Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
nieprzyjemny zapach jak nagrzany płyn do chłodnic Bo wtedy podmuch powietrza wydmuchuje odparowany płyn. Czyli deska w góre i wymiana nagrzewnicy, nie próbuj uszczelniaczy bo , wogóle nie będzie ogrzewania.
Nagrzewnica zatkana uszczelniaczem do chłodnic.
Więc faktycznie pozostaje Ci sprawdzenie drożności nagrzewnicy (może ktoś wlał jakiś uszczelniacz) i wymiana pompy wody.
Skoro termostat sprawny to napisz czy nagrzewnica miała gąbkowy uszczelniacz i czy się nie wywinął. Całą tajemnica wymiany nagrzewnicy to ten uszczelniacz.
Problem rozwiązany, okazało się że nagrzewnica była zamulona prawdopodobnie starym uszczelniaczem do chłodnic.
Jest jeszcze prostszy sposób na ewentualnie nieszczelną nagrzewnicę- uszczelniacz w postaci proszku, który wsypujesz do układu chłodzenia. Koszt około 5 zeta, a jeżeli niewielka nieszczelność to napewno pomoże. Do nabycia w najbliższym sklepie moto.
Upośledzony przepływ płynu przez nagrzewnicę - zakamieniona albo zatkana jakimś uszczelniaczem nagrzewnica, ew. za mało wydajna pompa wody.
Uszczelniacz to zło. Zaraz będzie zapchana nagrzewnica, chłodnica i czort wie co jeszcze. Zdejmij wąż, dokładnie wszystko oczyść, zakładaj wąż i dobrze dociągnij.
...Jeżeli masz ubytki dolej uszczelniacza do układów chłodzenia... ...Wlanie uszczelniacza powinno pomuc... stanowczo odradzam taki zabieg, z czasem uszczelniacz przytka kanaliki w chłodnicy i nagrzewnicy i wtedy dopiero będzie buba...
Popuściłeś śrubę mocującą rurki pod maską? Te oringi to nowe czy nowe używane? Nie odkręcaj całkowicie mocowania tylko popuść, będziesz miał możliwość porządnego przykręcenia opasek na nagrzewnicy. I załóż nowe oringi. Żadnych uszczelniaczy czy silikonu. Jak to ci puści przy temperaturze roboczej ok 90stopni to poparzy ci nogi.
Syczy z korka zbiorniczka no to jest nieszczelny, a syczy bo ciśnienie się robi, jak by korek był szczelny to by węże twarde były aż by coś strzeliło (wąż, chłodnica, nagrzewnica, uszczelniacz pompy wodnej...) więc pewnie ktoś wyjął sprężynkę z zaworka w korku żeby jeszcze pojeździć i pewnie sprzedał Ci to auto Dla mnie jasna sprawa - uszczelka pod...
Nigdy nie wlewajcie tego środka na uszczelnienie chłodnicy! To ostatni gwóźdź do trumny dla auta. Zapcha się nagrzewnica potem chłodnica i pompa wody. Tego nie ta się później pozbyć z układu chłodzenia. Tylko naprawa bez uszczelniacza!!!
niestety nagrzewnica do wumiany nic tu nie wskurasz
W preparacie. Osiadł w rurkach nagrzewnicy i zmniejszył przelot. Niestety mało który uszczelniacz do chłodnic nie zatyka nagrzewnicy. Czeka Cię wymiana chłodnicy i płukanie układu chłodzenia, w ostateczności również wymiana nagrzewnicy. W BMW dodatkowo jeszcze mógł zapchać zawór sterowania nagrzewnicy (nie pamiętam czy w E36 był)
witam.proszek nie jest najlepszy.sa substancje w plynie.audi a6 czesto pada korek naczynia wyrownawczego co powoduje rozdymanie wezy i nagrzewnicy.pozdr Zgadzam się z kolegą. Uszczelniacz nie jest najlepszym rozwiązaniem, tym bardziej, że w takim przypadku nagrzewnica musi być w bardzo dobrym stanie a uszczelniaczem zapycha się nagrzewnicę. I trzeba...
To dupa nie mechanik. Zdecydowanie odradzam wszelkie uszczelniacze. Pompa do twojego auta kosztuje 80 złotych, wymień i będzie spokój. Jak wlejesz uszczelniacza to pomoże na krótko, ale musisz się liczyć z tym, że:; - może zatkać chłodnicę - może zatkać nagrzewnicę - może zatkać kanał wodny w głowicy lub bloku albo któryś z przewodów gumowych. A koszty...
To się stało podczas eksploatacji samochodu przez Ciebie, czy taki już kupiłeś? Skąd wiesz, że to olej? Może to resztki uszczelniacza do chłodnicy/nagrzewnicy?
