jakie powinno byc napięcie na swiecy w podgrzewaczu miski olejowej?
A świece masz dobrą?
Mam problem z wypadaniem zapłonów,podejrzewać zalewanie świec mgłą olejową gdyż w tym silniku jest źle zbudowana odma która goni olej do do lotu,ale świece mam jasnoszare?Porady? Czy ktoś próbował przerobić odme tak aby wstawić oil tanka?
Na początek pomierz ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową.
To bardzo zły objaw. powodów może być kilka: któraś świeca nie ma iskry i mieszanka dostaje się do miski olejowej poprzez nadmierny luz na pierścieniach tłokowych (spadek mocy silnika, powiększający się stan oleju.
Nie pamietam jak to jest dokładnie w polo ale sprawdz odme czy nie jest gdzies zatkana oraz czy poziom oleju nie jest za wysoki, jeśli zalewa świece olejem to albo uszczelniacze zaworowe albo pierścienie olejowe na tłokach albo jedno i drugie czy awaria powstała nagle czy autko od dawna brało olej i sie tak zachowywało napisz nam.
Próba olejowa była, świece jak wyglądają?
Po co demontować kolektor-zegar zamiast w świecy następnie próba olejowa i wiesz:głowica czy pierścienie.
No jeżeli tak to gratuluję dobrze wykonanej roboty:D
Znajomemu zrobili w warsztacie specjalizacja ford i po remoncie dalej pił olej tylko troszkę mniej... No tego też się boje ale 1l na tysiąc i zarzucona świeca to pierścieni olejowych chyba już nie ma. Ile to jest to mniej ? 100ml na 1000km ? 200ml? Nie dali tam fabrycznie przypadkiem olejowego 3 częściowego pierścienia ?
Najlepiej wymień olej jeżeli masz w nim benzynę , lub sprawdź poziom oleju w misce olejowej. Jeżeli wykręcisz świece to wydmuchasz paliwo z cylindra.
A pod obciążeniem dymi ? Możliwe że do wymiany pierścienie tłokowe i regulacja gaźnika. Powinno to przywrócić sprawność silnika. Warto też sprawdzić przerwę między elektrodami. Ciemny, suchy nalot na świecy (izolator, elektrody) jest najczęściej spowodowany źle dobraną, zbyt „zimną” świecą zapłonową, nagar olejowy, tłusty osad świadczy o...
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
(at)arteksmrek Ciśnienie na cylindrach liczone od strony rozrządu 12-6-12-12 bar po próbie olejowej 12-12-12-12 bar. 2 razy pomiar dla pewności. Punto 1, Silnik 1.1 8V 55KM, przebieg ok. 200 tys. km. PB + LPG Sprawdzane manometrem wkręcanym na gwint, ciepły silnik, gaz w podłogę, wykręcone wszystkie świece. Próba olejowa - 15ml oleju świeżego dolanego...
Jeśli masz nagar olejowy na świecach to żre olej, to by pasowało przy wykończonych pierścieniach - spadek kompresji. Zacznij od jej zmierzenia, nie boli.
Jeszcze raz ciśnienie sprężania do zmierzenia wraz z próbą olejową. Jakie masz świece suche ,mokre.
Cześć, mam problem z moim quadem 110. Silnik odpala i ładnie pracuje da się nim jeździć ale na wyższych obrotach przerywa i strzela w gaźnik świeca jest sucha i czarna i bardzo szybko się brudzi po wyczyszczeniu. Wyczyściłem gaźnik i sprawdziłem czy króciec nie jest pęknięty. Zmieniłem świece i brak efektu. Pierścień olejowy był zmieniany 2 dni temu.
Witam. Mam problem z nagrzewnica olejowa master b70 ced a mianowicie odpala grzeje jakiś czas nie raz nawet i długo a nie raz parę minut i gaśnie i mocno się dymi i po paru sekundach odpali i tak w kółko się dzieje ,rozkręciłem i przcisciłem dysze i odpaliłem na rozkreconej odpaliła i po chwili zgasła widać było że ropę wydmuchuje bo dość mocno leciało...
Nie ma prawa tak się dziać ,mam ten model od roku 1999 , i nawet przy mrozach - 30 w tamtym roku palił bez zarzutu. Przebieg około 160000 km. Zmierz ciśnienie sprężania łącznie z próba olejową. Wymień świece na zalecane przez producenta.
