Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Problem rozwiązany. Wina okazała się po stronie wtrysku i uszczelniaczy.
Spróbuj założyć tak by współpracował z wałem w innym miejscu jak stary. W tych miejscach zakładam tylko oryginalne uszczelniacze, czasami niestety z różnym skutkiem.
Nie chodzi o to gdzie odma idzie tylko czy jest drożna. Jak będzie przytkana to będzie wywalało uszczelniacze.
konieczny jest przyrzad Który można wykonać z zwiniętego w tulejkę kawałka butelki PET po napoju. Tak jak pisałem wcześniej obstawiam nieprawidłowy montaż uszczelniaczy wtryskiwaczy.
Kapie po trzonku spod uszczelniacza. Nie ma się czym przejmować.
Witam, Usterka dosc czesta i banalna. Wymiana uszczelek nie zalatwi sprawy. Zuzyta jest tulejka brazowa, w ktorej obraca sie os. Istnieja na rynku zestawy naprawcze (pokrywa + uszczelki), ale, niestety, nie u Peugeota. Trzeba poszukac wychodzac od typu pompy (pokrywy roznia sie szczegolami). Rozebrac mozna bez obaw zdejmujac pokrywe, ale zostawiajac...
To ze na kołach są miejsca na blokady to ja wiem i posiadam takie, ale ja bardziej pytam o zdjęcie samego koła w celu wymiany uszczelniacza.
uszczelniacz wału
jack63 o co chodzi z tym zaciśnięciem łożysk że za mocno są wciśnięte... ? ''nie grzałem'' mam caly komplet lożysk i uszczelniaczy . . .
Jak była głowica zrobiona? Tylko planowanie i uszczelniacze czy kompletnie całą?
a zapomniałem dopisać że uszczelniacze ponoć też wymieniał
Standardowo do sprawdzenia uszczelniacze wtryskiwaczy.
Witam, mam ten sam problem, również wyciek z pod tej zaślepki, udało się rozwiać, lub wie ktoś czy to objaw uszczelniacza😒?
Witam! Potrzebuję porady, pomocy przy wymianie przedniego uszczelniacza wału. Silnik to benzyna 1.0 peugeot 106. Niestety okazuje się, że przy wymianie tego uszczelniacza. Trzeba ingerować w rozrząd. Może posiada ktoś skan z polskiej książki serwisowej. Lub opis krok po kroku jak go wymienić. Sytuacja jest tragiczna. Olej znika po przejechaniu kilkunastu...
Nie włożyliście odwrotnie uszczelniaczy do pompy?
Przebieg duży. No ale za dużo wyjść tu nie ma, albo pierścienie olejowe albo uszczelniacze zaworowe.
Cześć, czy ktoś był w stanie znaleźć nowy silnik pompy? W moim obecnym silniku pękły tuleje i silnik się zatarł. Przede wszystkim trzeba zdobyć nowy simering, który uszczelnia wałek silnika. To przez jego zużycie adBlue dostaje się do wnętrza pompy. Dlatego najpierw jest zalewany silniczek, a później cała elektronika. Niestety nie udało mi się nigdzie...
W silniku motocyklowym to klasyczny objaw uszkodzenia uszczelniaczy trzonków zaworów.
głowica była planowana ?! Uszczelniacze na zaworach wymieniane ?!
Witam. Temat rozwiązany, wymiana uszczelki pod głowicą pomogła. Pozatykane kanały przez uszczelniacz do chłodnic, nigdy nie wlewajcie tego syfu.
Po wymianie przepustnicy Na sprawną? Bardzo ważna jest też szczelność pod nią. Te silniki często miały też problem z uszczelniaczami miedzy kolektorem a wtryskiwaczami.
Mogą to być uszczelniacze zaworów, lecz wtedy silnik powinien spalać olej.
Samochód nie odpalał pchałem go i kręciłem kierownicą. W tym czasie wyciekł płyn nie wiedziałem skąd. Wyciek jest gdzieś na maglownicy co obstawiacie któryś z uszczelniaczy czy zawór ?
