A świece masz dobrą?
Witam. Mam problem z nagrzewnica olejowa master b70 ced a mianowicie odpala grzeje jakiś czas nie raz nawet i długo a nie raz parę minut i gaśnie i mocno się dymi i po paru sekundach odpali i tak w kółko się dzieje ,rozkręciłem i przcisciłem dysze i odpaliłem na rozkreconej odpaliła i po chwili zgasła widać było że ropę wydmuchuje bo dość mocno leciało...
witam jak możesz to podeślij mi na pw schemat 8/1 i 6/2 a star ma instalację 12v a rozruch jest na 24 Podgrzewacz miski olejowej jest też na 12v aby go uruchomić muszę przełączyć przełącznik 24/12 i działa jak sądzisz może to być przyczyną palenia świecy w nagrzewnicy na pakę
Wg tabliczki moc urządzenia to 240VA. Bezpiecznik 10A sugeruje "troszkę" większy prąd rozruchowy niż te 2A pracy nominalnej. Słuszna uwaga, czy przypadkiem nie znajduje się tam świeca żarowa uruchamiana przy odpalaniu?
Zastanawiam się czy nie kupić sterownika przez uczonego do pracy ciągłej. Na końcu układu nie ma iskrownika w postaci 2 elektrod, tylko troszkę zmodyfikowana świeca zapłonowa od samochodu(ma długie elektrody) jako że świeca zapłonowa jest stworzona do ciągłej pracy to myślę że powinno być w porządku. Jeśli chodzi o dym z transformatora to pojawił się...
witam mam podobną nagrzewnice olejowa master b100 i mam spaloną cewke zapłonową chyba elektroniczną bo jest cała zalana jakiś czymś która jest zasilana na 230v a na świece wychodzi 5000v , czy ktoś z kolegów wie jak ten zapłon jest zrobiony , może ktoś by miał jakiś schemat jak przerobić cewke od np. poloneza na 12v elektronicznie do tej nagrzewnicy...
Modułu może nie uda ci się zakupić ale można by było jeszcze w inny sposób podejść do tematu. zabudować przetwornicę z 12V na 230VAC i uruchomić WN na świecy z modułu zasilanego napięciem 230V Moduły zasilane napięciem 230V pracują we wszystkich nagrzewnicach olejowych i są do kupienia.
Schemat w tym przypadku (S-266) to słowo na wyrost. 1. Zasilanie na silnik. 2. Zasilanie na sprzęgło pompy paliwowej. 3. Zasilanie świecy żarowej (przez rezystor). Wszystko sterowane ręcznie przełącznikami. Długość grzania świecy jak i studzenie komory spalania nagrzewnicy zależy od operatora nagrzewnicy. W Starze ogrzewany jest kocioł z płynem oraz...
Nagrzewnica olejowa Master B150 CEL gaśnie regularnie po ok. 15-20 minutach pracy. Do tej pory wymieniłem filtry powietrza, paliwa; wyczyściłem zbiornik paliwa, pompę powietrza, dyszę przedmuchałem sprężonym powietrzem. Przewody powietrza i paliwa do dyszy sprawdzone, nowe mocowanie dyszy (z tworzywa). Ciśnienie powinno być ustawione na 0,38 bar (zgodnie...
Witam.Posiadam nagrzewnice olejowa 232-02 prorukcji NRD i mam taki mały problem.Nagrzeje świece która jest nowa i taka jak powinna być czyli sm-12.Jak włącze silnik i uruchomie pompe to olej napędowy kapie dołem i nic więcej się nie dzieje i zero dymu z wydechu.POMOCY BO ZIMNO!!!
A podłącz ja pod napięcie 230V Wysokie napięcie Wychodzi z bloku dwoma kablami i pod nie podłącz świecę samochodową Po uruchomieniu cały czas musisz mieć iskrę na świecy.Na jednym ze swoich postów dokładnie łopatologicznie zamieściłem sposoby naprawy usterek na nagrzewnicach z pompą wysokociśnieniową oraz ze sprężarką powietrza usytowaną na tyle wentylatora....