Nie lepiej podgrzewać olej silnikowy montując grzałkę w misie olejowej?
czujnik stołowy też wymieniłem Po co? Pomierz ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową na poszczególnych cylindrach,
I końca nie widać Dodano po 3 60 Nm - czyli bardzo mocno. 110 Nm - koła samochodu 40 Nm - korek miski olejowej 25 Nm - świece zapłonowe z uszczelką koła, korek, świece, to podaj jeszcze resztę momentów w całym samochodzie, pierwszy będzie silnik ludziom się to przyda
Witam, przy takim dlugim postoju / bez odpalania przynajmniej raz - 2 razy / tydzien / na 10 minut - z gaznika paruje benzyna, a olej w niej zawarty - zbiera sie na dnie komory plywakowej i pod dysza glowna i zakleja dysze... Gaznik trzeba zdjac, rozebrac i umyc dokladnie z wszelkich osadow olejowych, bo na '99%' - zaklejona jest starym olejem, osadem...
Witam morze to pierścień olejowy na 4 cylindrze. Świeca będzie zakopcona od oleju.
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową , będziesz wiedział więcej . Popryskaj spryskiwaczem z wodą po przewodach wysokiego napięcia Przewody WN w tym silniku !? Przy kompresji = 0 próba olejowa nic nie da. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują...
Masz zapieczone pierścienie olejowe, które nie zbierają oleju i stad olej na świecach. a pierścienie odpowiedzialne za ciśnienie w miarę trzymają choć drugi cylinder ma trochę za mało 9. minimum to 10. Wiec na pewno masz pierścienie do wymiany. a co więcej okaże się po ściągnięciu głowicy. Dodano po 7 możesz spróbować zrobić płukankę choć wątpię ze...
Wszystkie silniki 1,9 105 koni pasują ale mogą się różnić szczegółami np miską olejową , smokiem pompy olejowej z racji kształtu miski .będą się różnić świecami żarowymi , zaworami EGR ale mocowania i cały słupek jest taki sam . Przed zakupem sprawdź numer co przy używanych silnikach czasami bywa niemożliwe i sprawdź od jakiego modelu został wymontowany...
te silniki raczej zbytnich wycieków nie mają ale dość szybko zaczynają puszczać pierścienie, jeśli już nie widzisz zadymienia to wyjmij świece i ujrzyj ten piękny czarny nagar olejowy i zacznij się martwić, dodam że bez wyjęcia motoru pierścieni nie zmienisz
Jak sprawdzałeś kompresję? Palcem? Nie utrzymałbyś sprężania na poziomie 2barów, a w silniku powinno być koło 10ciu :/ . Do tego jak mówię, po wykręceniu świeca może dawać iskrę. Po wkręceniu jej na miejsce, kiedy jest kompresja, to już świeca może iskry nie dawać. Izolator na świecy jest wtedy częściowo uszkodzony. Wystarczająco aby pod obciążeniem...
Kolego Zibies jeżeli masz miejsce na świece żarowe to na pewno zmieści się tam grzałka o której pisałem wcześniej po co komplikować sobie życie świecami i zasilaniem 12v wysyłam zdjęcie swojego palnika grzałkę zmieściłem między trzonek dyszy a rurkę olejową. http://obrazki.elektroda.net/55_12861294...
Niestety chyba bez remontu silnika się nie obejdzie, oto ......... więcej nie da rady Ale jesteś uparty... Przecież: To jest 4-ro suw, brak kompresji to nie tylko problem z cylindrem/ tłokiem, mogą być podparte, nadpalone zawory Nawet jakby zawory wisiały i pierście były zapieczone, to ciśnienie powinno być wyższe. Czy mierzyłeś na 100% otwarcia przepustnicy?...