Panowie w swoim układzie mam takie mikro nieszczelności; że magicy nie mogą tego znaleźć. Byłam u trzech. Jak już trzeci nie znalazł to ja nie... Trzeci nawet w środku patrzał w nagrzewnicy tp itd. Też powiedział, że może być dziura grubości włosa. Nabił mi klime azotem do 25 bar i po jednym dniu uciekło 1.5bar. Się zastanawiam nad tym uszczelniaczem...
18.3 juz mi skasowali ale zostal 8.1 i raz grzeje raz nie a nagrzewnica nowa tylko ze mi cos parowalo to dodalem uszczelniacza a sie okazalo ze nagrzewnica pokryta jest czyms tlustym
wyczysc miejsce i sprobuj zakjeic poksylina lub czym takim najlepiej dwuskladnikowym,pozdrawiam,mnie po wymianie plynu na nowy (teraz zaluje)zaczely sie problemy z nagrzewnica,bo sobie niezle wyplukalem
Jeśli będzie ubywało płynu chłodniczego i szyby będą zaparowane tłustą parą którą będzie trudno osuszyć nadmuchem to nagrzewnica będzie dziurawa. Niestety najlepszą naprawą jest jej wymiana. Wsypywanie uszczelniaczy często przysparza więcej problemów.
Taki objaw daje zapchana nagrzewnica. Ktoś w przeszłości mógł stosować jakies "uszczelniacze" Lub nie jest odpowietrzona.
Nie wiem bo mam to auto trochę ponad rok ( zrobiłem ok 20k )- ale wytłumacz mi proszę co ma parownik do gotowania wody ? To wymieniłeś i chłodnice i nagrzewnice ma się rozumieć? Czy dzieje się tak samo zarówno na gazie jak i na paliwie?? Tak wymieniałem je z powodu braku grzania ( był wlewany uszczelniacz i nagrzewnica była totalnie zapchana - zaczęło...
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Wymień termostat oraz filter pyłkowy jest na podszybiu z prawej strony i ogrzewanie wróci do normy. Chyba że lałeś do układu chłodzenia jakiś uszczelniacz to przytkałeś nagrzewnicę. I pamiętaj w zeszłym roku nie było takich temperatur zima była delikatna.
Te preparaty to są środki zastępcze, wymień tę chłodnicę zanim uszkodzisz grzejnik nagrzewnicy . Środek który wsypałeś do układu chłodzenia na uszczelnienie chłodnicy tak samo osadził się w grzejniku nagrzewnicy.
jak mroz troche oslabnie {chodzi oto zeby woda niezamarzla w nagrzewnicyodepnij przewody dochodzace do nagrzewnicy od strony komory silnika i przeplucz nagrzewnice woda z zweza .juz niejedna nagrzewnice uratowalem po tym diabelstwie tak zwanym uszczelniaczu do chlodnic.po zabiegu zalej nowym plynem dobrze jest terz przeplukac caly uklad chlodzenia
Jeśli to Twój samochód i jest Ci obojętne co z nim dalej będzie to spróbować możesz. Jak auto klienta to chyba sprawa jasna. Te syfiaste proszki i płyny odkładają się w układzie. Np w nagrzewnicy z wiadomym skutkiem.
Dolałeś uszczelniacz nie polecam zwłaszcza zimą zaklei ci całą nagrzewnicę jak bierze płyn to prawdopodobnie zużyta uszczelka pod głowicą . Sprawdz czy olej czysty .
Witam Wszystkich Powracam z tematem braku ogrzewania z prawej strony, jest jednak mala roznica wczesniej taki problem mialem w modelu 1,9 TDI rok 2009 (byla zapchana nagrzewnica przez dodanie uszczelniacza w plynie do chlodnicy, temat po przeplukaniu został rozwiązany). Teraz taki problem mam w modelu 2,0 TDI rok 2010 - tutaj nic sie nie działo z układem...
blokiem się nie przejmuj, tam zatkane raczej nie jest. Skup się wężach gumowych, chłodnicy i nagrzewnicy. a to że jest mętny to ktoś prawdopodobnie wlał tam jakiś uszczelniacz albo odkamieniacz. chłodnicę i nagrzewnice przepłukaj jeszcze raz. Jak masz karchera to przepłukaj pod ciśnieniem cały układ wodny - nawet termostat wyciąg i płukaj. ja tak robię...
Wygląda to drobna nieszczelność nagrzewnicy niestety jedyna sensowna to się do niej dostać i obejrzeć. Nie polecam uszczelniaczy do chłodnic bo zatykają nie tylko niepożądane dziury w chłodnicy ale i te które są potrzebne.
