Fast Box posiada oscyloskop nie wiem jak nawigator ale wiem ze ADP 186 ma oscyloskop czterokanalowy,ja przymierzam sie do zakupu tego sprzetu czyli ADP186 i mam nadzieje ze nie bede zalowal,a wiem ze jest najlepszy z wymienionych przez ciebie sprzetow. Pozdrawiam
Ma własne potrzeby to LAUNCH Creader Elite w wersji BENZ powinien wystarczyć. Trochę toporne to ale, przynajmniej w wersji AUDI dla grupy VAG potrafi na prawdę sporo. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
http://obrazki.elektroda.pl/1311285200_1... W paczce są fotki wtyczek i ich rozpiska. Niestety nie mam możliwości rysować w komputerze dlatego wszystko ręcznie. W miarę czytelnie -mam nadzieję że się przyda.
Romuś - czy to milionerzy , czy zgaduj - zgadula , ile można wygrać? Odpowiadając na zasadnicze pytanie ; nie podpinaj , wyślij do warsztatu!
Może być. Gorzej z układem zapłonowym.
"Kurs na diagnoskop" to paranoja. To tylko narzedzie. Wystarczy instrukcja obslugi. Aby sie nim poslugiwac efektywnie, trzeba glownie znac samochod, na ktorym sie pracuje. Jesli chcesz pracowac z "Francuzami", to zapoznaj sie z ich architektura, systemami elektronicznymi i ich funcjonowaniem, znajdz dostep do dokumentacji i informacji technicznej, a...
Proszę, ale jak widać, brak oznaczeń elementów - gdzieś też powinienem je mieć. http://obrazki.elektroda.pl/7766347000_1... Ale - jest tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Nie wiem w jakim go masz stanie ale usterka którą opisujesz wygląda na zasilacz a konkretnie trafo zasilające. Miałem podobną usterkę ale była łatwa do zlokalizowania ponieważ był pęknięty drut uzwojenia wtórnego. Po przewinięciu działa do dziś aczkolwiek nie ma za bardzo tym już co robić. Mam pełną dokumentację techniczną tzn kompletne schematy. Napisz...
fabryczna ochrona przed kradzieżą Podłącz diagnoskop i odczytaj ewentualne błędy. Sprawdź, czy diagnoskop "widzi kluczyk" ?
Moim zdaniem nie jest. Rozumiem Cię co do legalności ciężko w takich pieniądzach znaleźć coś konkretnego.
kupiłem go,mam go dopiero trzy dni robocze i jestem zachwycony. Opla robi prawie na poziomie techa.(wszystkie komponenty+programowanie)Menu jest identyczne jak w dwójce. VW robi jak serwisówka(VW5 i inne nowości robi) Mercedesa i BMW prawie jak serwisówka (wszystkie komponenty,EVE,ERE,ZVA i inne+programowanie) Francuzy na takim poziomie,jaki jest wymagany...
Cenowo myślę że CDIF/2 bedzie najlepszy, wszystkich i tak nie obsłuży. Żaden z wymienionych nie obsłuży wszystkich pojazdów.
Proponowałbym podpiąć się pod diagnoskop i zrobić porządną diagnostykę by ocenić co się posypało.Może być uszkodzona szyna CAN ale bez diagnostyki będzie ciężko trafić.
Komputer wykrył błąd sterownika silnika. Podłaczyc diagnoskop i odczytac kod błędu diagnostycznego. http://www.hawkinsequipment.com/manitou-...
Guzikami przy liczniku nie zrobisz, tylko diagnoskop Jedź do kogoś, toć to moment roboty.
Ten kod wskazuje na czujnik wału korbowego, sprawdź wiązkę i czujnik, czy daje ładne impulsy. Jakie obroty widzi diagnoskop w czasie kręcenia?
Nie serwis tylko ktoś z odpowiednim diagnoskopem.
Tak tego auta nie naprawisz. Na wtryskach nie będzie napięcia dopóki ECU nie zobaczy ciśnienia na listwie. Bez diagnoskopu się nie obędzie.
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
Szukaj pod hasłem ,, diagnoskop samochodowy ,, może po zdjęciach dopasujesz do wytwórcy.