Tak można się samemu bawić w garażu. W tym przypadku to tylko rzeczoznawca mógłby się tego podjąć. Ale i to bezcelowe bo nie uda się stworzyć identycznych warunków pracy zespołu ( temperatura, drgania itd ). No i oczywiście kto miałby płacić za ten eksperyment ? A tak na marginesie : Czy nie pociekło tam trochę olejem z uszczelniacza wału ?
Mogą być uszczelniacze zaworowe, jakiego oleju używasz?
Cześć wszystkim. Potrzebuję pomocy w sprawie siły dokręcania śrub przy pracach związanych z wymianą uszczelniacza wału korbowego w samochodzie Peugeot 5008 2.0 HDi 150 km 2010 rok, skrzynia manualna. Ostatnio demontowałem maglownicę i przy okazji zauważyłem spore zapocenie na połączeniu silnik-skrzynia. Mam zdjęte "sanki", dlatego postanowiłem zrobić...
sprzęgło do wymiany ..... z reguły dwu-mas, ja miałem farta Peugeot 307 SW, 2.0 HDi, 2002r. 90km. sprzęgło zwykłe jest i z planowanego wydatku 2,5 kloca zszedłem na 700zł z uszczelniaczami i wymianą oleju
Ten co wymieniał uszczelniacze wałków czy aby nie zamienił koła wałków miejscami ? Koło wałka ssącego a wydechowego różni się ?
Uszczelka pod głowicą = spaliny w zbiorniku na płyn chłodniczy. Raczej koniec uszczelniaczy zaworowych .
Przeprowadzę remont ale nie generalny bo to jest nie opłacalne. Zrobię planowanie głowicy dotrę zawory i wymienię uszczelniacze no i sprawdzę głowice ciśnieniowo.
Swieca została zmieniona na nową w poniedziałek uszczelniacze też zostały wymienione na nowe
Witam Mam problem ze swoim Boxerem z silnikiem 3.0 HDi mianowicie już ktorys raz wymieniam tzw. uszczelniacz turbiny jako że nie chce znowu jechać do mechanika i zostawiać tam kupe kasy to mam pytanie co może być powodem tego czy to za wysokie ciśnienie oleju ? nie wiem już co robić dlatego zwracam się do was :)
Teoretycznie tak, spróbuj przeczyścić zawór i zobacz czy będzie poprawa. Inna możliwa przyczyna to złe paliwo, uszczelniacze wtrysków, wtryski, popychacze itd.
Litr oleju na 1000 km to kwalifikuje silnik do naprawy. Możliwe, że tylko uszczelniacze zaworowe. Ja bym zdjął głowicę, oddał do obróbki, przy okazji rozwiązałbym sprawę uszczelki pod głowicą. Gdyby nie ten ubytek oleju, można by dalej zastanawiać się nad słusznymi sugestiami Kolegi 1133.
Nie bardzo wiadomo, o co chodzi. Tego typu tylna beka jest zbudowana z poprzecznicy (może tego dotyczy pytanie?) oraz wahaczy, łożysk igiełkowych, drążków skrętnych, specjalnych czopów oraz uszczelniaczy. W sieci znajdziesz sporo schematów oraz rysunków tego typu belki wraz z dokładnym opisem poszczególnych elementów.
samochod peugeot 106 1.1 92r. Czy istnieja jakies uszczelniacze stosowane do skrzyn (cos tego typu co uszczelniacze do chlodnicy) ewentualnie jak mozna uszczelnic skrzynie czy konieczne jest jej rozbieranie????? Pozdrowka
Ostatecznie wymiana uszczelniaczy zaworowych załatwiła sprawę dymiena i apetytu na olej. Zrobiłem to samodzielnie bez potrzeby demontażu głowicy. Temat zamykam. Pozdrawiam
Pewnie z pod górnej uszczelki. Choć nie wykluczone że z tego co pokazujesz. To jest górna obudowa /pokrywa wałka. Jest to uszczelnione silikonem. Jak byś to robił to dobrze by było wymienić od razy uszczelniacze wałków. Tylko wtedy już trzeba popuścić pasek rozrządu i zdjąć kółka z wałków.