Po pierwsze to wycieki se sprawdz,może z pompy wody lać z nagrzewnicy z pękniętego węża chłodnicy itp.olej to pierścienie uszczelniacze i też wycieki na początek,w najgorzszym wypadku to uszczelka głowicy ale kto to wie ,sam nic nie sprawdziłeś, nie dymi na biało?
Czyszczenie zakamienionego czy zalepionego innym syfem, jak np jakieś "uszczelniacze", układu chłodzenia zawsze niesie za sobą ryzyko rozszczelnienia.
Rozeznałem trochę temat. Są dobre poradniki drukowane po angielsku z wydawnictwa Haynes. Z tym, że pracują tam na silniku bez głowicy (bez górnego łańcucha) i miski. W takiej konfiguracji wg tej książki: Ad 1. Uszczelkę można podłożyć pod łańcuchy wał-pompa wtryskowa po zluzowaniu koła na pompie paliwa. Nie wiem, czy będzie wystarczająco miejsca z nieodkręconą...
Wymieniać samemu czy lepiej serwis?? Jaki koszt tej przyjemności. Nagrzewnica do Opla to koło 80zł a wymiana?? Może na początek wsypać jakiś uszczelniacz do chłodnic??
Witam kolego. Uszczelniacza nie lej bo będzie słabo grzał (przekroje w nagrzewnicy są mniejsze niż w chłodnicy). Ja mimo wszystko stawiam na uszczelkę pod głowicą. Bo jak płyn ucieka a nie ma śladów wycieku to gdzieś musi uciekać najpewniej przez rurę wydechową.pozdrawiam
tez chcialem to rozbierac ale u mnie nie leci.musisz oproznic uklad chlodzenia,olej wylac z silnika.odkrecic przewod do chlodnicy z termostatu,ten cienki przewod do nagrzewnicy tez zdjac,odkrecic 2sruby obudowy termostatu,odkrecic obudowe pompy cieczy chlodzacej,wirnik pompy cieczy chlodzacej(tam na klusz ampulowy),filtr oleju.to wszystko.ja zdejmowalem...
Witam, od jakiegoś czasu posiadam nagrzewnice sirokko oetf10 TN. Ogólnie z nagrzewnica nie ma większych problemów jednak mam 2 takie tematy na które nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi. Nagrzewnica normalnie odpala z przycisku grzania świecy pod warunkiem że świece lekko wykrece nie może być wkręcona na maksa bo wtedy mimo grzania świecy nie odpala,...
Witam. Przecieka mi "gdzieś" chłodnica wody. Chce sie podjąć wymiany samemu. Zacząłem demontować atrapę, lampy. Po ich zdjęciu został zderzak oraz chłodnica klimy, za którą schowana jest chłodnica wody. W jaki sposób zdemontować chłodnicę klimy? Czy muszę opróżniać układ? Jakie są newralgiczne-niebezpieczne miejsca, gdzie łatwo coś uszkodzić, na co...
O jak dobrze za powstał ten dział. Mam takowego i chciałbym zalać go olejem transformatorowym ponieważ jeżdzę na zmodyfikowanym termostacie opla i jest temp około 100' ale problemem jest że co ok 500 km zapowietrz mi się nagrzewnica bąbelkami ponieważ troche płynu zawsze odparuje. Termostat taki powinien być w każdym poldolocie i żuku i lublinie. Co...
Uszczelniacz w proszku nie ma nic do rzeczy i nie niszczy zadnych przewodów. W moim pasku tez lekko ciekła chłodnica( wilgotna) wsypałem ten proszek nie cały do dzis przewody całe- efekt : chłodnica sucha i grzeje tak jak powinien, nic nie zamula Tzn chłodnica zimna bo jest tylko na małym obiegu do nagrzewnicy. Do autora: (zaczynaj od najtańszych kosztów)...
Odpowietrzanie przy otwartej nagrzewnicy . Jesli masz taki ubytek plynu powinien jego skutek byc widoczny albo chlodnica , nagrzewnica . Warsztat sprawdzic szczelnosc ukladu chlodzacego testerem . Silnik nie zostal przegrzany? W tym przypadku nie polecam uszczelniaczy . Polecam tutaj z obrazkami https://forum.vw-passat.pl/topic/6456-og...
Odgrzewam temat, ale czy może ktoś wie, czy naprawa żarnika jest realna? Aktualnie nigdzie nie można go dokupić, udało mi się wydłubać z niego starą "elektrodę". Wystarczyłoby teraz zastosować odpowiedni drut oporowy lub "elektrodę" i zalać to uszczelniaczem do kominków. Proszę o podpowiedź, jaki drut zastosować przy napięciu 230V. Stara elektroda...