VCDS lub inny diagnoskop i do roboty.
Podłączyć jakiś diagnoskop i podczas jazdy sprawdzać parametry.
Pewnie do wymiany cały zamek nie ma osobnych czujników ale jeszcze trzeba sprawdzić wiązkę we wszystkich drzwiach między drzwiami a karoserią bo w oplach lubią pękać. Na diagnoskopie powinno być widać które drzwi są otwarte.
Najlepsze były tzw. diagnoskopy z oscyloskopem http://obrazki.elektroda.pl/1032529300_1... Ale to już historia....
transpondery w obu kluczykach wydają się Ok ... "tak na oko" ? Podłącz diagnoskop i sprawdź czy masz rozpoznawany kluczyk i zezwolenie na start.
Witam Diagnoskop Foxwell GT80 Plus Jaki to układ scalony, którego rysunek zamieściłem poniżej. xxGG xx39 Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/6708159200_...
przez złącze OBD nie wykrywa żadnych błędów Zmienić diagnoskop na coś bardziej profesjonalnego i wtedy prowadzić dalsze prace serwisowe.
Będzie pasował ,jednak musisz go dopasować diagnoskopem, nie da rady zamienić pamięci.
Skoro wszystko jest OK z podpiętym diagnoskopem to trzeba to przeanalizować dlaczego tak jest. Mogą być w złączu dwie masy a faktycznie sprawna jest tylko jedna.
Chociaż by [url=http://www.tomcar.pl/diagnoskopy/me... masz prawie wszystko ;)
Trzeba sprawdzić diagnoskopem jaką temperaturę widzi sterownik silnika.
Ja osobiście jeszcze nie słyszałem o możliwości zastosowania takiej kombinacji, o której piszesz. Tylko diagnoskop.
z objawu który opisałeś , diagnoskop pewnie żuci uszkodzenie przekaznika pompy ABS co może oznaczać od przepalenia bezpiecznika do uszkodzenia sterownika włącznie,sprawdz najpierw czujnik stopu. Polecam jednak wizytę w warsztacie,
Montaż kamery i aktywacja diagnoskopem serwisowym w urządzeniu audio. Jeśli jest R-Link to można podłączyć nawet chińczyka za kilkanaście złotych, jak Media-Nav to chyba potrzebna kamera oryginał ale nie jestem pewien na 100% W R-Link wyjście na zasilanie kamery jest 6V, w drugim systemie nie wiem
Kontroler z lat 90tych do jakiegoś urządzenia (diagnoskopu itp). Sama karta w tej postaci jest bezużyteczna na dzień dzisiejszy. Złom elektroniczny.
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Błyskowe Podłącz diagnoskop a nie kawałek "druta" Diagnostykę przeprowadź podczas jazdy , gdy zapala się kontrolka silnika.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
skrzynia była wyjęta bez wprowadzenia w stan serwisowy i to jest główny błąd.Pozycja siłownika sprzęgła też pewnie nie jest właściwa bo na pewno był odkręcony od skrzyni. Jest możliwość adaptacji tej skrzyni bez diagnoskopu tylko przy pomocy lewarka zmiany biegów ale ja tego nie ogarniam,zbyt skomplikowane.
nie świeci się kontrolka check Podłącz diagnoskop i zrób test w którym ręcznie wymusisz uruchomienie kontrolki "check"
A czym się różni ta podróbka od oryginału - czytając opis to w tej podróbce wydaje się że jest wszystko co potrzeba i wszystkie samochody obsługuje?! Czy w podróbce jest problem z połączeniem się z danym samochodem czy niedokładne dane pokazuje?
A co diagnoskop pokazuje? Test licznika był robiony? Okablowanie ok? Co oznacza (podaj wartości): cisnienie było słabe wiec wymieniłem pompe olejowa cisnienie jest juz ksiazkowe
zostawiłem pracujący silnik, żeby zobaczyć czy załączy się może wentylator, ale się nie załączył Silnik pracujący na biegu jałowym nie jest praktycznie w ogóle obciążony. Wentylator jest załączany przekaźnikami, więc to że w ogóle się włącza - czy to po włączeniu klimatyzacji, czy poprzez test diagnoskopem - świadczy o tym, że całe sterowanie i zasilanie...