Masz rację, koniecznie przed zimą wymień świece. Niedługo na alledrogo pojawią się "świece zimowe" chroniące przed wpływem mrozu. Chyba zacznę handlować, po co te lata nauki i szczurzenia w kanałach. Widać wyraźnie, zapotrzebowanie jest... Skoro olejowe puszczały to jak świece mogą wyglądać dobrze? Myśl człowieku, w tłoki ci ten olej wsiąkał czy jak?
dzięki za odpowiedz gaz jest,ale wszystko rozłączone troche poprawiłem,już wiem na 100% nie idzie paliwo z rozdzielacza paliwa na wtryski-sprawdze jeszcze strone elektryczną jego,chyba że padła pompa paliwa dziwią mnie te mokre świece-kolektor+cały dolot to istne bagno olejowe-teraz czyste-może to przyczyna
Problem został częściowo rozwiązany . Olej wymieniłem przy pomocy pompki do wym. oleju kupionej w markecie ogrodniczym . Oczywiście należy pamiętać że zawsze wymieniamy olej z rozgrzanego silnika , podobnie jak w każdym silniku spalinowym z miską olejową . Świeca kupiona , czeka na wymianę . W tej chwili jeszcze wymieniłem pasek klinowy napędzający...
Są to układy sterujące świecą żarową - zapłonową, pompką, wentylatorem oraz zawierające wykrywacz płomienia.
Do tego oświetlenie kanału lub podnośnik, nowy korek miski olejowej, utylizacja zużytego oleju itd. Napisz jak zrealizowane jest wysokie napięcie na świece zapłonowe.
Jest to nagar olejowy.
Instrukcja obsługi C-330 mówi (str.27): Uruchamianie ciągnika przy temp. poniżej -10st.C: - przelać układ chłodzenia dwoma wiadrami goracej wody o temp. 90-100st.C A co do T-25 to można jeszcze zamontować grzałkę na 230 V do misy olejowej.
(at)mrv4 Nie, nie robił próby olejowej ani nie zakładał kamerki. Zaproponował wpuszczenie pianki do cylindrów, która rozpuszcza nagar, i nowe świece, bo stare były różne. Zaproponował, żeby pojeździć z 500/1000 km i zobaczyć jeszcze raz ciśnienie, ewentualnie ubytki płynu lub oleju. Zastanawiam, może warto zrobić próbę olejową w celu wykluczenia nieszczelnych...
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
Czy wg Was nie lepiej byłoby zwyczajnie wymienić miskę np na Febi za 150 zł? Myślę, że za jakiś czas będziesz ją musiał wymienić, większość mechaników szanuje robotę, a nie klientów, takich, co szanują do tego jeszcze klienta, to już chyba ze świecą szukać.
Witam, mam taki problem, a mianowicie po przejechaniu ok 100 km zarzuca 4 świece i silnik zaczyna pracować na trzy cylindry. Nadmienie, że był zrobiony kpl. remont głowicy i wymienione pierścienie olejowe oraz nowe kable cewka i świece, a nadal problem występuje mimo, że auto jezdzi na gazie to wykluczam lejący wtrysk, ciśnienie jest praktycznie na...
Cześć, Kompresja po probie olejowej?
Gdyby się okazało, że paliwo przelewało się przez gaźnik, to dostawało się do oleju. Trzebaby sprawdzic stan oleju, czy nie stał sie mieszanką z paliwem. Zjawisko niebezpieczne gdyż straci właściwości smarujące. I kolejna sprawa to mógł zużyć się pierścień olejowy.
A jak z kompresją czasem iskra wydaje się być podejrzana a problemem jest kompresja. Zrób test olejowy 0,5cm -1cm oleju 2t pod świece i próba odpalania ze sznurka. Raz jak siła oporu wzrośnie to mamy obraz jak olej zwiększył kompresję dwa jak odpali to już pewność że uszkodzenie jest w układzie pierścienie-tłok-cylinder.
Sprawdź jeszcze raz na spokojnie ustawienie rozrządu, bo jest to mało prawdopodobne aby padły wszystkie popychacze razem. Może kanał olejowy w głowicy się zapchał. Wykręć świece i zobacz czy na rozruszniku podaję olej na głowice.
Ssanie działa, punkt zapłonu ok, silnik to 2T, świeca mokra gdy jest próba odpalenia. Znalazłem problem, przewód olejowy zaraz przy kolanku do cylindra jest urwany. Teraz mam pytanie, czy silnik się zatarł::
Faktycznie zrób sobie pomiar kompresji i próbe olejową na zawory.