Termostat moim zdaniem odpada poniewaz jeden waz od nagrzewnicy jest cieply a drugi zimny wiec termostat jest ok. Moim zdaniem wirnik pompy lub uszczelniacz bo czytalem na roznych forach ze to przez pompe wody sa takie objawy bo nie ma cisnienia w obiegu i woda nie dostaje sie do nagrzewnicy tylko stoi w miejscu. A i uklad na pewno nie jest przytkany...
Kolego a jak się silnik nagrzeje to leci z wydechu biała para? Jeśli tak to poszła uszczelka pod głowicą! Dodano po 8 Kolego jeśli płyn masz na paskach to przypuszczam ze poszła pompa wodna i ci cieknie! Wypada to sprawdzić! Przy cieknącej pompie to nawet kilka dodanych "uszczelniaczy" nie pomoże a tylko będziesz miał dodatkowo chłodnice i nagrzewnice...
Witam, piecyk zamontowany w 2015 roku i właśnie rozszczelniła się nagrzewnica/wymiennik cieplny. Bubel z tego co czytam. Koszt nagrzewnicy 800 zł plus montaż i rok gwarancji ale wady nie poprawił Buderus a więc pytanie o sens naprawy. Serwisant mówi wprost, że nowa może podziałać rok lub trochę dłużej gdyż już kilka wymienił i żywotność tych nagrzewnic...
Jak układ jest przytkany (zwłaszcza po zastosowaniu jakiś uszczelniaczy, a to częste w Puntach, bo nagrzewnica lubi cieknąć, a jej wymiana jest kłopotliwa) to na wolnych obrotach jest za małe ciśnienie i nie ma wystarczającego przepływu płynu przez nagrzewnicę żeby było wyczuwalne ogrzewanie, na wyższych obrotach zwiększa się przepływ płynu i zaczyna...
Te uszczelniacze nie są dobre na dłuższą metę. Paruje ci przednia szyba? Jeśli tak Tzn że możliwe że nagrzewnica lub któryś z przewodów do niej dochodzące jest pęknięte. A jeśli okazuje się że nagrzewnica jest OK to trzeba brać pod uwagę bardziej skomplikowaną naprawę jaka jest wymiana uszczelki pod głowicą i trzeba będzie się modlić żeby po zdjęciu...
niestety nie pokazuje żadnego dymku ani białego ani czarnego pod nogami pasażera też sucho czyli nagrzewnica jest w porządku.Płynu dolewałem co 300 km 0,5L teraz po dolewaniu uszczelniacza zrobilem 700km ale to mnie to w niczm nie cieszy płynu ubywa dalej żadnych wycieków na zewnątrz mechanik który mi to naprawiał i planował głowice twierdzi że to może...
Ja myślę że tam płyn się nie gotuje w ogóle. Nie zostały podane żadne objawy gotującego się płynu. Koleżanko - skoro uważasz że gotuje się płyn to zobacz czy w tym momencie kiedy się on gotuje to działa Ci ogrzewanie - leci ciepłe powietrze. Hmm to też nie do końca tak, ponieważ jeśli ktoś wcześniej na szybko chciał doszczelnić głowice i nawalił jakiegoś...
witam miałem to samo u siebie . u mnie pomogło wsypanie uszczelniacza do zbiorniczka wyrównawczego i oprócz tego jest taki trójnik z przewodami z woda (najlepiej dostać się z kanału ) pod nagrzewnica musiałem docisnąć zaciski bo trochę kapało tamtędy, i o dziwo to pomogło
A nie masz przypadkiem ubytku płynu chłodniczego, oraz słodkawego posmaku/zapachu w kabinie? Tłusta szyba jest raczej oznaką nieszczelnej nagrzewnicy, poszukaj w okolicy nóg prawa i lewa strona czy nie jest mokro. I od razu zaznaczam że wszelkie uszczelniacze wsypywane do układu chłodzenia mogą pomóc tylko na chwilę ale z pewnością więcej zaszkodzą...
Witam. Problem polega w tym że lanos nagle zaczął słabo grzać. Próbowałem chyba wszystkiego i nic nie pomaga :/ - Nagrzewnica wymieniona 3 lata temu Sam kilkukrotnie z czystej ciekawości rozbierałem dużo "młodsze"nagrzewnie zastanawiając się czym to jest od środka sklejane(polskie nazwy:klej/silikon,a oryginalne chińskie nazwy to trzeba by się spytać...
Ja bym go jeszcze dobrze odpowietrzył. Trzeba jak temperatura wzrośnie sprawdzić termostat, a termostat się bardzo prosto sprawdza. Łapiesz za dolną rurę od chłodnicy jak jest gorąca czyli termostat otworzył ( a w garczku zupę można ugotować a nie termostat). Jak już pisałeś wsypałeś uszczelniacza do do układu i ten uszczelniacz lub syf może blokować...