Widziel wolne miejsce na dysku i zainstaluj Win 7, tak chyba będzie najłatwiej. Sterownik z Win 7 nie powinien działać na 10.
Na internecie podają to w ten sposób: Injector Circuit Open / Shorted - (Cylinder No.5) Tylko samochód ma 4 cylindry, najlepiej podłączyć się dedykowanym diagnoskopem czyli Lexia.
Nie mając pod ręką żadnego diagnoskopu, można zdjąć ten boczny plastik tunelu. Ten silniczek znajduje się zaraz pod nim, zamontowany nad samą nagrzewnicą. Zmieniając temperaturę z min. na max, powinien się poruszać. Jeżeli będzie stał, pomimo wszelkich manipulacji na panelu klimatyzacji, to prawdopodobnie zabrudzeniu uległ jego potencjometr. Przy odrobinie...
Może diagnoskop nieodpowiedni ... czy jest komunikacja z systemem 4WD
Zamieniałeś żarówki miejscami Od tego trzeba zacząć . (współczuję tej roboty) Gdyby okazało się , że żarówki są sprawne, to przy pomocy diagnoskopu TECH2 możesz w tym samochodzie wyłączyć kontrolę sprawności żarówek.
Witam kolego sądzę że nie ma problemu z kasowaniem inspekcji ale trzeba to zrobić przez podłączenie komputera innego sposobu ja przynajmniej nie znam. W tym warsztacie podejrzewam że też by to zrobili ale troszkę zbrakło im wiedzy a to dlatego że tego samochodu nie ma na liście niektórych diagnoskopów. Sposób wysyłam na PW.
Niestety trzeba zobaczyc w parametry, najlepiej diagnoskopem bo albo masz problem z turbo, albo z ukladem CR. Nie kopci, nie pali wiecej?
Zobacz jak odbiega wartość TRQ3.Trzy sygnały z czujnika przy czym kazdy ma skalibrowane swoje napięcie na punkt zero.Porownalbym miernikiem woltaż z diagnoskopem.
Jak to sprawdzić? Podłącz auto pod jakiś lepszy diagnoskop najlepiej Peugeot Planet bo to sprzęt konstruktora. W Kielcach Jest na pewno sporo elektroników co ci to do kawy ogarną.
Samo odłączenie akumulatora nie powinno wpłynąć w ten sposób na pracę silnika, źle zestawiony rozrząd owszem może, jeśli wywala check to diagnoskop i wszystko będzie wiadomo. pozdr
http://moto.allegro.pl/item871109629_zes... sprawdzisz tym wtryski ich wydajnosc. diagnoskop OP-COM od strony elektrycznej i testów pomiaró itd.pozdrawiam
Im tańsze i łatwiej dostępne zabawki z Alle.. - tym więcej problemów na forach :) Sprawdź ładowanie i stan akumulatora. Może "zabrakło prądu" na wspomaganie kierownicy. Najlepiej podłączyć auto pod diagnoskop i odczytać zapamiętane błędy. Może to znacznie uprościć poszukiwanie usterki.
a nie z okolic pedalu Może wypadł z uchwytu ... ? Zamontuj prawidłowo. Możesz podłączyć diagnoskop i w podglądzie parametrów sprawdzić czy widoczny jest czujnik pedału sprzęgła oraz hamulca (światło stop działa ?)
A czy Kangoo nie można sprawdzić diagnoskopem? co myśli sterownik jak silnik kręci rozrusznikiem, ile ma obrotów, ile ciśnienia, jakie napięcie, jaki spadek? ale co ja tam wiem toć "wapniak jestem :D ".
To, że diagnoskop ma funkcję programowania kluczy, nie znaczy, że z powodzenie ją wykona w każdym aucie. W tym przypadku urządzenie powinno poprosić o wprowadzenie kodu APV króry zabezpiecza moduł przed nieuprawnionym wejściem, bez tego kodu nie ma możliwości zaprogramowania nowego kluczyka. Sam kluczyk musi być prekodowany pod model auta, inaczej po...