Kolego strzały to wina zapłonu a co z tym sie wiąże DUŻO !!! Zaczyni od świec przewodów i zmierz ciśnienie na garach z próba olejowa.
Niech ktoś Ci sprawdzi szczelność zaworów poprzez podanie ciśnienia przez otwór na świece. Może masz powypalane zawory. Poczytaj co to próba olejowa bo to raczej nie ma nic wspólnego z olejem w silniku.
W tych temperaturach nie używasz chyba świec żarowych?
Dzień dobry. Jestem tu nowy i potrzebuję pomocy. Już od kilku dni walczę z agregatem prądotwórczym z silnikiem Honda GC160. Silnik delikatnie falował na obrotach więc zrobiłem mu serwis olejowy, nowa świeca, filtry paliwa i powietrza, czyszczenie gaźnika. Po odpaleniu wszystko było ok silnik pracował poprawnie. Kolejnego dnia zaraz po odpaleniu strasznie...
Nie wiedziałem o tym, sprawdzę czy po trzech minutach świece zgasną, czyli wnioskuje że lampka świec zapala się tylko na początku, a później jak świece grzeją to lampka się nie pali, chyba założę kontrolkę, która będzie informowała o napięciu na świecach, gdyż instalacja jest po drobnym defekcie i wypalone gniazdo, boję się żę instalacja może się zapalić...
Citroen C4 Grand Picasso 1.6 VTi. Wymieniony rozrząd, wałki faz rozrządu, planowanie głowicy, nowe tłoki, szlifowanie, honowanie cylindrów, nowa pompa wody, nowa pompa olejowa, nowy smok, czujniki faz rozrządu, nowy termostat, nowy olej, nowe świece, już 3. komplet, 2 nowe cewki (Bosh, NGK), nowe uszczelki pod wtryskami, szlifowanie wału korbowego,...
Co ten test pomoże? Skład mieszanki jest chyba ok bo świece nie są zakopcone Ciśnienie sprężania 11,5 bara na próbie olejowej 12 barów
Czyżby to były odpowiedzi na moje pytania??? Żarty sobie stroisz? Dodano po 47 Ogólnie to pierścień olejowy poszedł.
Czy zużyty stary olej powoduje przeciekaniu oleju na świece przez pierścienie? VW Passat 1998r. 1.6 8V PB, LPG. Nie kopci przy odpaleniu na zimnym. Czy wymiana na olej mineralny ma sens czy problem dotyczy fizycznej strony tłoków, pierści a nie filmu olejowego?
Ja u siebie wykręcałem na gorącym silniku bo zapiekają się na takim szlamie olejowym który trochę mięknie pod wpływem temp.
Podobny problem miałem kiedyś w Favoricie- również po wymianie łańcucha rozrządu( na zimno OK, na gorąco świeciła kontrolka ciśnienia, gasła przy 2000 obr/min). Sposób: samochód na podnośnik, spuszczony olej, zdjęta miska olejowa, wykręcone świece, odłączony zapłon, smok pompy zanurzasz w naczyniu z olejem (średnica nieco większa od smoka), pomocnik...
Ok zobaczę to. Myślisz że to wina kolektora? a słyszałę\em o czyszczeniu przepustnicy tylko czy to coś da? i jeszcze kroś wymieniał jakieś przewody olejowe.
Może być w takim razie czujnik płomienia lub ewentualnie automat palnikowy.Najlepiej odłącz czujnik płomienia i odpal.Jeśli odpali powinien za chwile zgasnąć.Czy na czujniku są dwie czerwony diody.Jak one świecą w trakcie zapalania.
witam jak możesz to podeślij mi na pw schemat 8/1 i 6/2 a star ma instalację 12v a rozruch jest na 24 Podgrzewacz miski olejowej jest też na 12v aby go uruchomić muszę przełączyć przełącznik 24/12 i działa jak sądzisz może to być przyczyną palenia świecy w nagrzewnicy na pakę
Po wstępnych analizach kod silnika to raczej EFA, jutro próba olejowa.
Co jakiś czas trafiają mi się "trafiki" ze słabszym zaworkiem zwrotnym przed gruszką. Natomiast bardzo często z filtrem paliwa czarnym jak olejowy. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa wraz z uszczelkami?