Nie polecam żadnych uszczelniaczy do chłodnic, powodują wytrącanie się czegoś w rodzaju błota który osadza się we wszystkich zwężeniach i tam gdzie jest zwolniony opływ wody (np. nagrzewnica i układ podgrzewania wtrysku paliwa) wiec oprócz uszczelnienia ewentualnych wycieków bedziesz miał słabsze ogrzewanie w aucie (fakt że trochę czasu upłynie). A...
Dodałem uszczelniacz do chłodnic, sprzedawca polecał go, bo jest sprawdzony przez kierowców. Jeżdżę już jakiś czas, jest dobrze. Może u mnie nieszczelność była na oringach i płyn pomógł. Tylko dlaczego na ten pomysł nikt na forum nie wpadł, nikt tak nie robił. Tylko od razu nagrzewnicę do wymiany. Taka naprawa ponoć 1000 plus część. Jak pisał jeden...
A ja zanim stwierdziłbym uszczelkę pod głowicą, zrobiłbym test ciśnieniowy w układzie chłodzenia (specjalny przyrząd)! Autko jest z gazem i mogą różne wycieki płynu występować a co za tym idzie zapowietrzanie się układu chłodzenia i w efekcie identyczne objawy (to odnośnie "znikającego płynu chłodzącego), natomiast w kwestii "dymienia", to napisz kolego...
jezeli sa takie obiawy ze temperatura nie rosnie to moze byc termostat. jezeli okaze sie ze termostat jest ok to przyczynamoze byc w czyms innym. zdejmij oslone z prawej strony konsoli czyli w miejscu nog pasazera odsloni sie duza czarna plastikowa skrzynia tam znajduje sie czle sterowanie ogrzewaniem teraz poruszaj przekladnia cieplo-zimno i zobacz...
Nie ma sensu robic fotki - to nie uszczelniacz. W kroccu odchodzacym od korpusu do przylacza rurki nagrzewnicy pojawilo sie mikropekniecie i woda sikala jakby go ktos naklol szpilka. To tworzywo jest na tyle wredne ze zgrzewanie raczej odpada i nie wiem jaki klej moglby mu dac rade /o ile wogole najdaje sie do klejenia/ W zwiazku z powyzszym wymontowalem...
Ostatni raz używałem uszczelniacza przed wymianą chłodnicy i nigdy więcej nie mam zamiaru tego używać jak ciekła chłodnica to wsypałem pół pojemnika uszczelniło nagrzewnica grzała chłodnica chłodziła po pół roku jak zaczynało cieknąć to wsypałem drugie pół znowu zero problemów i tak kilka razy w końcu zdecydowałem się na wymianę chłodnicy. Dopiero w...
Nie wiem czy tam temp. wody na nagrzewnicę reguluje jakiś termostat (bo coś piszczesz o takowym) czy klasycnzie klapa domykająca nawiew zimnego z zewnątrz: - jeżeli to pierwsze - no to trzeba sprawdzić ręką na gorącym silniku czy za nim wąż równie ciepły co przed nim - dalej w kolejności ta klapa - może być zacięta na otwartym i pakuje masy zimnego...
Cześć, astra f 1.7td isuzu rok 1992 wyciekł płyn chłodniczy. zlokalizowana usterka - dziurka w połączeniu rurki z blokiem silnika. w zalączonym zdjęciu kółeczkiem zaznaczone miejsce wycieku. dostanie sie tam jest wprost niemozliwe (brak kanału, samochód jedynie na podnośniku). Pytanie moje jak się do tego zabrać ? są jakies kleje uszczelniacze itp aby...
-i czy łożyska (gdy będę miał) mam założyc na wał czy tak jak uszczelniacze na karter/ Montując łożyska zrób tak: Wymyj, wyczyść dokładnie kartery. Następnie przed montażem łożysk nagrzej je dmuchawką, nagrzewnicą (tzw opalarką), jeżeli nie masz takiego urządzenia to kartery możesz też odpowiednio nagrzać w piekarniku, tylko podczas nagrzewania uważaj...
Chodziło mi o to, że w niektórych autach trzeba się liczyć z tego typu wydatkami, gdyż części zużywają się szybciej niż w starszych konstrukcjach. Trudno nie zaliczyć konieczności wymiany sprzęgła z kołem dwumasowym przy przebiegu nieco ponad 200tys. (Mondeo TDCI) km czy rozrządu razem z wałkami (2.5 TDI) do kosztów eksploatacyjnych. Miałem Passata...
Kune napisał: Audi jest fajne, ale trzeba liczyć się, że jako stare auto może generować dość duze koszta związane z serwisowaniem tego samochodu, a mimo wszystko części są droższe niż do aut klasy Astra/Golf. Do tego dochodzi sytuacja na rynku wtórnym i jeszcze TDI. Jeśli ktoś ma czas i ochotę to śmiało, ale musi wiedzieć na co się pisze. Passat to...