Wymień uszczelniacze i sprawdź. Nagły spadek ciśnienia powoduje wyłączenie motoru podczas jazdy.
Wymieniłem uszczelniacz na drugi przejechałem ze 1500km i znowu leci
Witam. Peugeot 308 1.6 vti. Mam problem z błędem 1339 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymienione świece, cewki, czujniki położenia wałka rozrządu, czujniki zmiennych faz rozrządu, sonda lambda, czujnik temperatury. Walczę już z samochodem od 6 miesięcy. Ja walczyłem ponad rok i sprzedałem jako uszkodzony. Silnik dobry - osiągi dobre jak na 120...
Mam problem z doborem uszczelniacza wału przód. Numer z oryginału to: 0514A3. Po tym numerze w hurtowniach występują dwa typy uszczelniacza: 42x66x7 ASL RDACM/PTFE 81-38533-00 42x66x6 ASL RDFPM 81-31863-00 (taki jest zamontowany na aucie). Nie wiem czy uszczelniacz który jest zamontowany na aucie jest prawidłowy (leci z niego olej). Proszę o pomoc....
Jakie obroty silnika przy rozruchu? Jakie ciśnienie na listwie wtryskowej?
Jeżeli spala takie ilości oleju to głowica do czyszczenia i regeneracji. Jest tam tyle nagaru, że trudno aby pracowała poprawnie. Może wystarczy wymienić uszczelniacze zaworowe jednocześnie sprawdzić szczelność i ewentualnie dotrzeć.
Taka pompka elektryczna ma dwie wady. Po pierwsze pobiera energię elektryczną której alternator dużo nie generuje. Po drugie ograniczony czas pracy ze względu na trwałość szczotek w silniku elektrycznym (lepsze rozwiązanie to nowoczesna pompka ze silnikiem bezszczotkowym - tyle że nawet używka będzie droga). Jeśli zakładasz normalną pompę to obowiązkowo...
i tylko do wymiany, czy można rozebrać i wymienić uszczelniacz (czy co tam jest)
Jakiego typu jest ten uszczelniacz ?? Jak to jest uszczelniacz, który uszczelnia na swojej wewnętrznej pionowej płaszczyznie, to trzeba go bardziej ścisnąć. Rozbierz stary uszczelniacz to zrozumiesz jak on działa.
-Ale czy przez te uszczelniacze może ubywać płyn chłodniczy? Nie. -Czy mogę nalać wody na próbę i sprawdzić czy nie przecieka gdzieś na rurkach? Nie zalecane, ale można (na próbę). A tak na marginesie, to w jakich ilościach masz te ubytki?
W silniku DJ5 który był montowany w Peugeocie Boxerze wadliwa jest pompa oleju. Zębatka napędzająca jest robiona oddzielnie i do niej jest wprasowywana ośka. Powoduje to powstanie pęknięcia między zębami i spadek obrotów koła napędzającego. Sprawdź pompę. Wał do szlifu, blok do napawania i centrowania otworów pod panewki główne. Czy masz wyciek oleju...
Podpinam się pod temat błędów spójności ... u mnie wywala błąd P0341 a po kilku uruchomieniach silnika na wyświetlaczu napis "depollution system faulty" i zaświeca się kontrolka chcek engine. Po skasowaniu błędu kilka uruchomień silnika i sytuacja się powtarza . Ogólnie auto więcej pali PB i do około 3 tys. obr. jest mułowate. Samochód Peugeot 308 1.6...
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Tak wymieniłem filtr i uszczelniacze jeżdżę już 2cdni i narazie ok czy to mogło być powodem ?