Wg tabliczki moc urządzenia to 240VA. Bezpiecznik 10A sugeruje "troszkę" większy prąd rozruchowy niż te 2A pracy nominalnej. Słuszna uwaga, czy przypadkiem nie znajduje się tam świeca żarowa uruchamiana przy odpalaniu?
Jak okopcona świeca to pierwsza kolejność która bym wykonał to pomiar kompresji z próbą olejową .
Auto bez check i bez świec żarowych... świeci się ESP i po dłuższym kręceniu zapala się czerwona kontrolka olejowa " ciśnienie oleju" Czym dokładnie steruje przekaźnik "100" w komorze silnika jest tylko jeden??
Dziękuję za pomoc. Tak. Śrubka jest nietypowa jak większość rzeczy, aby utrudnić naprawę w samochodach. Znalazłem ją wg numeru w katalogu Renault. Dostępna jest tylko w ASO. Więc zamówiłem w sklepie śruby 10.9, prawie trzydziestokrotnie tańsze, ocynkowane płatkowo M6-16mm i na wszelki wypadek M6-12mm. Nawet do wymiany oleju musiałem kupić specjalny...
Czy na biegu jałowym dmucha przez otwartą pokrywę głowicy ? Jak kompresja zmierzona na cylindrach? wtedy wiadomo czy warto iść w pół środki, nominalne ciśnienie to 12.8 bar a minimalne to 9.6 bar Tylko czasem jest tak że kompresja będzie na granicy normy a olej będzie pił. Bo najbardziej zjechane będą pierścienie olejowe. Bez rwania głowicy to tylko...
Z wykręconymi świecami zapłonowymi też tak ciężko się kręci? Widzę, że to jakaś "samoróbka". Nie stało to czasem na dworze i nie zamokło? Może woda deszczowa jakoś dostała się na cylindry? Bez świec lepiej, stał na dworze jak mówię rok czasu Dodano po 1 Doprowadź rozrząd do kultury i ustal czy pompa oleju w ogóle daje jakieś ciśnienie. Silnik jak ma...
Lepiej szukaj 2.0TDi o oznaczeniu BMM pasuje p&p, tylko świece żarowe zamień bo są na inne napięcie. Napęd pompy olejowej masz taki sam jak w 1,9TDi na łancuchu.
Jest zmiana, po trzech próbach zatrzymuje się. Teraz tak: 1. czujnik widzi płomień, przekaźniki włączają się według kolejności i wyłączają ale wszystkie. 2. jak zasłonie czujnik rozłącza świecę i gdy odsłonię czujnik to znowu załącza świecę i dalej wyłącza wszystkie przekaźniki.
Od jakiegoś czasu walczę z przedostawaniem się paliwa do miski olejowej. Wymiana oleju, filtra oleju, świecy, filtra powietrza oraz czyszczenie gaźnika niestety nie dały efektu. Wyjaśnij mi, jak wymiana oleju, filtra powietrza i czyszczenie gaźnika miały załatać przeciek?
Skoro ECU nie zgłasza błędów a wypada 4 cylinder, zamieniasz miejscami świece , przewody, wtryski ,sprawdzasz ciśnienie sprężania ( możesz zrobić próbę olejową) , mierzysz oporność cewek wtryskiwaczy ( wyłącznie w temperaturze występowania usterki. Potem zostanie oscyloskop.
Pierścienie to takie "uszczelki cylindra" żeby tłok był dobrze uszczelniony do gładzi cylindra. U ciebie są najpewniej zapieczone od sadzy, przez co nie przylegają do cylindra, a przez to silnik ma osłabioną kompresję. Najprościej to sprawdzić tzw "próbą olejową" czyli wykręcasz świecę zapłonową, wlewasz około 0,5 ml oleju, delikatnie kopiesz w dźwignię...
więc co może być przyczyną mikroskopijej iskry ?? cewka w silniku dobra impulsator dobry kabel Wn nowy świece dobre cewka WN od ogara 200(butelkowa olejowa na 8v) instalacja 12v moduł orginalny do hondy shindgen czy jakoś tak .... jak to w ogóle diagnozować ??