Witam, silnik 1,8t AUQ, auto po kupnie miało wymieniony od razu olej bez sprawdzenia miski, później wyszła nagrzewnica itp ogólnie auto więcej stało jak jeździło ale mniejsza z tym, 3dni temu nadszedł czas na drugą wymianę oleju, auto wcześniej ciągle stało i silnik dziwnie pracował, falowanie itp, błąd sondy ale przed jej wymianą postanowiłem sprawdzić...
Witam------ z tego opisu moje prognozy: rozrusznik nie chciał obracać silnikiem bo na tłoku zebrał się płyn chłodniczy który swoją objętością nie pozwolił obrócić wałem , ,,,jeżeli w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego ubyło , to może znajdować się w oleju w silniku (na miarce będzie wskazywać podwyższony stan ) ,,,,,jeżeli zamarzalność płynu...
Witam. Tydzień temu wystrzeliła mi nagrzewnica w trakcie jazdy. Zamykam obieg, (o dziwo płynu dość), jadę dalej po 5 km woda się gotuje wskaźnik pokazuje około 130 stopni. Zatrzymuje się na parkingu i zastanawiam się co źle zrobiłem. Po godzinie czasu postanowiłem wjechać na warsztat oddalony 300m dalej. Okazało się, że preparat do uszczelniania chłodnicy...
Witam. W styczniu tego roku miałem robioną uszczelke pod głowicą. Planowanie głowicy, sprawdzanie szczelności, docieranie zaworów, wymiana prowadnic oraz uszczelniaczy. Wszystko chodziło dobrze aż na początku sierpinia zaczęlo ubywać płynu. Niby płyn uciekał koło króćca od nagrzewnicy, dociągnąłem obiemke ale problem nie ustał. Zbagatelizowałem sprawe...
...wymieniłem termostat i uszczelniacz w CC700 - grzał dobrze 80-90 st. a dzis naszło mnie zasłoniecie chlodnicy i dolanie płynu gdyz było na dnie w zbiorniczku, i po tym słabo grzeje :/ sprawdzałem węże od nagrzewnicy ok. Ale dolny wąż od chłodnicy do termostatu jest zimny :/ ktoś może pomóc co mam z tym zrobić??
Cześć. Okazało się że cieknął olej z odmy i dalej wpadał do obudowy filtra powietrza następnie w dół cieknął w korpus przepustnicy, rozpuścił uszczelki obudowy filtra powietrza oraz gumowego uszczelniacza przez które przechodziły kable do monowtrysku i dalej leciał po odbudowie przepustnicy w dół. Skutkiem ubocznym było gaśnięcie auta przy mocnym hamowaniu,...
Witam! Mam problem ze swoim 2 litrowym passatem z instalacja LPG tech. Kłopoty zaczeły się po podłączeniu gazu do układu. Pierwszy problem związany był z podłączeniem parownika do ukłądu chłodzenia. Monter się pomylił i źle podłączył węże od nagrzewnicy do parownika. Przewod zasilający parownik wpięty był w nagrzewnice, zaś powrotny w zbiorniczek wyrownawczy...
Przed awaria nagrzewnicy plyn utrzymywal sie na jednakowym poziomie Dodano po 6 Dobrze odpowietrz układ chłodzenia. Na UPG przyjdzie czas później. Kiedy wymieniałeś pompę wody ? Byla wymieniana zanim go kupilem. Auto wlasnie stoi u mechanika na wymiane paska ,pompy i uszczelniaczy walkow. Plam zadnych pod autem nie widze. Mechanik powiedzial ze moze...
Cześć, spróbuj pominąć układ recyrkulacji spalin łącząc wlot i wylot płynu chłodniczego do chłodniczki; będziesz miał pewność że nie jest to wina chłodniczki. Dobrze by było zakupić tester co2 w płynie chłodniczym, koszt około 20 zł, można zakupić w sklepie motoryzacyjnym, albo na stacji paliw. Może to pomóc zdiagnozować awarię uszczelki głowicy lub...
Po nocy potrafi zadymic, raczej na szaro niż niebiesko, ale też nie zawsze. Płynu ubywało przez nieszczelne połączenia do nagrzewnicy, po ogarnięciu tego nic ubywa nic. W międzyczasie robiłem test CO2 na uszczelkę bo też to podejrzewam, ale nic nie wskazuje na UPG. Bąble nie idą, masła pod korkiem nie ma. Kompresje mierzył mechanik i wyszło około 14...