W tych silnikach słabym punktem są zaślepki magistrali olejowej w bloku silnika. Znajdują się one za kołem zamachowym oraz rozrządem. Jest to korek wyglądający jak korek spustu oleju na imbus 10 mm, uszczelniany podkładką metalowo-gumową która ma tendencje do "puszczania" oleju po jakimś czasie. Problem ten jest często mylony w wyciekami z uszczelniacza...
Dwa dni temu wymieniłem chłodnice bo prawdopodobnie od tych temperatur dostała po tyłku układ jest odpowietrzony Dodano po 3 Faktem jest że z pod głowicy cieknie. A z mechanikiem to inna historia bo byłem. Zapłaciłem kupę pieniędzy a on wymienił mi uszczelniacze na wałku rorządu. Dodano po 7 Faktem jest że z pod głowicy cieknie. A z mechanikiem to inna...
Dzień dobry, Pacjent Peugeot 306, 1,4 benzyna KFX. Czy niewyregulowane zawory mogą być przyczyną braku mocy? Samochód jedzie maksymalnie 100-110km/h Samochód miał robiona uszczelkę pod głowicą, ale nie za mojej kadencji. Na fakturze są jeszcze uszczelniacze zaworowe wymienione. Podejrzewam jeszcze źle ustawiony rozrząd, bądź sprzęgło. Błędów pod komputerem...
Witam. Jest mały problem z tym francuzem.Błąd P11a3,P11a4,p11a8,P11a9,P0014. Tzn błędy od zmiennych faz dolot wydech. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem.Nowy rozrząd drugie kółka, nowe zawory,czujniki, uszczelniacze teflonowe.Płukanka była nowe oleje filtry i nic się nie zmienia. Ciśnienie oleju od 2.5 bara do 4.5.Jakieś pomysły ktoś ma??? Pozdrawiam
Wał był firmy TOP RACING. A jaki miernik??? Od czego może zaniknąć kompresja??? Zużyte pierścienie??? Uszczelki przy karterach odpadają i uszczelniacze też wszystko nowe. Jak sprawdzić czy uszczelniacz jest dobry??? powstanie jakiś przeciek od strony wariatora albo magneta??
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Ten 1.9 d będzie lepszy.NIe grzeszy może kulturą pracy ale jest prostszy w budowie.Isuzu 1.7 na pompie ma kilka wad.Psuje się sterownik pompy.Psuje się napęd pompy oleju.Puszczają uszczelniacze w głowicy.Psuje się ECM silnika.
Przyszli lato i jest ok...chyba termostat sie lekko zacina bo byl wlany jakiś uszczelniacz w układ chlidzenie.. A w tym aucie miska olejowa ma uszczelkę czy nie bo jej nie widze przez silikon ktory powychodził na boki a zdania są podzielone...niby na alle...jest dostęona ale już parę osób mi powiedzialo że tylko uszczelniacz bo misa jest aluminiowa....
Jesli jest to bosch to pod uszczelniaczem nie ma nic.A gdy zatarta głowica pompy to naprawa nieopłacalna lepiej kupić drugą pompę
Nie wiem czy to pomoże autorowi (może komuś się przyda kiedyś taka informacja), ale w moich dwóch samochodach (astra H i peugeot 307) jak pociła mi się miska olejowa to mechanik mimo, że instalował nową uszczelkę to przesmarował cienko powierzchnię styku miski i bloku uszczelniaczem DIRKO. Po tym zabiegu w obu pojazdach na misach ani śladu po oleju....
Z tych dwóch mazideł zastosuje jednak klej do szyb. Moim zdaniem będzie mocniejszy niż uszczelniacz, w każdym razie z nim mam już pewne doświadczenie.