Ok. Chodzi mi o moduł sterujący do nagrzewnicy olejowej DESA. Moduł jest oryginalnie na pic 16c505. Mam programator ale układ według mnie jest zabezpieczony przed odczytem. Nagrzewnica działa tak: po włączeniu włącznika przez ok 3 s załącza się świeca żarowa, następnie włącza się wentylator z pompką ciśnieniową paliwa(jeden silnik). po odpaleniu się...
Ciekawy temat, zastanawiam się nad wykorzystaniem Arduino do sterowania nagrzewnicy Sirokko 268, ale nie będzie łatwo z moją wiedzą... Do sterowania w nagrzewnicy są: 1. Pompa CO 24V 2. świeca żarowa 6V podłączona przez opornicę 3. sprzęgło pompy paliwa 24V 4. silnik nagrzewnicy 24V Czujniki: 1. zaniku płomienia (sonda konduktometryczna) 2. termostat...
Tutaj na zdjęciach pokazano co i jak wygląda. Wymienione zostaly niektóre elementy, tzn. scalak, triak, tranzystory. Ogólnie układ nie dziala. Powinien na LOAD podawać 110V, bo takie jest zasilanie silnika i świec poprzez transformator 110V. http://obrazki.elektroda.pl/3129628200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3403796200_1...
Witam wszystkich eksperymentatorów. Naczytałem się jak cholera, wszystko jest dobre. Ja wymyśliłem to tak, zdjęcie może niezbyt dokładne ale wtajemniczeni będą kumać o co lata. Generalnie palnik zrobiłem z grubego materiału i jest on razem z dolną płytą odkręcany, powietrze doprowadzam od dołu, środkiem, rurą zaślepioną kapturkiem kierującym nadmuch...
W Starach 266 stosowano podgrzewacze zasilane paliwem które w kilka minut nagrzewały płyn w silniku i jednocześnie podgrzewały misę olejową, silnik zaskakiwał natychmiast nawet na największym mrozie pod warunkiem ze akumulatory(2 x 12V 195Ah) miały dość energii żeby przez kilka minut zasilić dmuchawę nagrzewnicy i później uruchomić silnik. Przyznam...
Nie mogę dojść dlaczego tak długo silnik się nagrzewa i szybko traci temp. Ha, ha... Jeżeli chcesz mieć w tym aucie dogrzany silnik, to albo trzeba doinstalować grzałki elektryczne w układzie (najlepiej z późniejszego modelu Mondeo 2,0 tdci), albo niezależne ogrzewanie wodne, albo... jechać bez ogrzewania kabiny. W praktyce - przy ujemnych temperaturach...
a propos kozy,w wielu warsztatach do dzisiaj używają pieca dwupłaszczowego z wentylatorem.palenisko w rurze wewnętrznej,ożebrowanej na zewnątrz blaszanymi radiatorami ,osłona zewn. z rury o większej fi.w przestrzeń między rurami wentylator tłoczy powietrze itd. .jako paliwa używa się z reguły zużyty olej [musi postać trochę w beczce to oddzieli się...
witam wszystkich,zamieszczam kilka zdjeć aby zobrazowac problem. Nagrzewnicę kupiłem kilka lat temu po cenie złomowej ,przezwoiłem transformator, wymieniłem nową świecę , i początkowo zaczęła odpalac (nawet grzać) kopciła przy odpalaniu na jasno i podczas gaszenia ,póżniej gdy odpaliła to juz nie. Kilka dni temu pomyślałem ze ją odpale ale podczas odpalania...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
nagrzewnica olejowa świeca olejowa olejowa nagrzewnica
instrukcja obsługa ładowarka impulsowy magnetofon unitra transformator perpetuum mobile
ogniwo lifepo4 podłączenie żyrandola przewody
Jak często stosować Liqui Moly do czyszczenia wtryskiwaczy? Jak zmienić tryb AHCI na IDE w BIOS-ie?