Oj ze 20 minut zejdzie żeby coś tam zaczął grzać, co do termostatu to chyba jest dobry bo nie puszcza ciepła na wąż do chłodnicy, ciepło dojdzie do miejsca gdzie węże są złączone opaską z nagrzewnicą i dalej nie pójdzie. A jak włączę ogrzewanie to na poziomie 1 i 2 (na pokrętle) i dam tu na max to coś tam takim letnim powietrzem dmucha a jak już dam...
Witam. Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. Jak jest korek zamknięty to trzyma temperaturę, wentylator normalnie się załącza. Dwa miesiące temu był wymieniany termostat, teraz była wymieniona uszczelka pod głowicą (głowica była splanowana, sprawdzona na szczelność, wymienione zawory, uszczelniacze...
Nie wiem jak w Punto II, bo tam chyba jest tylko jeden ale w Punto I był na chłodnicy (prawy górny róg) i na wężu idącym do nagrzewnicy (między silnikiem a ścianą grodziową). Ten układ bardzo ciężko się odpowietrza, trzeba zalać płynu ma max albo nawet trochę ponad... nie wolno odkręcać korka na gorącym silniku, a i sam korek ma zawór który czasem się...
Witam ponownie! Temat jak widać po odpowiedziach mało znany. Jeździłem tydzień i jakoś ogrzewanie wróciło do normy działając przez zimę prawidłowo. Wiosną tego roku (2006) musiałem wymienić pompę wodną gdyż bardzo mocno ciekła. Okazało się, że uszczelniacze pompy były uszkodzone, ale wymieniłem nową z nowymi uszczelkami. Do wymiany pompy było ogrzewanie...
Witam wiem, że postów na ten temat było pełno ale każdy jest podobny i objawy zawsze się czymś różnią więc zakładam nowy temat. samochod: Astra II 2001 1.7 DTI Isuzu 2 miesiący temu przestało mi działać ogrzewanie, więc pojechałem do kolegi mechaniki i okazało się że nie mam płynu w chłodnicy ..dolaliśmy i po przejechaniu ok. 200km znowu go ubyło bardzo...
No nie rób se jaj, prosiłem że ma być wszystko. A oni po złożeniu auta, przy odbiorze, mówią o maglownicy. Kiedyś jak auto było u mechanika to chłodnica pękła. Nie awanturowalem się, dopłaciłem za nową z własnej kieszeni. Więc tak jak pisałem - Łysy ma rację co do patologii i klientów . Naprawdę robię sobie jaja? Zobacz jak mało wiesz. Albo raczej...
W zimę prawie w ogóle nie jeżdżę ciągnikiem . Zawsze można zaadoptować nagrzewnicę z nawiewem z jakiegoś auta . Muszę tylko tylną szybę zamontować na zawiasach lub zrobić ją przesuwną . W tym roku nie będę go rejestrował ,ale w następnym roku prawdopodobnie tak. Obecnie buduje kompresor na podstawie sprężarki z auta ciężarowego ,aby zaraz na wiosnę...
Witam prosze o małą pomoc i kilka porad, ford fiesta 98r motor 1.25 wersja ghia, i mam problemy z klimą. Był juz bity czynnik ultrafiloetowy, wymienione zostału uszczelniacza w sprężarce i sprawdzone dokładnie wszystkie połączenia. Mechanik stwierdził ze uszkodony jest parownik (inni mówia na to chłodnica klimatyzacji) chodzi o ta małą chłodnice przy...
A więc tak. Głowica jest po planie uszczelka zmieniona. Chodzi o to że poprostu nie ma obiegu. Tylko przy ok 3 tys coś tam zaczyna płynąć i lekko grzac tak że pompa wody jest sprawna i nagrzewnica też. Łopatki w pompie są wszystkie i nie ma na niej śladów zużycia a poza tym pompa albo działa albo nie więc nie ma opcji że za wolno się kręci. Najlepsze...
Ciekawych rzeczy tu się dowiaduję, że pompa ma odpowietrznik, że można z pompy wycisnąć smar płynem....Ba nawet pompą można zapowietrzyć układ. Ciekawe jak i kiedy? Pompa nie ma żadnego odpowietrznika i jako takiej się jej osobno nie odpowietrza.Ma jedynie otwór lub dwa zwane drenażowym,serwisowym,diagnostycznym itp.Pozwala on wcześnie zdiagnozować...
Z tych patentów to chyba webasto najbardziej bezpieczne choć nie mówię wcale ze tanie Najlepiej będzie grzać powietrze cylindrami a do przetłaczania to wentylator od komputera sie zbytnio nie nadaje, lepiej kupić wentylator nawiewu od cc wraz z rezystorem Tu sie nasuwa moje pytanie czy dała by rade pompka od pralki Jak wiadomo ze są na 220~ ale jak...