... Na duże nieszczelności to nawet fusy z kawy nie pomogą :-), ale na małe pomoże Liquimoly - uszczelniacz - cooler sealant, dichter (8347) i inne, markowe preparaty. Sprawdź też temperaturę wrzenia płynu, bo może był ciągle wodą uzupełniany. Pozdrawiam, :)
Kupienie dobrej belki graniczy z cudem! Lepiej napraw ją u kogoś kto regeneruje tylne belki. Do wymiany masz:trzpień,zestaw łożysk z uszczelniaczem,a rura?Okaże się po rozłożeniu.To jedna strona więc x2. Koszt około 1000zł
Dzięki kolego za nową/starą diagnozę. U mnie głowica też już była ściągana i zostałą sprawdzona, splanowawa i wymienione uszczelniacze. Nie pomogło. Pytanie co z tymi wałkami i wariatorem. Mam nadzieję, że aktualna diagnoza Twojego mechanika jest trafiona. Daj znać jak już będzie zrobione. Trzymam kciuki.
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot
Witam kolegę,czyli jednak w tym autku jest jeden wałek rozrzadu.Z tego co widać na załaczonym obrazku. A masz może schemacik do peugot 309 1.9 ale benzyna.Bo tam podobno nie ma na dolnym kółku zębatym klina.Bo chodzi mi o to że jak bede ściagał pasek to od razu uszczelniacz wału zmienie.Więc chce się upewnić. Z góry dzięki pozdrawiam.
W moim przypadku berlingo 2003 przez rurę osi nic nie przechodzi i z każdej strony jest ona wewnątrz zaślepiona plastikową wkładka przez producenta- to znaczy że jeśli smar przedostanie się przez łożysko to i tak nie napełni rury.Jedyne ujście dla smaru stanowi w tym przypadku przestrzeń wewnętrzna wahacza. Wierciłem w nich otwory na wciśnięcie pianki...
na moją logikę nic tam więcej nie zostaje jak wymiana skrzyni Też tak uważam. U mnie dodatkowo były wycieki oleju z uszczelniaczy półosi. Są warsztaty gdzie możesz oddać starą skrzynię i dostaniesz sprawną regenerowaną na gwarancji.
Witam ponownie, czy ja dobrze widzę, że połoś tylko się wsuwa i nie ma żadnej blokady? Tak wiem, powinienem wymienić uszczelniacz, ale nie dam rady tego zrobić, bo nie mam jak oraz nie mam dwóch półosi wyjętych. Z góry dziękuję .
Jak kupowałem swojego Escorta, też nie grzał, nawet po wymianie termostatu. Okazało się że poprzedni właściciel nalał multum uszczelniacza do chłodnic, co zatkało wymiennik ciepła. Pomogło zdemontowanie plastików tablicy, demontaż i wyczyszczenie wymiennika.
Witam. Sprawdź chłodnice czy w ogóle się grzeje,ale z rozsądkiem żebyś się nie poparzył, po 2 czy jest obieg płynu bo może być wadą nie otwierający się termostat,bądź zła praca pompy, lub zarośnięta chłodnica /jeśli wcześniej układ ciekł to po dużej i nieumiejętnej dawce uszczelniacza mogło ją "zamulić"
W najlepszym wypadku do wymiany uszczelniacze na zaworach i sprawdzenie szczelnosci zaworow a w najgorszym silnik nadaje sie do remontu albo jak kto woli do wymiany na inny. Pozdrawiam.
strasznie kolego idziesz na chaos z tego co widac nawet nie wiesz jakiego dostawcy masz uklad wtryskowy a bierzesz sie za jego "naprawe"? nie wiem czego oczekujesz ale pierwszy w peugeocie jest od skrzyni biegów Podobnież są dwa typy bosch lub siemens na serwisbox sprawdziłem po vin, że to ma być siemens. Czyli pierwszy jest ten od paska rozrządu?...