Przecież 1.5L oleju to nie mało a ogromna ilość a jak do tego pomyśleć jeszcze że na reszta nie bierze tylko ten jeden. Te Twoje nic to ponad 20L od wymiany do wymiany czyli prawie 5x to co jest w silniku. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Do sprawdzenia prowadnice w głowicy...
Zaraz wyjdzie że tam kompresja siadła na tym cylindrze jednak. Pierścień (pierścienie) olejowy. Zaplute olejem pierścienie (uszczelniające) świetnie trzymają sprężanie, ale olej brudzi świecę.
Czujnik poziomu oleju to będzie chyba ten w misce olejowej?? A ten od temperatury to będzie od strony świec czy kolektorów?? Ile kabli z niego odchodzi?? Można go jakos sprawdzić??
- 3 świece miały czarno żółte a jedna jak by szara. - Z pod korka olejowego nie wyrzuca oleju. - Sprawdziłem teraz, i tak pół na pół, czyli nie jestem pewien czy to zapach spalin czy ciepłego oleju.
Kontrolę ciśnienia robi się na zimnym i ciepłym silniku, odpina sterowanie wtryskiwaczy, świecę wykręca się tylko z mierzonego cylindra... Przy wątpliwościach , czy zawory czy pierścienie , wykonuje się próbę olejową. Proste?
Zdejmij ten dekielek, ustaw krzywkę na wale na przeciw stopki przerywacza i sprawdź czy w ogóle się otwiera. Sprawdź fajkę świecy, kondensator i świecę. W jakim celi uderzałeś w wał dla ściągnięcia misy olejowej, przecież miałeś nieodkręcony korbowód. Mam dziwne przeczucie że tej iskry już nie będzie, ale mogę się mylić.
Generalnie we Władku zmiany wchodziły na bieżąco, co roku coś zmieniali. Numery katalogowe części silnika zmieniały się pomiędzy D21, D144 i D37. Około 1995 roku zrobili większą modernizację i wówczas silnik nazywał się D-120. Głowice nowy typ weszły ok. 1990 roku, czyli wersja ze świecą żarową. Tylko że wówczas głowica ma wystające zawory (jak w C-330)...
Ciśnienie w cylindrze w normie , napisz ile wynosi fizycznie w barach, oraz jakie jest na pozostałych cylindrach. Zrób też próbę olejową.
Po odczytaniu błędów nie ma ich zbyt dużo. Jeden to wypadanie zaplonow na jednym cylindrze lub więcej, drugi to czujnik położenia walka rozrządu. Mam drugie takie samo volvo to czujnik podmieniony, ale bez zmian, cewki sprawdzone i świece, rozrzad ok wiec chyba jednak kolo uległo uszkodzeniu. Zawór olejowy tez podmieniony.
Witam, ostatnio wpadł mi w ręce silnik 1.6 od opla vectry, zastanawiam się nad przerobieniem go na sprężarkę, napęd z WOM ciągnika, chłodzenie cieczą, smarowanie orgnialne, głowicę planuje przerobić mianowicie zawory ssące zostawić, a w miejsce świec wstawić zawory zwrotne od sprężarki (jeszcze nie wiem od jakiej może od sprężarki ursusa c 360), natomiast...
Witam ma problem z kosiarką honda HR 194 silnik gxv 120 jak się zagrzeje to przestaje pracować żeby ją odpalić musi wystygnąć. Iskra jest/nowa świeca / wyłącznik zapłonu sprawdzony ominięty ,gażnik cały układ paliwowy przeczyszczony , klapka ssania otwiera się i zamyka, luzy zaworowe prawidłowe, pływak iglica wszystko szczelne ,olej świeży SAE 30 tawol....
1. Akumulator. Musisz wiedzieć że akumulator im mniejszy tym mniej trwały i nie bardzo jest jak to przeskoczyć. Na starym akumulatorze powinieneś mieć symbol. Kup po prostu taki sam. Dziś nawet kwasowe akumulatory są szczelnie zamknięte. Nie polecam akumulatorów marki WM - potrafią paść same z siebie. I najważniejsze - na zimę nie zostaw akumulatora...
Albo zrób próbę olejową, wpuść strzykawką trochę oleju do otworu po świecy i zobacz jak zmieni się ciśnienie sprężania. Jak się zwiększy to pierścienie-cylinder, jeśli nic się nie zwiększy to albo gniazda zaworów albo uszczelka pod głowicą.