Sprawdź ciągłość przewodów, odczytaj błędy diagnoskopem, zamień miejscami uszkodzony sensor i znów odczytaj błędy, przeanalizuj wynik diagnostyki, napraw wiązkę, złącza lub wymień czujnik. https://obrazki.elektroda.pl/7666465700_...
problem może być w łożysku koła przedniego.Z nie go czujnik czyta obroty . Dodano po 1 najlepiej podłączyc diagnoskop i sprawdzić czy w czasie jazdy czujniki widzą obroty poszczególnych kół.
W związku z treścią raportu: po wymianie czujnika należy sie przejechać samochodem żeby stwierdzić poprawne działanie ABS czy nie są uszkodzone pierścienie szczytujące Sygnał abs zaniża poziom informuję szanownego raportującego, że to oczywista nieprawda. Nie ma tam żadnych pierscieni, które by szczytowały - są pierścienie impulsowe, czy foniczne. Określić...
Wygląda to generalnie tak, jakby któreś drzwi pozostawały otwarte Słuszna diagnoza. Drzwi kierowcy (zazwyczaj) pozostają otwarte oczywiście z punktu widzenia "sterownika". Do naprawy/wymiany instalacja drzwi, zamek drzwi itp... Diagnoskop "prawdę Ci powie".
Najprędzej to ci kluczyk padł z tego kangura. Czujnik klucza to pętla immo. przy stacyjce i nie jest kodowana, wsadź starą bo też lubiły łapać przerwę. Podłączyć mądrzejszy diagnoskop i sprawdzić status immo. w parametrach ECM i UCH. Czujnika wałka rozrządu tam nie ma.
Na obd2.pl jest diagnoskop smart module robi motocykle.
Rozłacz złącza napinaczy pasów pod fotelem kierowcy i pasażera (żółte) odczyść spreyem do styków(najlepiej do pozłacanych) poruszaj pare razy wtykami (zapnij wypnij) jeśli napinacze są ok. to kontrolka zgaśnie.Układy stare srs nie trzeba kasować diagnoskopem
niedowiary ???czy nikt niedysponuje czy niechce udostępnić
Tak z głowy to nie wiem, ale nie masz tam opcji ciśnienie wymagane i ciśnienie aktualne (lub podobnie - nazwy) ? Tam powinieneś sprawdzać. Na biegu jałowym powinno być zbliżone do ciśnienia atmosferycznego i po dodaniu gazu powinno rosnąć systematycznie. Wartości wymagane też są podane w... diagnoskopie.
Podłączyć pod diagnoskop na zimnym silniku. Temp. przed i za katalizatorem może się różnić max. 50 stopni C. Dalej, odłączyć czujnik, zapłon włączony i między pinem 1 i 2 powinno być 4,8-5.2V. Jeżeli nadal wsio jest ok, to pozostają niełączące piny we wtyku, lub: uszkodzony czujnik/ uszkodzony sterownik silnika. Najprościej podmienić czujnik - ale wiem,...
Ja bym był ostrożny przy urządzeniach programujących przez OBD... Nie wiem jak w KIA ale w niektórych przypadkach po programowaniu trzeba na nowo skonfigurować sterownik i tu bez porządnego diagnoskopu nic się nie zrobi. A już nie wspominam o sytuacji, jak w trakcie coś się zwiesi...
A masz z nią komunikację przez diagnoskop?
zmień diagnoskop opisy z takiego urządzenia często są kosmicznie nietrafione tylko sdp3
Masz diagnoskop? Potrzebujesz Lexia Full Chip z Diagboxem od myfriend'a z ali albo taobao.
Zrobienie takiego testera to żaden problem, o ile podanie na kilka ms napięcia 5V na dowolny z pinów nie uszkodzi ECU (nie znam specyfikacji elektrycznych wszystkich stosowanych złącz diagnostycznych). Jest też druga ewentualność - zrobienie "przelotki" do diagnoskopu z optoizolacją, tu ew. z CAN może być problem, ze względu na szybkość transmisji....
nie wiem od czego zacząć? Od szczegółowego opisania problemu. W czasie gdy szyby nie działają z przycisku wewnątrz samochodu sprawdź czy działają po przekręceniu i dłuższym przytrzymaniu klucza w zamku drzwi kierowcy (domykanie). Wykonaj diagnostykę modułu w czasie gdy szyby się domykają normalnie i w czasie występowania usterki. Porównaj i opisz tutaj...