Jezeli bral olej to po pierwsze wymien uszczelniacze zaworowe, tuleje z tlokami i pierscieniami to musialy by miec naprawde duzy przebieg zeby sie "skonczyly" w tym silniku albo musialyby byc przytarte
A nie masz przypadkiem ubytku płynu chłodniczego, oraz słodkawego posmaku/zapachu w kabinie? Tłusta szyba jest raczej oznaką nieszczelnej nagrzewnicy, poszukaj w okolicy nóg prawa i lewa strona czy nie jest mokro. I od razu zaznaczam że wszelkie uszczelniacze wsypywane do układu chłodzenia mogą pomóc tylko na chwilę ale z pewnością więcej zaszkodzą...
ale przy uszczelniaczach chyba puszczalby sporego dyma na zimnym, przydymial przy redukcji itp a tu nic takiego nie ma miejsca. no ale swoja droga gdzies ten olej ubywa wiec bede to musial sprawdzic. ;/
Przecież wystarczy ją rozebrać i podjechać do sklepu z lozyskami i dobiora lub zamówia - nie zapomnij kolego o nowych uszczelniaczach. Silnik dw8 klepali jeszcze kilka lat - może poszukaj nowszej pompy ponieważ jeżeli wymiana lozysk nic nie da znowu czeka cię wyciąganie.
Witam Od pewnego czasu mam problem z Peugeotem 206 1.4 HDI poniewaz w turbinie pokazał się olej. Na wolnych obrotach samochód nie dymi chodzi dobrze lecz na wyższych obrotach po załączeniu turbiny zaczyna dymić. Myśle że może to być jakiś uszczelniacz w turbinie lecz nie wiem do końca czy miał ktoś już do czynienia z takim przypadkiem ??
(popychacz poprzez serwo ciśnie w pompkę hamulcową) Byś się zdziwił. Pomiędzy pompką a serwem jeszcze uszczelka, i uszczelniacz na pompie. W swoim samochodzie płyn zalał serwo, a przecież przez serwo popychacz działa na pompkę...
Możliwe, że to uszczelniacze zaworowe. Własnie przy nich zazwyczaj samochód "kopci" a jest to najlepiej widoczne chwilę po odpaleniu. Ubytki oleju mogą być po prostu niezauważalne. Druga opcja, a właściwie pomysł ponieważ tak przez internet to ciężko cokolwiek stwierdzić to po prostu odma, była już wymieniana?
Witam wszystkich czytających mój problem został rozwiązany koszt naprawy 100.zł plus robocizna.Warto dobrze obejrzeć silnik i zobaczyć skąd pochodzi wyciek, w moim przypadku wyciek był spowodowany wypchnięciem uszczelniacza na wale korbowym a koło zamachowe rozrzucało olej wszędzie min. na wlot powietrza do turbiny.... Pozdrawiam posiadaczy PEUGOTA!!!!!!!!
Witam, Proszę o pomoc. Mam problem z samochodem Peugeot 308 z silnikiem 1.6 VTi 120 KM (2007), a mianowicie podczas ruszania po postoju np. na światłach samochód puszcza chmurkę białego dymu. Objaw ten występuje tylko na rozgrzanym silniku. Silnik spala około 400 ml oleju na 1000 km. Z informacji które znalazłem te silniki tak mają, a producent zaznacza...
https://filmy.elektroda.pl/96_1674721970... Był też taky problem jak wymienil termostata. Samochód - Peugeot 206 z silnikem TU3A. Stary termostat był zepsuty - uszczelniacz (gumka) był pęknięty. Po wymianie kilka razy odkręcałem zawory na wężach - co raz wychodzie powietrze. Temperatura silnika pod czas jazdy nie wyzej 65-70 stopni (wg wskaźnika na...
Korzystam dalej ale ostatnio zaczyna brać olej i nie wiadomo co z tym fantem robić. Wymieniać uszczelniacze ? Nie mam mechanika który by się tego podjął a ten co jest kazał kupić kankę oleju i dolewać (wyjdzie taniej jak remont silnika) G nie silnik. Nie ma jeszcze 100 000 a już szykuje się remont kapitalny silnika.