Jeżeli bierze olej i silnik nie ma już siły to może jest to już koniec jego żywota. Zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania + próba olejowa.
Zastanawiam się czy nie kupić sterownika przez uczonego do pracy ciągłej. Na końcu układu nie ma iskrownika w postaci 2 elektrod, tylko troszkę zmodyfikowana świeca zapłonowa od samochodu(ma długie elektrody) jako że świeca zapłonowa jest stworzona do ciągłej pracy to myślę że powinno być w porządku. Jeśli chodzi o dym z transformatora to pojawił się...
Psikanie plakiem nic nie da jak połówkami lub uszczelniaczem ciągnie ci mgłę olejową ze skrzyni lub sprzęgła..
Witam. Auto Renault Kangoo 1.2 1998r. Przy większej mocy, delikatnie trzęsło budą (tak przy 80km/h), teraz niestety brak mu jej a jego największa prędkość 60km/h. Komputer pokazuje sondę lambda ale już ją wymieniałem(miesiąc temu), ciśnienie na silniku dobre (robiona próba olejowa i jest ok.). Wymienione: filtr powietrza, kable, cewka, świece i półoś...
13 barów jest okej jak najbardziej, tylko pytanie jest takie czy powinien odpalić ? No bo po próbie olejowej i uzyskania dobrego wyniku psiknąłem samostartem przez otwór od świecy, wkręciłem świecę i odpalałem w cichej nadziei a tu nic. Czy powinienem wlać benzynę ? Samostart chyba lepiej łapie niż benzyna ? A on nawet nie jąknął...
przy ciepłym silniku wszystko ok problem tylko na zimnym rano,niewiem czy ma to związek ,ale podczas wolnej jazdy na moment mi przerwał (błysneła tylko na moment olejowa kontrolka i jechał dalej)
Witam wszystkich! Chciałem zapytać jak zdjąć kapturki ze świec żarowych w audi A6 2.5 TDI 150 KM 98r gdyż nie chce nic na siłę by czegoś nie urwać, a pociągając je (jeśli to ta metoda) to trzeba naprawdę użyć większej siły. Pozdrawiam! PS. wiecie około ilu litrów oleju wchodzi do misy olejowej w takim silniku ?
Kupiłem skuter Yamaha Majesty 250 który prawdopodobnie długo był nie używany. Silnik ładnie odpala i pracuje ale bardzo mocno kopci. Nie jest to ilość oleju, na którą można przymknąć oko, bo to 1 litr na 100 km. Kompresja 10 atm. Jak od razu ruszę po uruchomieniu silnika, mogę jechać, jak pochodzi na wolnych obrotach, to olej zaleje świecę. Czy prócz...
Mam pytanie odnośnie spalania paliwa. Jak powinien brzmieć prawidłowo pracujący silnik, czy zapłonowi powinien towarzyszyć dźwięk przypominający odgłos łuku elektrycznego, czy też tłok powinien pracować miękko. W moim silniku czasem zapłon następuje bezgłośnie, a czasem z charakterystycznym potrzaskiwaniem. Iglicę ustawiona jest w najniższym położeniu,...
Kolego jak Ci wcześniej zasugerowano najpierw próba olejowa a w przypadku pomyślnego wyniku sprawdź świece żarowe ( o tej porze są one istotne) i czy nie zapowietrza Ci się układ paliwowy. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa i na jakim jeździsz paliwie, bo to też ma wpływ na uruchamianie sinika.
Wszystko prawidłowo.Tak powinno być po przebiegu którego nie mozna określić precyzyjnie,czyli może mieć i 350000 km lub mniej niż 200000. Przedmuchy olejowe inaczej zużcie silnika nie występują po 150000 km.
nagrzewnica olejowa świeca nagrzewnica olejowa magistrala olejowa
lenovo przycinanie grach laptop lenovo ładowanie zabezpieczenie spawarka
przeplywomierz powietrza latitude e6500
Skuter 2T po wypadku: spadek mocy, brak rozruchu elektrycznego – diagnoza i typowe usterki Thomson Smart TV – jak ustawić start na kanałach TV zamiast YouTube i aplikacji internetowych