załączył wydruki z innej drukarki. Wymieniłem więc fuser (nagrzewnicę) na używany, rzekomo sprawdzony i mało używany. Nie to specjalnie nie zmieniło, duchy dalej są, chociaż trochę mniej intensywne. Z użyciem nowego fusera...
Jeżeli na starym zespole wodnym nie było problemu z zimną/ciepłą wodą a dopiero ten problem pojawił się na zamontowanym. nowym zespole to zastanawiam się co źle mogłeś zrobić. Teoretycznie przyczyna jest jedna: zbyt niskie ciśnienie wody w zespole wodnym nie jest w stanie otworzyć zaworu zespołu gazowego co objawia się małą wysokością kity płomieni...
Kocioł z otwarta komora spalania pracuje z najwieksza wydajnoscia na wyższych temp., 55 zo stanowczo za mało, zwiększ do 70. woda z grzejniko wraca na nagrzewnice, a jak sobie to inaczej wyobrażasz, to jest obieg zamkniety
witam posiadam mercedesa atego model 1224 rok prod. 2007 ..mam problem z nagrzewnicą tzn pojawił się płyn chłodzący w kabinie..ok wywnioskowałem iz pękła nagrzewnica ..faktycznie zdemontowałem wszystko roboty nie mało nagrzewnica na stół rozebrałem okazało się iż jest mała dziórka..mechanicznie napewno nie była uszkodzona wszystko wyglądało jak nowe.ale...
Ja stawiam na: 01271 Motor klapy regulatora temperatury – V68, lub zapchana nagrzewnica ale w 3 letnim aucie mało prawdopodobne. Jednak na początek proponuje wyeliminować wyświetlany błąd.
Węże panowie to zawsze będą gorące rozbieraliście to kiedyś nie i tu jest cały pic chłodniczka jest w tym aucie pionowo i ciecz przepływa sobie tylko przez górny plastik życzę powodzenia przy wymianie konsola do wyciągnięcia mało tego nagrzewnica też i to daleko bo szyba przeszkadza
Miałem to samo. Odkamienianie nie działało. Zrobiłem raz taki myk że dodałem sporo płynu do naczyń żeby rozpuścić tłuszcz i dość sporo kwasku cytrynowego, mało wody żeby było dobre stężenie. Do tego wziąłem taką strzykawkę którą się podaje syropki dzieciom i pompowałem w tym miejscu gdzie woda wlatuje do nagrzewnicy na włączonym parowarze. Parę minut...
3kW na garaż blaszany, to za mało dla temp <0°C.
No to zapodaj bo ja zrobiłem tylko dwie a to za mało....i mam sporo zapytań na PW.
Koledzy mam pytanko czy mogę podłączyć reduktor BRC w szeregu z nagrzewnica w układzie zasilania woda?? Bo mam taki problem że przez parownik przepływa za dużo wody i woda w nagrzewnicy przepływa zbyt wolno a w konsekwencji muszę włączać dmuchawę max na 2 stopień bo na trzecim za szybko studzi nagrzewnice i dmucha mało ciepłym powietrzem a na 1 stopniu...
Oczywiście może być mało wydolna nagrzewnica i potrzebna będzie wymiana. Niekiedy sama regulacja pomaga tzn. regulacja ciśnienia gazu i ustawienie wyższego biegu pompy. Hałas również może pochodzić z wentylatora, bo z reguły przewody spalinowe są źle dobrane i powodują wibrację komory spalania.
wymiennik już mam płytowy firmy danfrost, już zamontowany, ocynk do ogrzewania wiem że nie należy stosować :), tak też myślałem że będę musiał skręcać, wszystkie te roździelacze maja niby nypel 3/4 ale wkręcony w otwór 1/2" a to obawiam się że będzie za mało skoro nagrzewnica ma wejścia 1"
Cześć, rozbierz schowek pasażera tam na aluminiowej podstawie znajdziesz to czego szukasz, konkretnie z tyłu za schowkiem koło wentylatora nagrzewnicy.
nagrzewnicę indukcyjną A to zależy. Większość przetwornic do nagrzewnic indukcyjnych to przetwornice rezonansowe i sama cewka nagrzewnicy jest swego rodzaju układem LC wraz z pojemnościami. Podajesz zbyt mało informacji co do konkretnego układu, ten z pierwszego postu to tylko mostek H i może być użyty na różne sposoby.
Termostatu nie ma założonego. Co może być przyczyną M.in., może to być przyczyną, a mogą być też inne przyczyny. Za mało danych, aby jednoznacznie stwierdzić. Np. czy ciecz chłodząca w pełni przepływa przez nagrzewnicę? Czy zwór nagrzewnicy jest w pełni otwarty itd., itp.
Od strony pasażera jest cięgno. Po drugie nie wyobrażam sobie czyszczenia nagrzewnicy w lagunie bo ona ma w rurkach kręcone blaszki i czyszczenie g..... daje. swoją drogą mało którą nagrzewnicę da się doprowadzić do stanu używalności po zapchaniu. Ale skoro autor jest pewien swojej pracy to może jednak się da:).