Nie proponuję wlewania żadnych uszczelniaczy bo mogą zatkać kanały w silniku. Stosuje się je tylko w wyjątkowych sytuacjach. Zobacz czy prze chłodnicy nie masz wilgoci jak układ dostanie ciśnienia.
a po czym to poznać czy poszły pierścienie czy uszczelniacze na zaworach ;-)
Przyczyną oczywiście może być docisk, może być też kilka innych powodów, ale w tej chwili do wymiany masz co najmniej tarcze sprzęgłową. Dodatkowo warto wymienić docisk, łożysko oporowe i uszczelniacze - wału korbowego i wałka sprzęgłowego. Te części wymienia się na nowe i w komplecie, montaż używanych jest tylko dla bogatych - robocizna jest zwykle...
Tak wtryski były nowe razem z uszczelniaczami, to w takim razie jak nie ma żadnej adaptacji to dlaczego po założeniu nowych wtrysków silnik pracował bez zastrzeż aż do momentu odłączenia akumulatora, wychodzi na to że kupiłem jakieś dziadowskie wtryski.
Jestem pewien bo pompę miałem wyciągnietą bo wyrzucałem z niej immobiliser i resztę uszczelniaczy wymieniłem a ten zostawiłem i niestety zaczeło cieknąć. Bedę miał z tym problem? Ogólnie bawię się w mechanikę ale pompiarzem nie jestem.
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Panowie - luzy regulowane, rozrząd nowy zamontowany jak trzeba, głowica planowana i zawory sprawdzone+ nowe uszczelniacze, -sondy lambda , MAP sensor , cewka ok. Wtryski niby też ok- sprawdzał mechanik. Dodano po 36 Macie może jakiś namiar na kogoś z okolic Łodzi kto może mi to ogarnąć?
Witam, Kupiłem samochód z wadą: - brak ciśnienia oleju sygnalizowany przez kontrolkę - w układzie chłodzenia nie robi się ciśnienie (węże nie robią się twarde, brak "syknięcia" przy odkręcaniu na gorąco nakrętki zbiorniczka wyrównawczego - z wydechu po 30min od uruchomienia silnika nadal lecą kropelki wody i biały dymek - w zbiorniczku wyrównawczym...
Jeszcze słyszałem że jak silnik jest zimny i po odpaleniu gdy są przedmuchy to odkręcamy korek od płynu i powinno bombelkować. To chyba o tym kolega helmud7543 pisał. No chyba że przedmuch występuje przy większych obrotach . U mnie nic nie bombelkowało. Nawet po 10 min. Mimo wszystko mam wielką nadzieję że sprawa nie bedzie mocno kosztowna. Miesiąc...
Witam, mam od dłuższego czasu problem z moją skrzynią DP0 – Peugeot 206sw ’03 Auto kupiłem w 2011 z przebiegiem 70tyś (faktycznego nie znam, ale zużycie auta małe) Problem pojawił się gdy chciałem po raz pierwszy wymienić olej w 2013r w skrzyni. Okazało się że olej nie był od dawana wymieniany a jego poziom był niski. Kamień spadł z serca...
TO już wiem że do tego zaworu idzie 4 uszczelniacze i każdy jest inny chodzi o wymiary ten z fotki to jeden z nich ja czekam na dostawę i w środę będę miał już wszystkie. Dzięki bardzo za pomoc
Było kilka rodzajó silnika i kilka pomp. Wymienisz łożysko bez problemu. Najlepiej rozebrać pompę, zabrać łożyska i uszczelniacze i do hurtowni (łożysk i uszczelniaczy :)) i Ci dobiorą nowe takie same :) Koszt myślę w granicach 50 zł. Do rozebrania/ poskłądania pompy trzeba trochę zdolności manualnych i podstawowe narzędzia. Przyda się na pewno sciągacz...
uszczelniacze wtrysku uszczelniacze amortyzator nagrzewnica uszczelniacze
testowy zmywarki sonda pomiarowy częstotliwość prędkość nagrywania magnetofon szpulowy
light4me głowa ruchoma zapis wielokanałowy dźwięku
OSCam a karty TNK Conax – czytniki, parowanie, Enigma2, CAID 0B00/0B01, konfiguracja Suzuki Grand Vitara 1 2.0 TD RHZ - Wentylatory chłodnicy nie działają