Piotolirad, Sprawdź jaki jest pobór po 10-15min po wyłączeniu. Jeśli gaz masz dobrze wpięty w instalacje to pobór prądu powinien spaść. Stagi biorą 0,05A do 15min, abyś miał komunikację z diagnoskopem przy ustawianiu gazu, po wyłączeniu silnika. Później pobór spada. Nie polecam porady Moderatora (weterana tego działu) aby wszystko odłączać bo sterownik...
Albo coś z układem zasilania paliwem, albo z wtryskami. Dziwne, że diagnoskop tego nie wykrył (powinien). Jesteś pewny, że nic nie można zarzucić tak testerowi diagnostycznemu, jak i samej procedury diagnostycznej..? Silnik 100,120, czy 150 KM? Ja zacząłbym od układu zasilania paliwem ;)
Czym robiłeś diagnostykę? Jak jakimś pudełkiem zapałek wpinanym pod obd2 to zmień diagnoskop.
Samochód został podpięty pod komputer Jaki diagnoskop ? czy jest to na pewno problem z katalizatorem czy może być to sonda lambda? Czy wykonano jazdę testową i podgląd parametrów bieżących ? jakie powinna mieć parametry sonda 1 i sonda 2? Corsa D z silnikiem A12XER, A12XEL, - Kod produktu OPEL:855252|55562206 Trzeba podglądnąć, czy przy małym obciążeniu...
Opel scanner daje większe możliwości w oplu od euroscana, ale zdecydowanie taniej wyjdzie jechać do warsztatu. Sam fejs za ciebie samochodu nie naprawi. Osobiście znam ludzi posiadających diagnoskopy po 25 tyś. zł. i jeżeli nie wyświetli mu kodu usterki to takiego samochodu naprawić się nie da.
Mobitel 1, to alarm pilotowy. kluczykiem są oryginalne skodowskie (scyzoryki) Ty piszesz, że masz tylko fabryczne piloty Skody, więc masz raczej dodatkowo zamontowany tzw. alarm bezpilotowy. Zamieść zdjęcie centralki alarmu i opisz dokładnie o jakich pilotach mówimy ? dlaczego (...) sterowanie zamkiem centralnym nie działa Z tego, co napisałeś, wynika...
Dosyć tego, bo każdemu w tym wątku należy się ostrzeżenie! Dyskutujecie nie na temat! Przyczyn może być kilka i należy zacząć od diagnostyki ABS przy pomocy diagnoskopu (kompa), następnie należy sprawdzić wiązkę el., czujnik stopu... Dziwne, że od razu nie sprawdzili KTSem (a to bardzo dobry sprzęt) parametrów w ABSie! Tak więc najpierw diagnostyka...
Procedurę regeneracji wymuszasz diagnoskopem?
Witam. Pozostał mi do usunięcia kod błędu MID 136, PSID24, FMI7 Najszybciej będzie trzeba podłączyć się diagnoskopem i podglądać parametry prędkości kół podczas jazdy.Czujnik lub pierścień do naprawy lub regulacji będzie pokazywał inną prędkość niż pozostałe. Bez podglądu parametrów czeka Cię sprawdzanie wszystkich kół i brak pewności pozytywnego efektu...
Żaden diagnoskop nie zmieni konfiguracji ECM, trzeba to zrobić ,,na stole,,
Witam poproszę o tą instrukcję napisz co w zamian chcesz.
Autoboss PC Max To nic innego jak uniwersalny diagnoskop do większości samochodów w dodatku wyposażony w możliwość odczytywania danych zdalnie ( do 100m od samochodu). Napewno jest tańszy od Autoboss V30, ponieważ potrzebujesz dodatkowo laptopa (lub inny komputer), za to powiedziałbym, że robotę robi taką samą. Jeśli znasz się trochę na tym co robisz,...