Czy coś należy wysterować w ten dodatkowy pin który idzi pod mida? Pewnie tak , masz stałego plusa i po zapłonie więc trochę mało do sterowania (bo nagrzewnica nie może stale pracować na zapłonie) .. Próbowałeś podać +12V lub masę przez jakąś małą żarówkę na ten drugi pin ??? Niestety w tisie nic nie znalazłem czy to jest sterowane analogowo czy cyfrowo...
Stary temat ale przy wylotach masz czujniki temperatury . Może uszkodzony któryś . CO mało prawdopodobne jest . Prędzej zatkana nagrzewnica .
Najpierw sprawdź czy warto, bo jeżeli jest słaby kompresor lub mało gazu to już sam nic nie zrobisz a koszt naprawy jest nieopłacalny. Wyłącz lodówkę na dobę czy dwie , otwórz drzwi lodówki aby wszystki lód który się utworzy stopniał. Potem włącz lodówkę i sprawdź czy dobrze chłodzi. Jeżeli tak to wtedy możesz się bawić z nagrzewnicą w niej. Nie wiem...
Za mało wiedzy do zamontowania całego kompletu a co dopiero składania z części z kilku pojazdów. Dorabianie nowych rurek i ich łączenie to i tak kolejne koszty. Ty chcesz to zrobić budzetowo więc jedz do sprzedawcy i dobierz resztę. Będziesz miał prościej aby to ogarnąć.
a płyn w układzie chłodzenia jest? Nagrzewnica nie zapowietrzona? Sterowanie działa? Za mało danych podałeś.
"Od ..... setek lat do suszenia i osuszania stosuje się przepływ powietrza a nie ogrzewanie" - być może ale ja wiem po sobie że to za mało. Nie żałowałem sobie na wietrzeniu ogrzewaniu (C.o, nagrzewnica) i wielka dup...... Jeśli chcesz mieć super to niestety samo wietrzenie to za mało.
tylko nie mam pewnosci ze to na 100% nagrzewnica, 0,5l na 200km to chyba nie tak mało.....
Sprawdź cewkę pilota na gazie-możliwe że jest uszkodzona. Zrób fotkę i prześlij gdyż tych modeli mało robię i dokładnie nie pamiętam. A oprócz tego do sprawdzenia czujnik na nagrzewnicy i kominowy.
rozumiem że wymieniłeś termostat i dalej jest to samo więc tak: uszczelkę wykluczam bo raczej byłoby tak że w środku miałbyś zimno mimo gorącego silnika zapowietrzanie się nagrzewnicy jeśli temp jest nadal za niska to może być tak że mało obciążony silnik poprostu się nie dogrzewa (silnik wydziela na tyle mało ciepła że nagrzewnica go skutecznie wystudzi)...
Witam. Nie bardzo chce się zgodzić na nagrzewnice bo piszesz, że zwiększenie obrotów silnika dopiero powoduje lepsze ogrzewanie. Nagrzewnica niedrożna raczej tak się nie zachowuje. Oczywiście można zdjąć węże z nagrzewnicy i za pomocą wody i węża sprawdzić jej drożność. Mało pracy a wszystko wiemy czy to nagrzewnica czy pompa ( no może jeszcze przewody)?...
Tak, zasilanie z sieci trójfazowej ze sterowaniem mostkiem tyrystorowym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... :) Szkoda, że nie planujesz kolejnej konstrukcji. Mało osób się zabiera za takie rzeczy. Chciałem jakoś Ci pomóc.
Rozgrzej silnik i dodaj gazu na postoju. Wtedy zobacz czy wtedy powietrze będzie ciepłe. Jak tak to może być mało płynu, albo zapowietrzona nagrzewnica. Ewentualnie coś z pompą.
Dokonałem pomiarów Mało. A tylne ogrzewanie szyby? Jak włączy się silnik chłodnicy, to już od dawna będzie leciało ciepłe powietrze z nagrzewnicy auta. Można zautomatyzować nadmiar pobieranego prądu, przez zastosowanie przekaźnika priorytetowego (PP), założonego na przewód alternatora. PP mierzy bezprzewodowo prąd alternatora i odłącza układ jeśli...
Tu za bardzo nie ma co podpowiadać. Kupujesz nową rurę koniecznie z oringami. Odkręcasz rury filtra powietrza, odkręcasz termostat i tarmosisz rurę. Składasz wszystko, zalewasz płyn, odpowietrzasz (odpowietrzniki przy nagrzewnicy i przy termostacie). A w nagrodę jedziesz na próbę do biedronki po Tatrę w nagrodę. Jak jesteś wprawiony to godzina i po...
immobilizer matiz ssanie matiz matiz elektryka
pompa paliwa peugeot nadawać 433mhz kasowa usterka
rozebrać zelmer admiral legalność używanych licencji
Eliminacja zakłóceń w silnikach krokowych: techniki i rozwiązania Jak skonfigurować indywidualne sterowanie wyłącznikami?