Witam wszystkich, mam dosyć ciężki przypadek z E-TECHem 440, mianowicie już od jakiegos czasu zauważylem ze silnik jest niedogrzany tz. temperatura na wskazniku w desce dochodzi tylko do pierwszej kreski, a powinno byc na połowie do tego ogrzewanie kabiny bardzo słabe, praktycznie auto cały czas musi mieć włączone webasto, wspomne tez ze spalanie troche...
Sytuacja się nieco zmieniła i chyba nici ze zmiany samochodu... więc muszę doprowadzić swoje Punto do porządku, bo zanosi, się że wkrótce będzie dużo jeździło. Nie obejdzie się bez założenia instalacji LPG ale to inna bajka. Problem jest tego typu, że odkąd mam to auto spalanie jest coraz większe. Samochód to Punto 75 (1.2 8V MPI) z 1996 roku, dodatkowo...
Witam, Chciałbym przedstawić Wam swój problem który towarzyszący w moim samochodzie Suzuki Grand Vitara II 1.9 Ddis z 2007r. Zgodnie z przebiegiem samochodu przyszła pora na wymianę rozrządu. Postanowiłem kupić komplet z Contitech (kpl rozrząd + pompa). Po skończeniu wymiany i odpowietrzeniu przez mechaników odebrałem auto i pojechałem nieopodal do...
Witam. Przymierzam się do spuszczenia płynu chłodniczego z układu. Samochód to: Toyota Avensis T22 z roku 1997 z silnikiem benzynowym 1.8 o numerze: 7A-FE. 1. W poprzednim temacie o nagrzewnicy pisaliście o kraniku pod chłodnicą którym można spuścić płyn z układu chłodzenia ( wiem gdzie ten kranik jest, ale w książce która jest do toyoty cariny e, (ale...
Powiem coś o lagunie : Czy bity ? -Sprawdź spasowanie maski ( ciężko ją spasować ) ( fabrycznie ideał co do milimetra) -Sprawdź drzwi czy uszczelka idealnie przylega po zamknięciu, nie powinno być dwóch śladów wytarcia na lakierze , nie powinna wystawać za obrys samochodu i być za glęboko ( fabryczne są b.dobrze spasowane) -Tylnią maskę sobie olej ciężka...
Witajcie, chciałem zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kolegów bo sam już nie mam pomysłu. Postaram się skondensować to do minimum. Pacjent M156, około 187tkm nalotu. 2008. W moim posiadaniu od dwóch miesięcy. Po zakupie auto jeździło bardzo dobrze. Zdecydowałem się na wymianę chłodnicy wody (była już wizualnie zmęczona) oraz wszystkich doprowadzających...
Z glowy nie pamietam parametrow ale oryginal 1900zl, zamiennik (dobry, sprawdzony kilkadziesiat razy) 930zl. HD 1090 bardzo dobre urzadzenie tyle ze juz wiekowe, ale fajnie śmigają jak trafi sie zadbany egzemplarz w ktorym wlasciciel po 15 latach nie pyta czy ta maszyna ma olej :D Dodano po 8 Karcher akurat z przeplywem nie okłamuje zbytnio- z podawanych...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
Octavia 1 diagnostyka klimatyzacji manualnej. Witajcie, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w diagnostyce na temat problem z którym się borykam. Chodzi o problemy z usterką klimatyzacji manualnej w silniku 1.9 AGR (rocznik 1999). Temat będę uzupełniał schematami, zdjęciami i opisami, żeby przy okazji rozwiązania problemu zrobić kompendium wiedzy dla...
Witam, Piszę na forum, bo borykam się z problemem układu chłodzenia w moim Audi A3, a dokładnie z wysokim ciśnieniem panującym w nim, ale po kolei. Po zakupie samochodu, czyli jakieś parę miesięcy temu, pierwszym elementem, jakim wymieniłem w silniku był kompletny rozrząd, olej wraz z filtrami i odmę, po wyjechaniu od mechanika zaczęła świecić się pomarańczowa...
WITAM!!!!!!!!!!!!!!! Koledzy!!!!!!!!! Mam problem,zlokalizowałem niewielki wyciek płynu z nagrzewniczki,chciałbym to uszczelnić płynem do uszczelniania który się wlewa do układu.CO WY NA TO??????????? Dzięki i pozdrawiam oraz wesołych świąt.
uszczelniacze peugeot uszczelniacze wtrysku uszczelniacze amortyzator
piszczy licznik elektryczny resetu volvo kontrolka oleju cieplym silniku
schemat podłączyć termostat bojler schemat podłączyć termostat bojler
Szarpnięcie silnika elektrycznego 220V przy włączaniu i wyłączaniu Citroen Saxo 1.5 Diesel - Opis pinów ECU, zasilanie i masa