Wklej pełen raport z VCDS lub innego diagnoskopu - zalecany jest VCDS gdyż da więcej danych nt. błędu. Potencjalne przyczyny błędu to: usterka modułu G419 Uszkodzenie wiązki pomiędzy ABSem a G419 Brak kalibracji czujnika kąta skrętu (G85) Brak nastawów podstawowych w G419 Poniżej instrukcja demontażu oraz montażu - nie zapomnij o jego kalibracji po...
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Silnik można uruchomić ? Podłączyłeś diagnoskop SD ?
Podejrzyj diagnoskopem temperaturę silnika widzianą przez ECM i moduł wskaźników
Dostałem diagnoskop samochodowy firmy Explorer Premium, modeli jest parę tego, ale problem jest z monitorem symbol jego GB7307, monitor upadł i przestał dawać oznaki życia, po podłączeniu ładowarki tylko dioda świeci, może ktoś ma schemacik do tego lub gdzie by można znaleźć?
Pytanie czy występuje tylko jeden kod usterki,podany kod oznacza problem z ciśnieniem paliwa.W skrajnym przypadku może uniemożliwić zapłon,przydało by się podłączyć diagnoskop i podejrzeć parametry.Przesyłam serwisówkę elektryki Daily 2,na stronie207 skrócone znaczenie kodów.Co do przyłącza interfejsu OBD nigdy nie łączyłem na piechotę ,linia K OBD...
WItam. Szukam dokumentacji wyżej wymienionego diagnoskopu. Proszę o pomoc. Poprawiono temat
A to już diagnoskop nie ma opisów błędów? Jest opis w internecie, poszukaj sobie.
Do kontroli sondy najlepszy jest oscyloskop...a właściwie diagnoskop. Ważna amplituda, szybkość pracy...tego wskaźnikiem diodowym nie sprawdzisz mimo, że coś ci tam błyska... Jaki przebieg samochodu, czy była ostatnio wymieniana sonda...? Najlepiej na podmiankę założyć nową i to nie rodem z kraju wiertarek po 20 zł...
1.To jeszcze opisz jak tego dokonali bo nie jestem przekonany do Twojego twierdzenia. zwłaszcza te, które wprowadził mi autopseudo-mechanik, 2. Widzę że po zakupie diagnoskopu zrobiłeś się specjalistą skoro twierdzisz że to autopseudo-mechanik, 3. Zdecyduj się czy masz problem z autem czy chwalisz się diagnoskopem?
Nie nie potrzebuje. Sprawdź ten Swój diagnoskop na innym aucie.
Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega... Od tego zacznij głowica zdjeta Ktoś profesjonalnie weryfikował jej stan czy tylko "na oko" ? uszczelka oryginalna jak Nowa Uszczelka podczas montażu została wymieniona na nową ? Zawory ustawione prawidłowo ? Rozrząd zweryfikowany ? chleje jakby palił 20na 100km Nadmiernemu "spożyciu" może być winna sonda...
Jeżeli jest uszkodzony powinien go wykazać Ale to też zależy od testera, jeden pokaże 2gi nie pokaże. Można to zrobić manualnie czyli wywołać błąd odpinasz wtyczkę od czujnika walka rozrządu i w tedy diagnoskop i sprawdzasz czy wyrzuca błąd 2ga opcja jeżeli 1sza zawiedzie odpinasz wtyczkę podczas pracy silnika o ile to możliwe i obserwujesz zachowanie/parametry...
Jak sprawdziłeś tę sondę - jedyna słuszna metoda to porównanie odczytu z analizatora spalin, z odczytem z diagnoskopu podpiętego do ECU silnika, ew. z oscyloskopem wpiętym do sondy. Modyfikując KWZ na wolnych obrotach ECU utrzymuje zadaną wartość tych obrotów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego AFR. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa i stan wtrysków?...
Nie odpowiedni diagnoskop, lub licznik świruje.
diagnoskop samochodowy diagnoskop delphi sprawdzi diagnoskop
skanowanie dwustronne piwnicy bloku projektor błąd
płytka spawarki naprawa płytka spawarki naprawa
Taktowanie pieca Viessmann Vitodens 100 B1HF - rozwiązania Programowanie radia internetowego w Denon AVR-1713